Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. mitsar

    mitsar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      189


  3. Rebel_Of_South

    Rebel_Of_South

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1275


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/12/21 σε όλα

  1. Επειδή μου κέντρισε το ενδιαφέρον η ερώτηση μπήκα στη διαδικασία και μέσω της αναζήτησης βγήκαν τα παρακάτω αποτελέσματα. Υπάρχουν και άλλα όργανα αλλά αυτά είναι τα κύρια. Πολύ πολύ ενδιαφέρον και νομίζω αντικατοπτρίζει και την πραγματικότητα εκτός Noiz επίσης αν εξαιρέσεις το μπουζούκι που δεν πολυσυμμετέχει σαν όργανο εδω. Επίσης απαντώ στον φίλο dimsonic και όσους συχνάζουν γράφοντας καθημερινά, πως τρέφουν ψευδαισθήσεις που μπορούν να διαπιστώσουν κοιτώντας πόσοι είναι συνδεδεμένοι ως επισκέπτες ανα πάσα στιγμή. Οι περισσότεροι παρακολουθούν και δεν γράφουν. Ισως τους τρομάζουμε με αυτά που γράφουμε ? ή απλά παρακολουθούν και κάποιοι άλλοι παίρνουν τις έτοιμες απαντήσεις στα χιλιάδες παλιά θέματα. Θα έπρεπε να το καταλάβει κανείς απο το πολύ υψηλό επίπεδο των μουσικών που συμμετέχουν σε κάθε διαγωνισμό και είναι άγνωστοι λόγω χαμηλής συμμετοχής στις συζητήσεις. Ισως θα έπρεπε να τους ενθαρρύνουμε περισσότερο να συμμετάσχουν.
    6 βαθμοί
  2. Think thrice play once thrice = what the others play, what you want to play, what you need to play
    2 βαθμοί
  3. Ο @cos_dr είναι μόνος του και όλοι μας πλέον στον τομέα του ? δεν θυμάμαι αν έχουμε ενεργό μέλος μπασίστα πλέον Έχουμε 3-4 πολύ καλούς οργανοποιους και 2-3 πολύ καλούς ντράμερ ... από μέλη που συμμετέχουν και με πολύ γρήγορη σκέψη
    2 βαθμοί
  4. @yameth Θεωρώ πως τα πιό πάνω ποσοστά αφορούν τις εγγραφές και όχι τους συμμετέχοντες. Για παράδειγμα, το 17,9% στα πλήκτρα το θεωρώ πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό μέσα στο noiz. Επίσης το 56% στις κιθάρες το θεωρώ πολύ μικρότερο της πραγματικότητας.
    2 βαθμοί
  5. Μπράβο παίδες. Πολλές δυνατότητες , για ακόμα καλύτερα να έρθουν.
    2 βαθμοί
  6. Να τα τραγουδάς (τρόπος του λέγειν) με το στόμα.
    2 βαθμοί
  7. Παρακάτω, μία πολύ ενδιαφέρουσα στατιστική ανάλυση γύρω απο τα κιθαριστικά σόλο. Οκ, κάποια πράγματα δεν είναι καινούρια, για κάποιους, αλλά, υπο το πρίσμα της σύγκρισης και δεδομένου οτι είναι συγκεντρωμένη η πληροφορία, αποκτά μια άλλη οπτική το πράγμα και, αν φυσικά θέλουμε, βάζοντας μέσα τον παράγοντα τεχνολογία, περαιτέρω ανάλυση. Όπως και να'χει, πιστεύω οτι είναι πολύ χρήσιμη πληροφορία για ένα κιθαρίστα που τον ενδιαφέρει το σολάρισμα (και φτου φτου υπάρχουν πολλοί εδω μέσα). https://www.guitarworld.com/features/what-do-the-greatest-solos-of-all-time-have-in-common-we-investigate
    1 βαθμός
  8. Πάντως πέραν της πλάκας , αν πρέπει να ενθαρρύνουμε κάποιους να συμμετάσχουν στην παρέα μας , θα πρέπει να είναι οι νέοι Πόσους έχουμε κάτω των 30 ;; Δεν παίζουν μουσική αυτοί ;;
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Το θέμα απαντήθηκε (δεν) οπότε ας κλείσει το thread (και να διαγραφεί εντελώς ακόμα καλύτερα, να αλαφρύνει το noiz) Αφιερώνω στην πλειοψηφία το επόμενο ιστορικό άσμα:
    1 βαθμός
  12. Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσω την ολοκληρωμένη διδακτορική διατριβή μου, στην οποία απονεμήθηκε ο αξιολογικός βαθμός "Άριστα", σχετικά με τον John Williams. Τίτλος της: Η κινηματογραφική μουσική του John Williams (1975-2018): μελωδία, αρμονία, μορφολογικά πρότυπα και θεματική ενότητα. Η παρούσα διατριβή στοχεύει στην σκιαγράφηση του στυλ του John Williams, όπως αυτό φαίνεται μέσα από τα κινηματογραφικά του θέματα (αναλύθηκαν 500 θέματα στον αριθμό από ένα δείγμα 71 ταινιών), και απευθύνεται κυρίως σε μουσικούς, μουσικολόγους και συνθέτες, ενώ για πρώτη φορά στην ακαδημαϊκή και γενικότερη βιβλιογραφία αναλύονται θέματα που αποτελούν μεταγραφές από τα αυθεντικά σκίτσα και παρτιτούρες του συνθέτη. https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/frontend/el/browse/2926491?fbclid=IwAR37B8e8XXsHgLUph3rVaIULsq8q0v7o9SBczlJlBKbJUJOZa3FRYzM6Bd0#contents ZACHAROPOULOS+DISSERTATION.pdf
    1 βαθμός
  13. Φανταστικό. Ειδικά αυτό το b5maj7 (λατρεμένη συγχορδία) στο 1:43 είναι λουκούμι! Μπράβο!
    1 βαθμός
  14. Μόλις το είδα και επιβεβαιώνω την αρχική εικασία μου. Και βασικά η σκηνή κρατιέται από τη μουσική....
    1 βαθμός
  15. Να σας θυμίσω τον George Benson, που τα τραγουδούσε όλα, και την μελωδία και τα σόλο (αξιοσέβαστος ακόμα και το 2020 στο "Weekend In London"). Τραγουδιστό σόλο στο μπάσο και το σαξόφωνο σήμερα ακούω στο Wooten, Chambers, Franceschini - Trypnotyx (2017) Track "Liz & Opie" (τα σόλο τα τραγουδάει η Varijashree Venugopal)
    1 βαθμός
  16. Spam mode ON Ακούω αυτό:; Και είμαι ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ (νοητικά) σε μία πολυτελή σάλα κινηματογράφου, σε μεγάλα ζεστά βελούδινα καθίσματα, η ταινία έχει ξεκινήσει και έχω αφήσει στο πλάι τα νάτσος μου γιατί προβλέπω (ακούγοντας το μουσικό θέμα) ότι η ταινία θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Spam mode OFF Κωνσταντίνε Νομίζω ότι βαδίζεις σε σωστά χνάρια και φαίνεται ότι "το έχεις". Και το λέω έτσι απλά, στεγνά και φιλικά γιατί άκουσα δύο πράγματα ταυτόχρονα: 1. Μουσική που κύλησε στο αυτί μου όπως έπρεπε (και άρα ΔΕΝ κάλυπτε την υποθετική εικόνα, δηλαδή φαίνεται ότι μιλάμε για μουσική που υπηρετεί την εικόνα). ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ 2. Μουσική της οποίας η ροή (μελωδικά και αρμονικά) ΔΕΝ ήταν προβλέψιμη (άρα ΑΝ μπω στη διαδικασία να παρακολουθήσω ειδικά την μουσική τότε έχω να πάρω πολλή πληροφορία από το ίδιο το μουσικό θέμα). Δεν ξέρω αν το διατυπώνω καλά, αλλά πολύ απλά θέλω να πω Καλή Επιτυχία σε ό,τι επόμενο κάνεις και Συγχαρητήρια για ό,τι ήδη έχεις κάνει. Dr. ! ΥΓ Να υποθέσω ότι σου αρέσει και ο Desplat ?
    1 βαθμός
  17. Λέω να φτιάξω lightning bolt inlays. Surf/ hot-rod style! Tι λέτε;
    1 βαθμός
  18. Πολύ ωραίο παιδιά !! Μπράβο σας !!
    1 βαθμός
  19. Oμορφο ειναι παλικαρια. Πριν λιγο ακουγα το still got the blues στο αμαξι και μου κολλησε ωραια παρεα. Θα μπορουσε οντως να εχει κατι που να του δωσει αυτο το λιγο ακομα περισσοτερο αλλα κι ετσι ωραιο ειναι. Μπραβο.
    1 βαθμός
  20. Lovely Night is a track of electronic music. It could very well be a sountrack. It was created using synthesizer sounds and was written in 2010. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    1 βαθμός
  21. Σε αυτό το δεύτερο αλλά και στο τρίτο μέρος θα ασχοληθούμε με δύο εκ διαμέτρου αντίθετες καταστάσεις. Από την μία πλευρά το πως ηχογραφούμε ένα καθαρά ακουστικό jazz orientated drum set και από την άλλη το πως προσεγγίζουμε την ηχογράφηση και επεξεργασία ενός extreme metal orientated drum set συχνά μάλιστα υβριδικού (acoustic & triggering). Ο λόγος που θα τα εξετάσουμε παράλληλα είναι πολύ απλά η διαφορετικότητα τόσο στην ηχοληπτική και επεξεργαστική προσέγγιση όσο βέβαια και στο ζητούμενο αισθητικό και ηχητικό αποτέλεσμα. Έτσι από την μία πλευρά το ζητούμενο (και ανάλογα διαμορφώνεται και η προσέγγιση) είναι η ακριβής και βέλτιστη αποτύπωση του σετ μέσα στον χώρο σαν σύνολο διατηρώντας στο ακέραιο (και γιατί όχι κάνοντας πιο ευδιάκριτες) τις μικροδυναμικές και παικτικές ιδιαιτερότητες του εκτελεστή, του σετ και του χώρου. Από την άλλη πλευρά το ζητούμενο είναι η δημιουργία ενός συγκεκριμένου ηχητικού αποτελέσματος, με πλήρως διακριτά τα μέρη του σετ, με ελάχιστη ή και καθόλου παρουσία του φυσικού χώρου ηχογράφησης, έντονα επεξεργασμένο τόσο σε ότι αφορά την χροιά - ηχόχρωμα αλλά και τις δυναμικές και αναλογίες ανάμεσα στα τμήματα του σετ, άψογα χρονισμένο ώστε να μπορέσει να ενταχθεί αρμονικά στην συνολική παραγωγή. Μιλάμε δηλαδή για 2 εντελώς διαφορετικές καταστάσεις και 2 εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις. Ας τα πάρουμε με την σειρά. Ξεκινώντας από το ακουστικό drum set,όπως είπαμε μας ενδιαφέρει πάρα πολύ η ακρίβεια στην αποτύπωση του σετ και του χώρου, πολλές φορές μάλιστα ως μία ενότητα. Αυτό σημαίνει βέβαια πως η επιλογή τόσο του ίδιου του σετ όσο και του χώρου είναι σημαντικότατοι παράγοντες και πιθανότατα αυτοί που θα καθορίσουν τελικά το αποτέλεσμα στο σχεδόν στο σύνολο του. Προσωπικά προτιμώ ο χώρος να μην έχει μεγάλο reverberation time αλλά από την άλλη πλευρά να έχει πλούσια αλλά ελεγχόμενα early reflections που θα δώσουν την απαραίτητη ζωντάνια στο σετ, σίγουρα όχι λοιπόν ένα "στεγνό" δωμάτιο (ένα τυπικό 70ς-80ς drum booth ας πούμε) αλλά ούτε και ένα πολύ μεγάλο live room....έτσι μεσαίου προς μικρού μεγέθους χώροι με το κατάλληλο ύψος και ακουστική διαμόρφωση μπορεί να είναι μια πολύ επιλογή. Ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχει η επιλογή του σετ....δεν πρέπει να ξεχνάμε πως σε αυτό το σενάριο ουσιαστικά θέλουμε να καταγράψουμε το ηχητικό συμβάν με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και λεπτομέρεια, κάτι που σημαίνει ότι οι αποφάσεις μας σχετικά με το πως θέλουμε να ακούγεται πρέπει ουσιαστικά να έχουν ήδη ληφθεί πολύ πριν πατηθεί το rec ( ειδικά αν αναλογιστούμε και τις micing τεχνικές που θα ακολουθήσουμε). Ένα καλοκουρδισμένο λοιπόν σετ με καινούρια (αλλά στρωμένα) δέρματα (και στις resonant μεμβράνες) και τα κατάλληλα μεγέθη είναι εκ των ουκ άνευ....το ίδιο ισχύει και για το hardware (πετάλια κλπ) τα οποία θα πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση ώστε να αποφύγουμε θορύβους τριξίματα κλπ κλπ Σε ότι αφορά τα μικρόφωνα και τον τρόπο τοποθέτησης τους υπάρχουν κυριολεκτικά άπειρες επιλογές....από ένα απλό στέρεο ζευγάρι έως ένα πλήρες multi mic set up και φυσικά όλα τα ενδιάμεσα 3 & 4 mic set up's. Εδώ θα εξετάσουμε τις 2 ακραίες επιλογές ενώ στο τελευταίο μέρος θα δούμε και τις ενδιάμεσες (G.Johns, Recorderman κλπ) ...κυρίως γιατί αυτές παραπέμπουν και σε ένα πιο "ροκ" , "δυνατό" παίξιμο και feel ενώ εδώ μας ενδιαφέρει ένας πιο τζάζυ, "καθαρός" ακουστικός ίσως και απαλός, σχεδόν μελωδικός κρουστός ήχος . Το αποτέλεσμα είναι πολύ πλούσιο και γεμάτο συχνοτικά με πολύ έντονη την παρουσία των resonant skins , ίσως λίγο στρογγυλεμένο στις άκρες λόγω μεγάλου διαφράγματος και βέβαια με κάπως ανύπαρκτα τα πιο απομακρυσμένα κομμάτια του σετ.....στα υπέρ το ομογενοποιημένο σύνολο και η πλούσια αλλά συμπαγής στερεοφωνική εικόνα ενώ στα κατά η αδυναμία βέβαια περαιτέρω επεξεργασίας (αν και αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι υπέρ). Εννοείται βέβαια πως τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά μεταβάλλονται δραστικά (και άρα μπορεί το αποτέλεσμα να "κουρδιστεί" ακριβώς στα γούστα μας) ανάλογα με την τοποθέτηση - απόσταση, τον τύπο των μικροφώνων και την ενίσχυση τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε 2 σχετικά "αχρωμάτιστα" LDC (414XLS - έχουν μεγάλο και "πλούσιο" ήχο χωρίς όμως να τονίζουν ιδιαίτερα κάποια περιοχή και ειδικά την επικίνδυνη 3-7Κ που μπορεί να κάνει τα πιάτα να ακούγονται ιδιαίτερα ενοχλητικά) σε καρδιοειδές πολικό διάγραμμα και τοποθετημένα σαν ένα πιο "ανοιχτό" coincident pair αλλά όχι τόσο ανοιχτό όσο ένα spaced pair. Έτσι το κέντρο της στερεοφωνικής εικόνας παραμένει στιβαρό αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν και διαφορές φάσεις ανάλογα με το κομμάτι του σετ που ακούγεται κάθε φορά και το πως αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα δημιουργώντας μια αρκετά διευρυμένη στερεοφωνία χωρίς όμως να χάνεται η αίσθηση του μεγέθους και του ενιαίου συνόλου. Τα 2 μικρόφωνα ενισχύονται από ένα ζευγάρι solid state tranformer ballanced mic preamps με μεταβλητή αντίσταση εισόδου. Η υψηλή τιμή της αντίστασης εισόδου σε συνδυασμό με τους μετασχηματιστές δίνουν ένα πιο scooped ήχο στα ψηλά μεσαία αποτέλεσμα με πλούσια χαμηλομεσαία που αξιοποιούν στο έπακρο το resonanse των δερμάτων και smooth αλλά λεπτομερή ψηλά. Ταυτόχρονα οι ταχύτατοι discrete opamps δίνουν το απαραίτητο "γκάζι" την στιγμή που χρειάζεται χωρίς να αλλοιώνουν καθόλου τις ήδη κάπως στρογγυλεμένες από το μεγάλο διάφραγμα του μικροφώνου δυναμικές του εκτελεστή. Σε ότι αφορά την επεξεργασία, εκτός από ένα σχετικά απαραίτητο eq boost (2-3db) με "ανοιχτό" εύρος στα άκρα του συχνοτικού φάσματος (70 με 80 στα χαμηλά και περίπου 16Κ στα ψηλά), αυτό που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι το compression...πιο συγκεκριμένα έχουμε ένα κάπως "περίεργο" αλλά ενδιαφέρον signal routing ξεκινώντας από ένα dual mono "ελαφρύ" vca compression στην έξοδο της κάθε προενίσχυσης που επιστρέφει σε line in στην κονσόλα για να συνδυαστεί παράλληλα με ένα πιο agressive fet style compression το οποίο ακολουθεί μια valve distortion μονάδα που προσθέτει ένα εύηχο ποσοστό αρμονικής παραμόρφωσης (Στο συγκεκριμένο κλιπ η παράλληλη επεξεργασία είναι αρκετά χαμηλά στο μιξ αλλά ιδιαίτερα έντονη, κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα στις "ουρές" που αφήνουν οι μεμβράνες). Τέλος το συνολικό mix bus οδηγείται μέσα από ένα valve (mu) compressor (stereo linked) και από εκεί στο AD (Το EQ που προανέφερα ακολουθεί στο ψηφιακό domain). Εννοείται λοιπόν πως οποιαδήποτε αλλαγή σε όλη την παραπάνω αλυσίδα και διαδικασία μπορεί να επιφέρει σημαντικές και δραστικές αλλαγές, φέρνοντας το αποτέλεσμα πιο κοντά στις εκάστοτε ανάγκες μας....θέλω να πω πως ένα stereo mic setup μπορεί να είναι πολύ πιο ευέλικτο ηχητικά από ότι αρχικά μας φαίνεται.....για παράδειγμα επιλέγοντας ένα πιο "λαμπερό" ή πιο "σκοτεινό" τύπο μικροφώνου (πχ ένα bright SDC όπως το 451 ή ένα ribbon) θα έχουμε και τις ανάλογες αλλαγές στην συχνοτική απόκριση, αλλάζοντας την τοποθέτηση αλλάζουμε τόσο την στερεοφωνική απεικόνιση όσο και την παρουσία του χώρου, αλλάζοντας την προενίσχυση και το ποσοστό ενίσχυσης μπορούμε να επιτύχουμε ένα ακόμη πιο ακριβές και "γρήγορο" αποτέλεσμα ή να οδηγηθούμε σε ακόμη πιο "χρωματισμένα" saturated ηχοτοπία, αφαιρώντας ή μειώνοντας το compression και την μεθοδολογία του να έχουμε λιγότερο ή περισσότερο έντονη την παρουσία του χώρου κλπ κλπ κλπ Στο δεύτερο παράδειγμα τώρα έχουμε ουσιαστικά μια multi mic'ed εκδοχή του ίδιου σεναρίου αλλά με μια πολύ ουσιαστική διαφορά σε σχέση με ένα κλασσικό multimic drum set. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν και πάλι το βάρος πέφτει κυρίως στα overhead & room mics με τα μικρόφωνα στην κάσα και το ταμπούρο να "συμπληρώνουν" την εικόνα. Ο σκοπός εδώ είναι να έχουμε ένα παραπλήσιο, ζωντανό, καθαρό και με έντονη την παρουσία του χώρου αποτέλεσμα, ταυτόχρονα όμως πιο ευέλικτο σε σχέση με την περαιτέρω επεξεργασία του και τοποθέτηση του στο μιξ. Στην περίπτωση αυτή και ξεκινώντας από τα overhead mics επιλέξαμε ένα κλασσικό spaced pair set up με 2 αρκετά bright SDC (451) που όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τις λεπτομέρειες σε κάθε διαφορετικό χτύπημα στα πιάτα, τομ και ταμπούρο χωρίς να αλληλοκαλύπτονται ....σε ότι αφορά την τοποθέτηση και την απόσταση από το σετ και επειδή σκοπός είναι να καταγράψουμε το σετ ως σύνολο (με τις ιδιαιτερότητες του) επιλέξαμε να τοποθετήσουμε τα μικρόφωνα παίρνοντας ως σημείο αναφοράς τα άκρα του σετ (χωροταξικά) και όχι το ταμπούρο όπως θα κάναμε σε ένα πιο συμβατικό ποπ - ροκ σενάριο (αν παρατηρείσετε το ταμπούρο γέρνει έντονα προς τα αριστερά, όπως δηλαδή ακριβώς είναι τοποθετημένο και στο σετ). Τα μικρόφωνα οδηγούνται από το ίδιο ζευγάρι προενισχυτών όπως και στο προηγούμενο παράδειγμα με μια μικρή ισοστάθμιση (ένα σχετικά "ανοιχτό" cut στα χαμηλά μεσαία ώστε να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για το 2ο μικρόφωνο της κάσας και ένα διακριτικό αλλά ουσιώδες bandaxal boost στα 20K) πριν φτάσουν στο AD. Αντίστοιχα τα room μικρόφωνα είναι 2 ribbon τοποθετημένα αρκετά χαμηλά δεξιά και αριστερά μπροστά από το σετ, οδηγημένα από ένα ζευγάρι προενισχύσεις μόνο με τρανζίστορ (με αποτέλεσμα ένα υπεροδηγημένο saturated σήμα) στην συνέχεια περασμένα από ένα γρήγορο slappy compression (αλλά όχι stereo linked) και τέλος από ένα Low Pass φίλτρο ώστε να γίνει ακόμη πιο smooth το χαρακτηριστικό HF roll off των παθητικών ribbon. Οι διαφορές φάσεις ανάμεσα στα 2 αυτά μικρόφωνα αλληλεπιδρούν διαρκώς μεταξύ τους δίνοντας μια μοναδική αίσθηση κίνησης και χώρου, αν και ιδιαίτερα χαμηλά στην μίξη. Όπως έγραψα παραπάνω τα υπόλοιπα μικρόφωνα λειτουργούν μάλλον συμπληρωματικά...έτσι έχουμε ένα 414 στο ταμπούρο (σε απόσταση περίπου 12 εκ. στο ύψος του στεφανιού κάθετα με το ταμπούρο - δίνει μια ισορροπημένη χροιά ανάμεσα στο "σώμα" του οργάνου ,στο στεφάνι και στο δέρμα...και φυσικά και στην χορδιέρα) οδηγημένο από την κονσόλα χωρίς eq πλην ενός High Pass φίλτρου για να αποφύγουμε την υπερβολική παρουσία της κάσας αλλά και των resonant skins των τομ. Στην κάσα τα πράγματα είναι κάπως πιο πολύπλοκα με ένα beta 57 στην εμπρός μεμβράνη να "κοιτάει" στο σημείο που χτυπάει ο κόπανος και ενα RODE CII με ανεστραμμένη την φάση και με ένα -10 db pad στο resonant skin (περίπου 15 εκ.από το κέντρο). Και τα 2 οδηγούνται από ένα ζευγάρι V672 κυρίως λόγω των εξαιρετικά πλούσιων χαμηλών που έχουν αλλά και τον "ευχάριστο" και εύηχο τρόπο με τον οποίο υπεροδηγούνται. Το 57άρι συμπιέζεται παράλληλα από ένα C1 TL Audio με κάπως τονισμένα τα ψηλά μεσαία (περίπου 3-3.5Κ) από το eq της κονσόλας ώστε να έχει πιο έντονο το attack ενώ το CII δεν έχει κάποια άλλη μορφή επεξεργασίας (μέσα στο DAW περνάει από ένα αρκετά δραστικό - 18db/oct Low Pass φίλτρο περίπου στα 2-2.5Κ) παρά μόνο την ίδια την υπεροδήγηση της λυχνίας του. Τα 2 μικρόφωνα γράφονται σε ξεχωριστά tracks και αποτελούν τον καλύτερο και απλούστερο τρόπο να έχουμε πλήρη έλεγχο στην χροιά της κάσας, αποτελώντας ουσιαστικά τα 2 βασικά χαρακτηριστικά του ήχου της - ο "επιθετικός" "σκληρός" ήχος του κόπανου στο δέρμα και ο "βαθύς" και γεμάτος αρμονικές ήχος του κέλυφους και της resonant μεμβράνης - μιξαρισμένα κατά βούληση. Στην συνέχεια το κλιπ του παραδείγματος έχει μιξαριστεί απλά με την προσθήκη ενός πολύ διακριτικού small room impulse response στα room mic's (το οποίο είναι η καλύτερη μέθοδος για να μεταβάλετe ρεαλιστικά την αίσθηση του χώρου - χρησιμοποιήτe ένα convolution reverb κατά κύριο λόγω στα room mics προσθέτοντας ελεγχόμενες ανακλάσεις στον ήδη υπάρχον χώρο μεταβάλλοντας έτσι κατά βούληση και με ρεαλισμό τα χαρακτηριστικά του ) χαμηλά στην μίξη, και ένα ελαφρύ glueing compression μέσω ενός συνδυασμού ενός 1" tape/15"ips IR από το Nebulla, ένα πολύ ελαφρύ (1-2 db) boost στα άκρα με το UAD Pultec EQ και τέλος το Mastercomp της PSP σε πολύ smooth setting (1-2 db gain reduction με πολύ αργό attack και ratio 1.4:1). Γενικά ο συνδυασμός ενός διακριτικού eq στα άκρα με ένα "γλυκό" analogue like compression - saturation στο σύνολο του σετ είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να ομογενοποιηθούν τα ξεχωριστά tracks σε ένα ενιαίο συμπαγές σύνολο. Τέλος να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Τασούδη που μου έδωσε την δυνατότητα (πολλές φορές) να αξιοποιήσω έστω και στο ελάχιστο το εκπληκτικό παίξιμο και ταλέντο του αλλά και το εκπληκτικό drum set του. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον. Σύντομα έρχεται τα επόμενα μέρη με το metal drumset, κάποια εναλλακτικά στησίματα και τεχνικές αλλά και κάποιες συμβουλές προτάσεις για την μίξη και επεξεργασία!
    1 βαθμός
  22. Ως μουσικοί, όλοι έχουμε βιώσει κάποια στιγμή παράπονα από γείτονες ή μέλη της οικογένειας για τον θόρυβο που κάνουμε. Για τους κιθαρίστες, μπασίστες και πληκτράδες ξεπερνιέται εύκολα, καθώς μπορούν να φορέσουν ένα ζευγάρι ακουστικών. Οι ντράμερ από την άλλη δεν μπορούν, ειδικά όταν πρόκειται για ένα πλήρες ακουστικό κιτ. Επομένως, τα ηλεκτρονικά ντραμς φαίνεται να είναι η απάντηση για εξάσκηση ή ηχογράφηση στο σπίτι, επειδή είναι εντελώς σιωπηλά. Λάθος! Τα ηλεκτρονικά τύμπανα μπορούν να δημιουργήσουν θόρυβο με διάφορους τρόπους. Δεν μιλάω για την ένταση ενός ηχείου ή των ακουστικών αλλά για δομικό θόρυβο και κραδασμούς. Ένα από τα πιο προφανή προέρχεται από τις μπαγκέτες που χτυπούν τα pads, ειδικά όταν αυτά είναι συμπαγή και όχι mesh (δίχτυ). Τα περισσότερα ηλεκτρονικά κιτ εδράζονται σε ένα ράκ και οι δονήσεις απο τα pads κατεβαίνουν στο πάτωμα. Το ίδιο ισχύει και για τα πιάτα. Επίσης υπάρχει η μπότα όπου το χτύπημα στο pad και οι μηχανικές δονήσεις από το πεντάλ φτάνουν στο πάτωμα. Όλα αυτά μπορεί να είναι αρκετά ενοχλητικά για τους γείτονες, ιδίως γι αυτούς απο κάτω εάν βρίσκεστε σε διαμέρισμα αλλά και για τους δίπλα. Το μόνο που ακούνε είναι «χτύπημα, κλικ, χτύπημα, κλικ» για ώρες κάποιες φορές και καταλήγει να είναι αφορμή σύγκρουσης και εχθρότητας. Και δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο απο ένα κακό γείτονα. Πόσο μάλλον όταν έχει δίκιο. Ευτυχώς, υπάρχει λύση στο πρόβλημα, που είναι η κατασκευή μιας υπερυψωμένης πλατφόρμας για το ηλεκτρονικό σας κιτ. Λύση Α Η κατασκευή θα έχει διαστάσεις 170 Χ 170 εκατοστά και ύψος περίπου 10 εκ. Μπορείτε να την επενδύσετε με μια μοκέτα ή χαλί και έτσι να μην ξεχωρίζει αρνητικά απο τον σπιτικό διάκοσμο. Η κατασκευή αποτελείται απο: 2x φύλλα MDF 170X170X2,5 εκ. 28 Eλαστικά VIBRO EP 6x6cm πάχους 5cm Μπλε.(4,50€/τεμ+ΦΠΑ) ίνες πολυεστέρα iZifon εναλλακτικά του πετροβάμβακα Σχεδιάζετε στο πάτωμα την περίμετρο της πλατφόρμας με χαρτοταινία. Βιδώνετε τα δυο φύλλα MDF μεταξύ τους σε 4 σημεία. Προσοχή γίνεται βαρύ και πρέπει να προνοήσετε να το κάνετε όρθιο ακουμπισμένο στον τοίχο, για να το ακουμπήσετε ευκολότερα πάνω στα pads. Μπορείτε και να τα κολλήσετε επάνω με ταινία διπλής όψης πριν το ακουμπήσετε στο πάτωμα. Φροντίζετε να μοιράσετε τα Vibro περιμετρικά αλλά και εκεί που κάθεστε κυρίως που είναι το μεγαλύτερο βάρος, όπως για παράδειγμα στο διπλανό σχέδιο. Συμπληρώνετε με πετροβάμβακα ή iZifon τα κενά μεταξύ των pads. Λύση Β Η δεύτερη λύση έχει μέγιστη απόσβεση στις χαμηλές συχνότητες και κατασκευαστικά διαφέρει μόνο στο ότι χρησιμοποιούνται 10 ελατήρια αντι ελαστικά pads. 2x φύλλα MDF 170X170X2,5 εκ. 10x VIBRO AM.50. (14,40€/τεμ+ΦΠΑ.) ίνες πολυεστέρα iZifon για αποφυγή του πετροβάμβακα Παράδειγμα της τοποθέτησης των ελατηρίων σε μεγαλύτερη κατασκευή. Οι υπολογισμοί έγιναν στο συνολικό βάρος για 2 φύλλα 170X170X2,5 εκ. MDF + ντραμς + ντράμερ, να είναι 250 κιλά +/-5%. Το κόστος και των δύο κατασκευών πλησιάζει τα 200 ευρώ έκαστη αλλά είναι απαραίτητο αξεσουάρ αν θέλετε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο και τους γείτονες να σας καλημερίζουν. Σίγουρα μου ξέφυγαν λεπτομέρειες στην διαδικασία κατασκευής αλλά νομίζω θα τα βρείτε μόνοι σας. Το σημαντικότερο είναι να υπάρχουν τα σχέδια και οι σωστές προδιαγραφές για πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εναλλακτικά αν φύγουμε απο τις πρακτικές που χρησιμοποιούμε στην κατασκευή πλωτών δαπέδων για στούντιο ηχογράφησης όπως οι παραπάνω, μια άλλη λύση που κυκλοφορεί το διαδίκτυο αλλά χωρίς προδιαγραφές είναι το tennis ball riser που είναι αρκετά μπελαλίδικη δουλειά, κοστίζει κάτι λιγότερο και περιγράφεται σε πολλά βίντεο στο Youtube. Ευχαριστώ τον Αντώνη Αργουδέλη απο την Άλφα Ακουστική για την βοήθεια.
    0 βαθμοί
  23. Εγώ όταν μπήκα στο noiz ήμουν κάτω από 30. Και μετά τα 40 έγινα ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ. ?
    0 βαθμοί
  24. Εγώ φυσικά, και το γέννησα μόλις τώρα. Είμαι 62 ετών και παράγω σοφία! Γιατί γελάς John? It's a Google Bomb, check it out!
    0 βαθμοί
  25. το παίζει σε όλα σχεδόν τα στυλ
    0 βαθμοί
  26. <<On topic mode ON>> Απο τους ενεργους χρηστες, ας πουμε οτι ενα 65% ειναι κιθαριστες, ενα 25% ειναι πληκτραδες, και το υπολοιπο 10% μοιραζεται σε μπασο, τυμπανα, μπουζουκι, τεχνικους, παραγωγους κ.α. <<On topic mode OFF>>
    0 βαθμοί
  27. ΠσιφισετονσΕλεΓω. Θα σε διορίσει στο δημόσιο.
    0 βαθμοί
  28. Αυτό ακριβώς είναι το ξί φαλτσόρε... ΥΓ μην ξεχνάτε έχω λιγότερο από 1 βδομάδα εδώ μέσα, τα inside jokes δεν τα πιάνω κσι τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω, ας με συγχωρέσει.
    0 βαθμοί
  29. Τον λαϊκό σωτήρα. Πσιφισετοννασοθις
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Άρα είναι ένα και ένα = 2%, διπλό σαξόφωνο?
    0 βαθμοί
  32. Δηλαδή 149% σύνολο. Ο cos_dr τι παίζει?
    0 βαθμοί
  33. 99% κιθαρίστες, 40% μπασίστες, 5% ντράμερ, 3% μπουζουκτζήδες και μετά ο cos_dr μόνος του..
    0 βαθμοί
  34. +1000 Η πρώτη φορά που έπιασα τον εαυτό μου να το κάνει ήταν με το solo του Hotel California.
    0 βαθμοί
  35. Εχω τουλάχιστον καμιά 15αριά άλμπουμ του... Το πιο αγαπημένο μου κομμάτι από όλα, είναι το Laura's Dream, αυτό το ανεπανάληπτο live track, με τον Gary Burton στα vibes... Oι πάντες παίζουν διαβολικά όμορφα - από το βιολί μέχρι τα vibes *δώστε του λίγο χρόνο είναι μεγάλο σε διάρκεια
    0 βαθμοί
  36. Υπερβάλλεις Αλλά σε ευχαριστώ... :)
    0 βαθμοί
  37. Αμα μιλάμε για τον μέγιστο Piazzolla πρέπει να βάλουμε στη κουβέντα ένα απο τα κορυφαία του έργα, το Cinco Piezas. Το έργο, το μοναδικό αυθεντικά γραμμένο για σόλο κλασική κιθάρα και όχι μεταγραφή, γράφτηκε το 1981 για τον κορυφαίο κιθαρίστα Roberto Aussel. Απο συνέντευξη του κιθαριστή: "I asked Piazzolla to write something for the guitar. So one day I went to visit him in his apartment in Paris. I played the guitar for him. I played works by Bach, some pieces by Weiss, then some original works by Villa-Lobos, Barrios, some contemporary pieces by Leo Brouwer and Walton's Bagatelles. From that moment he learned a little of what could be done on the guitar, especially when he listened to the third Bagatelle of William Walton he became very enthusiastic. I spent the whole afternoon at his apartment with him, and one week later he called me by telephone to say that he had completed one of the five pieces". Μου είναι φύσει αδύνατον να μη σας παραθέσω μια απο τις πιο αγαπημένες εκτελέσεις απο ένα πολύ αγαπημένο μου δάσκαλο μου, τον Αντώνη Χατζινικολάου. (Τα παραθέτω με τη σειρά που ο ίδιος ο Piazzolla έχει βάλει) Campero Romántico Acentuado Tristón Compadre
    0 βαθμοί
  38. Με αφορμή τη καθαρά Δευτέρα σαε παραθέτω ένα διαφημιστικό αριστούργημα έμπνευσης ενός Έλληνα εντεπρενέρ. Να τονίσω ότι ευτυχώς που δεν επιτρέπονται οι μετακινήσεις και ο κόσμος φέτος θα γλυτώσει από τα δίχτυα του Λιμανακίου (οποίος κατάλαβε κατάλαβε)
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...