Ωραίο είναι παιδιά.
Σίγουρα πολλά θα μπορούσαν να γίνουν για να γίνει λίγο πιο spicy, αλλά εντάξει.
Η ακουστική τι είναι?
Με Α-ραβανί μέσα τι περίμενες?
Μου άρεσε και θα μου άρεσε σίγουρα πολύ περισσότερο αν είχατε εμπλουτίσει λίγο την αρμονία/συγχορδιακή ακολουθία.
Όχι απαραίτητα κατι πολύπλοκο, ίσως αλλαγή σε γειτονικές τονικότητες ή με μια απλή αλλαγή της ποιότητας του τονικού κέντρου στο οποίο κινηθηκατε (από ματζόρε σε μινόρε και τούμπαλιν).
Έτσι για να αλλάξει λίγο το "κλίμα".
Όπως και να'χει, μπράβο σας!!!
Μια χαρά είναι η εγγραφή βρε Γιώργο.
Όσο για το piezo, υπάρχουν κάποιες τεχνικές για μείωση του quack.
Ειδικά αν βρεις τις συχνότητες παρουσίας του παίζοντας με το eq.
Να ένα ωραίο άρθρο που θα μπορούσε κάποιος από τους ηχολήπτες μας εδώ (πχ npap) να γράψει.
Oμορφο ειναι παλικαρια.
Πριν λιγο ακουγα το still got the blues στο αμαξι και μου κολλησε ωραια παρεα.
Θα μπορουσε οντως να εχει κατι που να του δωσει αυτο το λιγο ακομα περισσοτερο αλλα κι ετσι ωραιο ειναι.
Μπραβο.
Να 'σαι καλα Στρατο!
Ειχα γραψει τοσο με ακουστικη (ibanez), οσο και με κλασικη (takamine). Υπηρχαν πολλες κιθαρες (κυριως ρυθμικες) στην αρχη που εφυγαν. Εαν θυμαμαι καλα, ειχα γραψει το σολο με την κλασικη. Τα ειχα γραψει ολα με καρφι στη καρτα και υποτιθεται οτι τα ξαναγραφα με μικροφωνο...
Σωστα τα λες Γιωργο. Ετσι ηχογραφηθηκε τοτε. Δεν ειχα καμια διαθεση για χοντρες αλλαγες. Ενα σολο με ηλεκτρικη εβαλα σημερα, και ημουν τυχερος που βρηκα το midi των βιολιων και μπορεσα λιγο να επεμβω. Επρεπε να ολοκληρωθει διοτι το ειχα βαρος.
Το επομενο, δεμευομαστε οτι θα εχει πολλες αλλαγες στην αρμονια.