Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1160


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/27/21 σε όλα

  1. Πειραματισμός σε άλλο ύφος και στυλ
    5 βαθμοί
  2. Γιώργο μου εδώ και τριάντα (30) χρόνια δεν έχω αλλάξει κολώνια...?
    4 βαθμοί
  3. Τοπικό βαψιματακι Μένει λούστρο κ custom truss rod cover
    4 βαθμοί
  4. ε ναι πήρες μια στα 17 ακόμα να τελειώσει
    3 βαθμοί
  5. Θα την κανει γονικη παροχη αυριο μεθαυριο.
    2 βαθμοί
  6. Όλα τα περίμενα εδώ μέσα, αλλά να βλέπω έναν μουσάτο σαν τους zz top να διαφημίζει after shave δεν το περίμενα. Σαν να διαφημίζει ο Σατριάνης σαμπουάν ένα πράγμα. EDIT: Μαζί γράφαμε Φώτη. Απίστευτο ...
    2 βαθμοί
  7. Άλλαξα μαγνήτες σε μια κιθάρα μου χθες (tonerider ac4 classic) και έκανα μια γρήγορη δοκιμή σε Bm. Τίποτα το σπουδαίο. one chord blues.mp3
    2 βαθμοί
  8. πάρε αυτό και τέλος https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_2i2_studio_3rd_gen.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQiA-OeBBhDiARIsADyBcE4yR5-j4SSKtI3RdAm6q-5qs03MGkSoYnJfX7-viBSnRSuBtRW1nj8aAsKBEALw_wcB και θα το συνδέσεις με το στερεοφωνικό σου. Αργότερα πάρε ένα ζευγάρι ενεργά όπως αυτά https://www.thomann.de/gr/presonus_eris_e3.5.htm
    2 βαθμοί
  9. Ευχαριστώ φίλε. Να έρθεις . Θα φάμε θα πιούμε που λένε. Θα τα κάψω τα ρημάδια τα bitcoins θα τα κάψω!
    2 βαθμοί
  10. Ένα κομματάκι καινούριο στα γνωστά μου μονοπάτια.... Άρχισα με τις καλύτερες προοπτικές (λέμε τώρα..) πριν περίπου 3 μήνες αλλά κάπου στην αρχή του χάθηκα και το παράτησα... Σήμερα με συνοπτικές διαδικασίες το τελείωσα (ξαναλέμε τώρα...)! Όχι τίποτα αλλά λυπάμαι τις ώρες που σπατάλησα με το "μολυβάκι" στο midi για το πιάνο.... Γνώμες, κρητικές?, όλα ευπρόσδεκτα...!
    1 βαθμός
  11. Πολύ ωραίο requiem..... Τόλη σαν τέτοιο μου ακούστηκε στα λειψά αυτιά μου...και πολύ ωραίες αρμονίες!
    1 βαθμός
  12. Αν μπορεί η διαχείριση να αλλάξει τον τίτλο του θέματος σε "Neural DSP Demo", θα ήμουν υπόχρεος. Ένα πιο modern δείγμα, από κάτι που έτυχε να γράψω γρατζουνώντας. Πείθει η τέλε για 7χορδη; ?
    1 βαθμός
  13. πάντα τα παίζω όλα. Το κομμάτι ήταν το εύκολο πράγμα. Το βίντεο ήταν το αγγούρι
    1 βαθμός
  14. Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς την αλυσίδα επεξεργασίας γιατί δεν ξέρω τα μηχανήματα, πάντως, ακούγεται σαν πειραματικό κομμάτι ηλεκτρονικής μουσικής! Πολύ καλό!
    1 βαθμός
  15. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! Μπράβο!
    1 βαθμός
  16. To 1984 πηγα να αγορασω την πρωτη μου strat. Μια κοκκινη maple strat με ασπρο pickguard του 1984 σαν του Knopfler. Στο μαγαζι υπηρχε παραπεταμενη και μια rosewood strat με μαυρο pickguard του 1979, που ειχε μεινει απουλητη, καθως ηταν χωρις χρωμα (Natural) πολυ ντεκαβλε για την εποχη και ηταν και 30% πιο χαμηλα η τιμη της. Λεω δεν την δοκιμαζω κι αυτη? Δυστυχως ενα χρονο μετα μου την κλεψανε. Ηταν η καλυτερη strat που εχω παιξει. .
    1 βαθμός
  17. Περασμένα .....ξεχασμένα .,...
    1 βαθμός
  18. Εξακολουθει να μου αρεσει το ηχογραφημενο. Αλλη δυναμικη και αλλος ηχος. Και η απλοτητα που εχει ειναι μεγαλο plus. Καποια στιγμη προσπαθησε να το ηχογραφησεις σωστα στο πιανο, ακριβως οπως το επαιξες παραπανω.
    1 βαθμός
  19. το Απότοκο original piano 17 Φεβ, 6.55 μ.μ..mp3 Είναι ουσιαστικά σημειώσεις που ηχογράφησα με το κινητό μου για να μην ξεχάσω την μελωδία. Συγχωρήστε μου τα λάθη και τις αναπνοές μου που ακούγονται. Το ανέβασα στο soundcloud για να μην σας ταλαιπωρώ.
    1 βαθμός
  20. Ειχα την τυχη να ακουσω και την "προχειρη" εγγραφη, μεσω κινητου, απο το πιανο. Την εκδοση που εγραψες οταν συνελαβες την ιδεα. Αξιζει να την ανεβασεις και αυτη καποια στιγμη.
    1 βαθμός
  21. Χαίρομαι πολύ που σου μετέδωσε συναίσθημα το κομμάτι Είναι υπέροχη η επικοινωνία μέσω της μουσικής Σε ευχαριστώ πολύ Φάνη!
    1 βαθμός
  22. Απόστολε ακούω πολλά είδη μουσικής με ευχαρίστηση αλλά, αυτό εδώ το συγκεκριμένο είδος στο οποίο πειραματίζεσαι το ακούω συστηματικά ! Επίτρεψέ μου λοιπόν να σε συγχαρώ για το συναίσθημα που βγάζει αυτή η μουσικη που εγραψες , την οποία ακούω για 5η φορά συνεχώς......
    1 βαθμός
  23. Θα περίμενα από τον ευατό μου να ασχοληθεί περισσότερο με τα social λόγω καραντίνας αλλά δε μούκατσε.. Δε ξεχνώ το Νοιζ ... τόπος ευδαιμονίας...
    1 βαθμός
  24. Είμαι έτοιμος και το περιμένω όταν έρθει. Κι εγώ πρώην silver boy. Eurobank (αν δεν κάνω λάθος) εσύ, Εμπορικάριος εγώ.
    1 βαθμός
  25. Καταπληκτικό εργο. Εύγε μαέστρο!
    1 βαθμός
  26. Είδα ένα βιντεάκι πρόσφατα, έφαγα κόλλημα ως συνήθως και έκτοτε ακούω συνέχεια Μότσαρτ ? Στη λούπα είναι και Μπαχ, Μπετόβεν, με πιο “ελαφριά” κάποια movie scores.
    1 βαθμός
  27. Μπήκα, πόσταρα το από πάνω, και μετά είδα ότι πόσταρες το ίδιο φουλ ΛΟΛ
    1 βαθμός
  28. Πολύ καλός ως συνήθως. Μπαντάρα οι Monuments!
    1 βαθμός
  29. Είναι πάρα πολύ καλό. Πολύ προσεγμένο. Βγάζει υπέροχη αίσθηση. ΕΥΓΕ ΜΑΕΣΤΡΟ!!!!!!
    1 βαθμός
  30. Έπαιζα Among Us με την παρέα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έχει κάποιο soundtrack, αλλά έχει πολύ ωραία in-game sound effects. Βασισμένος σε αυτά, έφτιαξα αυτό το κομμάτι.
    1 βαθμός
  31. Πήρα μεταχειρισμένο αυτό το μηχανηματάκι της Marshall, το Regenerator, και είπα να πειραματιστώ με το step phaser που έχει. Τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν (όχι όλα συγχρόνως) είναι: Marshall Regenarator -> TC electronic Shaker mini -> Digitech Bad Monkey (Mixer output) -> ΕΗΧ Freeze -> ΕΗΧ POG-2 -> ΤC electronic Alter ego V1 -> Solid Gold FX Stutter lite tremolo -> EQD - Dispatch Master. Το αποτέλεσμα είναι ό,τι ηχογράφηαε ένα Digitech jamman stereo looper και αυτό που ακούτε είναι δυο layers (δυο κιθάρες).
    1 βαθμός
  32. Είδα ένα όνειρο προχτές. Ήταν πολύ έντονο, τόσο που δεν ήξερα αν ζούσα σε άλλη εποχή ή στο σήμερα. Κράτησε κανα δεκάλεπτο...και τέλειωσε κι απότομα. Σκέτος εφιάλτης. Ετσι αποφάσισα να μεταφέρω την αίσθησή του με μουσική...
    1 βαθμός
  33. Σαν το Χρώμα της Καρδιάς Βαρύς ο χειμώνας μα ακόμα στον κήπο ανθίζει μιας βροχής το λουλούδι θα γύρει για πάντα εκεί Καυτό καλοκαίρι μα ο ήλιος την πλάτη γυρίζει κάψε τσιγάρο μου στάχτη στα μάτια μου εσύ Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς Υγρός ο Σεπτέμβρης σχολεία που ανοίγουν θυμίζει η πρώτη αγάπη κλεισμένη σ' ένα άδειο κουτί. Αν η Άνοιξη έρθει και η ελπίδα την πλάση γεμίζει κλείσε τα μάτια σου τραγούδα σαν να μουν εκεί Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς. Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς
    1 βαθμός
  34. Στίχοι/απαγγελία: Φώτης Τσίγγος Πλήκτρα: Κωνσταντίνος Δρίτσας Μουσική/φωνητικά/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Εγώ, μπροστά στου σαλονιού μου την οθόνη παρουσιάστριες μιλούν, κριτές και πόρνοι ήχοι και χρώματα ζεστά, πανάκριβα τα σκηνικά μάτια σκληρά, μάτια υγρά, πουλούν ότι πουλά. Mισθωμένοι από αυτούς, που ξέρουνε καλά πως να ντυθούνε στα γκαλά, πως να ψωνίζουνε τεκνά. Ξέρουνε καλά, να ζωγραφίζουν στον καμβά τις ζωές παιδιών, όνειρα πλαστά να χειραγωγούν, να κόβουνε φτερά κι όλα αυτά, όχι μόνο για λεφτά. Κοπελίτσες κι αγοράκια που όνειρο τους έχουν όλοι να τους λατρέψουν κι όλοι να τους ζηλεύουν παγκόσμια αστέρια, να γίνουν κάποια μέρα βασίλισα και βασιλιάς, πάνω στην σκακιέρα. Δεν θέλουνε ν'ακούσουν, της λογικής φωνές είναι κολλημένοι, στις δικές τους εμμονές. Κι όλοι τους εκεί, με την tv στην διαπασών η μοίρα τους κοινή, μ'αυτή των ναυαγών που ψάχνουνε νησί, μήπως και σωθούν η'ελπίδα έχει χαθεί, κι όλοι τους σιωπούν
    1 βαθμός
  35. Αγαπητοί φίλοι, ένα καινούριο ορχηστρικό τεμάχιο. Ελαφρώς μεγαλύτερο το σύνολο σε σχέση με τα πιο πρόσφατα.
    1 βαθμός
  36. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    1 βαθμός
  37. Αφού ο πρίγκηπας καρδινάλιος Κολλορέντο πέταξε τον φτωχό Μότσαρτ με τις κλωτσιές από το παλάτι του ο νεανίας υπέστη τέτοιο νευρικό κλονισμό που δύσκολα θα ξεχνούσε για το υπόλοιπο της ζωής του. Σαν αποτέλεσμα εκείνου του διωγμού ο νεανίας εγκαταστάθηκε μόνιμα στη Βιέννη όπου και θα έβρισκε έναν καλό φίλο στο πρόσωπο του Βαρόνου Βαν Σβίτεν ο οποίος θα τον εισήγαγε στην μουσική των Μπαχ και Χάντελ. Την ίδια εποχή γράφει στην αδελφή του: " Σου στέλνω ένα πρελούδιο και φούγκα για τρεις φωνές. Είναι γραμμένο για την αγαπημένη μου Κονστάνσα που δεν δέχεται να ακούσει τίποτα εκτός από φούγκες, ειδικά του Χάντελ και του Μπαχ, και όταν μ' ακούει να τις παίζω, συνήθως από μνήμης, με ρωτάει αν έχω γράψει κι εγώ. Όταν της απαντώ "όχι" με μαλώνει και μου ζητά να γράψω μία για εκείνη." Ένα μνημειώδες δίπτυχο έχει γεννηθεί. Μία νέα τέχνη μέσα από την οποία ξαναζεί η παλιά, εμπλουτισμένη με την τολμηρότητα και την εμπειρία που έχει καταφέρει να συσσωρεύσει στη διάρκεια της μικρής του ζωής.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...