Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/10/21 σε όλα

  1. Πεθυμησα κανα οσπριο με τα προχτεσινα ποστ, οποτε εχω βαλει να μουλιαζουν φασολια για αυριο και για σημερα μιας και ειχα λιγες φακες κοκκινες σπασμενες ειπα να τις φτιαξω σε ινδικο dhal στυλ. Ενα γρηγορο πρωτο βρασιμο στις φακες και τις σουρωνεις , τσιγαριζεις κρεμμυδι/σκορδο/τσιλι, ακολουθει λιγη ντοματα και μπαχαρικα (curry, κουρκουμας, κυμινο, παπρικα, αλατοπιπερα κλπ), επιστρεφουν οι φακες, λιγο γαλα καρυδας, ζωμος λαχανικων και το αφηνεις να τρεξει μεχρι να χυλωσει στο επιθυμητο επιπεδο. Κανονικα θα επρεπε να συνοδευτει με ρυζι, αλλα για σημερα ειχα στο σπιτι χωριατικο ψωμι μαζι με μερικα τουρσακια στο πλαι.
    4 βαθμοί
  2. Λαϊκό φαγητό σημερΙσ για να μη ξεχνάω και τις αριστερές μου ρίζες.... Ο μικρός ήθελε μπριζόλες με πατάτες τηγανητές. Οπότε λαιμουδακι χοιρινό με τόνους μπαχαρικών και καυτερου,ο γιος μου πρέπει να ήταν Ινδός ή Κορεάτης στην προηγούμενη ζωή του, και ψεύτικες πατάτες τηγανητές (Δεν τηγανίζω ΠΟΤΕ τίποτα εδώ και χρόνια ) στο φούρνο φυσικά με λίγο ελαιόλαδο, μπαχαρικά και καλό μασάζ. Βασικό για όλα τα κρέατα ώστε να έχουν την απόλυτη γεύση : όταν αλατίζουμε το κρέας το αλάτι τραβά την υγρασία από το εσωτερικό, μια διαδικασία που διαρκεί σχεδόν 30 λεπτά. Στη συνέχεια οι ίνες του κρέατος χαλαρώνουν και απορροφούν ξανά τους αλμυρούς χυμούς. Έτσι, κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος το κρέας είναι τρυφερό, ζουμερό και εύγεστο. Όταν αλατίζουμε δηλαδή το κρέας θα πρέπει να το αφήσουμε έως και 4 ώρες με το αλάτι του ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΜΕ για να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία και σίγουρα όχι λιγότερο από μισή ώρα. Αν δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, ειδικά στα ψητά κρέατα, καλύτερα να αλατισουμε ΜΕΤΑ το ψήσιμο και αφού ξεκουραστεί το κοψιδι...Δεν θα έχει την ίδια θεϊκή γεύση με το...προαλατισμενο Αλλά τουλάχιστον δεν θα έχει στεγνώσει.
    4 βαθμοί
  3. Ό,τι σε βολεύει καλύτερα. Αρκεί να βγάζεις αποτέλεσμα.
    3 βαθμοί
  4. Εγώ προτιμώ να τα βγάζω από την κατσαρόλα και να τα βάζω στο multi. Γιατί εκεί μπορώ να προσθέσω και μουστάρδα και ταχίνι (με ρεβύθια και φασόλια ΣΚΟΤΩ), τα οποία ομογενοποιούνται με τα πολτοποιημένα λαχανικά και όσπρια, και μετά ξανά στην κατσαρόλα για άλλη μια βράση, να δέσουν με το φαγητό.
    3 βαθμοί
  5. Μήπως θα ηταν πιο διασκεδαστικό να επαναφέρουμε τα σχόλια στις αγγελίες; (Συγχωρέστε με για το off - topic αλλα δεν μπορούσα να το κρατήσω άλλο μέσα μου..)
    3 βαθμοί
  6. Τοτε τι παιδευεσαι; Πας και παιρνεις refurbished Macbook Pro με i5/i7 επεξεργαστες μετα ΜΙΣΑ λεφτα, και εχεις ενα απιστευτο φορητο υπολογιστη που θα σου κρατησει. Συνδεεις και αλλες οθονες και κομπλε (σε iMac σταθερο, ειναι πιο φθηνα απο macbook και εχουν και φοβερες μεγαλες 4Κ οθονες retina) (Σημ.: Ξερω, ανοιγω τους ασκους του αιόλου, αλλα παραθετω περιληπτικα γιατι πλεον (εδω και 12χρόνια δηλ.) δεν ανοιγω το PC να γραψω) Λογοι (προσωπικηε εμπειριας δικου μου μηχανηματος) 1. Εχω ενα Macbook Pro late 2009, Core2Duo 2,53, με 8GB μνημη που εβαλα το 2010 με 50ευρω απο Crucial (σε pc laptop δεν ξερω πόσα μηχανακια τοτε ειχαν τοση μνημη). Πρόσθεσα πριν 3 χρόνια εναν SSD 500gb TOSHIBA. (12 ετων σημερα, και ακομα τον δουλευω σε ολες τι απαιτησεις μου) 2. Αθορυβος (δεν ακους ανεμιστηρακια) κατι που ειναι πολύ σημαντικο οταν ηχογραφεις στον ιδιο χωρο. 3. Η Onboard καρτα ηχου του macbook αυτου, μου κατεβαζει latency 4.7msec, και μεχρι αναλυσεις 96kHz, 48bit Aσχετα αν εγω εχω και την εξωτερικη πολυκαναλη καρτα ηχου και μπορω να στηνω για πιο σοβαρες ηχογραφησεις. 4. Σταθεροτητα; Αντοχη; Δεν εχω να πω τιποτα περισσοτερο, απο το οτι μου εχει σκασει απο 1.5 μετρο κατω, και μονο λιγο η γωνια μερικα χιλιοστα επηρεαστηκε, - χυθηκε γαλα του μικρου και μπηκε απο πισω απο τις γριλιες και περασε στην logicboard, και οταν πηγα σπιτι το βραδυ, δεν επαιρνε μπρος, τον ανοιξα, ειχε οξυδωθει σε σημεια η πλακετα, την καθαρισα, power button και πηρε μπρος, - ειχα ενα μαγνητικο επιτραπεζιο και μου ηρθε να το βαλω κατω απο το macbook να στηριχθει, και επηρεασε τον σκληρο...Εσβησε, δεν ανοιγε με τιποτα, μετα απο λιγο, πηρε. (μετα απο πολλα χρονια πηρα τοτε και τον SSD) 5. Ξεχασα τι σημαινει σβησιμο και απο την αρχη εγκατασταση τα παντα.... Οταν εκανα update το λογισμικο στο PC, στο mac ηταν απλα ενα κουμπι update και τελος 6. Οταν βαζουμε καινουργιο σκληρο, τι κανουμε ολοι στα pc; Εγκατασταση απο την αρχη ...ολα...τα παντα! Οχι εδω! Απλα Copy-Paste τον μαμα σκληρο με δωρεαν προγραμματακι SuperDuper!, στον ssd που συνδεσα με usb dock, βγαζεις παλιο, βαζεις καινουργιο, πατας power button, συνεχιζεις την δουλεια σου εκει που την ειχες αφησει! 7. Time Machine.... Τι αλλο να πεις... Οτι σε πηγαινει πισω στον υπολογιστη που ειχες πχ πριν 10 χρονια να δεις στον ταδε φακελο τι ειχες; Ανοιγοντας απλα παραθυρο κτλ; Και αν θες κανεις restore απο εκει και συνεχιζεις; ή ξαναγυρνας στο "σημερα;" 8. DAW; Διαλεξτε και παρτε αυτο που θελετε. Αν και το LOGIC X στην τιμη που εχει, σου δινει απλα τα παντα! Επαγγελματικου επιπεδου plugins, τεραστια εργαλειοθηκη με GB ηχων, preset, οργανων κτλ Flextime... Ποτέ το να διορθωσεις παιξιμο σε audio δεν ηταν πιο ευκολο, οπως πχ κανεις σε ενα midi... Εχεις εναν υπολογιστη απο ΜΙΑ εταιρια Apple που εχει φτιαξει, ΚΑΙ τον υπολογιστη, ΚΑΙ το λειτουργικο συστημα, ΚΑΙ το DAW Logic... (από φετος ΚΑΙ τον επεξεργαστη Μ1) Πόσο πιο σταθερο και χωρις θεματα συμβατοτητας πια να ειναι;!!!! 9. Θες σωνει και καλά Windows να δουλεψεις, εκεινο το προγραμμα .exe που θελει pc να δουλεψει; Κανε ενα Bootcamp απο το λειτουργικο macos που στο παρειχει και αυτο δωρεαν, εγκατεστησε windows, και κανε boot κατευθειαν σε περιβαλλον win, (αυτο μονο για ελαχιστο χρονο, απαραιτητο λογο, και επουδενι να παρεις mac για να βαλεις win... :D ) ΄Η βαζεις το προγραμμα Parallels και εγκαθιστας τα windows και τρεχεις .exe προγραμματα με το macos σε ενα παραθυρο "παραλληλα" Mετα την λογοδιαρροια, (σιγουρα ξεχναω παρα πολλα), αν θες μηχανακι για μουσικη, που θα σου κρατησει πολλα χρονια, ή δινεις αυτα τα λεφτα και παιρνεις καινουργιο mac, ή δινεις τα μισα και παιρνεις refurbished. Αλλα τοσα λεφτα για windows... μπα.... (να με συγχωρουν οι pcαδες...) -Ααα, Αν θες να συνδεσεις τα πληκτρα που εχουν midi in/out, απλα παρε ενα μετατροπεα midi-usb και συνδεεις στο mac (δες μονο τα μοντελα, γιατι τα καινουργια θελουν μικρο ανταποτρα για usb) Για την ιστορια, απο cubase προηλθα, αλλα δεν δυσκολευτηκα καθολου στην μεταβαση στο Logic. To εναντιον... ΥΓ.: Τελικα προταση για καρτα ηχου δεν ειπα! ?
    2 βαθμοί
  7. Εγώ σου προτείνω να ζήσεις ΟΛΑ σου τα χρόνια ΚΑΛΑ και το πολύ πολύ παίρνεις κάνα δύο νούμερα μεγαλύτερα κουστούμια.
    2 βαθμοί
  8. Salmon με μουστάρδα και μέλι WoW
    2 βαθμοί
  9. Δεν τρώω και δεν πίνω τίποτα........νόστιμο. Αυστηρή διατροφή για να χωράω στα κοστούμια και για τη δουλειά μου. Υδατάνθρακες; Τι ειναι αυτο; Γλυκό πρέπει να έχω να φάω πάνω από 10 χρόνια (βασικό ούτε θυμάμαι πόσος καιρός πέρασε) . Περιμένω να βγω στη σύνταξη. Μόλις βγω στη σύνταξη, το πρώτο έτος θα βάλω (κατά τους πρόχειρους υπολογισμούς μου) 40 κιλά και το δεύτερο θα .....πεθάνω από το φαγητό και το πιωτί. Θα ζήσω 2 χρόνια καλά και δεν θα επιβαρύνω το ασφαλιστικό. ?
    2 βαθμοί
  10. Σήμερα κατάφερα να ακούσω την δουλειά σου και εντυπωσιάστηκα. Συγχαρητήρια, πολύ όμορφες συνθέσεις. Είναι απίστευτο οτι όλη η δουλειά σου βγήκε μόνο με αυτά τα μέσα παραγωγής και απόδειξη ότι τελικά το ταλέντο και η δουλειά είναι αυτά που μετράνε. Κατά την ταπεινή μου γνώμη αξίζει να επενδύσεις στον εαυτό σου κάποια χρήματα σε ένα καλό interface αλλά δεν έχεις λόγο να αγοράσεις κάτι με πολλές εισόδους αφού δεν ηχογραφείς, ακόμα και αυτή σου κάνει https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_solo_3rd_gen.htm ή https://www.thomann.de/gr/audient_id4_mkii.htm Για 5.1 σύστημα, υπάρχουν σε καλές τιμές πολλές λύσεις usb ή wifi, μην τα μπερδέψεις θα έλεγα. 2 καλά monitors νομίζω θα σου είναι χρήσιμα. Εύχομαι καλή συνέχεια και καλές δουλειές. Κράτα μας ενήμερους για επόμενες δουλειές σου, δηλώνω φαν ?
    2 βαθμοί
  11. Τούμπανο. Από τα υλικά βέβαια συμπεραίνουμε ότι είσαι στον όγκο. Σε έχει αναλάβει ο @cos_dr?
    2 βαθμοί
  12. Για σήμερα το βράδυ (μόνο βράδυ τρώω), κοτόπουλο με γλυκόξινη σάλτσα, με ... ρύζι με κάρυ και καπνιστή πάπρικα, μανιτάρια, μπρόκολο, κρεμμύδι, ντομάτα. Όταν δεν έχω κοτόπουλο με γλυκόξινη, το φτιάχνω ίδιο με φακές, ή μαυρομάτικα και μπαλσάμικο. Κόλαση
    2 βαθμοί
  13. Ένα τραγούδι μου που καταγράφηκε χάρη στην βοήθεια των φίλων μουσικών Nikos Vargiamidis, Giorgos Smirnis και του Oleg Chaly που επιμελήθηκε την ενορχήστρωση και την παραγωγή. Μastering: Ioannis Tsougkouzidis. Ευχαριστώ θερμά.
    1 βαθμός
  14. Από τζαζ δεν έχω ιδέα, ούτε ακούω, αλλά νομίζω ότι βρήκα μερικούς καλούς ήχους, και μάλιστα από τους alnico 5 της Gretsch. Ειδικά ο neck είναι πολύ καλός για τη δουλειά αυτή. Στην αρχή παίζω με mini ts, μετά με soul food, και στο τέλος με mojo mojo. Σε όλα τα πετάλια είχα το tone κλειστό. Στην κιθάρα όλα φουλ. Jazz in C.mp3
    1 βαθμός
  15. Από τη γρυλια 5 περίπου πόντους ,άρα περίπου 10 από το sweet spot του μεγάφωνο.
    1 βαθμός
  16. Στο παρελθόν έχει ζητηθεί αλλα δεν έχει συζητηθεί η πιθανότητα προσθήκης δημοπρασιών στις αγγελίες. Είμαστε πλέον έτοιμοι, αν αποφασιστεί, να προχωρήσει. Η επιλογή θα εμφανιστεί στη δημιουργία νέας αγγελίας. Αν αποφασίσετε να βάλετε μια αγγελία σε δημοπρασία θα πρέπει να δώσετε Τιμή Buy Now (αυτή που ιδανικά θα θέλατε να πουλήσετε) και μια Τιμή Εκκίνησης για να ξεκινήσει η διαδικασία. π.χ. Τιμή 500 Τιμή Εκκίνησης 300 Μια χαμηλή τιμή εκκίνησης θα τραβήξει περισσότερες ματιές. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές υποβάλλουν προσφορές. Στην πορεία θα ενημερώνεστε για τις προσφορές με email αλλά και εσωτερικά. Όταν λήξει η δημοπρασία σε 12 μέρες, πουλάτε στον υψηλότερο πλειοδότη. Σε περίπτωση που κάποιος προσφέρει την Buy Now τιμή εν τω μεταξύ, αποσύρετε την αγγελία πριν λήξει και δεν εμφανίζεται ξανά. Οσοι μπουν στην διαδικασία θα πρέπει να δώσουν στον πλειοδότη. Δεν έχει "άλλαξα γνώμη" ή "την αποσύρω" επειδή δεν έπιασα όσα περίμενα, αν θελουμε να παίζουμε τίμια. Ποια είναι η άποψη σας; Αξίζει τον κόπο ή είναι ένας τρόπος για κάποιους να μην δίνουν τιμή; Θα μπαίνατε στην διαδικασία ή νομίζετε πως κάποιοι δεν θα τηρήσουν τους κανόνες;
    1 βαθμός
  17. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Επιτέλους, μετά από ώρες ψαξίματος, φαίνεται να λειτουργεί αυτό. (αν και λίγο μου κολλάει το VST μερικές φορές. Βέβαια δεν ήξερα και τί επιλογές πρέπει να βάλω στο πρόγραμμα)
    1 βαθμός
  18. ειλικρινά απόρησα πως φτιάχτηκε τέτοια μουσική χωρίς "σοβαρό" τεχνικό υπόβαθρο. Πάρε μια κάρτα της προκοπής να ακούσουμε κι άλλα !
    1 βαθμός
  19. Δοκίμασε με αυτό https://give.academy/posts/2018/03/02/AsioLinkPro/ https://give.academy/downloads/2018/03/03/ODeusASIOLinkPro/
    1 βαθμός
  20. 1 βαθμός
  21. στο τέλος είτε θα μείνουμε από δόντια είτε θα μας δώσουν ένα καλαμάκι και θα προσλάβουν για το Οδύσσεια του Διαστήματος 3001
    1 βαθμός
  22. Σε όλα τα όσπρια, και ειδικά στις σούπες,το να "μπιμεριασουμε" ελαφρά βοηθάει και στο χυλωμα. Η επένδυση σε ένα beamer αξίζει μια και το αλεΖμα γίνεται γρήγορα και πανεύκολα μέσα στην ίδια την κατσαρόλα. Έξτρα κόλπο από τον SF ειδικά στις ΦΑΚΕΣ που βάζουμε πολλά έξτρα λαχανικά και ειδικά καρότα αλέστε στο multi σχεδόν όλα τα καρότα και την πατάτα και Ρίξτε τα ξανα στην κατσαρόλα, μιλάμε για τρομερό χυλωμα!
    1 βαθμός
  23. Άκουσα κι εγώ μερικά κομμάτια σου, φοβερό αποτέλεσμα. Έχω ξεκινήσει να μελετάω film scoring και όλο συνειδητοποιώ πόσο δύσκολο, ειδικά βλέποντας περιπτώσεις όπως η δική σου, όπου βγάζεις τέτοιο αποτέλεσμα με αυτά τα μέσα. Μόλις αρχίσεις να δουλεύεις VSTs θα ξεφύγει η φάση. Ανέβαζέ μας πράγματα, πέρα από την καλλιτεχνική τους αξία, για μένα έχουν και διδακτική.
    1 βαθμός
  24. Υπάρχουν και αυτοί με δυσπεψία στα όσπρια και μια ωραία λυση είναι να περάσεις π.χ. τα βρασμένα φασόλια στο blender και να γίνουν βελουτέ που λέει κι ο φάσιον. Μμμμμ...σλουρπ!
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. Ας τα πάρουμε ένα ένα από την αρχή γιατί μάλλον έχεις μπερδέψει και μπερδευτεί ο ίδιος. - Το midi controller σου (M-audio keystation) δεν έχει midi jack, οπότε δεν μπορείς καν να το συνδέσεις στην κάρτα ήχου. Θα το συνδέσεις απευθείας στον υπολογιστή, με ένα καλώδιο, το οποίο θα είναι USB, και δίνει ρεύμα, καθώς και δυνατότητες midi in&out. Επίσης τα VST δε τα φορτώνεις στο midi controller, αλλά στο DAW, και από το midi controller ελέγχεις το DAW. - Κάρτα ήχου θες για 2 λόγους: Για να συνδέσεις ηχεία monitor, μικρόφωνο, ηλεκτρικό όργανο. Επιπλέον λόγος είναι να συνδέσεις midi controller που δεν έχει USB αλλά mono midi, που συνήθως είναι πολύ παλία, 10ετίας, αν όχι 20ετίας. Δες τι θύρες χρειάζεσαι, και τι έχει η κάρτα ήχου που θες να πάρεις. Για παράδειγμα, η διαφορά ανάμεσα στις Scarlett Solo, 2i2 και 4i4 είναι το πόσα μικρόφωνα, όργανα και ηχεία μπορείς να βάλεις. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας έχεις δώσει, μέχρι τώρα δε μπορείς να βάλεις κυριολεκτικά τίποτα πάνω της. - Εφόσον κάνεις σύνθεση, θα πρέπει κάποια στιγμή να αφήσεις τα yamaha 2.1 που έχεις και να πάρεις ηχεία monitor, αυτοενισχυόμενα και τότε να τα βάλεις σε κάρτα ήχου με XLR ή TRS. Εκτός αν στέλνεις τα αρχεία σου για mixing και mastering σε άλλον επαγγελματία. - Είδα ότι θα τα βάλεις όλα αυτά σε λάπτοπ. Στο σενάριο που παίρνεις κάρτα ήχου, δε θα μπορείς να συνδέσεις "αποτελεσματικά" τα ψευτοηχεία 2.1 (που συνδέονται με ένα 3.5mm jack), και υπάρχει περίπτωση να σου βγει σε κακό (στον ήχο σου). Το 5.1 ξέχνα το για την κάρτα ήχου, δε δουλεύει έτσι. Και εφόσον θα έχεις λάπτοπ, δε θα μπορείς να το βάλεις σε τέτοια επαγγελματική κάρτα ήχου, μιας και αυτά τα συστήματα 5.1 δεν είναι για παραγωγή, αλλά για budget ακρόαση στο (ηχητικά) χαοτικό δωμάτιο του σαλονιού/υπνοδωματίου. - Το Nuendo ΔΕΝ κάνει για σύνθεση. Ναι είναι για ταινίες, αλλά για post-production, όχι για σύνθεση. Ειναι για να κάνεις μείξη ήχου (sound effects, διάλογος, μουσική), καθώς και σετάρισμα surround/atmos, και τέτοια μπερδέματα. Δεν έχει τις λειτουργίες automation, midi, comping που έχουν τα DAW που είναι φτιαγμένα για σύνθεση. Αν το ψάξεις θα δεις ότι το 99% των film composers χρησιμοποιεί Cubase και Logic.
    1 βαθμός
  27. Για 3 λόγους βασικά, αν και νομίζω οτι με ελάχιστο και ανώτερο όριο τιμής τα 2 πρώτα δεν χρειάζονται : 1) Αν δεν υπάρχει αρχική τιμή για να σβήνεις ανόητα χαμηλά bids 2) Για να σβήνεις κάποιους που κάνουν 999999999.99 και μπλοκάρουν τη διαδικάσία 3) Ως μέσο πίεσης στον αγοραστη, π.χ. αν δεν πάρω χρήματα μέχρι τότε, σου σβήνω την προσφορά και όποια άλλη κάνεις και συνεχίζω. Έχω δει και στάτους "reserved" (μπάνει και βγαίνει όποτε ο πωλητής θέλει (κρύβοντας τις προσφορές), όπου ο πωλητής παγώνει τη διαδικασία, συνήθως απο την ώρα που έχει κάποιο deal, μέχρι και να γίνει η πληρωμή. Αυτό είναι ένα μέσο του αγοραστή, μιας και αν υπάρχει deal, ζητάει απο τον πωλητή να παγώσει τη διαδικασία και να αποκλέισει μεγαλύτερες προσφορές, κλειδώνοντας κατά κάποιο τρόπο την τιμή (αν και κάποιος ενδιαφερόμενος μπορεί πάντα να κάνει προσφορά με μήνυμα - στα τυφλά όμως αφού η προσφορά θα είναι κρυμμένη).
    1 βαθμός
  28. Έπεσε το πρώτο νιτρίδι (σήλερ). Σαν μέλι είναι το άτιμο!
    1 βαθμός
  29. θα έλεγα ...αποστολή εξετελέσθη
    1 βαθμός
  30. να βρεθούμε εμείς οι τρεις το βράδυ να αράξουμε σε κάνα ασανσέρ
    1 βαθμός
  31. Μάγος είσαι; Μόνο με "καμία ευθύνη της διαχείρισης" με μεγάλα καθυσηχαστικά γράμματα, να αναβοσβήνει στο μισό της σελίδας.
    1 βαθμός
  32. σήμερα φτιάχνω φασολάδα, ή μάλλον σελινάδα γιατί είχα δυό σέλινα και δεν ήθελα να πετάξω το άλλο. Το πρώτο νερό έφυγε και τώρα παίρνει βράση και η σάλτσα. Το ψωμί το έφτιαξα το βράδι μαζί με τα κουλουράκια και ήδη τα ξεκινήσαμε στο πρωινό. Τώρα όμως έχει δουλειά γιατί πρέπει μέχρι την Κυριακή να φτιάξουμε 5 άσματα για τα πανεπιστήμια...
    1 βαθμός
  33. Με αφορμή ένα πόστ σε προφίλ περί εμού και του V-Synth. Παραθέτω μια πρόσφατη REMASTERED έκδοση ενός κομματιού που έφτιαξα αποκλειστικά μέσω του ROLAND V-Synth μου. Το είχα βάλει παλαιότερα αλλά θα ήθελα να είναι το συγκεκριμένο στο section music του forum. Είναι ένα απλό σχετικά αλλά ιδιαίτερο για εμένα κομμάτι γιατί ήταν η πρώτη μου προσπάθεια να παίξω σε πραγματικό χρόνο στο όργανο με το sample της φωνής της γυναίκας και να γράψω ένα τραγούδι με αυτό. Και παράλληλα να μαθαίνω το όργανο. Είχα φτιάξει και video clip. Για όσους δεν το έχουν ακούσει ή θέλουν να το ξανακούσουν και να απολαύσουν το φαινόμενο, τον Άρχοντα του Variphrase, τον Shogun των Synthesizers, τον Πρίγκηπα των VST τον cos_dr , να η ευκαιρία χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Παραθέτω και ένα βίντεο μου για να δείτε πως μπορείς να "παιξεις" σε πραγματικό χρόνο με ένα sample, για παράδειγμα ένα φωνητικό δείγμα Ιτο συγκεκριμένο το έχω χρησιμοποιήσει στο εν λόγω κομμάτι) χωρίς να αλλοιώνεται ο χρόνος και η χροιά όπως γίνεται σε έναν παραδοσιακό sampler. Μέσω της τεχνολογίας Variphrase που υπάρχει μόνο σε επιλεγμένα όργανα της ROLAND και στο V-Synth παρέχεται στο ανώτερο λειτουργικό επίπεδο.
    1 βαθμός
  34. Στην εταιρία logistics που δούλευα, είχαμε έναν προμηθευτή (είχε δικό του τριαξονικό) ο οποίος τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα πήγαινε δρομολόγιο Καλαμάτα - Σπάρτη. Ωραίος τύπος, γύρω στα 60, δεν άφηνε ποτέ παραγγελία που να μην παραδώσει. Κάποια μέρα που είχε πάει λοιπόν αυτό το δρομολόγιο (φόρτωνε και έφευγε ξημερώματα φυσικά), μας παίρνει τηλέφωνο μεσημεριάτικα μια από τις εταιρίες - πελάτες μας, για μια παράδοση στην Καλαμάτα που ήθελε να μάθει αν έγινε. Τον παίρνουμε τηλέφωνο .... τίποτα, δεν το σήκωνε. Ξαναμανά τηλέφωνο ... πάλι δεν το σήκωνε (πράγμα πολύ περίεργο, γιατί ήταν πολύ τυπικός). Η εταιρία τελικά μας ενημέρωσε ότι έμαθε (από τον πελάτη της) ότι η παραγγελία παραδόθηκε, αλλά εγώ είχα ανησυχήσει. Κάποια στιγμή, κατά το απογευματάκι το σηκώνει το τηλέφωνο. Του είπα τι είχε συμβεί, και μου λέει ... "Καλά ρε μ@λ@κα, δεν ξέρεις ότι όποτε κατεβαίνω κάτω, στον γυρισμό αράζω το φορτηγό σε ένα μέρος που έχω βρει, και μαζεύω χόρτα? Σήμερα μάζεψα 3 σακούλες, γύρισα σπίτι, τα έβρασα, και τα έφαγα με 2 λίτρα κρασί και με πήρε ο ύπνος. Να ξέρεις άλλη φορά, στον γυρισμό από Καλαμάτα μην με παίρνεις, μαζεύω χόρτα". Έμεινα κάγκελο. EDIT: Την επόμενη φορά που πήγε, μου έφερε κι εμένα μια σακούλα χόρτα. Ωραίες εποχές ....
    1 βαθμός
  35. Σπαράγγια..... Δίνω τη και ψυχή μου για δαυτα... Με ομελέτα; Δίνω και το κορμί μου μαζί!!!
    1 βαθμός
  36. Εγω δεν ειπα οτι μαγειρευω. Μονο τα τρωω.
    1 βαθμός
  37. το νου σας ΡΕΜΑΛΙΑ... μου βγήκατε όλοι υποψήφιοι για το master chef εδώ μέσα και γω με το ζόρι βράζω αυγό... κανονίστε ρε να με χωρίσετε... να σας πάρει χαμπάρι η Σοφία και να μου αρχίσει τα: "... ψιτ γατάκι... κοίτα τους φίλους σου... όλοι μια χαρά μαγειρεύουν... όχι σαν εσένα τον ανεπρόκοπο που με παραμυθιάζεις τόσα χρόνια με πολύχρωμες κοτοσαλάτες και funny face πιατάκια..." εντροπή σας ορέ... χαλάτε την πιάτσα και με βλέπω στα γεράματα να κάνω cover στις συνταγές σας... ??
    1 βαθμός
  38. Το βράδυ ελαφρά. Μαρούλι από κήπο με αβοκάντο και λεμονακι.
    1 βαθμός
  39. Οχι. Αντιμετωπίζω την μουσική σαν εργασία την οποία υποχρεωτικά πρέπει να κάνω. Έχω καθημερινά συγκεκριμένα ωράριο μέσα στο οποίο θα δουλέψω. Κάποιες φορές βγαίνει αποτέλεσμα, κάποιες όχι. Θα δουλέψω όμως ότι κι αν γίνει. Σαν τον ψαρά ένα πράμα... Άλλες φορές βγάζει ψάρια, άλλες όχι, αλλά καθημερινά βγαίνει με τη βάρκα για ψάρεμα γιατί πρέπει να το κάνει. Αυτό το έκανα πάντα, και όταν έκανα "επαγγελματικά" μουσική αλλά και τώρα που το κάνω για προσωπική ευχαρίστηση κυρίως.
    1 βαθμός
  40. Τρίχες. (Αυτά που κουοταρες) Μόνο και μόνο για το γεγονός ότι οι νέες CV έχουν ΞΥΛΙΝΟ και όχι πλαστικό truss rod hole θα έπαιρνα καινούργια. Παραμένουν εκπληκτικές κιθάρες με τους ίδιους υπέροχους TR μαγνήτες.
    1 βαθμός
  41. Τα ακουστικά εφέ χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς για πρώτη φορά στη βιομηχανία του κινηματογράφου ενώ η χρήση τους χρονολογείται από πολύ νωρίτερα στο θέατρο. Διάφορες συσκευές χρησιμοποιούνταν στις παραστάσεις με στόχο την προσομοίωση ιδιαίτερων ήχων, όπως αυτόν του κεραυνού ή του καλπασμού των αλόγων. Κατά τη δεκαετία του 1920 , ταυτόχρονα με την εξάπλωση του ραδιοφώνου, παρατηρήθηκε μια εξέλιξη στο χώρο των ηχητικών εφέ, αφού οι ραδιοφωνικοί σταθμοί προσελάμβαναν προσωπικό αποκλειστικά για την επένδυση των ζωντανών θεατρικών παραστάσεων που εξέπεμπαν. Προς το τέλος της ίδιας δεκαετίας ο κινηματογράφος απέκτησε ήχο, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για την τέχνη των εφέ. Τα εφέ που συνήθως χρησιμοποιούνταν στις ταινίες της εποχής ήταν echo, reverb, flanger, phaser, chorus, equalizer, φίλτρα, overdrive , fuzz, ring modulation, compression και reverse echo.Ήταν απαραίτητη η επεξεργασία των προ-ηχογραφημένων ηχητικών δειγμάτων , όχι μόνο για ρεαλιστικότερο αποτέλεσμα, αλλά και για την πρόκληση συναισθηματικής έντασης στο ακροατήριο. Για παράδειγμα , ο ήχος ενός πυροβολισμού θα εμπλουτιζόταν με τον ήχο κάποιου ηχογραφημένου κρότου ισοσταθμισμένου (equalized) σε εκείνες τις συχνότητες που θα τον έκαναν να ακούγεται πιο ρεαλιστικός. Στην περίπτωση που ο sound designer ήθελε να δώσει έμφαση στη δραματική σκηνή που περιγράφεται παραπάνω, τότε θα προσέθετε και βάθος (reverb) . Είναι σημαντική η διαπίστωση ότι είτε ένα εφέ χρησιμοποιήθηκε για την «προσομοίωση» μιας ρομποτικής φωνής σε ταινία επιστημονικής φαντασίας είτε για τον εμπλουτισμό του πλήθους των αρμονικών της κιθάρας του Jimi Hendrix, το ζητούμενο και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις : η συναισθηματική επιρροή που θα προκαλούσε στο ακροατήριο. Tα εφέ για την ηλεκτρική κιθάρα έκαναν την εμφάνισή τους χρονολογικά την εποχή που ανθούσε η μουσική των big bands. Ήταν επιτακτική η ανάγκη για μεγαλύτερες εντάσεις ώστε να μπορέσει να ακουστεί μια κιθάρα συνδεδεμένη σε έναν μικρής ισχύος (10-15W) ενισχυτή λυχνίας ανάμεσα σε ομάδες πνευστών οργάνων. Φημολογείται ότι η ανακάλυψη της παραμόρφωσης έγινε εκείνη την περίοδο με δύο διαφορετικές εκδοχές : Η μία αναφέρει ότι κάποια λυχνία καταστράφηκε κατά την εκτέλεση ενός κομματιού και η άλλη ότι το μεγάφωνο του ενισχυτή σκίστηκε από την μεγάλη καταπόνηση. Και οι δύο εκδοχές συνεχίζουν με τον ίδιο τρόπο : ο ήχος που παράχθηκε κέντρισε το ενδιαφέρον των κιθαριστών και θέλησαν να τον διατηρήσουν. Είναι πολύ πιθανό οι δύο αυτές ιστορίες να είναι ανακριβείς δεδομένου ότι και στις δύο περιπτώσεις η παραμόρφωση που θα δημιουργούσαν αυτές οι βλάβες θα ήταν πολύ έντονη και δεν θα είχε κανένα μουσικό ενδιαφέρον, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ λογικό η παραμόρφωση να «εφευρέθηκε» από την υπεροδήγηση των λυχνιών των ενισχυτών που χρησιμοποιούσαν εκείνη την περίοδο οι κιθαρίστες, εξαιτίας των μεγάλων εντάσεων που απαιτούσαν οι συνθήκες του παιξίματός τους. Η υπεροδήγηση των λυχνιών ενός ενισχυτή δημιουργείται όταν αυτός λειτουργεί σε ασυνήθιστα μεγάλες εντάσεις. Ο ήχος που παράγεται θωρείται πλέον κλασικός και είναι γνωστός ως «tube overdrive». Oι μουσικοί της εποχής τον αντιλήφθηκαν ως πιο κοντινό στον ήχο των πνευστών και ειδικότερα του σαξοφώνου, όχι μόνο λόγω της διαφοροποίησης στη χροιά εξαιτίας την προσθήκης αρμονικών , αλλά και για την ιδιότητα του ήχου να διατηρείται για περισσότερο χρόνο (sustain). Τo sustain που αποτελεί έκτοτε ζητούμενο για πολλούς κιθαρίστες ήταν αποτέλεσμα του φαινομένου συμπίεσης (compression) που επίσης συμβαίνει κατά την υπεροδήγηση ενός ενισχυτή λυχνίας. Αυτή θεωρείται η αρχή της χρήσης των εφέ στην ηλεκτρική κιθάρα, μιας και είναι η πρώτη φορά που κάποια στοιχεία άλλαξαν δραστικά τον ήχο της, μετατρέποντάς τον σε ένα διαφορετικό ηχόχρωμα με μουσικό ενδιαφέρον. Όμως η δημιουργία μιας ξεχωριστής μονάδας εφέ που να στοχεύει αποκλειστικά στην «αλλοίωση» του ήχου της ηλεκτρικής κιθάρας έγινε αργότερα. Το 1961 ο Glen Snotty ηχογραφούσε το τραγούδι του Marty Robbins «Don’t worry». Κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης, μια βλάβη στο κανάλι της κονσόλας που έγραφε την κιθάρα του Grady Martin δημιουργούσε έναν ασαφή (fuzzy) παραμορφωμένο ήχο. Τη στιγμή που διακόπηκε η ηχογράφηση για να διορθωθεί η βλάβη της κονσόλας ο Martin ζήτησε να συνεχιστεί η εγγραφή με αυτόν τον τρόπο γιατί του άρεσε ο «λανθασμένος» ήχος. Αργότερα ο Snotty επινόησε έναν τρόπο προσέγγισης του ίδιου ήχου με τη βοήθεια ενός κυκλώματος με τρανζίστορ και παρουσίασε την εφεύρεσή του στην Gibson. Σύντομα η Gibson παρουσίασε στην αγορά το «Maestro Fuzz-Tone» , προμηθεύοντας τα καταστήματα με 5000 τέτοιες μονάδες. Στο εγχειρίδιο λειτουργίας του αναφερόταν χαρακτηριστικά : «Το Fuzz-Tone είναι σχεδιασμένο για να δημιουργεί ένα συναρπαστικό νέο ήχο κιθάρας. Αυτό επιτυγχάνεται με ειδικά ελεγχόμενη παραμόρφωση. Συνεπώς μην ενοχληθείτε από την παραγωγή ενός “Fuzz effect”. Αυτός είναι ο ήχος που παράγει αυτό το πετάλι-ένας ιδιαίτερα διαφορετικός και συναρπαστικός ήχος.» Για 3 συνεχόμενα έτη οι μουσικοί δεν έδωσαν σημασία στη νέα αυτή εφεύρεση, ώσπου η κυκλοφορία του «Satisfaction» των Rolling Stones έδρασε καταλυτικά για την προώθησή του. Στα επόμενα 2 χρόνια πουλήθηκαν πάνω από 24.500 πετάλια. Εκείνη την περίοδο, o Roger Mayer κατασκεύαζε τη δική του εκδοχή του Fuzz Tone για τον φίλο του Jimmy Page. H αγγλική εταιρεία Sola Sound κυκλοφόρησε μια εκδοχή με 2 τρανζίστορ το 1965, το πασίγνωστο Tone Bender, ενώ ένα κύκλωμα με 3 τρανζίστορ προστέθηκε στα τέλη του 1966 στο Vox Tone Bender Professional MKII. Η αποδοχή από τους μουσικούς ήταν τεράστια και έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη για χρήση διαφορετικών ήχων στην ηλεκτρική κιθάρα. Η επανάσταση ήταν τόσο μεγάλη που κάποιες εταιρείες κατασκευής ενισχυτών ξεκίνησαν να περιλαμβάνουν κυκλώματα παραμόρφωσης στους ενισχυτές τους. Βελτιώσεις και διαφοροποιήσεις στα αρχικά κυκλώματα συνέχισαν να πραγματοποιούνται και συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Το 1967 ο Roger Mayer παρουσίασε στον Jimi Hendrix το Octavia, ένα fuzz πετάλι με το επιπλέον χαρακτηριστικό να προσθέτει μια οκτάβα ψηλότερη στον παραμορφωμένο ήχο. Ακολούθησε το Super Fuzz της Univox που χρησιμοποιούσε τρανζίστορ σιλικόνης αντί γερμανίου και το 1968 κατασκευάστηκε το EHX Big Muff, που χρησιμοποιείται κατά κόρον στη rock δισκογραφία έκτοτε. Η εμπορική επιτυχία των πεταλιών για ηλεκτρική κιθάρα και η αποδοχή που είχαν οι πρώτες μονάδες εφέ από τους κιθαρίστες ώθησαν τις εταιρείες στην έρευνα για δημιουργία νέων πρωτοποριακών εφέ. Συνέχεια στο 2ο μέρος.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...