Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/09/21 σε όλα
-
Στο παρελθόν έχει ζητηθεί αλλα δεν έχει συζητηθεί η πιθανότητα προσθήκης δημοπρασιών στις αγγελίες. Είμαστε πλέον έτοιμοι, αν αποφασιστεί, να προχωρήσει. Η επιλογή θα εμφανιστεί στη δημιουργία νέας αγγελίας. Αν αποφασίσετε να βάλετε μια αγγελία σε δημοπρασία θα πρέπει να δώσετε Τιμή Buy Now (αυτή που ιδανικά θα θέλατε να πουλήσετε) και μια Τιμή Εκκίνησης για να ξεκινήσει η διαδικασία. π.χ. Τιμή 500 Τιμή Εκκίνησης 300 Μια χαμηλή τιμή εκκίνησης θα τραβήξει περισσότερες ματιές. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές υποβάλλουν προσφορές. Στην πορεία θα ενημερώνεστε για τις προσφορές με email αλλά και εσωτερικά. Όταν λήξει η δημοπρασία σε 12 μέρες, πουλάτε στον υψηλότερο πλειοδότη. Σε περίπτωση που κάποιος προσφέρει την Buy Now τιμή εν τω μεταξύ, αποσύρετε την αγγελία πριν λήξει και δεν εμφανίζεται ξανά. Οσοι μπουν στην διαδικασία θα πρέπει να δώσουν στον πλειοδότη. Δεν έχει "άλλαξα γνώμη" ή "την αποσύρω" επειδή δεν έπιασα όσα περίμενα, αν θελουμε να παίζουμε τίμια. Ποια είναι η άποψη σας; Αξίζει τον κόπο ή είναι ένας τρόπος για κάποιους να μην δίνουν τιμή; Θα μπαίνατε στην διαδικασία ή νομίζετε πως κάποιοι δεν θα τηρήσουν τους κανόνες;7 βαθμοί
-
7 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
σήμερα φτιάχνω φασολάδα, ή μάλλον σελινάδα γιατί είχα δυό σέλινα και δεν ήθελα να πετάξω το άλλο. Το πρώτο νερό έφυγε και τώρα παίρνει βράση και η σάλτσα. Το ψωμί το έφτιαξα το βράδι μαζί με τα κουλουράκια και ήδη τα ξεκινήσαμε στο πρωινό. Τώρα όμως έχει δουλειά γιατί πρέπει μέχρι την Κυριακή να φτιάξουμε 5 άσματα για τα πανεπιστήμια...4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Στραβές πάντα μπορεί να υπάρξουν, ακόμα και στα καλύτερα οργανωμένα ιντερνετικά "μαγαζιά". Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές στις ασφαλιστικές δικλείδες για ένα τέτοιο εγχείρημα. 1. Σε περίπτωση πώλησης, ένα μικρό ποσό να πηγαίνει στο Νοιζ και εκείνο με τη σειρά του να φροντίζει όλα να δουλεύουν όσο καλύτερα γίνεται. Θα έλεγα πως δεν πρέπει να είναι ποσοστό, εκτός αν ο Γιάμεθ έχει βλέψεις να το κάνει μαγαζί (δεν το αναφέρω ειρωνικά). Αντί να δίνουμε 5 η 10 Ε για να τονίσουμε την αγγελία μας, να πηγαίνουν στην πλατφόρμα όταν κάτι πωλείται. Άλλωστε, και τώρα η αξία του προϊόντος δεν μεταβάλλει το ποσό του τονισμού της καταχώρησης. 2. Πληρωμή μέσω Pay Pal. Ξέρω πως πολλοί θα στραβομουτσουνιάσουν αλλά καλώς η κακώς είναι ο ασφαλέστερος τρόπος διασφάλισης της συναλλαγής, ειδικά σε δημοπρασίες. Μπορείτε άλλωστε πάντα να παρακάμπτετε συστήματα και πλατφόρμες, επικοινωνείτε και κανονίζετε μεταξύ σας και όλα καλά, η κακά, δικό σας θέμα. 3. Τα μεγάλα φόρα του εξωτερικού έχουν απλούς αλλά απαράβατους κανόνες και σαφώς πεπαιδευμένα μέλη. Η κοινωνία των μουσικών - μελών μπορεί να είναι πολύ εξυπηρετική, όμως εύκολα γίνεται σκληρή, άτεγκτη σε περιπτώσεις παρασπονδιών. Δε νομίζω πως έχουμε την ωριμότητα για κάτι τέτοιο, απο την άλλη, αν δεν δοκιμάσεις και δεν κάνεις κάποια πρώτα βήματα δεν πρόκειται να φτάσεις πουθενά.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Με αφορμή ένα πόστ σε προφίλ περί εμού και του V-Synth. Παραθέτω μια πρόσφατη REMASTERED έκδοση ενός κομματιού που έφτιαξα αποκλειστικά μέσω του ROLAND V-Synth μου. Το είχα βάλει παλαιότερα αλλά θα ήθελα να είναι το συγκεκριμένο στο section music του forum. Είναι ένα απλό σχετικά αλλά ιδιαίτερο για εμένα κομμάτι γιατί ήταν η πρώτη μου προσπάθεια να παίξω σε πραγματικό χρόνο στο όργανο με το sample της φωνής της γυναίκας και να γράψω ένα τραγούδι με αυτό. Και παράλληλα να μαθαίνω το όργανο. Είχα φτιάξει και video clip. Για όσους δεν το έχουν ακούσει ή θέλουν να το ξανακούσουν και να απολαύσουν το φαινόμενο, τον Άρχοντα του Variphrase, τον Shogun των Synthesizers, τον Πρίγκηπα των VST τον cos_dr , να η ευκαιρία χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Παραθέτω και ένα βίντεο μου για να δείτε πως μπορείς να "παιξεις" σε πραγματικό χρόνο με ένα sample, για παράδειγμα ένα φωνητικό δείγμα Ιτο συγκεκριμένο το έχω χρησιμοποιήσει στο εν λόγω κομμάτι) χωρίς να αλλοιώνεται ο χρόνος και η χροιά όπως γίνεται σε έναν παραδοσιακό sampler. Μέσω της τεχνολογίας Variphrase που υπάρχει μόνο σε επιλεγμένα όργανα της ROLAND και στο V-Synth παρέχεται στο ανώτερο λειτουργικό επίπεδο.3 βαθμοί
-
Στο αντίστοιχο Νοιζ στο Βέλγιο, έχω αντιμετωπίσει τα εξής που μπορεί να συμβούν: Περιπτώσεις: α) ο καλύτερος πλειοδότης κάνει πίσω . Αποτέλεσμα: με κρεμάει γιατί δεν θα θελα να το πουλήσω στον αμέσως παρακάτω, γιατί η προσφορά του δεύτερου είναι πολύ πιο χαμηλή. Αρα δεν θα πρέπει να είναι δεσμευτικό το ναπουλήσω στον αμέσως καλύτερο. β) δεν θέλω να πουλήσω σε έναν συγκεκριμένο μαλάκα που με έστησε στο παρελθόν και δεν ήρθε ποτέ να πάρει κάτι που είχε συμφωνήσει να πάρει. Το να έχει δικαίωμα αυτός να κάνει bιd σε ό,τι πουλάω, μπροεί να μου χαλάσει την πώληση. Πρέπει να έχω λοιπόν δικαίωμα να μην πυολησω αν δεν θέλω ή να σβήσω μια προσφορά. γ) ενώ ΄κάποιος πλειοδοτεί, μου στέλνει PM κάποιος άλλος που προσφέρει το asking price και προτιμώ να το δώσω σε αυτόν. δ) ενώ έχω κανονίσει να αγοράσω κάτι - βάσει της προσφοράς που έκανα ΚΑΙ προσωπικού μηνύματος που έστειλα, ο τύπος με ειδοποιεί ότι τελικά πουλήθηκε (σε κάποιον φίλο του; σε κάποιον που πήγε άμεσα και το πήρε; σε άλλο μέλος της μπάντας; άλλαξε γνώμη και δεν πουλάει; κλπ κλπ) ε) πρόσφερα 100 ευρώ για το ταδε, ο πωλητής δεν επικοινωνεί μαζί μου γιατί περιμένει κι άλλες προσφορές, και εν τω μεταξύ, όσο περιμένω το βρίσκω 80 ευρώ. Πάω και το αγοράζω και πριν προλάβω να αποσύρω την προσφορά μου από τον πρώτο, εκείνη την αποφράδα μέρα ο πωλητής του πρώτου αποφασίζει να μου γράψει ότι ΟΚ, έλα πάρτο για 100 ευρώ. Τι γίνεται τότε; Πρέπει να το πάρω υποχρεωτικά; Κι αν δεν το πάρω, δεν γίνομαι μαλάκας; στ) κάτι που συμβαίνει πολυ΄συχνά εκεί, είναι ο πωλητής να βάζει φίλους και γνωστούς του να ποντάρουν προσφορές, γαι να αυξήσει την τιμή. Δηλ. ενώ έχει βάλει αρχική τιμή εκκίνησης μηδέν ή πολυ΄χαμηλή, πχ. 20 ευρώ, πάω εγώ και ποντάρω π.χ. 50. Μέσα σε δυο ώρες έχουν έρθει άλλοι τρεις που ποντάρουν 75, 80 κλπ. Πολύ κοντά στην τιμή που θα μπορούσε να το πουλήσει φυσιολογικά . Δεν χτυπάω παραπάνω, γιατί με τόσα και λίγο παραπάνω το παίρνω καινούριο. Τις επόμενες μέρες όμως, βλέπω ότι η αγγελία δεν φεύγει, το αντικείμενο δεν πωλείται κι ας έχει καλές πρσφορές. Αυτό σημαίνει ότι αυτοί που πόνταραν, απλά ήθελαν να ανεβάσουν την τιμή και όχι να το πάρουν. Εν κατακλείδι Η γνώμη μου είναι αν επιλεχθεί τελικά να μπεί σύστημα με προσφορές, να μην είναι δεσμευτικό τίποτα. Ούτως ή άλλως, και προσφορές να υπάρξουν, όποιος θέλει κάτι, θα μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με τον πωλητή χωρίς να κάνει ποτέ προσφορά, σωστά; Επιπλέον, στην περίπτωση των προσφορών, θα πρέπει ο πωλητής να κοιτάξει να επικοινωνήσει με όποιον (θεωρήσει ότι) πλειοδότησε με καλή προσφορά. Το οποίο περιπλέκει κάπως τα πράγματα. Συνήθως αυτός που ζητά κάτι θα έπρεπε να επιδιώκει την επικοινωνία. Και κάτι ακόμα: αν μπει πιλοτικά (καλό έ; ) σύστημα προσφορών, θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα ο πωλητής να θέσει φιξ τιμή αν θέλει και όχι υποχρεωτικά σύστημα προσφορών. Όπως γίνεται π.χ. στο Reverb.com. Αν υπάρξει αυτή η δυνατότητα, το να ορίζεις δηλ. φιξ τιμή αν το θες, στο κάτω κάτω, αν ψήνεται η διαχείριση να βάλει σύστημα προσφορών, ας το κάνει, και βλέποντας κρίνει αν αποδίδει ή όχι.2 βαθμοί
-
Ο σταθερός σου έχει ήδη κάρτα ήχου στη μητρική. Αν στο πίσω μέρος εκτός από τις 3 υποδοχές των 3,5mm (ροζ, πράσινο, θαλασσί) έχει κι άλλες, τότε έχεις 5.1 και είσαι τυχερός. Αν όχι, τότε θες κάρτα ήχου. Όμως. Εγώ θα έπαιρνα γι' αυτή τη δουλεία μια κάρτα τύπου soundblaster π.χ. https://www.plaisio.gr/anavathmisi-diktia/anavathmisi-pc/kartes-ixou/creative-karta-ixou-soundblaster-z_2568748 Γιατί οι επαγγελματικές κάρτες ήχου με 8 εξόδους ξεκινούν πάνω από 400, τουλάχιστον. Επίσης, θα μπορούσες να πάρεις έναν αντάπτορα midi σε usb, https://www.thomann.de/gr/swissonic_midiconnect_2.htm αν το midi είναι το μόνο πρόβλημα, και να πας ακόμα και στη focusrite solo. Γενικά πάντως καλό είναι να μην πας πολύ χαμηλά σε κόστος. Οι drivers πρέπει να είναι στιβαροί και η καθυστέρηση χαμηλή. Αλλιώς, όπως είπε και ο @panorios, δεν χρειάζεται καν κάρτα ήχου εξωτερική. Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που δουλεύεις.2 βαθμοί
-
Μπορείς και χωρίς κάρτα να έχεις ήχο από τα vst, απλά θα εγκαταστήσεις τους drivers http://www.asio4all.com/ Αυτή είναι και η φθηνότερη λύση, από εκεί και πέρα θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα με κάποιο καλό audio interface (latency) Και σίγουρα όσο καλύτερη κάρτα πάρεις τόσο καλύτερη θα είναι η ποιότητα του ήχου που θα πάρεις στο digital to analog conversion. Εάν το keyboard που έχεις δεν έχει usb τότε μπορείς να πάρεις ένα interface με midi to usb ή κάποιο audio interface με τα βασικά. Δεν γνωρίζω κάποιο interface που να δίνει δυνατότητα για 5.1 χωρίς πολλές εξόδους, ίσως η λύση να είναι κάποιο σύστημα 5.1 wifi.2 βαθμοί
-
Εγώ διαφωνώ με την έννοια ότι το smartnoiz, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ σαν πλατφόρμα (εκτός και αν κάνω λάθος), είναι ουδέτερη σε θέματα που αφορούν τους διακανονισμούς των αγοραπωλησιών και των πληρωμών, γιαυτό άλλωστε και παρέχεται δωρεάν. Η διαδικασία της δημοπρασίας, θα πρέπει να προσφέρει ασφαλιστικές δικλείδες σε όλους τους ενδιαφερόμενους, όπως αυτά που ακούστηκαν από πχ τον Alex: τι θα γίνει αν το προϊόν δεν πιάσει την επιθυμητή τιμή και τελικά ο πωλητής το αποσύρει αυθαίρετα ή ακόμα αν ο υποψήφιος αγοραστής τα κάνει νερά με δικαιολογίες τύπου "θα βάλω 100 τώρα και τα άλλα σε πέντε εβδομάδες". Επίσης θα χρειαστεί να είναι εμφανής η διαφάνεια της δημοπρασίας. Δεν λέω ότι όλα αυτά δεν λύνονται αλλά χρειάζεται αρκετή προσπάθεια και σίγουρα μια προμήθεια στο noiz για την εμπλοκή του.2 βαθμοί
-
Η οσπριάδα είναι ουσιαστικά ένα μιξ οσπρίων. Κυκλοφορεί και συσκευασμένη (είτε για σούπα είτε για σαλάτα) αλλά μπορεί κάλλιστα να αγοράσει κανείς διάφορες συσκευασίες οσπρίων και να τα ανακατέψει σε ένα βάζο. Φυσικά ανάλογα το μεγαλύτερο όσπριο που υπάρχει στο μιξ μπορεί να χρειάζονται και φούσκωμα ή και όχι. Σε ένα μιξ με γίγαντες τα φουσκώνεις απο βραδύς. Αν έχει μέχρι μαυρομάτικο ή κόκκινο φασόλι τα μαγειρεύεις ανευ φουσκώματος.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
φτιάχνω σε 27" τα φαγητά που διατηρούνται καλά στην κατάψυξη. υγ. σχετικά με συνταγές που ρώτησες παραπάνω, παίρνω συνήθως από Αργυρώ και κάνω customize μέχρι να το φέρω σε νοσοκομειακό επίπεδο που μου αρέσει. Δλδ αν λέει βούτυρο, απλά βάζω παραπάνω λάδι, βάζω τα μισά αυγά της συνταγης, το μισό αλάτι, δεν τσιγαριζω, κλπ. https://youtu.be/d8XGQjuNXoo2 βαθμοί
-
Έτσι είναι Νικ , πού θα πάει, ο επιμένων νικά! Σήμερα ξεκίνησα το τελικό γυαλλοχάρτισμα. Η κιθάρα θα είναι σε natural Korina οπότε θέλει δουλειά να εξαφανιστούν οι ατέλειες. Έτριψα με 240 και τώρα βρέχω το ξύλο ελαφρώς με μια γαζούλα ώστε να ανέβουν οι πόροι. Θα επαναλάβω τη διαδικασία δυο-τρεις φορές μέχρι να φαίνεται έτοιμο για nitro sealer.2 βαθμοί
-
Ας τα πάρουμε ένα ένα από την αρχή γιατί μάλλον έχεις μπερδέψει και μπερδευτεί ο ίδιος. - Το midi controller σου (M-audio keystation) δεν έχει midi jack, οπότε δεν μπορείς καν να το συνδέσεις στην κάρτα ήχου. Θα το συνδέσεις απευθείας στον υπολογιστή, με ένα καλώδιο, το οποίο θα είναι USB, και δίνει ρεύμα, καθώς και δυνατότητες midi in&out. Επίσης τα VST δε τα φορτώνεις στο midi controller, αλλά στο DAW, και από το midi controller ελέγχεις το DAW. - Κάρτα ήχου θες για 2 λόγους: Για να συνδέσεις ηχεία monitor, μικρόφωνο, ηλεκτρικό όργανο. Επιπλέον λόγος είναι να συνδέσεις midi controller που δεν έχει USB αλλά mono midi, που συνήθως είναι πολύ παλία, 10ετίας, αν όχι 20ετίας. Δες τι θύρες χρειάζεσαι, και τι έχει η κάρτα ήχου που θες να πάρεις. Για παράδειγμα, η διαφορά ανάμεσα στις Scarlett Solo, 2i2 και 4i4 είναι το πόσα μικρόφωνα, όργανα και ηχεία μπορείς να βάλεις. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας έχεις δώσει, μέχρι τώρα δε μπορείς να βάλεις κυριολεκτικά τίποτα πάνω της. - Εφόσον κάνεις σύνθεση, θα πρέπει κάποια στιγμή να αφήσεις τα yamaha 2.1 που έχεις και να πάρεις ηχεία monitor, αυτοενισχυόμενα και τότε να τα βάλεις σε κάρτα ήχου με XLR ή TRS. Εκτός αν στέλνεις τα αρχεία σου για mixing και mastering σε άλλον επαγγελματία. - Είδα ότι θα τα βάλεις όλα αυτά σε λάπτοπ. Στο σενάριο που παίρνεις κάρτα ήχου, δε θα μπορείς να συνδέσεις "αποτελεσματικά" τα ψευτοηχεία 2.1 (που συνδέονται με ένα 3.5mm jack), και υπάρχει περίπτωση να σου βγει σε κακό (στον ήχο σου). Το 5.1 ξέχνα το για την κάρτα ήχου, δε δουλεύει έτσι. Και εφόσον θα έχεις λάπτοπ, δε θα μπορείς να το βάλεις σε τέτοια επαγγελματική κάρτα ήχου, μιας και αυτά τα συστήματα 5.1 δεν είναι για παραγωγή, αλλά για budget ακρόαση στο (ηχητικά) χαοτικό δωμάτιο του σαλονιού/υπνοδωματίου. - Το Nuendo ΔΕΝ κάνει για σύνθεση. Ναι είναι για ταινίες, αλλά για post-production, όχι για σύνθεση. Ειναι για να κάνεις μείξη ήχου (sound effects, διάλογος, μουσική), καθώς και σετάρισμα surround/atmos, και τέτοια μπερδέματα. Δεν έχει τις λειτουργίες automation, midi, comping που έχουν τα DAW που είναι φτιαγμένα για σύνθεση. Αν το ψάξεις θα δεις ότι το 99% των film composers χρησιμοποιεί Cubase και Logic.1 βαθμός
-
Θα πάρεις την scarlet ή μια άλλη της ίδιας κατηγορίας, πχ audient, ssl, motu 4 και θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου. Αν σε βολέυει η είσοδος midi και έχεις συνηθίσει πάρε μια ΚΑΙ με midi. Αλλά τη δουλειά θα την κάνεις με usb και τους οδηγούς asio της κάρτας. Το 5.1, θα το συνδέσεις με κάποιο τρόπο με την ενσωματωμένη κάρτα του laptop εφ όσον αυτό έχει 5.1. Εφ όδον δεν θα φτιάξεις 5.1 μουσική, μείνε με μια απλή κάρτα ήχου. Μελλοντικά όπως το είπες. για τα υπόλοιπα εδώ είμαστε.1 βαθμός
-
Δε θες midi τότε. Θα φανεί η συσκευή στο πρόγραμμά σου, (cubase, finale, sibelius, dorico, ό,τι δουλεύεις) και επιλέγοντάς την ως είσοδο του vst κάνεις δουλειά σου.1 βαθμός
-
Έχει και Holdsworth το απλικέισον? Γιατί αν ανάψουν τα λαμπάκια στην ταστιέρα και το ένα είναι στα κλειδιά και το άλλο στην γέφυρα θα είναι όλο γκέιμ όβερ το παιχνίδι ασούμε. Όλο λέβελ ντάουν θα πηγαίνω.1 βαθμός
-
Εχω κατι στο μυαλο μου που μπορει να ταιριαξει πανω στο κομματι οπως ειναι τωρα.Εχω κανει αλλα 2 τετοια κομματια,ενα με την Κατερινα Βαιου απο εδω μεσα που θα το βαλω να τον ακουσετε σε λιγες μερες και ενα αλλο με ενα παιδι απο εξωτερικο,αυτο δεν ξερω ποτε θα το τελειωσω ομως.Τωρα για τραγουδιστη θα το πω εγω για αρχη και βλεπουμε.Βεβαια στο μυαλο μου τωρα ακουγεται καλα αλλα για να γινει πραξη ενας Θεος ξερει ποτε καθως δεν εχω χρονο αυτη τη στιγμη και μου χαλασε και ο υπολογιστης που ηχογραφω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πενεντα φορές βαριέμαι να το ακούσω και εγώ που το έγραψα ? Μετά όμως πρέπει να βρούμε φωνή γιατί να παίξεις τονικα με το sample μπορείς, τους στίχους που λέει πως θα τους αλλάξουμε. Άμα το έκανε κι αυτό..... Χαχαχαχαχα. Υπάρχει ένα άλλο software που το κάνει αυτό, το vocaloid, αλλά μια φορά που το δοκίμασα παλιά δεν είχα το v-synth. Αυτο θα ήθελα να το δοκιμάσω πάντως. Να χρησιμοποιήσω ένα software τέτοιο για να γράψω στίχους που τους τραγουδάει η αυτόματη φωνή και μετά να τους περνούσα στο V-synth για να παίξω τη φωνή όπως θέλω. Μου έδωσες μια ιδέα που δεν την είχα σκεφτεί με την αναφορά σου. Γίνεται. Αλλα πιο πρακτικό είναι να βρεις Τραγουδιστρια1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
οταν διαβασα το θεμα πραγματικα σκέφτηκα ότι ήταν αστείο. Εδώ μέσα έχω γνωρίσει καταπληκτικούς ανθρώπους και αρκετούς εεε.... κάπως. Ας μην επεκταθώ. Ενώ λοιπόν στην αρχή το πήρα για αστείο και μετά οτι ειναι αδύνατο τώρα σκέφτηκα οτι μπορεί να γίνει. Οκ ο πρώτος μπορεί να μην την πάρει ή να είναι χασομέρης, ε, και; Τη πουλας στον δεύτερο κ.ο.κ. Ο σωστός αγοραστής θα δώσει μια ρεαλιστική τιμή και όχι ότι ναναι. Αλλα το παραπάνω μας φέρνει στο παρόν, όπου ο σοβαρος αγοραστής (και πωλητής) θα στείλει το μήνυμα του, θα κανει τη δοκιμή του και θα το πάρει, δεν χρειάζεται πλειστηριασμούς.1 βαθμός
-
Ο πωλητής μπορεί να επικοινωνεί με όλους. Αν ο πλειοδότης αλλάξει γνώμη τότε ακολουθεί ο επόμενος. Ποιος ο λόγος να διαγραφεις προσφορές; Αυτό σκέφτομαι αλλά θα έχουμε παρατράγουδα και διαφωνίες. Οι γνωστες εξαιρέσεις... δεν ήξερα, πέθανε η γιαγιά μου κ.α. και θα σκοτωνόμαστε δι αλληλογραφίας. Δεν θα είναι πολλοί αλλά 2-3 αρκούν για να ταλαιπωρούν τους υπόλοιπους. Εδω έχουμε τύπο που κάνει ότι κάνει και τον αποκλείω. Ε... έχει φτιάξει (και άμεσα αποκλείσαμε) πάνω απο 30 προφιλ με διευθυνσεις πενταλέπτου καθημερινά. Όρεξη να 'χεις ν' ασχολείσαι. Σωστή η υπόδειξη αλλά δεν σημαίνει πως θα καθησυχάζει κανέναν απαραίτητα. Δυστυχώς θα είναι σχετικά ανοιχτό το σύστημα και θα επαφίεται στο καθε μέλος η ποιότητα της υπηρεσίας.1 βαθμός
-
την οσπριαδα την ανακαλυψα οταν πηγα στο ΕδιμΒουΡγο πριν 10 χρονια.....απο τοτε δεν ζω χωρις αυτην!1 βαθμός
-
Kαλη ιδεα. Ξεκινηστε ομως να το στησετε με δεδομενο οτι πολλοι θα προσπαθησουν να παρακαμψουν τους κανονες.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με ανατριχιασε και οποτε συμβαινει αυτο κατι θα σκαρφιστω να γραψω απο πανω.Ο πρωτος στιχος που μου ηρθε στο μυαλο ειναι.....inside the storm i see you και θα δουμε μολις το ακουσω καμια 50αρια φορες κατι θα μου βγει .1 βαθμός
-
Δύσκολα με δεσμευση κλπ. Οπως και σε μια αγγελία, ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει/αλλάξει γνώμη όποτε θέλει. Σε αντίστοιχες σελίδες εξωτερικού με τέτοια δυνατότητα, το σύστημα εμφανίζει όλους όσους κάνουν προσφορά, και το αντίστοιχο ποσό. Και ο πωλητής μπορεί να επικοινωνήσει με τον καθένα. Ο πωλητής μπορεί επίσης να διαγράψει προσφορά απο όποιον θέλει. Έτσι αν κάποιος αλλάξει γνώμη, είτε διαγράφεις την προσφορά και η διαδικασία συνεχίζεται, ή μιλάς με τον δεύτερο κλπ.1 βαθμός
-
Μπορείς να βάλεις και δημοπρασία με τον μεγαλύτερο τσίπη και να βραβεύεται και τέλος του κάθε μήνα...Θα κάνει θραύση στο νόιζ. Έχω βαρεθεί να απαντάω σε μέηλ τύπου "δίνω τόσα και το παίρνω τώρα"1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θάνο έτσι ακριβώς είναι και στην περιγραφή του στο site: ”καορίτης θερμοπρέσας" ...όντως,όταν βρήκα ένα ποτήρι που είχα ξεχάσει καορίτη μέσα από μέρες πριν, είχε σκληρύνει σαν γυαλλί. Νομίζω όμως ότι είναι κόλλα για καλοκαιρινές περιπέτειες. Θα το γυρίσω και εγώ στην Titebond και όταν με το καλό ζεστάνει ο καιρός θα ξαναπροσπαθήσω. Σήμερα μιλώντας με τον John Ps μου επισήμανε κάποια σημεία -κλειδιά και κάποια λάθη: α. Δεν είχα καθαρίσει/ξεσκονίσει /φυσήξει τους καπλαμάδες μετά το τρίψιμο με το κυκλικό τριβείο- μέγα λάθος. Η κόλλα έκανε κουρκουτι με την ψιλή σκόνη που είχε επομείνει πάνω στα ξύλα. β. Η ανάδευση μπορούσε και έπρεπε να γίνει ανακατεύοντας το νερό με ένα αναδευτηράκι του φραπέ και ρίχνοντας λίγη-λίγη τη σκόνη. Το πρόβλημά μου είναι ότι παρά το ότι ζέστανα την κόλλα, πάλι έκανε σβώλους κατά τόπους. Έριξα την κόλλα από πάνω μπαμ. Ίσως έπρεπε πριν την βάλω στο επαλειπτικό να την «κοσκινίσω» με κανένα τούλι. Δεν γίνονται και βαπτίσεις τώρα, πού να βρεις μπομ-μπονιερες... γ. Έπρεπε να ακούσω τον Νάσο και να βάλω πρώτα δύο καπλαμάδες και όχι και τους τρεις μαζί. δ. Έπρεπε να δοκιμάσω σε σκραψ μέχρι να τελειοποιήσω την τεχνική. Όπως και να χει θα το ψάξουμε λίγο ακόμα, πού θα πάει θα το πετύχουμε!1 βαθμός
-
Και μετά λέμε για εδώ, ότι οι μαγαζάτορες πλέον προτιμάνε ένα τύπο με arranger για να μην πλερώνουνε ολόκληρη μπάντα μουσικών. Αφτοί εκή στην Αμερηκή ήνε χηρότερη. Με το ζόρη να σου βγάλη ένα ωλόκληρο πρώγραμα μώνη της. Δόσε μορή τσίπα κε κανένα τάλαρο σε κανέναν ντράμερ που κάθεσε και χτηπάς τα πλήκτρα με το χέρη. Σαν δεν ντρέπετε λέο εγό .... Είχαμε τα arranger, ήρθαν και τα looper τώρα να φάνε τσι δουλειές των μουσικών. Κάτσε να δεις, που σε λίγο η roland θα βγάλει v-synth cos_dr signature. EDIT: Τώρα είδα ότι είναι ξυπόλυτη. Με τις κάλτσες ρε παιδιά. Τα παίρνω πίσω αυτά που είπα σχετικά με το να πάρει κι άλλους μουσικούς. Εδώ δεν έχει ούτε για παπούτσια. Καλά, εκεί στις μεγάλες εταιρίες δεν τα βλέπουν αυτά? Δεν μπορούσε δηλαδή η Nike να βγάλει ένα παπούτσι air sultana να της το δώσει να μην είναι το κορίτσι με την άσπρη την κάλτσα στα κουμπιά απ' τα πετάλια? Πονάνε αυτά, είναι σκληρά και σιδερένια ασούμε. Και τρέχει και πηδολογάει και σαν το κατσίκι πάνω στα ξύλα της σκηνής. Κι άμα της μπει καμιά ακίδα στην πατούσα έτσι που είναι ξυπόλυτη ασούμε? Στο tap dancing πάντως, παίζει να βάζει κάτω ακόμα και τον Νέστορα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κι επειδή μας αρέσει το ψαράκι καλό είναι να ξέρουμε ποιά εποχή να το ζητάμε για να μην τα ξεπαστρέψουμε απο την υπερκατανάλωση, όπως έγινε και με τη ρέγκα που οι γονείς μας συνόδευαν τα όσπρια μιας κι ήταν τσάμπα, ενω τώρα είναι απλησίαστη αφου απαγορεύτηκε το ψάρεμα της δεκαετίες τώρα γιατι σχεδόν εξαφανίστηκε απο τις θάλασσες. https://fishguide.wwf.gr/local-recommendations/ Εδω υπάρχουν πληροφορίες για όλα τα είδη και πότε πρέπει να αλιεύονται και κατα συνέπεια να καταναλώνονται.1 βαθμός
-
Η σημερινη ΝΕΟΛΑΙΑ.....ειναι κακομαθημένη.....? Και φυσικα ΤΥΧΕΡΗ....μια και οντως στην εποχη μας μπορεις να βρεις ΦΤΗΝΑ οργανα που ειναι και αξιοπρεπή. Πρεπει να καταλάβει όμως (η σημερινη νεολαια) οτι υπαρχει και μια ολοκληρη γενιά ,εμεις οι ΓΕΡΟΝΤΕΣ...? που επειδη ερχομαστε απο μια εποχη (pre 80s) οπου για να παρεις κιθαρα της προκοπης ,εννοούμε κιθαρα που απλα να μην ξεκουρδιζει,να εχει κατω απο 10 κακα τοπουετημενα ταστα και να μην διακόπτεται το σημα καθε 3 λεπτα παιξιματος,επρεπε να τα "σκασεις" γερα..... Βλεπεις τοτενες ουτε παγκοΖμιοποιηση υπηρχε ,ούτε κινεζικα και κορεατικα εργοστασια με μηνιαιο μισθο εργατη ισο με τον ημερησιο του Αμερικάνου εργάτη..... και οι φτηνες κιθαρες ηταν κατι τραγικες Kumika,EKO κτλ,κτλ.... Οπότε σε πολλούς απο εμάς έχει μείνει το...χουι να μην "εμπιστευομαστε" τις "φτηνες" κιθαρες.... Αλλωστε μη ξεχναμε οτι ακομα και οι "φτηνες" Fender (καλά δεν μιλάμε για Gretsch,Gibson,Rickenbacker,Guild) οταν πρωτοβγήκαν μονο....φτηνες δεν ηταν ,έκαναν το 1950, $2300 (σημερινά) οπότε το γεγονος ότι τα αμερικάνικα μοντέλα της Fender ξεκινάνε στα $1000 δειχνει το ποσο ΦΤΗΝΕΣ ειναι σημερα ακομα και οι αμερικανικες κιθαρες.... Απο εκει και περα υπάρχει μεν το περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα ενα ΑΚΡΙΒΟ οργανο ειναι ΟΝΤΩΣ συνηθως και ΚΑΛΥΤΕΡΟ οργανο... Εχουν περασει στην κυριολεξια χιλιαδες κιθαρες απο τα χερια μου και αυτο το βλεπεις...(αν ξερεις ΠΟΥ να κοιταξεις....φυσικα ) Ασε που υπαρχει και το....φλεγον θεμα των SPECS....οι περισσοτερες φτηνες κιθαρες ΔΕΝ εχουν τα specs που καποιοι παίκτες θελουν...(π.χ. φτηνη tele με μπρατσο με 1" παχος στο πρωτο τάστο,ταστιερα rosewood, medium jumbo frets & vintage radius ΔΕΝ υπαρχει απλα....) Αυτη τη στιγμη δεν έχω τιποτα ιδιαιτερα ακριβες κιθαρες στη συλλογη μου (οι περισσότερες μου κοστισαν κάτω απο 1000 ευρω (ναι θεωρω τις κιθαρες των 1000 ευρω φθηνες) ,μεταχειρισμενες φυσικα...προσωπικα ΠΟΤΕ δεν αγοραζω καινουργιες κιθαρες...και βεβαια τις βασικες μου τις συναρμολογω μονος μου απο πολυ ποιοτικα parts) αλλα η ΜΙΑ πανακριβη που εχω....ΟΝΤΩΣ ειναι ανωτερη της αντιστοιχης "φθηνης" ,σε ολα τα επιπεδα.. https://www.thomann.de/gr/gretsch_g6136t_62_white_falcon_ltd.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQiAvP6ABhCjARIsAH37rbTHCz_F-DkvGgQTms3_nY2dKh5l6HBL96DKBZahS2z2iozv7DzyqQUaAvK3EALw_wcB https://www.thomann.de/gr/gretsch_g2622t_gm_streamliner.htm Θα μου πεις...ειναι οντως ΟΚΤΩ φορες καλυτερη? Οχι δεν ειναι..και οι δυο μια χαρα παιζουν,πολυ ωραια φτιαγμενες ειναι....ΑΛΛΑ......ναι μεν...αλλα...? Τωρα τα περι "για να παρεις κιθαρα θες 400 μεροκάματα" και αλλα...γραφικα τα αντιπαρερχομαι.... μια και δεν ισχυουν για ολους (αλλό μεροκάματο παιρνει ο Α και αλλο ο Β) και αλλωστε το μεροκάματο δεν ειναι μοναδα μετρησης.....αλλωστε πολλοι ,εμου συμπεριλαμβανομένου ,αγοραζουν τις κιθαρες τους με τα λεφτα που βγαζουν ΑΠΟ την μουσικη...οποτε ουσιαστικα ειναι σαν να...κρινεις αρνητικα εναν ταξιτζη που αγοραζει ενα TAXI Mercedes και οχι ενα LADA (αφου και το....LADA σε πηγαινει....) Εξάλλου για ηλεΧΤΡΙΚΕς ΚΙΘΑΡΕΣ μιλαμε ... τι να πουνε και αυτοι που παιζουν ΒΙΟΛΙ,κλασσικη κιθαρα,σαξοφωνο ή πιανο..... κανονικα λογω...μεροκαματου θα επρεπε να μη υπάρχουν καν....1 βαθμός
-
Σημερα ειχα βγει για δουλειες οποτε λιγος ο χρονος για το μαγειρεμα - υπηρχε το red braised αρνακι απο χτες, εφτιαξα ενα ρυζι και ενα stir fried bok choy στα γρηγορα και γιναμε. Υ.Γ. 1: Καλο το bok choy (ξεχαστηκα και το παραβρασα δυστυχως σημερα) αλλα δινω το μισο μου βασιλειο για μια κατσαρολα χορτα βραστα με μπολικο λαδολεμονο. Δυστυχως εδω πανω (Αγγλια) ζοχους, αντιδια κλπ δε βρισκεις ουτε με σφαιρες...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μεγαλη αγαπη το μαγειρεμα, μπορω να φαω ολο το ΣΚ μου στην κουζινα ανετα. Μαγειρευω/τρωω πανω κατω τα παντα, αλλα ειδικα στην κινεζικη κουζινα (και δη του Sichuan) εχω τεραστια αγαπη και φτιαχνω πιατα απο εκει παρα πολυ συχνα πλεον. Σημερα ειπα να φτιαξω 2 πιατα, να υπαρχει φαι στο ψυγειο και για τις επομενες μερες. Το ενα ειναι αρνακι red braised, σιγομαγειρεμενο μεσα σε ενα απλο κινεζικο master stock (ζωμος κοτοπουλου, soy sauce, καρδαμο, κανελλα, γλυκανισος, ζαχαρη, ρυζοκρασο, μαυρο ξυδι, αποξηραμενο πορτοκαλι, σκορδο, τζιντζερ, κρεμμυδακι και φρεσκο chilli). Αυτο θα ειναι ετοιμο αργοτερα το απογευμα, μαζι με ενα ρυζακι και λιγη σαλατα στο πλαι ο,τι πρεπει για dinner. Το αλλο ειναι salt and pepper chicken. Oρεκτικο/side περισσοτερο, γιατι ειναι κυριως τηγανητο κοτοπουλο οποτε ισως οχι και η καλυτερη ιδεα να κατσεις να φας ενα πιατο ξεροσφυρι. Ειναι πολυ ευελικτο πιατο αυτο, μπορει να γινει με κοτοπουλο (σημερα εβαλα στηθος, το μπουτι κατ'εμε δουλευει ΠΟΛΥ καλυτερα αλλα ειχε ξεμεινει ο χασαπης), με λεπτες λωριδουλες μοσχαρι, με παιδακια χοιρινα, με καλαμαρακια (ειδικα με καλαμαρακια ειναι καταπληκτικο), ή αμα θες να νιωσεις εξτρα Βρετανος το κανεις απλα και με πατατες τηγανιτες αντι για κρεας (μεγαλο χιτακι εδω πανω τα salt n pepper chips, a staple of take away cuisine). (cont.) Πρωτα καβουρδιζουμε στο τηγανι ενα μειγμα απο χοντρο αλατι, πιπερι και πιπερι sichuan. Με το που αρχισει να μυριζει εντονα το βγαζουμε σε ενα γουδι και το τριβουμε. Μετα τηγανιζεις το κρεας - παντα κομμενο κομματακια, παναρισμενο με cornflour (γινεται πιο τραγανο και δεν ρουφαει σχεδον καθολου λαδι, βεβαια θα κανει ολη την κουζινα σας κατασπρη but such is life) και τηγανισμα σε βαθυ καυτο λαδι. Πρεπει να καει το λαδι και τα κομματια να ειναι μικρα για να μαγειρευτουν γρηγορα και να μη ποτισουν λαδι. Με το που τηγανιστουν τα βγαζουμε σε ενα πιατο με μια χαρτοπετσετα να ρουφηξει το λαδι (αν γινει σωστα η χαρτοπετσετα θα επρεπε ισα να λαδωσει, αν καταληξει να γινει μουσκεμα λες και ειχε τυλιξει αμφιλεγομενης ποιοτητας πιτογυρο τοτε κατι πηγε πολυ λαθος). Καθαριζουμε το τηγανι, βαζουμε ελαχιστο λαδακι και τσιγαριζουμε κρεμμυδι, κρεμμυδακι φρεσκο, πιπερια, σκορδο και τσιλι, ψιλοκομμενα. Με το που παρουν χρωμα φερνουμε ξανα στο τηγανι το κρεας, αλατωπιπερωνουμε με το αλατοπιπερο που φτιαξαμε πριν και ετοιμοι. Εξαιρετικο για μεζεδακι με μπυρα ή για ορεκτικο, προφανως ακαταλληλο για διαιτα ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Warning, ακολουθεί σεντόνι Προσωπικά δεν ξέρω από που να πρωτοξεκινήσω! Και νομίζω ότι όσο πάω πιο παλιά, στα 90s, οι συνθήκες στα live ήταν πολύ χειρότερες απ' ότι τα τελευταία χρόνια. Μπορεί να κάνω και λάθος... Έχω άπειρες άτυχες στιγμές με διάφορα συγκροτήματα από: φεστιβάλ (ΚΚΕ μας δείραν επί σκηνης στο Χαλάνδρι οι Κνίτες επειδή δεν παίξαμε "blues" όπως τους είχαμε πει, Πασόκ – η κεντρική εξέδρα ακουγόταν τόσο δυνατά που δεν γινόταν να παίξουμε στην περιφερειακή παρότι παίξαμε με όλους τους ενισχυτές στο 10, ΚΚΕσωτ – έσπασε η χορδή στον leader του γκρουπ και ήρθε και μου πήρε την κιθάρα από τα χερια στη μέση του κομματιού), από επαρχία (Άρτα: παίζαμε πέντε… 20λεπτα σετ και σταματούσαμε γιατί στο ενδιάμεσο 20λεπτο διάλειμμα έπαιζε dj – εννοείται ότι γίναμε τύφλα από το πρώτο «διάλειμμα»), Λάρισα – μέναμε σε ένα ξενοδοχείο όπου την ώρα που γυρνάγαμε τα χαράματα έφευγαν οι κυνηγοί για κυνήγι και οι πόρνες από τα δωμάτια), Λαμία – έσκασε μπάτσος της γεωργικής έκθεσης -εκεί παίζαμε!- με δικηγόρο της ΑΕΠΙ και απαιτούσαν να τους δώσω υπογεγραμμένο το tracklist, έγινε χαμός και αντί να δείρουμε αυτούς δείραμε τον ατζεντη)… Κορυφαίες αλητείες όμως, θεωρώ τις εξής τρεις: α) Στον «Τροχό» στο Μαρούσι. Θεατής που χορεύει μπροστά στη σκηνή , κλωτσάει το μικρόφωνο που τραγουδάω και μου σκίζει το χείλι (ούλο;) Γεμίζω αίματα τη μπλούζα μου. Δεν το καταλαβαίνω παρά όταν έχει τελειώσει το κομμάτι και γυρίζω προς τον ντράμερ γιαν να ξεκινήσουμε το επόμενο. Κανένας από το κοινό δεν έδειξε να εκπλήσσεται όση ώρα μου έτρεχαν τα αίματα! Και να πω ότι παίζαμε πανκ… κλασικό ροκ παίζαμε, Neil Young, Stones και δικά μας β) Δεν θυμάμαι ποιο μαγαζί – θυμάμαι όμως τον μαγαζάτορα, κιθαρίστας επίσης, ο οποίος δεν ζει πια. Εχει γίνει sound-check (είμαστε εκεί από το απόγευμα), η ώρα του gig πλησιάζει, πάμε με τον κιθαρίστα να πάρουμε από μια μπίρα στο μπαρ. Ο bartender μας πληροφορεί ότι δικαιούμαστε δυυο μπίρες κάθε μέλος του γκρουπ και ότι από εκεί και πέρα, τα ποτά θα πρέπει να τα πληρώνουμε. Του λέμε ΄ότι αυτό είναι ανήκουστο, πώς θα βγάλουμε δυο ώρες συναυλία με δυο μπίρες? Και ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο στην αρχική συμφωνία. Καλέι τον μαγαζάτορα, ο οποίος το επιβεβαιώνει. Τα μαζεύουμε και φεύγουμε αφήνοντας φίλους και γνωστούς μας που είχαν έρθει να μας δουν, συξυλους. γ) σε ένα μαγαζί στα Νέα Λιόσια (που μετά έμαθα ότι έγινε πιτσαρία), Σάββατο βράδυ, στο διάλειμμα πλακώθηκαν η κοπέλα του ντράμερ (που με είχε υιοθετήσει και με θεωρούσε προστατευόμενό της), με μια ελληνοαμερικάνα αλήτισσα που τα είχα εκείνη την εποχή, επειδή η πρώτη θεώρησε ότι η δεύτερη φλέρταρε με έναν φίλο μας! Η αμερικάνα έσπασε ένα ποτήρι και της χύμηξε, η άλλη τη βούτηξε από τα μαλλιά, έπεσε όλο το μαγαζί να τις χωρίσει, και τελικά σπάσαμε τη τζαμαρία, έφεραν τζαμά με΄σα στη νύχτα να το κλέισει γιατί ο μαγαζάτορας δεν δεχόταν να μην συνεχίσουμε, πληρώσαμε τη ζημιά και δεν βγάλαμε και μία!1 βαθμός
-
Εννοείται. Αλλά να είναι vintage inspired. Μη δω τίποτα headless 7χορδες με 20αρια radius,fanned frets και flame tops σερβαντες συνοδεία Floyd Rose γιατί θα τα χαλαΚωμεν ?1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00