Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      25

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      1813


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/07/21 σε όλα

  1. Ένα τραγούδι μου που καταγράφηκε χάρη στην βοήθεια των φίλων μουσικών Nikos Vargiamidis, Giorgos Smirnis και του Oleg Chaly που επιμελήθηκε την ενορχήστρωση και την παραγωγή. Μastering: Ioannis Tsougkouzidis. Ευχαριστώ θερμά.
    17 βαθμοί
  2. το νου σας ΡΕΜΑΛΙΑ... μου βγήκατε όλοι υποψήφιοι για το master chef εδώ μέσα και γω με το ζόρι βράζω αυγό... κανονίστε ρε να με χωρίσετε... να σας πάρει χαμπάρι η Σοφία και να μου αρχίσει τα: "... ψιτ γατάκι... κοίτα τους φίλους σου... όλοι μια χαρά μαγειρεύουν... όχι σαν εσένα τον ανεπρόκοπο που με παραμυθιάζεις τόσα χρόνια με πολύχρωμες κοτοσαλάτες και funny face πιατάκια..." εντροπή σας ορέ... χαλάτε την πιάτσα και με βλέπω στα γεράματα να κάνω cover στις συνταγές σας... ??
    6 βαθμοί
  3. Σε 8" πιάτο τρώω το φασόλι αλλά δεν έχω πολύ μπάσο.
    6 βαθμοί
  4. 6 βαθμοί
  5. Στίχοι: Απόστολος Βαϊνάς Μουσική: Γιώργος Κουρμούλης Ένα νέο ροκ κομματάκι το οποίο δεν κατάφερα να το ολοκληρώσω καθώς είχε πάνω από 40 tracks και κολλούσε το pc συνεχώς. Το παράτησα όπως είναι και σας το παρουσιάζω...
    4 βαθμοί
  6. Εγω δεν ειπα οτι μαγειρευω. Μονο τα τρωω.
    4 βαθμοί
  7. Τελικά έφαγα μόνος αργά και έκανα μύδια με λινγκουίνι(α). Συνοδεία Αγιωργήτικου και η ζωή είναι ωραία!
    4 βαθμοί
  8. Σημερα ειχα βγει για δουλειες οποτε λιγος ο χρονος για το μαγειρεμα - υπηρχε το red braised αρνακι απο χτες, εφτιαξα ενα ρυζι και ενα stir fried bok choy στα γρηγορα και γιναμε. Υ.Γ. 1: Καλο το bok choy (ξεχαστηκα και το παραβρασα δυστυχως σημερα) αλλα δινω το μισο μου βασιλειο για μια κατσαρολα χορτα βραστα με μπολικο λαδολεμονο. Δυστυχως εδω πανω (Αγγλια) ζοχους, αντιδια κλπ δε βρισκεις ουτε με σφαιρες...
    4 βαθμοί
  9. Χθές, μάζεψα,τα πρώτα σπαράγγια. Με τέτοια ζέστη,βγήκαν πιο νωρίς φέτος. Με δυό αυγά,από αλανιάρες...
    3 βαθμοί
  10. Δοκίμασε να το φας σε 4 δωδεκάρια, θα εκπλαγείς από τον όγκο.
    3 βαθμοί
  11. Δεν εβαλα φωτο απο το πιατο. Η κατσαρολα ειναι.
    3 βαθμοί
  12. Δίαιτα σήμερα.... (Καλά....το βράδυ έχει τεικαγουει πιτογυρα πρέπει να στηρίξουμε την τοπική οικονομία... )
    3 βαθμοί
  13. να δεις τι έκανε ο Φώτης @cigaret13 επί ΠΑΣΟΚ. Το γέμιζε, έδινε μπουρμπουαρ στο παιδί και πέταγε και πιατελα γαρύφαλλα στην αντλία ?
    3 βαθμοί
  14. Και η μονάδα μέτρησης της βενζίνης είναι το λίτρο, αλλά όλοι λένε "βάλε ένα 20άρικο".
    3 βαθμοί
  15. "Festive Lights At Night" is a track of electronic music. It could very well be a sountrack. It was created using synthesizer sounds and was written in 2010. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    3 βαθμοί
  16. ΕDIT μικρές διορθώσεις στη στερεοφωνία και αφαίρεση ενός μέτρου από το organ που μπουρδούκλωνε χαχαχαχχαχ Καλησπέρα παιδιά. Ένα αυτοσχεδιαστικό, τζαμμαριστό του φίλου σας cos_dr για την εξαιρετική παρέα του NOIZ. Μαζί σας και σε αυτό το lockdown?
    2 βαθμοί
  17. Εμένα μου αρέσει . Σίγουρα μπορείτε να το κάνετε καλύτερο σε διάφορα επίπεδα .
    2 βαθμοί
  18. Σύντροφοι είστε? Κομμουνιστές?? Οχι δηλαδής γιατί βρίσκω πως είναι λίγο οι στίχοι προκλητικοί για το υπάρχον καθεστώς της πειθαρχίας που χρειάζεται σε υγειονομικά αλλά και δημοσιονομικά μέτρα για να βγούμε από την κρίση. Έτσι νομίζω. ? Λοιπόν, εμένα μου άρεσε. Ειδική μνεία στα εξαιρετικά θέματα στην κιθάρα. Μου αρέσει να πειραματίζεστε και συνεργάζεστε ωραία. Εμένα και οι ρίμες στο rap μου άρεσαν καθότι φίλος και αυτών των ειδών μουσικής. Για εμένα περνάει η αλλαγή ωραία.
    2 βαθμοί
  19. Εσύ κάνεις την "βρώμικη" δουλειά, δεν μπορείς να τα κάνεις όλα.
    2 βαθμοί
  20. Μου άρεσε και ο ρυθμός και τα φωνητικά/αρμονίες του Απόστολου. Αυτό το "ραπ" με ενοχλεί πάντως..όχι γιατί είναι ραπ αλλά γιατί μου φαίνεται ότι δεν δουλεύτηκε αρκετά ώστε να κολλήσει στο κομμάτι,ακούγεται κακοφτιαγμένο στα αυτάκια μου. Οπως και να έχει μπράβο ομορφόπαιδα!
    2 βαθμοί
  21. Δεν μπόρεσα να βρω κάτι που να μ' εξιτάρει, εκτός απ΄το σόλο που αρχίζει στο 4.05. Είναι κακός και ο ρυθμός και το rap μέρος που δεν αφήνει περιθώρια για καλά σχόλια.
    2 βαθμοί
  22. Το βράδυ ελαφρά. Μαρούλι από κήπο με αβοκάντο και λεμονακι.
    2 βαθμοί
  23. Μια πολύ γνωστή σύνθεση, παμπάλαια, διασκευή παιγμένη στην Jaguar μου. Μερσί!
    2 βαθμοί
  24. 2 βαθμοί
  25. Με την ΙΝΤΣΑ .. Για να σε δούμε και εσένα....
    2 βαθμοί
  26. Με το μέτρο τρώτε σπίτι σας; Εχω λυσσάξει στη πείνα με αυτά που βάλατε αλλά ετοιμάζω ρεβανς και θα ανεβάσω στο τέλος.
    2 βαθμοί
  27. Όποτε πρέπει να μετατρέψω σε ίντσες μετράω σε τηλεοράσεις.
    2 βαθμοί
  28. Εγώ είχα πει σε μια Σκωτσεζα στα νησιά Φουρνοι της Ελλάδας ότι την έχω 30 πόντοι, την κλίμακα στον μπαγλαμά , και νόμιζε ότι έλεγα 30 ίντσες... Ακόμα τρέχει να γλυτώσει.
    2 βαθμοί
  29. Είχα πει λίβρες μια φορά μπροστά σε μια ΝεοΫορκέζα στα νησιά Σααρεμαα της Εσθονίας και με κορόιδεψε ότι κανείς δε το διαβάζει έτσι. Πάουντζ λέει τα λέμε. έκτοτε τις κιθάρες και δη τα σώματά των τα μετράω σε γραμμάρια λόγω της μεσούΟύούλας μου. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία για μια άλλη φορά.
    2 βαθμοί
  30. δυνατό θέμα. είπαμε τπτ για συνταξιούχους του δημοσίου εδω; ?
    2 βαθμοί
  31. @Spyros Delta Αν και ξες οτι σε εκτιμαω,με αυτα που εβαλες τελικα δεν εισαι καλος ανθρωπος,παιζεις με τον πονο μας...... Τι να πω τωρα.....
    2 βαθμοί
  32. Με βλέπω να την βγάζω με σάντουιτς το βράδυ. Με ψητό φιλέτο σολωμού, ντοματούλα, κρεμμυδάκι και ρώσικη. Κουνουπίδι για σαλάτα, και φυσικά το απαραίτητο κρασάκι.
    2 βαθμοί
  33. Ένας Ολλανδός κιθαρίστας που τον ανακάλυψα πρόσφατα αν και είναι αρκετά μεγάλος πια. Απίστευτος bop κιθαρίστας, ακούστε το break του στο 1:26 !!!!!!!!
    2 βαθμοί
  34. Συγχαρητήρια Ηλία, μας ταξίδεψες
    1 βαθμός
  35. Εγώ δεν έχω καλή σχέση. Έχω χάσει δουλειές γιατί είχα την άρνηση να παίξω με arranger, έχω χαλάσει σχέσεις που έφτιαχνα playback για το live χωρίς κιθάρα και πλήκτρα για να μην γίνει ανεξάρτητος ο τραγουδιστής, drums, κιθάρα και μπάσο έχουν χάσει πολλά μεροκάματα και γενικά έχει πέσει το επίπεδο στον πάτο στα live από πλευράς αισθητικής και μουσικής βέβαια. Επιχειρήσεις θέλουν 3 άτομα max και εννοείται πως θα βάλει μια κονσέρβα με intro main fill end, μια φωνή και ένα μπουζούκι / σαξόφωνο (λέμε τώρα) / κιθάρα. Εννοείται πως υπάρχουν φοβεροί μουσικοί που παίζουν απίστευτα με ένα αρμόνιο αλλά και πάλι δεν παίζουν αυτοί πάντα, αλλά το αρμόνιο. Με εξαίρεση κάτι φοβερά lead σόλα με σαξόφωνα, κιθάρες κτλ που θα μπορούσε να είναι κιθαρίστας ο τύπος αλλά δεν είναι το real thing. Στην επαρχία που ζω τα εγω τα τελευταία 3 χρόνια δεν υπάρχει ορχήστρα. Ζούσα στο νησί μου μέχρι τα 17 και γύρισα στα 34. Η μουσική είναι μέρα με τη νύχτα, δηλαδή σχήματα λαϊκά με αρμόνιο μόνο, και το καλοκαίρι εμφανίζονται ρεμπέτικα κιθάρα μπουζούκι φωνή, καθόλου ξένο ρεπερτόριο. Από την άλλη μου την έχει βαρεσει στα νεύρα που δεν υπάρχει ένας κιθαρίστας και ένας drummer που να έχει ασχοληθεί με jazz/soul/funk κτλ που είμαι στο όριο να αγοράσω εγώ αρμόνιο!! Απίστευτα πράγματα
    1 βαθμός
  36. Το 2002 δεν μετρούσα πόσα έβαζα. Έλεγα απλά "γέμισέ το".
    1 βαθμός
  37. ολα είναι θέμα συζήτησης απλά δεν είναι δα και πυρηνική φυσική το όλο ζήτημα. δε στο λέω για κριτική. καλά κάνεις και γράφεις. φυσικά και υπάρχει θέμα πρακτικότητας μιας μοναδας ή όχι. π.χ το να συζητάμε στην ελλαδα το action το χορδών σε ιντσες είναι απλά γραφικό.
    1 βαθμός
  38. Σαν casio απο τα jumbo ακούγεται... το style αυτό για το billie jean υπάρχει στα korg pa series και είναι πολύ κοντά στο original, ορίστε και ένα δείγμα.... billie jean_korg pa.MP3
    1 βαθμός
  39. Μπράβο ρε Κώστα, μπράβο. Έχεις ένα πολύ ωραίο τρόπο να το χτίζεις κάθε φορά, και να πατάς εκεί πάνω να το αναπτύσεις. Αυτό φίλε, είναι μαστοριά μεγάλη. Και αν λες (που το πιστεύω) ότι είναι αυτοσχεδιασμός, ένας παραπάνω λόγος που αναδεικνύει το ταλέντο σου. Τον τελευταίο καιρό φλερτάρεις επικίνδυνα με τα jazz - funk που μου αρέσουν πολύ. Και το κάνεις πολύ καλά. Ξαναμπράβο ρε φίλε.
    1 βαθμός
  40. Αχταρμά μου, δεν είναι λάθος το βιβλίο. Στο 2ο ακκόρντο από την αρχή του κομματιού, το βιβλίο λέει (φαίνεται από την φωτό) F# στο κλειδί του ΦΑ, και B, D#, G# στο ακκόρντο που είναι στο κλειδί του ΣΟΛ, ενώ εσύ παίζεις αυτό ..... Αν κοιτάξεις το κόκκινο βελάκι (αν δεν το ακούς ήδη στο κομμάτι) δείχνει ότι παίζεις ένα A#, που είναι λάθος, και καταστρέφει και το αποτέλεσμα (γιατί το κομμάτι είναι σε F#m, και το A# είναι η μεγάλη τρίτη του F# και έτσι το κάνει να ακούγεται ματζόρε). Κοίταξέ το πιο προσεκτικά.
    1 βαθμός
  41. Κι εμεις δεν τις τηγανιζουμε πια τις μελιτζανες και τις πατατες στο μουσακα. Τις ψηνουμε στο φουρνο. Μη σου πω οτι ειναι καλυτερα κι απο γευση και δεν βλαστημας στην χωνεψη. Οπως και τα σουτζουκια (το σημερινο φαγητο), δεν τα τηγανιζουμε. Τα ψηνουμε στο φουρνο. Κι αν ειμαστε στο "κρατει" για να χασουμε κανα κιλο, δεν τα βαζουμε και σε σαλτσα.
    1 βαθμός
  42. ΠεΖμουτορα ότι αυτή η μπριζολαρα ΔΕΝ είναι ψημένη medium rare ναφτοκτονισο
    1 βαθμός
  43. Zivory custom pickups: https://www.zivorycustomguitars.com/pickups Dominger custom pickups: http://www.domingerpickups.com/index2.html#order Engine pickups: https://www.facebook.com/ENGINE-PICKUPS-Handmade-guitar-pickups-200830603651/ Vintage inspired pickups: https://www.vintageinspiredpickups.com/?fbclid=IwAR3VW5ebkJN5Y0VhAjlACdY-y9-6EwW9tLvjaXn4ebl91e11xSBdjBKZUvE 8 Bomb custom pickups: https://www.8bombcustom.com/pickups Sonic pickups: https://sonicpickups.com/?fbclid=IwAR3vaJcJHAAMT8EDIaoSIF0OvQtMBfS2euds4l_pVswjYjChvOVV4jHmb20 ZR guitar pickups: https://www.zrguitarpickups.com/?fbclid=IwAR1Lx1M1syvaXz-lOlxuIqobyGrfhpHcnjd65qN1cDGWhJDE1yPjJEgoaD8 Colmax pickups: https://colmaxpickups.com/?fbclid=IwAR28vxj7lQ-M2nIj7PY9TFcoPfm0yMtoJpp25B9JtzecS3HbQDDmRzIEV2I Piedmont pickups: https://www.facebook.com/scottcedartown/ Kolev custom guitar pickups: https://www.kolevcustompickups.net/?fbclid=IwAR0z973m8iV2BpZ6UqZu_NO8ZqVoF-z3veTHiy5j3V_vc9kOBtnDUT4JcXc Ballestone pickups: https://www.ballestone.com/?fbclid=IwAR3paZCBhbFEGR_T1tOXi99Dy_zhkadccCfLuJqas4a6-4mRd7k8RAvCwTA Warp core pickups: https://www.warpcorepickups.com/?fbclid=IwAR01wZFxziGP7-oi8cTLlaZRAeGr4CUE3WA8Np_uhuu_MmCjhxoQgn0YyCA
    1 βαθμός
  44. Ειδικά αν βάλεις και 2 διαφορετικά ηχεία είναι σαν να έχεις 2 εντελώς διαφορετικές καμπίνες, όντως καλή φάση!!!
    1 βαθμός
  45. Ο σωστός τρόπος τοποθέτησης χορδών. Επειδη ολα τα προβληματα tuning ξεκινανε απο το γεγονος οτι λιγοι κιθαριστες ξερουν να περνανε σωστα τις χορδες τους ο σωστος τροπος ειναι ο εξης: Κλειδια lock (sperzel, gotoh, grover, schaller κτλ) περναμε την χορδη απο τον καβαλλαρη και μετα απο την τρυπα του κλειδιου φροντιζοντας να την τεντωσουμε οσο το δυνατον περισσοτερο ετσι ωστε να μην «γυρισει» καθολου γυρω απο το κλειδι μολις ασφαλισουμε το μηχανισμο. Αν η χορδη εχει εστω και ενα γυρισμα πανω σto tuner shaft εχουμε ουσιαστικα καταστησει το κλειδι αχρηστο Απλα κλειδια με την τρυπα στο πλαiνο μερος του tuner shaft (τα πιο συνηθισμενα δηλ. gotoh, shaller, grover, κτλ). Ο σκοπος ειναι να τυλιξουμε την χορδη ετσι ωστε να μην ξεκουρδιζει και να υπαρχει αρκετη γωνια, κλιση πισω απο το nut για να μην εχουμε τριξιματα (στα lock κλειδια αυτο γινεται αυτοματα μια και ειναι staggered) Στις κιθαρες που εχουν δυο string trees ή μεγαλη κλιση στο headstock (π.χ gibson) περναμε τη χορδη απο τον καβαλλαρη και μετα την περναμε απο την τρυπα του κλειδιου, την τεντωνουμε ωστε να μην εχει slack και αμέσως την λυγιζουμε προς το εσωτερικο του headstock μετά την περναμε κατω απο τον εαυτο της ετσι ωστε να κανουμε εναν «κομπο». Ετσι ουσιαστικα κανουμε ενα lock χωρις lock κλειδια. Αυτος ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και μετα το στρεσαρισμα τον χορδων το κουρδισμα μας θα κραταει εκπληκτικα. Στις κιθαρες τυπου fender που δεν εχουν παρα ενα string tree και μικρο headstock angle περναμε την χορδη απο τον καβαλαρη και μετα απο την τρυπα του tuner και φρoντίζουμε να τυλιξουμε γυρω απο το τuner 3-4 στροφες (οχι παραπανω) προσεχοντας να μην γινεται overlapping δηλ. Να μην τυλιγουμε την μια στροφη πανω στην αλλη και να «κατεβαινουν» οι στροφες προς τη βαση του κλεδιου. ια την σολ χορδη επειδη συνηθως τριζει χωρις string tree πολυ προσεκτικα τυλιγουμε 5-6 στροφες για να μεγαλωσει η γωνια με το nut. Κλειδια τυπου vintage split shaft (σαν αυτα που εχουν τα μοντελα vintage της fender). Τα κλειδια αυτα εχουν την τρυπα απο πανω, για ασφαλεια οποτε πρεπει να κοψουμε την χορδη στο σωστο μηκος πριν την τοποθετησουμε. Περναμε παλι την χορδη απο τον καβαλαρη και μετα την κοβουμε 3 κλειδια πανω απο αυτο που θα την τοποθετησουμε (πχ. αν τοποθετουμε την μι μπασα κοβουμε την χορδη στο υψος του κλειδιου της σολ κ.ο.κ) βαζουμε την ακρη της χορδης βαθια μεσα στην οπη του tuner την λυγιζουμε και φρoντίζουμε να τυλιξουμε γυρω απο το τuner 3-4 στροφες προσεχοντας να μην γινεται overlapping δηλ. Να μην τυλιγουμε την μια στροφη πανω στην αλλη και να «κατεβαινουν» οι στροφες προς τη βαση του κλεδιου. Για την σολ χορδη επειδη συνηθως τριζει χωρις string tree πολυ προσεκτικα τυλιγουμε 5-6 στροφες για να μεγαλωσει η γωνια με το nut. Παντα «τεντώνουμε» τις νεες χορδες τραβωντας απαλα μακρια απο την ταστιερα. Στις κιθαρες με τρεμολο βοηθαει να κανουμε και μερικα υπερβολικα τραβηγματα με το τρεμολο. Η ρύθμιση της κιθάρας (setup). 1. Πρώτα απ'ολα τσέκαρουμε αν το μπράτσο εχει πολύ relief με τον εξής απλό τρόπο: βαλε ενα καποταστο πισω απο το πρωτο ταστο πατα την μπασα μι χορδη στο 14ο ταστο τσεκαρε την αποσταση της χορδης αυτης απο το 7ο η 8ο ταστο. πρεπει να ειναι περιπου 0,25 mm ή και λιγοτερο αν δεν κοπαναμε πολυ (οσο λιγοτερο relief εχει άλλωστε μια κιθαρα τοσο πιο ευκολα παιζει,τοσο πιο άμεσο ήχο έχει και τοσο καλύτερο intonation διατηρεί σε όλο το μήκος του μπράτσου). Για ακουστικες και παίκτες με πολύ βαρύ χέρι μπορούμε, αν τρίζει πολύ η κιθαρα να πάμε μέχρι 0,40 mm αλλά καλύτερα να πάμε το όργανο σε εναν τεχνικό για fret leveling αν τα τριξιματα επιμενουν απο το 0,40 mm και πάνω αν ειναι περισσοτερο τοτε το μπρατσο θελει "σφίξιμο" αν ειναι λιγοτερο θελει "χαλαρωμα" το truss rod (βέργα) ρυθμιζεται ως εξης: αν θελεις να το τεντώσεις (δηλ. να αφαιρεσεις relief) βαζεις το αναλογο κλειδακι (συνηθως ενα κλειδί allen) στην υποδοχη και γυρνας clockwise δηλ. προς τα δεξια. Προσοχη! Μονο ενα τεταρτο της στροφης την καθε φορα (καλο ειναι να λειπανεις με wd40 την υποδοχη αν εχεις καιρο να ρυθμισεις την κιθαρα). Ξαναμετρα τη αποσταση της χορδης μεχρι να γινει 0,2-0,3 mm. Για να χαλαρωσεις το μπρατσο (να προσθεσεις relief) κανεις ακριβως το αντιθετο counterclockwise. 2. Nut. Μετά θα πρεπει να τσεκαρεις το ποσο σωστα ειναι κομμενο το nut της κιθαρας (πολυ σπανια ειναι σωστο απο το εργοστασιο): βαλε παλι ενα καποταστο πισω απο το δευτερο ταστο και μετρα την αποσταση της χορδης απο το πρωτο ταστο. πρεπει να ειναι η ελαχιστη δυνατη χωρις να ακουμπα σε αυτο οσο ενα τσιγαροχαρτο περιπου. αν ειναι μεγαλυτερη τοτε πρεπει να βαθυνεις τα αυλάκια του nut (εκει που καθονται οι χορδες) αυτη ειναι μια δουλεια που θελει πειρα και ειδικές λίμες οποτε αστην σε καποιο επαγγελματια. Επισης πολύ σημαντικό είναι να μην «πιανουν» πολυ σφικτα τα αυλάκια την χορδη γιατί θα εχουμε πρόβλημα με το κούρδισμα μας. Οι χορδες πρεπει να «καθονται» χωρις πιεση στον καβαλλαρη και τα αυλάκια να ειναι αρκετα φαρδια (οχι ομως υπερβολικα) ωστε η χορδη να μπορει να κινηθει με ανεση οταν κανουμε bends. Λιγο απλο μολυβακι στα αυλάκια κάνει θαυματα. 3. Αν και το relief aλλα και το nut ειναι οκ τοτε το προβλημα του hιgh action ειναι στον καβαλαρη ο οποιος θελει χαμηλωμα. Στις ακουστικες που δεν εχουν ρυθμιζομενο καβαλαρη οπως οι ηλεκτρικες πρεπει να "φας" το κατω μερος του καβαλαρη. Τον αφαιρεις και τον "σερνεις" απολυτα flat πανω σε ενα γυαλοχαρτο σιγα σιγα μεχρι να φτασει στο επιθυμητο υψος, τσεκαροντας διαδοχικα και πανω στην κιθαρα το υψος. Στις ηλεκτρικες ανεβαζουμε ή κατεβαζουμε τον καβαλαρη μεχρι να πετυχουμε το actιον που μας αρεσει, φροντιζοντας να ακολουθουμε το radius (καμπυλη) της ταστιερας. Ενα καλο αcτιον πpεπει να επιτρεπει bends χωρις σβήσημο του ήχου και να ειναι αρκετα χαμηλο ωστε να μην ταλαιπωρει το χερι. Οσο πιο βαριες χορδες τοσο πιο χαμηλο αctιον μπορουμε να εχουμε γιατι τριζουν λιγοτερο 4. Intonation (πρωτα ρυθμιζουμε ολα τα αλλα και τελευταιο αυτο!) Κουρδίζουμε κάθε ανοιχτη xορδή στην κανονική τονικότητα της (πχ. μι) και αμέσως τσεκάρουμε στο 12ο τάστο αν η νότα είναι ακριβώς η ίδια και σωστά κουρδισμένη. Αν είναι χαμηλώτερη τότε μετακινούμε το saddle (σαμαράκι) προς την ταστιέρα της κιθάρας, ενώ αν είναι sharp (ψηλώτερη) αντίθετα. Ξανακουρδίζουμε την ανοιχτή χορδή, που τώρα θα είναι sharp η flat και ξανατσεκάρουμε το 12ο τάστο μέχρι να τίς κάνουμε να είναι ίδιες. 5. Μαγνήτες (ρυθμιση υψους) Το σημαντικοτερο πραγμα για τον ηχο της ηλ.κιθαρας ειναι οι σωστα ρυθμισμενοι μαγνητες. Εχω δει πολλες εξαιρετικες κιθαρες να «αδικουνται» απο την αθλια ρυθμιση των μαγνητων τους. Αφου ρυθμισουμε ολα τα παραπανω βαζουμε την κιθαρα στον ενισχυτη με καθαρό ηχο και βαζουμε ενα καποταστο στο τελευταιο ταστο. Ξεκιναμε απο τον bridge μαγνητη. Τον φερνουμε γυριζοντας τις βιδες οσο πιο κοντα μπορουμε στις χορδες μεχρι του σημειου που να εχουμε ενα δυνατο και καθαρο σημα χωρις παραμορφωση και χωρις να «τραβαει» τις χορδες καταστρεφοντας το intonation. Κατα μέσο όρο, για medium output μονους μαγνητες η αποσταση με πατημενο το τελευταιο ταστο της χορδης απο τους πόλους, πρεπει να ειναι περιπου οσο το παχος 1-2 νομισματων του ενος ευρω στα καντινια και 2-3 στα μπασα (λιγο περισσοτερο για τους humbuckers που εχουν υψηλοτερη εξοδο). Μετα ρυθμιζουμε και τους υπολοιπους μαγνητες (neck & middle αν εχει η κιθαρα μας) προσεχοντας να τους ισοροπήσουμε με τον bridge μαγνητη ετσι ωστε να εχουν περιπου την ιδια εξοδο. Οσο πιο κοντα στο μπρατσο ειναι ο μαγνητης τοσο πιο μεγαλη εξοδο βγαζει γι αυτο και συνηθως τον χαμηλωνουμε πιο πολυ απο τον bridge μαγνητη. Αυτα και ελπιζω να βοηθησα! superfunk
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...