Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/29/21 σε όλα
-
5 βαθμοί
-
Κατά καιρούς περνάω μια φάση που χάνω το ενδιαφέρον μου να παίζω μουσική. Μπορεί να περάσουν βδομάδες ή και μήνες μέχρι κάτι να με ξυπνήσει και να με κάνει να δραστηριοποιηθώ. Όσο παίζαμε με την μπάντα κρατιόμουν σε μια μόνιμη διάθεση αλλά με τις συνθήκες της απομόνωσης χαλάρωσα. Πέτυχα έναν τύπο στο youtube που με έκανε να ζηλέψω και με ενέπνευσε. Κάνει live στο Twitch, είναι πολύ συμπαθής και ταλαντούχος. Εσάς τι σας εμπνέει; Υπάρχει κάτι που να σας βάζει σε δημιουργική διάθεση;3 βαθμοί
-
Συγχωρείστε μου τις τσαπατσουλιές στο intro, ελπίζω να μην αποσπούν την προσοχή από το ηχητικό αποτέλεσμα. Για κιθάρες χρησιμοποιώ το Neural DSP Nolly, για το μπάσο το Neural DSP Parallax. Στο τέλος του clip έχω τις κιθάρες μόνες τους. Είχα υποσχεθεί demo των plugins, ελπίζω να μπορέσω να ανεβάσω κι άλλα σύντομα. Υπάρχει και ένα μυστικό συστατικό, αν δεν το βρείτε θα το πάρει το ποτάμι άμεσα, δε θέλω να σας παιδεύω. ?3 βαθμοί
-
Για να πάει καλά η ημέρα, μαζί με το πρωινό καφεδάκι ρίχνω και μια πενιά... D minor improvisation.mp3 (telecaster->mini ts->green russian->HT1R emulated output)3 βαθμοί
-
Πλέον μόνο οι στίχοι... Λέω πλέον γιατί εδώ και κάποια κάμποσα χρόνια την κιθάρα την βλέπω μόνο σαν "μέσο-εργαλείο" για να γράφω μουσική. Καλή, κακή, μέτρια... δεν έχει σημασία, απλώς είναι το χόμπι μου και η διέξοδός μου. Δεν μιλάω μόνο για "αριστουργηματικούς" στίχους... ότι με αγγίξει-εμπνεύσει μου κάνει! Υπήρχαν στιγμές που μετά από διάβασμα κάποιων στίχων έγραψα instrumental κομμάτι, όσο χαζό κι αν ακούγετε αυτό...!3 βαθμοί
-
Εγώ πλέον ισορροπώ κάπου ανάμεσα σε κάποια απο αυτά που είπε ο @fusiongtr και ο @Superfunk. Θυμάμαι ανέκαθεν τον εαυτό μου να δέχεται δεκάδες εξωτερικά ερεθίσματα παντός τύπου τα οποία το μυαλό μου αυτόματα προσπαθούσε να αποκωδικοποιήσει/αποδώσει μουσικά με αποτέλεσμα να εμπνέεται παντού. Πήγαινα για τρέξιμο, έβλεπα ένα ακαθόριστο σύνολο σύννεφων και σκεφτόμουν "πως θα ακούγονταν άραγε αυτό αν ήταν κυματομορφή;". Καθόμουν στο μπαλκόνι και άκουγα αυτό το συνεχές ηχητικό κολάζ που ζούμε και φανταζόμουν μουσικές απο πάνω του. (τρελός με δίπλωμα) Φυσικά όλα αυτά ήταν το έναυσμα μόνο για να στρωθώ (το αν έπιανε τόπο η έμπνευση είναι άλλη ιστορία). Πλέον, με το να έχω κάνει επάγγελμα και να κάθομαι καθημερινά για να δημιουργήσω κάτι, ξέρω πολύ καλά οτι δε γίνεται εξαναγκάσεις την έμπνευση γιατί απ'τη μια χάνει τη μαγεία του, απ'την άλλη προσπαθώντας το, χτυπάει τη πόρτα ακάλεστη η κόπωση....(και ούτε μια μπύρα δε κρατάει βρε αδελφέ) Εκεί έρχεται για μένα να σώσει τη κατάσταση η τέχνη. Διάλειμμα και βουτιά σε όλα τα υπάρχοντα μέσα χωρίς να σκέφτομαι οτι πρέπει να δημιουργήσω/εμπνευστώ. Μουσικές (νέες ή παλιές), βιβλία, ταινίες κλπ για να ξεκουραστεί το μυαλό και όλα επανέρχονται στη φυσιολογική τους ροή. Συνήθως μάλιστα μόλις φτάσω σε ένα συγκεκριμένο σημείο χαλάρωσης οποιοδήποτε μέσο έχω επιλέξει να με ξεκουράσει μου εμπνέει και μια νέα ιδέα. Δε πιστεύω οτι είναι τυχαίο που το έμπνευση βγαίνει απο εν + πνέω (πνοή, αναπνοή) δηλαδή τη πιο θεμελιώδη ανάγκη μας.... Φυσικά όταν υπάρχει deadline, και δη στόχος, τα πράγματα αλλάζουν ριζικά και το μυαλό μπαίνει σε πιο ορθολογικό mode λόγω των απαιτήσεων του πελάτη και της πίεσης του χρόνου (εκεί να δεις αναπνοές, λες και πέφτω για μακροβούτι.....)2 βαθμοί
-
Συνήθως έρχεται έμπνευση σε ακατάλληλες ώρες. Κυρίως το βράδυ πριν κοιμηθώ, όταν ξυπνάω τη νύχτα, ή το πρωί και συνήθως τότε δεν έχω κάτι να την αποτυπώσω. Εχω βάλει διάφορα στο κινητό, και μόνο δυό τρεις φορές σηκώθηκα να τα σώσω. Μετά προχώρησαν. Πλέον δεν την ζητάω, τα τελευταία δυο χρόνια μπορώ πλέον και ξεκινάω από το μηδέν. Κάθομαι στην κιθάρα και παίζω κάτι που έχει εξελιχτεί από άσκηση, ή κάθομαι στο πιάνο και παίζω ένα δυο ακόρντα με μια υποψία θέματος. Μετά χτίζω. Πολλές φορές όμως ξεκινάω και λέω σήμερα θα φτιάξω ένα καινούργιο κομμάτι. Ξεκινάω από το ρυθμό, το ύφος, βάζω τα πρώτα ακόρντα και συνεχίζω. Παραδόξως έχει 100% επιτυχία. Εννοώ φτιάχνεται. Το μόνο θέμα είναι να βρω την διάθεση να κάνω την αρχή. Αν γίνει, είναι σίγουρα τελειωμένο σε λίγες μέρες. Εννοείται βέβαια ότι από ένα σημείο και μετά δεν το κουράζω. Φτάνω κάπου και το αφήνω. Μπορεί να το πιάσω το απόγευμα, την άλλη ή σε μια εβδομάδα, και τότε θα βάλω κάτι και πάλι το αφήνω. Αν αποκτήσει τρελλό ενδιαφέρον μπορεί και να ξενυχτήσω μια δυο μέρες να το κλείσω. Για μένα η ενορχήστρωση ή το ντύσιμο μετράει πάρα πολύ. Μπορεί να αφιερώσω και 2 ή 3 μήνες σε ένα κομμάτι αν θέλει δουλειά εκεί. Γενικά πιστεύω ότι είναι μια δουλειά που όσο την παιδεύεις τόσο την μαθαίνεις καλύτερα. Φυσικά η καθαρή έμπνευση είναι ΑΛΛΗ ιστορία, αλλά σπάνια θα έχεις μια πλήρη εικόνα. Συνήθως είναι ψήγματα ιδεών και πρέπει να τα εκμεταλλευτείς κατάλληλα.2 βαθμοί
-
Το πρόγραμμα “Μουσικά Κείμενα” είναι ένα πρόγραμμα συγγραφής Βυζαντινής Μουσικής και διατίθεται δωρεάν. Αναπτύχθηκε από τον Παπαδόπουλο Δημήτρη αρχικά για προσωπική χρήση. Επειδή το ενδιαφέρον των φίλων της Βυζαντινής Μουσικής για το πρόγραμμα ήταν και είναι μεγάλο, το πρόγραμμα εξελίχθηκε και συνεχίζει να εξελίσσεται. Η διαφορετικότητα του από τ’ άλλα προγράμματα είναι ότι ενώ το κείμενο γράφεται στο περιβάλλον του Microsoft Word ή του WPS Writer υπάρχει η δυνατότητα το ποιητικό κείμενο να στοιχίζεται αυτόματα στο μουσικό. Το περιβάλλον του προγράμματος είναι ιδιαίτερα φιλικό και εύχρηστο. Ο χρόνος συγγραφής μειώνεται αισθητά και οι δυνατότητες μορφοποίησης του κειμένου είναι πάρα πολλές. Μερικά από τα πλεονεκτήματα του ΜΚ είναι: Διατίθεται δωρεάν. Διαθέτει ένα εύχρηστο εικονικό πληκτρολόγιο για να γράφουμε με το ποντίκι χωρίς να χρειάζεται να θυμόμαστε τις αντιστοιχήσεις πλήκτρων και μουσικών χαρακτήρων. Δυνατότητα γραφής του μουσικού κειμένου με το πληκτρολόγιο, μάλιστα μπορούμε να προγραμματίσουμε το πληκτρολόγιο αντιστοιχίζοντας με όποιον τρόπο θέλουμε τα κουμπιά του πληκτρολογίου στους μουσικούς χαρακτήρες. Χρησιμοποιώντας το ΜΚclient που τρέχει σε android μετατρέπουμε οποιαδήποτε ταμπλέτα σε ένα εύχρηστο πληκτρολόγιο αφής για τη γραφή του μουσικού κειμένου. Δυνατότητα εισαγωγής μορφοποιημένου αρχιγράμματος στο μουσικό κείμενο. Γίνεται πρόβλεψη της θέσης τοποθέτησης των χαρακτήρων ποιότητος και χρόνου με ελάχιστες εξαιρέσεις. Δυνατότητα εναλλαγής της θέσης (τέσσερις εναλλακτικές) όλων των φθορών και των σημείων αλλοιώσεως με διπλό-τριπλό ή τετραπλό πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού. Δυνατότητα αλλαγής θέσης οποιουδήποτε μουσικού χαρακτήρα με τη χρήση της "τακτοποίησης" που διαθέτει το πρόγραμμα. Γίνεται αυτόματη στοίχιση του ποιητικού κειμένου στο μουσικό παρ' όλο που γράφουμε στο περιβάλλον του Microsoft Word ή του WPS Writer (το μοναδικό πρόγραμμα με αυτή τη δυνατότητα). Δυνατότητα εξαγωγής του μουσικού κειμένου σε μορφή συμβατή με το BZQ για να ακούμε σε παραλλαγή το μουσικό κείμενο με ανθρώπινη φωνή. Διαθέτει εικονικό πληκτρολόγιο για τη γραφή σε πολυτονικό σύστημα. Διαθέτει δώδεκα προγραμματιζόμενα κουμπιά (macro) για τη γραφή ενός συνόλου μουσικών χαρακτήρων π.χ. μιας συνηθισμένης θέσης. Πάρα πολλές δυνατότητες μορφοποίησης του κειμένου από το ΜΚ. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι το κείμενο μας γράφετε σε έναν επαγγελματικό επεξεργαστή κειμένου (Microsoft Word ή WPS Writer) με αποτέλεσμα να έχουμε πάρα πολλές δυνατότητες μορφοποίησης αλλά και διαχείρισης του κειμένου μας (ενότητες, κεφαλίδες-υποσέλιδα, αρίθμηση σελίδων, εισαγωγή εικόνων κτλ). MKplus και ΜΚclient Από την έκδοση 5.0+ και μετά το ΜΚ περιλαμβάνει μια νέα εκπληκτική δυνατότητα. Σε συνδυασμό με την εφαρμογή MKclient που λειτουργεί σε Android ή την εφαρμογή MKwclient που λειτουργεί σε windows, μετατρέπετε την ταμπλέτα σας σε ένα εύχρηστο πληκτρολόγιο αφής στο οποίο απεικονίζονται όλοι οι μουσικοί χαρακτήρες για την γραφή του μουσικού κειμένου. Χρησιμοποιώντας το MKclient (ή το MKwclient) εκτός της ευκολίας στην πληκτρολόγηση αποκτάμε και περισσότερο χώρο στην οθόνη του υπολογιστή μας αφού μπορούμε να έχουμε ελαχιστοποιημένο το ΜΚ στο PC μας. *ιστοσελίδα του προγράμματος* *Download*2 βαθμοί
-
Οχι. Αντιμετωπίζω την μουσική σαν εργασία την οποία υποχρεωτικά πρέπει να κάνω. Έχω καθημερινά συγκεκριμένα ωράριο μέσα στο οποίο θα δουλέψω. Κάποιες φορές βγαίνει αποτέλεσμα, κάποιες όχι. Θα δουλέψω όμως ότι κι αν γίνει. Σαν τον ψαρά ένα πράμα... Άλλες φορές βγάζει ψάρια, άλλες όχι, αλλά καθημερινά βγαίνει με τη βάρκα για ψάρεμα γιατί πρέπει να το κάνει. Αυτό το έκανα πάντα, και όταν έκανα "επαγγελματικά" μουσική αλλά και τώρα που το κάνω για προσωπική ευχαρίστηση κυρίως.2 βαθμοί
-
Καλησπέρα σας. ενα κομμάτι που έγραψα εν μέσω καραντίνας. Να είμαστε καλά να ξαναβγούμε στη σκηνη1 βαθμός
-
Άλλες φορές παίζω και γράφω μουσική όταν με εμπνέει ένα θέμα, κάτι που βίωσα, που είδα, που σκέφτηκα, ένα άκουσμα από κάπου. Έχω επίσης τη συνήθεια να μουρμουράω μελωδίες η έναν ρυθμό κάνοντας μόνος μου ντοπου ταπ του παπα του παπ πτσ τουκου τακ π.χ. και πάνω στο ρυθμό ενορχηστρώνω στο μυαλό μου και άμα μου αρέσει κάθομαι και το γράφω. Και ή το γράφω όπως το σκέφτηκα ή στην πορεία το αλλάζω. Αναλόγως τα κέφια και τη διάθεση Με εμπνέει όταν ψάχνω την ηχητική παλέτα ενός synth, ενος vst κλπ. και να παίζω και να πειράζω τους ήχους και πάνω σε κάτι από αυτά που μου αρέσει, συνήθως ενορχηστρώνω κάτι. Άλλες φορές κοιτάω εκεί τη γωνιά με το SYNTHESIZER και το υπόλοιπο σύστημα που έχω στο σπίτι και εμπνέομαι να παίξω και τις περισσότερες φορές άμα κάτσω να παίξω γράφω και κάτι και σιγά σιγά το συμπληρώνω μέχρι να τελείωσει, σε λίγες ώρες κάποια, μετά από μέρες κάποια άλλα και τα βάζω στο νοίζ να τα ακούσει και κανας άλλος και τα στέλνω και σε κάνα φίλο/φίλη, την αδελφή μου ή τη μάνα μου και περιμένω αντιδράσεις και άμα μου λένε πως τους αρέσουν αρχίζω να χαϊδεύομαι στον καθρέφτη και να μου λέω πόσο σπουδαίος είμαι ? χαχαχαχαχαχαχχχα1 βαθμός
-
οι Death στη wikipedia βλέπω ότι είναι associated με death metal, technical death metal, melodic death metal και progressive. Ας πούμε Death Metal για να είμαστε μέσα.1 βαθμός
-
Ωραίος παχύς ζουμερος ήχος ρε αδελφέ. Σα μια μεστή σταυλίσια μπριζολάρα Δεν έχω γνώσεις βέβαια γύρω από τη διαμόρφωση των ήχων αυτών αλλά δεν έχει σημασία γιατί μου αρέσει! Υγ: από αυτό που ακούω να φανταστώ ότι σου αρέσουν οι testament;1 βαθμός
-
Έχεις το δικο σου ϋφος στην οικογενεια του Noiz. Ξεκουραστο και νοσταλγικο με αναφορά σε vintage ήχους.1 βαθμός
-
Τα 48volt τροφοδοτούν το μικρόφωνο για να λειτουργήσει οπως θα έκανε μια μπαταρία. Δεν έχουν σχέση με την ποιότητα της προενίσχυσης και όχι δεν υπάρχει κάτι να παρεμβάλεις διότι έτσι θα ακύρωνες τον προενισχυτή σου. Αν δεν σε ικανοποιεί και θες για κάποιο δικό σου λόγο να βλέπεις το Gain κάπου στη μέση, άλλαξε κάρτα ήχου ή πάρε ξεχωριστό προενισχυτή που όμως δεν σου εγγυαται κανείς πως θα έχει και τη συμπεριφορά που θες στο συγκεκριμένο μικρόφωνο. Αλλά ποιος ο λόγος να δωσεις λεφτά όταν μιλάμε για ένα φτηνό μικρόφωνο;1 βαθμός
-
Σε διαβεβαιώνω ότι γίνεται να ξεκινήσεις από το μηδέν. Αρκεί να πεις κάθομαι και ξεκινάω. Δεν το πίστευα και γω, αλλά γίνεται.1 βαθμός
-
Συχνά αντιμετωπίζω θέματα "έμπνευσης" και καταλήγω να παρασκέφτομαι πράγματα. Πχ έχω δυσκολία στο να ξεκινήσω κάτι από το μηδέν, πρέπει συνήθως κάτι να ακούσω και να σκεφτώ πώς θα έκανα κάτι παρόμοιο με τη δική μου αισθητική. Βέβαια έτσι χάνεται η "αυθεντικότητα" της δημιουργίας, αλλά από την άλλη δεν υπάρχει και παρθενογένεση. Είναι περίεργο θέμα αυτό γενικά. Από τη μία θέλω να δημιουργώ γιατί κάνει καλό στην ψυχή μου, από την άλλη δεν είμαι ιδιαίτερα δημιουργικό άτομο, με την έννοια ότι λειτουργώ πολλές φορές τετράγωνα και μέσα σε πλαίσια. Ελπίζω μια μέρα να λυθούν τα δεσμά αυτά, της υπερβολικής σκέψης, των υπερβολικών απαιτήσεων και της υπερβολικής οργάνωσης. Ίσως τότε δημιουργήσω. Ως τότε, προσπάθεια και όπου βγάλει.1 βαθμός
-
Τα ακορντα απο το backing track με οδηγουν. Αλλες φορες φορες τυχαινει και παιζω πιο ελευθερα και "ανοιγομαι" με διαφορετικους ηχους και παραξενες νοτες, και αλλες φορες -οπως το παρον back. track- με κρατα σε συγκεκριμενους ηχους και παιξιμο. Δεν ειχα σκεφτει να βαζω γεφυρα εντος του backing track και μετα να αλλαζω σκηνικο, εχοντας την ιδια αρμονια. Θα το επεξεργαστω. Ηταν μετριος στο προηγουμενο και ειπα εδω να ρεφαρω... ? Ευχαριστω Αποστολη!1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο ήχο έχεις πετύχει στην κιθάρα Γιώργο! Ωραίος ο αυτοσχεδιασμός! Μπράβο!1 βαθμός
-
αυτό που λεω είναι θέμα σύνθεσης. Η αλλαγή θέλει άλλα ακόρντα. Τα ετοιμάζεις από πριν τα γράφεις στο χαρτί κάνεις την προπόνηση πως θα αλλάξεις τις κλίμακές σου, έστω απλά τόνος μπορεί να είναι και όταν παίζεις το σόλο εκεί πάς εκεί που πρέπει. Μεγαλειώδης είσαι. Το χέρι πηγαίνει. Κάποιος πρέπει να του πει που θα πάει.1 βαθμός
-
Μια μικρή κοιλίτσα μεταξύ 1.40-1.50 και η αλλαγή στο 1.54 δείχνει ότι κάπου θα πάει, αλλά ξαναγυρίζει πίσω και ξαναπηγαίνει...Δεν ξέρω αν με πιάνεις. Ωραία η ιδέα για την αλλαγή, αλλά λίιγο την στραπατσάρησες.1 βαθμός
-
Μια και ανεβασαμε κΣενα ντουετα ΘΕΩΝ με κοινους θνητους ας ανεβασω και ενα ελληνικο... Καλα το παει η κυρια...το να τραγουδας με εναν απο τους 10 μεγαλυτερους τραγουδιστες ολων των εποχων στον πλανητη γη (αν και αυτος εξωγηινος ηταν και μας δουλευε...) δεν ειναι και ευκολακι.....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πάρα πολύ ωραίο θέμα. Έμπνευση .... - Άκουσμα μουσικής εν γένει. Πολύ όμως, και όχι επίτηδες (για την έμπνευση). - Βίντεο. Ο συνδυασμός της όρασης με την ακοή, κάποιες φορές με εμπνέει. Όχι για να παίξω/γράψω κάτι σαν αυτό που βλέπω απαραίτητα. Η αίσθηση του τι παράγεται όταν κάποιος χτυπάει την χορδή κάποιες φορές με εξιτάρει. Φαντάζομαι τον εαυτό μου στην θέση του. Πολλές φορές, βλέπω βίντεο από gear για έμπνευση. Δεν με νοιάζει τι παίζουν. Με νοιάζει το πώς φαντάζομαι ότι θα μπορούσα εγώ να εκμεταλλευτώ τους νέους ήχους. Κάποιες φορές βάζω ένα guitar software σαν το amplitube και απλά παίζω πάνω από τα preset. Άλλοι ήχοι, άλλοι κόσμοι, τι μπορώ να κάνω μαζί τους? ΦΑΝΤΑΣΙΑ και ότι την διεγείρει. - Συναισθήματα. Όταν είναι έντονα, κάποιες φορές έχουν και ήχους μέσα τους. Όταν αισθάνομαι συναισθηματικά φορτισμένος, μπορεί απλά να πιάσω την κιθάρα και να βάλω τυχαία τα δάχτυλά μου πάνω της. Ως δια μεγείας, αυτό που θα ακούσω, έχει μεγαλύτερη σημασία εκείνη την στιγμή, κάτι περίεργο γίνεται και όλα δένουν σχεδόν μαγικά. - Νέοι ήχοι, που με πάνε σε άλλο παίξιμο (ενισχυτές, εφφέ, κλπ). - Καινούριες κιθάρες που επίσης με πάνε σε άλλο παίξιμο. - Νέα ακούσματα, πολύ σημαντικό. - Καμιά φορά είναι σαν τις γάτες που έχουν οίστρο. Τα πάντα είναι μουσική και κατά συνέπεια έμπνευση. Ήμουν στο λεωφορείο, και έκανε ένα παράξενο τακ τακ από τις ρόδες. Εγώ το μετρούσα, και φανταζόμουν μουσικό "ντύσιμο". - Τύχη. Άκουγα πολύ μουσική αλλά όταν κάποια στιγμή άκουσα κάτι που υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν ήταν ιδιαίτερο, άρχισα να "δουλεύω" εσωτερικά. Συνήθως συμβαίνει εκεί που δεν το περιμένεις, στις πιο "ακατάλληλες" στιγμές. Όμως .... .... ή και χρόνια θα πω εγώ. Και μετά παλεύεις να παρακολουθήσεις απλά την σκιά του πώς ήσουν και δεν την φτάνεις πια. Και στην αρχή είναι πιο εύκολο, παίζεις ένα μήνα και είσαι μέσα. Όταν όμως αυτό επαναλαμβάνεται, τότε δεν φτάνουν 5 - 6 μέρες να επανέρθεις. Και συμβιβάζεσαι με project. Να μελετήσω δηλαδή λίγο, ότι στυλ νομίζω ότι θα χρειαστεί παίξω στο κομμάτι. Αλλά δεν μου φτάνει. Έχω στο μυαλό μου κομμάτια και δεν κάθομαι να τα γράψω. Γιατί δεν ξέρω πώς πρέπει να είναι τα τύμπανα, το μπάσο, κλπ. Αν τα ψάξω αυτά, θα χάσω το κύριο θέμα. Και δεν με ακολουθεί και το μυαλό μου πια, θέλει να είμαι συνέχεια από πάνω, και δεν είμαι. Ούτε φυσικά και η τεχνική, αλλά αυτή, πάει στο διάολα έρχεται (λέμε τώρα) σε ένα βαθμό. Και δεν ακούω και μουσική πια. Πώς να έρθει η έμπνευση? Και άντε και ήρθε, τι να την κάνω?1 βαθμός
-
Ούτε εγω έχω κάτι να με εμπνέει. Αρκετές φορές παίζω αψυχολόγητα, ή το επιβάλλω στον εαυτό μου. Παίρνω την κιθάρα και λέω τώρα θα παίζεις για 2 ώρες μόνο πεντατονικές και κλίμακες. Ανοίγω το Cubase και λέω τώρα θα γράψεις κάτι, έστω μια μελωδική γραμμή. Τώρα τελευταία το 'χω χάσει αρκετά με τη σύνθεση αλλά παίζω κιθάρα. Πριν ένα μήνα ήταν το ανάποδο. Δεν υπάρχει όμως κάτι που θα γίνει για να με ενεργοποιήσει. Το πιο κοντινό που μπορώ να σκεφτώ είανι να δω μια άσκηση και να τη δοκιμάσω στην κιθάρα.1 βαθμός
-
Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα ανέβασα και το δεύτερο single από τον επερχόμενο δίσκο μου, μαζί με το εξώφυλλο και το track-listing. Καλή ακρόαση!1 βαθμός
-
Αν και οι περισσότεροι ειστε παραδοσιακοί με tele, strat κλπ θα τολμήσω να κανω τη διαφορά με μια Ibanez prestige 2570 vsl του 2004 η οποία με συντροφεύει από τότε έχοντας κάνει πολλά λάηβ και ηχογραφήσεις. Γύρω στο 2005 εγκατέστησα το fernandes sustainer και το tremol-no (απο το οποίο έχω παράπονα βέβαια κάποια στιγμή θα αντικατασταθεί με ξύλινο τάκο). Με τον καιρό έφυγαν όλοι οι μαγνήτες και βρεθηκα με έναν high output στην μεσαια θέση, δεν θυμαμαι καν ποιος ειναι, και ένα 59 custom hybrid στη γεφυρα https://www.seymourduncan.com/single-product/59-custom-hybrid Μετα απο τόσα χρονια έχω να πω ότι έχω συγκλονιστεί ότι ο πενταθέσιος διακόπτης και το volume pot δεν έχουν χαλασει (!!) ούτε παρουσιαζουν ενοχλητικά χρατσα - χρούτσα. Επίσης η κιθάρα αποκτήσει ένα relic που μου αρέσει. Τέλος είναι τόσο μοναδική στις μόντες που αν ποτε την δειτε εκεί έξω χωρίς εμένα τότε πιθανότατα μου την έχουν κλέψει! ?1 βαθμός
-
εδω θα διαφωνησω.....στο συγκεκριμενο κομματι τον παει...τρενο....οχι οτι δεν σκιζει και ο Τομ...αλλα εδω...η κυρια εχει την πρωτοκαθεδρια. βασικα ο λογος που το ποσταρα αυτο το κομματι πριν καποιες ημερες ηταν αυτος,πρωτη φορα ειδα τον Τομ να μην σκεπαζει εντελως τον....συν-τραγουδιστη του... (τον Wonder στο βιντεο που ανεβασες τον εφαγε η μαρμαΝγκα παρεπιπτοντως ?...ενταξει ειναι και εντελως διαφορετικος ο ΟΓΚΟΣ της φωνης του απο αυτον του Tom και σε ντουετο ακουγεται πιο "αναιμικα" )0 βαθμοί
-
Ενταξει η Janis τον πηγε κολοΦερανΤζα τον ΤΟΜ.....η αληθεια να λεγεται.....?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00