Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/22/21 σε όλα
-
9 βαθμοί
-
8 βαθμοί
-
Υπάρχουν περιπτώσεις που συμβαίνει αυτό. Βοηθά τον νέο καλλιτέχνη, ή και τον παλιό που πχ θέλει να προωθήσει το νέο του άλμπουμ. Είναι απόφαση του καλλιτέχνη. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος στην απόφασή του αυτή. Αλλά ας δούμε το γεγονός αυτό και από μια άλλη σκοπιά. Μην ξεχνάμε πως αυτό το "τζαμπατζιλίκι" είναι πλέον καθεστώς. Τα κανάλια βολεύονται με τον τρόπο αυτό και εκμεταλλεύονται την ανάγκη του καλλιτέχνη για προβολή, και κάνουν τη δουλειά τους με τσάμπα μουσικούς. Δηλαδή τα κονομάνε τα κανάλια από διαφημίσεις και προβολή (παλαιότερα τα κονομούσαν πάρα πολύ χοντρά) με τις πλάτες καλλιτεχνών που έχουν ανάγκη και το κάνουν δωρεάν. Εάν δεν είναι αυτό εκμετάλλευση, τότε τι είναι εκμετάλλευση? Μου θυμίζει την περίπτωση που κάλεσαν το γκρουπ μου να παίξουμε σε ένα γνωστό παραλιακό μαγαζί, που έχει κάθε μέρα λαιβ, και ο ιδιοκτήτης μας είπε "δεν σας πληρώνω. ελάτε να παίξετε και τα ποτά κερασμένα. Και εάν αρέσετε στον κόσμο, ίσως θα σας ξαναφέρω". Εγώ που δεν είμαι καθ' επάγγελμα μουσικός, ούτε έχω ανάγκη τα χρήματα αυτά (στα πιο πολλά λαιβ μου σε χωριά και πλατείες που μας καλούν παίζουμε τσαμπα) ενοχλήθηκα, διότι ένα μαγαζί που θα βγάλει λεφτά από εμάς, δεν θέλει να μας πληρώσει. Καθαρή εκμετάλλευση.7 βαθμοί
-
@yameth Εμένα η διαφωνία μου έγκειται στο εξής. Δεν μιλάμε για μια ευκαιριακή περαντζάδα από την tv. Π.χ. μια συνέντευξη σε ένα πρωινάδικο. Οκ εκεί να πας δωρεάν , να διαφημιστείς, να σε θυμηθούν και όσοι σε ξέχασαν.....να σε μάθουν όσοι δεν σε ξέρουν κ.ο.κ. Εδώ μιλάμε για μια εκπομπή που είναι στημένη πάνω σε καλλιτέχνες, που οι καλλιτέχνες είναι το προϊόν της εκπομπής (ασχέτως αν γίνεται rotation αυτων των καλλιτενχών) . Δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Είναι σαν να λέμε ότι οι ηθοποιοί στα τηλεοπτικά σήριαλ δεν θα έπρεπε να πληρώνονται, αλλά να το θεωρούν διαφημίση, μπας και πάει να τους δει κάποιος στο θέατρο. Δεν μπορούμε συλληβδην να αντιμετωπίζουμε το medium TV ως διαφήμιση, γιατί τότε ΚΑΝΕΙΣ δεν θα έπρεπε να πληρωνεται σε αυτην. Ουτε ο δημοσιογραφος (τον εμαθαν στην Tv , και παιρνουν την εφημεριδα)....κ.ο.κ.6 βαθμοί
-
6 βαθμοί
-
Πρώτο live ever, 14-15 χρόνων, σε σχολικό χορό με 150-200 άτομα. Setlist ιδιαίτερα απαιτητικό γιατί είχαμε άγνοια κινδύνου. Βαρούσαμε στον γάμο του καραγκιόζη, τουλάχιστον όχι άχρονα, αλλά άκουγα τις πρασινάδες και θυμάμαι να ντρέπομαι τόσο που τα μάγουλα καίγανε. Τελικά και από κάτω δεν καταλάβανε τίποτα και γκομενάκι έβγαλα και έγινε το βάΦτισμα του πυρός. Βρήκα και μια φωτό από τότε.5 βαθμοί
-
Ασε ρε φίλε. Είδαμε και πάθαμε να το/τα ξεχάσουμε.5 βαθμοί
-
Εγώ τα έχω πιο ξεκάθαρα στο μυαλό μου. Θεωρητικά αν είχαν αρνηθεί όλοι οι καλλιτέχνες να πάνε δωρεάν, θα μενε ο host μόνος του να τραγουδάει αυτός. Αρα θα έπρεπε να κάνουν ενα άλλο arrangement. Πχ εσυ βάζεις την τέχνη σου ή την μούρη σου....ή και τα δύο, εγω τα μηχανήματα, τη συχνότητα. ....το broadcasting εν πάσει περιπτώσει, και ο,τι βγάλουμε απο τις διαφημίσεις. ....50-50 ή 60-40 ή......90-10....αλλά οχι και τζάμπα. Το τζάμπα δεν το θέλει ούτε ο Θεός.5 βαθμοί
-
Για πάρα πολλά χρόνια είχα μόνο μια κιθάρα. Δεν ήταν η πρωτη ηλεκτρική. Ήταν η δεύτερη. Αλλά ήταν διάσημη, το έγραφε στην ούγια και ήταν από καλή και σπάνια οικογένεια. Όταν ήταν να την αγοράσω ήταν rare beast και μου έκανε τέτοια εντύπωση που επισκίασε το όνειρο μιας ζωής που ήταν μια Stratocaster. Είχε αυτό το ελκυστικό, αυτό το ξανθό, το βάρος, το μανίκι, τους μαγνήτες, το τρέμολο. Ήξερα ότι η ζωή μου δεν θα ήταν πια ίδια. Εφτιαξα τα καλύτερα όνειρα μαζί της και συνδέθηκε τότε με την εικόνα μου και την εικόνα του group. Χρόνια μετά λέγανε και μου λένε, "ναι θυμάμαι εσύ με εκείνη τη fender". Σε λίγο θα κλείσει τα 47 της χρόνια, από τα οποία 42 μαζί μου. Εδώ και 5-6 χρόνια άλλοι αντίζηλοι ήρθαν να επισκιάσουν την κούκλα μου. Όλες με τα δικά τους κάλλη και πάντα με τις δικές μου επεμβάσεις. Ό,τι και να γίνει θα μείνει όμως αυτή, η κιθάρα μου.5 βαθμοί
-
Αν και εχουμε ανοιξει thread με το gear μας και την ανανεωση του εδω θέλω να παρουσιάσετε ΤΗΝ κιθαρα σας.... Ποια ειναι δηλαδη η κιθαρα που εχει "μεινει μαζι" σας μεσα στα χρονια,που ποτε δεν θα πουλήσετε και που συνήθως παιζετε με αυτη (η παιζετε σχεδον ΜΟΝΟ με αυτη και ας εχετε...πολλες....) ? Ποια ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ κιθαρα που θα κρατουσατε αν επρεπε να κρατήσετε μόνο μια κιθαρα απο τη συλλογη σας (άν έχετε βεβαιως συλλογή)? Ξεκινάω με την δική μου.... Είναι μια partscaster που έφτιαξα πριν 25 χρόνια περίπου από ένα ακόμα πιο παλιό (πρεπει να είναι σήμερα 35 ετων περιπου) Warmoth μπρατσο που είχα σε μια άλλη partscaster της οποιας πουλησα το σώμα και ενα σωμα Mark Jenny με τα πάντα επανω (μαγνητες,pickguard,ηλεκρονικα,γέφυρα) που αγορασα σε γελοία τιμή (νομιζω 200 δολλάρια με τα μεταφορικα από το φόρουμ των τελεκαστερακιδων στις ΗΠΑ) . Το μόνο που έχω αλλάξει πάνω της ειναι η γέφυρα πριν 3 χρόνια μια και ερωτεύτηκα τις Gotoh modern γεφυρες και πλεον τις χρησιμοποιω αποκλειστικα. Είναι η ελαφρυτερη τελε που εχω παιξει (6,6 pounds με vintage γεφυρα,6,8 με την Gotoh) και οι μαγνητες της ειναι απλά..εξωφρενικοι....twangy αλλά και γεμάτοι ,ζεστοί αλλά και bright....τα κάνουν όλα και συμφέρουν.... Απίστευτα ευέλικτη κιθάρα και φυσικά με έχει συνοδέψει σε όλα σχεδόν τα live μου τα τελευταία 25 χρόνια και έχει και την πρωτοκαθεδρία στις ηχογραφήσεις μου όταν γράφω με tele. Specs: Neck:Warmoth total vintage construction, flat-sawn maple,Boatneck (1'' all the way),7 1/4'' radius,6150 medium jumbo (21) frets,brazillian rosewood fretboard,bone nut,Kluson Tuners) Body: MJT swamp ash, thinline, full nitro relic,fiesta red finish Pickups: James LeClair ,custom wound vintage tele. Electronics: stock post 1966 tele wiring ,electrosocket jack.4 βαθμοί
-
Εν μέσω καραντίνας και με τα live σε αναστολή μέχρι νεωτέρας, εκτός από το να αναπολούμε τις ευχάριστες στιγμές, τι θα λέγατε να το διασκεδάζαμε και λίγο, ανακαλώντας τις χειρότερες/χειρότερη στιγμή που είχαμε ποτέ on stage?Το thread δεν έχει σκοπό σε καμία περίπτωση να μιζεριάσουμε, αλλά να το διασκεδάσουμε, και ίσως να συναγωνιστούμε στο ποιος είχε την πιο άτυχη - κακή στιγμή του στο stage, σε συναυλία που έπαιξε ο ίδιος. Ατυχήμα ηχητικό, κακή συνεννόηση με τον ηχολήπτη, καυγάς των μελών της μπάντας, κακός ήχος, μεθύσι, καυγάς με κάποιον από το κοινό, ό,τι αναποδιά κι αν σας έχει συμβεί - you name it!4 βαθμοί
-
Δεν θυμάμαι ποτε κακή στιγμή on stage. Of stage όμως, όταν μου είπε ο κυρ΄ Αντρέας "σήμερα πουλήσαμε τέχνη και όχι ποτά".4 βαθμοί
-
Έχουν περάσει μερικές κιθάρες απ'τα χέρια μου την περασμένη δεκαετία, είχα φτάσει να έχω 3-4 κάποια στιγμή. Εν τέλει έμεινα με μία (προσωρινά ελπίζω), αλλά αυτή είναι η κιθάρα μου, χωρίς να εξηγείται το γιατί. Είναι η πρώτη μου Τέλε, ενώ πέρασα πολλά χρόνια ως Στρατοκαστεράκιας. Κάτι έγινε όμως με αυτή την κιθάρα και με το που την έπιασα κουμπώσαμε. Έχει vintage specs/parts εκτός από 2 πράγματα, το 9.5 radius και τον Dimarzio Chopper T στη γέφυρα (μαγνήτης συνδεδεμένος με τον Richie Kotzen). Δυστυχώς την κιθάρα αυτή την πήρα σε περίοδο που πλέον δεν έπαιζα live και όσο περνάει ο καιρός το βλέπω όλο και πιο απίθανο να συμβεί. Ούτως ή άλλως νιώθω πιο άνετα πίσω από το home studio, παρά μπροστά στη σκηνή. Ορίστε και μία γιορτινή φωτό. Tokai TTE-50, εξ Ιαπωνίας.4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Σαν να σου λέει δηλαδή το αφεντικό σου "έλα μωρέ, εντάξει, αφού πληρώθηκες τους προηγούμενους μήνες καλά, τί τον θελεις τον μισθό;" Το ότι δεν συμπαθείς κάποιον φυσιογνωμικά, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τον χαρακτηρίζεις, χωρίς να τον γνωρίζεις τον ίδιο και το ποιόν του. Δεν τους πληρώνει ο Παπαδόπουλος. Πολύ καλά έκανε και αρνήθηκε. Αν δεν σου αρέσει μια εκπομπή, μην τη βλέπεις. Μην αφορίζεις όμως σαν κάποιον άλλο Παπαδόπουλο τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν, και ποιος είναι και ποιος δεν είναι άξιος.4 βαθμοί
-
Αποστολε ευχαριστώ πολυ.Για το κανονικο πιανο έχεις δικιο....Φταϊνε ομως οι courier. Παρήγγειλα ενα Bösendorfer Imperial , εβαλα τα 200Κ€ , και δεν μποροϋσαν οι αλήτες να ανεβάζουν 590 κιλά στον 2ο όροφο...άκου πράγματα....3 βαθμοί
-
Πάντα σε αυτού του είδους τις συζητήσεις υπάρχει το πως θα έπρεπε να είναι και το πως είναι τα πράγματα. Νομίζω ότι συμφωνούμε πως στην εποχή μας, καλώς ή κακώς, δεν αρκεί να γράψεις ένα καλό κομμάτι, χρειάζονται και άλλες ενέργειες για να φτάσει στα αυτιά του κόσμου. Το πρώτο πράγμα που θα σου κάνει μια PR εταιρεία (με το αζημίωτο) είναι να σου κανονίσει μερικές τέτοιες εμφανίσεις. Ναι θα ήταν καλύτερος ο κόσμος εάν δεν χρειαζόταν να κάνεις βίντεο κλιπ, να βάλεις μαλλιά, να κάνεις ανόρθωση και λεύκανση. Δυστυχώς για το είδος της μουσικής που μιλάμε ακόμα και οι φτασμένοι καλλιτέχνες δεν αρκεί απλά να ανακοινώσουν το νέο τους τραγούδι. Και σίγουρα οι καλλιτέχνες δεν περιμένουν να ζήσουν από πωλήσεις δίσκων (ουατέβερ), απλά θα τους δει ο κόσμος και θα πάει το βράδυ εκεί που τραγουδάνε, σήμερα έτσι όπως είναι η κατάσταση ούτε αυτό μπορεί να συμβεί οπότε το να εμφανιστούν σε τέτοια σόου είναι λίγο άχρηστο, σήμερα.3 βαθμοί
-
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Αν και δεν έκανα το " μπόλι" με την αλλαγή του χρόνου είχα δυο παρενέργειες.! α } Έκανα cover μουσικού κομματιού για πρώτη φορά εδώ β } Ήταν και σε ελληνικό τραγούδι , πάλι για πρώτη φορά Αφορά ένα τραγούδια του Σουγιούλ το " Ζεχρά" που μετέπειτα λόγω του '40 έγινε το "Παιδία της Ελλάδος παιδιά " στο οποίο για κάποιο λόγο είδα χώρο για λίγα πράγματα . Όπως πάντα no edits κτλ. και οι γνωστές δικαιολογίες ...αλλά πάντα σας ευχαριστώ για το χρόνο σας3 βαθμοί
-
συγνώμη φίλε αλλά είναι λάθος αντίληψη: σαν να λες ότι επειδή πληρώθηκε κάποιος στα 80ς ή στα 90ς τώρα πρέπει να τραγουδάει τσάμπα. Συγνώμη αλλά είναι λάθος. Το να εμφανιστούνε νέοι καλλιτέχνες, οκ το δέχομαι αλλά κανείς δεν μπορεί να μένει απλήρωτος, είτε είναι παλιός, είτε νέος.3 βαθμοί
-
Λάιβ σε φοιτητικό μέταλ φεστιβάλ στις εστίες της Ξάνθης το 2005, τότε που είχαμε μια doom/death μπάντα της κακιάς ώρας. Πριν έρθει η σειρά μας ντράμερ την "πίνει" με έναν άλλο ντράμερ ενός γκρουπ που έχει ήδη παίξει, ο κιθαρίστας κατεβάζει ένα μπουκάλι βότκα,, ενώ ο μπασίστας κι εγώ νηφάλιοι. Το σκέφτομαι το θέμα και αποφασίζω βλακωδώς να πιω και γω αλκοόλ, για να "συντονιστούμε" καλύτερα. Βγαίνουμε όλοι τύφλα εκτός από τον μπασίστα. Χάλια μαύρα κι άραχνα. Μπαγκέτες πέφτουν, το τέμπο έχει πάει -30bpm, δεν ακούμε στο πατάρι. Η ibanez που έπαιζα τότε, είχε μόνο μπλε inlays στο πλάι του μπράτσου και καθόλου πάνω στην ταστιέρα. Με το που ανάβει κάτι μπλε φώτα ο ηχολήπτης για ατμόσφαιρα, τα inlays εξαφανίζονται λόγω ίδιου χρώματος, και αλλού πατάω, αλλού βρίσκομαι. Η επιτομή φυσικά της ηλιθιότητας ήταν ότι είχαμε αποφασίσει να κάνουμε διασκευή το "Love, Hate, Love" των Alice in Chains σε κανονικό κούρδισμα...Πού πας ρε Καραμήτρο...Εδώ με drop σε ημιτόνιο και δεν βγαίνει...Παραδόξως όμως δεν ήμαστε οι χειρότεροι. Έπαιζε μια άλλη μέταλ μπάντα με θεόφαλτσο τραγουδιστή. Με πλησιάζει λοιπόν ένας μεταλλάς για να μου πει πόσο άθλια παίζουν, και εκείνη την ώρα ξεκινάνε κακήν κακώς να παίζουν το "Raining blood" των Slayer. Ο τύπος γουρλώνει τα μάτια και τρέχει για pongo...3 βαθμοί
-
@yameth Βρε καλά τα λες. Απλά τοσο οι μοδελες οσο και οι καλλιτέχνες, εχουν και άλλες πηγές εσόδων. Το dedicated περιοδικό ή μουσική εκπομπή δεν έχουν και αν θεωρητικά έκαναν εμπάργκο ΟΛΟΙ στο τζάμπα , θα έσβηναν σε μια νύχτα. ...αλλα αυτό είναι ουτοπικό. Στα σοβαρά τώρα, εν ετει 2021 υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που βλέπουν ροή tv? Αυτό είναι πιο μεγάλο θέμα συζήτησης.3 βαθμοί
-
Εγω είπα πως θα έπρεπε να γίνεται, απαντώντας στον"προβληματιμό" Όχι τι γίνεται. Παντου αυτό γίνεται..... Πάντα και παντού υπάρχουν κάποιοι που θα χαλάσουν την πιάτσα ή θα ρίξουν τις τιμές....ή θα πάνε τζάμπα. Μήπως η vogue π.χ. πληρώνει τις μοδέλες....τις λενε μπήκατε στη vogue ...θα ανεβει το κασέ σας...θέλετε και λεφτα;3 βαθμοί
-
Early 80s. Mολις εχουμε βγαλει το πρωτο μας maxi single σε εγχωρια Πολυεθνικη με τρελλο προμοσιον....(από Μανινα,Κατερινα,μεχρι δημοσιευσεις στον ημερησιο τυπο και στα πιο κουλτουριαρικα περιοδικα της εποχης π.χ. για τους αρχαιους "Προσωπα")...ενα καρο μανατζαρεοι προμοταρουν τΣι "Ελληνες Duran-Duran" (Τρομαρα μας...?).. Μας εχουν κλεισει και τουρνε....μαζι με αλλα pop φυντάνιαια της εποχης ... Ενα απο τα κΛΕμπσ που μας εχουν κλεισει ειναι στην ΚΥΜΗ......στου διαολου τη μανα με ενα δρομο καρμανιολα που για να φτασεις απο Αθηνα θες 5 ωρες.... Φορτωνουμε λοιπον το βαν με τα οργανα και κΣεκιναμε.... Φτανουμε ξεθεωμενοι και μπαινουμε στο μαγαζι... "Γεια σας παλικαρια" λεει ο μαγαζατορας... "Τι ειναι ολα αυτα?" (για τα οργανα ρωταγε).. "Οργανα" του λεμε,"για να παιξουμε"... "Μα δεν εχω μικορφωνικη...εδω ολοι playback παιζουν".... "δεν εχετε φερει ΚΑΣΣΕΤΑ? " ? Ειχαμε μια απο τις προβες.....και το maxi single μαζι μας .....σας πΛεροφοΡο οτι ετσι "παιξαμε" και δεν καταλανε κανεις μια.....?3 βαθμοί
-
Αυτό που γεννάται είναι ένα δίλλημα σαν αυτό του αυγού και της κότας. Και τα επιχειρήματα είναι τα εξής: Υπερ Κάθε μουσικός / καλλιτέχνης πρέπει να αμοίβεται για την υπηρεσία του. Κατά Χρειάζεται προβολή. Αν δεν πηγαίνει στην τηλεόραση ή το ράδιο, θα τον γνωρίσει ή θα τον θυμάται κανείς για να πάει στην συναυλία του ή να πουλήσει ένα δίσκο; Πως θα ενημερώσει το κοινό; Μήπως πρέπει να πληρώσει διαφήμιση; Τι λέτε λοιπόν; Μήπως το ένα χέρι νίβει τ' άλλο;3 βαθμοί
-
Εντάξει το κομμάτι μου άρεσε πολύ. Αλλά κάπου το αδικεί ο τίτλος. Το θέμα του covid και της συσχέτισης με το microchip και το 5G καταντά γραφικό. Θα πρέπει να μιλάμε με έγκυρα επιστημονικά δεδομένα και όχι ανυπόστατες ανακρίβειες. Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι The 5G covid NANOchip. Έχουμε και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ στο φόρουμ που διαβάζουν. Να προσέχουμε λίγο. ?χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Μπράβο πάντως!!! Μου βγάζει την αίσθηση μέρους ενός καλού soundtrack από videogame ενδεικτικά τύπου Turrican που παίζει όταν φτάνεις στο τέλος του level στον "κακο" Και όχι μόνο. Και από ταινία κλπ. Είσαι power!!!!2 βαθμοί
-
https://www.youtube.com/watch?v=md19pon3B9o οταν νομίζεις οτι τα χεις δει ολα ,βλέπεις τη bass player να παιζει το part που ειχε Hammond..... !!!!!2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Πρωτο live σε μαγαζι με καινουργια μπαντα φιλαρακια μετρια προβαρισμενη. Ο τραγουδιστης εργαζονταν στην ενοικιαση σκαφων αναψυχης ηταν καλοκαιρακι, ηταν και Σαββατο που ειναι η μερα που αλλαζουν οι τουριστες στα ιστιοπλοικα, να μην τα πολυλογω στις 10 που σχολασε ηταν ηδη κατακοπος και θα αρχιζαμε κατα τις 11. Ε κατσαμε και στο γειτονικο ταβερνακι φαγαμε κατι μπριζολαρες, ηπιαμε και δυο τρια κρασακια.........ο τυπος μετα απο αυτο δεν εβλεπε που ειναι η εξοδος, και δεν ειχε δυναμη να σηκωσει ουτε το φρυδι του. Τεσπα βγαλαμε το πρωτο μισο κακην κακως και καναμε διαλειμμα ελπιζοντας σε ανασυνταξη δυναμεων. Παμε να ανεβουμε στο "παλκο" για το δευτερο μισο, ο τραγουδιστης αφαντος, τον ψαχναμε παντου μεσα στο μαγαζι εξω απο αυτο, στην ταβερνα, μεχρι κ τη γυναικα του πηραμε τηλεφωνο. Καποια στιγμη μια τυπισσα φωναζε στον μαγαζατορα οτι θελει να παει στο μπανιο και οτι πηγε μεσα και βρηκε εναν πεθαμενο....παμε και βλεπουμε τον φιλαρακο να κοιμαται στη λεκανη του καλου καιρου......χρειαστηκε δεκαλεπτο για να τον ξυπνησουμε. Απο εδω και μετα τα πραγματα εγιναν εφιαλτης. Να του πεφτουν οι παρτιτουρες, να μην ξερει ποιο τραγουδι ειναι μετα, να ξεχναει λογια, εμεις απο το σοκ να παιζουμε αλλου για αλλου..........Μαζεψαμε τα συμπραγαλα μας στο τελος και εξαφανιστηκαμε αρον αρον......2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Δεν γνωρίζω τη (νομική) σχέση Καναλιου- παρουσιαστή- καλλιτέχνη. Είναι συμβαση έργου, είναι συμβαση εξαρτημένης εργασίας, είναι σύμβαση υπέρ τρίτου.........; Η κάθε μια έχει τις ιδιαιτερότητές της. Εγω καταλαβάινω πώς και τί εννοείς. Λες π.χ οτι ο freelancer είναι θεμιτό να χάσει μια αμοιβή με αντιστάθμισμα π.χ προβολή. Λογικό μου ακούγεται....και το βασικότερο ρεαλιστικό. Η δική μου η σκοπιά άλλωστε δεν μπορεί να εφαρμoστεί ΠΟΤΕ στην πράξη, μιας και προαπαιτεί συνολικό εμπάργκο από όλους. Προσωπικά , τέλος, ΔΕΝ θα πήγαινα ποτέ τζάμπα την TV (αν και έχω κάνει πολλές δουλειές τζάπμα). Δεν την πιστεύω σαν μέσο, θεωρώ το κοινό της χαμηλού επιπέδου, και η όποια προβολή μου θα μου έφερνε κόσμο -πελατεία που δεν θα μπορούσα στην τελική να συνεργαστώ. Με λεφτά θα πήγαινα.....it's just a job. ?2 βαθμοί
-
Νομιζω η συγκριση ειναι λιγο ετεροβαρης, δεν μπορουμε να συγκρινουμε τισ αποδοχες καλιτεχνων στα 80-90ς στους Διογενηδες και στις Φαντασιες με τον μισθο καποιου που εχει αφεντικο Σχωρεμενος2 βαθμοί
-
Η σημαντικότερη δουλειά μιας δισκογραφικής εταιρίας, ιδιαίτερα τώρα που το υλικό είναι ήδη ηχογραφημενο τις περισσότερες φορές, είναι να προωθήσει τον καλλιτέχνη μιας και δεν θα πουλήσει τιποτα αν δεν γίνει γνωστός στο κοινό. Ενας τρόπος είναι να πληρώσει διαφημιστικά σποτ. Πληρώνονται με το δευτερόλεπτο σε δεκάδες ευρώ και πρέπει να επενδύσει σοβαρά ποσά. Άλλος τρόπος είναι σε συνεννόηση με παραγωγές σαν αυτή του Παπαδόπουλου να εμφανιστεί εκεί. Εδω βεβαια θα υπάρχει ένα παρε -δωσε μιας και μαζί με τον άγνωστο που θα παρακαλέσει η εταιρία να πάει, θα της ζητηθεί και ενα γνωστό όνομα για να υπάρχει ενδιαφέρον. Οι χάρες ανταποδίδονται. Άλλος τρόπος είναι να λαδώσει καποιο ραδιόφωνο ή TV. Payola. Κάτι που συμβαίνει κυρίως στους περιθωριακούς σταθμούς. Φυσικά υπάρχει και η επιλογή να ακολουθήσει την τύχη του ο καλλιτέχνης και να δημιουργήσει όνομα με προβολή στο Youtube και τη δουλειά του στα μαγαζιά που θα είναι διατιθέμενα να πληρώσουν έναν άγνωστο με αβέβαιο αποτέλεσμα και σιγα σιγά να αναρριχηθεί για να τον ζητάνε επ αμοιβή και στην τηλεόραση. Τι λέτε;2 βαθμοί
-
Και να 'σαι σίγουρος πως θα δηλώσει ως αγαπημένη του κιθάρα αυτή με τις παλαιότερες χορδές.2 βαθμοί
-
Εγώ περιμένω πως και πως τον @fusiongtr απλά για να δω αυτές τις relic'd χορδές.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Και για να σοβαρευτούμε.... έψαξα τον στιχουργό "μας"στο νετ (γιατί εδώ που τα λέμε το μισό άσμα είναι δικό του...) και εδώ το bio του... https://biblionet.gr/προσωπο/?personid=1020222 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Δεν έχω πουλήσει ποτέ κιθάρα για να είμαι ειλικρινής, ούτε έχω κάποια που χρησιμοποιώ περισσότερο από τις άλλες. Η παρακάτω ''lonestar'' stratocaster (δεκαετίας '90) δεν είναι ούτε η πρώτη μου, ούτε η πιο ακριβή,ούτε η πιο όμορφη, ούτε η πιο all around, ούτε καν η καλύτερη ηχητικά κιθάρα που έχω. Συμπαίκτες και φίλοι προτιμούν άλλες. Όμως για κάποιο λόγο είναι η κιθάρα που θα το σκεφτόμουν λιγότερο από οποιαδήποτε άλλη για κάποιο ''σημαντικό''gig πχ. Συνδυάζει ό,τι χρειάζομαι, δηλαδή αξιοπιστία, άνεση, βάρος, playability, ηχητική ευελιξία, λιγότερο άγχος για μεταφορά-κακομεταχείριση-καιρικές συνθήκες, looks κτλ, ενώ όντας η πρώτη μου Fender, είναι ίσως η κιθάρα με τα περισσότερα ''χιλιόμετρα'' επομένως τα χέρια μου είναι καλύτερα ''προσαρμοσμένα'' σε αυτήν από οποιαδήποτε άλλη ίσως. Ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν έπρεπε να μείνω με μια μόνο αν θα ήταν αυτή, καθώς δεν έχω κάποια ''αγαπημένη'' αλλά νομίζω απάντησα κάπως στο θέμα.2 βαθμοί
-
Έρωτας με την πρώτη ματιά. Ένιωσα κιθαριστής και όχι χορδοκρούστης από το πρώτο δευτερόπλεπτο. Η κιθάρα που όταν με βλέπουν φίλοι να λένε , τώρα σοβάρεψαν τα πράγματα. Δεν είναι η πιο ακριβή, δεν είναι η πιο αιθέρια δεν είναι η καλύτερη. Αλλά είναι η μία ;) Michael Kelly Patriot Limited Κελεμπέκι μαόνι κελεμπέκι μαόνι φίλντισι και πάει λέγοντας. Σερβάντα.2 βαθμοί
-
Εγω ναι μεν εχω πολλες κιθαρες, αλλα απο την αλλη τις εχω στην κατοχη μου λιγο καιρο, αρα και δεν εχω προλαβει να δεθω με καποια συγκεκριμενη. Εαν επελεγα μια κιθαρα με single coils, θα ηταν η λευκη tele MIM, με Q pickups. Μου καθεται εξαιρετικα στα χερια, και στις ηχογραφησεις μου χρησιμοποιω κυριως αυτην, καθως ειναι πολυ ευκολοπαιχτη και με εξαιρετικο ηχο. Της εχω μια σχετικη αδυναμια. Ειναι και κουκλα. Απο τις κιθαρες με διπλους μαγνητες, θα επελεγα την PRS 245 με μαγνητες tonerider birmingham. Ειναι ελαφρια, σουπερ ευκολοπαιχτη, εχει εξαιρετικο ηχο, και καθαριζει τελεια με το vol pot. Εαν θα επρεπει να εχω αποκλειστικα μια κιθαρα, και καμια αλλην, θα επελεγα την prs se 24 custom, καθως ειναι η πιο ευκολοπαιχτη που εχω, και με αισθηση και ηχο μεταξυ τελε και lp. Best of both worlds.2 βαθμοί
-
Καλησπέρα σε όλους!! Ένα καινούργιο φρέσκο κομματάκι με πολλα progressive και ηλεκτρονικά στοιχεία. Εξ ου και ο τίτλος ??1 βαθμός
-
Σε καλοκαιρινή συναυλία του ωδείου, μαθητής λυκείου τότε, έπρεπε να παίξω ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κομμάτι για κλασική κιθάρα. Δυστυχώς, δεν είχα αφιερώσει αρκετό χρόνο για την απαραίτητη μελέτη με αποτέλεσμα να φτάσω παντελώς απροετοίμαστος. Ανεβαίνω λοιπόν στη σκηνή, αραδιάζω τις παρτιτούρες, και επιλέγω να παίξω μόνο λίγα μέτρα που είχα βγάλει από την αρχή και το τέλος - φυσικά δεν υπήρχε καμία συνοχή. Το κομμάτι κράτησε τελικά περίπου 40 δευτερόλεπτα και ένα αμήχανο χειροκρότημα ακολούθησε.1 βαθμός
-
Γιατί δεν υπάρχουν serials παραγωγές τηλεοπτικών καναλίων; Επίσης με τον όρο εφημερίδα πιστεύω ότι καλύπτεται και ο ηλεκτρονικός τύπος. Δεν έχει τέλος σημασία ποιός είναι ο εργοδότης και άρα υπόχρεως προς καταβολή αμοιβής, αλλά αν πρέπει να αμοίβονται. Εγώ δεν είπα ότι πρέπει να τους πληρώσει ο τηλεοπτικός σταθμός ή ο παρουσιαστής......προφανώς πρέπει να τους πληρώσει ο παραγωγός (αδίαφορο αν ειναι εξωτερική ή εσωτερική παραγωγή) ή εν πάσει περιπτώσει ο εργοδότης / κύριος του έργου (για να μιλάμε νομικά σωστα- αν πρόκειται για σύμβαση έργου), όποιος και αν είναι αυτός . Το ερώτημα είναι αν πρέπει να πληρωθουν ή όχι, και όχι ποιός πρέπει να τους πληρώσει.1 βαθμός
-
Το πρόγραμμα στα κανάλια δεν αποτελείται απαραίτητα απο δικές τους (in house) εκπομπές αλλά απο εξωτερικές παραγωγές (μικρών και μεγάλων εταιριών) που αγοράζουν, όπως η συγκεκριμένη. Γι αυτό του χρόνου μπορεί να την δεις σε ανταγωνιστικό κανάλι.1 βαθμός
-
Νομιζω στην συγκεκριμενη εκπομπη εκτος απο τους ιδιους και τους ιδιους που εχουμε δει καμμια τριανταρια φορες, πολυ συχνα τραγουδανε διαφοροι τυποι "ειδα φως και μπηκα" δημοσιογραφοι, ηθοποιοι, ποδοσφαιριστες κλπ '1 βαθμός
-
Πώς φαίνεται ότι δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με την εγχώρια δισκογραφία ?1 βαθμός
-
Όταν έχεις σβήσει αναρτήσεις από το προφίλ μου (!) επειδή... διαφωνήσαμε πολιτισμένα, δυσκολεύομαι να αντιληφθώ το χιούμορ σου, συγνώμη, μάλλον (πάλι) εγώ θα φταίω.1 βαθμός
-
Με ταλανιζει παντα αυτη η συζητηση, γιατι υπαρχουν 2 κιθαρες απο οσες εχουν περασει απο τα χερια μου που διεκδικουν αυτο τον τιτλο και οσο και να σπαω το κεφαλι μου δε μπορω να αποφασισω ποια απο τις 2 ειναι η "μια". Οποτε θα λυγισω και εγω τους κανονες και θα βαλω και τις 2 ?. Χωρις να ειναι απαραιτητα οι κιθαρες που παιζω περισσοτερο (in fact εδω και 2-3 χρονια δεν παιζω σχεδον καθολου ηλεκτρικη κιθαρα, μπορει να τις ακουμπαω και 1-2 φορες τον χρονο πλεον). Στα δεξια, Framus Diablo Pro του 2007 - ηταν η πρωτη μου καλη κιθαρα, αγορασμένη οταν ήμουν ακομη στο Λυκειο με ο,τι οικονομιες ειχα στη ακρη. Μια περιεργη κιθαρα για πρώτο αποκτημα αλλα ηταν η κιθαρα που ειχα λιωσει να παιζω τοτε που μελετουσα αρκετα, η κιθαρα που επαιζα στα πρωτα jam session και στα πρωτα live ως φοιτητης. Ηταν εξαλλου για καποια χρονια η μια και μονη κιθαρα μου, οποτε περνουσα απειρες ωρες μαζι της. Συναισθηματικα λοιπον εχει μια ιδιαιτερη αξια για μενα και δε σκοπευω να την αποχωριστω any time soon. Στα αριστερά, NS Telecaster - partcaster, το σωμα (swamp ash) και το μανικι (maple/εβενος/12'') ειναι απο την WD, μαγνητες Harry Haussel (50's set). Tη συναρμολογηση αλλα και το βαψιμο το ειχε κανει ο Σταυρος Ντουκας. Αυτη η κιθαρα ειχε ερθει επι φοιτητικων χρονων να εκθρονισει την Framus, μιας και οσο και να την αγαπαω τα γουστα μου ηχητικα και παικτικα ειχαν παει σε πιο vintage μονοπατια και μια tele ηταν διακαης ποθος. Λιγο το οτι η συγκεκριμενη ως partcaster ειναι sort of one of a kind, λιγο το οτι για αρκετα χρονια μετα ηταν η βασικη μου κιθαρα, λιγο το οτι 10 χρονια μετα δε θα αλλαζα τιποτα πανω της γιατι μου εχει κατσει γαντι from day 1, ε εχει γινει contender σοβαρος για την κιθαρα που δε θα ηθελα να αποχωριστω ποτε. Το αστειο οπως ειπα ειναι οτι δεν παιζω σχεδον καθολου ηλεκτρικη κιθαρα πλεον, εχω στραφει στο ακουστικο παιξιμο και εκει μολις πολυ προσφατα απεκτησα μια κιθαρα πολυ ιδιαιτερη, που σαν να μπαινει φορτσατη για τον τιτλο της "μιας"...αλλα ειναι νωρις ακομα. Εκεινη θα την δειτε σε αλλο thread συντομα οποτε βρω χρονο για μερικες φωτο και clips.1 βαθμός
-
Εισαγωγή (και κατιτίς ακόμα) αφορμή γι αυτό το θέμα μια κουβεντούλα περί mastering (μια από τις πολλές διαχρονικά) που έγινε το καλοκαίρι… τότε λόγω του ότι όπως είχα πει την συγκεκριμένη στιγμή το μόνο mastering που με ενδιέφερε ήταν αυτό του ούζου στο mix του γαλέου σκορδαλιά με το χταποδάκι, δεν συμμετείχα (αν και με έτρωγε) και είχα επιφυλαχθεί για ένα ανάλογο τεστάκι όταν με το καλό γυρίσω (ντάξει έχω γυρίσει καιρό αλλά δεν ήταν και το πιο εύκολο να το κάνω τουλάχιστον όπως ήθελα οπότε συγχωράτε με και κάλιο αργά κλπ κλπ)… σε εκείνη την κουβεντούλα λοιπόν ( Mastering θέματα... ) όπως εξελίχθηκε, ειπώθηκαν πολλά και για τον εν γένει ρόλο του mastering και για την φύση του και για τον λόγο που κάποτε ξεκίνησε σαν διαδικασία και πιστεύω ότι θα λύθηκαν αρκετές απορίες στους μη μυημένους… βεβαίως βεβαίως (σιγά μη δεν γινόταν), στα περί τρόπου διεκπεραίωσης η κουβέντα γρήγορα πέρασε τηρουμένων των αναλογιών και στο ποιος είναι στους αιώνες των αιώνων ο «NBA goat»… o Μichael Jordan ή ο Lebron James (στα καθ ημάς ο πάλαι ποτέ MJ το analog gear και ο σύγχρονος LJ το digital)… analog vs digital λοιπόν… ok!... μεγάαααλο ζήτημα… καθώς πάει πρώτα θα λυθεί το μεσανατολικό και κατόπιν βλέπομεν και γι αυτό… δυστυχώς οι υποστηρικτές του πρώτου (που κατά κανόνα είναι και «οπαδοί») εμμένουν στην υποκειμενικότητα της ακουστικής αντίληψης και παραβλέπουν (χωρίς κακή πρόθεση θέλω να πιστεύω) την έννοια της «πιστότητας» ως κριτήριο, προκρίνοντας την τέρψη… η οποία όμως δυστυχώς (ή και ευτυχώς κατά περίπτωση) δεν έχει «σταθερές» ως reference point (απαραίτητα στοιχεία για αντικειμενικές συγκρίσεις)… το όλο πράγμα δεν είναι φυσικά καθόλου περίεργο και λόγω αυτής καθαυτής της ιδιαίτερης ατομικής προσλαμβάνουσας που βάζει στην άκρη την αντικειμενικότητα, οι επιστήμες της Ακουστικής και της Ψυχολογίας (κυρίως γιατί εμπλέκονται και άλλες), έχουν αναπτύξει τον σημαντικό κλάδο της Ψυχοακουστικής… τες πα… δεν αντιλέγω (και έχω απολαύσει προσωπικά κατά κόρον ως πάλαι ποτέ κακό παιδί του hi end) τα κατά περίπτωση (ειδικά σε ακριβές υλοποιήσεις) ευάκουστα στην πράξη αποτελέσματα που παράγουν τα artifacts των αναλογικών συστημάτων εγγραφής επεξεργασίας και κατ επέκταση αναπαραγωγής… όμως δεν μπόρεσα ποτέ να παραβλέψω το ότι ναι μεν η φύση στο επίπεδο που μπορούμε (αυτή τη στιγμή) να αντιληφθούμε είναι «αναλογική» αλλά ένα από τα μεγαλύτερα εργονομικά (και όχι μόνο) δώρα που μας έχει κάνει, είναι η δυνατότητα να μπορούμε πλέον να την «ψηφιοποιούμε»… και ναι οι πηγές μας είναι αναλογικές… και ναι μέχρι το στάδιο του A/D κονβέρτορα ο αναλογικός εξοπλισμός ως «αρχή» είναι το ήμισυ του παντός… από την στιγμή όμως που το «σωστά παραγόμενο» σήμα θα μετατραπεί σε ψηφία και θα αναπαραχθεί ως ψηφιακό αρχείο πλέον, ποτέ δεν κατάλαβα την λογική να το «υποβιβάσουμε» σώνει και καλά προσθέτοντάς του αρμονικές παραμορφώσεις και λοιπές εν δυνάμει αναλογικές αμαρτίες (εννοείται ότι και στο στάδιο της ψηφιακής επεξεργασίας μπορούμε να κάνουμε τα ίδια και χειρότερα με κάποιους κακούς αλγορίθμους αν δεν προσέξουμε)… το περιβόητο «αναλογικό χρώμα» (πρέπει να) δίδεται εξ αρχής (άντε και υβριδικά με επιμέρους outboard παρεμβάσεις) κατά το mix… ο κανόνας του SISO (shit In, shit out) ούτε εδώ συγχωρεί οποιαδήποτε αβάσταχτη (ακόμα και κατ ανάγκη) ελαφρότητα στο είναι… καλώς ή κακώς το mastering (πλέον των ειδικών περιπτώσεων που απαιτείται λόγω συνθηκών και μέσων μια οριζόντια επέμβαση) λίγα πράγματα μπορεί να κάνει ως προς την «ποιότητα» σε μια παραγωγή… να κάνει μια κακή λιγότερο κακή?... μια καλή λίγο καλύτερη?... ναι… μια άριστη όμως?... περισσότερες πιθανότητες έχει να την χαλάσει (ειδικά αν ο εκτελών δεν είναι ανάλογα άριστος ώστε να ξέρει καλά κυρίως το τι να μην κάνει κι όχι το αντίθετο)… είμαι από τους τυχερούς (μπα μάλλον άτυχους) που έχουν βιώσει τον «βιασμό» master tapes κατά την μεταφορά τους στο ελληνικό βινύλιο… τσι καημέναι… τύφλα ναχει το loundnes war από τους κατοπινούς ψηφιακούς δολοφόνους σήματος… γιατί έχομεν κι από δαύτους μπόλικους στην πολύπαθη audio ιστορία (χωρίς να με εξαιρώ εννοείται γιατί όλοι έχουμε βάλει το χεράκι μας)… anyway… προσωπικά σέβομαι την αισθητική του καθενός (κυρίως γιατί απαιτώ να σέβονται ανάλογα και την δική μου) αλλά δεν μπορώ το να θυσιάζουν εύκολα στον βωμό της, την αντικειμενικότητα (στο όποιο επίπεδο αυτή μπορεί να αποδεικνύεται πέραν της απλής θεώρησης-εκτίμησης-επιθυμίας)… Κυρίως Θέμα (ξέρω ξέρω επιτέλους) ντάξει καλό το μπλα μπλα (ειδικά γι αυτόν που το ξερνά εκτονωτικά όπως ο υποφαινόμενος) αλλά πάμε και επί του πρακτέου… συνήθως στις παρέες (όπως θεωρώ ότι είμαστε κι εμείς εδώ) αρεσκόμαστε στο να συζητάμε υπερβατικά ως προς την καθημερινότητα μας… π.χ. παρκάρουμε όπως μπορούμε τα φιατάκια μας έξω από την συνοικιακή μπυραρία και μπαίνουμε μέσα για να μιλήσουμε με πάθος (και ρομαντισμό ενίοτε) για απρόσιτα σούπερ καρς!!!... θεμιτό και εκτονωτικό ενίοτε δε λέω, αλλά εν προκειμένω με θεωρώ πιο χρήσιμο στην ομήγυρη όποτε μιλάω για «φιατάκια» παρότι έτυχε να έχω «οδηγήσει» και αρκετά «σουπερ καρς»… έτσι αποφάσισα να παρουσιάσω εδώ όσες ολοκληρωμένες (το δυνατόν) mastering suites μπόρεσα να βρω… κριτήρια?... κυρίως η ευκολία χρήσης και οι όποιοι αυτοματισμοί καθώς και η πληθώρα presets (ως βάση εκκίνησης) που θα εξισορροπούσαν σε ένα βαθμό την έλλειψη εμπειρίας του κάθε μέσου μουσικού που θα καλεστεί να τις χρησιμοποιήσει στο προσωπικό του studio… οι διαφορές τους χρηστικά είναι αρκετές (άλλες είναι standalone, άλλες λειτουργούν και ως Vst, άλλες είναι μόνο online, άλλες λειτουργούν μόνο αυτόματα, άλλες με reference αρχεία και πολλές άλλες μικρότερης ή μεγαλύτερης σημασίας στην πράξη) αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποιες μπορούν όντως να παράγουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα χωρίς να χρειάζονται μια ιδιαίτερη σπουδή που θα σας αποπροσανατολίσει από την μουσική σας (που πάντα πρέπει να παραμένει στην πρώτη γραμμή)… Συνθήκες Θα μου πείτε κι εσείς με την σειρά σας τώρα: - -Καλά ρε θείο… προς τι το «τεστ»?... γιατί δεν μας τις ανέφερες ονομαστικά (απλά να μην ψάχνουμε) και να βαζες και κάποια από τα ηχητικά δείγματα που θα διέθεταν ως demo?... τι το κούρασες το πράμα?... Χμ!!!... ναι αλλά όχι… τα αποτελέσματα της σύγκρισης θάταν τελείως αποπροσανατολιστικά χωρίς κάποια κοινά reference points για όλες… απόλυτα συμπεράσματα έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να εξαχθούν λόγω της φύσης του εγχειρήματος αλλά προσπάθησα το δυνατόν να μην αδικήσω καμία (έτσι κι αλλιώς ο τυχόν ενδιαφερόμενος να αποκτήσει κάποια θα κάνει και μια πιο εμπεριστατωμένη έρευνα πριν)… έτσι έκανα mix σε δύο επιτηδευμένα διαφορετικά κομμάτια και ακολούθως ένα υποτυπώδες “mastering” στα 14Lufs με κάθε μία από αυτές, με χρήση eq, comp, limiting και ελαφρύ imaging όπου δινόταν η δυνατότητα… στις «αυτόματες» χρησιμοποιήθηκαν τα βασικά τους reference στις υπόλοιπες το δυνατόν κοινές επιμέρους ρυθμίσεις… προσπαθώντας να εξομοιώσω τις καθημερινές συνθήκες του μέσου μουσικού «προς το χειρότερο» (για να εξισορροπήσω και μια τυχόν μεγαλύτερη μου εμπειρία από κάποιους νέους φίλους μας) το mix έγινε αυστηρά σε διάρκεια 2 ωρών για το καθένα χρησιμοποιώντας την onboard κάρτα του υπολογιστή μου πάνω στα 4ιντσα Roland MA-15D για μόνιτορ (απόκριση αισιόδοξα μέχρι τα 70hz), βραδινές ώρες και σε εντάσεις που υπολείπονται δραματικά από τις ιδανικές για μίξη (αυτές άλλωστε έτσι κι αλλιώς θαταν σίγουρα αιτία διαζυγίου και σας αγαπώ πολύ δε λέω, αλλά λιγότερο από την Σοφία)… το αυτό και για τα υποτιθέμενα «mastering» με την διαφορά ότι ο χρόνος για την κάθε σουίτα περιορίστηκε στα 15 λεπτά περίπου (1-2 λεπτά πάνω κάτω)… προηγήθηκε μια διερευνητική μέρα όπου ασχολήθηκα με όλες μαζί από λίγο ώστε να γνωρίσω τις βασικές τους λειτουργίες για να μην ψάχνομαι εις βάρος κάποιας την στιγμή του τεστ… τέλος το καθένα από όλα έγινε διαφορετική μέρα για την αποφυγή αδικίας λόγω ακουστικής κόπωσης (ένας από τους λόγους της αργοπορίας μου)… Mastering suites (άντε και το ζουμί) να σημειώσω πριν ότι οι δύο πρώτες πέραν της διαχείρισης της δυναμικής περιοχής και της συχνοτικής επέμβασης προσφέρουν και διάφορες άλλες δυνατότητες που δεν είναι του παρόντος να αναφερθώ αλλά μπορείτε όσοι ενδιαφερθείτε περαιτέρω να δείτε στα official sites τους που παραθέτω… Finalizer (stand alone) βασισμένη στο κλασικό πλέον mastering hardware της tc electronic που έφερε «επανάσταση» στον χώρο στα τέλη της δεκαετίας του 90… -αρκετές δυνατότητες -αρκετές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους https://finalizer.com Ozone 9 (stand alone και Vst) κλασική στο είδος της και η σουίτα της iZotope στην ένατη της έκδοση από το 2003… την χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες… -πολλές δυνατότητες -πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -καλή εργονομία -σχετικά εύκολη για τους πιο άπειρους https://www.izotope.com/en/products/ozone.html Lurssen Mastering Console (stand alone και Vst) Η νέα σουίτα της IK Multimedia (και με free version για IOS που μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά)… -μέτριες δυνατότητες με ελλείψεις στο metering -ελάχιστες ρυθμίσεις -αρκετά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) https://www.ikmultimedia.com/products/lurssen/index.php?p=info AAMS (Automatic Audio Mastering System) (stand alone) σουίτα με παρωχημένης αισθητικής περιβάλλον, που προσφέρει (υποτίθεται) αυτοματοποιημένο mastering βασισμένο σε μια βάση δεδομένων που αποτελείται από πρότυπα αναφοράς διάφορων μουσικών ειδών (σε δικού της τύπου αρχεία αλλά μπορείς να φτιάξεις και δικά σου)… -ελάχιστες δυνατότητες (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -ελάχιστες ρυθμίσεις (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει σε auto mode), δυσνόητη και μη λειτουργική (προσωπική εκτίμηση) σε manual -παραγόμενα αρχεία με true peaks -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο BandLab (online) διαδικτυακή πλατφόρμα για μουσικούς και όχι μόνο, που προσφέρει και δωρεάν online auto mastering… από την εταιρεία που έχει αγοράσει την Cakewalk και διανέμει πια δωρεάν το αγαπητό μου Sonar… -3 presets ως βάση χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) -παραγόμενα αρχεία με true peaks -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης -bug κατά την εξαγωγή του audio αρχείου (το παράγει σωστά χωρίς όμως την επέκταση που δηλώνει το είδος του και πρέπει να την συμπληρώσεις πληκτρολογώντας, πχ .wav) SCHNALZ (online) δωρεάν (με προεραιτικό donate) διαδικτυακή υπηρεσία online auto mastering… -ελάχιστες επιλογές χωρίς ρύθμιση (bass, treble, wide κλπ) -6 styles χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης τους -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους -export master wav μόνο στα 44Khz/16bit -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης Various Vst (VST plugins) εδώ έχουμε να κάνουμε με διάφορα plugins που είναι ψηλά στις προτιμήσεις μου τελευταία και που χρησιμοποίησα ενδεικτικά ως μικτή σουίτα σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες και στους χρόνους των υπολοίπων, για λόγους σύγκρισης… FabFilter Pro-Q 3 ως EQ, https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in FabFilter Pro-C 2 ως compressor με M/S για imaging control κατά περίπτωση https://www.fabfilter.com/products/pro-c-2-compressor-plug-in u-he Presswerk ως compressor https://u-he.com/products/presswerk/ FabFilter Pro-L 2 ως limiter https://www.fabfilter.com/products/pro-l-2-limiter-plug-in DMGAUDIO DUALism ως σύστημα signal analysis… https://dmgaudio.com/products_dualism.php -πάρα πολλές δυνατότητες συνδυαστικά -πάρα πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση για τα περισσότερα ατομικά αλλά που δυστυχώς όπως είναι φυσικό κανένα συνδυαστικό για όλα -καλή εργονομία γενικά -σχετικά δύσκολη για τους πιο άπειρους Επίλογος (παρά του λόγου του παράλογου) Αυτό ήταν λοιπόν… ξέρω ότι μάλλον σας κούρασα αλλά περιμένω με ενδιαφέρον την γνώμη σας… δώστε προσοχή στο πως η κάθε μία σουίτα αντιμετώπισε το αρχικό mix… δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει (δεν κρίνεται αυτό και άλλωστε ο καθένας σας θα το έκανε διαφορετικό και πολλοί καλύτερο)… το θέμα είναι αν η διαδικασία ανέδειξε θετικά κάποια στοιχεία του (και ποια σουίτα το έκανε συγκριτικά καλύτερα) χωρίς να αλλοιώσει τον χαρακτήρα των βασικών αρχικών επιλογών πέραν της έντασης… ΥΓ1 και για μια πιο εργονομική διαδικασία κατά την σύγκριση εδώ όλα τα tracks συγκεντρωμένα: NPap noiz test - All SoundCloud Tracks ΥΓ2 Το SoundCloud συμπιέζει πλέον το σήμα σε AAC στα 256… σίγουρα τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα ηχητικά από παλιότερα αλλά αν θέλετε να είστε περισσότερο αντικειμενικοί (και φυσικά αν πρόκειται να ακούσετε από ένα σύστημα αναπαραγωγής που θα μπορεί να αναδείξει την διαφορά), ανέβασα τα αρχεία εδώ σε 96Khz/24bit για download… Corina WAVs 24-96 JB song WAVs 24-961 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00