Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/07/21 σε όλα
-
6 βαθμοί
-
Αυτό σκεφτόμουν πριν λίγο. Θα βάζει ο άλλος αγγελία και θα λέει "mesa προ gibson εποχής. Μόνο για γνώστες."6 βαθμοί
-
Είπα φέτος να αρχίσω να γράφω λίγο περισσότερο, αλλά είδα ότι αν δεν έχω κάποιο "σενάριο" στο μυαλό μου δεν έρχονται ιδέες. Οπότε είπα ότι κάποιος με προσέλαβε να γράψω ένα μικρό track για μία εισαγωγή ενός anime show. Μελέτησα λίγο τι κάνουν οι συνθέτες που αναλαμβάνουν τέτοια projects και είπα να κάνω μια προσπάθεια. Κιθάρες: Neural DSP Nolly Μπάσο: EzMix (για κάποιο λόγο ακουγόταν καλύτερα απ'όλα) Drums: EzDrummer 2 Βιολιά: BBC Discover Orchestra (Spitfire Audio) Choir: Free Orchestra (ProjectSam)4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Νταξει εμφανής η απουσία της gibson και σε κάποια σημεία του slash ?. Γενικά μια γνώμη εάν είναι ανεκτό ή θα φάμε κράξιμο σε live γιατί σκεφτόμαστε να το εντάξουμε σε Playlist.3 βαθμοί
-
Πατέρα αυτός στην φωτό είναι τουλάχιστον 60ρης.... Το αφεντικό μπορούσε άνετα να ήταν υιός του!2 βαθμοί
-
Αααα, έτσι εξηγείται .... Σήμερα όλη μέρα το noiz έχει θέματα, κολλάει συνέχεια. Συντήρηση σου λένε μετά ασούμε.2 βαθμοί
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους Γιάννηδες και τις Ιωάννες. Χρόνια πολλά στον μπόση του noiz, φίλτατον κύριον yameth. Υγεία, ευτυχία και μουσικές πάντα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Κι εγώ με το δεξί παίζω το wah. Στο συγκεκριμένο δεν έχει δυσκολία η χρήση του γιατί το ανοιγοκλείνουμε με το ρυθμό του κομματιού, σαν να χτυπάμε το πόδι στο Ρυθμό. Αν δεν έχεις πρόβλημα στο να χτυπάς το πόδι σου με το ρυθμό, δεν υπάρχει δυσκολία. Δυσκολία θα μπορούσαμε να πούμε ότι θα υπήρχε αν έπρεπε να ανοιγοκλείνεις το wah σε συγκεκριμένες νότες. Για λάιβ είναι σουπερ, έστω κι αν δεν είναι 100% ίδιες όλες οι φράσεις. Μόνο το ρυθμικό γενικά θέλει διόρθωση.2 βαθμοί
-
Προσπαθώ να βρω ΕΝΑΝ ... ΛΟΓΙΚΌ :) λόγο για να ρίξει την ποιότητα η ΜΒ (σιγά την υπερποιότητα εδώ που τα λέμε...pcb ενισχυτές , καλοφτιαγμένους αλλά σαφέστατα με υλικά της σειράς και σε μαζική κλίμακα, φτιάχνει δεν φτιάχνει και τίποτα handwired αριστουργήματα) ειδικά από τη στιγμή που οι ΙΔΙΟΙ άνθρωποι στο ΙΔΙΟ εργοστάσιο θα τους φτιάχνουν....και δεν μπορώ να τον βρω όσο και να προσπαθώ.2 βαθμοί
-
Αυτό μπορεί να γίνει sticky και να είναι υποχρεωτικό να το γράφουν 1000 φορές στον... μαυροπίνακα όσοι ασχολούνται με τη μουσική παραγωγή; :)2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
για να μην ανοιγω αλλο thread(εφοσον ειναι ιδιο πεταλι) παραθετω μερικες φωτο απο αλλο ενα klon που εφτιαξα σε μικρες διαστασεις εκανα καποιους πειραματισμους με τα γραμματα παιζει το ιδιο με το μεγαλο απλα αυτο ειναι βασισμενο σε early circuit klon και εχει κατι μικροδιαφορες τα υλικα που εχω χρησιμοποιησει και για τα δυο πεταλια ειναι οσο καλυτερα μπορουσα να βρω (neutrik jacks,alpha footswitch,alpha pots,nos διοδους,wima και panasonic πυκνωτες κτλπ.)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Για τον δικό μου πήρα το Z-Matcher για να μη περιορίζομαι σε μία καμπίνα αλλά 10+ χρόνια πριν το δολάριο ήταν στα τάρταρα, μηχάνημα + ταχυδρομικά χαμηλότερα.1 βαθμός
-
Ωχ τωρα θα κινδυνευουμε να μας σπασει στα δυο ατα καλα καθουμενα και ο ενισχυτης?1 βαθμός
-
Απλά ανοίγεις το midi editor/piano roll, συνήθως με διπλό κλικ στο event/pattern που έχεις φτιάξει, και εκεί μετακινείς τις νότες και κάνεις ουσιαστικά ότι θες!1 βαθμός
-
Έχω μια ένσταση στα βιολιά στην αρχή, τα έχεις βάλει στο grid λογικά και το legato καθυστερεί πάρα πολύ. Όταν προγραμματίζεις με legato νότα στο midi πρέπει να έχει πολύ πριν γιατί υπάρχει ενα "latency". Επίσης πρέπει να κάνουν overlap οι legato νότες. Αλλιώς πρέπει να χρησιμοποιήσεις κάτι με γρηγορότερο attack, αλλά όλα τα ρεαλιστικά samples όπως τα Spitfire δουλεύουν έτσι. Κατά τ'άλλα, είναι ωραία δουλειά και σίγουρα φέρνει σε anime opening! Θα έκανα ίσως μεγαλύτερο transition από το αργό στο γρήγορο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Και 40 μη σου πω. Έχουν μεγάλη γκάμα στο μουσικό κομμάτι οι σειρές anime. Επίσης, σε άλλο σε πούμε στυλ, έχουν φανταστική μουσική οι ταινίες του studio Ghibli (αλλά αυτό φαντάζομαι θα το έχεις υπόψιν)1 βαθμός
-
Το'χεις, μην τρελαίνεσαι. Απλα θελει να στανταρεις μερικα σημεια που δυσκολευεσαι ή ειναι ασαφη και να τα παιξεις μερικες φορες για να "ρεουν" ρυθμικα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπράβο! Είσαι πολύ πολύ κοντά σ'αυτό που είχες στόχο! (Έχω δει πάμπολλα anime) Το μόνο που μου λείπει είναι ένα πιο τσιτωμενο τέμπο όταν μπαίνει η ροκια. Γενικά στο θέμα του τέμπο δε λυπούνται οι Ιάπωνες, το πάνε τρένο (όταν πρόκειται για hyped φάση)1 βαθμός
-
Κάκιστη επιλογή η 12ΑΤ7 για v1 ,μια καλή 12ΑΥ7 είναι η καλύτερη επιλογή. Ακόμα καλύτερα ένα μεγάφωνο με υψηλό wattage θα δώσει το επιθυμητό headroom σε υψηλές εντάσεις. Φαντάζομαι βέβαια ότι ήδη τον τρέχεις σε καμπίνα 4 ohm και όχι φυσικά σε 8αρα.1 βαθμός
-
Ναι. Και τεράστια διαφορά στην αίσθηση. Βέβαια μιλάω για τους vintage style single channel ενισχυτές... οπότε μπορεί να είναι και θέμα σχεδίασης και όχι handwiring...μια και είναι τόσο απλοί στην σχεδίαση που το σήμα παραμένει σχεδόν ανεπηρέαστο και πιο "ζωντανό", αν και έχοντας συγκρίνει τα μοντέρνα reissue της Fender με το real thing δεν υπάρχει καμία σχέση...(βέβαια εκεί παίζουν ρόλο και τα υλικά κατασκευής) Οι ενισχυτές της ΜΒ όμως είναι μοντέρνοι ενισχυτές που απευθύνονται σε άλλο κοινό..και είναι τόσο πολύπλοκοι που δεν νομίζω να μπορούν να φτιαχτούν χωρίς pcb (χωρίς να κοστίζουν τα δεκαπλάσια χρήματα). Κυρίως όμως το handwiring εγγυάται την εύκολη επισκευή του ενισχυτή . Όσον αφορά την αξιοπιστία αν το pcb είναι καλά φτιαγμένο με βαρΓιες πλακέτες και οι λυχνίες ΔΕΝ είναι στερεωμένες πάνω του (το βασικό μειονέκτημα των φτηνών ενισχυτών pcb) δεν υπάρχει προβλημα. Δεν έχω δει προβληματικό Mesa,VHT, Diesel, Rivera ,Soldano ενισχυτή ακόμα και σε... προχωρημένη ηλικία :)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ναι αλλα δεν θα φτιαχνονται στο εργοστάσιο της Gibson ,στο ΙΔΙΟ εργοστασιο,με τους ΙΔΙΟΥΣ τεχνικους και υπο την επιβλεψη του Smith θα φτιαχνονται. Επισης ισχυει το "αλλα τα ματια του λαγου και αλλα της κουκουβαγιας" ...οι προηγουμενες εταιρειες που ειχε εξαγορασει η Gibson ηταν...ολιγον....χρεπια....και δεν εκλεισαν λογω κακου quality control αλλα λογω αδιαφοριας στο marketing ,ασε που οταν εξαγοραστηκαν έπνεαν ήδη τα λοίσθια . Μη ξεχναμε οτι η Epiphone (την οποια η Gibson έχει απο τo 1957) μια χαρα τα παει...τι μια χαρα...μαμει και δερνει και εμπορικα και ποιοτικα. Η ΜΒ δεν πνέει τα λοίσθια...ειναι αυτη τη στιγμη στο top των 5-10 εταιρειων κατασκευης ενισχυτων στον κοσμο και εμπορικα και ποιοτικα και σε επιπεδο marketing.1 βαθμός
-
Αφου εβγαλες το σημειο στο 0:32 που ολοι κολωνουν και μαλιστα με wha, απο εμενα thumbs up. Λιγο προσοχη με το τεμπο οπως σου ειπαν και αλλοι και πας για το 10/10.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αυτό είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα...η επιλογή δλδ της τεχνικής ηχογράφησης για ένα ή περισσότερα μικρόφωνα χώρου. Και η πρώτη βασική επιλογή αν μιλάμε για περισσότερα από ένα μικρόφωνα είναι αν θα χρησιμοποιήσω κάποια στερεοφωνική τεχνική. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να εξετάσουμε είναι ποιος ακριβώς θα είναι ο σκοπός αυτού ή αυτών των μικροφώνων: να διευρύνυμε την αίσθηση του μεγέθους, να διευρύνουμε την απεικόνιση της ηχητικής πηγής στην στερεοφωνική εικόνα, να ενδυναμώσουμε μια συγκεκριμένη χωρική αίσθηση, όλα τα παραπάνω μαζί? Αν τα πάρουμε με τη σειρά θα δούμε ότι σε αρκετές περιπτώσεις χρειαζόμαστε εκ των πραγμάτων περισσότερα του ενός μικρόφωνα για να μπορέσουμε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, γιατί πολύ απλά αν θέλουμε να μιλάμε για στερεοφωνική εικόνα θα πρέπει να εντάξουμε και να αξιοποιήσουμε τον παραγωντα διαφορά φάσης και το πως λειτουργεί στην στερεοφωνική απεικόνηση. Εν τούτοις δύο μικρόφωνα δεν σημαίνει εκ των πραγμάτων στερεοφωνική ηχογράφηση σε ότι αφορά την τοποθέτηση. Αντίθετα ειδικά στην χρήση μικροφώνων χώρου (κυρίως όταν μιλάμε για σχετικά μικρούς χώρους ηχογράφησης) διαπιστώνει κανεις στην πράξη ότι οι κλασσικές στερεοφωνικές τεχνικές (και ειδικά οι coincident) δεν καταφέρνουν να δημιουργήσουν την αίσθηση του βάθους πεδίου, την αίσθηση ενός χώρου που κυκλώνει το δρώμενο. Για αυτό πολλές φορές, μάλλον τις περισσότερες η χρήση περισσότερων του ενός μικροφώνου τείνει προς αυτό που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε dual mono και ουσιαστικά είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα στα ιδιαίτερα συχνοτικά χαρακτηριστικά της ακουστικής επιμέρους σημείων του χώρου (πχ γωνίες, ανοίγματα, πάτωμα κλπ) και την χρονική διαφορά λόγω απόστασης....δλδ στην αξιοποίηση ουσιαστικα όσων όταν είμασταν μικροί μαθαίναμε πως "πρέπει" να αποφέυγουμε χαχαχα (πρώτες ανακλάσεις, διαφορές φασης). Σε ότι αφορά το mono room mic, δλδ την χρήση ενός και μόνο μικροφώνου για τον χώρο.... προσωπικά και σχεδόν ασυναίσθητα σχεδόν πάντα χρησιμοποιώ ένα mono room mic μπροστά στο drum kit (αν δεις στο κανάλι μου ένα βίντεο με τιτλο minimal micing tecniques είναι η πρώτη τοποθέτηση ουσιαστικά). Η λογική είναι να έχω ένα element που περιλαμβάνει το σετ ως σύνολο και θα μου δώσει όχι μόνο μια πιο roomy ηχητική επιλογή αλλά ταυτόχρονα θα επαναφέρει το βάρος στο κέντρο (ειδικά σε σετ με ιδίατερα απλωμένα άκρα σε ότι αφορά πιάτα κλπ). Φυσικά πάλι με την κατάλληλη επεξεργασία, ειδικά αν μιλάμε για μικρούς χώρους και με προσοχή σε ότι αφορά την τοποθέτηση ώστε με βάση το ύψος, την γωνία και την απόσταση να δημιουρ΄γησω το επιθυμητό balance ανάμεσα στα στοιχεία του drum kit. Έγραψα "ασυναίσθητα" γιατί ουσιαστικά πλέον αποτέλει αναπόσπαστο κομμάτι κάθε σεταπ ηχογράφησης ασχέτως χώρου κλπ συνεπώς έχω επιλέξει να μην το θεωρω μικρόφωνο χώρου με την κλασσική έννοια αλλά πιο πολύ σαν ένα center, overall, mono drum mix κλπ αντίστοιχο των overheads. Αντίστροφα τα μικρόφωνα χώρου όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ με μια πιο διευρυμένη εννοια είναι σχεδόν πάντα προιόν πειραματισμού σε ότι αφορά την επιλογή και τοποθέτηση.... έχω χρησιμοποιήσει καθε σπιθαμή και εκατοστό χώρων ηχογράφησης που είτε ήταν μικροί είτε είχανιδαίτερη γεωμετρία με εξαιρετικά αποτελέσματα (μαλιστα ορισμένα σεταπ έχουν φτάσει να θεωρουνται κλασσικά και με πολύ χαρά βλέπω να τα υιοθετούν και αρκετοί φίλοι και συνάδελφοι...όπως τα περιβόητα u87 τοποθετημένα σαν στερεο ζευγάρι στην ανοιχτή ουρά του πιάνου στην απέναντι πλευρά του δωματίου- για ηχογράφηση τυμπάνων :) - ή τα ribbon που κοιτάνε στο πάτωμα, το μικροφωνο της φωνής στο διπλανο μπουθ όταν ανοιξε τυχαία η πορτα κλπ κλπ) Γενικά είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον κομμάτι αυτού που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε τεχνικές ηχογράφησης γιατί είναι αφενός ανεξάντλητο αφετέρου είναι από τα στοιχεία που είναι ικανά να μας δώσουν έναν πιο προσωπικό ήχο, μια δική μας ηχητική υπογραφή, πράγμα απίστευτα σημαντικό στον χώρο της μουσικής παραγωγής.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
οκ συνεχιζουμε εδω με τα υπολοιπα vemuram jan ray (point to point) δεν εχω πολλες φωτο ηταν το πρωτο αυτο με δυσκολεψε γιατι δεν το ειχα υπολογισει σωστα αλλα τελικα το καταφερα να μπει και ενα δειγμα προχειρο,ηχος απο το κινητο παλι...? στην αρχη ξερα μετα με backing track και λιγο delay strat=>janray=>klon=>revv=>daw(delay) https://drive.google.com/file/d/1is7ga2EECB9TkU8uskx1u45ch3M-Ji3D/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1i6nBS1Q7C3IT3RuscJ3pKp4t5eD8anlp/view?usp=drivesdk1 βαθμός
-
Τυχεροί όσοι έχουν Mesa ενισχυτές... τσάκα τσάκα ανέβηκε (κατά πολύ) η αξία τους!1 βαθμός
-
Τα άσχετα με την κιθάρα brands πούλησε για να γίνει ξανά αυτό που ήταν πάντα: μια μεγάλη εταιρεία κατασκευής κιθάρων και ενισχυτών. Άλλωστε οι πωλήσεις της,σε κιθάρες,δεν έπεσαν ποτέ,το αντίθετο μάλιστα. Για να δούμε θα ξαναβγαλουν ,τώρα που έχουν τα παλικάρια της MB στο team, τους κλασικούς Gibson ενισχυτές του παρελθόντος; Εγώ θέλω αυτόν :)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00