Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. ignantios

    ignantios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      2585


  3. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1499


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/06/21 σε όλα

  1. Νταξει εμφανής η απουσία της gibson και σε κάποια σημεία του slash ?. Γενικά μια γνώμη εάν είναι ανεκτό ή θα φάμε κράξιμο σε live γιατί σκεφτόμαστε να το εντάξουμε σε Playlist.
    6 βαθμοί
  2. Πρώτα απ'όλα καλή χρονιά σε όλους, υγεία και ελπίδα για κάτι καλύτερο... Ανέβασα πρόσφατα στο κανάλι μου στο YouTube ένα video σχετικά με την επεξεργασία μικροφώνων χώρου σε μια ηψχογράφηση τυμπάνων και πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ρεαλιστικά την αίσθηση ενός όχι μόνο μεγαλύτερου χώρου αλλά κυρίως και πιο ζωντανού σε ότι αφορά τις πρώτες και τόσο καθοριστικές ανακλάσεις. Στο συγκεκριμένο video γίνεται αναφορά σε μία μόνο προσέγγιση από τις πολλές που θα μπορούσαν να υπάρξουν σε ένα αντίστοιχο σενάριο (υπόσχομαι να επανέλθω με περισσότερες εναλακτικές προτάσεις). Καθοριστικοί παραγοντες όπως πάντα η δυναμική επεξεργασία αλλά και μια πιο εναλακτική προσέγγιση στην χρήση convolution reverb. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον...και αν έχετε χρόνο ρίξτε μια ματιά και στα υπόλοιπα video (καντε και ενα subscribe βρε αδερφέ :) ) Τα αντίστοιχα θέματα μπορείτε να τα βρείτε επίσης στο blog μου στο www.mixingnik.com ps. το βίντεο είναι 10 ετων και 10 κιλών παραπάνω, σόου μέρση καλή χρονιά και πάλι!
    4 βαθμοί
  3. Χάλασες κι εσύ Όθωνα ... Ή μάλλον, σε χαλάσανε ..... Tele? Tele? Tele? Tele? Εύχομαι καλή φώτιση, μέρα που είναι σήμερα.
    3 βαθμοί
  4. Να το βάλετε στο setlist Ιγνάτιε. Το σκίζεις, χρειάζεται μόνο λίγο προσοχή στους χρόνους στο τέλος.
    2 βαθμοί
  5. Καλησπερα στο φορουμ και καλη χρονια με υγεια !! Κυκλοφορησα σημερα ενα downtenpo - triphop track sthn fm records Η συνθεση μιξη και το μαστεινγκ ειναι δικα μου Θα με ενδιέφερε παρα πολυ η γνωμη σας, ευχαριστω
    2 βαθμοί
  6. Αμα θες ειλικρινά, η φωνή θέλει tuning, φτιάχνεται με σύγχρονα προγράμματα αλλά θέλει και εξάσκηση... η τραγουδίστρια είναι σαν να μην ακούει
    2 βαθμοί
  7. Πολύ καλός! Ας τον fusio να λέει....ζηλεύει!? Off topic... τα παλιά "καλά" χρόνια του Νόιζ θυμάμαι ένα παλικάρι σε μισοσκότεινα βίντεο, ημίγυμνο...? να σολάρει πολύ ωραία... Εσύ ήσουν;
    1 βαθμός
  8. πολυ πολυ καλός, κορυφαία κιθάρα, πολυ καλο vibrato, μου άρεσε πολυ, και στην φατσα +1 λογω ομοιότητας με τον Trujilo!
    1 βαθμός
  9. Οσο κι αν συμφωνώ, όταν δεν υπάρχει διάδοχος κατάσταση, κάτι τέτοιο είναι η καλύτερη επιλογή. Για τον ιδιοκτήτη αλλά και για τους πελάτες.
    1 βαθμός
  10. Συνηθως ομως οταν μια εταιρια περναει απο τα χερια αυτων που την εφτιαξαν και τη δουλεψαν με μερακι για χρονια, σε χερια corporate business... ειναι το τελος μιας εποχης. Ελπιζω να μην παθει η Mesa οτι επαθαν τοσες αλλες που αγορασε η Gibson στο παρελθον Epiphone, Kramer, Tobias, Baldwin, Trace Elliot, Wurlitzer, οσες θυμαμαι λεω..
    1 βαθμός
  11. You nailed it ! οπως λενε και στο ΥΤ..... Το εκανες να φαινεται πιο ευκολο απο ο,τι ειναι - και αυτο imho ειναι το απολυτο μετρο επιτυχιας στην εκτελεση καθε εμβληματικου σολο.
    1 βαθμός
  12. Xρόνια πολλά και καλή χρονιά! Έχοντας φτιάξει αρκετές partcaster (...τις καλές εποχές...), θα έκανα τα εξής Δεν ξέρω πόσο καλή κιθάρα θέλεις να φτιάξεις οπότε θα προτείνω μεσαίες-φτηνές λύσεις. 1) Βρίσκεις μία έτοιμη μεταχείρω από τις αγγελίες, δεν ψάχνεσαι και ορίζεις το budget σου. 2) Δεν θα έπαιρνα από guitarfetish λόγω Αμερικής αλλά Rockinger από Γερμανία. Είναι (μάλλον) λίγο πιο ακριβές αλλά με τα μεταφορικά θα σου έρθει το ίδιο. Και τα specs είναι real Fender. https://www.rockinger.com/en/parts/bodies-necks/guitar-bodies/41/vintage-deluxe-body-for-tele-unfinished?c=40 3) Εάν ήθελα μόνο να πειραματιστώ (χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις) ένα έτοιμο kit είναι πάντα μία λύση https://diyguitarkits.net/tele.htm ο συγκεκριμένος είναι Καναδός, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν πάρα πολλοί αντίστοιχοι Ευρωπαίοι. Nα ένας! https://kitbuiltguitars.co.uk/guitar-kits/diy-guitar-kit-tele-t-style-build-your-own-guitar-kit-kbg-t-b/
    1 βαθμός
  13. Δεν έχει αλλάξει κάτι...αν βαρΓιεσαι να διαβάσεις χονδρικά υπολόγισε ένα 28% στην τιμή CIF Οι δασμοί είναι χαμηλοί έτσι κι αλλιώς,ο ΦΠΑ όμως όχι.
    1 βαθμός
  14. μα επειδή είναι εύκολο να πειραματιστεις πάνω της. κάτι σαν ιατρικό δείγμα. σαν πειραματόζωο. μη με παρεξηγησεις σε παρακαλώ
    1 βαθμός
  15. Στο περιπου υπολογισε ενα 28% plus απο την τιμη που θα παρεις το σωμα. Μαζι με τα μεταφορικα ετσι? Μια καλη λυση (οχι φτηνη) ειναι το northwestguitars uk
    1 βαθμός
  16. Ωραίος το προχώρησες πολύ το θέμα έκανες και τις έρευνες για τις κόλλες σούπερ! δεν κατάλαβα τι είναι το bleeder cloth Δεν θα κάνεις τίποτα παραπάνω με την άμμο το έχω δοκιμάσει πριν τη σακούλα με τη σακούλα έχεις πίεση 1,033kg/cm2 δλδ σαν να έχεις βάλει 500-600 κιλά πάνω στα καπάκια σου?
    1 βαθμός
  17. Χρόνια πολλά στον αρχηγό των luthiers Φάνη και στον αρχιερέα των αρπέζιος Φώτη. Και σε όλους τους άλλους εορτάζοντες.
    1 βαθμός
  18. Καλή χρονιά με υγεία χαμόγελα και καλές κατασκευές!
    1 βαθμός
  19. Ό,τι δεν δουλεύει και ό,τι δεν είναι συμβατό το βάζεις στην άκρη. Να μην σου τρώει χρόνο από τη μουσική σου.
    1 βαθμός
  20. Εκτός το θέμα της έντασης και του pitch που φαίνεται σαν να μην ακούει σωστά, σε κάποια σημεία θα μπορούσε να είναι εντός του χρόνου.
    1 βαθμός
  21. Ό,τι είπε ο Άγιος, συν ότι η φωνή παραείναι μπροστά.
    1 βαθμός
  22. Κακός ήχος από το πιάνο του τύπου, αλλά η σύνθεση και το κομμάτι ..... ..... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. Richie Beirach ο μεγαλοπρεπής κύριοι ....
    1 βαθμός
  23. Ναι σίγουρα, η αλυσίδα προφανώς βοηθάει στην αποφόρτωση, αλλά βλέπω και ανεξάρτητους που τα κάνουν όλα ένας και πουλάνε. Στην ηλεκτρονική ιδιαίτερα. Βοηθάνε πολύ τα σύγχρονα plugins. Εγώ έχω πολλά σύγχρονα εργαλεία αλλά δεν έχω το χρόνο να τα μάθω και να τα χρησιμοποιήσω σωστά. Άμα ήταν η δουλειά μου και με αυτά που έχω θα τους μαμούσα όλους ρε, είμαι ο καλύτερος Αλλά βαριέμαι. Προτιμώ τα πιο γήινα γιατί έχω δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Και τι έγινε δηλαδής. Πες ότι είχα ταλέντο, ασχολιόμουν και γινόμουν διάσημος και πούλαγα και πήγαινε καλα. Τι θα άλλαζε. Αντι να έχω ένα απλό sedan αμάξι, θα είχα μια ferrari. Αντι να έμενα σε διαμέρισμα θα έμενα σε έπαυλη. Θα είχα καλύτερα ρούχα, ρολογια, ταξίδια και? Και τώρα με αυτά που έχω καλά περνάω και με ελάχιστο κόπο και ρίσκο. Και ας μην με ξέρει ούτε η μάνα μου. Καλύτερα, κυκλοφορώ και δεν με ενοχλεί κανένας. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  24. Ζ ειναι ο Sven Zetterberg(εχω ακουσει να τον φωναζουν ετσι σε λαιβ) που πεθανε καποια χρονια πριν τετοιες μερες. Σουηδος μπλουζιστας που τον ακουγα πολυ τις τελευταιες μερες. Εξαιρετος,με εβαλε στη φαση να παιξω ετσι. Αξιζει να τον τσεκαρει κανεις.
    1 βαθμός
  25. Να σαι καλά Νικόλα, καλή χρονιά να έχουμε!!
    1 βαθμός
  26. Γκρουπ πρόθυμον, κομμάτι αδύναμον.
    1 βαθμός
  27. Καλή χρονιά! Άρχισα να στρώνω τάστα στο τριαντάφυλλο. Με τη βοήθεια ενός παλιού αχρησιμοποίητου maple μανικιού και του εργαλείου jaws για να σφίξω με κόλλα. Αποφάσισα να βάλω τα 6100 αυτή τη φορά για πιο «ροκ» ήχο.
    1 βαθμός
  28. Έτσι ακούγονται οι επαγγελματικές παραγωγές. Πώς διάολο τα κάνετε και ακούγονται τόσο γεμάτα, αλλά και διαυγή ταυτόχρονα, δε μπορώ να καταλάβω. Συγχαρητήρια για όλο το αποτέλεσμα.
    1 βαθμός
  29. αν και το θεμα DAW είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και καθώς η συζητηση είναι για ένα συγκεκριμένο λογισμικό θα περιοριστώ να αναφέρω τα εξής: είναι εντελώς λάθος προσέγγιση σε μία τέτοια αναζήτηση να απομονώνεται το DAW από το υπόλοιπο σύστημα σε ΄τι αφορά την λειτουργικότητα του. Το σύστημα υπολογιστής - λειτουργικό σύστημα - audio interface - λογισμικό οδήγησης audio interface - daw λογισμικό είναι μια ενιαία αλυσίδα και η απόδοση της θα κριθεί από το σύνολο και την αρμονική συνεργασία των επιμέρους κρίκων με την κάθε λεπτομέρεια να παίζει τον δικό της ρόλο. Συνεπώς είναι εντελώς λανθασμένη η αξιολόγηση οποιουδήποτε τμήματος της αλυσίδας μεμονωμένα. Από την άλλη είναι πολύ λογικό να δεχτούμε ως αξίωμα ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα τέτοιο σύστημα διαθέσιμο που το κάθε daw αποδίδει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του developer. Υπάρχουν άπειροι υποκειμενικοί λόγοι για να επιλέξουμε ή να απορίψουμε ένα DAW. Και η πραγματικότητα είναι πως τις περισσότερες φορές οι πιο σημαντικοί από αυτούς δεν έχουν να κάνουν με λειτουργίες ή εργαλεία που παρέχει το λογισμικό αλλά με την οικειότητα που μας προσφέρει είτε λόγω πρότερης εμπειρίας είτε δεδομένου learning curve, παράγωντες εξαιρετικά σημαντικοί σε μια εποχή που τα daw έχουν , σχεδόν στο σύνολο τους ξεπεράσει κατά πολύ τις απαιτήσεις των χρηστών. Η αλήθεια είναι πως όπως και ο @npap έχω δουλέψει με σχεδόν όλα τα daw από την γέννηση τους ως σήμερα...φυσικά και εχω personal favourites αλλά στο τέλος της μέρας επιλέγω να δουλέψω με οτιδήποτε υπάρχει διαθέσιμο...γιατί πολύ απλά εγώ είμαι αυτός που καθορίζω την εργασία και το περιεχόμενο της, το daw είναι απλά ένα ακόμη εργαλείο.
    1 βαθμός
  30. " Γκασίτιδα " εχω περάσει πολλές φορές τα περασμένα χρονια αλλά πλέον προσπαθώ να μην βλέπω γιατί απο " το ωράν τίκτεται το έραν " οπως έλεγαν οι αρχαίοι προγονοϊ μας. Βέβαια και εμβολιο anti- Gas δεν θα βγεί γιατϊ θα μας το ειχαν κάνει πρώτες οι γυναϊκες μας αν ειχε βγει...
    1 βαθμός
  31. I hear you man, απλά είμαι ακόμη στην προπόνηση! Δε βγήκα στο ρινγκ! Και μάλλον δε θα βγω! Οι κιθάρες, με τον λιγοστό χρόνο που έχω, είναι από δω και πέρα (όπως αποφάσισα) πλέον μόνο για μένα, οπότε κάνω ο,τι τραβάει η όρεξή μου. Δεν είμαι και δε θα γίνω επαγγελματίας luthier. Άλλο είναι το επάγγελμά μου. Το forum με βοηθάει να μοιράζομαι τη δουλειά μου με τους φίλους εδώ μέσα , οι οποίοι μάλιστα με έχετε βοηθήσει πάρα πολλές φορές να πάρω αποφάσεις ή με έχετε ξελασπώσει από λάθη. Δε με τρελαίνουν τόσο οι αντιγραφές, απλά μαθαίνω μέσα από τις κατασκευές. Προσπαθώ να πλησιάσω το real thing και ξέρω ότι είναι κόπια, αλλά είναι κόπια όπως ακριβώς τη θέλω. Αν όλα πάνε καλά, θα παρουσιάσω και δικά μου πράγματα , όπως θεωρώ έχω κάνει στο παρελθόν, απλά θέλω πρώτα να μάθω τεχνοτροπίες που δεν τις είχα άνετα. Οπότε, stay tuned! Με λίγα λόγια, συμφωνώ μαζί σου και ο στόχος μου είναι ακριβώς αυτό που λες, (ο JohnPs μπορεί να το επιβεβαιώσει από τις κατ´ ιδίαν συζητήσεις μας). Απλά δεν έφτασα ακόμη εκεί. Είμαι στην προπόνηση ακόμη!
    1 βαθμός
  32. Για την ιστορία, back in the day, η Γιβσον χρησιμοποιούσε κόλλα ή ρυτίνη ουρίας φορμαλδεΰδης ή καορίτη θερμοπρέσας. Σκληρό σαν πέτρα και σούπερ ανθεκτικό. και σούπερ καρκινογόνο. πάντως βλέπω στο εμπόριο υπάρχει. Μπορώ βέβαια να χρησιμοποιήσω την απλή titebond. O Ken McKay που φτιάχνει vintage correct 335 μου έδωσε αρκετές συμβουλές στο messenger, Νάσο είπε ότι η ιδέα σου είναι σούπερ και επικροτεί! Αν βρω την κόλλα θα την πάρω ειναι σε σκόνη. Θα χρειαστεί ρολό να την απλώσω. Επίσης μου είπε ότι χρειάζεται κάποιο bleeder cloth στην έξοδο της σακούλας για να πάρει τον αέρα πιο σωστά. Αυτό πιστεύω θα βοηθήσει πολύ!. Νομίζω είμαστε σε σωστό δρόμο!
    1 βαθμός
  33. Με την ευκαιρία αυτού του thread http://www.noiz.gr/index.php?topic=191221.0 θα γράψω όσο πιο απλά γίνετε, πως μπορεί κάποιος να βιντεοσκοπήσει και να ηχογραφήσει ταυτόχρονα χωρίς απώλειες καρέ και όσο πιο συγχρονισμένα γίνετε (αυτό εξαρτάται κατά πολύ απ'τη Ram και την CPU). Το "κόλπο" εδώ είναι να χρησιμοποιηθεί μία κάμερα USB, είτε είναι βιντεοκάμερα χειρός (handheld video camera), είτε Web Camera ή ακόμα και σε μερικές περιπτώσεις ψηφιακή φωτογραφική με δυνατότητα χρήσης ως web camera (δεν το υποστηρίζουν όλες). Γιατί όμως USB και όχι Firewire? Στο πρωτόκολλο USB η εικόνα και ο ήχος (που μεταφέρονται real-time στον υπολογιστή) είναι αποπλεγμένοι, που σημαίνει ότι μπορεί να επιλεγεί μία άλλη πηγή ήχου από αυτή της κάμερας ή ψηφιακής (εννοώντας των ενσωματωμένων μικροφώνων). Στην περίπτωση του Firewire πρωτοκόλλου, η μεταφορά εικόνας και ήχου γίνετε ταυτόχρονα χωρίς να μπορεί να γίνει επιλογή άλλης πηγής ήχου πέραν αυτής της κάμερας. Άρα προς το παρόν ξεχνάμε τις Firewire κάμερες (αν και υπάρχουν λύσεις, αλλά πιο επαγγελματικές και επίσης πολύ ακριβές). Τι θα χρειαστούμε? 1) Μία κάμερα USB (κατά προτίμηση να υποστιρίζει USB2.0) 2) Μία ελεύθερη θύρα USB που -αν γίνετε- να μην έχει κάτι άλλο συνδεδεμένο στον ίδιο controller, κάτι που βρίσκουμε απ'το hardware profile του PC ή MAC. 3) Ένα μικρόφωνο ή ταιριασμένο ζευγάρι (matched pair) μικροφώνων. 4) Μία κάρτα ήχου με είσοδο XLR για το/τα μικρόφωνο/α 5) Ένα πρόγραμμα σύλληψης βίντεο όπως για παράδειγμα το Power Director της Cyberlink ή το Sony Vegas Studio (είναι η φθηνή έκδοση) ή κάποιο άλλο που να υποστηρίζει επιλογή πηγής ήχου κατά τη σύλληψη. Θα μιλήσω εδώ για το Power Director (όσον αφορά το capture) που είναι και το πιο εύκολο να βρεθεί αφού υπάρχει και σε δωρεάν εκδόσεις (από περιοδικά κλπ) και πάνω κάτω η διαδικασία είναι ίδια και για τα υπόλοιπα προγράμματα. Αφού λοιπόν έχουμε περάσει τους drivers της κάμερας στον υπολογιστή και έχουμε συνδέσει τα μικρόφωνα στην κάρτα ήχου, ανοίγουμε το PD και πηγαίνουμε στην καρτέλα capture. Στα δεξιά κάτω εμφανίζεται απευθείας η πηγή εικόνας που θα ονομάζεται όπως και η κάμερά μας και από μόνο του το πρόγραμμα έχει επιλεγμένη πηγή ήχου το USB μικρόφωνο της κάμερας. Εκεί λοιπόν κάνουμε κλικ στο βελάκι και επιλέγουμε την κάρτα ήχου μας (ή το κανάλι της που έχουμε πάνω τα μικρόφωνα). Τέλος επιλέγουμε τη μορφή/φορμάτ που θα αποθηκευτεί το αρχείο. Εδώ να σημειώσω ότι επιλέγουμε πάντα την καλύτερη δυνατή ποιότητα άσχετο με το πόσο μεγάλο θα βγάλει το αρχείο, αφού μετά μπορούμε να το "μικρύνουμε" με ένα πρόγραμμα μετατροπής φορμάτ βίντεο. Αυτό γίνετε για να αποφύγουμε τυχόν droped frames και τα γνωστά μας ticks&clicks στον ήχο. Οπότε μπορείτε άφοβα να βάλετε το maximum frame rate στο 9000Kbps. Στις ρυθμίσεις του ήχου θα πρέπει να επιλέξουμε τις ίδιες ρυθμίσεις που έχει και η κάμερά μας, δηλαδή για παράδειγμα αν η κάμερα είναι στα 16bit 44.1KHz το ίδιο θα πρέπει να βάλουμε και στα settings του προγράμματος. Όταν έχουμε τελειώσει με τις ρυθμίσεις πατάμε το κόκκινο κουμπάκι στα αριστερά (εκεί που θα πρέπει να έχομε ήδη την εικόνα μας) και ξεκινάμε να γράφουμε. Στα της επεξεργασίας του ήχου θα πρέπει να πω ότι το Sony Vegas Studio/Pro κλπ είναι κατά πολύ ανώτερο, αφού υποστηρίζει VST και DX plugins, πράγμα που θα μας κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη στην επεξεργασία. Επίσης η Sony δίνει το πρόγραμμα με ένα καλό πακέτο mastering effects ήχου που αν έχετε μία καλή πηγή δεν θα αργήσετε να φτιάξετε τον τέλειο ήχο με 2-3 κινήσεις, δηλαδή: Πάμε στο EQ λοιπόν, το οποίο χρησιμοποιούμε σε home videos διότι αυτές οι κάμερες έχουν το κακό συνήθειο να προσθέτουν "αέρα" στον ήχο. Δεν πειράζει όμως, ανοίγοντας το eq πάμε στις συχνότητες που είναι από 12Κ και πάνω (συνήθως πάει μέχρι 20Κ) και τα κόβουμε όλα (τέρμα κάτω), επίσης το 10Κ το κατεβάζουμε μέχρι να σταματήσει τελείως ο αέρας, αλλά να μην μας πειράξει τα πρίμα. Από κει και πέρα τα υπόλοιπα κατά το γούστο του καθένα. Το σημαντικό είναι να κοπεί ο "αέρας". Αν έχουν γίνει σωστά τα παραπάνω δεν θα χρειαστεί να βάλουμε κανένα άλλο εφέ. Τέλος να πω ότι προσωπικά έχω και τα δύο προγράμματα. Το PD (το βρήκα τζάμπα σε περιοδικό) το χρησιμοποιώ για capture (το συν του είναι ότι ποτέ δεν έχει χάσει frame σε ότι και αν έχω κάνει, εν αντιθέση με το Vegas που αν και πιο ακριβό, χάνει λίγο στο capture) και το Vegas Studio Platinum (μόλις €90, αλλά αξίζει πάρα πολύ) για επεξεργασία, αφού έχω και ένα κάρο plugins και μπορώ να τα δουλέψω όλα (και 64Bit, βλ ΟΖΟΝΕ).
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...