Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      22

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      11715


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      6399


  4. Sami Amiris

    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      277


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/27/20 σε όλα

  1. Από το προσωπικό μου αρχείο για τους φίλους των Socrates και του Γιάννη Σπάθα, ένα λάιβ από 3/12/2005 "Στον Αέρα" Ζωντανή εμφάνιση των Socrates στο "Στον Αέρα" στις 3/12/2005 Guitar : Yannis Spathas Bass and Vocals : Antonis Tourkogiorgis Drums : Makis Gioulis Keybords : Asterios Papastamatakis Back Vocals : Markella Panagiotou 1. Born Again (from album "Breaking Through" 1981) 0:00:44 2. Stray Dogs (from album "Plaza" 1983) 0:04:05 3. No Prisoners 0:09:09 4. Queen of the Universe (from album "Phos" 1976) 0:13:40 5. Killer (from album "Phos" 1976) 0:17:23 6. Mr W.C. (from album "Waiting For Something" 1980) 0:21:18 7. Lady (from album "Waiting For Something" 1980) 0:24:44 8. Most People I Know (from album "Waiting For Something" 1980) 0:28:11 9. Time Of Pain (from album "Phos" 1976) 0:32:02 10. High Speed Ride 0:35:45 1. Living In A Hot Town (from album "Plaza" 1983) 0:39:00 12. See See Rider (from album "Taste Of Conium" 1972) (Animals) 0:42:18 13. Solo Bass 0:46:05 14. The Visitor 0:49:00 15. Jenny And Penny (from album "Breaking Through" 1981) 0:52:36 16. Solo Drums 0:56:27 17. Red House (Jimi Hendrix) 1:01:23 18. Message of Love (Jimi Hendrix) 1:07:35 19. Little story from high school 1:11:47 20. Mountains (from album "Waiting For Something" 1980) 1:12:51 21. Credits 1:19:00 22. Starvation (from album "Phos" 1976) 1:20:20 23. Sunshine Of Your Love (Cream) 1:24:45 24. Wild Thing (Jimi Hendrix) 1:27:11 .
    9 βαθμοί
  2. Κι εγώ δεν είχα για χρόνια. Εδώ έχει η μάνα μου, εγώ δεν βλέπω. Ώπα, αρχίζει το σαρβάιβορ, τα λέμε σε λίγο .....
    7 βαθμοί
  3. Νομίζω κατέληξα (για σήμερα) πως το Barber θα πάρει τη θεση του OCD. Διαφορετικά πετάλια αλλά γι αυτό που έχω στη γκλάβα μου το Barber B.U.S.S. edition κάνει θαύματα μιας και είναι ένα Dumble style πετάλι που είναι αυτό που έψαχνα και για την 335. Σε διαφορετική θέση απο την παραπάνω ηχογράφηση, κοιτάξτε ποσο διαφορετικός είναι ο ήχος. Πιο λαμπερός και πιο δυναμικός παρα το ότι στην παραπάνω είναι με P90's ενω στο συνημμένο παρακάτω είναι με τους humbuckers της 335. Πραγματικά το κάνεις ότι θέλεις. Διευκρίνηση: η ηχογράφηση έγινε σε ένταση δωματίου. Μιλούσαμε και απο πάνω δηλαδή. barber335.mp3
    5 βαθμοί
  4. Ενώ συμφωνώ με το πνεύμα των παιδιών από πάνω, διαφωνώ σε κάποια σχόλια που γράφτηκαν και θέλω να γράψω την γνώμη μου. Έχω όμως και κάποιους προβληματισμούς για σένα που θέλεις να ξεκινήσεις. Δηλαδή .... 1. Αν δεν σου άρεσε η κλασσική κιθάρα, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα σου αρέσει το κλασσικό πιάνο? 2. Ακούς Chopin, και σχετικά πράγματα, ή απλά θεωρείς ότι φτάνοντας εκεί θα έχεις πετύχει κάτι? Το κίνητρο δηλαδή είναι ο στόχος, ή το ότι σου αρέσει να το κάνεις αυτό (να παίζεις Chopin)? Γιατί αν σου αρέσει ο Chopin, μπορείς να παίξεις και με κλασσική κιθάρα, που όμως τα μαθήματα γι' αυτήν δεν σου άρεσαν. Σκέψου το λίγο καλύτερα. Δεν προσπαθώ να σε αποθαρρύνω, ίσα ίσα, προσπαθώ να σε κάνω να συγκεκριμενοποιήσεις αυτό που πραγματικά θέλεις. Εδώ διαφωνώ. Αν στην κιθάρα μπορεί κάποιος να μάθει να παίζει "τρία ακκόρντα", μπορεί και στο πιάνο, και πιο εύκολα μάλιστα, για τον απλούστατο λόγο ότι στο πιάνο όλα είναι μπροστά του, και μάλιστα στην σειρά. Δεν υπάρχουν οι ιδιαιτερότητες της κιθάρας στην μηχανική του οργάνου. Κι εδώ διαφωνώ. 1. Θεωρώ το πιάνο, ένα από τα πιο "εύκολα" (δεν υπάρχουν εύκολα βέβαια, γι' αυτό και έβαλα εισαγωγικά στην λέξη) όργανα από την άποψη της αντίληψης. Εύκολα δηλαδή καταλαβαίνεις τι συμβαίνει, όλα είναι στην σειρά. Γι' αυτό και αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της κλασσικής μουσικής, γιατί είναι το πιο ικανό και απλό στην σύλληψη εργαλείο για την αποτύπωση και δημιουργία μουσικής. 2. Το αντίθετο συμβαίνει στην πραγματικότητα. Για να μάθεις δηλαδή προχωρημένη αρμονία, πρέπει να μπορείς να παίζεις πιάνο τουλάχιστον σε ικανό βαθμό. Το ίδιο και για να προχωρήσεις σε φούγκα, κλπ. 3. Γιατί να μην τον οδηγήσει πουθενά (αν αυτό ήθελε βέβαια)? Το ίδιο γίνεται στην κιθάρα. Αν θέλεις να μάθεις τραγουδάκια, θα τα μάθεις. Αν θέλεις να προχωρήσεις περισσότερο, πρέπει να στρώσεις πωπό, όπως γίνεται με τα πάντα. Ξαναλέω ότι συμφωνώ με το πνεύμα των ποστ σας παιδιά. Απλά ήθελα να θίξω δυο τρία πραγματάκια με τα οποία εγώ προσωπικά διαφωνώ.
    5 βαθμοί
  5. Η αλήθεια είναι πως αυτός είναι ένας απο τους πολλούς ήχους που βγάζει το πετάλι, απλά εγω ως αγιοβασιλιάτικο fanboy ενθουσιάστηκα με αυτόν χτες. Ισως κάνω ένα μικρό βίντεο πιο αναλυτικό και χρήσιμο. Πάντως το OD-3 καθαρίζει καλύτερα απο αυτό στα low gain και έχει περισσότερες δυναμικές ενω είναι πολύ διαφορετικό απο το OCD που fuzz-ίζει περισσότερο και είναι πιο λαμπερό μιας και είναι διαφορετικής φιλοσοφίας πετάλι. Όλα χρήσιμα μου είναι μιας και βγαίνουν ωραίοι συνδυασμοί μεταξύ τους αλλά δεν τα χωράει η νεα μικρή πεταλιέρα μου. Περισσεύει το tuner. Αν ήταν το delay μισό σε μέγεθος... αλλά το tap tempo μου είναι απαραίτητο. Για την ώρα το OD-3 για neck, το Barber και OCD για bridge, ενω το GE-7 για καθαρό boost ακολουθούμενο απο το Reptile 2 delay. Ανάλογα με την κιθάρα μάλλον θα εναλλάσσονται, Barber και OCD που είναι ταμαμ για Strat.
    5 βαθμοί
  6. Ψάχνοντας τα κσύλα διάλεξα την Κορίνα που θα χρησιμοποιούσα. Αποφάσισα να έχω ένα κεντρικό κομμάτι μεγάλο και μικρότερα φτερά. Ο ήχος λένε είναι στα μονά... Άρχισα να κολλάω. Σημάδεψα για τους μαγνήτες στο σχέδιο 1: 1 που είχα εκτυπώσει στον γνωστό τοπογράφο της περιοχής Γιάννη Τσακούλη και ξάδερφο του JohnPs , ο οποίος έχει plotter και στηρίζει τη φάση. Μανίκι. Σημαδεύω προσεκτικά τη γωνία (17 μοίρες) και κόβω με το Κατάμπα τζαπανοπρίονο. Έπειτα φτιάχνω τζιγκ για να σκάψω το κανάλι του τρας ροντ με καμπύλη. Με τη φιλιέρα φτιάχνω τα πάσα που χρειάζομαι στη βέργα. (Και αρκετή υπομονή...) Αυτή τη φορά δεν βγήκα στο χεντστοκ αλλά κράτησα μέρος του ξύλου ώστε να μη σηκώνεται το φιλέτο όπως έπαθα την πρώτη φορά στη firebird και πέταξα το φιλέτο και το ξανακόλλησα. Το χεντστοκ σύμφωνα με το σχέδιο είναι σε τρία κομμάτια. Για γκαρντ έχω και μαύρο και λευκό υλικό. Δεν ξέρω ακόμη τι θα κάνω, θα δούμε.
    4 βαθμοί
  7. Επειδή το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ και δεν χωράει αστειΖμους ? η Βίσση είναι πολύ καλή τραγουδίστρια , μέχρι ενός σημείου βέβαια όπως στο βίντεο που... συγκρούεται με το ΒΟΥΝΟ ,και προς τιμήν της στο 01.50 και στο 03.25 το ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ , Η Βανδή είναι μια χαρά διασκεδάστρια και προς τιμήν της έχει βελτιωθεί σημαντικά τεχνικά μέσα στα χρόνια . Τεχνικά, φωνητικά και ερμηνευτικά όμως η Βίσση είναι σε άλλο επίπεδο.
    3 βαθμοί
  8. Θέλει προσοχή, Ναι, το πιάνο είναι εύκολο να ξεκινήσεις, αλλά έχει μακράν την πιο δύσκολη παρτιτούρα από όλα τα άλλα όργανα. όσον αφορά την πολυπλοκότητα, πολυρυθμικότητα κτλ. Ολόκληρες ορχήστρες γίνονται reduced σε δύο πιάνα, ή με κάποια δουλειά, ακόμη και σε ένα. Οπότε ναι μεν πατάς πλήκτρο και παίζει, αλλά για να φτάσεις να παίζεις σπουδές του Ligeti ο δρόμος είναι τεράστιος και πολύ τραχύς. To κύριο πρόβλημα όταν μαθαίνεις κάτι μόνος σου είναι ότι δεν έχεις feedback για το πότε κάνεις λάθος. Και στο πιάνο υπάρχουν αρκετές σωστές μέθοδοι για κάτι που να είναι εντελώς λάθος για κάτι άλλο. Παίζει τεράστιο ρόλο το μέγεθος χεριού, το ύψος που κάθεσαι, το ρεπερτόριο που θα παίξεις, ο ήχος που θέλεις να βγάλεις κτλ. Το σημαντικότερο: ο δάσκαλος να είναι ο ίδιος ενεργός σαν πιανίστας, ή να υπήρξε ενεργός. Να σου λέει πράξη, όχι θεωρητικολογίες όσον αφορά το παίξιμο - δε μιλάω για πραγματική μουσική θεωρία εδώ, μιλάω για το πως θα παίξεις κάτι. Ο δάσκαλος πρέπει να έχει παίξει το έργο ή τουλάχιστον άλλα αντίστοιχης ή μεγαλύτερης δυσκολίας ώστε να μπορεί να το παίξει αν κάτσει, ώστε να σε συμβουλεύσει για το πως θα ξεπεράσεις τις δικές σου δυσκολίες σε αυτό, και να έχει αρκετή πείρα από διδασκαλία για να καταλαβαίνει τα μεγέθη χεριών, θέσεις που κάθεται κάποιος, τρόπους παραγωγής ήχου, τις διάφορες τεχνικές σχολές στο πιάνο κτλ. Όλα αυτά είναι δουλειά του δασκάλου, όχι δική σου. Άρα θες δάσκαλο που να ξέρει τι του γίνεται, αλλιώς πετάς τα λεφτά σου και το χρόνο σου χωρίς λόγο. Αν θέλεις πραγματικά καλούς δασκάλους, που θα έχουν όμως και απαιτήσεις, μου στέλνεις μνμ και σου λέω κάποιους που ξέρω. Φυσικά, δεν είναι μόνον αυτοί, απλώς αυτούς ξέρω εγώ...
    3 βαθμοί
  9. Γιατι απορεις? Συμφωνα με τον εν λογω κυριο και ο Παοκ ειναι η κορυφαια ομαδα ολων των εποχων. ?
    3 βαθμοί
  10. short version: Βρες ένα δάσκαλο να ξεκινήσεις, διότι μονος σου δεν θα καταφέρεις και πολλά long version: Μόνος σου μην το επιχειρήσεις. Είναι τόσο πολύπλοκη η εκμάθηση ενός οργάνου, που θα βαρεθείς και θα τα βροντήξεις. Βρες έναν δάσκαλο, εξήγησέ του ακριβώς τις στόχο έχεις, και άσε τον να ασχοληθεί εκείνος με το πρόγραμμα εκμάθησης. Το πιάνο δεν είναι μια κιθαρίτσα που μαθαίνουμε μόνοι μας τρία ακόρντα και παίζουμε το μισό ελληνικό ρεπερτόριο. Δεν θα ξέρεις από που να αρχίσεις και από που να τελειώθεις, με αποτέλεσμα να μπλοκάρεις. Και εάν κατάφερνες να προχωρήσεις μόνος σου, με καποιον τρόπο, με τον δάσκαλο θα καλύπτες την ίδια πρόοδο στο 1/10 του χρόνου. Σε κάθε μαθημα θα βλέπεις άμεσα την βελτίωση. Όσον αφορά για τον πήχη και το πόσο ψηλά τον έχεις, σε συμβουλεύω ποτέ να μη λες ποτέ. Μπορεί να βάλεις τώρα στόχο να παίζεις Σοπέν, αλλά στη πορεία να ανακαλύψεις ότι δεν σου αρκεί αυτό. Ίσως να μη σου φαίνεται δημιουργικό το να διαβάζεις και να παίζεις κάτι που έχει γράψει καποιος άλλος. Ίσως αλλάξεις ρότα στην πορεία και αποφασίσεις να γίνεις πιο δημιουργικός με τη μουσική, με το να συνθέτεις κάτι δικό σου. Και αυτή η ανάγκη πιθανόν να δημιουργηθεί μόλις είσαι σε θέση να συνθέσεις κάτι δικό σου. Ή μπορεί να γίνεις ροκάς και να το ρίξεις στα πλήκτρα με κάνα γκρουπ, και να σας την πέφτουν τα κοριτσάκια. Για να γίνουν αυτά, όμως, πρέπει να βάλεις στόχο τον Σοπέν. Από εκεί ξεκινάς, βήμα βήμα με νότες, με κλίμακες, με ασκήσεις για τα δάκτυλα κλπ. Και στην πορεία θα δεις ότι θα αναθεωρείς συχνά τους στόχους σου, ακριβώς όπως γίνεται και με τη ζωή. Ανακαλύπτεις που είσαι δυνατός και έχεις έφεση, και αναπροσαρμόζεις τα σχέδια που κάνεις. Άρα πάρε πιάνο (ηλεκτρικό πιάνο είναι μια λύση) να ξεκινήσεις να ζεις μαζί του, και με την πρώτη ευκαιρία βρες ένα δάσκαλο να σε αναλάβει με τα βασικά. Μετά θα πάρεις τον δρόμο σου.
    3 βαθμοί
  11. Καλές γιορτές σε όλους! Με υγεία! Το πρώτο βήμα ήταν η αγιουζ μονοκόμματη firebird. Το δεύτερο η 1958-1959 Korina Flying V. (Χρωστάω κλιπς - μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ). Σε κάθε ένα έμαθα και κάτι για την κατασκευή Gibsonοειδών οργάνων, κυρίως όσον αφορά στις γωνίες σώματος μανικιού, κατασκευή traditional truss rod κλπ. Το τρίτο βήμα είναι να κατασκευάσω μανίκι με την κλασική mortise and tenon ένωση. Η ευκαιρία θα δωθεί με την κατασκευή μιας άλλης θρυλικής και αγαπημένης μου κιθάρας. 1958 Gibson Korina Explorer Allen Collins inspired. Specs: Gold hardware 24.625” scale 12” radius korina body and neck madagascar rosewood fretboard 1/4” pearl dot inlays Maestro tremolo Halon steel guitar abr-1 bridge with brass saddles GAS Legend 58 Humbuckers (rock!) emerson cts pro pots 500k pio .022μF cap Switchcraft right angle switch DIY pickguard Kluson explorer tulip tuners (έχει βελτιωθεί πολύ τελευταία η μάρκα αυτή). traditional single acting truss rod Δεν θα είναι ακριβές αντίγραφο της κιθάρας του Collins, αν και λογικά θα μπορεί να μετατραπεί σε κάτι τέτοιο, αν βάλω τη Schaller roller γέφυρα που είχε ή τα κλειδιά που δεν ήταν original. Το πρότζεκτ ξεκίνησε πριν 9 μήνες και σιγά - σιγά φτάνει στο τέλος του.
    2 βαθμοί
  12. Ευχαριστώ Άγιε μου Βασίλη που ήρθες έστω και μια μέρα μετα τα Χριστούγεννα (καταλαβαίνω τι τραβάτε στο επάγγελμα των παραδόσεων τελευταία) κι ας δώσαμε ραντεβού στα Πατήσια. Μου 'φερε ένα Barber Direct Drive v3.5 μάλλον μιας και έχει σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά με του 4 εκτός απο το midrange toggle που είναι για τα harmonics όπως στο 3. Έστειλε τον Μιχάλη αλλά δεν έμοιαζε με καλικάντζαρο (μια χαρά παιδί μου φάνηκε) και κουβεντιάσαμε και κανα τέταρτο για κιθάρες κλπ. Τι ωβαία που είναι τα Χριστούγεννα. Το δοκίμασα και μου έκανε εντύπωση πόσο εύκολα έβγαλα τον παλιό καλό ήχο του Santana αν και εγω το πήρα για το low gain και μάλλον θα αντικαταστήσει στην πεταλιέρα το OCD που έχω ήδη για bridge pickups, πλάι με το Boss OD-3 για neck. Εχει 3 επιλογές gain και αυτή που μου άρεσε περισσότερο σήμερα ήταν η high gain. Ίδωμεν. Πολύ ποιοτική κατασκευή όπως βλέπετε με Alpha pots, χωρίς να έχει να κρύψει τίποτα μπας και τον αντιγράψουν (αντιθέτως στο site του δίνει και σχέδιο για... service.) καθως και την υπογραφή του Ronni ενος εκ των δυο που τα συναρμολογούν όπως λέει ο ίδιος ο Barber.
    2 βαθμοί
  13. Oκ, το καταλαβαίνω. Αλλά συνήθως δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό. Εννοώ ότι δεν υπάρχει λόγος να λες πράγματα που παίζει και να μην τα πιστεύεις για να καταδείξεις κάτι. Απλώς καταδεικνύεις απευθείας, είναι πιο αποτελεσματικό συνήθως. Αλλά δεν παρεξήγησα τιποτε, ούτε θα γίνω απολογητής του πιάνου ή της κιθάρας. Εκπληκτικά όργανα αμφότερα και το ξέρουμε όλοι φαντάζομαι. 2. Εγώ πιάνω μέχρι 10ες στο πιάνο, οπότε αν θες διαδοχικές 4ες μπορώ μέχρι 3 ανά χέρι, οπότε με υπέρθεση 3 + 1 ανάμεσα + 3 = 7. Κάποιοι σπάνιοι τύποι με χέρια - φτυάρια μπορούν και 4 4ες, οπότε εκεί πάμε σε 4+1+4 = 9 διαδοχικές. Για 5ες, φτάνεις μέχρι 2 (διάστημα 9ης) εκτός αν σε λένε Art Tatum ή Sergei Rachmaninoff οπότε μπορεί να χτυπήσεις και 3 στη σειρά (φτάνουν μέχρι 13η). Για τους νορμάλ ανθρώπους λοιπόν άντε να βάλεις 2 + 1 ενδιάμεση + 2 = 5 πέμπτες. Για τα φτυάρια 3+1+3 = 7 5ες στη σειρά. Δεδομένου ότι έχω μπορεί κανείς να χορδίσει μία κιθάρα σε 5ες αν θέλει, απευθείας έχει πλεονέκτημα τουλάχιστον απέναντι στα μη-φτυάρια. Άρα βλέπεις, έχει να κάνει με το κούρδισμα και το πόσο άνοιγμα στο πιάνο έχεις. Ύπουλο όργανο το πιάνο.
    2 βαθμοί
  14. οποιο σαιτ και να διαβάσω, οποιο ραδιο, ακούω για αυτές τις μλκιες με τη Βίσση και τη Βανδη. οχι αλλο κάρβουνο. ελεος.
    2 βαθμοί
  15. Ωδείο και δάσκαλο ΧΘΕΣ.
    2 βαθμοί
  16. To κορίτσι είναι σούπερ. Για την καλύτερη δυνατή βοήθεια στο θέμα Ολλανδία, καθώς και για ενδεχόμενη προετοιμασία, σου προτείνω να αποτανθείς στην Ειρήνη Κωνσταντινίδη. Εξαιρετική φωνή, και έχει περάσει από Ολλανδία. Προσωπικά έχω αρκετούς φίλους και γνωστούς εκεί, αλλά για την εξειδικευμένη κατάσταση του vocal νομίζω ότι η Ειρήνη είναι ό,τι χρειάζεται. Υπάρχουν επίσης αξιόλογα ιδρύματα σε Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Σουηδία, Νορβηγία κτλ., αλλά δεν ξέρω πόσα από αυτά είναι Αγγλόφωνα. Λογικά τα περισσότερα. Aν χρειάζεσαι πληροφορίες, μνμ.
    2 βαθμοί
  17. Μη γίνεστε κακοί ρε μπαγάσες. Είναι δυο αναγνωρισμένες τραγουδίστριες που εκτιμά το πλατύ κοινό. Αν είναι οι καλύτερες όλων των εποχών... περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προσωπικά μου είναι αδιάφορες αλλά δεν αναιρεί τίποτα αυτό και στο κάτω - κατω, χεστήκανε τι νομίζω εγω.
    2 βαθμοί
  18. και όχι μόνο....άφησε το πιάνο και θέλει να μας κλέψει τη δόξα, δε φτάνει που μας έκλεψε την κιθάρα των 1504 ευρώ. Αντε φτιάξτε κανα λογαριασμό στο φβ να τσιμπήσουμε κανα λαικ.... https://www.facebook.com/effiepanagiotidou/videos/3986659318025054
    2 βαθμοί
  19. Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
    1 βαθμός
  20. Ένα παλιό μου τραγουδάκι. Το ανέβασα εδώ πριν έξι+ χρόνια... Το ξανανεβάζω πάλι ψιλοβελτιωμένο στα σημεία... Είναι το δεύτερο τραγούδι που έγραψα ποτές?, στην τρυφερή ηλικία των 16-17 χρόνων.... Στίχοι, μουσική απαράλλαχτα από τότε. Το 2014 δούλευα το mixcraft DAW οπότε πήρα τα tracks απ'αυτό και τα μετέφερα στο Reaper όπου και έγινε και η καινούρια μίξη. Πάντως κάποια στιγμή, είναι στα μελλοντικά μου σχέδια ?, θα το ενορχηστρώσω απ'την αρχή. Για την ώρα ας πούμε ότι είμαι ψιλοευχαριστημένος από το όλον, εκτός φυσικά από την παραγωγή του.... Ότι έχετε να πείτε, πείτε το με τακτ γιατί είμαι ευαίσθητο παιδί!
    1 βαθμός
  21. Αισθάνομαι πολύ περήφανος που ενα δικό μας παιδί κινείται τόσο πετυχημένα σε ένα χώρο όπως αυτό των πεταλιών κιθάρας, σε παγκόσμιο επίπεδο. Tίποτα δεν είναι τυχαίο βέβαια αφού κινείται με μεγάλη προσοχή, αφοσίωση, με όραμα και δεν αυτοπεριορίζεται στον τόπο του. Μιλάω για τον Γιάννη Αναστασάκη γνωστό και ως Jam, φυσικά. Αύριο κυκλοφορεί το νέο του πετάλι σε συνεργασία με το δημοφιλές κανάλι That Pedal Show των Mick και Dan στο Youtube. Το JAM Pedals Harmonious Monk Tremolo Pedal. Πρόκειται για ένα αναλογικό κύκλωμα με δύο επιλέξιμα LFO που παρέχουν διαφορετικά επίπεδα έντασης διαμόρφωσης, διαθέσιμα σε Harmonic και Amplitude mode. Τιμή στα €249 όπως αναφέρει στη σελίδα του. Στο βίντεο οι γνωστοί παρουσιαστές ανακοίνωσαν την συνεργασία και το πως προέκυψε και παράλληλα μας δίνουν μια γεύση απο το εξαιρετικό αυτό πετάλι. Καλή επιτυχία του εύχομαι.
    1 βαθμός
  22. και οι δυο καλές είναι , έχουν τραγούδια που είναι τεράστιες επιτυχίες , ακόμα και παγκοσμίως και αυτό διότι Φοίβος και Καρβέλας έχουν αντιγράψει ξεδιάντροπα τις καλύτερες ροκ και electronic μουσικές των 90'ς και των 00'ς ??? ( βασικά τι λέω, στην περίπτωση της Βίσση ο Καρβέλας έχει κλέψει και τα 70'ς & 80'ς )
    1 βαθμός
  23. Κομμάτια του Σοπέν υπάρχουν από πολύ εύκολα μέχρι υπερβολικά δύσκολα. Don't worry (για Σατί σε βλέπω στα αρχικά στάδια ?). Τα άσχημα όταν μαθαίνεις μόνος σου πιάνο είναι: - Θα κάνεις διάφορα μικρά λάθη - ακόμη και εάν προσπαθείς να εφαρμόσεις 100% αυτά που θα διαβάζεις. - Τα λάθη αυτά δεν θα τα ξέρεις και δεν θα τα καταλαβαίνεις εσύ, άρα θα είναι δύσκολο να τα "ξεμάθεις" κάποτε.. - Κλασικά τέτοια σημεία: στάση σώματος/χεριών, δακτυλισμοί, "μετάφραση" σημείων παρτιτούρας, τρόπος μελέτης κλπ. - Διαβάζοντας ένα βιβλίο θα υπάρχουν πάντα πολλά μικρά σημεία που δεν θα αποσαφηνιστούν ποτέ. - Κάποια στιγμή θα φτάσεις ένα σημείο που δεν θα ξέρεις ποια κατεύθυνση του ρεπερτορίου θα πρέπει να ακολουθήσεις.. - Κάποια στιγμή θα φτάσεις ένα σημείο που η πρόοδος θα είναι πολύ δύσκολη γιατί χρειάζεται μεγάλη εξατομίκευση στη διδασκαλία (αυτό χρειάζεται δάσκαλο). - Ένα άλλο δύσκολο σημείο είναι ότι τα διάφορα κομμάτια θα πρέπει γενικά να τα μάθεις με κάποια σειρά η οποία θα υπακούει σε κάποιες λογικές - μόνος σου είναι δύσκολο να το εφαρμόσεις αυτό.. (η σειρά αυτή είναι λίγο-πολύ στυλιζαρισμένη μόνον όταν κάποιος ξεκινά να παίζει σε μικρή ηλικία). - Συν το ότι είναι δύσκολο να ξέρεις πόση πρόοδο κάνεις επειδή δεν έχεις κάποιον να σε ελέγχει.. - Συν το ότι όταν παίζεις μόνος σου μερικές φορές δεν θα έχεις κίνητρο και θα μένεις πίσω στην προσπάθεια.. - Βέβαια, για να διορθώσεις τα παραπάνω θα πρέπει να βρεις το δάσκαλο που σου ταιριάζει.. Σπάνια έχω δει να μένει κάποιος με ένα δάσκαλο από την αρχή μέχρι το τέλος.. - Υπάρχει και μια "μεσοβέζικη" λύση: κάνεις μαθήματα αλλά σε αρκετά αραιά χρονικά διαστήματα.. (π.χ. 1 δίωρο το μήνα). Έτσι θα αποφύγεις κάποια λάθη που θα βλέπει και θα διορθώνει ο δάσκαλος, αλλά θα έχεις και ένα μέρος της ελευθερίας που θέλεις.. - Τώρα, πώς θα μάθεις εύκολα και γρήγορα να διαβάζεις νότες.. και μάλιστα σε 2 πεντάγραμμα.. χμ.. Αυτό είναι κάτι που μπορείς να μάθεις μόνος σου μέχρι ενός σημείου αλλά θέλει αρκετή υπομονή στην αρχή..
    1 βαθμός
  24. Συμφωνώ απόλυτα σε όλα.
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. Ε κλείσε σάιτ και ραδιόφωνα που λένε παπαριές, και πάγαινε να δεις κανένα μπάτσελορ να ξεσκάσεις λίγο βρε αδερφέ .....
    1 βαθμός
  27. 1 βαθμός
  28. Αν χρειαστείτε κάτι για τα πιο πρακτικά, στείλε μου @dimsonic. Σε μερικούς μήνες -Covid επιτρέποντος- θα έχω εγκατασταθεί στο Amsterdam.
    1 βαθμός
  29. Εγώ ήθελα να τονίσω οτι το πιάνο είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη θεωρία της μουσικής, και λάθος μου που το έθεσα μονόμπαντα, έχει δίκιο ο@fusiongtr Το πιάνο το θεωρώ δύσκολο γιατί δεν υπάρχουν τα patterns που υπάρχουν πχ στην κιθάρα. Παίζεις με 10 δάχτυλα + πόδια, έχει το μεγαλύτερο range σε νότες, και έχει και πολύ μεγάλο dynamic range. Φυσικά κάθε όργανο έχει τη δυσκολία του, και σίγουρα κάποιοι τα καταφέρνουν καλύτερα σε ένα όργανο από κάποιο άλλο. Ολοι νομίζω όμως συμφωνούμε στο ότι χρειάζεται οπωσδήποτε καθηγητής.
    1 βαθμός
  30. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές εύχομαι, Υγεια σε ολους! Ηρθα να σας πω τα καλαντα. noiz kalanta.mp3
    1 βαθμός
  31. Αυτό είναι το performance που και στην ιστορία έμεινε και δεν μπορεί να πει κανείς πως δεν είναι από τις κορυφαίες σε όλα. Εγώ φαντάζομαι και η μισή Ελλάδα το είδαμε τότε και το βράδυ μάλιστα την παίξαμε για πάρτη της . Αυτή είναι πιο κορυφαία από τη Βίσση. Και έχει και υποκριτικό ταλέντο. Στο ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ μια χαρά έπαιξε τότε.
    1 βαθμός
  32. Μα ήθελα και μια explorer! Επίσης μαθαίνω ακόμη... μου αρέσει η διαδικασία! Αν δεις το thread της oddball θα φανει ότι στο τέλος θα διαφοροποιηθώ και στο χεντστοκ και στο wiring. Project είναι ... tribute είναι. Αργότερα θέλω να κάνω και κάποια δικά μου σχέδια. Ξαναλέω ακόμη μαθαίνω και tweekάρω. Πρέπει να μάθω την αλφαβήτα, πριν αρχίσω να γράφω ποιήματα, οπότε αν θέλεις είναι και μια άσκηση ύφους, που λέμε και στα μουσικά μας. Καλές γιορτές!! Και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    1 βαθμός
  33. Αυτά είναι .... Στα 'λεγα εγώ, δεν στα 'λεγα? Αύριο όμως θέλουμε κλιπ με άλλη ρύθμιση. Κάθε μέρα κι από ένα με τις .... ρυθμίσεις της ημέρας.
    1 βαθμός
  34. Φοβερός παίχτης.
    1 βαθμός
  35. Το δικό σου "Air" (Bach) ..... !! Φίλε μου είναι πολύ ιδιαίτερο το κομμάτι αυτό ! Από αυτά που μαγεύουν αυτιά (τουλάχιστον τα δικά μου...) Μπράβο και Χρόνια Πολλά !
    1 βαθμός
  36. Εάν μιλάς για φλέβες, εγώ τις έχω κόψει για την Julia εδώ και 35+ χρόνια... Ίσως το κομμάτι που με "άγγιξε"¨περισσότερο από ότι μουσική έχω ακούσει στην ζωή μου... Έπαιξαν ρόλο βέβαια πολλοί παράγοντες γι αυτό!
    1 βαθμός
  37. Ξανασκέψου το .... Κάποιες μουσικές Στράτο μου είναι "δεμένες" με την ζωή μας. Δεν έχει να κάνει με πιο είναι το καλύτερο τραγούδι του καλλιτέχνη....
    1 βαθμός
  38. Ίσως το Νο 1 για μένα από τον David Μετά από αυτό βέβαια... άντε διάλεξε Νο1 από Bowie..... Μέχρι το Diamond dogs μόνο αριστουργήματα έγραφε....
    1 βαθμός
  39. Αγάπη ο Bowie αλλά και ο παρακάτω Στράτε...
    1 βαθμός
  40. Επειδή με έφτιαξες (δεν ξέρω γιατί μου ήρθε ο Bowie στο μυαλό) .....
    1 βαθμός
  41. Πώς να μην είναι καλό μετά από τέτοια προετοιμασία? Έτσι εξηγούνται όλα. Να το πίνεις το ρημάδι, κάνει δουλειά λέμε.
    1 βαθμός
  42. Τοσα χρονια την εχω αυτη την κιθαρα και με εχει βολεψει αφανταστα, σκυλι. Οποτε της το χρωστουσα ενα βιντεακι, αυτοσχεδιασμος πανω σε τζαζ μπλουζ φορμα. Ο ηχος ειναι καρφι σε ενα Boss Gt-1, με μιξη στο reaper του ηχου της καμερας και direct..
    1 βαθμός
  43. είναι και το κομμάτι όμως...καλούτσικο
    1 βαθμός
  44. Τσεκαρε και αυτούς https://www.northwestguitars.co.uk/1-piece-eric-clapton-style-stratocaster-neck-medium-v-22-frets-satin-finish/
    1 βαθμός
  45. Πολύ όμορφο. Καλύτερη Χρονιά το '21 με Υγεία.
    1 βαθμός
  46. Έπεσε παραγγελία ... σσσσσ ακούνε αυτιά παντού. https://www.tubeampdoctor.com/en/tweed-one-5-5f1-style-amp-kit?c=80 Mε 12αρι και ασυναρμολόγητος. Τώρα στο έλεος των Courier (επέλεξα UPS και είδωμεν). Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Καλές γιορτές να έχουμε, μελωδικές και με υγεία.
    1 βαθμός
  47. Αποχαιρετώ και εγω το 2020 με ενα ακόμα χαλαρό κομμάτι. Hope you enjoy it!
    1 βαθμός
  48. Unmasterd Track Hardware Gear used: #KorgProphecy, #RolandD50, #EnsoniqTs10, #YamahaEx5, #YamahaTG55, #RolandR8 MkII, #RolandU20
    1 βαθμός
  49. χελόου φρεντς! Το "Little song" είναι ένα κομμάτι από ένα πρότζεκτ που ξεκίνησε λίγο σαν bedroom fun φαση και μέσα σε ένα χρόνο εξελίχτηκε σε μια σχεδόν ολοκληρωμένη φάση μέ το όνομα The Do Not's και ένα άλμπουμ με 8 κομμάτια έτοιμο! Συνολικά το ντουέτο/πρότζεκτ αυτό κινείται στον χώρο του post-punk, shoegaze, indie κλπ κάποιες φορές με πιο έντονο τρόπο και κάποιες φορές πιο εσωτερικά, σχεδόν πάντα σε ασπρόμαυρα και σκοτεινά ηχοτοπία...αυτο είναι το πιο ποπ κομμάτι, πάντα στη λογική του indie/shoegaze κλπ Φωνούλα, κιθάρες και παραγωγή γιορσ τρούλι! Στο κανάλι στο YouTube μπορείτε να ακούσετε και τα υπόλοιπα...και αν δεν το κάνετε θα σας τα βάλω εδώ ούτως ή άλλως!!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...