Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      7492


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/23/20 σε όλα

  1. Πάντα η γυναίκα πρέπει να είναι πιο νέα απ' το ουίσκυ, γιατί ανάμεσα στα δύο ... ο φίλος σου να τα πείτε είναι το ουίσκυ. Αλλά δυστυχώς, όλοι ανάποδα λειτουργούν. Μάθετε μπαλίτσα από τον άρχοντα..... EDIT: Σοβαρά τώρα, οι περισσότεροι, μιλάνε με την γυναίκα, και μετά παίρνουν το ουίσκυ αγκαλιά (μάλλον από τα νεύρα τους). Το σωστό είναι να μιλάς με το ουίσκυ, και μετά χαλαρός να παίρνεις αγκαλιά την γυναίκα.
    2 βαθμοί
  2. 18 χρονών να'ναι και ότι να'ναι έλεγε ο παππούς μου !?
    2 βαθμοί
  3. Με ένα μπουκάλι Johnnie θα βλέπεις τέσσερα pots! Problem solved!? Μην παίρνεις όρκο ?, ότι γράφει ο SF από κάτω ισχύει....
    2 βαθμοί
  4. Οι πρώτες CS ήταν σχεδόν χειροποίητες οπότε ναι είχαν,όπως και όλες οι vintage Fender, πολλές ατέλειες. Μια strat που είχα εγώ είχε neck gap στο οποίο παρκαρε νταλίκα ? .
    2 βαθμοί
  5. Είναι η FR Fender ,υπήρχε στα 90s. Αν είναι αυθεντική (μια φωτογραφία ΟΛΌΚΛΗΡΗΣ της κιθάρας , μπροστινή μεριά θα βοηθούσε) : https://reverb.com/item/3563805-fender-custom-shop-usa-1998-contemporary-stratocaster-designed-by-john-suhr Βγάλε ένα 20% αφού δεν έχεις πιστοποιητικό και βαλίτσα . Σε συμβουλεύω ξανά να επικοινωνήσεις με το email που σου έστειλα ώστε να σου πιστοποιήσουν την αυθεντικότητα της κιθάρας, ακόμα και να σου στείλουν ένα αντίγραφο του πιστοποιητικού. Έτσι δεν θα χάσεις αυτό το 20% και θα την πουλήσεις και ευκολότερα μια και είναι πολύ σπάνιο μοντέλο και... it raises eyebrows... (Δες τις αντιδράσεις παραπάνω) ?
    2 βαθμοί
  6. Είναι η ιδέα μου, ή λείπει ένα pot?
    2 βαθμοί
  7. Ένα παλιό μου τραγουδάκι. Το ανέβασα εδώ πριν έξι+ χρόνια... Το ξανανεβάζω πάλι ψιλοβελτιωμένο στα σημεία... Είναι το δεύτερο τραγούδι που έγραψα ποτές?, στην τρυφερή ηλικία των 16-17 χρόνων.... Στίχοι, μουσική απαράλλαχτα από τότε. Το 2014 δούλευα το mixcraft DAW οπότε πήρα τα tracks απ'αυτό και τα μετέφερα στο Reaper όπου και έγινε και η καινούρια μίξη. Πάντως κάποια στιγμή, είναι στα μελλοντικά μου σχέδια ?, θα το ενορχηστρώσω απ'την αρχή. Για την ώρα ας πούμε ότι είμαι ψιλοευχαριστημένος από το όλον, εκτός φυσικά από την παραγωγή του.... Ότι έχετε να πείτε, πείτε το με τακτ γιατί είμαι ευαίσθητο παιδί!
    1 βαθμός
  8. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτήν συγχώνευση ποστς....
    1 βαθμός
  9. Σ'έχω..... Αλλαγή ύφους και είδους και πάμε σε έναν Μουζίκαρο που εδρεύει εδώ στο Νόιζ αλλά με αυτά που γράφει, μάλλον τον βλέπω να μην μας μιλάει σε λίγο καιρό....
    1 βαθμός
  10. ...και πολύ καλός στο sex....! Τόσες και τόσες γυναίκες δεν μπορεί να κάνουν λάθος!
    1 βαθμός
  11. Σα δεν ντρέπεσαι λέω εγώ.....? Μετά από τα 18χρονα ουίσκι και τα μιλφέι? μας την λες κιόλας!!
    1 βαθμός
  12. Cutty Sark?? Δεν με είπες,πόσα χρήματα ζητάει ο κάτοχος?
    1 βαθμός
  13. Και μένα μ' άρεσε. Εξαιρετική αλλαγή.
    1 βαθμός
  14. Η σωστή λύση είναι να επενδύσει και η κοπέλα σε εξοπλισμό, συμμετέχοντας με τη σειρά της και οικονομικά στο όποιο project δουλεύετε, αντί να ψάχνεις εσύ να βρεις άκρη μόνος σου φίλε, αναλαμβάνοντας ακόμα και υποχρεώσεις που δεν είναι δικές σου....
    1 βαθμός
  15. Το είδα, απλά παραθέτω το link γιατι εκεί υπάρχει και το ίδιο logo στην πίσω μεριά του headstock.
    1 βαθμός
  16. Μάλλον είναι μία Contemporary απο τα μεσα του 90' Δες εδώ: https://www.fuzzfaced.net/contemporary-strat-custom-shop.html
    1 βαθμός
  17. εμενα αΦθεντικά μου φαίνεται, με την έννοια οτι θα ήταν πιο δαπανηρό το αναπαράγει κανείς ακριβως το σχέδιο (και αυτη μοιάζει πολυ με αυτη που ποσταρε ο ΣΦ) απο το να αγοράσει απλά την γνησια. Δηλ δεν ήταν ενα ΤΟΣΟ εμπορικό μοντέλο που να δικαιολογεί την επένδυση χρόνου στην πιστη αναπαραγωγή.
    1 βαθμός
  18. 1 βαθμός
  19. Καλησπέρα και πάλι! Ανέβασα το πρώτο single από τον δίσκο. Περιμένω σχόλια... Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
    1 βαθμός
  20. Ευχαριστώ πολύ , χαίρομαι που σου άρεσε ! Θα σου πω .... επέτρεψέ μου μια εισαγωγή όμως. Σ' αυτόν εδώ το χώρο της μουσικής νιώθω σαν τον αδερφό του Τσάρλι στο Two and a Half Men...χαχαχχααχχα Από την μία πλευρά ο επιτυχημένος από κάθε άποψη (σχεδόν) κι από την άλλη ο ταλαίπωρος χειροπρακτικός...!!! Οπότε , είναι δεδομένο ότι δεν μπορώ να "μαγέψω" αυτιά ελλείψει γνώσεων και επιπέδου αλλά, επιμένω να προσπαθώ να προσφέρω τουλάχιστον κάποιο μασάζ σε αυτά ! ? Ξεκίνησα με ένα ακκορντεόν δώρο ενός Θείου μου (πρέπει να ήμουν κάτω από 10 ετών) το οποίο το φόρεσα ανάποδα - κανείς δεν ήξερε πως ακριβώς φοριέται - κι έμαθα να παίζω μελωδία με το αριστερό αν και δεξιόχειρ ! ? Πολύ αργότερα ήρθε ένα αρμόνιο σπίτι οπότε, σιγά-σιγά κατάλαβα ότι υπάρχουν συγχορδίες ενώ είχα ένα δεξί χέρι που έπρεπε να μάθει από την αρχή όσα ήξερε το αριστερό... Κάποτε γνώρισα κι έναν αληθινό πιανίστα , μου έδειξε πέντε πράγματα σε ένα ας το πούμε "δημόσιο" πιάνο και τέλος η "κατάρτιση"... Από τότε που μπήκε η μουσική στα computer έμπλεξα κι εγώ με μεγάλη χαρά κυρίως διότι ήξερα καλά από computer. Έμαθα με midi να δουλεύω. Το 90% της δουλειάς είναι σε midi. Ένα παλιό DAW που έχω σε έναν παλιό υπολογιστή και κάποια επίσης παλιά προγράμματα midi και soft synth με βοηθάνε πολύ. Επειδή ξέρω να προγραμματίζω τον υπολογιστή , έχω και κάποια μυστικά όμως,..... To chord progression και οι μελωδικές γραμμές σε κάθε λεπτομέρεια είναι πάντα μα πάντα αυτό που θέλω και μπορώ να ελέγχω απόλυτα. Μπασογραμμές , drums , percussion και κιθάρα είναι για μένα θέμα επιλογής από βιβλιοθήκες midi, θέμα γούστου και αυτιού δηλαδή. Δεν είμαι ντραμίστας - δεν είμαι κιθαρίστας , δεν είμαι μπασίστας .... δεν είμαι τεχνικός ήχου. Απλά παίζω πλήκτρα και είμαι computeras. Το vst plugin nebula του πάλαι ποτέ computer music μου ζεσταίνει κάθε τρακ αλλά και την τελική μίξη. Το παιδεύω να το μάθω καλύτερα... Να είσαι καλά φίλε μου. Καλές γιορτές !!
    1 βαθμός
  21. και όχι μόνο....άφησε το πιάνο και θέλει να μας κλέψει τη δόξα, δε φτάνει που μας έκλεψε την κιθάρα των 1504 ευρώ. Αντε φτιάξτε κανα λογαριασμό στο φβ να τσιμπήσουμε κανα λαικ.... https://www.facebook.com/effiepanagiotidou/videos/3986659318025054
    1 βαθμός
  22. Καλοτάξιδη και καλότυχη να είναι η κοπέλα, έχει γερές βάσεις και δεξιότητες, με καλλιέργεια και μελέτη δε τη σταματάει τίποτα, εύχομαι τα καλύτερα και υγεία!
    1 βαθμός
  23. Το πρόβλημα σου δεν θα είναι το πως θα αφαιρέσεις "θορύβους" αλλά η κακή ποιότητα του μικροφώνου. Ετσι κι αλλιώς την επεξεργασία θα την κάνετε αφού εισάγετε τα ηχογραφημένα φωνητικά στον υπολογιστή και σε καποιο DAW υποθέτω, οπότε τα app στο τηλέφωνο δεν χρειάζονται. Καλή ιδέα είναι το αυτοκίνητο για τον χώρο.
    1 βαθμός
  24. Μπράβο Δημήτρη, συγχαρητήρια!!
    1 βαθμός
  25. Να την χαιρεσαι την κορακλα! Απ' οσο ξερω, κανει πολυ ωραια πραγματα με τη φωνη της και με τη μουσικη γενικοτερα. Δεν μοιαζει να εχει αναγκη απο "σπρωξιμο", φτιαχνοντας της κομματια κλπ. Ηδη φαινεται οτι περναει πολυ καλα με αυτα που κανει και εχει βρει τον δρομο της. Στη θεση σου, βεβαια, θα "χρησιμοποιουσα" τη φωνη της με καθε ευκαιρια και θα εφτιαχνα κομματια ειδικα για εκεινη. Ανεκτιμητο δωρο απο εσενα. Αλλα και απο εκεινη. Ειναι win win. Ειναι bonus και για τις δυο πλευρες. Εαν φτιαξεις και πιο ευκολοχωνευτα* κομματια, θα τα τραγουδα και πιο συχνα. Πιθανον και σε εμφανισεις της. * ειναι πολυ ευκολο. Το μονο που εχεις να κανεις ειναι να αφηνεις την παραγωγη του κομματιου στη μεση, και να το γεμισεις αρπετζια... ?
    1 βαθμός
  26. είμαι σίγουρος ότι αν πραγματικά το θέλει, έχει τις δυνατότητες να κάνει πράγματα στον χώρο... εντάξει είναι κάτι που δεν μπορεί να προκαθοριστεί (όπως ο ίδιος ξέρεις καλά) ως αποτέλεσμα, αλλά αξίζει τον κόπο να επιμείνει... μου αρέσει πάρα πολύ η χροιά της και εκφραστικά και τεχνικά είναι σε πολύ καλό δρόμο... της εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα...? ΥΓ. αν ποτέ έφτιαχνα μπάντα θα χαιρόμουν αν ήταν μέλος της...
    1 βαθμός
  27. Ποιος είναι αυτός που σφετερίζεται τον τίτλο μου;
    1 βαθμός
  28. ΠΡΟΣΟΧΗ! Ακολουθεί Λαϊκό τραγούδι, ακούστε με προσωπική σας ευθύνη, ο υπογράφων σας προειδοποίησε και απεκδύεται πάσης ευθύνης. Είναι πειραματισμός σε κάτι διαφορετικό, λαϊκός δρόμος έξω από το δικό μου comfort zone. Όπως και να έχει το ευχαριστήθηκα! Της Γης Οι Αμαρτωλοί (Verse) Θα έρθει η ώρα και η στιγμή στάχτη η αλήθεια στάχτη οι δισταγμοί. Στο τσιγάρο λάμα κοφτερή. Τέλος τα λόγια ευθεία η βολή. (Chorus) Σβήσε τα μάτια λύσε το φιλί η λάμπα καίει μέχρι το πρωί. Όσοι μιλούνε στάζουνε χολή. Μα δεν ακούνε της γης οι Αμαρτωλοί (Verse2) Κάνε τώρα μια προσευχή για αμαρτίες που 'χεις σκεφτεί. Άσε να λένε οι προεστοί, όσοι αγαπάνε δεν είναι Αμαρτωλοί. (Chorus2) Σβήσε τα μάτια λύσε το φιλί η λάμπα καίει μέχρι το πρωί. Όσοι αγαπούνε είναι οι τυχεροί, να τι ζητούνε της γης οι Αμαρτωλοί
    1 βαθμός
  29. χαχαχαχχα κλάμα
    1 βαθμός
  30. 1 βαθμός
  31. https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a0RnYeB_460svav1.mp4
    1 βαθμός
  32. - Πριν φυσηξω εκανα μια ευχη. - Και τι εγινε? - Δεν επιασε. Μου πηραν το διπλωμα.
    1 βαθμός
  33. Καλησπέρα παιδιά... Πολύ σωστά αυτά που είπε ο Loizos αλλα επιτρέψτε μου μία πιο αναλυτική προσέγγιση...έτσι για βγάλω το άχτι μου! Ο ψυχίατρος μου είπε να μιλάω και να γράφω πολύ και ως γνωστόν στου τρελούς λέμε πάντα "ναι". Πάρτε λοιπόν 500 λέξεις για το θέμα των ισορροπημένων συνδέσεων και κυκλωμάτων... Πρώτα απΆόλα θα πρέπει να πούμε πως o λόγος που υπάρχουν οι ισορροπημένες συνδέσεςις δεν είναι άλλος πέρα από την καταστολή-ακύρωση του θορύβου που εισβάλει επαγωγικά στα καλώδια σύνδεσης ηχητικών συσκευών που, κατά κανόνα «κουβαλάνε» σήματα χαμηλής στάθμης (max 4-5 V). O θόρυβος αυτός προέρχεται από τις, λεγόμενες, ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές ενώ, όσο μεγαλύτερο είναι το μήκος του καλωδίου τόσο περισσότερο θόρυβο μαζεύει στην διαδρομή του. Εκμεταλλευόμενοι, λοιπόν, την βασική αρχή της κυματικής που λέει πως όταν προσθέσουμε δύο όμοια ακουστικά κύματα αντίθετης φάσης (180 μοίρες) αυτό που παίρνουμε στην έξοδο είναι το…απόλυτο 0, δημιουργήσαμε τις balanced συνδέσεις και κυκλώματα. Ως εκ τούτου, από μία balanced έξοδο παίρνουμε δύο ανεξάρτητους αγωγούς που κουβαλούν το ίδιο ακριβώς μουσικό σήμα, αλλά 180 μοίρες εκτός φάσης (pins 2 και 3 στα XLR ή Tip και Ring στα TRS) και την γνωστή θωράκιση-μπλεντάζ ( pin 1 ή sleeve). Η αναστροφή της φάσης γίνεται με ένα εξάρτημα που ονομάζουμε «αναστροφέα φάσης». Στη πολύμετρη διαδρομή του καλωδίου αυτό φυσιολογικά μαζεύει θόρυβο ο οποίος όμως εισέρχεται συμφασικά στους δύο αγωγούς. Στην balanced είσοδο του επόμενου μηχανήματος (πχ κονσόλα) υπάρχει ένα άλλο εξάρτημα που ονομάζεται «διαφορικός ενισχυτής» και ανταποκρίνεται στις διαφορές των τάσεων που «βλέπει» στην είσοδό του. Ουσιαστικά αυτό το εξάρτημα λύνει την εξής απλή μαθηματική πράξη: Εστω V+ το μουσικό σήμα ορθής φάσης του pin 1 Εστω V- το μουσικό ανάστροφης φάσης του pin 2, και Εστω Χ ο θόρυβος στον κάθε αγωγό. Βάσει αυτών που είπα: Στο pin 1 «ταξιδεύει» +V+X Στο pin 2 «ταξιδεύει» -V+X O διαφορικός ενισχυτής εκτελεί τη πράξη: (+V+X) – (-V+X)= +V+X+V-X= Με άλλα λόγια ο διαφορικός ενισχυτής στην είσοδο …με μία κίνηση ματ βγάζει τον άλλοτε συμφασικό θόρυβο εκτός φάσης (180 μοίρες) και το εκτός φάση ωφέλιμο σήμα εντός φάσης (0 μοίρες). Το αποτέλεσμα; Ο θόρυβος ακυρώνεται και το ωφέλιμο, μουσικό σήμα, όχι απλά παραλαμβάνεται αυτούσιο και πεντακάθαρο, αλλά και με διπλάσιο πλάτος (+6 dB). Ένα σημείο που θέλει προσοχή και κανείς δεν το λέει είναι το εξής: Μπορεί η σύνδεση μεταξύ δύο συσκευών να είναι balanced, αλλά τι γίνεται με τα κυκλώματα των συσκευών πριν και μετά τις balanced εισοδοεξόδους τους; Είναι και αυτά ισορροπημένα ή το σήμα κυκλοφορεί μέσα στην συσκευή unbalanced; Ιδού η απορία…! Η άποψή μου είναι πως μία balanced συνδεσμολογία μεταξύ δύο –εσωτερικά- unbalanced συσκευών προσφέρει μόνο το ήμισυ των πλεονεκτημάτων της όλης ισορροπημένης θεωρίας, από πλευράς ηχητικής ποιότητας. Η ποιότητα του αναστροφέα φάση και του διαφορικού ενισχυτή παίζουν καταλυτικό ρόλο στη ποιότητα του ηχητικού αποτελέσματος. Μπορεί στο PA όλα αυτά να μοιάζουν «ψιλά γράμματα» όμως σε ένα recording ή mastering studio έχουν τη σημασία τους. Εν πάση περιπτώσει, ένα balanced κύκλωμα θα πρέπει να είναι balanced από την αρχή μέχρι το τέλος και όχι μόνο σε επίπεδο συνδέσεων. Βέβαια, η true balanced κυκλωματική σχεδίαση απαιτεί τα διπλάσια υλικά στη διαδρομή του σήματος και φυσικά το διπλάσιο κόστος. Αυτά θα έπρεπε να πληρώνουμε αλλά…ποιος ασχολείται; Εύχομαι να μην σας κούρασα… Λευτέρης Ξένος
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...