Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      1713


  4. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      1416


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/08/20 σε όλα

  1. εσυ ισε Κομμουνιστης...αν επαιρνα και εγω ολα αΦτα τα φαρμαΚα που σας εδινε η κομσομολ στον Περισσο θα ημανε ο ΤσαϊκοΦσκι.
    4 βαθμοί
  2. Ποτέ αλλάζουν οι χορδές; Ποτέ καίγονται οι λάμπες; Πετάλια ποτέ παίρνουνε Οι σοβαροί ροκ ανΤρες; Και είναι και τα μεγάφωνα Πολύ μεγαλο θέμα Έχουν χυθεί για όλα αυτά Ποτάμια δάκρυα και αίμα. Θέλω να παικΣω λίγο μπλουζΣ Να φύγουν τα φαρμακια Μα έχω πολύ μπερδευτεί, Δεν έχω πεταλακια πΣαχνω να βρω του μπι μπι Κινγκ Το μαγικό πετάλι Να είναι επαγγελματικό Κι όχι κανά ρεταλι Το φανταΖμα του μπι μπι Κινγκ Με ξύπνησε το βράδυ Και η αλήθεια ελαμπΣε Μέσ'το βαθύ σκοτάδι "Όσοι για ήχο χρειάζονται ΔιστορΣιον και ντηλει Να ξέρεις ότι φίλε μου Είναι λιγακι γκέι" "Δεν παίζουνε το ανΤρικο Το μπλουζΣ του Μισισίπι Με τη μαμά και τον μπαμπά Ζούνε στο ίδιο σπίτι" "Ποτέ τους δεν δουλέψανε , Δεν μαζεΠσαν μΠαμπακι , Ακόμα και για αθλητιΖμο Παίζουνε μόνο σκάκι" Για αΦτο και εγώ αποφάσισα Δεν παίρνω πεταλακι Και μπλουΖσ θα παίζω αυθεντικό Με ένα τραΝτζιστορακι
    3 βαθμοί
  3. Κι άλλος περφεκτος πιτσαδόρος ? με φαλσέτο μάλιστα
    3 βαθμοί
  4. Αν και δεν είμαι πληκτράς, είχα αρκετά classic keyboards στα 80's και θεωρώ πως το παραπάνω κλαβιέ είχε την καλύτερη αίσθηση. Το είχα σε DX7, M1 και στο Wavestation (αν και δεν αναφέρεται). Η αίσθηση του ήταν ποιοτικότερη σε σχέση με ότι κυκλοφορούσε σε synth action και δεν νομίζω να έχει ξεπεραστεί.
    3 βαθμοί
  5. Αυτό μόνο ο ίδιος ο Μπομπ το ξέρει. Εμείς μόνο να σπεκουλάρουμε, να λατρεύουμε, να επικρίνουμε ή να ζηλεύουμε μπορούμε. Kι αν ένας ποδοσφαιριστής μπορεί να έχει 35.000.000 το χρόνο μισθό, ε, για του Mπομπ και λιγα μη σου πω πήρε.
    3 βαθμοί
  6. Αλλού τρως, αλλού πίνεις, αλλού πας και το δίνεις ?
    3 βαθμοί
  7. Tι θυμηθηκα. Αληθινη ιστορια απο το μακρινό 1996. Με παιρνει τηλεφωνο φιλος ντραμερ (με τρομερο χιουμορ) για μια δουλεια (μπουζουκια) - Και ποιος θα ειναι μαεστρος ρωταω καποια στιγμη? - Ο Ταδε (για να μη λεμε ονοματα). - Και τι οργανο θα παιζει στην ορχηστρα? - Μπασο. - Παιζει καλα? - Παιζει καλες τονικες, αλλά τις παιζει δίπλα ... (Α, Bb) ? .
    2 βαθμοί
  8. δεν χρειάζεται ΡΡ για να πεις αν κάτι που ακούς είναι μινόρε ή ματζόρε
    2 βαθμοί
  9. ειναι ,ειναι αφου ιμε λεχσχι μπιλντερμπεργκ & εχω τα ματια μου ΠΑΝΤΟΥ ,ρωτα και τον @cos_dr
    2 βαθμοί
  10. Προφανώς! Εσυ δηλ. δεν μπορείς? Νομίζω ότι κάθε μουσικός μπορεί να ξεχωρίσει τη νότα που παίζει το όργανό του. edit: φανταζεσαι να πάμε να προβάρουμε και να παίζω εγώ ΡΕ κι εσύ ΛΑ? Και σολφέζ να μην έχεις κάνει ποτέ και dictee που κάνουν στα ωδεία, ε, αυτό δεν το μπερδευεις Το θέμα δεν είναι ηχοληψίας, ομως. Και τεχνικά πάντως να το πάρεις, ο JHS εξηγεί τους διαφορετικούς τύπους των OD , τα gain stages κλπ. Ο Barber μου έδωσε μια ανάλογη απάντηση ότι αλλάζοντας ένα opamp ή μια δίοδο (άλλης μάρκας!) αλλάζει ο ήχος. Στην αρχή είπε ότι του ακούγονται ίδια τα ODs και μετά ότι του ακούγονται ίδιες οι νότες Λα και Ρε. Ε, δεν υπάρχει κάτι να συζητήσω με επιχειρήματα τεχνικά (JHS, Barber) ούτε Φυσικής (διαφορετικά Hz για La , Ρε κλπ), αφού "όλα ακούγονται ίδια"!
    2 βαθμοί
  11. Έτσι είναι Φώτη μου. Άλλοι με ακουστική στις παραλίες παίζανε για τις γκόμενες, κι εγώ με μότορχεντ, μέιντεν και τζούντας, μάζευα γύρω μου τους κάφρους.
    2 βαθμοί
  12. Ωραίος ο Bob, ήταν από τους βασικούς που έπαιζα όταν πρωτομάθαινα κιθάρα με μια ακουστική.. Dylan, Joplin, Hendrix, Σιδηρόπουλο.. ?
    2 βαθμοί
  13. Τα καλά midi controllers τα σύγχρονα πάντως έχουν καλό stepping και στο κλαβιε και στα rotary, sliders, pads, ribbons κλπ και είναι και πληρέστατα παραμετροποιησιμα.
    2 βαθμοί
  14. Συμφωνώ , θα έλεγα γενικότερα πως σε βοηθάσει να νιώσεις τη συσκευή ως μουσικό όργανο και όχι απλα ως ένα μέσον (ανα)παραγωγής μουσικής. Η υπερευαισθησία του Sy77 πχ , δίνει τη δυνατότητα για περισσότερη έκφραση σε αντίθεση με ένα φθηνό midi το οποίο θα συνδεθεί στο ίδιο το synth. Απο εκει και έπειτα είναι η κατασκευή και η φιλοσοφία του οργάνου.
    2 βαθμοί
  15. Το κομματι δεν ειναι συνεργασια. Μια ακροαση εκανα και εδωσα καποια tips για τη μιξη. Τα ευσημα, μονο, στον Αποστολο, παρακαλω! ?
    2 βαθμοί
  16. Picks Lacks? "Μου είπαν παίξε μια μιξολύδια και κατάλαβα μηλόξυδα. Από εκεί προέρχεται η ξυνίλα του εντέχνου Γιόχαν μου" "Η μυξολύδια φούτσουιτς δεν έχει και φούτσουιτς τσακίζει." "Το sustainer δίνει σαστέην. Το mustainer με κάνει Μαστέην;" "Εμπρός, εφέ, μη σκύβεις το κεφάλι, τι να μου κάηκε τώρα, αντίσταση και πάλι;"
    2 βαθμοί
  17. καλά απο την αρχή το θεμα χωλαίνει. αν είχε πει "με στεναχώρησε που έγινε επιλογή για το ποιος θα ζήσει ή θα πεθάνει" θα ταν μια χαρα. Εδω ακόμα συζητάμε αν το επιχείρημά του για να πεθάνει ο ένας αντί του άλλου ειναι σωστο ή όχι. Για αυτό ξαναλέω. Οσο πιο πολλά λες τοσο πιο πολλές κοτσάνες θα πετάς. Οσο απολαμβάνω τους καλλιτέχνες που μιλούν για τη τέχνη τους, τοσο με απογοητευουν οταν μιλούν περι ανεμων και υδάτων. αμα συνυπολογισεις και την αλλη κοτσάνα που είχε πει ότι προτιμα τον βιαστή από τον ανέραστο γερο (σε ελεύθερη απόδοση) τότε όντως πολύ ασχοληθήκαμε. Οσο πιο πολύ το συζητάμε τοσο πιο πολύ βλεπω ότι πρόκειται για κοτσάνες που παίρνουν αξια, παρα ο,τι άλλο.
    2 βαθμοί
  18. Ενα μικρο κομματι με αυτο το τρομερο καινουργιο vst-synth Vital που ειναι και δωρεαν
    2 βαθμοί
  19. Πω ρε συ, βγαίνει και σε πετάλι αυτό? Το θέλω.
    1 βαθμός
  20. Ούτε γι' αστείο. Προτιμώ να δοκιμάζω op-amps και πυκνωτές μέχρι να βρω τι μου αρέσει (το χω κάνει σε πετάλι, ας ειν' καλά ο master tinkerer Alderbody). To πρόβλημα δεν είναι το τι ακούει ο καθένας, αλλά σε τι εστιάζει,ωτι τον ευχαριστεί τη δεδομένη χρονική στιγμή. Όλοι μας έχουμε τις "shut up and play yer guitar" στιγμές μας ή τις "αυτή η NOS Svetlana ακούγεται πιο sparkly από αυτή τη NOS Telefunken", θα χάσω τον ύπνο μου μέχρι να την αποκτήσω. Εδώ και ώρα πετάω ορολογίες flame αλλά δεν τσιμπάει κανείς. Πάντως αν ειναι να γινω έτσι, χίλιες φορές να διαλέγω πυκνωτές. (από το προσωπικό μου αρχείο).
    1 βαθμός
  21. Εχω μια γνωστη απο το ιδιο μπλοκ. Τη λενε Τοστόμανα Σούραβα. ?
    1 βαθμός
  22. Άστα, μου 'φερε κάποιος μια φορά να δοκιμάσω κάτι τέτοια, να φτιάξω λέει καλό αυτί, και καταστράφηκα. Μου αλλάξανε και το όνομα και το φύλο. Τώρα είμαι γυναίκα, και με λένε Ταφτιάνα Σούκοβα.
    1 βαθμός
  23. αν εχεις perfect pitch. το ποσοστο των μουσικων με perfect pitch ειναι πολύ χαμηλο και το το ποσοστο των ανθρωπων γενικα με perfect pitch ειναι ακόμα χαμηλοτερο. αν μπορεις να ξεχωρισεις μια νοτα (δηλ. αν σου παιξω μια ρε στην κιθαρα και μου πεις αμεσως οτι ειναι ρε ) τοτε εχεις PP εχω γνωρισει εντελως ΑΣΧΕΤΟΥΣ με τη μουσικη ανθρωπους (ξερουν μονο αυτα που εμαθαν στην α' δημοτικου με το μεταλοφωνο ? ) με perfect pitch & ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ που δεν έχουν. Καλη φαση ομως ειδικα αν παιζεις σε σκυλαδικα. ?
    1 βαθμός
  24. Δηλαδή ρε Μιχάλη, αν σου παίξω εγώ μια νότα, εσύ μπορείς να πεις αν είναι ΛΑ ή ΡΕ? Παρεμπιπτόντως, ο qesh έχει δίκιο. Πολλές φορές δίνουμε μεγαλύτερη σημασία σ' αυτά που δεν είναι ο χώρος μας, από αυτά τα οποία θα έπρεπε να είναι ο χώρος μας. Μιλούσα τις προάλλες με συμφορουμίτη που είναι ηχολήπτης, και τον ρωτούσα πώς μπορεί και φέρνει κοντά δυο ήχους με την χρήση eq. Μου είπε ότι ακούει τις διαφορές στις συχνότητες, και τις εξομαλύνει. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση και τον ρώτησα πώς αντιλαμβάνεται τόσο εύκολα τις συχνότητες. Μου είπε το εξής σοφό ... "Εσύ είσαι μουσικός, και έχεις μάθει να ξεχωρίζεις τις νότες, και το τι παίζει κάποιος. Εγώ είμαι ηχολήπτης, και έχω μάθει να ξεχωρίζω χέρτζ, με τον ίδιο τρόπο που έμαθες κι εσύ να ξεχωρίζεις τις νότες. Ο καθένας στον τομέα του." Δεν είναι κακό να ψάχνεται κάποιος και με πράγματα "παράπλευρα", που επηρεάζουν τον δικό του τομέα, να μαθαίνει, να βελτιώνεται. Αλλά όχι σε βάρος του δικού του χώρου. Βλέπω πολλές φορές να υπάρχουν κομμάτια, στα οποία ο δημιουργός να δίνει μεγαλύτερο βάρος στα της ηχοληψίας από την μουσική αυτή καθαυτή. Να προσέχει περισσότερο την παραγωγή, από την μουσική του. Ο μουσικός να προσπαθεί να είναι καλή η μουσική του πρώτα, και μετά όλα τα άλλα.
    1 βαθμός
  25. Έχω και Linux σε cd, δεν είναι πρόβλημα η εγκατάσταση, αλλά είναι μεγάλη δουλειά η αλλαγή λειτουργικού, και δεν είμαι σε φάση να αλλάξω όλο το σύμπαν του πισιού τώρα. Σ' ευχαριστώ πάντως.
    1 βαθμός
  26. Ωραια tips dimsonic σευχαριστω Βαλε Linux να σωθεις.Σου προτεινω αυτην εδω την εκδοση https://mxlinux.org/torrent-files/ .Την εχω βαλει σε πολλους φιλους και γνωστους με παλια μηχανηματα 10ετιας και δουλευουν καλα..Σιγουρα θα εχεις καποιον γνωστο να σου τα βαλει.Κατεβασε την εκδοση που λεει MX-19.3 32 bit.Αν ησουν Ιωαννινα θα στα εβαζα εγω Σ ευχαριστω φιλε και καλες γιορτες
    1 βαθμός
  27. "Δεν μπορείς να ξαχωρίσεις με το αυτί τη λα από τη ρε", αλλά σχολιάζεις (κι εγώ αφελώς, ασχολούμαι απαντώντας σου) ότι όλα τα drive και τα μεγαφωνα, σου ακούγονται το ίδιο; τεσπα, καταλαβα
    1 βαθμός
  28. γάζια... και εγώ έπαιζα αυτά.......... Δε σταύρωσα ούτε ...γάτα...
    1 βαθμός
  29. Αν μιλάς για τότε .... μιλάμε για φλωριά του κιαρατά. Να κουνιούνται τα πωπουδάκια δεξιά αριστερά. Εγώ μόνο χεντμπάνκιν έκανα τότενες.
    1 βαθμός
  30. 1 βαθμός
  31. Βασικά είναι πολύ ωραίο. Πάμε παρακάτω. Ενστάσεις. 1. Πολύ τονισμένα τα χαμηλά 2. αυτα τα 8α εκεί που κάνουν μπζ μπζ και είναι παναρισμένα δεξιά αριστερά είναι πολύ έντονα και αρκετά σκληρά. Επιβάλλονται στο σύνολο και στα βασικά θέματα. Γλύκανέ τα. 3. τα κρουστα chimes που έχεις δίνουν ωραία αίσθηση και θέλουν περισσότερο δούλεμα προς την κατεύθυνση που ήδη είναι. Λίγο κάντα πιό πλούσια, ψάξτα λίγο. 4. από το 1.48 και μετά που υπάρχει δεύτερο αντιστικτικό θέμα, καλό θα είναι να μην είναι και τα δυό κέντρο
    1 βαθμός
  32. Μου έχει ξανασυμβεί και παλιότερα. Έχω και chrome, αλλά εκεί δεν ανοίγει καν το noiz. Έχω xp βλέπεις, και τα πρωτόκολλα ασφαλείας είναι ασύμβατα.
    1 βαθμός
  33. Στο συγκεκριμένο άσμα χρησιμοποιήθηκε το mkI και όχι το mkII που είναι το boss καθώς το 65 δεν είχε βγει το mkII.
    1 βαθμός
  34. Καλώς τον φίλο. Η λύση των κατάνα που σου προτείνει ο από πάνω είναι ιδανική για τη χρήση που θέλεις. Μπορείς να παίξεις σε πολύ χαμηλές εντάσεις σπίτι, μπορείς να παίξεις σε πολύ υψηλές εντάσεις για πρόβες και λαιβ. Μπορείς να έχεις ήχους από crystal clean μεχρι ultra high gain. Μπορείς να έχεις ο,τι εφέ θέλεις, χωρίς πετάλι. Και όλα αυτά, με καλό και επαρκή ήχο. Ένα άριστο πρώτο rig, και μάλιστα σε λογικό μεγεθος/όγκο/βάρος. Οι λαμπάτοι έχουν κάποια "κουσούρια". Στα 15-20 watt μπορεί να μη σε φτάνουν τα καθαρά τους για εντάσεις λαιβ. Στο σπίτι δεν θα μπορείς να παίζεις high gain ήχους με χαμηλές εντάσεις, ειδικά εάν χρησιμοποιείς την παραμόρφωση ενισχυτή. Θα μπορείς να παίξεις μονο στο καθαρό κανάλι, βάζοντας πετάλια. Και θα πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις έναν ενισχυτή που να βγάζει όλους τους ήχους που θέλεις. Πιθανότατα να χρειαστείς κάνα overdrive και fuzz πετάλι να βοηθήσει. Σιγουρα θα χρειαστείς πετάλια, όπως delay, ίσως reverb κλπ. Τα θετικά των λαμπατων είναι ο ανώτερος ήχος τους, και η πολύ καλύτερη αίσθηση που έχεις κατά το παίξιμο. Ο origin 20 δεν μπορεί να παίξει μέταλ, ούτε με πετάλια. Ο superchamp, ενώ έχει πολύ καλά καθαρά, οι high gain ηχοι του δεν είναι πειστικοί και θα χρειαστεί πετάλια για να παίξει. Και παλι δεν θα έχει και το metal ήχο που θες. Επιπλέον, εάν κάτι πάθει, δύσκολα φτιάχνει καθότι ενα μεγάλο μερος του είναι ψηφιακό. Με λαμπάτο, προετοιμάσου και για pedalboard, κοινώς. Και θα χρειαστεις, πιθανότατα, δικάναλο. Θα σου πρότεινα έναν dsl20 ή ακόμα καλύτερα τον 40, καθώς έχει καλύτερο ήχο και έξτρα ένταση. Υπάρχουν λίγες ακόμη εναλλακτικες εάν θες. Νομίζω ιδανικός για σένα θα είναι ο κατάνα, αφού πρώτα τον δοκιμάσεις. Ειδικά ο 100, όπου παίρνει το μεγάλο footswitch, θα σε βολέψει και δεν θα χρειαστείς κανένα έξτρα πετάλι. Και στη πορεια, που θα ξέρεις καλύτερα τι θέλεις ηχητικά, χτυπάς και έναν λαμπάτο.
    1 βαθμός
  35. https://www.theguardian.com/music/2010/apr/23/bob-dylan-joni-mitchell Αστειάκι ήταν. Αναφερόμουν στη θεωρία συνωμοσίας που θέλει τον Cohen να έχει γράψει τα πρώτα του τραγούδια, και που είχε ποστάρει εδώ ένας συμφορουμίτης παλιότερα
    1 βαθμός
  36. Για κάποιο λόγο το pc μου, δεν μου εμφανίζει το track να το ακούσω. Ξέρω ότι το πρόβλημα είναι στο δικό μου πισί.
    1 βαθμός
  37. Κινηματογραφικότατο και "ταξιδιάρικο". Εύγε!
    1 βαθμός
  38. Πάρα πολύ ωραίο και οι ήχοι του synth ζεστοί και ανάλογοι με τη μελωδική γραμμή ! Μπράβο!
    1 βαθμός
  39. Μπράβο παιδιά !! Τέλειο ! Καλές γιορτές !
    1 βαθμός
  40. Yamaha es και Triton ΄έχουν τα ίδια άκρως επαγγελματικά σε ευαισθησία, aftertouch και βάρους synth action keybed. Προσωπικά έχω το es7. Θα προσθέσω και την σειρά Κ2000-Κ2500-Κ2600 της Kurzweil. +1 για Roland Fanrom x.
    1 βαθμός
  41. Πολύ ωραία αίσθηση θυμάμαι πως είχε το motif es6 , ακόμα καλύτερη έχω την εντύπωση πως έχει το sy77. To motif xs/xf ήταν απλά ok. Μέτρια αίσθηση έχει το novation sl mkII , ενώ το x-station (ίδιο με το remote audio , πρωτη γενια των remote) είναι αρκετά καλύτερο. Επίσης το site yamahasynths έχει πληροφορίες που χρειάζονται διόρθωση/ συμπλήρωση, καθώς στο keybed του sy77 δεν αναφέρει τύπο ( νομίζω fs ) Στο x-station δεν αναφέρει aftertouch , κάτι που γίνεται στο remote ενώ είναι στην ουσία τα ίδια controllers ( το x-station είναι στην ουσία το remote audio , με περασμένο στο firmware του τη synth engine του KS synth)
    1 βαθμός
  42. Καλύτερα keybed που έχω παίξει: 1. Korg Triton Studio (ίσως το καλύτερο που βγήκε ποτέ) 2. Korg pa1X pro 3. Roland Fantom X6 (πολύ ξεκούραστο για πιανιστικά θέματα) 4. Korg 01W/FD 5. Nord Electro 3 6. Kurzweil pc3 (το πιο κατάλληλο για πιανιστικά) Χειρότερα: 1. Korg m50 (δεν παιζότανε με τίποτα το πούλησα σχεδόν καινούργιο) 2. Korg pa700 (συνηθίζεται με τον καιρό αλλά δεν έχει aftertouch) Σημειοτέον ότι τα Korg χρησιμοποιούσαν ως ένα σημείο keybed της Yamaha και τα Roland της Fatar, οπότε στην ουσία η σύγκριση γίνεται ανάμεσα σε αυτέςτις 2 εταιρίες όχι της μητρικές που χρησιμοποιούσαν απλά τα κλαβιε και παρείχαν το σασί και το synth engine...
    1 βαθμός
  43. Καλό, πολύ καλό... Μου θύμισε Ennio Morricone, δεν είχα "πρόβλημα" με τις αλλαγές των μερών όσον αφορά το transition αλλά και το κόλλημα τους, αλλά μου έλειψε μια κλασική κιθάρα (nylon χορδές).... Εύγε...
    1 βαθμός
  44. Άλλη παιδεία, άλλο επίπεδο.
    1 βαθμός
  45. Ωραια συνθεση . Φυσικά το pad -πλατη μου αρεσε πολυ!. Πολλά τα θέματα και καλά.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...