Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/04/20 σε όλα

  1. 5 βαθμοί
  2. Την αλλάζουμε με το που την αγοράσουμε και την αντικαθιστούμε με κανονικά πετάλια, και παραπεμπόμεθα στο thread που άνοιξε ο @Nestoras
    4 βαθμοί
  3. Αν αλλαζα, θα αλλαζα και θα επαιρνα μια Axe Fx. Αλλα δεν αλλαζω, γιατι δεν μου φτανουν τα ευρα!? Επισης, για να απαντησω ευθεως στην ερωτηση του τιτλου: "Αλλαζουμε πεταλιερα, κάθε φορα που συνειδητοπούμε οτι δεν παιζουμε καλα, οποτε; Τι κανουμε; Εξασκηση; Οοοχι! Αλλαζουμε πεταλιερα, και συνηθως παιρνουμε και καινουργια κιθαρα!"?
    4 βαθμοί
  4. Ενα κομμάτι που έφτιαξα προσφατα. Hope you like it!
    4 βαθμοί
  5. H Gretcsh G5222 είναι η double cut εκδοχή της G5220 electromatic. Είναι η double jet πρόταση της εταιρίας στην κατηγορία των 500 ευρώ. Κάτι ανάλογο των Epiphone les paul standard και prs 245 standard, ποιοτικά, αλλά διατηρώντας το DNA των Gretcsh, τόσο ηχητικά όσο και εμφανισιακά. Είναι ένα εργαλείο που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ήχων, έχοντας έφεση σε hard rock καταστάσεις, λόγω των BroadTron μαγνητών. Η έκδοση με το bigsby (G5232) έχει την ίδια τιμή και αντί τους BroadTron είναι εγκατεστημένοι οι Filtertron, όπου είναι πιο κοντά στον παραδοσιακό ήχο (είναι πιο low output και πιο πριμάτοι). Αμφιταλαντεύτηκα, είναι η αλήθεια, καθώς ήθελα την έκδοση με μαγνήτες filtertron, αλλά δεν θα “άντεχα” την παρουσία και τις ιδιαιτερότητες του bigsby. Και έτσι κατέληξα στη G5222, που ήταν και η πρώτη μου επιλογή. Είχε και το χρώμα που μου αρέσε… Ποιότητα κατασκευής/Εμφάνιση: Πιστεύω ότι αυτό είναι και το δυνατό σημείο της κιθάρας αυτής. Δεν έχει, σχεδόν, κανένα ψεγάδι. Εξαιρετικό βάψιμο και φινίρισμα. Το σώμα είναι chambered (έχει θαλάμους) με αποτέλεσμα το μειωμένο βάρος και την χαρακτηριστική χροιά που δίδει στον ήχο. Το άβαφο maple top είναι όλα τα λεφτά, σε συνδυασμό με τα σκούρα ταστιέρα και το μαύρο της πίσω πλευράς. Την γουστόζικη εμφάνιση έρχονται να συμπληρώσουν τα μίνιμαλ inlays (αναφέρονται ως pearloid Neo-Classic inlays) και η ασυνήθιστη “αγκυροειδής» stoptail. Το, κολλημένο στο σώμα, thin U μανίκι είναι επίσης εξαιρετικό. Θυμίζει αρκετά το φαρδύ slimtaper της Epiphone les paul std, αλλά είναι πιο παχύ. Θα έλεγα ότι προτιμά τα μεγάλα δάκτυλα, ειδικά εάν ο παίχτης έχει την τάση να “χουφτώνει” τον λαιμό. Η ταστιέρα έχει 12” radius, 22 medium jumbo τάστα, με scale 625mm. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τάστα είναι άριστα τοποθετημένα, χωρίς αιχμηρές άκρες κλπ. Τα κλειδιά, μάρκας Grover, κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους και έχουν πολύ καλή αίσθηση. Δεν αφήνουν την κιθάρα να ξεκουρδίσει. Το nut (απο συνθετικο κοκκαλο, με πλατος 43mm) θέλει λίγο δουλίτσα στην D όπου σκαλώνει ελαφρώς, αλλά και πάλι δύσκολα ξεκουρδίζει. Η γέφυρα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά την δουλειά της την κάνει σωστά. Εργονομία: Εάν έχεις συνηθίσει μια tele ή μια les paul, η G5222 μοιάζει κάπως χοντροκομμένη, όταν την πιάνεις στα χέρια σου. Λίγο το χοντρό και πλατύ μανίκι, λίγο το παχύ σώμα σε προδιαθέτουν κάπως. Η αλήθεια ότι είναι εξαιρετικά βολική, τόσο καθιστός, όσο και όρθιος. Πολύ πιο βολική και ισορροπημένη από την G400. Εξαιρετική και προσεγμένη σχεδίαση. Επίσης, έχει εξαιρετικό ζύγισμα. Περίμενα να έχει έστω λίγο neck dive, αλλά ακόμα και με ζώνη δεν υπάρχει τέτοια τάση. Είναι αρκετά ευκολόπαιχτη, και η πρόσβαση στο 22ο τάστο είναι υποδειγματική, όπως θα ήταν και σε μια SG. Τα χειριστήρια είναι σχετικά προσβάσιμα, με το volume pot του bridge λίγο απομακρυσμένο, αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Το μόνο άβολο είναι το master volume pot, αλλά η χρήση του μπορεί να παρακαμφτεί από τα μεμονωμένα volume pots. Να σημειωθεί ότι στο μοντέλο με το bigsby, θα ήταν πολύ δύσκολο να πλησιάσω το volume pot του neck μαγνήτη και θα μου δυσκόλευε την πρόσβαση και από εκείνο του bridge. Τέλος, ενδεικτικό του προσεγμένου σχεδιασμού είναι και τα κλιπ για τη ζώνη. Έχουν το σχέδιο των χειριστηρίων των pots, ξεβιδώνουν, μπαίνει η ζώνη, βιδώνουν και είσαι έτοιμος. Η απλότητα στο μεγαλείο της. Ηλεκτρικά: To ηλεκτρικό κύκλωμα της G5222 περιλαμβάνει δύο volume pots (ένα για κάθε μαγνήτη), ένα tone pot και για τους δύο μαγνήτες, και ένα volume pot ως master volume. Είναι κάτι το συνηθισμένο για Gretcsh κιθάρες, αν και προσωπικά δεν βρίσκω σοβαρό λόγο ύπαρξης του master volume. Ποιοτικώς, τα pots δεν φαίνεται να είναι κάτι το ιδιαίτερο. Καλή κύλιση, με αρκετή αντίσταση (κάτι που δεν προτιμώ). Το tone pot έχει μικρή επίδραση στα πρίμα. Αφαιρεί λίγο πρίμα, όπου λόγω του έντονου presence, o ήχος δεν αλλάζει και πολύ. Τα volume pots, επίσης, δεν ρίχνουν την ένταση, παρά μόνο εάν είναι σχεδόν κλειστά. Εάν, όμως, έχω το tone pot στην μέση (με ελάχιστη απώλεια πρίμων), τότε το volume pot “μεταφορφώνεται” και με ελάχιστο γύρισμα ρίχνει κατευθείαν την ένταση. Ακριβώς όπως θα ήθελα να συμβαίνει εξ’ αρχής, δηλαδή. Το σίγουρο είναι ότι μπορούν να προκύψουν πολλοί διαφορετικοί ήχοι με την χρήση και τον συνδυασμό των χειριστηρίων. Τέλος, το 3way switch δουλεύει πολύ σωστά και με καλή αίσθηση. Ένα αρνητικό είναι ότι πρέπει να προσέχει από πού το πιάνεις, για να αλλάξεις θέση, καθώς πολύ εύκολα σου μαγκώνει και στου δαγκώνει το δάκτυλο. Το δακτυλίδι του επιλογέα είναι πολύ κοφτερό και ο πόνος έντονος. Broad’Tron pickups: Ξεκινώντας από τους BroadTron (2ης γενιάς), να αναφέρω ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα specs στο διαδίκτυο. Είναι οι πιο high output διπλοί μαγνήτες της Gretcsh, με μέτριες επιδόσεις στο definition. Είναι αρκετά touch sensitive, παρότι δίδουν την εντύπωση ότι έχουν αρκετό φυσικό compression. Έχουν μέτριες επιδόσεις στο “καθάρισμα” με ρίξιμο του volume pot και γενικότερα δυσκολεύονται να διατηρούν τον ήχο crystal καθαρό. Ο bridge είναι πολύ δυνατός με έντονα μεσαία, ενώ ο neck είναι πιο μπασάτος και στρογγυλός. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, δεν πολυαντιδρούν και στο tone pot. Δίδουν αρκετή “τρίχα”, ακόμα και σε low gain ενισχυτές (ίσως φταίει το έντονο presence). Ακόμα και έτσι, λόγω του eq, ο καθαρός ήχος είναι αξιοπρεπής και κόβει αρκετά στο μιξ. Έχουν μπόλικα χαμηλά, πολύ δυνατά μεσαία, και κάπως μαλακά ψηλά. Χρειάζεται να δίδω λίγο παραπάνω πρίμα στον ενισχυτή για να έχω ισορροπημένο ήχο. Το φυσικό τους περιβάλλον, εύκολα, είναι ο crunchy ήχος. Για ACDC δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο μαγνήτη. Σίγουρα πιο πριμάτος ήχος σε σχέση με PAF, νομίζω και πιο hot, διατηρώντας κάποια στοιχεία από τον παραδοσιακό ήχο Gretcsh, με το κλασικό twang να μην είναι έντονο. Το καλό είναι ότι ρυθμίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ρυθμίζεται το ύψος, η κλίση σε treble/bass side, αλλά και η κλίση κατά μήκος της κιθάρας, έτσι ώστε να ακολουθούν την κλίση των χορδών. Επίσης, ρυθμίζοντας τις βίδες πάνω στον μαγνήτη, μπορείς να αλλάξεις και το eq, σηκώνοντας πχ την βίδα κάτω από την χορδή G. Κάποιοι, μάλιστα, αφαιρούν και κάποιες συγκεκριμένες βίδες εντελώς, μετατρέποντας τους μαγνήτες σε noiseless single coils, ανεβάζονται πολύ το clarity. Λογικά, πρέπει να είναι alnico 5, με τον bridge γύρω στα 9Κ και τον neck λίγο κάτω από 8Κ. Οι δικοί μου μαγνήτες είναι ρυθμισμένοι πολύ ψηλά, γύρω στα 2mm. Εάν κατέβουν πιο χαμηλά, ο ήχος καθαρίζει αρκετά. Pros n' Cons: + τίμια τιμή + ποιότητα κατασκευής + πολύ καλή εργονομία - Μέτριοι μαγνήτες - Το 3way switch "δαγκώνει" - Μετρια επιδραστικότητα στον ήχο από τα vol και tone pots. Ηχητικά samples: Σε VHT special 6, με καθαρό ήχο: VHT6clean.mp3 με crunchy ήχο: VHT6crunch.mp3 με fuzz: VHT6fuzz.mp3 Σε Marshall DSL5R με καθαρό ήχο: dsl5clean.mp3 με crunchy ήχο: dsl5crunch.mp3 με distortion: dsl5distortion.mp3 Σε Laney IRT15, με high gain ήχο: irt15high gain.mp3 με ultra high gain ήχο: irt15ultra high gain.mp3 Φωτογραφικό υλικό:
    3 βαθμοί
  6. Για να θυμηθουμε παλιο χιτ του νοιζ ? ? Δεν αλλαζουμε ποτε πεταλιερα απο τοτε που υπαρχει η tonelab
    3 βαθμοί
  7. Καποια εποχη ειχα 20+ πεταλακια drive (booster, overdrive, distortion, κτλ..) .... και δε παιζω καν με distortion σχεδον ποτε ? .. εδω που τα λεμε, ακομα ενα σωρο εχω, αλλα τουλαχιστον πουλησα μερικα! ?
    3 βαθμοί
  8. 2 βαθμοί
  9. Μ8 δλδ διάμετρος βίδας 8 χιλ; μιλάμε δεν κουνιέται με τίποτα
    2 βαθμοί
  10. Κάτι που σκεφτόμουν καιρό είναι να κάνω μια σειρά από βίντεο τα οποία δείχνουν τον χαρακτήρα της κιθάρας ως πολυφωνικό όργανο συνδυάζοντας αρμονία και μελωδία. Έτσι δημιουργήθηκε το "The Dirty Series" το οποίο θα είναι μια σειρά απο τέτοια βίντεο βασισμένη σε ελληνικά κομμάτια με πειραγμένη αρμονία και ηλεκτρικό ήχο εξού και η ονομάσια. Καλή ακρόαση!
    2 βαθμοί
  11. Κοίτα να δεις που ακόμα και για τον σκύλο της Paris Hilton να μιλούσαμε θα καταλήγαμε πάλι στον καπιταλιζμό, κομουνιζμό, δημόσιο, οικονομική πολιτική και άλλα καθόλου σχετικά θέματα. Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, δεν είμαστε;
    2 βαθμοί
  12. Έχω την LE αρκετά χρόνια. Έχω patch για PC,headphones. Και patch για την λούπα του ενισχυτή. Στην λούπα υπάρχει σαν να έχεις πεταλάκια,phase,chorus,delay. Το delay δουλεύει με ένα "κλασσικό"setting και όταν κλείσω το ex pedal ανεβαίνει το mix level. Με λίγα λόγια ένα πολύ εργαλείο,πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο που μου μπαίνει στο μυαλό μου για αλλαγή θα ήταν λόγο πιο μικρού όγκου και πιο ελαφρύ.
    1 βαθμός
  13. 1 βαθμός
  14. Για pickguard ηθελα να βαλω μαυρο,στα 2,1 mm παχος. Σε μονοχρωμο εβρισκα μονο στο 1,5 mm παχος (1 play). Οσα 3play βρηκα ηταν (μαυρο/ασπρο/μαυρο) οποτε παρηγγειλα απο stewmac μαζι με αλλα καλουδια,φτανοντας τα 60 ευρω. Αφου μου επιασαν το ενα κωλ...ρι για τα μεταφορικα, περιμενα και το τελωνειο να μου πιασουν και το αλλο. Χθες ελαβα μια ειδοποιηση απο ελτα να παραλαβω ενα δεμα με Σουηδικο tracking number.Τελικα ηταν το δεμα απο stewmac μεσω Σουηδιας tax free.? Και μερικες φωτο απο την κατασκευη του pickguard.
    1 βαθμός
  15. Δεν διαφωνω Στο πρωτο ποσταρισμα μου αναφερθηκα σε "ιδιου τυπου" πεταλια (εγραψα να αλλαζεις μεταξυ τους TS πεταλια, ή μεταξυ τους plexi πεταλια ) κι οχι οτι να ναι. Εννοειται οτι και να κανεις με τα knobs ενα TREX Bloody Mary δεν μπορει να ακουστει το ιδιο με ενα Marshall bluesbreaker
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. Μόλις βρω νεότερη απο αυτήν που έχω, κάτω απο 150 ευρώ. Εργαλεία.
    1 βαθμός
  18. Μέσα στο 2016 έφυγαν από τη ζωή δυό από τα μέλη των ELP. Τον Μάρτη ο Keith Emerson σε κατάθλιψη από την ασθένεια στα νεύρα του χεριού του και με το άγχος της αποτυχίας στις επόμενες συναυλίες του στην Ιαπωνία αυτοπυροβολήθηκε. Τον Δεκέμβρη έφυγε και ο Gregg Lake απο καρκίνο. Ο τελευταίος επιζών ο Carl Palmer με τεράστια θητεία σε ιστορικά συγκροτήματα της Μ. Βρετανίας όπως Crazy World of Arthour Brown, Atomic Rooster, ELP, Asia συνεχίζει τις δραστηριότητές του. Μέσα σ αυτές η διατήρηση του ονόματος και της μουσικής κληρονομιάς των ELP. Αντί να προσπαθήσει να αναμασήσει τα ίδια, ξαναστήνει ένα μεγαλεπίβολο και δύσκολο έργο, να διασκευάσει βασικά κομμάτια των ELP και να τα προσαρμόσει σε ένα νέο είδος που να προσεγγίσει ξανά την νεολαία. Γύρω απο τον εαυτό του, την κινητήρια ατμομηχανή των ELP, στήνει ένα τρίο και πάλι αλλά μόνο με έγχορδα. Μια κιθάρα και ένα μπάσο, χωρίς φωνή. Ενα πολύ δυσκολο έργο καθώς λείπουν τα πλήκτρα και... τα δυο χέρια του Emerson. Διαλέγει έμψυχο υλικό από τις μουσικές σχολές και προσαρμόζει τα έργα ώστε να κρατάνε το βασικό ύφος των κομματιών, αλληλοσυμπληρώνοντας το ένα το άλλο. Το πιό ενδιαφέρον είναι ότι δεν ηχογραφεί στο στούντιο το έργο, κάτι που θα κάλυπτε τις όποιες ατέλειες και θα ελαχιστοποιούσε τα όποια προβλήματα, αλλά αποφασίζει να το παρουσιάσει ζωντανά σε περιοδείες. Ετσι και η επίσημη ηχογράφηση είναι κι αυτή live. Ο ήχος αγγίζει ώρες ώρες το ύφος του metal, τα μέρη του Palmer είναι πανομοιότυπα και θα αρκούσαν και από μόνα τους να δώσουν την ταυτότητα του κομματιού, και τα δυό όργανα δίνουν μια εντελώς νέα οπτική. Τα κομμάτια διατηρούν την παλιά αίγλη αλλά θα ήταν άδικο να συγκριθούν άμεσα με τις παλιές ζωντανές εμφανίσεις των ELP και την πληθωρική θεατρική παρουσία του Keith Emerson. Όμως είναι μια τίμια προσέγγιση και μια προσπάθεια να ξαναέρθει το έργο των ELP 50 χρόνια μετά σε ένα νεώτερο κοινό. Εχοντας διασκευάσει κλασικούς από το πρώτο τους κι όλας άλμπουμ του 1970, όπως Janacek και Bartok, συνέχισαν σε όλη τους την καριέρα αργότερα με Mussorgsky, Copeland, Ginastera τολμώντας και πετυχαίνοντας κάτι ακατόρθωτο για ροκ συγκρότημα και φτάνοντας να έχουν πουλήσει 50 εκατομύρια δίσκους. Τα έργα τους έχουν διασκευαστεί από πάρα πολλούς όπως οι Dream Theatre, ενορχηστρωθεί κλασικά στην Ιαπωνία και επαινεθεί από ανθρώπους όπως ο Oscar Peterson. Στο βίντεο η Legacy band παίζει το The Barbarian διασκευή από το Allegro barbaro του Bartok και μετά το Trilogy μια σύνθεση του Emerson από τον 4ο ομώνυμο δίσκο τους Μετά οι ELP 50 χρόνια πριν στο ίδιο κομμάτι. Τέλος ο Carl Palmer εξηγεί το όλο εγχείρημα.
    1 βαθμός
  19. δε νομιζω οτι ολα ακουγοντε ιδια δε μπορεις να κανεις ενα klon να ακουστει σαν TS οσο και να πειραξεις ειναι εντελως διαφορετικα τσεκ
    1 βαθμός
  20. Ότι και να λέμε (ή μάλλον ότι και να είπε) δεν μειώνει το έργο του ή την αναγνωρισμένη αξία του σαν εικαστικού. Είναι λάθος να κρίνουμε κάτι που δεν έχουμε ασχοληθεί να μάθουμε και του δίνει και ένα λόγο να δικαιωθεί μιας και μίλησε ήδη για κυρα Μαρίες. Van Morisson, Clapton δεν είπαν λιγότερα. Και που'σαι ακόμα.
    1 βαθμός
  21. Ναι,διάμετρος 8mm και βήμα 1.25. Δεν κουνιέτε με τίποτα (νομίζω κάθε χορδή εχει 45lbs tension) Aπο την άλλη,αν ήταν Μ6 με βήμα 1 ίσως να έσφιγγε καλύτερα (αφού ψιλόπασα Τnus δεν υπάρχουν) αλλά η Μ6 και ατσαλόβιδα να είναι,δεν αντέχει την ροπή που βιδώνουμε την Μ8. Τώρα μην με βάζετε να ψάχνω ροπόκλειδο να δω πόσο σφικτές είναι οι βίδες..
    1 βαθμός
  22. κι εσύ ΠΑΣΟΚ ειδωλο; φλάντζα κεφαλής έκαψε
    1 βαθμός
  23. Δεν αλλάζουμε πεταλιέρα. Μόνο αγοράζουμε, δεν πουλάμε. Αμανείχα λ7, θα τις έπαιρνα όλες. Να τις βάζω να παίζουνε μαζί. Να έχω 400 delay, 220 chorus, 640 drives, 424,5 περίεργα εφφέ, κλπ, σε όποια σειρά θέλω, και με όποιες ρυθμίσεις θέλω, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να σκύβω να πειράζω κουμπάκια για να αλλάζω τα settings. Κάποιες φορές, έβαζα να παίξω με guitar software suites, έφτιαχνα κανένα τρελό ήχο, περίεργο, και έπαιζα μόνο και μόνο για να ακούω τον ήχο. Με έφτιαχνε αυτό. Κι ας κατέληγα στο τέλος να μην μου αρέσει (μόνο του) κανένα από τα software πετάλια για drive που είχε. Δεν με ένοιαζε αυτό. Μόνο αν μου χάλαγε καμιά παλιά πεταλιέρα, μπορεί να την πέταγα. Όχι ρε φίλε .... Είσαι σίγουρος? Ρε τι διαβάζω μεσημεριάτικα ο άνθρωπας ....
    1 βαθμός
  24. Ωραια ακουγεται αυτη Η φαζ Και αΦτο ινε το πρωτο ασΘμα που χρησιμοποιηθηκε ποτεΣ αυτη Η φαζ
    1 βαθμός
  25. Παίζω με πεταγιέρα(+πετάγια) από το '12. Τώρα την αλλαζω, όχι από αποψη ήχου ή "ξεπερασμού". Από άποψη μεγέθους. Από τους 55 ποντους, θέλω να πάω στους 17. Κι απο τα 5 κιλά, στα 800gr. Έχοντας του ίδιους +περισσότερους ήχους.
    1 βαθμός
  26. ε κάτσε να ανοίξουν ...τα σύνορα και βλέπουμε. :) ωραίο το ψαρονέφρι αλλά θέλει αρκετό "κέντημα". [μακάρι να βρώ χρόνο να ασχοληθώ και μ' αυτά που θέλω...] Επί του θέματος θα πω από το δικό μου ποιντοβγιού ότι τα πετάλια συνήθως "πάνε" με συγκεκριμένες κιθάρες και setup. Πολλές φορές όταν φτιάχνω κάτι νέο, μπορεί να πατάω σε κάποια γνωστή "συνταγή" αλλά όσο το εξελίσσω με μια κιθάρα παίζει Α, ενώ με μια άλλη παίζει Β. Αυτό που (πολύ σωστά) κάνουν οι εμπορικοί κατασκευαστές είναι τα πετάλια τους να παίζουν Α και Α_ish παντού. Αυτό αναπόφευκτα βολεύει κάποιους ενώ σε άλλους "δεν κάθεται". That's the business όμως... Γιαυτό δεν υπάρχει ούτε αρχή ούτε τέλος, ούτε "καλό" ούτε "κακό" σ' αυτά... Κι εγώ παρόλο που έχω φτιάξει τα κέρατά μου σε πετάλια, όοοοοοοοοοταν παίζω χρησιμοποιώ αυτά που έμειναν συνδεδεμένα/ξεχασμένα και με βόλεψαν. Ενδεικτικά (άν θυμάμαι καλά από τότε που έχω να τα δω...): καναδυό κομπρεσσέρ, wah, phaser, τρεμπλορέζονανσ-παρκοwahκιέτσι, flanger, chorus, Stock FD-II, Stock TC-Delay κι ενα Κινεζουά looperάκι τσέπης. Ενίοτε μπαίνει και κανα univibe ή κάτι που δοκιμάζω. [παλιά αυτά...] Εννοείται ότι δεν παίζουν όλα μαζί ποτέ, απλά είναι εκεί για όταν χρειαστεί...
    1 βαθμός
  27. Εγώ πάντως σκέφτομαι να χτυπήσω αυτή την άχαστη ευκαιριάρα. Στη λογική ότι ο καθένας πουλάει όσο θέλει, και αυτό πρέπει να είναι αποδεκτό... και να μην το συζητάμε ασούμε
    1 βαθμός
  28. Γιώργο, θα μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω, τα reviews σου, είναι out of this world. Το μόνο που δεν ανέφερες, είναι τα ξύλα (για κάποιους παίζουν ρόλο). Μπράβο για άλλη μια φορά.
    1 βαθμός
  29. Μόλις το δοκίμασα. Και πριν το επαναφέρω, έκανα μια αναμνηστική ηχογράφηση με τον HT1R HT1R single coil.mp3 Και ακριβώς οι ίδιες ρυθμίσεις με κανονική ρύθμιση στους μαγνήτες... HT1R humbacker.mp3 Και μιας και έπιασα αυτούς τους ήχους, έκανα και μια ηχογράφηση για να φανεί πως ακούγεται στο μιξ. Μπλούζ πάντα.... a minor backing 5222.mp3
    1 βαθμός
  30. Ρε παλικάρι, δεν μου αρέσει το είδος, αλλά ..... - Μου θυμίζεις τον Tom Waits (που μου αρέσει) της Ελλάδας - Πήγαινε σε κάποιον να σου τα σετάρει τα κομμάτια, νομίζω ότι θα έχουν επιτυχία - Έχεις άποψη, είναι αναμφισβήτητο. - Είσαι μια κατηγορία μόνος σου - Πρόσεξε, αναλώνεσαι στις ίδιες αρμονικές "συνταγές".
    1 βαθμός
  31. Με Έναν Άνεμο (Verse 1) Μες το ποτήρι μου κοιτώ και ψάχνω πόνο και τη ζωή μου πάλι προσπερνώ. Στην αγκαλιά σου πάλι εγώ ψάχνω τον δρόμο, μα ο εφιάλτης παραμένει στο μυαλό. Μέσα στα μάτια σου κοιτώ και ψάχνω λόγο που την καρδιά γελούσα κι απορώ. Πως το αγκάθι και την πέτρα τώρα διώχνω. Αυτά τα χείλη θέλω μόνο να φιλώ. (Chorus) Με έναν Άνεμο και έναν Αέρα, αγκαλιασέ με και ξυπνάμε το πρωί. Όλα τα λάθη ας τα κάνουμε παρέα να συντροφεύουν την υπόλοιπη ζωή. (Verse 2) Άλλη μια ώρα μακριά, τον χρόνο λιώνω, ένα κορμί αθάνατο ζητώ. Με τα ανόητα γιατί τώρα τελειώνω μ' αυτά τα χείλη θέλω μόνο να γελώ. (Chorus) Με έναν Άνεμο και έναν Αέρα, αγκαλιασέ με και ξυπνάμε το πρωί. Όλα τα λάθη ας τα κάνουμε παρέα να συντροφεύουν την υπόλοιπη ζωή.
    1 βαθμός
  32. Κάθε όποτε έχει κέφια και χρόνο ο @alderbody. Χωρίζω δε τον ήχο μου σε π.Α και Α.D εποχή γιατί μου έμαθε τι σημαίνει ΚΑΛΟΣ ήχος. Σε βαθμό να απορώ με την πρότερη τύφλα μου, παρ' όλο που και τότε αγόραζα και πουλούσα περιπου 2 πετάλια το μήνα...(μετανοιώνω για ένα Rat, το οποίο μάλιστα μου θύμισε πρόσφατα ο @argytar ότι το είχα πάρει από αυτόν, κάπου προ euro2004) Fuzz, Treble booster, OCD, Screamer, Wah, Univibe, Tone Bender, compressor, διάφορα germanium overdrives. Τελευταία τον ψήνω να τσεκάρει ένα πετάλι που με εχει στοιχειώσει, το pork loin της way huge. Που θα μου πάει. Όλα αυτά μπροστά. Πίσω την έχω βρει με digital εδώ και χρόνια. Delays, Reverbs, Modulations. Ευκολία, ποικιλία σε μικρό πακέτο.
    1 βαθμός
  33. Με Μ8 σπείρωμα.Είναι τοποθετημένα κάτω απο την ταστιέρα.Σφίγγει το μπράτσο όσο δεν φαντάζεσαι..
    1 βαθμός
  34. δεν είναι απο αυτα που θα σταματήσω για το δω. Δεν με εκφράζει και δεν το θεωρώ αποδεικτικό μεγάλης κιθαριστικής δεξιοτεχνίας.
    1 βαθμός
  35. ? Μίλα για τον εαυτό σου αγαπητέ. Στον ΟΡ έχουν γίνει παρατηρήσεις στο παρελθόν διότι παραβαίνει τους κανονισμούς, χωρίς συμμόρφωση. Το φόρουμ είναι τόπος ανταλλαγής απόψεων και συζήτησης. Οι δε τίτλοι του είναι καλά μελετημένοι SEO click bait για τα search engines, που όπως με ενημέρωσε όταν με κάλεσε για να μάθει τον λόγο που κατέβηκε κάποιο βίντεο, δεν τα ανεβάζει ο ίδιος. Του πρότεινα να ανεβάζει τα βιντεο του στα Video αφού δεν ενδιαφέρεται να συμμετέχει στις συζητήσεις όπως αυτη για παράδειγμα που γίνεται με την παντελή απουσία του και που δεν είμαι σίγουρος αν τον εξυπηρετεί τελικά. Καλά κάνει λοιπόν σαν επαγγελματίας να προωθεί την δουλειά του σε όσα μέσα μπορεί να δημοσιεύσει δωρεάν αλλά... Δεν είναι ο μόνος δάσκαλος εδώ μέσα. Πολλοί άλλοι προσφέρουν απλόχερα πληροφορία και την συζητούν. Και το φόρουμ είναι γεμάτο παραδείγματα. Εδώ δεν έχουμε γκουρού στο απυρόβλητο (αυτό το κάνει ο καθένας στον προσωπικό του χώρο) αλλά όπως έχει αποδειχθεί σε βάθος χρόνου, χαίρουν της αποδοχής όλων μας όσοι συμμετέχουν με τεκμηριωμένα κείμενα και όχι δόγματα, όταν ζητάμε απαντήσεις σε υπαρκτά προβλήματα της τέχνης.
    1 βαθμός
  36. το ότι στη φύση ο δυνατός και ο ισχυρός επιβιώνει και κάνει ό,τι γουστάρει δεν είναι ψέμα , ούτε παράλογο . Και ακόμα πιο σωστά , γιατί σε πολύ large scale μπορεί να ισχύει ότι επιβιώνει ο πιο δυνατός αλλά σε μικρότερο scale σίγουρα επιβιώνει ο πιο προσαρμοστικός και όχι κατ' ανάγκη ο πιο δυνατός ( εποχή δεινοσαύρων πχ , το πιο δυνατό ζώο τότε , δεν επιβίωσε ) Δεν ξέρω αν η γη ανακυκλώνει , αυτό εξαρτάται από το πόσο ισχυρό και προσαρμοστικό έχει καταλήξει να είναι το ισχυρότερο ον που φιλοξενεί και γέννησε Αυτό που ξέρουμε όλοι μετά βεβαιότητας είναι ότι ο άνθρωπος είναι πλήρως εξαρτώμενος από το περιβάλλον του . Δεν ξέρω αν εμείς το προκαλέσουμε ή έτσι κάνει απλά η γη σαν οικοσύστημα , αλλά όταν θα γίνει αφιλόξενη για ζωή δεν θα επιβιώσουμε Σε larger scale η γη είναι άμεσα εξαρτώμενη από την ήλιο της . Όταν πεθάνει , θα πεθάνει και αυτή Ο ήλιος δεν είναι άμεσα εξαρτώμενος από κάτι . Παράγει και καταναλώνει την ενέργεια που δημιουργεί ο ίδιος μέχρι να ξεμείνει από καύσιμα . Αλλά επειδή υπακούει όπως όλα τα αντικείμενα του σύμπαντος σε συγκεκριμένους νόμους , εξαρτάται από το πόσο ισχυρός είναι για το αν θα επιβιώσει έναντί άλλου αντικειμένου όπου το μόνο μέτρο είναι οι δυνάμεις της βαρύτητας ( οπότε ο πιο δυνατός κερδίζει , πχ μαύρη τρύπα που κατα πως φαίνεται είναι το ισχυρότερο ίσως ) Οπότε καθαρά ψυχρά και επιστημονικά η φράση ο πιο δυνατός στη φύση επιβιώνει και κάτι ό,τι γουστάρει έχει μεγάλες δόσεις αλήθειας, δεν είναι ΟΛΗ η αλήθεια αλλά ισχύει υπό προϋποθέσεις
    1 βαθμός
  37. Μιας που αναφέρθηκε, Μόναχο εδώ, 29ευρώ/τ.μ. ενοίκιο. Η Γερμανία είναι μια τεράστια ετερόκλιτη χώρα,όπως έγραψε και ο Sf ανατολικά υπάρχουν πόλεις που είναι πιο φθηνές και από ελληνική επαρχία.. Στο θέμα τώρα,δεν βλέπω λόγο να προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε συμπεριφορές παντελώς αγνώστων σε εμάς ανθρώπων, με γνώμονα το δικό μας χαρακτήρα/αξιακό σύστημα. Άλλος μπορεί να είναι άνετος οικονομικά,αλλά τσίπης,άλλος μπορεί να έχει ανάγκη και τα 5ευρώ. Ναι,το ύφος δείχνει πολλά, αλλά μπορεί να γράφουμε χωρίς να το ξέρουμε και με κανάν πιτσιρικά που τα μάζευε στα κάλαντα. Και δεν ξέρω πως ο Τamtam διαπίστωσε ότι ο πρώτος που ήθελε σκόντο 5ευρώ ήταν τσίπης,ενώ σε εκείνον που το έδωσε τελικά 5ευρώ φθηνότερα,τα μάζευε με κόπο... Οπότε πολύ δράμα για το τίποτα κατά την γνώμη μου,όταν σε αγγελίες γενικά έχουν συμβεί πράγματα και θαύματα.. Μεταναστεύοντας,διαπίστωσα ότι στις αγοραπωλησίες,έχει και η εκάστοτε κουλτούρα τα δικά της. Για παράδειγμα έχω αγοράσει κιθάρα 799ευρώ,πάω τη δοκιμάζω,όλα καλά,δίνω 800 ο άνθρωπος κάτι ψέλλισε κάνοντας μεταβολή ενώ ασφάλιζα τη βαλίτσα ,κάνω και εγώ μεταβολή με την κιθάρα χαιρετώντας και μόλις φτάνω στο αμάξι,τον βλέπω να έχει κάνει σπριντ να μου δώσει το 1 ευρώ. Γερμανός.Επίσης από Γερμανούς ότι έχω πάρει,είναι με απόδειξη,συσκευασία,ακόμη και αν έχουν περάσει 30χρόνια. Kαι οι αγγελίες τους εκτενείς.
    1 βαθμός
  38. Free OBXd synth Για Mac και PC https://obxd.wordpress.com
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...