Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/03/20 σε όλα
-
Ξέρω κάποιον να του στείλεις το ερώτημα για να ανεβάσει βίντεο. Τι λες?8 βαθμοί
-
? Μίλα για τον εαυτό σου αγαπητέ. Στον ΟΡ έχουν γίνει παρατηρήσεις στο παρελθόν διότι παραβαίνει τους κανονισμούς, χωρίς συμμόρφωση. Το φόρουμ είναι τόπος ανταλλαγής απόψεων και συζήτησης. Οι δε τίτλοι του είναι καλά μελετημένοι SEO click bait για τα search engines, που όπως με ενημέρωσε όταν με κάλεσε για να μάθει τον λόγο που κατέβηκε κάποιο βίντεο, δεν τα ανεβάζει ο ίδιος. Του πρότεινα να ανεβάζει τα βιντεο του στα Video αφού δεν ενδιαφέρεται να συμμετέχει στις συζητήσεις όπως αυτη για παράδειγμα που γίνεται με την παντελή απουσία του και που δεν είμαι σίγουρος αν τον εξυπηρετεί τελικά. Καλά κάνει λοιπόν σαν επαγγελματίας να προωθεί την δουλειά του σε όσα μέσα μπορεί να δημοσιεύσει δωρεάν αλλά... Δεν είναι ο μόνος δάσκαλος εδώ μέσα. Πολλοί άλλοι προσφέρουν απλόχερα πληροφορία και την συζητούν. Και το φόρουμ είναι γεμάτο παραδείγματα. Εδώ δεν έχουμε γκουρού στο απυρόβλητο (αυτό το κάνει ο καθένας στον προσωπικό του χώρο) αλλά όπως έχει αποδειχθεί σε βάθος χρόνου, χαίρουν της αποδοχής όλων μας όσοι συμμετέχουν με τεκμηριωμένα κείμενα και όχι δόγματα, όταν ζητάμε απαντήσεις σε υπαρκτά προβλήματα της τέχνης.8 βαθμοί
-
εκ των κανονισμών του φόρουμ: 7. Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση. προσωπικά λοιπόν για μένα το θέμα δεν είναι άλλο... είναι ΜΟΝΟ ένα (και σίγουρα όχι η "χαλαρότητα" ή μη)... ο αμφίδρομος ΣΕΒΑΣΜΟΣ με την ευρεία έννοια ... ειδικά σε χώρους που συχνάζουν άτομα από τα οποία εκ θέσης-άποψης "έχω απαιτήσεις" (με την καλή έννοια) να κάνουν την διαφορά... τόσο απλά (και συνειδητά "ρομαντικά")... ΥΓ. ναι... εγώ είμαι από αυτούς που δεν γελάνε πια εύκολα με αυτά που αντιμετωπίζουν κοινωνικοπολιτικά γύρω τους εκθετικά (ή σε αναγωγή)... είμαι πια από αυτούς που παίρνουν "χάπια"...?8 βαθμοί
-
H Gretcsh G5222 είναι η double cut εκδοχή της G5220 electromatic. Είναι η double jet πρόταση της εταιρίας στην κατηγορία των 500 ευρώ. Κάτι ανάλογο των Epiphone les paul standard και prs 245 standard, ποιοτικά, αλλά διατηρώντας το DNA των Gretcsh, τόσο ηχητικά όσο και εμφανισιακά. Είναι ένα εργαλείο που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ήχων, έχοντας έφεση σε hard rock καταστάσεις, λόγω των BroadTron μαγνητών. Η έκδοση με το bigsby (G5232) έχει την ίδια τιμή και αντί τους BroadTron είναι εγκατεστημένοι οι Filtertron, όπου είναι πιο κοντά στον παραδοσιακό ήχο (είναι πιο low output και πιο πριμάτοι). Αμφιταλαντεύτηκα, είναι η αλήθεια, καθώς ήθελα την έκδοση με μαγνήτες filtertron, αλλά δεν θα “άντεχα” την παρουσία και τις ιδιαιτερότητες του bigsby. Και έτσι κατέληξα στη G5222, που ήταν και η πρώτη μου επιλογή. Είχε και το χρώμα που μου αρέσε… Ποιότητα κατασκευής/Εμφάνιση: Πιστεύω ότι αυτό είναι και το δυνατό σημείο της κιθάρας αυτής. Δεν έχει, σχεδόν, κανένα ψεγάδι. Εξαιρετικό βάψιμο και φινίρισμα. Το σώμα είναι chambered (έχει θαλάμους) με αποτέλεσμα το μειωμένο βάρος και την χαρακτηριστική χροιά που δίδει στον ήχο. Το άβαφο maple top είναι όλα τα λεφτά, σε συνδυασμό με τα σκούρα ταστιέρα και το μαύρο της πίσω πλευράς. Την γουστόζικη εμφάνιση έρχονται να συμπληρώσουν τα μίνιμαλ inlays (αναφέρονται ως pearloid Neo-Classic inlays) και η ασυνήθιστη “αγκυροειδής» stoptail. Το, κολλημένο στο σώμα, thin U μανίκι είναι επίσης εξαιρετικό. Θυμίζει αρκετά το φαρδύ slimtaper της Epiphone les paul std, αλλά είναι πιο παχύ. Θα έλεγα ότι προτιμά τα μεγάλα δάκτυλα, ειδικά εάν ο παίχτης έχει την τάση να “χουφτώνει” τον λαιμό. Η ταστιέρα έχει 12” radius, 22 medium jumbo τάστα, με scale 625mm. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τάστα είναι άριστα τοποθετημένα, χωρίς αιχμηρές άκρες κλπ. Τα κλειδιά, μάρκας Grover, κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους και έχουν πολύ καλή αίσθηση. Δεν αφήνουν την κιθάρα να ξεκουρδίσει. Το nut (απο συνθετικο κοκκαλο, με πλατος 43mm) θέλει λίγο δουλίτσα στην D όπου σκαλώνει ελαφρώς, αλλά και πάλι δύσκολα ξεκουρδίζει. Η γέφυρα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά την δουλειά της την κάνει σωστά. Εργονομία: Εάν έχεις συνηθίσει μια tele ή μια les paul, η G5222 μοιάζει κάπως χοντροκομμένη, όταν την πιάνεις στα χέρια σου. Λίγο το χοντρό και πλατύ μανίκι, λίγο το παχύ σώμα σε προδιαθέτουν κάπως. Η αλήθεια ότι είναι εξαιρετικά βολική, τόσο καθιστός, όσο και όρθιος. Πολύ πιο βολική και ισορροπημένη από την G400. Εξαιρετική και προσεγμένη σχεδίαση. Επίσης, έχει εξαιρετικό ζύγισμα. Περίμενα να έχει έστω λίγο neck dive, αλλά ακόμα και με ζώνη δεν υπάρχει τέτοια τάση. Είναι αρκετά ευκολόπαιχτη, και η πρόσβαση στο 22ο τάστο είναι υποδειγματική, όπως θα ήταν και σε μια SG. Τα χειριστήρια είναι σχετικά προσβάσιμα, με το volume pot του bridge λίγο απομακρυσμένο, αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Το μόνο άβολο είναι το master volume pot, αλλά η χρήση του μπορεί να παρακαμφτεί από τα μεμονωμένα volume pots. Να σημειωθεί ότι στο μοντέλο με το bigsby, θα ήταν πολύ δύσκολο να πλησιάσω το volume pot του neck μαγνήτη και θα μου δυσκόλευε την πρόσβαση και από εκείνο του bridge. Τέλος, ενδεικτικό του προσεγμένου σχεδιασμού είναι και τα κλιπ για τη ζώνη. Έχουν το σχέδιο των χειριστηρίων των pots, ξεβιδώνουν, μπαίνει η ζώνη, βιδώνουν και είσαι έτοιμος. Η απλότητα στο μεγαλείο της. Ηλεκτρικά: To ηλεκτρικό κύκλωμα της G5222 περιλαμβάνει δύο volume pots (ένα για κάθε μαγνήτη), ένα tone pot και για τους δύο μαγνήτες, και ένα volume pot ως master volume. Είναι κάτι το συνηθισμένο για Gretcsh κιθάρες, αν και προσωπικά δεν βρίσκω σοβαρό λόγο ύπαρξης του master volume. Ποιοτικώς, τα pots δεν φαίνεται να είναι κάτι το ιδιαίτερο. Καλή κύλιση, με αρκετή αντίσταση (κάτι που δεν προτιμώ). Το tone pot έχει μικρή επίδραση στα πρίμα. Αφαιρεί λίγο πρίμα, όπου λόγω του έντονου presence, o ήχος δεν αλλάζει και πολύ. Τα volume pots, επίσης, δεν ρίχνουν την ένταση, παρά μόνο εάν είναι σχεδόν κλειστά. Εάν, όμως, έχω το tone pot στην μέση (με ελάχιστη απώλεια πρίμων), τότε το volume pot “μεταφορφώνεται” και με ελάχιστο γύρισμα ρίχνει κατευθείαν την ένταση. Ακριβώς όπως θα ήθελα να συμβαίνει εξ’ αρχής, δηλαδή. Το σίγουρο είναι ότι μπορούν να προκύψουν πολλοί διαφορετικοί ήχοι με την χρήση και τον συνδυασμό των χειριστηρίων. Τέλος, το 3way switch δουλεύει πολύ σωστά και με καλή αίσθηση. Ένα αρνητικό είναι ότι πρέπει να προσέχει από πού το πιάνεις, για να αλλάξεις θέση, καθώς πολύ εύκολα σου μαγκώνει και στου δαγκώνει το δάκτυλο. Το δακτυλίδι του επιλογέα είναι πολύ κοφτερό και ο πόνος έντονος. Broad’Tron pickups: Ξεκινώντας από τους BroadTron (2ης γενιάς), να αναφέρω ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα specs στο διαδίκτυο. Είναι οι πιο high output διπλοί μαγνήτες της Gretcsh, με μέτριες επιδόσεις στο definition. Είναι αρκετά touch sensitive, παρότι δίδουν την εντύπωση ότι έχουν αρκετό φυσικό compression. Έχουν μέτριες επιδόσεις στο “καθάρισμα” με ρίξιμο του volume pot και γενικότερα δυσκολεύονται να διατηρούν τον ήχο crystal καθαρό. Ο bridge είναι πολύ δυνατός με έντονα μεσαία, ενώ ο neck είναι πιο μπασάτος και στρογγυλός. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, δεν πολυαντιδρούν και στο tone pot. Δίδουν αρκετή “τρίχα”, ακόμα και σε low gain ενισχυτές (ίσως φταίει το έντονο presence). Ακόμα και έτσι, λόγω του eq, ο καθαρός ήχος είναι αξιοπρεπής και κόβει αρκετά στο μιξ. Έχουν μπόλικα χαμηλά, πολύ δυνατά μεσαία, και κάπως μαλακά ψηλά. Χρειάζεται να δίδω λίγο παραπάνω πρίμα στον ενισχυτή για να έχω ισορροπημένο ήχο. Το φυσικό τους περιβάλλον, εύκολα, είναι ο crunchy ήχος. Για ACDC δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο μαγνήτη. Σίγουρα πιο πριμάτος ήχος σε σχέση με PAF, νομίζω και πιο hot, διατηρώντας κάποια στοιχεία από τον παραδοσιακό ήχο Gretcsh, με το κλασικό twang να μην είναι έντονο. Το καλό είναι ότι ρυθμίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ρυθμίζεται το ύψος, η κλίση σε treble/bass side, αλλά και η κλίση κατά μήκος της κιθάρας, έτσι ώστε να ακολουθούν την κλίση των χορδών. Επίσης, ρυθμίζοντας τις βίδες πάνω στον μαγνήτη, μπορείς να αλλάξεις και το eq, σηκώνοντας πχ την βίδα κάτω από την χορδή G. Κάποιοι, μάλιστα, αφαιρούν και κάποιες συγκεκριμένες βίδες εντελώς, μετατρέποντας τους μαγνήτες σε noiseless single coils, ανεβάζονται πολύ το clarity. Λογικά, πρέπει να είναι alnico 5, με τον bridge γύρω στα 9Κ και τον neck λίγο κάτω από 8Κ. Οι δικοί μου μαγνήτες είναι ρυθμισμένοι πολύ ψηλά, γύρω στα 2mm. Εάν κατέβουν πιο χαμηλά, ο ήχος καθαρίζει αρκετά. Pros n' Cons: + τίμια τιμή + ποιότητα κατασκευής + πολύ καλή εργονομία - Μέτριοι μαγνήτες - Το 3way switch "δαγκώνει" - Μετρια επιδραστικότητα στον ήχο από τα vol και tone pots. Ηχητικά samples: Σε VHT special 6, με καθαρό ήχο: VHT6clean.mp3 με crunchy ήχο: VHT6crunch.mp3 με fuzz: VHT6fuzz.mp3 Σε Marshall DSL5R με καθαρό ήχο: dsl5clean.mp3 με crunchy ήχο: dsl5crunch.mp3 με distortion: dsl5distortion.mp3 Σε Laney IRT15, με high gain ήχο: irt15high gain.mp3 με ultra high gain ήχο: irt15ultra high gain.mp3 Φωτογραφικό υλικό:5 βαθμοί
-
5 βαθμοί
-
Καίριο ερώτημα. Οταν αλλάζουμε κιθάρες, ενισχυτές, setup γενικότερα; Ή για άλλο λόγο;4 βαθμοί
-
Εσύ να βάλεις ερώτηση σε άλλο θέμα φίλως. "Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε λειτουργικό?"4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Μεχρις οτου καταλήξουμε να παιζουμε με αυτα που ξεκινησαμε δηλ Boss ? ? ?4 βαθμοί
-
Χάρμα οφθαλμών!!! @Superfunk εδώ να μας πείς πως τυλίγουν παρακαλώ πολύ... Εδώ του είναι λίγο πεσμένο......το τρέμολο Δε πειράζει Ανούβι μου μη στεναχωριέσαι, σε όλους συμβαίνουν αυτά4 βαθμοί
-
Η δική μου εμπειρία με (παλια, από τις πρώτες) Electromatic ήταν κακή (την αγόρασα και την έστειλα πίσω), οπότε αυτό δείχνει εμφανή βελτίωση (ή αλλαγή εργοστασίου). Οι τωρινές Electromatic γύρω στο χιλιάρικο είναι εξαιρετικές (πλην μαγνητών, ίσως). Ωραιο review όπως πάντα. Επαναπόσταρε μετά από 3μηνο, 6μηνο ή χρόνο, αφού εχεις δηλ. ζήσει το όργανο αρκετά.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Αν είχες Gretsch με καλούς low output Filtertones , έπαιζες καθαρά και στη μεσαία θέση (αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν δηλαδησ ? ) θα έβρισκες ?...όλος ο κλασσικός Gretsch ήχος στο 2 volume ,1 master volume wiring είναι ? Με γεια το εργαλείο ,να το χαίρεσαι! Tip: για αΦθεντικο Malcolm Young ήχο θες low output bridge Filtertone και 12αρες rounwound με wound G(και έναν 70s bass plexi ανοιγμένο περίπου στη μέση ? )2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Όταν ακούμε κάτι που μας αρέσει, απο κάποιον άλλο. Όταν ψάχνουμε έμπνευση. Οταν στήνουμε ειδικά rig για κάθε κιθάρα, αν έχουμε περισσότερες απο μία. Οταν αποδίδουμε την αμπαλοσύνη μας στον εξοπλισμό μας. Οταν θέλουμε να κάνουμε ένα μικρό δώρο στον εαυτό μας. Οταν μας τρώει η τσέπη μας. Σίγουρα υπάρχουν άπειροι λόγοι που μου διαφεύγουν. Ολοι εξαιρέσεις φυσικά. Για πέστε...2 βαθμοί
-
Το "να αλλάζουμε" του ερωτήματος δεν έχει νόημα. Αν όμως ρωτάς κάθε πότε πρέπει να αγοράζουμε, η απάντηση είναι τουλάχιστον 2 φορές το μήνα.2 βαθμοί
-
και ο Ζαϊκος και ο Σπύρος και ο Αμπλιανίτης είναι παικταράδες και φοβερότεροι κιθαρίστες...και ενεργά μέλη με μεγάλη συμμετοχή και μας τιμάνε με τη συμμετοχή τους...ενώ ο Γιάννης όχι. Δεν ξέρω εάν καταλαβαίνεις τη διαφορά!!! μα ούτε ο Γιάνης (καλύτερο με ένα ν) προσφέρει τίποτα στη τέχνη...το μεροκάματο θέλει να βγάλει. Εμείς που δεν βγάζουμε το μεροκάματο με τη μουσική....να μην παίζουμε δηλαδή?2 βαθμοί
-
Ο Jaques Lussier και το jazz trio του είναι γνωστοί για τις προσαρμογές σε jazz μεγάλων κλασικών συνθετών που ξεκίνησαν από τον Bach φτάνοντας (εδώ) στον Satie. Από τους αγαπημένους μου συνθέτες ο Satie έχει διασκευαστεί από 10άδες μουσικούς και σύνολα, αλλά κατα τη γνώμη μου από κανέναν τόσο διαφορετικά και τόσο μέσα στο πνεύμα του genre από το οποίο το έργο προσεγγίζεται. Το έργο αποτυπώθηκε στην εξαιρετική ηχογράφηση της Telarc και αποτελεί δείγμα ήχου αναφοράς. Ενας δίσκος που είναι σχεδόν από την κυκλοφορία του στη δισκοθήκη μου και ...στο repeat. Το ίδιο ύφος προσπάθησα πριν λίγο καιρό να μεταφέρω σε κάποιο από τα κομμάτια που έφτιαξα. Πιάνο ευρηματικό, τύμπανα αέρια και πολυρυθμικά, μπάσο που συνομιλεί με το πιάνο και ώρες ώρες ανασταίνει νεκρούς Επένδυση !2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εσύ παλικάρι μου, πρέπει να πάρεις ένα πολύ μεγάλο σπίτι. Και ένα ενυδρείο αντίστοιχο, να βάλεις και λευκό καρχαρία μέσα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1. Δηλαδή στο internet δεν είναι τα πάντα πληρωμένος χώρος? Ακόμα και το youtube είναι αλλά έμμεσα. 2. Κατά την γνώμη μου πρωτευόντος είναι καθαρά προωθητικά, με την επίφαση της επικοινωνίας κάποιας πληροφορίας, που τελικά δεν συμβαίνει ποτέ, γιατί είτε αυτή είναι ανούσια, είτε δίνεται με ανούσιο τρόπο (και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά δηλαδή, αν ήταν να δοθεί με ουσιώδη, θα ήταν επί πληρωμή, γιατί αυτή την δουλειά κάνει ο άνθρωπος, δεν θα έδινε τσάμπα αυτό για το οποίο πληρώνεται). Να το πω και αλλιώς. Αν συμμετείχε, και κατά συνέπεια "έφερνε" εδώ και τους μαθητές του, τότε και το noiz, θα μπορούσε να έχει ένα όφελος. 3. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός για να τα καταλάβει αυτά. 4. Μπορώ να γνωρίζω ότι δεν πληρώνονται, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα όπως πολύ σωστά είπες (θα μπορούσε όμως να είναι θέμα για τον Yameth, υπό κάποιες συνθήκες). Το θέμα είναι να είναι σωστή και κατάλληλη η παρουσία τους εδώ, και αν είναι "επαγγελματικές κάρτες", να αντιμετωπίζονται ως τέτοιες. Και άλλα παιδιά εδώ είναι επαγγελματίες, αλλά δεν χρησιμοποιούν τον χώρο για προώθηση, αυτή έρχεται (αν έρθει) από την παρουσία τους εδώ, και το τι θα εκπέμψουν στον αναγνώστη των γραπτών τους μέσα από την συμμετοχή τους. 5. Με συγχωρείς, αλλά αυτό το τελευταίο δεν το αποδέχομαι. Να φύγουμε δηλαδή όλοι εμείς που δεν μας αρέσει αυτό. Για να μείνει η επαγγελματική προώθηση κάποιων, που υπάρχει εδώ μόνο και μόνο επειδή υπάρχει κοινό, κόσμος, αγορά - στόχος. Και έχεις την εντύπωση ότι αν αύριο το κοινό αρχίζει να φεύγει, αυτοί θα μείνουν εδώ να δίνουν τα φώτα τους .... Είναι ένας από τους λόγους που δεν είμαι κοινωνικός άνθρωπος. Αυτά που βλέπω "έξω" δεν μου αρέσουν, και αποτραβήχτηκα. Να είσαι σίγουρος ότι το ίδιο θα κάνω παντού (και εδώ φυσικά) όταν αυτά που βιώνω, αρχίσουν να γίνονται πιο απογοητευτικά από όσο μπορώ να αντέξω. Καθαρά προσωπικές (όπως αντιλαμβάνεστε) απόψεις και σκέψεις.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Συμμετέχει στο φόρουμ χωρις να συμμετεχει, κανει μεταβολή και φεύγει. Στο ενδιάμεσο κοινοτυπίες και αυτόκλητα εντορσιλίκια. Αφού ενοχλεί κι εσάς, την άλλη φορά ας μην κάνουμε θόρυβο από κάτω. Μια απόφαση είναι! Αν δεν παραβιαζει καποιο κανονα του σαιτ δε θα σταματήσει η αναζήτηση μαθητώνβ. Υ.Γ. Αν θελετε και πιο ελαφριά νότα, τσεκαρατε τον Wikipedia. Μην περιμενετε πολλά από άντρα που ντρέπεται να γράψει του πότε είναι γεννηθης.?2 βαθμοί
-
Μα γιατι να συμμετεχει στη συζητηση αυτη ο op? Για να δικαιολογησει το εαυτο του, σε εμας, για τα βιντεο που φτιαχνει, ή να μας λυσει τυχον αποριες για το περιεχομενο του βιντεο? Δεν θα ειχε απολυτως τιποτα να κερδισει με το να συμμετεχει στην συζητηση αυτη, και οι λογοι ειναι πολλοι και αυτονοητοι. Εχω δει πολλα βιντεο του op. Με αλλα συμφωνω και με αλλα διαφωνω. Το 95% του συνολου δεν απευθυνεται σε καποιον σχετικο ή εστω με μικρη εμπειρια στην κιθαρα. Γενικοτητες και βαρετο περιοχομενο για εμας, αλλα χρησιμες πληροφοριες για καποιον που τα ακουει πρωτη φορα. Και αυτο ειναι και το target group του op. Δεν τον ενδιαφερει να σχοληθει μαζι μας, διοτι ουτε εμας ενδιαφερουν αυτα που λεει. Αμφιδρομα λειτουργει αυτο. Τα βιντεο αυτα εχουν συγκεκριμενο στοχο. Δεν ειναι τοσο επιμορφωτικα, οσο μεσα προωθησης της δουλειας του. Θεωρω οτι την δουλεια τους την κανουν καλα. Και να μην την κανουν, ο op ειναι φανερο οτι προσπαθει να αποκτησει κοινο και πελατεια. Τιποτα το μεμπτο. Ισα ισα, το βρισκω αξιεπενο, διοτι δειχνει μεθοδικοτητα και σοβαροτητα απο την πλευρα του. Προσπαθει να ειναι ανταγωνιστικος και να δωσει αξια στη δουλεια του. Δεν εχω δει πολλους να το κανουν αυτο. Δεν ειναι ευκολο. Εαν κατι δεν με αφορα σε καποιο θρεντ, προσωπικα δεν ασχολουμαι. Εαν με κατι διαφωνω, θα εκθεσω την δικια μου αποψη, ομορφα και ωραια. Μεχρι εκει.2 βαθμοί
-
Με όλο το θάρρος είπα να κάνω μια παρουσίαση των μπάσων που φτιάχνω. Είναι τυποποιημένη σειρά,δηλαδή στάνταρ specs,χρώματα κτλ και γενικά απευθύνεται σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Το μοντέλο λέγετε 343 γιατί είναι scale 40.443" δηλαδή 34"+3 τάστα πιο μεγάλο.Οπότε ας αναφέρω μια όλα τα specs,και μετά οι φωτογραφίες Scale: 40.443" Strings: 4-5 Color: green,red ίσως να προσθέσω και κανα μπλε ή μαυρο στο μέλον Neck: bolt-on,3piece maple με 2 carbon stripes (φύλλα,οχι βεργες,είναι απο την ταστιέρα μέχρι έξω και είναι ορατές απο πίσο) double action truss rod Fretboard: bubinga με μαυρα side dots Frets: 24 jumbo και linef fretless με carbon fret lines Body: korina Pickups: humbuckers σε σειρά Electronics: passive series/parallel οι μαγνήτες αναμεταξί τους όχι ο καθένας με push/pull στο vol,neck tone,bridge tone.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κάτι που σκεφτόμουν καιρό είναι να κάνω μια σειρά από βίντεο τα οποία δείχνουν τον χαρακτήρα της κιθάρας ως πολυφωνικό όργανο συνδυάζοντας αρμονία και μελωδία. Έτσι δημιουργήθηκε το "The Dirty Series" το οποίο θα είναι μια σειρά απο τέτοια βίντεο βασισμένη σε ελληνικά κομμάτια με πειραγμένη αρμονία και ηλεκτρικό ήχο εξού και η ονομάσια. Καλή ακρόαση!1 βαθμός
-
Μια και ηρθε η ωρα να ξανα-αλλαξω χορδες στην CADILLAC ? είπα αυτη τη φορα να της βαλω flatwound και να ηχογραφησω τις διαφορες. Η κυρια ειναι αυτη μια 2007 DC Gretsch White Falcon με στοκ alnico Filtertones,Compton solid brass bridge,Vibramate string spoiler παιγμενη μονο με λιγο analog delay μεσα απο ενα Marshall 1974x & ηχογραφημενη με ενα Ε906. Οι roundwound χορδες ειναι 011-050 Gibson Brite Wires με 5-6 ωρες παιξιματος ,οριακα πριν αρχισουν να πεθαινουν δηλαδη,(τις φτιάχνει η D'Addario) & οι flatwound ολοκαινουργιες 011-046 GHS Precission fw. Εχω προσπαθησει να παιξω τα ιδια πραγματα μεσα στο κομματι (μια διασκευη του Σ'αναζητω που ειχαμε ανεβασει με τον συΜπΕχτη μου @matawan πριν λιγο καιρο) οποτε μια φορα θα ακουτε παιγμενο το θεμα με rw & κολλητα το ΙΔΙΟ θεμα με fw, στην ΕΙΣΑΓΩΓΗ μεχρι το 00.25 ειναι rw & απο το 00.25-00.40 fw. Επισης εχω προσπαθησει να παιξω μονο στις Ε,Α,D,G χορδες μια και αν ειχα ενα ευρω για καθε αποτυχημενο συγκριτικο τεστ μεταξυ rw & fw χορδων οπου ο εγκεφαλικα κατεστραμμένος reviewer παιζει σχεδον μονο στην Β & Ε (που ειναι ΙΔΙΕΣ και στις fw & στις rw) θα ημΑνε ο Μπιλ Γκειτσ ο εμβολιαΣτις. Για πειτε πΓιες σας αρεσουν πιΟτερο? (το κομματι το εχω μιξαρει πολυ προχειρα και η κιθαρα ειναι επιτηδεΣ τοσο δυνατα,χωρις κανενα eq ή εφε εκτος απο ελαχιστο compression) rw vs fw.mp31 βαθμός
-
Δοκιμασα και τους χαμήλωσα στα 3-3,5mm και γλύκανε ο ήχος. Και υπάρχουν πολλά περιθώρια για βελτίωση, χορδή χορδή. Στην τελική, αλλάζω κάποια στιγμή μαγνήτες σε πιο low output. To βασικό είναι το όργανο. Playbility? Μμμμ.... Εαν είχα σκεφτεί κατι περισσότερο, θα το έγραφα στο review. Δυο μέρες την έχω. Στο πρώτο 10λεπτο την συνήθισα. Πολύ ευχαριστημένος είμαι γενικά. Έχει τα οφέλη μιας sg (μεγάλο μανίκι, εύκολο πρόσβαση στα κατω τάστα), action εχω γύρω στο 1,6mm με 9αρες χορδές (10άρες είχε από την μάνα του). Γρήγορη ταστιέρα έχει, καλό sustain έχει, όλα τα κάνει. Εάν έχεις κάποια συγκεκριμένη απορία, ή θες σύγκριση με κάποια συγκεκριμένη κιθάρα, θα μπορώ να σου δώσω περισσότερες λεπτομέρειες.1 βαθμός
-
Να σου πω ειναι λιγακι πΣεφταρακος μια και εχει always on ενα Fulltone Tube Tape delay που και....εγω να επαιζα μεσα απο αυτο ο ΘΕΟΣ θα ακουγοντουστασανε ? οποτε οντως με αυτο και ενα tremolo θα ειμαστε κοντα (με τη διαφορα βεβαια οτι εγω ειμαι ο τιποτας και αυτος ενας απο τους μεγαλυτερους κιθαριστες ολων των εποχων...) Επισης μη ξεχναμε οτι ηταν ισως ο ΠΡΩΤΟΣ που χρησιμοποιησε ποτε πεταλι για βρωμα (στο Satisfaction)...πριν ολοι επαιζαν καθαρα σαν και εμενα ?1 βαθμός
-
Ενταξει εγινε. Το ειχα το ilok αλλα ως συνηθως δεν θυμομουν ήθελε ενημερωση επανεκκινηση νεα παςς....ωρες ταλαιπωρια για ενα δωρεαν μπαρμπαδακι....1 βαθμός
-
Πωπωπωπω, σαλεύει. Μεγεία! Πάρα πολύ ωραίο review. Τόσο που ζήλεψα και τη ψάχνω. Οι μαγνήτες φάινονται σούπερ παραμετροποιήσιμοι. Μας έγραψες για την εργονομία και ακούσαμε τα δείγματα (ωραιότατα), αν δε σου είναι κόπος πες μας και για το playability. Θα μου πεις...άλλα χέρια ο καθένας, άλλη αντίληψη...... ναί, αλλά υπάρχουν πολλά δείγματα εδώ μέσα με τα χέρια σου να ερωτοτροπούν άλλες κιθάρες οπότε έχουμε μέτρο σύγκρισης ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ο μόνος λόγος που συνεχίζω να χρησιμοποιώ windows... οι εναλλακτικές μου είναι αυτές: https://alternativeto.net/software/guitar-rig/?platform=linux και πρέπει να κάτσω σοβαρά να τα δοκιμάσω όλα1 βαθμός
-
Ρε παλικάρια εγώ το σκέφτομαι αλλιώς. Για ποιον λόγο να μην αγοράζουμε πετάλια; Ε για πέστε edit: ή για να το θέσω ποιο σωστά, για ποιον λόγο να μην προσθέτουμε συνεχώς νέα στα ήδη υπάρχοντα. Αφού ξέρουμε ότι και μεταξύ τους ακούγονται διαφορετικά, άρα γιατί να μην έχουμε όσα περισσότερα μπορούμε1 βαθμός
-
Οn a serious note............αγοραζα πεταλια αρκετα εως πολυ συχνα. Σταματησα οταν μετα απο πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ καιρο κατεληξα στο να εχω τον ηχο που εχω σχεδιασει στο κεφαλι μου και να ειμαι ικανοποιημενος και απο τους ηχους που θελω να μπορω να μιμουμαι στο παιξιμο μου (βεβαια αυτο απαιτει πεταλιερα των 15 πεταλιων αλλα τι να κανουμε.....). Τωρα ειμαι περιπου δυο με τρια χρονια ΚΑΘΑΡΟΣ ? ? ? Το ιδιο ισχυει και για τις κιθαρες μου. Σταματησα στις 6 (3 στρατ, μια LP, μια tele k μια pensa-simile MK κοπια) . Tωρα αν βρω και εναν fender Bassman 59 reissue να τον βαλω να κανει παρεα τον deluxe reverb II μου, εχω κλεισει με αγορες για παντα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Άντε και ένα δωρεάν (δωράκι) για όλους μας, γιατί ήμασταν καλά παιδιά φέτος.... Κάνουμε εγγραφή, απαντάμε σε 2 ερωτήσεις και το πάιρνουμε. https://slatedigital.com/fresh-air/?utm_source=youtube&utm_medium=post&utm_campaign=inthemix1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Βάζω "καλό" πριν καν το ακούσω. Κυρ Γιώργο μου τι παρουσίαση είναι αυτή .... Μας μαθαίνεις μουσική. Μπράβο σου και ξαναμπράβο σου. Πάω τώρα να το ακούσω ...1 βαθμός
-
Πάντως από 2 συγκρίσεις που έκανα (με δικά μου) BD & SD1 απλά vs waza, μπορώ να σου πω πως τα απλά μάλλον μ' αρεσαν περισσότερο.1 βαθμός
-
Πολλά πράγματα συμβαίνουν στο μυαλό του μουσικού όταν παίζει μουσική. Όλο το μυαλό δραστηριοποιείται σε αντίθεση με άλλες ασχολίες που καταλαμβάνουν συγκεκριμένες περιοχές του. Γι αυτό συνεχίστε να παίζετε μουσική. Τυχαία λέμε "παίζω" νομίζετε και δεν λέμε λύνω, εργάζομαι, επεξεργάζομαι; Είναι απόλαυση και δημιουργία μαζί.1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00