Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/30/20 σε όλα
-
Από την προηγούμενη καραντίνα!!!! Η Μαρία Σωτηρίου στη φωνή! Your attention please....! Thn prosoxh sas parakalw!!!! ?6 βαθμοί
-
5 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Με Έναν Άνεμο (Verse 1) Μες το ποτήρι μου κοιτώ και ψάχνω πόνο και τη ζωή μου πάλι προσπερνώ. Στην αγκαλιά σου πάλι εγώ ψάχνω τον δρόμο, μα ο εφιάλτης παραμένει στο μυαλό. Μέσα στα μάτια σου κοιτώ και ψάχνω λόγο που την καρδιά γελούσα κι απορώ. Πως το αγκάθι και την πέτρα τώρα διώχνω. Αυτά τα χείλη θέλω μόνο να φιλώ. (Chorus) Με έναν Άνεμο και έναν Αέρα, αγκαλιασέ με και ξυπνάμε το πρωί. Όλα τα λάθη ας τα κάνουμε παρέα να συντροφεύουν την υπόλοιπη ζωή. (Verse 2) Άλλη μια ώρα μακριά, τον χρόνο λιώνω, ένα κορμί αθάνατο ζητώ. Με τα ανόητα γιατί τώρα τελειώνω μ' αυτά τα χείλη θέλω μόνο να γελώ. (Chorus) Με έναν Άνεμο και έναν Αέρα, αγκαλιασέ με και ξυπνάμε το πρωί. Όλα τα λάθη ας τα κάνουμε παρέα να συντροφεύουν την υπόλοιπη ζωή.3 βαθμοί
-
Όταν γερνάει ο άνθρωπος ο κώλος του φαρδαίνει, κι άμα του φύγει και καμιά δεν το καταλαβαίνει.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Δελτίο Τύπου Ο γνωστός μουσικός, κιθαρίστας και μουσικοσυνθέτης Δημήτρης Μπασδάνης (James Basdanis) ανακοινώνει πως, από σήμερα και στο εξής, διαθέτει εντελώς Δωρεάν για ανάγνωση αλλά και για κατέβασμα (download)το τελευταίο του βιβλίο: “Μάθετε και τελειοποιήστε τις ΠΕΝΤΑΤΟΝΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ (μέθοδος για κιθάρα)” από την προσωπική του ιστοσελίδα στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.basdanis.eu/p/mastering-pentatonic-scales.html Ενώ υπάρχει κουμπί οικονομική υποστήριξης (Paypal Donate) χωρίς να είναι υποχρεωτική η συνεισφορά.3 βαθμοί
-
50% κάτω από την τιμή του καινούργιου ή του αντίστοιχου καινούργιου για κιθάρες,μπάσα,ντραμς κτλ. Για ντιΓκιταλ όργανα (πεταλιερες, Σύνθια, κάρτες ήχου κτλ) ξεπερασμένης τεχνολογίας 80% κάτω. Αλλιώς ούτε την αγγελία δεν ανοίγω. Εξαιρούνται βέβαια vintage όργανα αξίας αλλά η συντριπτική πλειοψηφία που έχω δει στις αγγελίες στην Ελλάδα έχουν τόσες μετατροπές που δεν άξιζει να ασχοληθεί κάποιος και οι ιδιοκτήτες τους έχουν λίγο.... distorted view της πραγματικής αξίας τους... οπότε και πάλι δεν ασχολούμαι... Αν είχα από ένα ευρώ για κάθε striped vintage Strat στις αγγελίες του Noiz που παρουσιάζεται ως "100% original" θα ημΑνε ο Μπιλ ο Γκειτσ ο εμβολιαστης ? Τα αντίστοιχα φυσικά κάνω όταν πουλάω. Έβλεπα κάτι αρχαίες κάρτες FireWire 100 ευρώ η μία ....εγώ πούλησα ΔΥΟ για 50 ευρώ και φυσικά έφυγαν την ίδια μέρα...3 βαθμοί
-
Kομματαρα πιασατε,το παιξατε εξαιρετικα. Ωραια η φωνη,γ2ματες και οι πενιες σου. Πολλα μπραβο.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που δεν θέλουν στην πραγματικότητα να πουλήσουν τον εξοπλισμό τους. Τον βάζουν σε αγγελία στην τιμή που τους υπαγορεύει το συναίσθημά τους και όχι η λογική. Προσωπικά σπάνια πουλάω τα όργανα που αγάπησα και συνήθως τα πουλάω ή τα χαρίζω σε φίλους που τα χρειάζονται. Το αποτέλεσμα είναι να κρατάω έναν σκασμό πράγματα που δεν θα ξαναπαίξω αφού κανείς γνωστός δεν ενδιαφέρεται. Και όλο αυτό είναι απλά φετιχισμός το ξέρω. Αυτό που είπε ο op και έχει πολύ δίκιο είναι "κάθονται όργανα και δεν χρησιμοποιούνται ποτέ, αντί να πάνε σε κάποιον που τα θέλει και θα τα αξιοποιήσει". Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να βρίσκαμε έναν τρόπο κάποιος εξοπλισμός να έφτανε στα χέρια ανθρώπων που θα τον χρησιμοποιούσαν και που πραγματικά δεν έχουν άλλον τρόπο να ξεκινήσουν. Ακόμα και με κάποια μορφή δανεισμού. Αλλά ξέρω ότι είναι σχεδόν αδύνατο να αποφύγει κανείς τους κομπιναδόρους που καραδοκούν.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Έχει ξανασυζητηθεί πολλες φορές. Ναι πολλοί θεωρούν ότι έχουν στην κατοχή τους ανεκτίμητο περιουσιακό στοιχείο και θα πληγώσει το ιδιοκτησιακο τους στάτους αν δεν πουλήσουν στην τιμή που (θεωρούν ότι) αξιζει. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει. Μας λείπει αυτό το "let go". Δεν σου κανει; Δωστο σε κάποιον άλλο. Στρεβλώνουμε, διογκώνουμε και τελματώνουμε μια αγορά που θα μπορουσε να ειναι πιο ζωντανή. Ειδικά σε εξοπλισμό που αφορά ηλεκτρονικα, ε, όχι sorry. Έβγαλα αγγελια μια πεταλιέρα Line 6 pod hd500. Εξοπλισμός 8ετίας. Την έπαιξα, την ξεζούμισα. Στο νετ είδα τιμές 200-300€. No thanks, την κοστολόγησα οσο θα ήθελα να την αγορασω από κάποιον. 150€. Σε 4 ώρες πουλήθηκε.2 βαθμοί
-
Με αφορμή ανάρτηση στα σοσιαλμίντια ενός συναδέλφου ομογενή από Αμερική, ανακάλυψα σήμερα, εν έτει 2020, αυτόν τον κιθαρίστα. Ντροπή μου. Χρόνια του πολλά, λοιπόν, του πατριώτη. (Παρ' όλο που διάβασα βιογραφικό του εν τάχει, θα ήθελα όποιος γνωρίζει παραπάνω πράματα, να μοιραστούν.)1 βαθμός
-
Στο noiz εχεις δικη σου κατηγορια. Μου αρεσει το πιανο που δεν φοβαται τις "αυξημένες" και πρισμένες" οπως λέει ο 86 πιανιστας και φιλος Χ.Γκολφης! Ωραία τα πνευστα . Η φωνη μου αρεσει .Ισως κατι "ουρες" που αλλαζουν χροια ...λιγακι προσοχη. Παντα ωραιο το πιανο και η ολη παρουσια. Προσεξε τι σου λενε οι άλλοι εδω και βαστα χαμηλα.! Ο σκοπος της μουσικής επιτυγχανεται ηδη με την δικη μας πρωτα αρχικη ευχαριστηση Οταν μπει η λέξη βιομηχανια διπλα της τοτε αλλάζουν ολα. Μπραβο.1 βαθμός
-
Αν γράψω σοβαρά εδώ, θα με κόψει η λογοκρισία (και καλά θα κάνει). Οπότε εκμεταλλεύομαι την ελευθερία του λόγου μου, και δεν γράφω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν εχω ακουσει τις δηλωσεις του καλλιτεχνη. Ουτε εχω περιεργεια να δω το βιντεο. Δεν θα κερδισω κατι με αυτο. Αυτο που θελω να παρατηρησω ειναι οτι, πλεον, την εποχη των media, για να μπορει να δωσει καποιος ωθηση στην τεχνη του, πρεπει να χρησιμοποιησει ενα βασικο και φτηνο (πολλες φορες) προωθητικο εργαλειο, οπου λεγονται "δημοσιοτητα". Οσο πιο πολυ θα "απασχολησει" το κοινο (ειτε θετικα, ειτε αρνητικα), τοσο πιο επιτυχημενη θα ειναι και προωθητικη του στρατηγικη. Καποιοι επιλεγουν να "σοκαρουν" το κοινο με μια ιδιορρυθμη δηλωση ή εμφανιση τους. Ειναι κατι που παει πακετο με το εργο τεχνης, δυστυχως. Και η τεχνη υπαρχει μεσα σε ενα πολυ ανταγωνιστικο περιβαλλον, και ενα προιον τεχνης τεινει να αντιμετωπιζεται ως ενα κοινο προιον, με ο,τι συνεπαγεται αυτο. Στοχος ειναι να αποκτησει περισσοτερη αξια ο καλλιτεχνης, αρα και τα εργα του. Ειναι ενα φαινομενο που το συναντουμε σε λαθε λογης τεχνη. Και στη μουσικη, πρωτιστως. Και να προσθεσω οτι τεχνη ειναι κατι το 100% υποκειμενικο. Ειναι τροπος εκφρασης του καλλιτεχνη. Λεει καποια πραγματα με τον δικο του τροπο. Το κανει, κατ' αρχην για τον ιδιο. Μεχρι εκεινο το σημειο εχουμε τεχνη. Θα δουν/ακουσουν το εργο, ομως, κι αλλοι. Καποιοι θα το θεωρησουν κακογουστο. Σε καποιους μπορει να φανει κοινοτυπο. Σε καποιους ντεμοντε. Σε καποιους μπορει να ο καλλιτεχνης να τους καθεται στη μυτη. Αυτο που παραμενει ειναι το γεγονος οτι συνεχιζει και υπαρχει η τεχνη. Οποιος πει "αυτο δεν ειναι τεχνη" θεωρω οτι κρινει 100%" υποκειμενικα. Απλα δεν του αρεσει και τιποτα παραπανω. Διοτι εστω και ενας (μπορει να μην ειναι ο καλλιτεχνης) να το θεωρει τεχνη, ειναι τεχνη. Βασικα, δεν μπορει να υπαρξει 100% αντικειμενικοτητα στην τεχνη. Γνωμη μου...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πάνο σε ευχαριστώ πολύ γιά τα σχόλιά σου ! Σ' ευχαριστώ πολύ roberto30 ! Έχω συνεργάτες σούπερ-ντούπερ. Βέβαια έπεσε και τρελό editing στα μέρη τους. Το τραγούδι δεν είναι ραδιοφωνικό αλλά τηλεφωνικό (ή τηλεφονικό) ! Εγώ την είχα δει και σου 'χα πει, ή εσύ την είχες δει και μου 'χες πει εμένα.1 βαθμός
-
Ωραίες ιδέες και ενορχήστρωση! Ακούω πολύ ωραία παιξίματα στο σαξόφωνο, στο μπάσο και στην κιθάρα. Επίσης βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το μήνυμα των στίχων ? Διαφορετικό από όσα ακούμε στα ραδιόφωνα και αυτό το κάνει ξεχωριστό! Μπράβο!1 βαθμός
-
Το finale είναι off γιατί στο τέλος πείραξα τα τύμπανα αλλά δεν έκανα διόρθωσα αντίστοιχα τα υπόλοιπα όργανα ? . Με το πιάνο πειραματίστηκα αρκετά προσπαθώντας να το κάνω να ισορροπήσει με την φωνή και τα άλλα όργανα. Το ήθελα πιο μπροστά από τα άλλα όργανα αλλά πιο πίσω από την φωνή, μάλλον δεν τα κατάφερα. Αυτή τη φορά προσπάθησα να το ακούσω από τρεις διαφορετικές πηγές για να καταλήξω στη μίξη και στο mastering . Στο τέλος άκουγα (ή νόμιζα ότι άκουγα) τρία διαφορετικά πράγματα από καθεμία... Άρα πάλι πήρα τις αποφάσεις μου λίγο στα τυφλά ?. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου! Πάντα με τον καλό σου λόγο Πάνο, σε ευχαριστώ πολύ!?1 βαθμός
-
Ευχαριστώ Πάνο. Τα είδα ήδη χαμηλώσει 2db, αλλά τελικά ήθελαν όλα χαμήλωμα. Τώρα θα είναι κάπως πιο ισορροπημένο, λογικά. Έχω βουλωμένα αυτιά και δεν είχα εντοπίσει το έντονο του προβλήματος....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Την θυμάμαι την εποχή που μπορούσες να κάνεις σχόλια στις αγγελίες. Όχι . Απλα όχι ξανά1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ωραια δουλεια Θανο οπως ειπε και ο cos_dr εξαιρετικη δουλεια σε παραγωγη και ενορχήστρωση1 βαθμός
-
Εξαιρετικο απο ολες τις αποψεις μονο τα πιατινια μου χτυπαγαν λιγο1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με περισσή ευαισθησία και πολύ ενδιαφέρουσες αρμονικές επιλογές στο πιάνο. Πολύ όμορφο. Μπράβο !1 βαθμός
-
Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ γιά τα θερμά και ιδιαίτερα ενθαρυντικά σου σχόλια ! Το audio είναι το ίδιο αρχείο που ανέβασα στο ΥΤ και μου ακούγεται εντάξει. Ωστόσο, αν και κάποιος άλλος φίλος αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα, θα το κατεβάσω. Έτσι κι αλλιώς είναι πλεονάζον. Ευχαριστώ και πάλι !1 βαθμός
-
Όντως δεν είναι πολύ εύκολο, αλλά είναι καλή ιδέα και κάτι που γίνεται στο εξωτερικό σε κάποιες χώρες που έχω συναντήση. Κυρίως από χώρους και στούντιο, όχι ιδιώτες βέβαια. Αλλα χαίρομαι πολύ που το βλέπουν και άλλοι αυτό, γιατί νόμιζα ότι είμαι ο περίεργος που τα παρατηρώ αυτά και με στεναχωρούν.1 βαθμός
-
ή για τον Nels Cline που τον χρησιμοποιεί αμοντάριστο. Όσον αφορά τις μόντες, που πάνω κάτω είναι ίδιες, έχω κάνει του Wampler, και μπορώ να σου πω τι κάνει: ανεβάζει την ένταση, τον όγκο, κόβει τον θόρυβο, βγάζει την "πλαστικίλα". Σαν να διπλασιάζει το πετάλι. Ο boss cs-3 δεν είναι κακός σαν κομπρέσσορας για το budget του. Νομίζω το πιο σύνηθες είναι να μην καταλαβαίνει ο κόσμος τη φύση του κομπρέσσορα. Δηλαδή αντί για χρήση σε country, funk συμπίεση, περιμένει ένα treble booster ή κάτι που άλλο που φαντάζεται ότι κάνει και δεν μπορεί να περιγράψει.1 βαθμός
-
Καλημέρα Απόστολε! Πολύ καλό το κομμάτι! Πολύ ευχάριστη συντροφιά για όποιον ανοίγει το ράδιο, είτε ταξιδεύει με αμάξι, είτε κάθεται στην πολυθρόνα με το τζάκι αναμένο. Μπράβο! Ο ήχος πάρα πολύ προσεγμένος. Έκανες τη διαφορά σε αυτό το κομμάτι. Η φωνή βγήκε πολύ σωστά. Το πιάνο ίσως ήθελε λιγότερο βάθος και λίγο eq ώστε να "φωτίσει". Επίσης, το κλείσιμο σου, μετά το 5.00, θέλει λίγο δουλειά στον συγχρονισμό.1 βαθμός
-
1. Τώρα έχει cyber Monday, έχει κάτι καλές ευκαιρίες σε έπιπλα. 2. Λάθος δεν είναι τίποτα. Όλα εξαρτώνται από την αίσθηση που λαμβάνει ο ακροατής (κι ας είμαστε μόνο εμείς οι ακροατές των δικών μας πονημάτων καμιά φορά, όταν δεν τα βγάζουμε προς τα έξω). Κάποιες φορές όλα κρίνονται σε "λεπτομέρειες". Σ' αυτή την λεπτή γραμμμή που χωρίζει το αριστούργημα από το ανέμπνευστο, την ελευθερία από την ασυδοσία, το "γουστάρω να το κάνω" από το "γουστάρω να το ακούω", κλπ. Και όλοι, μα όλοι πέφτουμε σ' αυτή την λούμπα να μπερδεύουμε τα πράγματα, να μην βλέπουμε καθαρά. Λάθος δεν είναι να τζαμάρει κάποιος σε ένα ολόκληρο κομμάτι. Αλλά ... - τότε το κομμάτι λειτουργεί ως backing track. - η όλη δημιουργία έγκειται στο σόλο παίξιμο - όποιος το κάνει αυτό, φυσικά επιδεικνύει ιδιαίτερες σολιστικές δυνατότητες (που πρέπει να έχει) - το σόλο πρέπει να κρατάει το ενδιαφέρον του ακροατή από την αρχή μέχρι το τέλος, να έχει μουσικότητα δηλαδή - να μην επαναλαμβάνεται (να μην παίζει τα ίδια πράγματα) ή ... - .... να έχει τέτοιο εκπληκτικό phrasing που να μην φαίνεται αυτό - να έχει αρχή, μέση, τέλος, και να μπορεί να αφηγηθεί επαρκώς (τουλάχιστον) μια ιστορία - να εμπεριέχει το στοιχείο της έκπληξης, και το στοιχείο της εναλλαγής, αλλά με τέτοιον τρόπο, που να λειτουργούν υπέρ της εγρήγορσης του ακροατή, και όχι της απομάκρυνσης - και πολλά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα. Το θεωρείς εύκολο? Then go for it. Άνοιξε το youtube και βρωμάει ο τόπος από τέτοια. Άκουσε μερικά, και σκέψου σε πόσα σκέφτηκες ότι είναι βαρετά και τα προχώρησες. Σκέψου τι είναι αυτό που κάνει κάποια να μην είναι βαρετά, και έχεις βρει κάτι. Επίσης, το θέμα δεν είναι να "προκαλέσεις" εμένα ή οποιονδήποτε, αλλά τον εαυτό σου. Έχεις όλες τις δυνατότητες, ψάξου όσο θέλεις, θα πέσεις σε λούμπες (όλοι μας πέφτουμε), χρειάζεται κι αυτό για να κατασταλάξεις, δοκίμασέ τα όλα, πρώτα από όλα πέρνα καλά με αυτό που κάνεις, και όλα θα βρουν την θέση τους σιγά σιγά πιστεύω. Αφήνω εδώ όλες αυτές τις σκέψεις να υπάρχουν, μια και το έφερε η κουβέντα. ΥΓ. Αυτός ο καναπές τι μάρκα είναι?1 βαθμός
-
Όχι άλλα έπαιζε σίγουρα τη μαράκα (του) με αυτη η βιρτουοζιτε.....τη μεγάλη1 βαθμός
-
Συμφωνω. Εχω άλλη εμπειρια και αλλο "αυτι", παροτι περασαν καποιοι μηνες. Ετσι μπορω να αποφευγω καποιες κακοτοπιες, που δεν τα καταφερνα στις πρωτες μου αποπειρες. Στο συγκεκριμενο κομματι δεν ηθελα αφιερωσω χρονο για θεματα, πιο συμβατικη δομη κλπ. Δεν ειχα σκοπο να ανοιξω καν το daw, διοτι δεν εχω καμια ορεξη για παραγωγη κομματιου. Ο καταραμενος ο καναπες εφταιγε. Εκει που γρατζουσα ησυχα και ωραια, μου ηρθε η ρυθμικη κιθαρα και η αρμονια. Μεσα σε 3' την ειχα ετοιμη. Ανοιξα το pc και το ξεκινησα, με σκοπο να τελειωσει γρηγορα και χωρις ιδρωτα. Παντως, ενω -μπορω να- κανω κομματια με κλασικη δομη (ρεφραιν, θεματα κλπ), νομιζω οτι θα συνεχισω να σε "προκαλω", ανεβαζοντας ασματα σαν κι αυτο, καθως μου αρεσει πολυ το αφιλτραριστο, το μη συμβατικο κλπ. Νιωθω περισσοτερη ελευθερια κατα τη δημιουργια, και κατ' επεκταση, το ευχαριστιεμαι περισσοτερο. Δεν ειναι λαθος το να τζαμαρω σολαροντας σε ενα ολοκληρο κομματι. Δεν πιστευω οτι υπαρχει λαθος και σωστο, γενικοτερα. Μονο το "μου αρεσει - δε μου αρεσει". "Ο καλλιτεχνης εχει παντα δικιο" δε λενε?1 βαθμός
-
Πιο πολύ μου αρέσει το γεγονός ότι καταλαβαίνεις μόνος σου κάποιες "αδυναμίες", και προσπαθείς να ελιχθείς μέσα σ' αυτές. Όταν κάτι γίνεται συνειδητά, είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Το ελέγχεις. Αυτό πριν λίγο καιρό δεν υπήρχε, και το θεωρώ κατάκτηση και μάλιστα σπουδαία.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μη σκας. Δεν υπαρχει κανενα θεμα. ? Γιαυτο το εκανα, αλλωστε, 2.20". Για να μη γινει εκτεταμενη η ζημεια....1 βαθμός
-
Ωραίο είναι βρε Γιώργο, αλλά παίζεις σε όλο το κομμάτι σόλο. Basta και λίγο. Και που είναι το θέμα? Που είναι οι επαναλαμβανόμενες μελωδίες? Ε? Εγώ φταίω για την ένταση, ο κανάγιας, ο αληταράς. Το limiter με μέτρο, όχι με το μέτρο. Ωραίος (εννοείται). Αλλά την άλλη φορά βάλε και κανένα θέμα, και μην παίζεις συνέχεια σόλο. Και άσε τον κυρ Latimer, γιατί αυτός είχε και κάτι συμπαίκτες "κάτσε καλά" και παίζανε κι αυτοί θέματα στα κομμάτια. Άσε που τότενες ήταν η εποχή της πολυλογίας.1 βαθμός
-
ωραίο και μου αρέσει πως το παίζεις το όργανο. Και ακούγεται και ωραία. Θα ήθελα να πω πως βρίσκω την τελική μίξη πολύ loud. Δεν είμαι καλός με τους όρους, μάλλον εννοώ το perceived loudness. Στο συγκεκριμένο στυλ νομίζω πως μπορείς λίγο πιο κάτω. Δεν ξέρω αν έχω δίκιο, πάντως αν έχω,θα πρέπει να σε καθοδηγήσει κάποιος που ξέρει τι εννοώ και αν συμφωνεί να σου πει τι και με τι να το κάνεις. Δεν ξέρω από αυτά, τα κάνω εμπειρικά και τώρα τελευταία απευθύνομαι για τέτοια στο e-mastering. ? Μπράβο φίλε, εύγε!!!!!! Απολαυστικότατο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
καλά είσαι ακόμη... εγώ ξέρω αγγελίες απο το 2010 που είναι ενεργές τιμή δεν πέφτει σεντ και το όργανο εκεί απούλητο....???1 βαθμός
-
όποτε το εφάρμοσα μπήκαν λεφτά στην τσέπη μου. Αλλιώς κάθομαι και κλωσσάω αγγελίες για μήνες.1 βαθμός
-
Φιλε μου αναλογως ποιος καιγεται περισσοτερο. Αν καιγεται ο αγοραστης για καποιο οργανο θα το πληρωσει, αν καιγεται ο πωλητης για χρηματα αμεσα θα κανει σκοντο.1 βαθμός
-
O Brendan Perry των Dead Can Dance ερμηνεύει ρεμπέτικα. https://apotis4stis5.com/news-f/47299-o-brendan-perry-dead-can-dance1 βαθμός
-
ΕρωτηΞης: ΟΛΑ τα πετάλια είναι γένους ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ. τΟ delay,τΟ overdrive,το ντιστιρΣιο κ.ο.κ Η fuzz γιατί είναι ΘΗΛΥΚΟΥ? ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00