Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      15323


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      899


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/28/20 σε όλα

  1. Γεια σας και πάλι από τον Άρχοντα των Synthesizers, τον Guru του Triton, τον υπέροχο, τον θρυλικό άδολο αγωνιστή των λαϊκών δικαιωμάτων, τον cos_dr Εχθές το βράδυ ασχολήθηκα μετά από πολύ καιρό με το μικρό μου Korg Triton συνδυάζοντας και το Karma Software. Έχει πλάκα αν έχεις αφήσει ένα synth που το κατέχεις πάρα πολύ καλά και το πιάνεις μετά από πολύ καιρό. Στην αρχή ψαχνόμουν γιατί πάταγα ρυθμίσεις αλλού για αλλού, γρήγορα όμως τα ανακάλεσα όλα στο μυαλό μου και άρχισα να ρυθμίζω και να παίζω, μετά άρχισα να γράφω εις το SONAR και έτσι προέκυψε αυτό. Δεν το σκέφτηκα ιδιαίτερα, έβαζα ότι να ναι και προσπάθησα να τα συμμαζέψω μετά στη μίξη. Πέρασα παράλληλα 4 ευχάριστες ώρες και μου είχε λείψει το καημένο. Έβγαλα λοιπόν αυτό το κομμάτι λίγο πριν ψοφήσω στον ύπνο και το βάζω να το ακούσετε και όποιος θέλει μπορεί να πει απόψης. η σειρά αυτή η παλιά των Triton δεν είναι ως γνωστόν καλή στα φυσικά όργανα, αλλά στις κιθάρες και στους synth ήχους θεωρώ πως έχει πολλές/τρελές δυνατότητες και αξίζει και σήμερα να ασχοληθεί κάποιος μαζί του και για παίξιμο αλλά και για προγραμματισμό. Ότι ακούτε είναι από το όργανο. Δεν με τρελαίνει ιδιαίτερα το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου Αδικεί το όργανο και το κομμάτι είναι λίγο φεύγα.? Πάντως ένα είναι σίγουρο Το κουρέλι Triton Le ............................βαράει ακόμα. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    8 βαθμοί
  2. Ανέβασα ξανά τα κομμάτια της συνεργασίας μας με τον @matawan με αρκετά καλύτερο mastering. Enjoy!
    3 βαθμοί
  3. Καλησπέρα. Ενα κομμάτι που με ζάλιζε αυτές τις μέρες που στήν ουσϊα βγήκε ως τρία μέρη , με το τελευταϊο να εϊναι μερος απο ενα παλαιοτερο το escape route. Ευχαριστώ για τον χρονο σας..
    3 βαθμοί
  4. Βασικά το Triton είχα εμοιχεύσει με το V-Synth. Το triton ήταν το αγαπημένο μου. Το V-Synth ήταν ο ανεκπλήρωτος έρωτας που τελικά όμως εκπληρώθηκε. Ήταν μοιραίο, αλλά τους το ξεκαθάρισα. Δεν αφήνω τη μια γυναίκα για την άλλη. Οπότε θα μείνετε και οι δύο. Δίγαμος. χαχαχαχαχαχχχα Το X50 ναι, η μηχανή σύνθεσης και οι ήχοι είναι ίδια με του Triton. Του λείπει o sequencer. τα φτιάχνω γρήγορα γιατί όπως είχα πεί τα πρώτα κομμάτια ήταν δύσκολα. Μετά από 40 σχεδόν χρόνια γίνεσαι πολύ γρήγορος. Από μικρός ήμουν γρήγορος με τα αρμόνια, τα synth και τα κομπιούτερ. Δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα, η λογική είναι ίδια. Ασχολήσου και θα γίνεις γρήγορος σαν εμένα. Καλά, σαν και εμένα γρήγπρπς δεν θα γίνεις χαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχ? Να, τώρα κάνω άλλο, αλλά πείνασα, θα διακόψω για φαι και μάλλον θα δω καμια ταινία. Βαριέμαι.
    2 βαθμοί
  5. Η προβατϊνα(στα καρβουνα of course) , η γυναικα και το synth θελουν.. χερι .Το ξέρεις.
    2 βαθμοί
  6. Και νόμιζα ότι μόνο οι κιθαρίστες χρησιμοποιούν τέτοια ορολογία (για τις κιθάρες τους).
    2 βαθμοί
  7. Μπόρεσες κι έβαλες στην ίδια "ταινία" james bond, blade runner, φυλακισμένο σε τούρκικες φυλακές, Γάλλο αστυνόμο που τον σκοτώνουν στο τέλος πριν μπει στο ελικόπτερο..... κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο!!!! Είσαι καλλιτέχνης, τέλος!
    2 βαθμοί
  8. αμα φτιάχνεις αυτά σε 4 ώρες, να το κλείσουμε.... respect
    2 βαθμοί
  9. Μαζί σου. Όμως αλλού είναι το θέμα όπως είπα προηγουμένως.
    2 βαθμοί
  10. 1] Gain 2] Pan 3] Bell, Notch 4] Q 5] Render 6] Bounce 7] Jog 8] Shuttle 9] On/Off 10] Όλοι οι CC Controllers, και οι ορολογίες του προτύπου MIDI 11] Envelope 12] Fade / Crossfade / Fader 13] Insert / Send Ορίστε μερικά σκληρά καρύδια. Ειδικά για το 4 και το 9, τα έγραψα και για άλλο λόγο, πέραν της ακριβούς μετάφρασης. Δεν ξέρω πώς είναι στημένη η μετάφραση, αλλά αν είναι με tags υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο απλές αθώες λέξεις όπως το ΟΚ, ΟΝ, OFF να χρησιμοποιούνται σε πολλά σημεία, αλλά να ζητούν άλλη μετάφραση κατά περίπτωση. Ή να έχουν 2 λέξεις από 1 tag η κάθε μία και να συνδυάζονται, π.χ. "Channel" + "Settings", που στα ελληνικά δεν θα μας έβγαινε γιατί θέλουμε να κλίνεται το κανάλι. Θα έπρεπε να μπορούμε να ορίσουμε και κλίσεις. (Αν υπάρχει μετάφραση στα Ρώσικα, υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να έχουν προνοήσει και να γίνεται) Q: Το εύρος συμπαρασυρομένων συχνοτήτων. 1 χαρακτήρας, 34 χαρακτήρες. Πώς θα χωρέσει στις μπάντες ενός EQ 10 περιοχών; Θα ξεχειλίζει σε όλη την οθόνη. Και εντάξει, το Q μπορεί να μείνει αμετάφραστο, όμως βλέπεις ότι και το GUI επιβάλει τους δικούς του περιορισμούς. Δεν αρκεί η λέξη να είναι μόνο εύστοχη, πρέπει να είναι και τέτοιου μήκους ώστε να χωράει στα πεδία... Μπελάς. Είναι πολύ δύσκολο αυτό που διάλεξες να κάνεις, και μπράβο σου, και μαζί σου, γιατί όπως είπα μου αρέσει να βρίσκουμε τις λέξεις και στη δική μας γλώσσα, γιατί μου αρέσει η δική μας γλώσσα. Φοβάμαι όμως μήπως είναι μάταιος κόπος. Γιατί όπως είπες κι εσύ, απευθύνεσαι σε αυτούς που δεν γνωρίζουν καθόλου αγγλικά, (και έχω τέτοια περίπτωση μέσα στον κύκλο μου) οι οποίοι για εμένα είναι tabulae rasae. Είτε τρακ τους το πω, είτε μπλικ, είτε τσιφ, είτε δίαυλο, είτε κανάλι, γι' αυτούς είναι εκείνο το παραλληλόγραμμο που εμφανίζεται στην οθόνη και δίπλα δείχνει τα συμβάντα/αποκόμματα/μέρη events/clips/parts όσα γράψαμε τέλος πάντων. Αν τους έκανα ξεφτέρια στο ελληνικό μου DAW Aliba:Route 384/64 με τη δική μου ορολογία, κι αυτοί μετά το γυρνάγανε στα Pro Tools... φτου κι από την αρχή θα ήταν γι' αυτούς. (Γιατί μη ξέροντας αγγλικά, δεν μπορούν να μεταφέρουν τον ελληνικό όρο στα αγγλικά) Εμένα πάντως θα μου άρεσε να υπάρχει συζήτηση επ' αυτού, εν είδει σφυγμομέτρησης, να δούμε ποιες λέξεις θεωρούμε καλύτερες, όσο γίνεται πάντα, κι ας χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα την ορολογία (στα Αγγλικά).
    2 βαθμοί
  11. η συγκεκριμενη τυπισσα (tash sultana)οργανωνει ενα challenge οπου θα δωσει,λεει,στον νικητη μια strat.. την sultana λοιπον την αγνοουσα μεχρι που το ειδα κατα τυχη σε μια σελιδα στο fb.. ετσι λοιπον ευκαιριας και καραντινας δοθεισης ειπα να στειλω και εγω μια συμμετοχη..(αν και για αλλη μια φορα βγαινω απο τα χωραφια μου) κ αν τυχον ενδιαφερει κ καποιον αλλο συμφορουμιτη επισκεπτεται τα social media της συγκεκριμενης και ακολουθει τη διαδικασια.
    2 βαθμοί
  12. Ενα cool & simple funky tune που ολοκλήρωσα πρόσφατα. Hope U like it!
    2 βαθμοί
  13. Ενοχλούμαι σε μέγιστο βαθμό απο αυτούς που χρησιμοποιούν αγγλικούρες στην καθομιλουμένη. Εχω πάει σε αγγλικά σχολεία απο παιδί αλλά απο τη μέρα που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα προσπαθώ (κι ας μην το πετυχαίνω πάντα) να μην μπερδεύω τις δύο γλώσσες όταν μιλώ. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη πενία σε ότι αφορά την πληροφορία στην γλώσσα μας (και στο διαδίκτυο) και ίσως υποσυνείδητα γι αυτό έκανα και το Noiz στα ελληνικά το '99 κι ας είχα άνεση στα αγγλικά όπου οι πιθανότητες επιτυχίας τότε ήταν περισσότερες. Για μένα είναι μεγάλο στοίχημα να υπάρξει πληροφορία και γνώση που είναι δεδομένη στα αγγλικά και στη γλώσσα μας. Η ηχοληψία όπως και η πληροφορική όμως είναι τέχνες με αγγλική ορολογία ενω για παράδειγμα στην ιατρική είναι ελληνική και διατηρείται έτσι. Θέλει μεγάλη προσοχή, γνώση και μακροχρόνια τριβή στον επαγγελματικό χώρο για να μπεις στην διαδικασία μιας πετυχημένης μετάφρασης ενός τέτοιου εργαλείου. Τυχαίο είναι που πολλοί χρησιμοποιούν αγγλικά Windows; Μετάφρασε σωστά το paste και download ώστε να είναι αυτονόητο στον μέσο άνθρωπο και μετά το συζητάμε.
    2 βαθμοί
  14. Έχεις απόλυτο δίκιο για την παραμόρφωση αλλά δυστυχώς έτσι γράφτηκε από τον αξιοσέβαστο κιθαρωδό και συνεργάτη μου ? οπότε δεν μπορούσα να κάνω και πολλά, άλλα έτσι κι αλλιώς ημεθα και ΠΑΝΚ οπότε το άφησα ? ολίγη παραμόρφωσης δεν έβλαψε ποτέ κανέναν ?
    1 βαθμός
  15. Ρε και Roma Pizza γίνεσαι εσύ άμα θέλεις λέμε ....
    1 βαθμός
  16. Τον άλλο θέλω να βάλω που την κοπάνησε από το τμήμα πριν καταλάβει ο μπάτσος που τον ανέκρινε πως τον δούλευε με ότι έβλεπε πάνω στον πίνακα. Είμαι, είμαι!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  17. Δεν ειναι το ειδος της μουσικης που θα κατσω ευκολα να ακουσω αλλα αναγνωριζω τον τρομερο ηχο και τη δουλεια που εχει πεσει για να βγει αυτο το αποτελεσμα!Το πρωτο θα το επαιρνα μαζι μου στη ΓΑΥΔΟ και θα το εβαζα λουπα να παιζει κανα τριημερο... Και το δευτερο θα επαιζε τσιτα δυνατα (απο το 1:30 και μετα)....ζορικο!Το τελευταιο θα προσπαθουσα να το χωρεσω καπου μεσα στο casa de papel (εκει στο 2:42 μου αφηνει την αισθηση οτι πικαρει λιγο η κιθαρα....κανει μπαμ σαν το πουρακι το Caprice που προεξεχει απο τα υπολοιπα...) Ευγε (as usual....)
    1 βαθμός
  18. Another great soundtrack for games. Insert coin ....
    1 βαθμός
  19. Θεματάρες, σολάρες, ηχάρες. Όπως πάντα. Σωραίος! Θα μου άρεσε το drum track λίγο πιο πίσω αλλά....ψιλά γράμματα.
    1 βαθμός
  20. Εντάξει, άλλο πραΜα το ορίτζιναλ. ΙδΓιο πράμα ο αλεΚσης και ο μΠαρουΦακης με τον Αντρέα και τον Τσοβολαδοσταολα; Δε νομίζω... Ο λαΓος την κατάλαβε τη διαφορά.
    1 βαθμός
  21. Τότε προΖλαμβάνεσΕ άμεσα. Θα σου πάρω και ένα CS80 να παίζεις και βΑνΓκελι. Θα στο βάψω και πράσινο με ήλιο κατάλευκο του παΤσοκ να σε γλιΕπι ο αΝτρεας από πσΙλα να σε καμαρώνει στα ολυμπιακά στάδια. Ε μέτα ένα τσιγάρο δρόμος θα ινε η σινταξι στα 41.
    1 βαθμός
  22. To βράδυ λέω να φτιάξω και άλλο, Αφού θα λιώσουμε εδώ μέσα. Δεν μπορούμε να πάμε για μια μπύρα σε ένα μαγαζί σαν άνθρωποι. Τουλάχιστο το synτhesizer είναι άλλος ένας λόγος να σκοτώνεις την ώρα σου για να μην τινάξεις τα μυαλά σου στον αέρα. Άντε μην μου τη δώσει και πάρω το αμάξι και περάσω τα μπλόκα σαν τους Ντιούκς και φτάσω Θεσσαλονίκη. Και αν μου βάλουν την αλυσίδα να μου σπάσουν τα λάστιχα, θα με πλησιάζουν και θα βρυχώμαι σαν γατί που το έχουν στριμώξει τα σκυλιά στον τοίχο. - Πέσε κάτω ρε! Μην κουνιέσαι! - ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ ?
    1 βαθμός
  23. Μέγας παίκτης και προγραμματιστης! Έφτιαξες ωραίο πράμα φίλε Cos!
    1 βαθμός
  24. εύκολα δεν γίνεται, αλλά είναι άλλη φάση. Αυτό που κάνεις εσύ είναι πολύ πιο δύσκολο πάντως. Είναι σίγουρο αυτό. Έχω ακούσει τα κομμάτια σου.
    1 βαθμός
  25. Εχει βγει και τριτο. Μανα το πηγα για σερβις το τρακτερ.
    1 βαθμός
  26. Δεν είδα κάποια παράβαση των κανονισμών. Τόση κουβέντα γίνεται και με τεκμηριωμένες απόψεις. Διαλέγει και παίρνει ο καθείς. Δεν σημαίνει πως πρέπει να ταυτίζονται με την άποψη του ΟΡ.
    1 βαθμός
  27. Εγώ είχα την τύχη και τιμή να τους φιλοξενώ στο studio όπου έκαναν πρόβες και με Θανάση Παπακωνσταντίνου αλλά και με Blues Wire. Tεράστιο σχολείο. Ο δε Μπαντούκ συνδύαζε τεχνολογία(midi & mac) και old school( απίθανη συλλογή πεταλιών) εντελώς φυσιολογικά. Εποχές 2002-2005. Κάποια στιγμή μοιράστηκε τις φυσαρμόνικές του με τις κιθαρες μου σε μια παραγωγή για τον Τηλέμαχο Ζαγρέα. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1446254495426582&id=100001261357540 Για τί πράγμα μιλούσαμε όμως;... Α ναι. Κι εγώ έμαθα traditional ponytail από Παπαδόπουλο.
    1 βαθμός
  28. Λουκά φίλε μου, είναι πολύ ωραίο. Συμφωνώ με ότι είπαν οι άλλοι φίλοι, την ίδια αίσθηση μου έδωσε και εμένα. Το μόνο που έχω ως παρατήρηση είναι πως ίσως θα ήθελε να μην κόβεις το sustain των strings τόσο πολύ μετά τη μέση, στο τρίτο μέρος, δίνει μεν tempo αλλά κόβει (κατά την γνώμη μου πάντα) την κορύφωση που θα έπρεπε να έχει προς το τέλος. Να γεμίζουν τα μέτρα, όχι να κόβουν έτσι. Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις και να αρχίσεις να με βαράς??. Είσαι καταπληκτικός για άλλη μια φορά, εξαιρετικές επιλογές και απόδοση. Και εγώ όπως ξέρεις λατρεύω την ορχηστρική μουσική, την κλασσική μουσική, μοντέρνα ορχηστρική κλπ. Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1 βαθμός
  29. Εγώ το έβλεπα ακριβώς αντίθετα. Όταν χρησιμοποιούσα τον monte allums moded cs-3 μόνιμα on με πολύ χαμηλό compress και ψηλό level, ένιωθα ότι μου γυάλιζε τα πάντα, τα έκανε πιο πολιτισμένα και έχανα αυτή την «ωμότητα, ατέλεια» you name it, που αναζητούσα
    1 βαθμός
  30. Υπερβολές. Τελε ινε. Ίσως μόνο αν την πατήσεις με το τρακτέρ χαλάσει λίγο το ιντονεΣιο.
    1 βαθμός
  31. Ευχαριστώ Φιλε. Οπως πάντα ειναι αυτο που ειναι..Καλο, κακο. αλλά πάντα ο " καθρέπτης "μας.
    1 βαθμός
  32. Δυνατο και γκρουβυ. Τι ωραιο το παιξιμο της κιθαρας εκει καπου απο το 2,40 και μεχρι το τελος.
    1 βαθμός
  33. Παιζουν επιση οι https://en.wikipedia.org/wiki/Mick_Green https://en.wikipedia.org/wiki/Pete_Wingfield https://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Mattacks
    1 βαθμός
  34. Πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους όλοι αυτοί οι κιθαρίστες. Για τον frusci δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Για τον κομπρέσσορα αυτό ακριβώς το ίσιωμα και γυάλισμα που κάνει αν θες, μου χαλάει την διάθεση. @Tamtam Κι εγώ είμαι ροκάς αλλά θέλω ατέλειες, φασαρία, δυναμικές. Μισώ δε τα transparent πετάλια, αν δεν έχει χαρακτήρα το πετάλι το αποκλείω. @gkourmoul1 Βλέπεις πόσο διαφορετική αντίληψη έχει ο καθένας μας για τον ήχο
    1 βαθμός
  35. Είναι και τα θέματα αρκετά .... Και το ένα καλύτερο από το άλλο .... 10 λεπτά τουλάχιστον το ήθελα.
    1 βαθμός
  36. Ευαισθητο,νοσταλγικο........οπως ειπε και ο gkourmoul1 δε θα με χαλαγε αν ηταν και μεγαλυτερο σε διάρκεια
    1 βαθμός
  37. Συμφωνώ. Αλλά ξέχασες τον Bill. Θα έλεγα ότι αυτοσχεδιάζουν ο Astor με τον Bill, κάτω από την ενορχηστρωτική και συνθετική μπακέτα του Ennio. Α ρε Λουκά, κάτι ταξίδια που μας πηγαίνεις ... Στο ακατέργαστο συναίσθημα δεν χωράνε λόγια ρε φίλε ...
    1 βαθμός
  38. Ωραίο και με καθαρό ήχο!
    1 βαθμός
  39. Νομιζω το χαρτι ειναι αχρηστο διοτι 1) Εχω την εντυπωση οτι οτι χαρτι και να εχεις στα χερια σου αμα αποδειχτει οτι το οργανο ειναι κλεμμενο η κλεπταποδοχη σε πιανει και εσενα κι ας εχεις χαρτι, μπλεκεις ουτως η αλλιως 2) Ο πωλητης μπορει στα στοιχεια του να βαλει fake στοιχεια μην μου πεις οτι θα του ζητησεις και ταυτοτητα, και λογαριασμο ΔΕΚΟ για να πιστοποιησεις τα γραφομενα του 3) Αυτο που αναφερθηκε παραπανω για sites με SN και αλλαγες αναλογα με τον κατοχο ειναι πρακτικα παντελως ανεφαρμοστο και δεν μπορει φυσικα να καλυψει και την πλειοψηφεια των μεταχειρισμενων που κυκλοφορουν εξω αφου υπαρχουν οργανα και παρελκομενα 10-20-30-40 ετων και βαλε
    1 βαθμός
  40. δεν θέλω σχόλια για την προφορά, την έκανα όσο πιο βραζιλιάνικη μπορούσα ?
    1 βαθμός
  41. Δεν θα αισθανόμουν άνετα πάντως αν έδινα αυτά τα στοιχεία σε κάποιον άγνωστο.
    1 βαθμός
  42. Αγαπητέ φίλε, αν δεν είσαι ηχολήπτης από σχολείο θα σου έλεγα πως θα δυσκολευτείς πολύ για κάτι τέτοιο και το αποτέλεσμα ίσως να μην εξυπηρετεί και τον τελικό χρήστη. Διότι η ορολογία είναι δεδομένη μιας και σαν εφαρμοσμένη τέχνη, διδάσκεται. Για παράδειγμα, το track αποδίδεται ως κανάλι. Δεν χωράει άλλη έννοια. Έτσι συνεννοούνται οι ηχολήπτες. Στα αγγλικά η 24-κάναλη κονσόλα είναι 24-channel console ενώ το 24-κάναλo μαγνητόφωνο 24 track recorder. Εκείνοι τα διαχωρίζουν, εμείς όχι μιας και το ένα αντιστοιχεί στο άλλο. Κάθε κανάλι εισόδου της κονσόλας πηγαίνει σε κάποιο κανάλι ηχογράφησης. Συνέβη απο την εποχή πριν μπουν σε DAW. Στην θέση σου αν είχα τέτοια βασικά ερωτήματα θα το ξανασκεφτόμουν. Διότι σημαίνει πως ίσως να μην έχεις σφαιρική γνώση του αντικειμένου σαν επαγγελματίας και το αποτέλεσμα ίσως και να μην είναι το αναμενόμενο. Επίσης η ορολογία της ηχοληψίας είναι αγγλική. Εχουν προκύψει μεταφράσεις στο παρελθόν που τραβούσαμε τα μαλλιά μας καθως η mixing console έγινε τράπεζα μίξεως ήχου, για παράδειγμα. Πολλές φορές είναι προτιμότερο κατα την άποψη μου να παραμένει αγγλικός ο όρος παρα να μεταφράζεται π.χ. κονσόλα μίξης.
    1 βαθμός
  43. πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση... αν μου επιτρέπεις όμως μια μικρή παρατήρηση-θέση-προσωπικό συμπέρασμα-συμβουλή ως προς το πρακτικό του θέματος... αν σε ενδιαφέρει κατά πρώτον η εργονομία του εγχειριδίου, μην μεταφράσεις ΚΑΝΕΝΑΝ τεχνικό όρο... αυτό που θα καταφέρεις (πλέον της γοητευτικής δεν αντιλέγω φιλολογικής προσέγγισης), είναι το να το κάνεις (κατά πάσα πιθανότητα) δυσνόητο μια και οι όροι ούτε μεταφράζονται εύκολα επακριβώς (ως τεχνολογικά ad hoc πολλοί από αυτούς), ούτε μπορείς εύκολα (μάλλον απίθανο και δύσκολα) να τους επιβάλεις αυθαίρετα Μπαμπινιώτη απόντος ?, ούτε μπορείς εύκολα να τους αλλάξεις ξαφνικά ενώ ήδη χρησιμοποιούνται (και πολλοί έχουν ενσωματωθεί) ατόφιοι και κατά κόρον, στα καθ ημάς δρώμενα, ακόμα κι αν είχες και την έγκρισή του μεγάλου... κατά την ταπεινή μου γνώμη τα παραπάνω και ελπίζω χωρίς παρεξήγηση και χωρίς να σας χαλάω την ατμόσφαιρα... για αυτό να καταθέσω και τον όβολoν μου περί του "track"... μια και στο daw είναι αντιστοίχηση των track ενός hardware πολυκάναλου εγγραφέα, εγώ θα το μετέφραζα ως "τμήμα"...? ΥΓ... παρεμπιπτόντως, είχα δοκιμάσει να το κάνω για το τεχνικό βιβλίο που γράφω αυτό το καιρό και το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο κι από "γκουγκλομετάφραση" ως προς την κατανόηση...?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...