Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/09/20 σε όλα
-
πρωτη φορα που παιζω με μπαντα! κιθαρα tele, daw adobe audition cc, od amplitube 4. θα ανεβασω κιαλλο. NT Nick Tricker.mp310 βαθμοί
-
Είδα μια κοπέλα στο δρόμο και της λέω, έλα λίγο σε παρακαλώ. χαχαχαχαχαχαχαχα Πάρτε να χετε. edit λιγο η ενταση της τελευταίας lead κιθαρας. jazzjoker cos_dr x.mp39 βαθμοί
-
ρε παιδια μια ερώτηση, βλέπω εδω για να παίξω σολ ματζόρε θέλει την τριτη τέταρτη και πέμπτη μαζί χορδή και λέει 2,3,4 στο τριτο τάστο. Δεν μπορώ με ξεχωριστά δάκτυλα. Τις πατάω με ένα και το ακούω. Παίζεις ακόρντα με ένα δάκτυλο. Γίνεται? Μια βοήθεια ρε παιδιά. Το σόλο ειναι πιο ευκολο. χαχαχαχαχαχαχα Προσπαθω. Και ενας λεβιές με θέσεις κάτω απο τα τρια κουμπια που γυριζουν και λένε volume και tone (αλήθεια γιατί έχει δύο tone?) τι κάμει? Τι γίνεται ρε συ. Τι συνθεσάιζερ και μαλακίες. Αυτό ειναι ακαταλαβίστικο. Αυτό είναι το κάτι άλλο που έχω δει. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα7 βαθμοί
-
Χίλια "μπράβο". Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά έπαιξες πολύ καλύτερα από όσο παίζεις στα δικά σου βίντεο. Μιλάμε για τεράστια διαφορά. Κατ' αρχήν είσαι εντυπωσιακά μέσα στον χρόνο του κομματιού. Αυτό και μόνο εμένα μου φτάνει. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Παίζεις και πράγματα που ταιριάζουν με το κομμάτι, άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο, όμως αρχίζεις και αποκτάς πλέον την αίσθηση του "που ταιριάζει τι". Η βελτίωση είναι τεράστια, και αν το συνεχίσεις μ' αυτό τον τρόπο (να παίζεις πάνω από κομμάτια, και όχι ελεύθερα), θα κάνεις άλματα. Ξαναμπράβο ρε Νικ.7 βαθμοί
-
Πρώτη φορά σε αυτοσχεδιασμό οποιουδήποτε τύπου. Τι κερδίζω? - Solar A1.7 LTD - Archetype Nolly JokerJam#2.mp37 βαθμοί
-
Ευχαριστούμε πολύ, πέρασα υπέροχα. warmoth strat -kemper matchless profile. eperasamomorfa.mp37 βαθμοί
-
Κι ένα κλιπάκι από μένα. Υπερσλόπυ παίξιμο, το πρωί το έγραψα με τον καφέ, 3η προσπάθεια μια κι έξω. Am spesial Strat, Fender Mustang 1 αντί κάρτας ήχου, Guitar rig, Reaper. Joker 2.mp36 βαθμοί
-
6 βαθμοί
-
5 βαθμοί
-
Πρώτη μέρα καραντίνας σήμερα, και είμαι σπίτι μόνος. Ανοίγω το σκονισμένο ντοσιέ πάνω από το πιάνο (είχα να τραγουδήσω από την άνοιξη) και πάει το μάτι μου στο αγαπημένο μου κομμάτι των Uriah Heep. Με δεδομένο ότι ο δημιουργός έφυγε από την ζωή προ λίγων ημερών, είπα να ρίξω μια μίνι προσπάθεια. Δυστυχώς δεν βοήθησαν οι πολλοί μήνες απόχής, αλλά το γούσταρα. Τα όργανα (συνθ και κιθάρες) μπήκαν ίσα ίσα για να μην είναι μόνη η φωνή. july morning.mp34 βαθμοί
-
Δούλεψα λίγο το κομματάκι μου μετά απο καιρό.Του πέρασα μπασογραμμή και λιγο το ιντρο...4 βαθμοί
-
ε, εκεί στις πρώτες αλλαγές έφυγες λίγο θα έλεγα από την σκάλα, αλλά εντάξει. Νομίζω πως εσείς οι δύο πρέπει να συνεργαστείτε. στείλε βιογραφικό και πιστοποιητικό φρονημάτων μην έχεις τίποτα ιδέες που δεν συνάδουν με καπιταλισμό και φιλελεύθερη νοοτροπία και έχεις ελπίδες να προσληφθείς. Πες του με τρόπο πως είσαι θατσερικός. ?4 βαθμοί
-
Λάθος κάνεις. Και τα δύο εγώ τα έφτιαξα κι επίσης οι ρυθμικές κιθάρες είναι κανονικά ηχογραφημένες. Είναι μια εποχή που "έπαιζα" με το reason και οι λούπες είναι μέρη κομματιών που έμειναν στη μέση. Τα original έχουν διάρκεια γύρω στα 5 λεπτά το καθένα. Τα έκοψα για να μπει ένας περιορισμός συνθετικού τύπου ας πούμε. "Τι μπορώ να πω εδώ σε ενάμιση λεπτό άραγε;". Επίσης κανένας δε θα καθόταν να ακούσει 5λεπτα σόλα anyway οπότε έτσι είναι νομίζω πιο ουσιώδης η διαδικασία. Ακούω εξαιρετικές συμμετοχές. Γιάννη big move να τραγουδήσεις do for love, πολύ ωραία και η κιθάρα. Αναμένω και κάποιον που θα πει just the two of us?. Panorios ειδική μνεία: είσαι μάστορας!4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
νομίζω το προηγούμενο ήταν καλύτερο. Πάντως, κοίτα να δεις δεν είναι ανάγκη να παίζεις ασταμάτητα πάνω σ αυτό που ακούς. Ασε λίγο να ξεκουράζεσαι και συ και ο ακροατής. Ασε λίγο κενό ανάμεσα εδώ και εκεί. Σου δίνει χρόνο να σκεφτείς τι θα κάνεις πιό κάτω. Και προσπάθησε όταν ρίχνεις ακόρντα να τα ταιριάζεις λίγο με το υπόλοιπο. Αλλο μια δυό νότες να ακουστουν πιό παράξενα και άλλο ολόκληρα ακόρντα3 βαθμοί
-
Το πρώτο "πετάλι" που αγόρασα ποτέ. Μικρή συντήρηση σήμερα για να ξαναλειτουργήσει όπως πριν ...45 χρόνια. 1500 δραχμές το 1975, κάπου πίσω απ την Ομόνοια. Αμερικάνικο! Ήδη μοντιφαρισμένο από την πρώτη σχεδόν μερα με πάντα διακόπτη για να μην ακούγεται το άνοιγμα του διακόπτη. Με ένα κλικ δεν υπήρχε περίπτωση να μην ακουστείς πάνω απ όλους. 3 πετάλια είχα τότε. Αυτό, ένα FBT wah wah από κάπου το "δανείστηκα" κάποιος το έχει "δανειστεί" εκτότε, και το ΕΗ small stone που επίσης ζει και βασιλεύει.3 βαθμοί
-
Ειχα παρει τη stylus πριν καμμια 15ρια χρονια. Ποτε δεν ειχα κατσει να μελετησω πραγματικα μαζι της γιατι ειλικρινα ενας average τεχνικα παιχτης με μη βελτιστο (κ το εννοω ποιοτικα οχι ποσοτικα) δεξι θα ματωσει ακομα κ για το πιο απλο fragment σε μια χορδη. Οποτε τα practice session με αυτη την πενα κραταγαν 15 λεπτα κ δεν εβγαινε κανενα αποτελεσμα. Θεωρητικα μπορεις να κανεις ο,τι θες με το δεξι (κινηση απο καρπο, αγκωνα ή απο τα δαχτυλα, pickslanting πανω ή κατω) αρκει η κινηση να ειναι οικονομικη κ κυριως να μη βυθιζεις τη πενα περισσοτερο απ'οτι πρεπει Πρακτικα ομως επειδη το περιθωριο βυθισματος που σου δινει ειναι πραγματικα ελαχιστο περιπου 1 mm (πριν μαγκωσει η πενα στη χορδη κ παν ολα περιπατο) δεν ειναι καθολου πρακτικο να χρησιμοποιεις καποιες απο αυτες τις κινησεις (ειδικα pickslanting)* (το εξηγω προς το τελος) Πριν 2-3 μερες ειχα πολυ χρονο το πρωι κ καλη διαθεση οποτε ειπα να φαω ενα 2ωρο μελετωντας μονο με αυτη. Μετα απο 30 λεπτα που μου πηρε να προσαρμοσω την κινηση του δεξιου μου χεριου αρχισα να βλεπω αποτελεσματα. Συνειδητοποιησα πως οταν ολα αρχισαν να λειτουργουν δεν ενιωθα καθολου tension σε κανενα σημειο του δεξιου χεριου απο τον ωμο κ κατω. Αυτο ηταν κ το σημαδι πως γινεται δουλεια. Το παιξιμο μετα τα 30 πρωτα λεπτα ηταν ανευρο σε δυναμικες απο το φοβο μη χασω την οικονομια στο δεξι κ αρχισει να μαγκωνει παλι. Κοντα στην 1 ωρα μελετης αρχισε να φτιαχνει κ το πραγμα με τις δυναμικες κ το δεξι ν'αποκτα ενα snap στον ηχο. Πολυ σημαντικο ειναι το τι υλικο θα διαλεξεις να μελετησεις. Ξεκινησα με fragments σε μια χορδη κ κατεληξα να μελεταω τα 2 πρωτα του chop builder απο Gambale μεχρι να βγουν οπως πρεπει (σε χαμηλοτερη ταχυτητα το δευτερο απ'οτι τα παιζει ο Frank στο βιντεο, αλλα δε παιζει ρολο γιατι το θεμα ειναι να φτιαξει το δεξι σε κινηση κ ελεγχο κ οχι τα bpm). Αμεσως μετα ανεβασα το βαθμο δυσκολιας κ περασα σε alternate picking arpeggios (tumeni notes κ glass prison arp) φυσικα σε πολυ χαμηλοτερα tempi απο τα original. Πλεον το pick slanting που απαραιτητα χρειαζεται για να βγουν αυτα ηταν ελεγχομενο κ ηταν η πρωτη φορα που επαιξα αυτα τα 2 θεματα σε οποιαδηποτε ταχυτητα χωρις να αγκομαχαω.... Επομενο βημα string skipping κ εδω επιτυχια. Καπου εδω η μελετη ειχε φτασει .. τις 2μιση ωρες. Παντα σε καθε ασκηση κ tempo 80% στην αρχη χωρις μετρονομο να φτιαξει η μηχανικη του δεξιου, ο ηχος, ο ελεγχος κλπ κ το τελευταιο 20% κ αφου το ελευθερο παιξιμο ειχε πρωτα φτιαξει σε ολα (κ μονο τοτε) εμπαινε μετρονομος Τι δεν εκανα σε ολο αυτο? Sweep κ economy. Προσπαθησα στο τελος κ ενω δεν ηταν χαλια συνειδητοποιησα πως θελει την ιδια προσεγγιση με πλανο μελετης απο 2 χορδες μεχρι Frank's monster lick, κ δεν ειχα πλεον τη συγκεντρωση να κατσω να το κανω. Συμπερασμα Αν καποιος καποιος κατσει να μελετησει (να λιωσει βασικα) με πλανο κ υπομονη με αυτη την πενα μεσα σε ενα μηνα μπορει να αλλαξει εντελως την τεχνικη του δεξιου χεριου. Μιλαμε για δραματικη βελτιωση. Εγω 2μιση ωρες το εκανα μια φορα κ ακομα βλεπω τα αποτελεσματα 3 μερες μετα. Θελει ομως ''εφηβικη" μελετη (χα χα) πωπος κατω, τεχνικη μονο κ πορωση για το αποτελεσμα που θα ερθει, πολλες ωρες, πολλες μερες κ εγω δεν μπορω να το κανω πια αυτο. Ισως η καραντινα βοηθησει καποιους (θα ειχε ενδιαφερον καποιος να το κανει κ να μας κανει μια αναλυση σε υλικο κ αποτελεσματα στο τελος) *=Αν κ στην αρχη φαινεται πως πρεπει ν'αλλαξεις τη θεση κ την κινηση του δεξιου σου χεριου για να εχεις αποτελεσμα, μετα απο αυτο το 2μισαωρο συνειδητοποιησα πως στην πραγματικοτητα καταληγεις απλα να κανεις τα ιδια πραγματα χωρις υπερβολες σε κινηση κ ενταση. Για την ακριβεια στην αρχη αλλαζεις την τεχνικη του δεξιου σου κ μολις αυτο δουλεψει κ το ελεγχεις βλεπεις πως ακομα κ με την stylus υπαρχει χωρος (μικρος μεν αλλα υπαρχει) κ για pickslanting και για κινηση απο διαφορετικα σημεια του δεξιου. Φυσικα οτι λεω ειναι για καποιον με το δικο μου starting point για δεξι. Αλλοι μπορει να το βρουν πολυ πιο ευκολο , αλλοι (οπως εγω πριν 15 χρονια) πολυ πολυ πιο δυσκολο ακομα κ για να παιξουν σε 1 χορδη Αυτη ηταν η υπεραναλυση μου (χα χα) για την πενα, συγγνωμη αν κουρασα αλλα νομιζω πως βοηθαει για να καταλαβει καποιος τι παιζει3 βαθμοί
-
Κυρ Νικ Τρίκερ μου θέλω να μου κάνεις μια χάρη. Θέλω να συμμετέχεις στα παρακάτω, να παίξεις από πάνω ότι γουστάρεις και να το ανεβάσεις να το ακούσουμε. Ειλικρινά σε παρακαλώ. Δεν έχει σημασία ότι δεν σου αρέσει το είδος, θέλω να το παλέψεις, και ότι βγει. Εκεί θα φανεί πραγματικά η πρόοδός σου, που ξέρω και ακούω ότι υπάρχει. Παίξε εσύ και μην σε νοιάζει τίποτα. Έλα στην παρέα μας.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Λοιπόν μια και είμαστε κλεισμένοι μέσα και το backing track του Superfunk είχε μεγάλη επιτυχία, ξέθαψα από τα κατάστιχα του παλιού noiz (10+ χρόνια πριν) 2 λούπες που είχα ανεβάσει ως τζαμ τότε. Η αρμονία μοιάζει με διάφορα και είναι ταμάμ για soul/funk παιξίματα (chief ακούς;) οπότε τα παραθέτω για οποιονδήποτε θέλει να γράψει πραγματάκια και μετά να τα μοιραστεί μαζί μας. Οι διάρκειες είναι κάπου στο 1:30 λεπτό, οπότε pleny of time για ανάπτυξη θέματος χωρίς να κουράσουμε με πολυλογίες. lockdown jam 1.mp3 lockdown jam 2.mp32 βαθμοί
-
Που είναι ρε απατεώνα το σημείο από το 4:51 μέχρι το 5:02? Εγώ αυτό περίμενα να ακούσω ασούμε ....2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
α, εντάξει. κάτσε λίγο, θέλω 4-5 ώρες και θα το παλέψω. ααα, βρήκα το ματζόρε και το μινόρε. Ενδιαφέρον. Εντάξει, θέλω δουλειά. Μέχρι τη σύνταξη ............ ουουουου. Χέντριξ θα γίνω χαχαχαχαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
άμα δεν στείλω, γιατί να δοκιμάσω? Το θέμα είναι να εκτεθώ. Αλλιώς κάνω κάτι άλλο. Στα γεράματα κιθάρα θα μάθω? Άσε που δεν μαθαίνεται σε ένα μήνα. Και δεν εχω και χρόνο και να πιέζω το μυαλό μου κι άλλο. έχω τα πληκτράκια μου. Εγώ θα δοκιμάσω και όποιον πήρε ο χάρος. Θα το διασκεδάσω, θα γελάσω με τα χάλια μου και θα χαλαρώσω. Μετάνιωσα και που την πήρα. Έλεγα να την πουλήσω αλλά λέω, άστο. Που ξέρεις, όταν βγω σε σύνταξη εξάλλου την έχω σαν ντεκόρ σε βάση στο playroom για να ψαρώνω μαζί με τα σύνθια και τα κομπιούτερ.............................2 βαθμοί
-
Οντως, ο ηχος ειναι λιγοτερο καθαρος με πλαγιαστη πενα και στην ηλεκτρικη. Επισης, λιγοτερο καθαρος ειναι με χρηση δακτυλων, ή με ριξιμο του tone και του volume. Επισης, χανεται ολη η ευκρινεια του ηχου οσο παραμορφωνεται κοκ. Αρα, καταλαβαινεις οτι ειναι ολα θεμα επιλογης. Εαν ρωτησεις τον sf, ηχογραφει παντα με τερμα το vol, και εχει ξεριζωσει απο τις κιθαρες του το tone. Σιγουρα θα παιζει την πενα του ισια. Εαν ρωτησεις τον dim θα σου πει πως δεν τον νοιαζει καν η πενα. Παιζει μονο με δακτυλα και νυχια, βγαζοντας εναν χαρακτηριστικο τζαζ ηχο. Εαν θα ρωτησεις τον ez ποσες φορες χρησιμοποιει τα tone και vol σε ενα live του, ειμαι σιγουρος οτι θα σου πει "πιο συχνα απο την αναπνοη μου". Και εχουν ολοι ηχαρες. Για να μην αναφερω θρυλους της παγκοσμιας σκηνης, οπως ο May που λεει και ο dim. Ειναι ολα θεμα επιλογης. Ολα αυτες οι τεχνικες διαφοροποιησεις στο παιξιμο ειναι εργαλεια για τους κιθαριστες. Και αναλογα με τι ηχο θελουν τη δεδομενη στιγμη, τα χρησιμοποιουν αναλογως. Οσο πιο πολυ τα χρησιμοποιουν, τοσο μεγαλυτερο ενδιαφερον παρουσιαζουν ως παιχτες.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Φίλε αν σε διάβασε κάποιος νέος, θα τρομοκρατήθηκε η θα σιχάθηκε. Προχώρα. Σπεύδε βραδέως.2 βαθμοί
-
Νίκο, έμαθες τα πατήματα, και στο περίπου τον ρυθμό. Τώρα να δουλεψεις το δεξι σου χέρι να παίζει λιγότερα από όσα πρέπει, για να φτιάξει και ο ήχος. Πχ στο τελευταιο ριφ, εάν το ακούσεις κάμποσες φορες και το δεις σε βίντεο, θα παρατηρήσεις ότι το δεξί δεν παίζει συνέχεια όλες τις χορδές σαν power chords. Δούλεψε πιο πολύ στην λεπτομέρεια.2 βαθμοί
-
Αααα ετσι εξηγειται και το "περιεργο" παιξιμο (και αριστερου και δεξιου χεριου). Παιζε ρυθμικη κιθαρα, οχι σολα συνεχεια. Και οχι με high gain συνεχως. Θα σε βοηθησει να απελευθερωσεις το δεξι σου χερι για σολο σαν κιθαριστας και οχι σαν μπουζουξης. Καλη συνεχεια και μπραβο.2 βαθμοί
-
Ειπα να παρω κι εγω για πρωτη φορα συμμετοχη στα δρωμενα του νοιζ αφου εχω ξαναπιασει την κιθαρα (squier simon neil με cs 69's) μου κανα μηνα τωρα μετα απο 1,5 χρονο αποχης .Καρφι στην καρτα ηχου και preset στο guitar rig nozi.mp32 βαθμοί
-
To λοιπόν... εγω το πήρα αλλιώς και έβαλα και μικρόφωνο. Αυτο της κιθάρας, Ε609 black, το ανοιξα κι έγραψα κάτι που μου θύμισαν τ' ακόρντα και μαζι και το θέμα του. Είναι πολύ γρήγορο βέβαια για να ειπωθεί σωστά αλλά δε βαριέσαι, σαμπως υπηρχε και καποιος να με μαζέψει; Μονος ήμουν. Το όργανο: Les Paul Special P90 > TC Mojo > Cube 30X rec out με πολύ sloppy παίξιμο. Σορι... cantletgo.mp32 βαθμοί
-
Χαιρετώ και εγώ με την σειρά μου. Φόρτωσα το Keyscape στο Ableton με ένα grand piano preset και ιδού τα αποτελέσματα. Την πρώτη φορά που δοκίμασα να παίξω,προσπάθησα να το κάνω τζαζ αλλά δεν πέτυχα ούτε νότα,οπότε ακολούθησα μια πιο συγκρατημένη προσέγγιση. Το στόρυ μπορεί να έχει δίαφορες ερμηνείες αλλά το ξεκίνησα σαν μια ιστορία αγάπης. Το πρώτο μέρος είναι το ανέμελο,τα πρώτα βήματα,στο δεύτερο οι αγώνες/αγωνίες και κλείνω με την ικανοποίηση για την ευτυχή εξέλιξη των πραγμάτων και την συντροφικότητα. aravanisnoiz.mp32 βαθμοί
-
Καλώς τα δεχτηκαμε τα λοκνταουν. Εχει μέρες που μου χει κολλήσει αυτό το κομμάτι. Με τα λάθη του και όλα, μ'αρεσε πως ακούγεται για αυτό και το ανέβασα. Silver Falcon - Jam Waterfall - Strymon El Capistan - Fender Concert Rivera.2 βαθμοί
-
Αγαπητοί κύριοι, Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται. Καταρχάς λίγα λόγια για μένα: Παίζω κιθάρα περίπου 20 χρόνια, από τα οποία τα 6 πρώτα έκανα μαθήματα. Μετά αφού ένιωσα ότι είμαι ένας καταπληκτικόςχαχαχα παίκτης αφοσιώθηκα στο να παίζω μουσική. Με τον καιρό έπαιζα όλο και πιο εύκολα πράγματα με αποτέλεσμα να χειροτερεύσει η τεχνική μου. Κάπου στις αρχές του 2019 ξεκίνησα και πάλι μαθήματα. Ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετώπισα είναι ότι το δεξί μου χέρι είχε μια κακή στάση η οποία με εμπόδιζε να βελτιωθώ στο alternate picking. Σε εκείνη τη φάση ανακάλυψα τις πένες stylus: https://www.styluspick.com/ Αφού πήρα ένα πακέτο από το Τόμαν άρχισα εξάσκηση και σύντομα τις παράτησα. Βελτίωση είδα με άλλους τρόπους εξάσκησης αλλά σύντομα έφτασα σε ένα ταβάνι. Δέκατα έκτα σε μια χορδή (tremolo picking) στα 140bpm Δέκατα έκτα σε κλίμακα (με three notes per string) στα 120-130bpm ανάλογα με τα κέφια και χωρίς μεγάλη αντοχή. Κάπου εκεί μπήκα πάλι στο τριπάκι της stylus, διάβασα σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού για το «πόσο δεν βολεύει, πόσο δεν βοηθάει, πόσο σκουπίδι είναι κλπ» και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο σίγουρος ήμουν ότι αυτοί οι άνθρωποι έπαιξαν 3 λεπτά με τη πένα και άλλα 10 αφιέρωσαν να γράψουν την κριτική. Για εμένα, η πένα αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν εργαλείο και με τη λογική «παίζω, κάνω λάθος, βρίσκω το λάθος, το διορθώνω συνεχίζω». Θέλει χρόνο για να αποδώσει και δεν κάνει θαύματα σε μία μέρα. Έχει διαδικασία εκμάθησης όπως λέει ο Daniel Coyle στο βιβλίο «The talent code» και απαιτεί σοβαρή προσπάθεια και αφοσίωση. Λίγα λόγια για το τι κάνει: Εκ κατασκευής σε εμποδίζει να πλαγιάσεις την πένα ή να την βάλεις πολύ «μέσα» στις χορδές. Σε αναγκάζει να έχεις μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις σου και να περιορίσεις τις περιττές κινήσεις. Όταν το καταφέρεις αυτό αυτόματα παίζεις πιο άνετα. Licks, κλίμακες, αρπισμούς, arpeggios γίνονται όλα πιο εύκολα γιατί ξέρεις που πρέπει να χτυπήσεις, ξέρεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Ξαφνικά χρειάζεσαι (για εμένα) τουλάχιστον 40% λιγότερη προσπάθεια για να παίξεις κιθάρα. Κλείνω με μια αναφορά σε αυτούς που γράφουν κριτικές στο ιντερνετ, ισχυρίζονται ότι είναι για μια χορδή, δεν έχεις δυναμικές, δεν μπορείς να παίξεις κλίμακες ή αρπισμούς ή sweep/economy picking. Σας πληροφορώ ότι αν εξασκηθείς αρκετά με επιμονή και υπομονή κάνεις όλα τα παραπάνω. Σημ: Σίγουρα δεν μπορείς να παίξεις ρυθμική κιθάρα/συνοδεία (strum).1 βαθμός
-
έχω ανεβάσει ποσες φορές. Δες το προφίλ μου, νομιζω οτι εχω ανεβάσει σε φωτό ειναι εκεί1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μα αυτο ακριβως γινεται και με την ατελειωτη εξασκηση (ή τουλαχιστον ένα μερος της αφιερωμενο στο καλιμπράρισμα του χεριού-πενας), ερχεται η οριζοντια πενιά και ισα που αγγίζει τη χορδή δεν βουτάει μέσα και αυτό νομίζω πρεσβέυει και αυτη η stylus πενα του ποστ, το να μάθει ο εγγεφαλος και το αυτι την φίνα προσεγγιση, όχι για να πας μετά και να παίξεις στις 90 μοίρες αλλά για να να γίνει φίνο το οριζόντιο χτύπημα με λιγοτερη αντισταση από τη χορδή-λιγότερο κόπο- άρα efficient picking. Όσο για το στυλ είναι πολύ διαφορετικο το να το χρησιμοποιει καποιος εσκεμμενα για χρωμα και αλλο το ακούσιο-απαίδευτο , καλο ειναι να μαθαινουμε τον κανονα για να μπορεσουμε να το σπασουμε που λενε, όχι εμενα μου τη βαραει ετσι γουσταρω αλλα το κανω και κοσμοθεωρια για να δικαιολογησω την τεμπελια μου, ασχετως συνθετικης διάνοιας ή ότι αλλο υπέρμετρο μπορει να εχει καποιος στο φασμα των ικανοτητων. Στην ακουστικη που μαλλον με τυραναει αποκλειστικα το χσσσν απο ξυσιμο ειναι σκετη φρικη, ασε που παραγει υψισυχνα glitch σαν digital distortion που ερεθιζουν το νευρικο συστημα (ειδικα με παλιες χορδες), ειναι σκετη φρικη. Από σύμφωνα έχω καταλήξει σε μερικά όπως το Τ και το Π ως ιδανικά για την μεταφορά μιας "ιδανικής" ατάκας πχ το Τ πιο άμεσο και ευκρινές ή άγριο και το Π , αργό ζεστό απαλότερο.. ταν / παν .... Ακουγομαι φρικακιας αλλα ... Το αλλο που δεν ειναι επι του παροντος ειναι οτι η ηλεκτρικη κιθαρα εχει κατακλυσει τον κοσμο της κιθαρας και το ακουστικο παιξιμο εχει εξαφανιστει, το δεξιοτεχνικο παιξιμο με πενα οχι fingerstyle (γιατι και αυτο φανφαρα ειναι της εποχης- οχι ο Joe Pass!! - tommy emmanuel φαση κτλ) και επειδη η ηλεκτρικη εχει απειρα καλουδια και τους μαγνητες και απειρους συνδιασμους και πεταλια αλλάζει απίστευτα η προσεγγιση, το ακουστικο οργανο ειναι σχεδον το αντιθετο, καποια προσεγγιση που ειναι απετελεσματικη/εφαρμοσιμη/εύηχη στην ηλεκτρικη δεν ειναι στην ακουστικη, δεν υποτιμω κανεναν, ολοι εχουν την προσωπικοτητα και τα βαρη της ζωης και ειναι σεβαστη καθε προσπαθεια ειδικα οταν εξασκείται οποιοσδηποτε στις τεχνες και οχι στο πλειστέισον. Απλα ειναι κατι ψιλολοίδια που τρελαίνουν όταν ασχολείσαι(λούμαι) πάρα πολύ με κάτι. Ρεζουμε : η πλαγιαστή πένα στην ηλεκτρική δεν ακουγεται ασχημα αλλά στην ακουστικη ακουγεται ασχημα ps εχει κατι σολο ο Ben Monder φουλ στο distortion υπεργρηγορα και ακουγονται τοσο καθαρα οσο δεν ξερω και γω τι - αλλα ειναι ο ημιθεος1 βαθμός
-
Δεν θέλω να αναφέρω αυτή τη μάρκα γιατί είμαι δυσαρεστημένος με τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, άλλα οι ακουστικές των 1000ων εύρω συγκρίνονται με καουμπόικες των 3000 σε όλα τα επίπεδα, φαντάζομαι με 2000 τι δουλειά θα έχουν κάνει και με τι υλικά... απλά το nut που έχεις συνηθίσει είναι πιθανότατα το 42.8mm της ovation, η yamaha χρησιμοποιεί 44mm σε πολλά ακριβά μοντέλα... αν παραγγείλεις από έξω πρόσεξε το1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
βάζοντας στην άκρη το πόσο καιρό γίνεται η εξάσκηση με κιθάρα ή το υπόβαθρο του μπουζουκιού και κοιτάζοντας μόνο το αποτέλεσμα, η γνώμη μου είναι οτι δεν υπάρχει ροή. Οι νότες είναι εκεί, αλλά αυτό που θα μεταμορφώσει το απλό πέρασμα από τις σωστές νότες σε σωστό εκφραστικό σόλο λείπει. Και λείπει διότι ένα (ροκ) σόλο έχει πολλά στοιχεία, hammer ons, pull offs, bends, slides, rakes ενώ το καλό παίξιμο μπουζουκιού θέλει πένα και χτύπημα στην καρδιά της νότας. Η σωστή προσέγγιση είναι για μένα η εξάσκηση πάνω στην κιθάρα (και μόνο) περισσότερο χρόνο ώστε να "φύγει" η προσέγγιση του μπουζουκιού.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ακομη ενα τελευταιω, ισως να μην επιτρεπεται.! NT Nick Tricker 2.mp31 βαθμός
-
Θα διαφωνήσω. Να εξηγήσω γιατί .... Όπως και να χτυπάς τις χορδές της ακουστικής με την πένα, θα παραχθεί κάποιος θόρυβος. Είτε χσσσσσν, είτε ντιν, είτε κλογκ, κλπ. Όντως το χσσσσν όπως το περιέγραψες, δεν είναι "ορθόδοξο" ανάλογα βέβαια και με το τι παίζεις, και πώς θέλεις να ακουστεί. Δεν θεωρώ λάθος οτιδήποτε άλλο όμως, απλά ανορθόδοξο, και μπορεί να χρησιμοποιείται ανάλογα με το πώς θέλεις να ακουστεί αυτό που παίζεις. Για την ηλεκτρική δεν το συζητώ καν. Υπάρχουν κιθαρίστες που παίζουν με την πένα στριμμένη κατά 90 μοίρες στον νοητό κάθετο άξονά της, για να ελαχιστοποιήσουν τον θόρυβο της επαφής της με την χορδή. Τους ενδιαφέρει μόνο να αγγίξουν την χορδή με την πένα, όχι να την τσιμπήσουν.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
καλημερες. και η δικη μου version..εχω κ εγω λιγο γκαζακι(απο τις λιγες φορες)..δεν προσεξα οτι εγραψες σκεψη για καθαρο ηχο... για την ιστορια ειναι μια 335 hondo η κιθαρα παλι μεσα απο line6 hd500 ( fender blackface προσομοιωση+boost)και λιγο delay απο το cakewalk lockdownjamyannisp.mp31 βαθμός
-
εεπ, πρόλαβα; warmoth, kemper με προφίλ matchless sc30, αυτά. solakiagiatonoizeho.mp31 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00