Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      7492


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/05/20 σε όλα

  1. Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά. Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα... noiz solaki.mp3
    8 βαθμοί
  2. Ένα καινούριο κομματάκι βασισμένο σε μια παλαιότερη μελωδία του Αραβανή. Φωνή ο Νίκος Φράγκος, πλήκτρα ο Αραβανής, στίχοι απ'όλους.
    3 βαθμοί
  3. Πολύ καλή η ερώτηση σου! Θα απαντήσω λίγο «μέσω Λαμίας» μήπως γίνω πιο εύκολα κατανοητός: Αρχικά μπορούμε να πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο βέλτιστος τρόπος παιξίματος για έναν αρχάριο παίχτη που δουλευει το alternate picking περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία: · Όχι πολύ βαθειά την πένα στις χορδές · Εξέχει ένα μικρό μέρος της πένας από το δάχτυλο όταν κρατάς τη πένα και χτυπάς τη χορδή · Κάθετα η πένα στις χορδές όπως την πρώτη φωτογραφία που επισύναψα (Να ξεκαθαρίσω ότι γνωρίζω ότι πολλοί παίκτες το κάνουν διαφορετικά και άλλες τεχνικές θέλουν πλάγιασμα της πένας – όμως αν τώρα δείχναμε σε κάποιον πώς να παίξει alternate θα του μαθαίναμε τα παραπάνω). Η stylus λοιπόν σε βοηθάει να κατακτήσεις τα παραπάνω αλλά το κυριότερο να ελέγχεις τι κάνει το χέρι σου και να έχεις μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις σου. Μια παρενέργεια αυτού είναι ότι πας σε πιο προχωρημένες τεχνικές έχεις χτίσει ήδη ένα πολύ καλό grip και ακριβές παίξιμο. Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημα σου, σε βοηθάει έμμεσα σε αυτές τις τεχνικές. Δηλαδή αν κάνεις alternate picked arps με τη stylus τότε όταν θα πιάσεις την κανονική πένα θα σου φαίνονται απείρως πιο εύκολα. Παράδειγμα: Έστω παίζεις το tears of the dragon, με τη stylus θα σου βγει η πίστη να παίξεις την εισαγωγή, όμως θα έχει μάθει ο εγκέφαλος σου που είναι κάθε χορδή, πόσο πρέπει να την χτυπήσεις κλπ, όταν θα πιάσεις την κανονική σου πένα θα νιώσεις πιο σίγουρος, πιο άνετος πιο ευέλικτος και το έχεις και σε μεγαλύτερη ταχύτητα από πριν. Ελπίζω να έγινα κατανοητός… Θέλω να προσθέσω τέσσετα πράγματα που ξέχασα να γράψω χτες: Σκοπός της πένας δεν είναι να παίξεις γρήγορα με αυτή, αλλά να μάθει το σώμα σου τη σωστή θέση του δεξιού χεριού. Θα τολμούσα να την παρομοιάσω με μια στάση του δεξιού χεριού όπως κάποιου που παίζει μπουζούκι. Υπάρχουν κιθαρίστες που μαθαίνουν με τη μίμηση, εξάλλου αυτός ο τρόπος εκμάθησης υπάρχει στο DNA μας εδώ και 200.000 χρόνια, κάποιοι από εμάς δεν καταλαβαίνουν τα 3 στοιχεία που έγραψα παραπάνω για το alternate, πχ πόσο λίγο είναι το «εξέχει λίγο η πένα;» Αυτό έρχεται και το λύνει η stylus. Ένα καλό παράδειγμα που αλλάζει προς το καλύτερο είναι το να ξεκινάς με upstroke, οι περισσότεροι από εμάς έχουν κακό upstroke, ε, με τη πένα αυτή καταλαβαίνεις τι κάνεις λάθος άμεσα. Αν και δεν είναι δόκιμο παράδειγμα, το να μελετας με την stylus είναι σαν να τρέχεις με βαρίδια, όταν τα βγάλεις/χρησιμοποιήσεις την βασική σου πένα, νιώθεις πιο ανάλαφρος.
    3 βαθμοί
  4. Ενταξει ψιλοντρέπομαι ,γιατι, σε σχεση με αυτα που ελπιζω να ακολουθησουν, ειναι λιγο αστειο αλλα το ζητησε ο @dimsonic Eastwood Airline με Lolar low output P90s >TC Mojo Mojo od>Boss GE7>Ibanez ES1 analog delay>Custom Tweed deluxe w/ceramic 40W Tone Tubby speaker>Rhode NT1>Audient soundcard ? sf.mp3
    3 βαθμοί
  5. Στο προηγούμενο funky backing track δεν κατάφερα να γράψω. Πολύ δύσκολο. Σε αυτό παρολίγον να μην γράψω... Εν τέλει, δεν έγραψα, αλλά ζωγράφισα....? (ζορίστηκα άσχημα, λέμε!) Πρώτη φορά παίζω με τέτοια ακόρντα. Ενδιαφέρον "μάθημα". Παίζω με tele, στον HT1R, με line out, και παίρνω το overdrive από nobels odr mini. sf.mp3
    3 βαθμοί
  6. Σωμα αγιουζ,ελαφρυ αλλα περιεργο στους πορους. Χρειαστηκε αρκετα χερια ακρυλικου φιλερ και γυιαλοχαρταρισμα μεχρι να μπορεσω να ριξω το μαυρο ακρυλικο. Ευχαριστω τον Αργυρη (argytar) και τον Νικο (Hellfire)για τις συμβουλες σχετικα με το βαψιμο. Δεν εχω φωτο απο το ενδιαμεσο βαψιμο. Εδω μετα απο 7 χερια Nitro μεχρι το μπαφινγκ.
    2 βαθμοί
  7. Πρώτη φορα βλέπω Strat με μούσι!?
    2 βαθμοί
  8. Τηλέφωνο έχουμε άπ'τον σταθμό; Ο Fusios έχει άκρες εκεί; ? Μην μας στερείτε ρε παιδιά το μέλλον μας, μιλήστε-βοηθήστε!
    2 βαθμοί
  9. Πολυ μελωδικο και "πλουσιο" ηχητικα. Ευγε.
    2 βαθμοί
  10. Είπαμε αΦτα ινε για ΚΑΘΑΡΌ παίξιμο, εσύ την τελευταία φορά που έκλεισες το ντιστορΣιο και το gain στο τέρμα ήταν το 1981 μια μέρα που έπεσε το ρεβΜα ?
    2 βαθμοί
  11. Ο sf εχει βαρυ χερι. Για να χουφτωσει το ροπαλο που εχει για μανικι, και να πιανει τα μιτζορε ακορντα, πρεπει να βαζει 78nm πιεση σε καθε δακτυλο. Σε μπαρέ, λυγιζει και σιδερα. Σε μενα, που πατω σαν γατα πανω στην ταστιερα, κραταν -μετρημενες- 872 ωρες.
    2 βαθμοί
  12. Και εμείς τα καλύερα σου γράφουμε. Το θυληκό μοντέλο μένει να βρούμε...
    2 βαθμοί
  13. Το επομενο μου κομματι θα το κανω με αραβανη και ρομπερτο. Και στιχους εγω θα γραψω, μονο και μονο απο περιεργεια να δω εσυ τι θα μας γραφεις στο νημα... ?
    2 βαθμοί
  14. Πάνο και Ρομπέρτο ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια! ? Όσο για σας τους άλλους τρεις....θα δείτε ρε τι θα πάθετε που μου χαλάτε το νήμα! ??
    2 βαθμοί
  15. Μια strat,καποιο preset του guitar rig-δε θυμαμαι ποιο δυστυχως-περασμενο μεσα απο ενα booster,ενα chorus,flanger και delay. sf.mp3
    2 βαθμοί
  16. Για το μπρατσο χρησιμοποιησα ενα κομματι maple που ειχε 31 χιλ. παχος. Ελλειψει πλανης το κατεβασα στα 26 χιλ. με αυτο το jigακι.Και μετα κοψιμο,ρουταρισμα, σκαψιμο truss rod channel.
    1 βαθμός
  17. Φώτη δυστυχώς θα έχουμε και τέτοιες προτάσεις στον δρόμο για την διασημότητα ?
    1 βαθμός
  18. Το κακό είναι οτι μόνο λέτε εσείς οι παλαιοί,δεν κάνετε και τίποτα να μας σμπρώξετε! Ο ένας μας μιλάει για λάμψη fm,ο άλλος για 2002GR.. νισάφι πια!!!!!! ?
    1 βαθμός
  19. εγώ βαρέθηκα να λέω. Είπαμε. Καλό ειναι.
    1 βαθμός
  20. Να είσαι καλά Δημήτρη αλλά τον μαέστρο τον εμπιστεύομαι απόλυτα κι ας μην καταλαβαίνω τι κάνει ?
    1 βαθμός
  21. καλό είναι. Βγάλτε τα γλυκερά chorus απ τις κιθάρες.
    1 βαθμός
  22. Tι σε νοιάζει εσένα? Μήπως θα την παντρευτείς? Ασε αυτός ξέρει τι περνάει σπίτι. Αλλά αφού την κουμαντέρνει εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Πάντως είναι κι αυτή μουσικός με βαρειά καριέρα επίσης.
    1 βαθμός
  23. Ωραίος. Χωλαίνει μόνο η επανάληψη του ίδιου σχήματος στο 0.19-0.24. Το β μέρος όμως αποζημιώνει. Να σημειώσω επίσης ότι ίσως είναι το μοναδικό που άκουσα να κλείνει όμορφα και όχι σαν να κόβεται το ρεύμα...
    1 βαθμός
  24. Παιδες να επανέλθουμε στο θεμα παρακαλω.... Ο ανθρωπος ρωτάει για scale/gauge/tension/tuning .
    1 βαθμός
  25. Νομίζω ότι έχουμε προκαλέσει ένα χάος στο μυαλό του OP. Πράγματι αν ηχογραφείς ή παίζεις λάηβ είναι ωραίο να έχεις φρέσκιες χορδές. Από το manual μιας Jackson μου λένε για αλλαγή χορδών ανά 20 ώρες. Μιλάμε - το τονίζω - για manual κατασκευαστή. Από κει και έπειτα, έστω ότι τις αφήνεις, τι κακό θα γίνει; Επειδή η φθορά είναι σταδιακή δεν την καταλαβαίνεις. Επειδή σπάνια έχει κάποιος perfect pitch δεν καταλαβαίνει το αν εχει φύγει το intonation. Άρα δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές. ΟΜΩΣ υπάρχει ένα αντικειμενικό πρόβλημα, όταν τα καντίνια πάψουν να είναι λεία από κάτω τότε αρχίζουν και φθείρουν τα τάστα, για μένα όταν δεν ηχογραφώ αυτό είναι το σημάδι για να αλλάξω χορδές. Πρόσφατα άλλαξα χορδές σε δύο κιθάρες στη μία που έχω για πιο "επίσημη" και τώρα τελευταία μελετάω fingerstyle σε εκείνη και στην άλλη που μελετάω καθημερινα με πένα (βλ τόπικ με stylus pick), εντάξει οτι και να πούμε είναι πολύ ωραία η αίσθηση της καινούργιας χορδής και στα δάχτυλα και στη πένα (γλυστράει πιο ωραία).
    1 βαθμός
  26. αυτες δεν με ενδιαφερουν (σπανια κανω "σολα" στις plain χορδες προτιμω τις wound) αλλα στις wound το 15% ειναι...θεματακι σε full clean chords.... αλλα και παλι το intonation ειναι overrated .... o ΗΧΟΣ ομως οχι...καθε φορα που βαρΩ την low E και αντι για TWANG καΜνει "THOCK" κατι ΠΕΘΑΙΝΕΙ μεσα μου ?
    1 βαθμός
  27. Your browser does not support the HTML5 audio tag. noiz solaki.mp3 1 MB · 17 downloads Ωραιος ο παικτης ειδικα στο "ρεφρεν"! Επισης εισαι και ο ΠΡΩΤΟΣ που εγραψε και την "ιστορια" του .
    1 βαθμός
  28. 1 βαθμός
  29. Stylus pick - το μυστικο του Richard Benson ?
    1 βαθμός
  30. Βασικοί παράγοντες: -όσο βαρύτερο το gauge των χορδων τόσο υψηλοτερο το tension -οσο μακρύτερο το scale length τοσο υψηλότερο το tension -όσο υψηλότερο το κουρδισμα τοσο υψηλοτερο το tension Δευτερεύοντες παραγοντεσ: -string core: γενικα οι roundcore έχουν χαμηλότερο tension απο τις hexcore χορδες ,αλλα παιζει ρόλο και η γενικοτερη κατασκευη (υπαρχουν hexcore χορδες που έχουν χαμηλότερο tension απο ΑΛΛΕΣ hexcore χορδες & roundcore χορδες που έχουν χαμηλότερο tension απο ΑΛΛΕΣ roundcore χορδες , οι flatwound χορδες έχουν υψηλοτερο tension απο τις roundwound κτλ.) - Τροπος loading/stringing (π.χ. οι top loading telecaster έχουν λιγοτερο tension απο τις string through,οι κιθαρες με Bigsby λιγοτερο από αυτες με tune-o-matic stop tail κτλ.)...γεινικοτερα οταν μικραινει η ΓΩΝΙΑ της χορδης με τα saddles εχουμε και λιγοτερο tension. disclaimer: με τον όρο "tension" εννοούμε το ποσο "σκληρή" αίσθηση έχουν οι χορδες το χερι.
    1 βαθμός
  31. Καλά αυτός σίγουρα ξέρει να το στρώνει το κρεβάτι του (αν δε κοιμούνται με τη Κομανετσι σε καμία ταβλα με καρφιά...)
    1 βαθμός
  32. Οχι ,το σωστο ειναι "προσθετω ή αφαιρω relief"
    1 βαθμός
  33. 1 βαθμός
  34. Τραβάτε για ύπνο βρε αλήτες!
    1 βαθμός
  35. Σιγά μην έχει άκρες..... Μια φορά του ζήτησα να τα παρατήσω όλα, να ασχοληθώ αποκλειστικά με την μουσική και να με προμοτάρει και άρχισε να τα μασάει...
    1 βαθμός
  36. Να πούμε του Φούζιου, που έχει άκρες παντού, να μας βρει μια η Καγιά η κολλητή του.
    1 βαθμός
  37. Πολύ ωραίο! Μελωδία, εκτέλεση, φωνή, καρφί για το No 1 στα charts! Μπράβο σας!
    1 βαθμός
  38. Τωρα με το νεο λοκνταουν, μας βλεπω να ανεβαζουμε την παραγωγη σε 3 τεμαχια την ημερα....
    1 βαθμός
  39. Μου έχεις καταστρέψει όλες τις μελωδίες μου ?
    1 βαθμός
  40. Ευχαριστω. Μετα το filler εριξα 2-3 χερια sealer (σαν αυτο που εβαλες,το κεραμιδι)που στη συνεχεια το περασα με 320 γυαλοχαρτο. Αν το ξανακανω δεν θα σταματησω στο 320 αλλα στο 2000-2500 και αυτο γιατι οταν στεγνωσει το ακρυλικο και το νιτρο,εχουν μια καθιζηση. Μετα το τελικο αποτελεσμα κοιτωντας με ενα μεγεθυντικο φακο ειδα cut marks απο το 320. Τωρα θα μου πεις αν βαλω και μικροσκοπιο θα δω και χαραδρες, ΟΚ αλλα ειναι κατι απλο που μπορουσε να αποφευχθει. Για το buffing ξεκινησα με 1000 αρι νερου και μετα με micro mesh μεχρι 12000.Το γυαλισμα εγινε με την fine polishing compound της RUPES κια το αντιστοιχο σφουγγαρακι.
    1 βαθμός
  41. ου γαρ έρχεται μόνον ? ή too old to rock and roll ? ίσως κανένα από αυτά. Εδώ και καιρό ο RF και η σύζυγος ανεβάζουν σπιτικά βίντεο. Οτι το λέει η περδικούλα τους, ΤΟ ΛΕΕΙ !
    1 βαθμός
  42. Καλησπέρα σε όλους! Ενα κομμάτι για το Halloween που πέρασε.... Ελπίζω να σας αρέσει. Επειδή είχα και χρόνο στη διάθεσή μου, έφτιαξα και βιντεάκι. Καλή συνέχεια σε όλους!
    1 βαθμός
  43. Τι να πω, δεν παίζεσαι. Όλοι μέχρι τώρα, και εννοώ ΟΛΟΙ, παίξανε με tele, κι αφού τους έβαλες όλους στον κουβά και πήρανε τα παλτά τις tele, εσύ έπαιξες με Eastwood. Αυτά είναι .... Ωραίο παίξιμο όμως. Είδες ότι αν χρησιμοποιήσεις άλλη κιθάρα παίζεις καλύτερα?
    1 βαθμός
  44. Για τους αετομάτηδες ναι το logo μου έσπασε κατα την εξαγωγή απο το σπασμένο μπράτσο ήταν μόλις 0,5 χιλ πάχος?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...