Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      5466


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/04/20 σε όλα

  1. Μια strat,καποιο preset του guitar rig-δε θυμαμαι ποιο δυστυχως-περασμενο μεσα απο ενα booster,ενα chorus,flanger και delay. sf.mp3
    8 βαθμοί
  2. Ένα καινούριο κομματάκι βασισμένο σε μια παλαιότερη μελωδία του Αραβανή. Φωνή ο Νίκος Φράγκος, πλήκτρα ο Αραβανής, στίχοι απ'όλους.
    3 βαθμοί
  3. Αγαπητοί κύριοι, Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται. Καταρχάς λίγα λόγια για μένα: Παίζω κιθάρα περίπου 20 χρόνια, από τα οποία τα 6 πρώτα έκανα μαθήματα. Μετά αφού ένιωσα ότι είμαι ένας καταπληκτικόςχαχαχα παίκτης αφοσιώθηκα στο να παίζω μουσική. Με τον καιρό έπαιζα όλο και πιο εύκολα πράγματα με αποτέλεσμα να χειροτερεύσει η τεχνική μου. Κάπου στις αρχές του 2019 ξεκίνησα και πάλι μαθήματα. Ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετώπισα είναι ότι το δεξί μου χέρι είχε μια κακή στάση η οποία με εμπόδιζε να βελτιωθώ στο alternate picking. Σε εκείνη τη φάση ανακάλυψα τις πένες stylus: https://www.styluspick.com/ Αφού πήρα ένα πακέτο από το Τόμαν άρχισα εξάσκηση και σύντομα τις παράτησα. Βελτίωση είδα με άλλους τρόπους εξάσκησης αλλά σύντομα έφτασα σε ένα ταβάνι. Δέκατα έκτα σε μια χορδή (tremolo picking) στα 140bpm Δέκατα έκτα σε κλίμακα (με three notes per string) στα 120-130bpm ανάλογα με τα κέφια και χωρίς μεγάλη αντοχή. Κάπου εκεί μπήκα πάλι στο τριπάκι της stylus, διάβασα σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού για το «πόσο δεν βολεύει, πόσο δεν βοηθάει, πόσο σκουπίδι είναι κλπ» και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο σίγουρος ήμουν ότι αυτοί οι άνθρωποι έπαιξαν 3 λεπτά με τη πένα και άλλα 10 αφιέρωσαν να γράψουν την κριτική. Για εμένα, η πένα αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν εργαλείο και με τη λογική «παίζω, κάνω λάθος, βρίσκω το λάθος, το διορθώνω συνεχίζω». Θέλει χρόνο για να αποδώσει και δεν κάνει θαύματα σε μία μέρα. Έχει διαδικασία εκμάθησης όπως λέει ο Daniel Coyle στο βιβλίο «The talent code» και απαιτεί σοβαρή προσπάθεια και αφοσίωση. Λίγα λόγια για το τι κάνει: Εκ κατασκευής σε εμποδίζει να πλαγιάσεις την πένα ή να την βάλεις πολύ «μέσα» στις χορδές. Σε αναγκάζει να έχεις μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις σου και να περιορίσεις τις περιττές κινήσεις. Όταν το καταφέρεις αυτό αυτόματα παίζεις πιο άνετα. Licks, κλίμακες, αρπισμούς, arpeggios γίνονται όλα πιο εύκολα γιατί ξέρεις που πρέπει να χτυπήσεις, ξέρεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Ξαφνικά χρειάζεσαι (για εμένα) τουλάχιστον 40% λιγότερη προσπάθεια για να παίξεις κιθάρα. Κλείνω με μια αναφορά σε αυτούς που γράφουν κριτικές στο ιντερνετ, ισχυρίζονται ότι είναι για μια χορδή, δεν έχεις δυναμικές, δεν μπορείς να παίξεις κλίμακες ή αρπισμούς ή sweep/economy picking. Σας πληροφορώ ότι αν εξασκηθείς αρκετά με επιμονή και υπομονή κάνεις όλα τα παραπάνω. Σημ: Σίγουρα δεν μπορείς να παίξεις ρυθμική κιθάρα/συνοδεία (strum).
    2 βαθμοί
  4. 2 βαθμοί
  5. Ωραια δεσατε ρε παιδια πολυ καλο το αποτελεσμα μπραβο
    2 βαθμοί
  6. Μπα .... https://www.noiz.gr/community/profile/28075-nikos-aravanis/
    2 βαθμοί
  7. Πανευκολο ειναι (πηγαινε στο 5.00 αν βιαζεσαι αλλα καλο ειναι να το δεις ολο για να μαθεις τα βασικα)
    2 βαθμοί
  8. Απο το 0.19-0.30 & από το 0.46-τέλος ενα ΔΑΚΡΥ (υπερηφανιας) θα κυλουσε από τα μάτια των Steely Dan αντε γεια.... (ως συνηθως) Να το κανεις συχνότερα! Εσκισες.
    2 βαθμοί
  9. Δεν τα καταφερνουν και ασχημα οι πιτσιρικάδες....
    2 βαθμοί
  10. Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψεις τι μπορεί να ένιωσε κάποιος 16χρονος το 1973 όταν διάβασε στις μουσικές εφημερίδες (NME, Melody Maker κλπ) διότι τότε δεν υπήρχε internet, και οι μουσικές ειδήσεις φτάνανε με τον τρόπο αυτό στην Ελλάδα πολύ πριν την ίδια τη μουσική, όταν ήδη περίμενε μήνες για να ακούσει αυτό το πολυδιαφημισμένο και ιδιόμορφο έργο: Ενα αλμπουμ (έτσι τα λέγαμε τότε) με 1 κομμάτι σε 2 πλευρές με εκπληκτικά μινιμαλιστικό εξώφυλλο 1ος δίσκος του άγνωστου καλλιτέχνη που τον ηχογράφησε ολόκληρο μόνος του με κάπου 270 overdubs 1ος δίσκος σε μια άγνωστη εταιρεία ενός άγνωστου τρελλού επιχειρηματία με το πιό ενδιαφέρον label και όνομα, που εμπιστεύτηκε τυφλά έναν εξ ίσου τρελλο καλλιτέχνη και προτίμησε να φτιάξει μια εταιρεία για να τον προωθήσει αντί να τον "πουλήσει" όπου νάναι 1ο κομμάτι 35 λεπτών που ακούστηκε συνεχόμενο στο αγγλικό ράδιο... ήταν πολύ ψηλά οι προσδοκίες και ...ανταμείφθηκαν στο ακέραιο !
    2 βαθμοί
  11. Οχι ρε συ! Πρεπει να γραψεις! (το δωρο στον "νικητη" ειναι ενα σετ χορδΑι 010-038 που ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ σου αρεσουν!!) ? Εξω απο την πλακα : Please do partcipate... (εδω τολμησα ΕΓΩ...? )
    2 βαθμοί
  12. Σωμα αγιουζ,ελαφρυ αλλα περιεργο στους πορους. Χρειαστηκε αρκετα χερια ακρυλικου φιλερ και γυιαλοχαρταρισμα μεχρι να μπορεσω να ριξω το μαυρο ακρυλικο. Ευχαριστω τον Αργυρη (argytar) και τον Νικο (Hellfire)για τις συμβουλες σχετικα με το βαψιμο. Δεν εχω φωτο απο το ενδιαμεσο βαψιμο. Εδω μετα απο 7 χερια Nitro μεχρι το μπαφινγκ.
    1 βαθμός
  13. Τωρα με το νεο λοκνταουν, μας βλεπω να ανεβαζουμε την παραγωγη σε 3 τεμαχια την ημερα....
    1 βαθμός
  14. Εννοείται, με τα μούσια δύσκολο ....
    1 βαθμός
  15. "Η Χιονάτη και οι 7 βαρβάτοι."
    1 βαθμός
  16. Υπάρχουν διάφοροι τύποι κινήσεων που είναι αποτεσματικές. Είναι συμβατή με όλους ή σε σπρώχνει προς μία και μόνο κατεύθυνση?
    1 βαθμός
  17. Μπορω να σου στειλω βιντεακι με σεξυ μαγιω και να τσαλαβουταω στο κυμα. Φορω σωσιβιο για να μην φαινονται οι κοιλιακοι διοτι στο gntm ακουσα οτι πρεπει να κρυβω λιγα για το μυστηριο του θεματος και να τη φαντασια των θεατων.
    1 βαθμός
  18. Λοιπόν Στράτο έχεις επιχειρηματικό μυαλό τελικά. Noiz Calendar και τα μέλη ποζάρουν με μπικίνι κάθε μήνα.
    1 βαθμός
  19. Στείλε φωτό με μπικίνι πρώτα και θα δούμε ...
    1 βαθμός
  20. Σοβαρα τωρα, ειναι απο κεινα τα κομματια που τα κοριτσακια πεφτουν κατω ξερα. Πρεπει να καντε κανα βιντεοκλιπακι (προσφερομαι για μοντελο) και να ανεβει youtube σουμπηχτο!
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Δεν θελω να ακουστω σαν τον Φουζιο ή τον Dim, αλλα.... .....προωθηστε το. Ειναι cash cow ? Πολυ καλη δουλεια. Πιο συγχρονοι ηχοι, απ' οτι μας εχετε συνηθισει. Και πιο μιτζορε απο προηγουμενα... Μπραβο Νικ για την βασικη μελωδια, μπραβο Νικο για τα εξαιρετα φωνητικα, και μπραβο σειρα για ολα τα υπολοιπα!
    1 βαθμός
  23. ου γαρ έρχεται μόνον ? ή too old to rock and roll ? ίσως κανένα από αυτά. Εδώ και καιρό ο RF και η σύζυγος ανεβάζουν σπιτικά βίντεο. Οτι το λέει η περδικούλα τους, ΤΟ ΛΕΕΙ !
    1 βαθμός
  24. Ετσι εξηγείται...ακούω τα δικά σου, ακούω τα δικά μου, δεν ξεχωρίζω τι είναι ποιανού.?
    1 βαθμός
  25. Και τι δεν κυκλοφόρησε. Από τα άλμπουμ του εκπληκτικού μπασίστα των Wigwam, των Mallard, Sex Pistols, Magazine, Simple minds .....Τι να πρωτοθυμηθώ.
    1 βαθμός
  26. Ότι και να σου πούμε ο μοναδικός τρόπος να υπολογίσεις την αίσθηση των χορδών είναι εδώ: http://web.daddario.com/StringTensionPro/Search Βλέπεις πόση τάση έχει κάθε χορδή ανάλογα το πάχος και καταλαβαίνεις τι συμβαίνει. Μια παχιά χορδή έχει μεγαλύτερη τάση άρα πιο σκληρή αίσθηση στο παίξιμο. Για το truss rod: Αν με το Χ σετ στο έχει ρυθμίσει μάστορας και με το Ψ σετ έχεις την ίδια συνολική τάση τότε δεν χρειάζεται ρύθμιση (αν και καλό είναι να το τσεκάρει κάποιος ειδικός). Αν έχεις αλλάξεις πολύ την τάση των χορδών τότε θα πρέπει πάλι κάποιος να το τσεκάρει για να στο ισιώσει αν χρειάζεται. Σε γενικές γραμμές το πως συμπεριφέρεται το μπράτσο μιας κιθάρας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ενδεικτικά: πάχος χορδών, υγρασία περιβάλλοντος/ξύλου, πως αποθηκεύεις τη κιθάρα όταν δεν παίζεις, αν έχει graphite reinforcement, πόσο εύκαμπτο/ακαμπτο είναι το ξύλο του μπράτσου κλπ. Συνεπώς αφού βρεις ποιες χορδές σου αρέσουν πήγαινε την σε κάποιον μάστορα που γνωρίζει για να στη σετάρει σε αυτές τις χορδές και απο κει και έπειτα κάνεις μικρορυθμίσεις μόνος σου.
    1 βαθμός
  27. Ναι (τις περισσότερες φορες ,εκτος και αν το μπρατσο ειναι κτηνος ή εχει κτηνωδες TRUS ROD) αλλα αυτο το ελεγχεις πανευκολα αμεσα τσεκαροντας το relief. Γενικα οι D'Addario έχουν μεγαλυτερο tension απο τις EB που ειναι πιο "μαλακές" χορδες (παρόλο που και οι δυο ειναι hex core),αν θες σημαντικα πιο μαλακές χορδες πηγαινε σε GHS που ειναι roundcore.
    1 βαθμός
  28. Σιγουρα θελει και το truss rod. το θεμα ειναι οτι ο κοσμος παει σε μεγαλυτερο scale ωστε να μπορει να κουρδίζει χαμηλότερα με σχετικά λεπτες χορδες... το να βάλεις 11άρες έστω και με D-std σε 26.5" μου φαίνεται υπερβολικό, όπως και 10 σε E-std. Η κιθαρα σου έχει fixed bridge? ή floating trem? αυτο παιζει καποια διαφορά (η οποία τελικά ειναι μερικώς πλασματική) στην αίσθηση σκληρότητας. Σε κάθε περίπτωση οι 10αρες για σολο, μπεντς, κτλ μου φαίνονται ΟΚ σε κιθαρα μέχρι 25", απο κει και πάνω αρχίζει ο μαζοχισμός χωρίς όφελος στον ήχο/τόνο. υπάρχει ένα σάιτ της Daddario για υπολογισμο τασης χορδής στο κάθε κούρδισμα και πάχος χορδης. http://web.daddario.com/StringTensionPro/Search
    1 βαθμός
  29. Απιστευτοι είναι και αυτο ειναι το ωραιοτερο σημειο.
    1 βαθμός
  30. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου! Χρησιμοποιήσα αυτόν τον ήχο στο πιάνο γιατί ήταν ότι πιο κοντά σε "κανονικό πιάνο" είχα εκείνη τη στιγμή. Το κομμάτι αρχικά το είχα συνθέσει για σόλο πιάνο και γι'αυτό είναι αρκετά μπροστά στη μίξη, έτσι το είχα σκεφτεί αρχικά. Αλλά τώρα που το λες θα το ξαναμιξάρω για να δω αν είναι καλύτερο. Σε ευχαριστώ! Σε ευχαριστώ!
    1 βαθμός
  31. Κι είπα να δοκιμάσω την τύχη μου. Τελικά μαλλον θα αφεθω στην τυφλα μου...
    1 βαθμός
  32. @Superfunk Τώρα κατάφερα να ακούσω. Το θέμα με τα ακόρντα λύθηκε απ'ό,τι βλέπω. Ευχαριστούμε, Νίκο. Θα προσπαθήσω να γράψω κι εγώ από βδομάδα.
    1 βαθμός
  33. Αν παίξεις μια Em9 με D στο μπάσο, γίνεται αυτό που λες. Πιο σωστό θα ήταν Em9/D. Ο Νίκος πιθανότατα, το είδε σαν αναστροφή του Em9 με την μικρή 7η στο μπάσο. Αλλά μικρή σημασία έχει.
    1 βαθμός
  34. μία από τα ίδια με τον φίλο μου Γιώργο (που γενικά είμαστε πολύ κοντά στα ακούσματα)... εμένα μου ήρθε κάπως και η χαμηλή οκτάβα στα κουπλέ... βέβαια σε δεύτερο άκουσμα συνήθισα και το αρχικό "ξένισμα" υποχώρησε και με άφησε να απολαύσω το άσμα στο όλον του... σίγουρα θα το προτιμούσα με αγγλικό στίχο αλλά και έτσι μου άρεσε τα μάλα... ωραία ενορχήστρωση, ωραία παιξίματα από όλους και η φωνή του έτερου Γιώργου με μεγάλες δυνατότητες... ΜΠΡΑΒΟ φίλοι... είναι πολύ καλή προσπάθεια... περιμένω και άλλα γιατί νομίζω ότι δένετε εκφραστικά και μπορείτε να δώσετε πολλά ωραία πράγματα... ΥΓ. τώρα την παραγωγή (ειδικά αν είναι "άποψη" ο ιδιαίτερος τρόπος χειρισμού των χώρων και των εντάσεων στη φωνή) δεν θα την ψειρίσω μια και είναι σε πολύ καλό επίπεδο για ντέμο... λίγο προσοχή στα sibilance και επίσης μπράβο...? ΥΓ2 υιέ μου συνεχίζεις να εξελίσεσαι ηχοληπτικώς... είμαι υπερήφανος δι εσέ...?
    1 βαθμός
  35. Άλλο scale=άλλος ήχος Όλα ξεκηνάνε απο την ελαστικότητα που έχει κάθε gauge χορδής.Βγαίνουν οι αρμονικές "καλύτερα"
    1 βαθμός
  36. Ενταξει ψιλοντρέπομαι ,γιατι, σε σχεση με αυτα που ελπιζω να ακολουθησουν, ειναι λιγο αστειο αλλα το ζητησε ο @dimsonic Eastwood Airline με Lolar low output P90s >TC Mojo Mojo od>Boss GE7>Ibanez ES1 analog delay>Custom Tweed deluxe w/ceramic 40W Tone Tubby speaker>Rhode NT1>Audient soundcard ? sf.mp3
    1 βαθμός
  37. Στο προηγούμενο funky backing track δεν κατάφερα να γράψω. Πολύ δύσκολο. Σε αυτό παρολίγον να μην γράψω... Εν τέλει, δεν έγραψα, αλλά ζωγράφισα....? (ζορίστηκα άσχημα, λέμε!) Πρώτη φορά παίζω με τέτοια ακόρντα. Ενδιαφέρον "μάθημα". Παίζω με tele, στον HT1R, με line out, και παίρνω το overdrive από nobels odr mini. sf.mp3
    1 βαθμός
  38. μεταμεσονύκτιο coverάκι με το κουνιαδάκι μου για ξεσκούριασμα...?
    1 βαθμός
  39. Πάμε λοιπόν να ξανασυστηθούμε γιατί ορισμένοι ή δεν με ξέρουν καλά ή κάνουν ότι δεν με ξέρουν ή απλά ο ιός του χλευασμού και της τοξικής ανωτερότητας της γνώμης έχει χτυπήσει και το noiz. Στις 10 Μαρτίου (3 μέρες πριν ανακοινωθεί το ολικό lockdown) έκλεισα το εργαστήριο με του οποίου το όνομα υπογράφω εδώ και παντού, και το ξανάνοιξα στις 24 Μαΐου, 22 μέρες ΜΕΤΑ το άνοιγμα. Στο μεταξύ αρνήθηκα οποιαδήποτε λήψη νέου οργάνου/έργου για προφανείς(ή και όχι) λόγους ασφαλείας, παρ' όλο που μου ζητήθηκε και παρ' όλο που δεν με υποχρεώνε κανένας νόμος σε αυτό. Περιόρισα τις συναλλαγές με κόσμο, σε δύο τετράωρα την εβδομάδα με απόσταση πλέον των 48 ωρών (χωρίς να με υποχρεώνει ο νόμος, επίσης), ενώ προ lockdown ήταν 45ώρες/εβδομάδα. Επίσης άλλαξα διαρύθμιση στην υποδοχή του εργαστηρίου για πιο ασφαλή παραμονή. Αυτό την ώρα που όλοι ξεχύνονταν περιχαρείς στους δρόμους έχοντας "πατήσει" τον κορωνοϊό. Πέρα από τα επαγγελμάτικά, τήρησα και τηρώ πρωτόκολλα και κανόνες, ακόμη και αν διαφωνώ ως προς την χρησιμότητα ή την αποτελεσματικότητα ορισμένων. Έκανα απομονωμένες διακοπές, μέσα Σεπτέμβρη, δεν επισκέφθηκα τους υπερήλικες γονείς μου που μένουν 10 λεπτά μακριά μου, για 50 μέρες την άνοιξη και από το άνοιγμα των σχολείων μέσα Σεπτέμβρη μέχρι πρότινος που χρειάστηκε να κάνει μια επέμβαση ο πατέρας μου. Στέλνω τον γιό μου στο σχολείο με μάσκα, φορώντας κι εγώ, ακόμη και πριν αυτή γίνει υποχρεωτική, ακόμη κι αν παραστάθηκα σε πορεία για ασφαλέστερα σχολεία ή φοβήθηκα πώς θα υπήρχε θέμα προσαρμογής σε ένα παιδί που πάει πρώτη φορά στο δημοτικό. Πράγματα δηλ. που κάνουν (ή θα ήθελαν να κάνουν) όλοι οι λογικοί και νοήμονες άνθρωποι, τίποτα το φοβερό, με ενα νορμάλ επίπεδο προσαρμοστικότητας. Θεωρώ καθήκον κάθε ατόμου και πολίτη (και όχι είδους όπως αναφέρθηκε) να ακολουθήσει αυτά τα απλά βήματα, νηφάλια και με βασικό αίσθημα ευθύνης. Τhat said, Όταν ένας άνθρωπος τα κάνει όλα αυτά παρά τον καθημερινό βομβαρδισμό του από απύθμενες μπούρδες του πολιτικού κόσμου και απίθανα γελοίους χειρισμούς από κυβερνήσεις και εκτελεστική εξουσία, από ανόητα νομοθετήματα και ένα υποκριτικό virtue signaling περί "ανοιχτής οικονομίας" με κόστος, ω τι έκπληξη, διάδοση του ιού και θανάτους, κάπου, αν όχι λυγίζει, τουλάχιστον κουράζεται. Για να τελειώνουμε με το θέμα και για να μπω στο δια ταύτα, θεωρώ πως ο ένας και μοναδικός, πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης αυτής της πανδημίας είναι τα αυστηρότατα και ολικά λοκντάουν. Αυτά που φοβούνται να κάνουν οι κυβερνήσεις και αυτά που δεν θέλουν οι περισσότεροι πολίτες και που παίζουν ένα εντελώς λάθος για εμένα γαϊτανάκι "γιατί αυτοί κι όχι εμείς, γιατί εμάς κι όχι αυτούς". Λάθος μεν αλλά όχι αδικαιολόγητο. Τα είδαμε και τα βλέπουμε όλοι. Επίσης, όταν μετά από 9 μήνες οικονομικής δυσπραξίας (για κάποιους, καταστροφής) οι χειριστές του πολιτικού μέρους της διαχείρισης της πανδημίας, φέρονται στους πολίτες τους σαν να ήταν ηλίθιοι, τότε οι πιθανότητες αυτοί να φερθούν ηλίθια αυξάνονται. Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ίσως και μη αντιστρέψιμες πλέον. Κάποιοι είναι λιγότερο μορφωμένοι, λιγότερο υπομονετικοί, έχουν διαφορετική αντίληψη, διαφορετική θεώρηση. Κάποιοι είναι χειριστικοί κι εκμεταλλεύονται την περίσταση για να εκμεταλλευτούν. Προσπαθώ να είμαι ανεκτικός και υπομονετικός με τους ανθρώπους, ειδικά αυτούς που χρειάζονται περισσότερη υπομονή, ακόμη κι όταν εκφράζουν ανόητα πράγματα. Ανόητα για εμένα. Με τη δική μου λογική. Ο Ηλίας έκανε μια ανάρτηση κοινωνιολογικού ενδιαφέροντος με κοινό παρονομαστή, αυτό για το οποίο όλοι βρισκόμαστε εδώ μέσα: τη μουσική. Προφανώς προβληματισμένος για τις απόψεις του Van Morisson, με σκοπό τη συλλογή σκέψεων και την ανταλλαγή απόψεων. Τώρα, πώς βρέθηκε να καννιβαλίζεται ο Van Morisson, να τοποθετούμαστε στη σφαίρα των ψεκασμένων όσοι δείξαμε ενδιαφέρον όχι για τα λεγόμενά του, αλλά για το φαινόμενο του ότι λέει αυτά που λέει, και εγώ να λαμβάνω συμβουλές για ψυχιατρική βοήθεια και άλλες τέτοιες κακεντρέχειες δεν το κατάλαβα. Προσπερνάω κάτι συνήθη τσιτάτα περί δημοψηφίσματος (αλήθεια δεν κουράστηκες να γράφεις το ίδιο πράμα εδώ και 6 χρόνια; δεν το ξεπέρασες ότι εφαρμόστηκε ακριβώς αυτό που ήθελες από αυτούς που δεν ήθελες;) και κάτι αστειότητες με fake quotes του Στάλιν ( έναυσμα για σιγοντάρισμα ) γιατί ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ και δεν αφορούν καν το θέμα. Nuff said, δεν έχω κουράγιο για άλλες εξηγήσεις ή επεξηγήσεις, έχω σχεδόν πάψει να γράφω για κιθαριστικά και μουσικές γιατί ασχολούμαι με το συνειδησιακό των άλλων. Κατανοείτε αλλήλους. Aνεβάστε καμιά κιθάρα. Η Θεσσαλονίκη σας πήρε τα βρακιά. Από αύριο lockdown, γατάκια.
    1 βαθμός
  40. δηλαδή πως έγινε? Επειδή είπαμε πως δεν θέλουμε να μπει άλλο ένα μνημόνιο το οποίο επιβάλλει νόμους άδικους, αντισυνταγματικούς, αντιευρωπαϊκους και άλλα επειδή ερωτηθήκαμε από την κυβέρνησή μας μας τιμώρησαν με 100δις πρόστιμο? Αυτή είναι η νομική διαδικασία που ακολουθεί η ΕΕ με τους partners το ΔΝΤ σε τέτοιες περιπτώσεις? Ή μήπως το όχι που έγινε ΝΑΙ χωρίς να σεβαστεί την λαϊκή βούληση τελικά είχε σαν συνέπεια τα 100δις επιπλέον? Μήπως είχαμε δίκιο που είπαμε ΟΧΙ στο μνημόνιο? Οι εκκλησίες θα είναι ανοιχτές που είναι κλειστοί χώροι. Αλλά μήπως άμα τις κλείσουμε πρέπει μετά να απαγορεύσουμε και τις συναθροίσεις ατόμων άλλων θρησκειών και φοβόμαστε τις συνέπειες? Βέβαια από την άλλη τα delivery συνεχίζουν άρα μπορείς να προμηθευεσαι φαι ενώ αν δεν πας στο χώρο μέσα ο θεός δεν ευλογεί. Το πρόβλημα για εμένα είναι πως και τους περιορισμούς να εφαρμόσουμε για ένα μήνα δεν θα σταματήσουμε την εξέλιξη της πανδημίας που θα συνεχίσει να εκδηλώνεται με κύματα, με εξάρσεις και υφέσεις, με ίσως μεγαλύτερες συνέπειες για την υγεία όσο εξελίσσεται σαν ιός, μεταλλάσσεται κλπ, να μην υπάρχει ένα εμβόλιο που δεν θα εξάλειφε αλλά θα βοηθούσε κλπ. Ούτε είναι εφικτό, εφόσον δεν υπάρχουν σοβαρές υποδομές, είμαστε πίσω σε αυτά σε όλους τους κλάδους, οι πολίτες να ζουν συνεχώς υπό περιορισμούς. Οι αντιδράσεις θα εκδηλωθούν πολύπλευρα. Όχι λοιπόν καλά να πάθουμε εμείς. Καλά να πάθουν αυτοί, το ευρωπαϊκό πολιτικό σύστημα που είναι ανεπαρκές. Και αν συνεχίσει έτσι , δεν θα χρωστάμε γιατί δεν θα υπάρχει τίποτα για να του τα δώσουμε. Και το Ανθρωπιστικό Δίκαιο πάντα θα υπερτερεί ΟΛΩΝ. Και ωραίοι είναι οι περιορισμοί για χάρη της δημόσιας υγείας, αλλά όχι η ύπουλη κατάργηση κεκτημένων και η κερδοσκοπία ημετέρων. Όχι να μην μπορούμε να γράψουμε την άποψή μας. Να μην κρίνουμε, να μην κατακρίνουμε, να μην παρέμβουμε, να μην έχουμε πρόσβαση στους μηχανισμούς αυτούς και μάλιστα να ακουγόμαστε και να εισακουγόμαστε. Γιατί μετά........................ θα λογαριαστούμε. χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  41. Καλησπέρα. Έχω φάει τώρα τελευταία ένα κόλλημα με αυτό το shallow, δεν έχω ιδιαίτερο λόγο, έτσι μου κόλλησε, ξαναείδα πρόσφατα και την ταινία που η gaga τα δίνει όλα και παίζει και φοβερά, είναι αστέρι και στην υποκριτική, τρομερή. Καθόμουν τώρα, βαριόμουν και δοκίμαζα να το παίξω λίγο σε πιάνο. Το έβγαλα, όχι τέλεια, έχει έξυπνες αλλαγές και παίρνει παίξιμο ωραίο, αλλά έτσι πρόχειρα έπαιζα και λέω...... Και δεν το τραγουδάω κιόλας, αφού το σιγομουρμουρίζω εδώ και δύο εβδομάδες, να γελάσουμε. Πάρτε το να γελάσετε κι εσείς. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Ακούω απόψης. χαχαχαχαχαχαχα Shallow lady gaga cover by cos.mp3
    1 βαθμός
  42. Kαποτε,λυκειοπαις,τον ακουγα και δεν την παλευα με τιποτα. Μολις ειχε βγαλει τα μεγαλα του χιτ,never gonna give you up κλπ. Ειδικα η φωνη του,ενρινη και μου ακουγοταν οτι τραγουδουσε "ψευτικα". Προσφατως,πριν κατι μηνες, ακουσα αυτο και με εστειλε. Αναιρεσα,για μια ακομα φορα οτι πιστευα και καταλαβα την ανοησια που με δερνει. Εξαιρετο σοουλατο κομματι,τοσο ωραιο τραγουδισμα και τι να λεμε .....γιγας ο ανθρωπος.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...