Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. Nikos Aravanis

    Nikos Aravanis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1070


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/28/20 σε όλα

  1. Άσε Με (Verse) Άλλη μια καρδιά σπάει το πρωί πως είναι να ξυπνάς χωρίς επιστροφή. Όλα καθαρά νέα η αυγή ο δρόμος ανοιχτός στου ήλιου την αρχή (Chorus) Άσε με θα φύγω μόνος μου ένα λεπτό και μηδενίζει πάλι ο χρόνος μου κι αν σε φαντάζομαι κι αν σε χρειάζομαι ποτέ ξανά το άρωμα σου δεν μοιράζομαι. (Verse 2) Άλλη μια φωνή μου κρύβει την βροχή πως είναι να γελάς χωρίς επιλογή. Τελειώνει το φιλί γεύση ξανά πικρή η πόρτα πάλι τρίζει κι ανοίγει η πληγή. (Chorus) Άσε με θα φύγω μόνος μου ένα λεπτό και μηδενίζει πάλι ο χρόνος μου κι αν σε φαντάζομαι κι αν σε χρειάζομαι ποτέ ξανά το άρωμά σου δεν μοιράζομαι
    6 βαθμοί
  2. Στις 23 Ιανουαρίου του 2015 όταν το έγραψα και το ανέβασα εδώ, έγραφα...: ""Ένα αγριεμένο τραγουδάκι μακριά από τα συνηθισμένα μουσικά μονοπάτια των συνθέσεών μου(sic). Και ναι ξανατραγουδάω.....? Μερικές απλές λούπες τυμπάνων, τρεις κιθάρες και το αγαπημένο Kumika bass μου. Συνειδητά το έφτιαξα απλό, με απλούς στίχους Ελληνικούς, γιατί όπως έχω ξαναγράψει δεν κατέχω τόσο καλά την Αγγλικήν. Η Φωνή (μην βαράτε τα έχουμε ξαναπεί ότι δεν το έχω) "βγήκε" βραχνή, όχι γιατί το επεδίωξα, αλλά γιατί μετά από πολλέεεεες προσπάθειες βράχνιασα και το άφησα έτσι...."" Δεν είναι από τα κομμάτια μου που είναι ψηλά στην λίστα προτίμησης μου, μάλλον σαν "μαύρο πρόβατο" το βλέπω, αλλά ήταν η προσπάθεια μου να γράψω κάτι σαν Punk! Σήμερα κάθισα και το "έφτιαξα".......μόνο μίξη-μάστερινγκ πείραξα, τα όργανα-φωνή τα άφησα όπως ήταν.
    3 βαθμοί
  3. όχι πείτε μου αν υπήρξε ποτέ άλλος τέτοιος παραγωγός. Σίγουρα οι 4 ήταν μεγάλοι, αλλά χρειάζονταν άλλον έναν μεγάλο να τους καθοδηγήσει. Το έχω ακούσει τόσες φορές, αλλά μόνο εδώ καταλαβαίνεις πως παλεύουν μεταξύ τους τα έγχορδα με τα πνευστά σε μιά μεγαλειώδη προσπάθεια να συνοδέψουν το όνειρο του Lennon, η φωνή του οποίου ίσως με τα σημερινά ηχοληπτικά standards θα ήταν για τον κάλαθο.
    3 βαθμοί
  4. Βρε μπηκε γκολ. Απλα μετα ακυρωθηκε λογω var...
    3 βαθμοί
  5. Φώταρε έχω μόνο μια ερώτηση. Στο 2:45 πήγες για κατούρημα και ακούγεται η φωνή σου από την τουαλέτα με φυσικό reverb και delay?
    3 βαθμοί
  6. Μ' αρέσει αυτός. Ας δούμε τι λέει για τις κατηγορίες των overdrives και τα derivatives τους
    3 βαθμοί
  7. Toν βρήκα σε προσφορά, από τον Νάκα το καλοκαίρι, και τον "χτύπησα" στα 340 ευρώ περίπου. Ήθελα έναν high gain ενισχυτή κυρίως για ηχογραφήσεις. Είχε όλο το πακέτο που ήθελα. Μικρό (σχετικά) μέγεθος, αρκετά watt για live και πρόβες, 1 watt για οικιακή χρήση, emulated output για εγγραφές χωρίς να συνδέω καμπίνα, και φυσικά έναν πολύ καλό και ισορροπημένο ήχο. Δεν χρειάζεται πετάλια για να το χρησιμοποιήσω σε μια πρόβα. Έχει το reverb του και δυνατότητα για footswitch. Εμφάνιση/ποιότητα κατασκεύής: Έχει μοντέρνα εμφάνιση. Διάτρητος μεταλλικός σκελετός, γεμάτο κόκκινα led φωτάκια όπου προϊδεάζουν για τη χρήση που προορίζεται. Μην ξεχνάμε οτι πρόκειται για την πιο high gain σειρά της Laney. Έχει μέγεθος και βάρος ενός ενισχυτή 5 watt (154x424x235mm και 5,5 κιλά), μοντέρνα knobs και γενικότερα αρκετά μοντέρνα specs. Φαίνεται αρκετά στιβαρός και ανθεκτικός. Τα knobs έχουν ποιοτική κύλιση και μια σχετική αντίσταση κατα το γύρισμα. Θετικό είναι και το γεγονός ότι δεν ανεβάζει πολλή θερμοκρασία κατά την λειτουργία. Ενώ σε άλλους ενισχυτές ψήνεις αυγά πάνω τους, ο irt (λόγω του διάτρητου σκελετού) ζεσταινεται ελαφρώς. Λειτουργίες: Πρόκειται για έναν μονοκάναλο ενισχυτή με δυο εισόδους με απόδοση 1 watt και 15 watt. και υπάρχουν αρκετά ρυθμιστικά για να φέρεις κανείς τον ήχο εκεί που τον θέλει. Έχει 3 band eq στην προενίσχυση, το οποίο είναι αρκετά δραστικό, έχει ρύθμιση για gain και για preboost. To τελευταίο είναι σαν να βάζεις ένα booster μπροστά από τον ενισχυτή. Δίδει αρκετό γκάζι παραπάνω και ελέγχεται με το footswitch. Στην ουσία, είναι σαν γίνεται δικάναλος ο ενισχυτής. Στο στάδιο της τελικής ενίσχυτης έχουμε το volume, το οποίο και δίδει το κάτιτις παραπάνω σε gain εάν περάσει τη μέση, το tone το οποίο δίδει εξτρα brightness και αρμονικές σε ψηλές συχνότητες, και το dynamics το οποίο ελέγχει το πόσο σφικτές θα είναι οι χαμηλές συχνότητες. Και φυσικά υπάρχει και το πολύ καλό ψηφιακό reverb. Στην πίσω πλευρά συναντούμε δύο εξόδους για καμπίνες (8 και 16 ohm), είσοδο για footswitch (για έλεγχο του preboost και του reverb), Fx loop στο οποίο υπάρχει δυνατότητα αφαίρεση του από την αλυσίδα, αλλά και επιλογή για +10db. Υπάρχει jack για είσοδο mp3 player και υπάρχει και το record out, το οποίο περιλαμβάνει live record out και silent record out. To πρώτο είναι για ζωντανές εμφανίσεις όπου η καμπίνα δουλεύει ταυτόχρονα με το di, και το δεύτερο είναι για σιωπηλές ηχογραφήσεις. Τέλος, στην πίσω πλευρά υπάρχει και ο on/off διακόπτης του ενισχυτή. Δεν είναι το ιδανικότερο μέρος, αλλά τουλάχιστον δουλεύει σωστα. Ήχοι/Απόδοση: Με τρεις ECC83 στην προενίσχυση και δυο EL84 στην τελική ενίσχυση, περιμένεις κανείς να ακούσει πλούσιο distortion. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει με τον IRT. Με ένα σετ hot μαγνήτες, ο ήχος φτάνει σε ultra high gain επίπεδα, κατάλληλο για μοντέρνο μέταλ. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτή η χρήση του, καθώς είναι εξίσου καλός στο κλασικό ροκ, και το μυστικό είναι στη ρύθμιση του eq. Για ροκ ήχο δίδω λίγο μεσαια, ενώ για πιο μοντέρνο μεταλ ήχο κόβω τα μεσαια εντελώς. Παίζει εξίσου καλά με μονοπηνιους και διπήνιους μαγνήτες. Θα μπορούσα να παίζω βρώμικα μπλουζ όλο το βράδυ, με gain στο 3-4 και ενεργοποιώντας το preboost για lead parts, με μια τελεκάστερ. Άρκετά πειστικός vintage ηχος. Δεν έχει την καθαρότητα και διαυγεια ενός low gain ενισχυτή στα καθαρά, αλλά έχει ισορροπημένο ήχο, και εκπληκτικά βρώμικα. Καθαρίζει άριστα με ρίξιμο του volume της κιθάρας, και δεν χρειάζεται πετάλι να για βγάλεις όλους τους ήχους που έχεις στο μυαλό σου. Αρκεί να έχεις την κατάλληλη κιθάρα και τα χέρια. Από ένταση, στα 15 watt είναι αρκετή για να ξεπερνά έναν πολύ δυνατό ντράμερ. Υπερβολική για σπίτι, φυσικά. Στο 1 watt, εάν το ψηλώσω πάνω από το 09:00, θα έχω πρόβλημα με τους κοντινούς γείτονες σε ώρες κοινής ησυχίας. Είναι αρκετά δυνατός και στο 1 watt. Και είναι πολυ θετικό το γεγονός ότι δεν χάνει, σημαντικά, ποιότητα ήχου. Προσωπικά, τον δουλεύω σπίτι στο 1 watt, με ένταση στο 09.00. O ήχος μου αρέσει αρκετά και ας είναι σε "χαμηλή" ένταση. Με αυτή ακριβώς την ρύθμιση έκανα και τις παρακάτω ηχογραφήσεις, σίγουρα θα ήταν καλύτερο ο ήχος με το volume στην μεση, και ακόμα παραπάνω στα 15 watt, αλλά μου αρέσει να ευχαριστιέμαι αυτό που κάνω και να μην πιέζομαι με δυνατότερους ήχους απ' όσο σηκώνουν τα αυτιά μου. Χρησιμοποίησα καμπίνα 1x12 με G12-35XC και SM57 την ηχογράφηση. Με telecaster και gain στο 2 χωρίς boost, και με ενεργοποιημένο το boost. irttelegain2.mp3 irttelegain2boost.mp3 Με telecaster και gain στο 5 χωρίς boost, και με ενεργοποιημένο το boost. irttelegain5.mp3 irttelegain5boost.mp3 Με telecaster και gain στο 10 χωρίς boost, και με ενεργοποιημένο το boost. irttelegain10.mp3 irttelegain10boost.mp3 Με prs και low gain alnico 5 μαγνήτες και gain στο 5 με ενεργοποιημένο το boost. irtprsgain5boost.mp3 Με prs και low gain alnico 5 μαγνήτες και gain στο 10 με ενεργοποιημένο το boost. irtprsgain10boost.mp3 Και λίγο μέταλ ήχος με καπως πιο hot alnico 5 μαγνήτες. irtmic.mp3 Όλες οι παραπάνω ηχογραφήσεις, μαζεμένες, από emulated οutput. irtlineout.mp3 Pros n' Cons: + χαμηλή τιμή + πλούσια specs + καλός ήχος + μικρό βάρος και διαστάσεις + λίγος θόρυβος - Δεν περιλαμβάνει footswitch - Δεν περιλαμβάνει θήκη - Το emulated output έχει μετρια ποιότητα ήχου Χαρακτηριστικά: Power RMS 15 Watts & < 1 Watt Inputs 1x Jack 15 Watts & 1x Jack 1 Watt Channels Single IRONHEART channel Equalisation Bass, Middle & Treble with Pull-Push EQ shift on each Master presence control Overall TONE Boost switch Footswitchable PRE BOOST Preamp valves 3x ECC83 Output valves 2x EL84 Class Class AB Reverb Laney designed Digital reverb Footswitch Stereo FS2 (not supplied) Speaker connections 2x Jack - 8 & 16 Ohms FX Loop(s) Yes - variable level FX loop Speaker Emulated Jack for Silent/Phones & Jack for Live DI - Record Out Speaker emulated MP3 Input Mini jack DI Socket Jack for Live DI - Speaker emulated Weight 5.5 Kg Unit 8Kg boxed Dimensions (mm) H x W x D 224 x 46 x 285 (Packed Dimensions) 154 x 424 x 235 (Unit Dimensions - for int. case
    2 βαθμοί
  8. Ρε παραγγείλτε και sit back & enjoy. Πιείτε καφέ, παίξτε pro, πληρώστε τους λογαριασμούς, το ενοίκιο, πηγαίνετε να πάρετε το τριβείο που έβγαλε το λιντλ και μια τριαδα βρακιά 6€, δείτε λίγη μπάλα, βάλτε τα ράφια στην κουζίνα που υποσχεθήκατε πριν 4 μήνες ότι θα βαλετε, πεταχτείτε από το γιατρό να σας γράψει τα φάρμακα, δώστε το παντελονι στο ραφτη να σας βάλει μπαλωμα στο καβάλο που τριφτηκε και μέχρι να το καταλάβετε θα έχει έρθει και η παραγγελία. Εδώ κοντεύετε να λύσετε τα προβλήματα του παγκοσμιου logistics ναούμε.
    2 βαθμοί
  9. Θα ήθελα κάποια στιγμή να συνεργαστείς με τον Γιώργο,γιατί και στους δύο σας αρέσει αυτή η θεατρική προσέγγιση στα φωνητικά και θα ήταν ενδιαφέρον να σας ακούσω σαν ντουέτο. Εναν διάλογο φαντάζομαι μεταξύ 2 ανθρώπων μέσα απο το τραγούδι.
    2 βαθμοί
  10. E, εντάξει τώρα. Εθνική μας Εορτή σήμερα που είπαμε το ΟΧΙ (Α ρε ΜΕΡΚΕΛ, το δικό μας ΟΧΙ στο κάναμε ΝΑΙ για να σε γλυκάνουμε χαχαχαχαχαχα) και έκανα και μια τελευταία παρέμβαση που γλυκαίνει και το τελείωμα. Αυτό είναι. nikos cos_dr version mastered X RC.mp3
    2 βαθμοί
  11. Σπύρο μου διαφωνώ. Μακράν χειρότερη θεωρώ την ACS. Αχιλλέα μου έχω δουλέψει και έρθει σε επαφή με δεκάδες ERP (το SAP το δούλευα πριν 20 χρόνια), μέσω της δουλειάς μου. Φυσικά κανείς δεν χρησιμοποιεί ένα σύστημα οργάνωσης αποθήκευσης και διανομής όπως το παίρνει. Όλα καστομάρονται στις ανάγκες της εταιρίας-πελάτη από τους προγραμματιστές που το στήνουν. Κανείς δεν είπε ότι δεν γίνεται να υπάρξει αντιστοιχία κωδικών. Όμως, εξαρτάται από πάρα πολλές παραμέτρους το τι θα γίνει και με ποιον τρόπο. Με σχετικά μικρή μεταβλητότητα κωδικών εισαγωγής, η αντιστοίχιση είναι πιο εύκολη. Αν όμως κάθε εισαγωγή έχει άλλους κωδικούς, φαντάζεσαι ότι το κόστος είναι μεγάλο, και είναι ασύμφορο να προχωρήσει μια εταιρία σε άμεση αντιστοίχιση που να είναι εμφανής στα κομμάτια του ERP στα οποία έχει πρόσβαση το customer service. Σκέψου ότι συμφωνούσα καρτέλες με πελάτες (σε εταιρία logistics δούλευα), και δεν έβγαζα άκρη, γιατί γινόταν της π%%$νας στις εισαγωγές και αποστολές με τους κωδικούς. Πχ. ένας πελάτης μας ήταν η κατάψυξη του Σκλαβενίτη. Ερχόταν λοιπόν κιβώτιο με φαγκρί που είχε μονάδα μέτρησης το κιλό, άλλο κιβώτιο με φαγκρί (ολόιδια μεταξύ τους) που είχε μονάδα μέτρησης τα τεμάχια. Φτιάξαμε λοιπόν έναν κωδικό για το καθένα στο δικό μας ERP για αντιστοίχιση. Έλα όμως που κάθε φορά αυτά τα δύο είδη ερχόταν με άλλο κωδικό Σκλαβενίτη (γιατί άλλαζε και ο κωδικός του δικού του προμηθευτή). Και δεν ξέραμε στο τέλος τι είχαμε κάνει εισαγωγή και τι είχαμε κάνει αποστολή στα σούπερ μάρκετ (γιατί από την στιγμή που κάναμε αποθήκευση και όχι απλή μεταφόρτωση, είμασταν υποχρεωμένοι να τους εισάγουμε και στο δικό μας σύστημα και οι αποστολή γινόταν φυσικά με βάση τον δικό μας κωδικό καθώς έπρεπε να βγει από το δικό μας σύστημα). Σκέψου τώρα κάτι ανάλογο με μερικά εκατομμύρια πελάτες που έχει μια εταιρία ταχυμεταφορών.
    2 βαθμοί
  12. Ισως κάποιοι έχουν θέμα με τις σκάλες, ειδικά τις mainer, αλλά ο πιτσιρικάς εδώ ξεκαθαρίζει το ζήτημα μια και καλή. ?
    2 βαθμοί
  13. άντε ρε βραδιάτικα.. με ρωτάει η πόντια.. "καλά βρε μόνος σου γελάς, το έχασες;"
    2 βαθμοί
  14. Τι εικόνα μου έφτιαξες στο μυαλό βρε Στράτο.
    2 βαθμοί
  15. Έλα παιδιά. ΠΑΣΟΚ. Μια διόρθωση εκεί που μπουρδούκλωνε αριστερά στη γέφυρα και με ερέθιζε, με ενοχλούσε. Δώσαμε το vibe. Είμαστε κοντά στο τέλειο. Ακούστε το πριν το κατεβάσουν χαχαχαχαχαχαχα nikos cos_dr version mastered X.mp3
    2 βαθμοί
  16. "Dark Days: Triumph Conquest No 2" is a track of cinema music. It was created using organ sounds and was finished in 2010. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    2 βαθμοί
  17. Όταν το 1989 ο κόσμος ανατρέπονταν μια ομάδα γερμανών βρίσκονται στην άκρη της γης. Ετσι να βλέπουμε και κάτι αλλιώτικο https://www.arte.tv/en/videos/097754-000-A/south-pole-1989/
    1 βαθμός
  18. Το θεμα είναι πόσα διπλά βλέπεις να έχεις στην πεταλιέρα σου, μετα απο αυτό το βίντεο. Εγω ευτυχως όχι αλλά όπως κι ο pipityri, νομίζω πως μου λείπει ένα klon type. Μέσα στα χρόνια πέρασαν πολλά απ τα χέρια μου, τη χρονολογία που κυκλοφορούσαν και true to my ears σιχαινόμουν την τρίτη κατηγορία και όλα τα πετάλια της. Εκτός απο το OCD που εχω και θεωρώ πεταλάρα πάραυτα.
    1 βαθμός
  19. 1 βαθμός
  20. Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο .... Πολύ καλός μαθητής του Αττίκ.
    1 βαθμός
  21. Τι λες τώρα .... Δώσε link άμεσα. Είναι από τα καλά όμως? Αυτά με το κίτρινο χρώμα μπροστά και το καφέ πίσω, δηλαδής.
    1 βαθμός
  22. Αυτές τις μέρες έρχονται από διάφορες πηγές isolated tracks από κομμάτια των beatles. Αυτό που με ιντριγκάρει περισσότερο καθώς τα ακούω είναι κυρίως το leakage που υπάρχει ανάμεσα στα tracks που υποδηλώνει τίποτα άλλο από την αναγκαστική ηχογράφηση σε ζωντανό επίπεδο ή σχεδόν ζωντανό επίπεδο και φυσικά το αποτέλεσμα που έβγαινε στο τέλος. Καλό είναι να τα βλέπουμε όλοι εμείς οι "ηχολήτπες" του γλυκού νερού (αλλά και οι πιό επαγγελματίες απανταχού) που είμαστε μαθημένοι στις αποστειρωμένες και αμόλυντες λήψεις. Επίσης εντύπωση κάνει η ώρες ώρες αίσθηση της χαμηλής ποιότητας και σε εκτελεστικό και ηχοληπτικό επίπεδο, που όμως μαγικά εξαφανίζεται στο τελικό αποτέλεσμα. Πχ ακούστε το παρακάτω
    1 βαθμός
  23. Μου αρέσει πολύ που ο καθένας έχει και την δική του οπτική γωνία για το κομμάτι. Επίσης θαυμάζω την ευκολία που έχει ο Σταύρος να το μετατρέψει σε ότι γουστάρει.Απίθανος!
    1 βαθμός
  24. Άκουσε τώρα το πιο περίεργο. Ο Σκλαβενίτης έχει την εξής κωδικοποίηση. Κάθε παλέτα (ακόμα και με το ίδιο προϊόν) έχει άλλο κωδικό. Δεν τον ενδιαφέρει τι έχει επάνω η παλέτα. Κάθε παλέτα και άλλος κωδικός. Όμως τα δελτία αποστολής των προμηθευτών του, έφταναν σε εμάς με κωδικούς ειδών (από τον προμηθευτή κατευθείαν) και όχι παλέτας. Και οι παραγγελίες έρχονταν σε είδος, όχι σε κωδικούς-Σκλαβενίτη. Άντε τώρα εσύ βρες τι έχεις κάνει εισαγωγή, τι έχεις διώξει και τι απόθεμα έχεις .... EDIT: Και μην σου πω για Βασιλόπουλο, θα σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο.
    1 βαθμός
  25. BOSS RC-5 Loop Station BOSS RC-500 Loop Station ROLAND TD-07KV V-DRUMS
    1 βαθμός
  26. Δεν υπάρχει ο πασίγλυκος μικρούλης .... Ξεράθηκα στα γέλια, και ακόμα κλαίω ....
    1 βαθμός
  27. Ανάμεσα σε Sco και Abercrombie στα ντουζένια τους είναι λες και ήρθε από τα τσικό. Ντάξει, δεν είναι τζαζ παίχτης, οι άλλοι είναι τέρατα.
    1 βαθμός
  28. ...ναι τον φάλτσο! ....εγώ σαν οφσάιντ το βλέπω!? Ευχαριστώ Mr Roberto...
    1 βαθμός
  29. Πες τα! τρελή κομματαρα το pay the man! Μιλώντας για τους offspring, τα παιδιά μπορούσαν να κάνουν ένα πράγμα και το έκαναν καλά. Είναι λογικό μετά να κουράσουν. Αν εβγαινε τώρα το smash μετά από όλα τα υπόλοιπα θα λέγαμε όλοι "καλό είναι, αλλά δεν είναι americana". Αυτό όμως που μου αρεσει πιο πολύ σε δαύτους είναι ότι πέρα από τα χαζοχαρούμενα κομμάτια σε αρκετά έχουν ωραίους και πιο σκοτεινούς στίχους, που μπορεί να μην είναι για βραβείο ποίησης, αλλά ταυτίζεσαι εύκολα Κλείνω λέγοντας ότι το Days gone by είναι ωραίος δίσκος και έχει καποιες διαφορετικές στιγμές πχ oc guns
    1 βαθμός
  30. το θέμα είναι πολύ δυνατό και γι αυτό σηκώνει ό,τι και να του βάλεις πάνω του. Νομίζω είναι σίγουρα μέσα στα 3 καλύτερα που έχω ακούσει στα χρόνια που είμαι στο νοιζ. Πολύ θα ήθελα να ασχοληθώ κι εγώ μαζί του, αλλά το έχουν κάνει τόσοι, τόσο καλύτερα από όσο θα το έκανα εγώ, οπότε προσπερνάω.
    1 βαθμός
  31. Επειδη το αρχικο ρεμιξ περιλαμβανει τα ντραμς του Νικου απο το ez (πριν ανεβει σκετο) και πρεπει να το ξανακανω απο την αρχη και εγω ανεβαζω μια πιο εναλλακτικη εκδοση trip hop oriented πιο dark επηρασμενο ισως απο massive attack ισως ταιριαζει καλυτερα αυτο το θεμα δεν ξερω.... change rmx2.MP3
    1 βαθμός
  32. η οποία νομίζω ότι είναι απολύτως ίδια με την πρώτη με εξαίρεση το κέλυφος που είναι λίγο πιο ωραίο.
    1 βαθμός
  33. Λετ δε νταρκνες σαραουντ γιου και ασε τα ποπ για τους ξυρισμενους...
    1 βαθμός
  34. ο φωτισμός έφταιγε, τα μούσια και η μαύρη μου πιτζάμα.. Πάω να φάω τώρα ένα (μπορεί και δύο και τρία...) κομμάτι-α από την κοτόπιτα που έφερε η πεθερά μου σήμερα...?
    1 βαθμός
  35. Φώτη μου, εδώ ο κόπος σου είναι έξω από το βεληνεκές μου. Ούτε μαστεράς είμαι, ούτε .... μιξαδόρος.
    1 βαθμός
  36. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λες. Δεν γίνεται αυτό. Και φυσικά κάνουν referencing, αλλά αυτό έχει να κάνει με το ERP σύστημά τους (για να μπορούν να συγκρίνουν καρτέλες και να κάνουν απογραφές), όχι με το customer service. Δεν είναι θέμα εταιρίας αυτό. Και από εδώ στην Γερμανία να έστελνες, πάλι ο κωδικός είδους θα άλλαζε όταν έφτανε εκεί.
    1 βαθμός
  37. Είναι αυτονόητο ότι θα αλλάξει. Αν είχες κάποια σχέση με logistics θα το καταλάβαινες εύκολα. Μπαίνει το αντικείμενο σε άλλο ERP σύστημα, και κατά συνέπεια, θα πρέπει να πάρει κωδικό του συγκεκριμένου συστήματος, αλλιώς δεν θα υπάρχει σ' αυτό.
    1 βαθμός
  38. νομίζω είναι καλό αυτό. Περνάει. Ε, τέλειο δεν είναι αλλά είναι καλό. Εγώ νομίζω είναι εντάξει.
    1 βαθμός
  39. Ετσι πρεπει να ειναι το ροκ, το θεμα ειναι πως να φερουμε πισω αυτο το mindset να γραψουμε παλι τετοια ειτε ροκ ειτε οτιδηποτε αλλο. Γεμισαμε το μυαλο μας σκουπιδια και ο καδος ανακυκλωσης δε δουλευει πια.Ας ελπισουμε οι πιο νεοι που εχουν ακομα καθαρο μυαλο οσοι μπορουν να εχουν με ολα αυτα που γινονται γυρω μας να βρουν τον τροπο.
    1 βαθμός
  40. Μπορει και να ησουν αγεννητος...
    1 βαθμός
  41. Νομίζω ομόρφυνε πολύ το θρεντ με αυτόν τον μινι διάλογο , μακάρι να δούμε και άλλα matchups με ουσιαστικά παραδείγματα Δώσε λίγες ακροάσεις στους Bathory , πιστεύω θα σε κρατήσουν , οι ατμόσφαιρες που χτίζουν είναι ΦΟΥΛ ΕΠΙΚΕΣ . Το Blood Fire Death είναι πολύ πιο ωμό και θρασίζει τα 2 επόμενα είναι κάτι εντελώς δικό τους για την εποχή που δεν κατηγοριοποιείται ( εφευρέθηκε το viking metal σαν υποείδος να καταλάβεις ) . Αξίζουν πολύ και τα Nordland 1 & 2 όπου " μαλάκωσαν " και ακούγεται πιο ευχάριστα , και Blood on Ice Μια μπάντα του σήμερα που αξίζει πάρα πάρα πολύ είναι και οι Atlantean Kodex. Έχουν αφομοιώσει όλα τα στοιχεία των ανωτέρω πατεράδων αλλά κλείνουν σαφώς προς Manowar πλευρά . Again , Eric Adams δεν ξαναβγαίνει φωνητικά Κάποια άλλα matchups για πιθανή συζήτηση Queensryche vs Crimson Glory ειδικά για τις αδιανόητες φωνές των τραγουδιστών Queensryche vs Fates Warning για το συνολικό επίπεδο ποιότητας / δισκογραφίας Gamma Ray vs Helloween Deris Era η με Blind Guardian για europower συζητήσεις Savatage vs .... ωωωπ ασύγκριτοι και μοναδικοί . Κανένα matchup μέχρι κάποιος να τολμήσει να φτιάξει αριστούργημα σαν το Dead Winter Dead & Wake of Magellan ? EDIT : αααα σε Manilla Road έχω ελλείψεις ομολογώ και Warlord . Running Wild ναι είναι εξαιρετική μπάντα ειδικά τα " πειρατικά " Death or Glory κλπ κλπ . Thank you
    1 βαθμός
  42. Third world problems? (Δεν ειχα ποτέ προβλημα με courier, παρόλο που συνηθως δεν τις χρησιμοποιώ για προσωπικές αγορές, dhl παμπολλες φορές, ups, ελτα, elta courier, κινεζικα ταχυδρομεια, δεν μου εχασαν ποτέ αντικείμενο, δεν άργησε ποτέ υπέρ του δέοντος αντικείμενο, πέραν λογικών αιτιών. Πρόσφατη κακή εμπειρία από customer service και delivery Fedex/TNT, παλαιότερα από μια τοπική. Μάλλον ο καθένας από εμας εχει από μια διαφορετική ιστορία και με διαφορετικά standards να διηγηθεί.)
    1 βαθμός
  43. ΝΑΙ μαζί σου όσον αφορά Manowar και στα τραγούδια που αναφέρεις και σε πολλά άλλα από το Fighting the World & Kings of Metal που επίσης τους θεωρώ μεγάλους δίσκους τους ( H0eart of Steel , Black Wind, Fire and Steel ) Όσον αφορά τους Bathory , σαφώς ξεκίνησαν ως black metal μπάντα, το λεγόμενο πρώτο ρεύμα , αλλά μετά κράτησαν τον ωμό ήχο τους αλλά το γύρισαν σε Viking επική θεματολογία. Δεν είναι κλασσικό μεταλ σε καμία περίπτωση , πόσο δε μάλλον φωνητικά όπου ο Ερικ Ανταμς είναι από άλλον πλανήτη ο τύπος ( στον αντίποδα βρίσκω όλη την ενέργεια της Σκανιδαβίας μαζεμένη στις ερμηνείες του Quorthon ) , αλλά επιμένω ότι το επικό μεταλ δεν περιορίζεται στον κλασικο μεταλ ήχο Η αγία τριάδα μου πάντα θα είναι Manowar - Bathory - Candlemass η καθεμία με διαφορετικό ήχο αλλά ίδιο επίπεδο epicness αν γίνομαι κατανοητός Τώρα στην ερώτηση σου " αν υπάρχει υπάρχει δίσκος κλασικού μεταλ, ανώτερος απο το "into glory ride"? " Μάλλον ΟΧΙ ?? Μια καλούτσικη σύγκριση μου κάνει πχ σε αυτά τα ΕΠΗ επίσης ενδεικτικά Αν και κατά την ταπεινή μου άποψη με τους Bathory απλά βάζεις ολόκληρο το Hammerheart και ολόκληρο το Twilight of the Gods για να μπεις στο πνεύμα της μουσικής τους Επίσης , για να προσπαθήσω να δείξω τι εννοώ εγώ επικό μεταλ που δεν αφορά μόνο ένα είδος μεταλ μουσικής, στην Doom εκδοχή τους όπως ανέφερα έχουμε τους Candlemass
    1 βαθμός
  44. - «Ella: The Lost Berlin Tapes» είναι ο τίτλος του διπλού άλμπουμ που κυκλοφορεί από την δισκογραφική εταιρεία Verve Records και αποτελεί την ηχογράφηση της συναυλίας που έδωσε η θρυλική ερμηνεύτρια της jazz Έλα Φιτζέραλντ στις 25 Μαρτίου του 1962, στο Sportpalast στο Βερολίνο. Η ίδια επέστρεφε τότε στη γερμανική πρωτεύουσα, καθώς το 1960 είχε καταπλήξει τους Βερολινέζους με μια συναυλία της που ηχογραφήθηκε και «έγραψε ιστορία». Το άλμπουμ «Ella in Berlin: Mack the Knife» δεν σημείωσε απλώς μεγάλη εμπορική επιτυχία, αλλά της χάρισε και δύο μουσικά βραβεία Grammy. Κατά τη διάρκεια της αξέχαστης για πολλούς συναυλίας του 1960, η Έλα Φιτζέραλντ ξέχασε τα λόγια του «Mack the Knife» και αυτοσχεδίασε, φανερώνοντας έτσι και άλλες πτυχές του σπάνιου ταλέντου της. Το ίδιο τραγούδι ερμήνευσε στο Βερολίνο δύο χρόνια αργότερα, κατά τη μουσική επιστροφή της στην πόλη. Η συναυλία του 1962 είχε επίσης ηχογραφηθεί, τα αρχεία των ηχογραφήσεων όμως έμεναν για πολύ καιρό χαμένα. «Οι χαμένες ηχογραφήσεις του Βερολίνου» (1962) βρέθηκαν όταν το στέλεχος της δισκογραφικής εταιρίας Verve, Ken Druker και ο παραγωγός Gregg Field έψαχναν ανάμεσα στο αρχείο των «ζωντανών» ηχογραφήσεων, φυλαγμένο από τον ιδρυτή της δισκογραφικής εταιρείας, Norman Granz. Η καλλιτέχνης και τραγουδίστρια τζαζ Cécile McLorin Salvant, δημιούργησε κινούμενα σχέδια για τα βιντεοκλίπ των τραγουδιών του «Ella: The Lost Berlin Tapes». Η ίδια μιλώντας στους New York Times υποστήριξε ότι αυτές οι περφόρμανς υπογραμμίζουν «πόσο ρίσκαρε η Φιτζέραλντ, πόσο χιούμορ έβαζε στις ερμηνείες της». «Για μένα, μια ζωντανή συναυλία είναι ο καλύτερος τρόπος να την ακούσεις» πρόσθεσε. - πηγή
    1 βαθμός
  45. Να εισαι καλα αρχηγε μου ... Οπως βλεπεις (με την εξαιρεση της Gretsch που ηταν παιδικο ονειρο ) τηρω με ευλαβεια τον κανονα "μεινε κατω απο τα 1000 ευρω ? "....ειλικρινα δεν νομιζω να εχω δωσει ποτε μου πανω απο 1000 ευρω για εξοπλισμο (ισως γιατι εχω προλαβει να αγορασω απο τις ΗΠΑ οταν ζουσα εκει πολυ VINTAGE πραμα κατω απο 1000 δολλαρια ....) Οταν ΠΟΥΛΑΩ επισης προσπαθω να ειμαι "κατω απο τα 1000 ευρω" και παντα τουλαχιστον στο 40% της τιμης του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ (αν πωλειται καινουργιο)....αλλωστε η ιδια η ΥΠΕΡΟΧΗ καπιταλιστικη-ελευθερη ΑΓΟΡΑ βαζει τους κανονες.....δεν ειναι τυχαιο που υπαρχουν εδω....και ΔΕΚΑΕΤΙΑ περιπου οι ΙΔΙΕΣ παρανοϊκες αγγελιες απο τους ΙΔΙΟΥΣ πωλητες (ονοματα δεν λεμε υποληψεις δεν θιγουμε ) και κανεις δεν τσιμπαει.... Καλα δεν μιλαμε για PARTSCASTERS...εκει οταν πουλας ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ πρεπει να γνωριζεις οτι θα φας "χτυπημα" τουλαχιστον ενα 50% δε πα να εχεις βαλει στην τελε σου κΣυλο απο το Αγιον Ορος,γεφυρα απο αγιασμενο μπρουτζο απο το Σιαμ και μαγνητες που τυλιξε μεσανυχτα της Mardi Gras σε βαλτο στην Λουιζιανα ο γκουρου της ..μαγνητολογιας ΤζωνιΣ ΠικαπΣ και αντι για λακα εβαλε το αιμα 22χρονης μιγαδας καλλονης παρθενας ? Γενικα αν εχεις ως οδηγο την ΛΟΓΙΚΗ μια χαρα αγορες και πωλησεις κανεις στο ΝΟΙΖ...ασε που οι περισσοτεροι πωλητες και αγοραστες που εχω γνωρισει αυτα τα...20 χρονια (πως περασανε....ρε συ) ηταν και ΜΑΜΩ τα παιδια....
    1 βαθμός
  46. Αν εννοείς την πΓιοτητα των ανθρώπων σίγουρα. O κομμουνισμός και η σοβιετική κατοχή όμως τους κατέστρεψε και κοινωνικά και οικονομικά. Όμως ακριβώς επειδή έχουν υψηλή ποιότητα, ήθος και λογική ως λαός και με ΣΚΛΗΡΗ προσπάθεια κατάφεραν μέσα σε μια εικοσαετία να κάνουν πραγματικό οικονομικό θαύμα.
    1 βαθμός
  47. 1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...