Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/25/20 σε όλα
-
Επίσης οι Ικτίνος και Καλλικράτης δεν είχαν βγάλει πολυτεχνείο ούτε είχαν μάστερ σε urban planning. Η συζήτηση με τους επιτυχημένους μουσικούς που δεν ήξεραν νότες μου θυμίζει τις αντίστοιχες με τους επιτυχημένους επιχειρηματίες του χώρου της τεχνολογίας που παράτησαν το πανεπιστήμιο. Αληθινές ιστορίες βέβαια, αλλά ίσως λίγο παραπλανητικό το μήνυμα - ειδικά για κάποιον που δεν έχει καλή εικόνα του τι προϋποθέτει η επιτυχία στο επίπεδο αυτό, το ρόλο που παίζει η τύχη, η συγκυρία και η βοήθεια από -συχνά αφανείς- κοντινούς ανθρώπους.9 βαθμοί
-
Έχω αυτό το τεμάχιο όπου και με βασανίζει τελευταία. Ξεκίνησα να γράφω σαν κλασσικός Νίκος(ρομαντικούλια) και κατέληξα σε μονοπάτια που δεν κατέχω και πολύ. Τα ντράμς τα βρήκα απο το ezdrummer και απλά τα πέταξα πάνω(δεν έχω ιδέα τι κάνω σε αυτον τον τομέα) Βοηθήστε να πάρω μια κατεύθυνση ή τέλος πάντων αν μπορεί να σταθεί όπως είναι να το παρατήσω προς το παρόν και να το ξαναματαπιάσω στο μέλλον. Υ.γ γι'αυτά που θα ακούσετε απο το 1.15 και μετά ευθύνονται ο @fusiongtr και ο @pipityri που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον με τις κουβέντες τους. allagh.mp35 βαθμοί
-
Να πούμε βέβαια ότι ένα αρνητικό αντίκτυπο όλων αυτών των μεγάλων μουσικών που ήταν αυτοδίδακτοι είναι ότι γενιές και γενιές πιτσιρικάδων θεώρησαν και θεωρούν ότι η μουσική δε χρειάζεται εκπαίδευση γιατί "ο Χέντριξ δεν ήξερε θεωρία". Η απάντηση είναι βέβαια ότι αν πιστεύεις ότι έχεις το ταλέντο του Χέντριξ, προχώρα χωρίς μουσική εκπαίδευση, μια χαρά θα τα πας.5 βαθμοί
-
Σόου γουάτ..και ο Ρέι Τσάρλς δε μπορούσε να διαβάσει νότες..5 βαθμοί
-
Υπάρχουν χιλιάδες μουσικοί λαϊκών παραδόσεων που δεν ξέρουν να διαβάζουν παρτιτούρα, δεν είναι καν προαπαιτούμενο καθώς μιλάμε για παραδόσεις προφορικές. Το rock-με την γενική έννοια-, είναι μια τέτοια, σύγχρονη, αστική προφορική παράδοση. Από την άλλη, οι άνθρωποι που ήταν πίσω από πολλά από τα ονόματα που αναφέρονται-παραγωγοί, άλλοι μουσικοί, ενορχηστρωτές κλπ-συχνά είχαν μια ευρύτερη μουσική παιδεία. Επιπλέον, διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις όσον αφορά τον Page. Πριν τους LZ ήταν ένας από τους πιο περιζήτητους σεσιονάδες στο Λονδίνο, μου φαίνεται απίστευτο να μην ξέρει να διαβάζει τουλάχιστον οδηγούς. Και φυσικά, άλλο το να ξέρεις να διαβάζεις και άλλο το να ξέρεις μουσική.5 βαθμοί
-
Κλέβω τον τίτλο από ένα κομμάτι του Bird για να μοιραστώ κάτι που έχει πλάκα και ίσως για κάποιους είναι ενδιαφέρον. Αφορά το πως μπορεί κανείς να ενσωματώσει ένα νέο στοιχείο στο παίξιμο του-line, lick, concept-με τρόπο που βοηθάει-πιστεύω-να περάσει σχετικά γρήγορα από την άβολη φάση του...α, να ένα lick, να τώρα ένα άλλο κι ένα ακόμα...που, φαντάζομαι, όλοι έχουμε περάσει. Πρόκειται, επί της ουσίας, για έναν τρόπο να ενσωματώσουμε νέα στοιχεία στην ήδη υπάρχουσα ροή του παιξίματος μας. Σαν παράδειγμα χρησιμοποιώ τα βήματα που ακολούθησα τις τελευταίες δύο μέρες για να μάθω ένα σχήμα που μου προέκυψε όσο αυτοσχεδίαζα και μου τράβηξε την προσοχή. Αυτή τη φορά ανεβάζω μόνο ηχητικό υλικό, θεωρώ πως είναι αρκετά σαφές. Αυτά που θα ακούσετε είναι τα εξής: -Στην αρχή παίζω το εν λόγω σχήμα δύο φορές-μία αργά και μία double time. Η βασική ιδέα εδώ είναι να δημιουργούμε τρόπους εισόδου και εξόδου από το νέο στοιχείο. Πράγματα που είναι στοκ για τον καθένα μας, είναι ιδανικά γιατί τα κάνουμε ήδη με κάποια φυσικότητα. Στη συνέχεια λοιπόν, -παίζω αργά το συνεκτικό στοιχείο που θα με εισάγει στο καινούριο, μία στοκ-για μένα-μελωδική κίνηση πάνω στην σκάλα (Α Dorian) -και αμέσως μετά παίζω ό,τι έχω μέχρι τώρα -ύστερα παίζω μια blues φράση που θα χρησιμοποιήσω στην έξοδο από το νέο στοιχείο -και μετά όλο μαζί -μία ακόμα στοκ πεντατονική φράση που οδηγεί στο αρχικό συνεκτικό στοιχείο, άρα το αρχικό σχήμα προεκτείνεται κι άλλο προς την αρχ'η του -και όλο μαζί.( δύο φορές, η πρώτη είναι λίγο sloppy, σόρυ) Στη συνέχεια, αντικαθιστώ την προηγούμενη πεντατονική φράση με ένα άλλο σχήμα και, σταδιακά, την blues φράση εξόδου και αυτήν με ένα άλλο σχήμα που οδηγεί σε κάτι που δεν το εξηγώ αλλά είναι ένα καλό παράδειγμα για το πως λειτουργεί αυτός ο τρόπος, δηλαδή, το ένα οδηγεί στο άλλο με τρόπο φυσικό και οικείο. Στο τελικό παράδειγμα, το νέο στοιχείο είναι κάπου στην μέση ενός μεγάλου line, πλήρως ενσωματωμένο, ένα ακόμα building block που αργότερα θα συνδυαστεί, ως κάτι παλιό πια, με νέα στοιχεία. Warming Up A Riff.wav4 βαθμοί
-
Η κουβέντα μοιάζει λίγο μπερδεμένη. Το αρχικό ποστ αναφέρεται σε κιθαρίστες που ανήκουν σε μια παράδοση προφορική και οι οποίοι σε κάθε περίπτωση-ή σχεδόν-έχουν δουλέψει πάνω στην τέχνη τους και, φυσικά ξέρουν μουσική. Δεν ξέρει ο Clapton ή ο Hendrix τα blues? Δεν έχουν εξασκηθεί? Ο πατέρας του έλεγε πως ο Hendrix κοιμόταν με την κιθάρα αγκαλιά. Και βέβαια ήξεραν μουσική. Αλλο η αποτύπωση της μουσικής στο χαρτί, άλλο η θεωρητική ανάλυση της. Το διάβασμα, όπως είπε και ο Δέλτα, είναι ένα συγκεκριμένο skill. Καθώς έχει δουλέψει και ξέρει την ελληνική πραγματικότητα, δεν θα διαφωνήσω σε αυτό που λέει-και η δική μου, μικρότερη, εμπειρία δείχνει το ίδιο πράγμα, δηλαδή αυτά που γράφονται για την κιθάρα στις δουλειές είναι τίποτα, βασικά περιμένουν από τον κιθαρίστα να κάνει αυτό που πρέπει. Παρόλα αυτά, αν κάποιος με ρώταγε...πες μου pipi, να μάθω να διαβάζω ή να το παίξω λίγο χύμα καθώς νοιώθω πως το χω όπως ο Τζίμι και ο Ερικ και δεν θα μου χρειαστεί γιατί θα κάνω kariera...θα έπαιρνα μια βαθιά ανάσα-ώστε να καταπιώ τα μπινελίκια-και θα έλεγα, μάθε να διαβάζεις -για να έχεις πρόσβαση σε ένα τεράστιο όγκο πληροφορίας και ρεπερτορίου -για να μπορείς να επικοινωνήσεις και με αυτόν τον τρόπο, θα σου ανοίξει πόρτες, δεν θα σου κλείσει -για να είσαι αυτάρκης και να μην χρειάζεσαι πάντα κάποιον να σου εξηγεί τι και πως, στην γνώση το ένα φέρνει τ΄άλλο και η γνώση είναι δύναμη, -δεν είναι δύσκολο, γαμώ το στανιό μου μέσα. Δεν μιλάω να γίνεις πριμαβισταράς, αλλά για έναν ευφυή ενήλικα είναι υπόθεση ενός μήνα να μπορεί να διαβάσει τα βασικά.4 βαθμοί
-
Παιδιά αυτό το θέμα, όσο πιασάρικο κι αν ακούγεται, στην πραγματικότητα, δεν είναι τίποτε άλλο από μια υπερβολή. Η "τακτική" εκπαίδευση είναι ένα πράγμα, και η εκπαίδευση γενικά, ένα άλλο. Πολλοί απέκτησαν τις πρώτες τους γνώσεις από άλλους, βλέποντας, ακούγοντας, ρωτώντας και μαθαίνοντας με πειραματισμό και λάθη. Κανείς δεν ήταν "κενό βιβλίο". Από εκεί και πέρα, μπορεί να μην είχαν "κανονική" εκπαίδευση, αλλά μπορούσαν να κάνουν αυτά που ήθελαν να κάνουν. Στον χώρο τους λοιπόν, μια χαρά εκπαίδευση είχαν. Τους έφτανε και με το παραπάνω για να παίξουν/γράψουν αυτά που ήθελαν. Πχ ο Wes που αναφέρθηκε, μπορεί να μην ήξερε "κανονική" θεωρία, έμαθε όμως, μέσα από το παίξιμο με άλλους μουσικούς κάποια πράγματα, κατάλαβε τις φόρμες της μουσικής που έπαιζε, πώς να ελίσσεται μέσα σ΄αυτές, και μετά από κάποια χρόνια, φυσικά απέκτησε τις γνώσεις εκείνες που να του επιτρέπουν να επικοινωνεί με άλλους μουσικούς, να μπορεί να τους πει τι θέλει, και να καταλάβει τι του λένε. Αν δηλαδή δεν ξέρεις Ινγκλέζικα, και πας να μείνεις στην Ιγκλαντέρα, δεν θα μιλάς Ινγκλέζικα μετά από κάποια χρόνια? Κι ας μην πήγες σε σχολείο να μάθεις την γλώσσα.4 βαθμοί
-
Δεν ξέρω τι έκαναν όλα αυτά τα τέρατα και δε με πολυαπασχολεί κιόλας γιατί όλοι τους ήταν generational talents. Εγώ πάντως ξεκίνησα πρόσφατα να μαθαίνω μια βασική θεωρία και έχω καταλήξει να πιστεύω ότι τόσα χρόνια έπαιζα το........ βιολί μου.4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Εγώ πάντα το έλεγα ότι αυτό το παιδί έχει μέλλον! Αρκεί να κόψει τις κακές παρέες... cigaret13, gkourmoul1, gvour e.t.c μην μιλήσω για pipityri & fusiongtr...?4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Παίξε ελεύθερα μικρέ Θεούλη! πιανοσκετο.mp3 Αυτά είναι,θα μας μουρλάνουν στις μηνύσεις ?3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Ε, εγώ δηλαδή τι κάνω? Περιμένω το τρόλευ? Λοιπόν, το απόλαυσα γιατί το άκουσα πολλές φορές και είναι πολύ ωραίο το κομμάτι στο πιάνο, μπράβο πάλι φίλε μου Νίκο, είσαι γαμάτος και μ$@%@^κιστηκα λίγο πάνω του αλλά βαριέμαι, παω να φάω και να παίξω κανα battlefield Πάρτε και το δικό μου. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Περιμένω απόψης!!!! ? nikos cosdr X.mp32 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Πέταξα τα ντράμς προς το παρόν και έχωσα βιολί μιας και το τσέλο έπεφτε βαρύ μαζί με το πιάνο. Κάτι τέτοιο εννοούσατε @gkourmoul1 και @cos_dr ? Μην βαράς @fusiongtr,θα το κάνω και σαν τρίο στο μέλλον ? ΑΛΛΑΓΗ.mp32 βαθμοί
-
Μάθε να παίζεις βασικό Travis Picking. Αν δεν ξέρεις τι είναι, ψάξ΄το. Αν δεν βρεις άκρη, ρώτησε ξανά. Υπάρχουν εδώ άνθρωποι που ξέρουν και μπορούν να βοηθήσουν.2 βαθμοί
-
δεν εχω τι να κανω σπιτι βαριεμαι.... αφου κλεινουν ολα 12 κ που να παω χωρις μικροφωνικη οεο?2 βαθμοί
-
Εκανα και εγω μια αναρχοαΦτονομη παρΕμβαση ? nick.mp32 βαθμοί
-
Η γνώση μουσικής θεωρίας,μόνο θετικά μπορεί να επιδράσει,ακόμη και όταν πρόκειται για τεράστια ταλέντα όπως οι προαναφερθέντες. Ο Paco de Lucia,ασχολήθηκε πρώτη φορά με νότες στα 33 του για την ηχογράφηση του Concierto de Aranjuez2 βαθμοί
-
μπα οχι δεν μοιαζει καθολου.... δεν ταιριαζουν τα ακορντα....??? enigma change1.mp32 βαθμοί
-
Που θα πάει,όσες χυλόπιτες και να μου ρίξεις θα συνεχίσω!2 βαθμοί
-
Δημήτρη, τα μισά να μου έλεγε.....2 βαθμοί
-
Στράτο,τα μισά να μου έλεγε!!!!2 βαθμοί
-
Έ δεν είμαστε όλοι ίσοι κι όμοιοι....2 βαθμοί
-
Να βαλει και ο cos_dr τιποτις κιθαρες απο το v-synth να το κανουμε θεμα για καμια ταινια.... καμια ψαγμενη αυτες τις γαλλικες ασπρομαυρες noir ή ντοκυμαντέρ για τους αργυροπελεκάνους.... ή το co2& την υπερθέρμανση.... η covid & επιπεδη γη κανα καμμενο να παρουμε κανα φραγκο να βγαλουμε τον χειμωνα....???? change1.MP32 βαθμοί
-
Ευχαριστώ για την αναφορά, Νίκο. Χαίρομαι που αυτά που συζητάμε είναι χρήσιμα σε κάποιον. Το κομμάτι είναι πάρα πολύ ωραίο, πραγματικά. Προσωπικά, μου είναι εντελώς ξένο σαν νοοτροπία αυτό το...να ό,τι έχω μέχρι τώρα, πείτε μου τι κάνω παρακάτω...και επιπλέον μου αδύνατον να πιστέψω πως κάποιος που έχει φανταστεί και στη συνέχεια δημιουργήσει κάτι τόσο όμορφο, δεν μπορεί να βρει πειστικές λύσεις εντός του κεφαλιού του. Επίσης, καλό είναι να θυμόμαστε πως οι συμβουλές-με ή χωρίς " " - συνήθως λένε πιο πολλά για αυτούς που τις δίνουν παρά για το αντικείμενο της κουβέντας-κάτι που όταν συμβαίνει σε στάδια πριν το τελικό, συνήθως είναι ιδιαίτερα αποπροσανατολιστικό. Follow your heart, φίλε μου. To παρόν τεμάχιο δείχνει πως υπάρχει πράμα εκεί, μην στερήσεις στον εαυτό σου την απόλαυση του να το βρει και να του δώσει σχήμα και μορφή. Κι αν πάρει και κανα δυο μέρες παραπάνω-ή τρεις- δεν τρέχει. Εδώ είμαστε.2 βαθμοί
-
Το παράδειγμα είναι σε A Dorian. Θα μπορούσε να είναι σε οτιδήποτε άλλο, αυτό που έχει σημασία είναι η προσέγγιση, η μέθοδος. Στην πραγματικότητα, δεν πρόκειται για κάτι το ιδιαίτερο, είναι αυτό που λίγο πολύ όλοι κάνουμε, συνειδητά ή όχι. Απλά, θεωρώ πως αν κάτι γίνεται συνειδητά και στοχευμένα, θα οδηγήσει πιο γρήγορα σε αποτέλεσμα και πιθανόν να τριγγάρει διεργασίες που δεν θα ξεκινούσαν διαφορετικά. Σκοπός αυτών των αναρτήσεων είναι να μαθαίνουμε όλοι και να γίνεται κουβέντα. Μπορεί εσύ ή κάποιος άλλος να έχει μια διαφορετική τακτική προκειμένου να αφομοιώνει νέα κομμάτια πληροφορίας και φυσικά με ενδιαφέρει να ακούγονται/παρουσιάζονται κι άλλες προσεγγίσεις.1 βαθμός
-
ναι , έχεις δίκιο. Χαμήλωσα λίγο την κιθάρα. χαχαχαχαχαχα?1 βαθμός
-
Ωραίος και ενδιαφέρον να το ακούς,η μόνη μου ένσταση βρίσκεται στο αρπεζ που κατα σημεία φάινεται να χαλάει το γκρουβάρισμα που κάνεις με τις ωραίες κιθάρες,σαν να μην πατάει καλά με τα ντράμς/κιθάρες σε σημεία?Μπορεί να λέω και μαλακίες ?1 βαθμός
-
1. Η οποία παράδοση δηλαδή λέει τι? Στα φλωμάρια μας (ζυμαρικά της Λήμνου) όλοι οι άλλοι (έτσι κι αλλιώς για μας δεν ενδιαφερόμαστε ούτε εμείς οι ίδιοι)? 2. Το θέμα της πίστης είναι άλλο πράγμα από αυτό. Τι εννοείς, ότι δεν θα έπρεπε να μπορούμε να τους κλείσουμε επειδή αδιαφορούν για το αν θα μας κολλήσουν όλους? Γιατί κλείνουμε τους άλλους δηλαδή? Τα μέτρα δεν ισχύουν για όλους υποτίθεται? Τότε γιατί σου κάνει εντύπωση η μικροφωνική?1 βαθμός
-
Θα ήθελα να μας πεις αν στο συγκεκριμένο παράδειγμα, όλη η φράση (αλλά και τα fragments της ένα - ένα) είναι διατονικά ως προς κάποιο τονικό κέντρο, εκτός από την νέα φράση που θέλεις να ενσωματώσεις. Εσύ πώς το σκέφτεσαι? Διατονικά, ή στηρίζεσαι στην δύναμη της φράσης χωρίς να σκέφτεσαι τονικότητα? Το "νέο σχήμα" το εξετάζεις δηλαδή μόνο διατονικά και το ντύνεις μπρος - πίσω με οικείες φράσεις, ή χρησιμοποιείς αυτές τις οικείες φράσεις ακόμα και για να το ενσωματώσεις σε άλλη τονικότητα στην οποία πιθανόν να μην ανήκει?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Για τους νεότερους ίσως είναι λίγο έκπληξη το πόσοι μουσικοί είναι αυτοδίδακτοι, είναι όμως κάτι πολύ συνηθισμένο. Ειδικά στη χώρα μας, δεν είναι πολλά τα χρόνια που τα διάφορα ωδεία σιγά σιγά άρχισαν να αφήνουν πίσω τους αρτηριοσκληρωτικές αντιλήψεις, μαζί με μια αυστηρή προσήλωση σε θέσφατα και απαγορεύσεις. Αυτό δεν βοήθησε καθόλου στο παρελθόν και πολλοί μουσικοί ενώ ήθελαν ενδεχομένως, όχι μόνον δεν σπούδασαν αλλά οδηγήθηκαν και σε εγκατάλειψη της τέχνης αυτής καθεαυτής. Ευτυχώς σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά και οι στείρες προσεγγίσεις έχουν δώσει τη θέση τους σε πιο φιλοσοφημένες αναζητήσεις, πιστεύω είναι πλέον πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο για κάποιον που ξεκινάει να φοιτά σε κάποια απο τις εξαιρετικές σχολές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πάντα ο δημιουργός και η προσωπικότητα του θα καθορίσουν του που και πως θα διοχετευτούν οι γνώσεις του - και όχι το αντίστροφο. Αυτό νομίζω είναι και μια παγίδα της σύγχρονης διδασκαλίας. Είναι πλέον τόσο έυκολη και γρήγορη η πρόσβαση σε αδιανόητα μεγάλο όγκο πληροφορίας που αργά η γρήγορα μπλοκάρει ο εγκέφαλος και αδυνατεί να ξεχωρίσει τα σημαντικά για τον καθένα. Αν πρώτα δεν διδαχθείς να έχεις άποψη και δημιουργική αίσθηση, ό,τι και να μάθεις δύσκολα θα σε βοηθήσει να σταθείς αξιοπρεπώς. Και αυτό χρειάζεται πολύ χρόνο, ακρόαση μουσικής και διαλογισμό. Ελάχιστοι στον σημερινό κόσμο τα διαθέτουν, σε αντίθεση με παλαιότερες περιόδους, το αποτέλεσμα κατα κανόνα δυστυχώς καταλήγει κολοβό, γεμάτο χάσματα που εμποδίζουν και την ολοκληρωμένη αντίληψη αλλά και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης. Νομίζω επίσης πως η συσώρευση γνώσεων - για πολλούς τουλάχιστον, περισσότερο αποσκοπεί στην ανάλυση/αποκωδικοποίηση του τι παίζουν και όχι στην ώθηση και εξέλιξη κάποιου δημιουργικού ταλέντου. Τίποτε δεν τάχει όλα, σαφώς. Ο ίδιος ο μουσικός όμως πρέπει να φροντίζει την ανάπτυξη του χαρακτήρα του σφαιρικά και πολυεπίπεδα προκειμένου να είναι ικανός να επιλέγει, σε κάθε στιγμή της διαδρομής του, όσο είναι δυνατό. Τέλος, να προσθέσω στην λίστα που δημοσίευσε ο ΟΡ κι έναν ακόμα κιθαρίστα που δύσκολα θα πίστευε κάποιος πως τυγχάνει αυτοδίδακτος, τον Robben Ford.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αλήθεια από Έλληνες μουσικούς ποιοί ξέρουν-ήξεραν θεωρία μουσικής; Ό Tus και ο Snik ξέρουν από νότες; ?1 βαθμός
-
Μου λέει να γίνω σχιζοφρενής!!! Τον φαντάζομαι τον Στράτο τώρα με ιατρική ρόμπα πάνω απο ένα τραπέζι με εμένα δεμένο να μου τραβάει ηλεκτροσόκ μέχρι να βγεί ο εαυτούλης μου που παίζει μπάσο.1 βαθμός
-
...μην μιλήσουμε και για τον Django Reinhardt ...1 βαθμός
-
Ενώ ασούμε ο Joe Pass και ο Allan Holdsworth ξημεροβραδιάζονταν στα ωδεία, και λύνανε ασκήσεις αντίστιξης όλη μέρα.1 βαθμός
-
Προφανώς έβαλε τον κώλο του κάτω και μελέτησε τελικά ο κουλός.1 βαθμός
-
Μια ακόμα περιπτωσάρα κιθαρίστα που δεν είχε ιδέα από θεωρία ήταν ο Wes Montgomery. Υπάρχει μάλιστα μια ωραία ιστορία κατά τη διάρκεια ηχογράφησης του album Bumpin' (αν θυμάμαι καλά) με φουλ ορχήστρα: Όταν ξεκίνησαν οι ηχογραφήσεις (Live εννοείται) ο Montgomery ήταν σε σημείο του studio που είχε πλήρη οπτική επαφή με την υπόλοιπη ορχήστρα. Τα πρώτα takes ήταν καλούτσικα αλλά με τίποτα στο γνωστό επίπεδό του ενώ ήταν εμφανές ότι ήταν διστακτικός. Όταν σταμάτησαν και ο παραγωγός τον πλησίασε να τον ρωτήσει αν έχει κάτι, ο Montgomery του είπε ότι αισθάνεται φοβερή ντροπή να παίζει απέναντι σε σπουδαγμένους μουσικούς ενώ εκείνος δεν είχε ιδέα από θεωρία. Το πρόβλημα λύθηκε τελικά μετακινώντας τον σε σημείο του studio απ' όπου δε φαινόταν η ορχήστρα. ?1 βαθμός
-
πολύ μου αρέσουν αυτά τα παλιομοδίτικα. Αν ήταν 50 χρόνια πριν και κοτσάριζες μετά μια ροκιά θα ήταν σίγουρη επιτυχία.1 βαθμός
-
Ασε με να τεμπελίάσω με την ησυχία μου βρε!1 βαθμός
-
Εγώ λέω να παίξεις λίγο με τα envelopes μάστορα, με το decay /sustain/ release να βάλεις πλάτες που να σβήνουν. Έτσι sustained κόβουν το groove. Κάτι πιο βιολιτζιδικο θέλει. Αυτός ο ρυθμός του πάει πιο πολύ.1 βαθμός
-
Αστα αυτά Φώτη, ούτως η άλλως αυτό το κομμάτι έχουμε πει να το αναλάβεις στο μέλλον να βγάλεις ενορχήστρωση για να κάνουμε λεφτά ? Ωραία το τσάκωσες Σταύρο, έδωσες άλλον αέρα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν είναι μόνο θέμα σοβαρότητας (που σίγουρα ως έθνος δεν την έχουμε και στο DNA μας). Είναι και θέμα "εκπαίδευσης" και "κοινωνικής συνείδησης'' αλλά και ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ και συνθηκών. Δεν είναι τυχαίο που ΟΛΟΙ οι Ασιάτες πειθαρχησαν ΑΜΕΣΑ στα μέτρα...για αυτό και ξεμπερδεψαν γρηγορότερα... Εκεί η μάσκα είναι ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ λόγω του ... πλήθους και του συνωστισμού...ακόμα θυμάμαι τον ΤΡΟΜΟ των συνεπιβατών μου στο μετρό του Τόκιο όταν ΕΒΗΞΑ ,πριν δέκα χρόνια,και ΔΕΝ φορούσα μάσκα..μια και στις περισσότερες ασιατικές χώρες θεωρείται εδώ και δεκαετίες ΑΔΙΑΝΌΗΤΟ να είσαι άρρωστος και να κυκλοφορείς χωρίς μάσκα....(ο μπετοβλακας νόμιζα ότι όλοι αυτοί που κυκλοφορούν στο δρόμο στο Τόκυο ή στη Σεούλ με μάσκα το έκαναν γιατί είχε... καυσαέρια...) Προσωπικά πρωτοέμαθα για τον C19 στο ετήσιο συνέδριο crisis management που παρακολουθώ κάθε Νοέμβριο στο Λονδίνο όταν ένας ΚΙΝΕΖΟΣ speaker μας είπε ότι "έρχεται"...& επίσης μας είπε ότι θα έχουμε πολλά θύματα γιατί ένα μεγάλο ποσό των πολιτών στη ΔΥΣΗ δεν θα "πειθαρχισει" λόγω "υπερβολικής ελευθερίας " και "ανεπαρκούς τιμωρίας" που συνήθως επιβάλλουν οι δημοκρατικές κυβερνήσεις της Δύσης . .. Με άλλα λόγια ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟΧΗ δουλειά δεν καΜνομεν... Στις ΠΑΝΔΗΜΙΕΣ δεν κάνουμε debate... υπακούμε ΤΥΦΛΑ στις ΕΝΤΟΛΕΣ/ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ των ειδικών... όσο "παράλογες" και να είναι...αλλιώς ΒΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΑΣΤΑ... Και στις δυτικές κοινωνίες αυτό απλά ΔΕΝ γίνεται.... Είναι αυτό το τίμημα της δημοκρατίας που απολαμβάνουμε στη δύση; Ίσως.. Παρεμπιπτόντως παρόλα αυτά δεν τα έχουμε πάει καθόλου άσχημα ... χώρες με τον ΙΔΙΟ πληθυσμό με εμάς έχουν ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ κρούσματα και ΕΙΚΟΣΑΠΛΑΣΙΟΥΣ αριθμούς νεκρών...ενώ ταξιδεύοντας ανά την Ευρώπη τους τελευταίους μήνες σας διαβεβαιώνω ότι οι Έλληνες είναι ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ πιο υπεύθυνοι από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους... και πολύ πιο σοβαροί (πριν ένα μήνα αναγκαστικά να περπατήσω από το Prentzlauerberg στο Charlottenburg , καμμιά 15αρα χιλιόμετρα,στη 1 το πρωί γιατί η κατάσταση στα ΜΜΜ του Βερολίνου ήταν απλά ανεξέλεγκτη..... πως δεν με έφαγε καμμιά αρκούδα στο Tiergarten ένας θεός κΣερει ? ) Λίγο αυτοσυγκράτηση χρειάζεται και θα την περάσουμε και αυτήν την μπόρα...1 βαθμός
-
Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ και ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, να ρυθμιστούν νομοθετικά (ακόμα και με υπουργικές αποφάσεις- με την αμεσότητα και την εξειδίκευση που τις χαρακτηρίζει de facto. ) τόσο εξειδικευμένα θέματα. Κατανοώ το πρωτόγνωρο , το κρίσιμο και το άμεσο της κατάστασης. Δεν κατανοώ τις σπασμοδικές κινήσεις να ρυθμιστούν ΟΛΑΑΑΑΑΑ κανονιστικά (νομοθετικά) επ' απειλή δυσβάσταχτων προστίμων .Aν συνεχιστεί έτσι, θα τρώει 5000,00 € πρόστιμο όποιος φοράει κόκκινη μπλουζα (και θα αντιδικούμε αν ήταν red η maroon) , και θα τι γλιτώνει αυτός που φοράει μπλε ? . Συντάσσομαι με την παρατηρηση του Χαρίλαου, με την διευκρίνιση ότι αυτό είναι παγκόσμιο Φαινόμενο και όχι μονον στην Ελλάδα.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00