Πρεπει να κανω ενα βιντεακι καποια στιγμη για το Renoise γιατι ο περισσοτερος κοσμος ειτε αγνοει την υπαρξη του ειτε το ξερει αλλα το φοβαται γιατι αντιθετa με τα αλλα Daw φτιαχνουμε την μουσικη απο πανω προς τα κατω που κατα την αποψη μου ειναι εξισου φυσικος τροπος οπως το απο αριστερα προς δεξια.Πως διαβαζουμε αλλα και πως γραφουμε?Απο αριστερα δεξια αλλα ταυτοχρονα απο πανω προς τα κατω
Πολύ ωραίο το σόλο μετά το 1.30. Γενικά φαίνεται να το έχεις στο σόλο.
Επίσης η παύση και η αλλαγή από off beat στην αρχή.
Κατα τα άλλα ισχύουν όσα ειπώθηκαν.
Λίγο προσοχή ακόμα σε λεπτομέρειες.
Με τί το έφτιαξες?
Ωραίος Πάνο,
Απο το 1.50 και μετά οι 2 οξείς ήχοι που έχεις βάλει μπερδέυονται μεταξύ τους.Μήπως να άλλαζες τον έναν σε κάτι διαφορετικό για να διαφοροποιηθεί το ένα μοτίβο απο το άλλο?
Μ αρεσει? και ως συνηθως ακουω και γενναω ρεφρεν
Μεσα στη θλιψη επεσες παλι απ το 'στραβο' σου το κεφαλι
Χωρις εμενα ολο θα χανεσαι και τ ονομα σου θα ξεχνας
Νϊκο ωραία μελωδία.
Με την έκδοση που. ετιομάζετε θα δουμε και άλλα καλά ϊσως.
Μου αρέσει το αριστερό σου χέρι που ξέρει τι κάνει .
Όπως λέει και ο 86χρονος πια φϊλος μου και τζαζ πιανϊστας Χρονης Γκόλφης :
Ο καλος πιανϊστας έχει δυο δεξιά χέρια!
ευχάριστο πλην όμως δεν ξέρω τι θα του δωσει μια φωνή.
Από την άλλη θυμίζει πολλά και τίποτα ταυτόχρονα που δεν είναι προσόν.
Το καλύτερο σημείο είναι από 1.30-2.00, αλλά μετά γυρίζει στο ίδιο μοτίβο.
Σόρρυ, αλλά γενικώς τα λεω χύμα. Και δεν βρήκα κάτι να με σκουντήξει.
Νίκο μια χαρά το έφτιαξες για τα γούστα μου.
Δεν ξέρω βέβαια πώς θα είναι ολοκληρωμένο, αλλά φοβάμαι μήπως αυτή η ωραία αλλαγή κάπου στο 1:32 πάει άκλαφτη, εκεί που είναι, και δεν της αξίζει.