Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/12/20 σε όλα
-
Αγαπητοί φίλοι, με αφορμή το line του Matteo Mancuso που ανέβασα πρόσφατα, παρουσιάζω εδώ μία βήμα προς βήμα μεθοδολογία για το πως μπορεί κανείς να εξάγει υλικό για μελέτη τεχνικής και vocabylary από licks και lines που μαθαίνει-ώστε, τελικά, να μαθαίνει ΑΠΟ αυτά και να αποφύγει απλά να παπαγαλίζει τις φράσεις των άλλων. Το υλικό που προκύπτει με αυτόν τον τρόπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με αμέτρητους τρόπους,σύμφωνα με τα γούστα και κέφια του καθενός. Χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα τα δύο πρώτα μέτρα από το line του Matteo. Στο αρχείο που επισυνάπτω θα βρείτε σε tab και μουσική σημειογραφία πως το συγκεκριμένο απόσπασμα αναλύεται σε μικρά τμήματα, πως το καθένα μπορεί να μελετηθεί ξεχωριστά και πως μπορούν τελικά να επανασυντεθούν ενώ στο μεταξύ προάγουν την κατανόηση τόσο του υλικού όσο και του οργάνου. Ακολουθούν μερικές επεξηγήσεις. Χρησιμοποιώ την αρίθμηση μέτρων και σελίδων για ευκολία. -Μέτρο 1...οι πρώτες 8 νότες του line είναι ένα arp Cm7, με το F σαν περαστική νότα. -Μέτρα 2-9...η θέση του arp που έχει χρησιμοποιηθεί, αρχικά σε Cm7 και αμέσως μετά σε όλες τις βαθμίδες της σκάλας (ΑbMajor). Θα προσέξετε πως το fingering μεταφέρεται οριζόντια στην ταστιέρα, διατηρώντας την γεωμετρία του πρωτότυπου. Αυτό ισχύει και για την συνέχεια και τα οφέλη είναι πολλαπλά. -Μέτρα 11-15...ολόκληρο το τμήμα του πρωτότυπου μεταφέρεται σε κάθε βαθμίδα της σκάλας, δίνοντας 6 ακόμα παραλλαγές. Από δω και στο εξής κάθε ομάδα τεσσάρων 16ων του υπό εξέταση παραδείγματος αποτελεί ένα δομικό υλικό με ξεκάθαρη ταυτότητα. -Μέτρα 17-23....arp Gm7b5, μεταφέρεται-με το ίδιο fingering- σε όλες τις βαθμίδες. -Μέτρο 24....στο προηγούμενο προστίθεται ένα chromatic fragment. -Μέτρα 25-31...και μεταφέρεται σε όλες τις βαθμίδες.Η χρωματική νότα, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να μπει και σε άλλο σημείο-εδώ πρόκειται για προσωπική επιλογή, κάτι που πρέπει να υπάρχει συνεχώς. -Μέτρο 33...ακόμα ένα arp, με άλλο fingering (τμήμα του arp στην αρχή του line) -Μέτρα 34-39....σε όλες τις βαθμίδες. -Μέτρο 41...στο προηγούμενο προστίθεται ακόμα ένα χρωματικό fragment και... -Μέτρα 42-47....μεταφέρεται. Από το μέτρο 49, τα δύο προηγούμενα ενώνονται και μεταφέρονται σε όλες τις βαθμίδες. Το επόμενο τμήμα του line αποτελείται από δύο διαφορετικά structures, πρόκειται για triads συν μία νότα. Το πρώτο είναι το κλασικό 1-2-3-5 (δηλαδή προσθέτει σαν περαστική ανάμεσα στις νότες του ακόρντου την 2η βαθμίδα) κάτι που χρησιμοποίησε κατά κόρον ο Coltrane(Giant Steps κλπ). Το δεύτερο είναι το 1-3-4-5 που εδώ παρουσιάζεται στην μετάθεση 3-4-5-1. O Matteo παίζει την τελευταία νότα στο τάστο 16 της B, προφανώς για να ενώσει με αυτό που ακολουθεί. Εδώ την έχω στο 11 της E. Από το τέλος της σελίδας 3 μέχρι το μέτρο 73, αυτά τα δύο μεταφέρονται το καθένα ξεχωριστά. -Μέτρο 76...Όλα τα προηγούμενα ενώνονται ξανά στο αρχικό line που αυτή τη φορά μεταφέρεται σαν non stop sequense σε όλες τις βαθμίδες. Λογικά, κάποιος θα παίξει το τελευταίο μέτρο στην αρχή, προτίμησα να ξεκινάω κάθε βήμα με το πρωτότυπο για λόγους ευκρίνειας. Όλα τα παραπάνω είναι κάποιες από τις πιθανότητες. Υλικό μπορεί να μεταφερθεί σε άλλα string sets, σε άλλου τύπου σκάλες και φυσικά μπορεί/πρέπει να συνδυαστεί με άλλο υλικό από άλλες πηγές ή που ήδη έχει κανείς στα χέρια του. Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο. Αν όχι, θα σας στα ζαλίσω μέχρι να καταλάβετε. ? Developing Practice Material.pdf9 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Χαιρετώ, Εγραψα προχθές ένα καινούργιο κομμάτι πιάνου και σας το παρουσιάζω. Ο μαέστρος Φώτης έχει αναλάβει ήδη να το μετατρέψει σε τραγούδι για να κάνουμε διεθνή καρριέρα. Οπως πάντα ο Μάξιμους Ντέσιμους Ευστράτιους μου έδωσε κάποιες συμβουλές,που άλλες δεν κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω(δεν είμαι και το πιο γρήγορο πιστόλι) και άλλες τις εφάρμοσα. Διορθώσεις ευπρόσδεκτες μιας και θα χρησιμοποιηθούν για την κανονική έκδοση.4 βαθμοί
-
Κανά δυο κομμάτια που άκουσα με ενθουσίασαν αλλά είμαι φαν και άρα προκατειλημμένος. Μόνο Eric Bloom και Buck Dharma από την κλασική σύνθεση, ενώ στο πιο κάτω βίντεο κάνει cameo εμφάνιση ο πρώην ντράμερ τους, Albert Bouchard παίζοντας κουδούνα με έναν ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο τρόπο. (E ναι, θα ήταν κρίμα να μην αποτίσουν φόρο τιμής σε ένα από τα πιο viral κωμικά σκετς από καταβολής Internet. I've got a fever baby!)4 βαθμοί
-
Έχεις βαλθεί να με βάλεις να μελετάω τώρα στα γεράματα ? Αλλά είμαι και ατάλαντος και τεμπέλης οπότε δεν φοβάμαι ? θα αντισταθεί το dna μου και το πΑνκ θα νικήσει! ? έξω από την πλάκα σε ευχαριστούμε πολύ για όλο τον κόπο που κανείς!3 βαθμοί
-
Πρεπει να κανω ενα βιντεακι καποια στιγμη για το Renoise γιατι ο περισσοτερος κοσμος ειτε αγνοει την υπαρξη του ειτε το ξερει αλλα το φοβαται γιατι αντιθετa με τα αλλα Daw φτιαχνουμε την μουσικη απο πανω προς τα κατω που κατα την αποψη μου ειναι εξισου φυσικος τροπος οπως το απο αριστερα προς δεξια.Πως διαβαζουμε αλλα και πως γραφουμε?Απο αριστερα δεξια αλλα ταυτοχρονα απο πανω προς τα κατω2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
πολύ τον πάω αυτόν. Ίσως επειδή είμαστε σχεδόν συνομήλικοι. (βασικά του ρίχνω λίγο, αλλά μου ρίχνει πολυ στην κιθάρα). Επίσης εννοείται ζηλεύω. Οχι τόσο τι έχει, αλλά τον χώρο, γιατί εκεί πάσχω....2 βαθμοί
-
Η συγκεκριμένη μεθοδολογία μπορεί να είναι χρήσιμη για όλους, ανεξάρτητα από το στυλ ή το επίπεδο. Επιπλέον δίνει την δυνατότητα να αναπτύξει κανείς υλικό που μοντάρει μόνος του και έτσι να μελετάει πάνω σε πράγματα που είναι "δικά του"-με όσα εισαγωγικά θέλετε ή χωρίς. Το υλικό μπορεί να είναι απλό ή πολύπλοκο, δεν έχει σημασία. Βέβαια, προυποθέτει αυτό που είπε ο @BillTrantos, δηλαδή να θέλει όντως κάποιος να κάτσει να το κάνει. Διάλεξα το συγκεκριμένο απόσπασμα, γιατί είναι μέσα στα ενδιαφέροντα μου αλλά και γιατί ταυτόχρονα τα δομικά του στοιχεία είναι οικουμενικής χρήσης-για παράδειγμα, το 1-2-3-5 είναι στην πραγματικότητα τμήμα πεντατονικής. Σχετικά το υψηλό επίπεδο των παιχτών που θαυμάζουμε, σαφώς και είναι μέσα στις δυνατότητες μας, εφόσον κάνουμε αυτό που έκαναν και οι ίδιοι. Πως νομίζετε πως μαζεύονται οι περιβόητες 10.000 ώρες? Επιπλέον, όπως υπονοεί και ο @dimsonic πρέπει κανείς να δοκιμάζεται στο ρεπερτόριο του στυλ που τον ενδιαφέρει. Ανέβηκε ένα κλιπ, για παράδειγμα, του νεαρότερου Matteo να παίζει το Technical Difficulties του Gilbert. Ενα κομμάτι αναφοράς, το οποίο και σκίζει. Δεν θα εκπλαγώ αν δω κάποιο αντίστοιχο με το Giant Steps ή το Coundown.2 βαθμοί
-
Εισαγωγή (και κατιτίς ακόμα) αφορμή γι αυτό το θέμα μια κουβεντούλα περί mastering (μια από τις πολλές διαχρονικά) που έγινε το καλοκαίρι… τότε λόγω του ότι όπως είχα πει την συγκεκριμένη στιγμή το μόνο mastering που με ενδιέφερε ήταν αυτό του ούζου στο mix του γαλέου σκορδαλιά με το χταποδάκι, δεν συμμετείχα (αν και με έτρωγε) και είχα επιφυλαχθεί για ένα ανάλογο τεστάκι όταν με το καλό γυρίσω (ντάξει έχω γυρίσει καιρό αλλά δεν ήταν και το πιο εύκολο να το κάνω τουλάχιστον όπως ήθελα οπότε συγχωράτε με και κάλιο αργά κλπ κλπ)… σε εκείνη την κουβεντούλα λοιπόν ( Mastering θέματα... ) όπως εξελίχθηκε, ειπώθηκαν πολλά και για τον εν γένει ρόλο του mastering και για την φύση του και για τον λόγο που κάποτε ξεκίνησε σαν διαδικασία και πιστεύω ότι θα λύθηκαν αρκετές απορίες στους μη μυημένους… βεβαίως βεβαίως (σιγά μη δεν γινόταν), στα περί τρόπου διεκπεραίωσης η κουβέντα γρήγορα πέρασε τηρουμένων των αναλογιών και στο ποιος είναι στους αιώνες των αιώνων ο «NBA goat»… o Μichael Jordan ή ο Lebron James (στα καθ ημάς ο πάλαι ποτέ MJ το analog gear και ο σύγχρονος LJ το digital)… analog vs digital λοιπόν… ok!... μεγάαααλο ζήτημα… καθώς πάει πρώτα θα λυθεί το μεσανατολικό και κατόπιν βλέπομεν και γι αυτό… δυστυχώς οι υποστηρικτές του πρώτου (που κατά κανόνα είναι και «οπαδοί») εμμένουν στην υποκειμενικότητα της ακουστικής αντίληψης και παραβλέπουν (χωρίς κακή πρόθεση θέλω να πιστεύω) την έννοια της «πιστότητας» ως κριτήριο, προκρίνοντας την τέρψη… η οποία όμως δυστυχώς (ή και ευτυχώς κατά περίπτωση) δεν έχει «σταθερές» ως reference point (απαραίτητα στοιχεία για αντικειμενικές συγκρίσεις)… το όλο πράγμα δεν είναι φυσικά καθόλου περίεργο και λόγω αυτής καθαυτής της ιδιαίτερης ατομικής προσλαμβάνουσας που βάζει στην άκρη την αντικειμενικότητα, οι επιστήμες της Ακουστικής και της Ψυχολογίας (κυρίως γιατί εμπλέκονται και άλλες), έχουν αναπτύξει τον σημαντικό κλάδο της Ψυχοακουστικής… τες πα… δεν αντιλέγω (και έχω απολαύσει προσωπικά κατά κόρον ως πάλαι ποτέ κακό παιδί του hi end) τα κατά περίπτωση (ειδικά σε ακριβές υλοποιήσεις) ευάκουστα στην πράξη αποτελέσματα που παράγουν τα artifacts των αναλογικών συστημάτων εγγραφής επεξεργασίας και κατ επέκταση αναπαραγωγής… όμως δεν μπόρεσα ποτέ να παραβλέψω το ότι ναι μεν η φύση στο επίπεδο που μπορούμε (αυτή τη στιγμή) να αντιληφθούμε είναι «αναλογική» αλλά ένα από τα μεγαλύτερα εργονομικά (και όχι μόνο) δώρα που μας έχει κάνει, είναι η δυνατότητα να μπορούμε πλέον να την «ψηφιοποιούμε»… και ναι οι πηγές μας είναι αναλογικές… και ναι μέχρι το στάδιο του A/D κονβέρτορα ο αναλογικός εξοπλισμός ως «αρχή» είναι το ήμισυ του παντός… από την στιγμή όμως που το «σωστά παραγόμενο» σήμα θα μετατραπεί σε ψηφία και θα αναπαραχθεί ως ψηφιακό αρχείο πλέον, ποτέ δεν κατάλαβα την λογική να το «υποβιβάσουμε» σώνει και καλά προσθέτοντάς του αρμονικές παραμορφώσεις και λοιπές εν δυνάμει αναλογικές αμαρτίες (εννοείται ότι και στο στάδιο της ψηφιακής επεξεργασίας μπορούμε να κάνουμε τα ίδια και χειρότερα με κάποιους κακούς αλγορίθμους αν δεν προσέξουμε)… το περιβόητο «αναλογικό χρώμα» (πρέπει να) δίδεται εξ αρχής (άντε και υβριδικά με επιμέρους outboard παρεμβάσεις) κατά το mix… ο κανόνας του SISO (shit In, shit out) ούτε εδώ συγχωρεί οποιαδήποτε αβάσταχτη (ακόμα και κατ ανάγκη) ελαφρότητα στο είναι… καλώς ή κακώς το mastering (πλέον των ειδικών περιπτώσεων που απαιτείται λόγω συνθηκών και μέσων μια οριζόντια επέμβαση) λίγα πράγματα μπορεί να κάνει ως προς την «ποιότητα» σε μια παραγωγή… να κάνει μια κακή λιγότερο κακή?... μια καλή λίγο καλύτερη?... ναι… μια άριστη όμως?... περισσότερες πιθανότητες έχει να την χαλάσει (ειδικά αν ο εκτελών δεν είναι ανάλογα άριστος ώστε να ξέρει καλά κυρίως το τι να μην κάνει κι όχι το αντίθετο)… είμαι από τους τυχερούς (μπα μάλλον άτυχους) που έχουν βιώσει τον «βιασμό» master tapes κατά την μεταφορά τους στο ελληνικό βινύλιο… τσι καημέναι… τύφλα ναχει το loundnes war από τους κατοπινούς ψηφιακούς δολοφόνους σήματος… γιατί έχομεν κι από δαύτους μπόλικους στην πολύπαθη audio ιστορία (χωρίς να με εξαιρώ εννοείται γιατί όλοι έχουμε βάλει το χεράκι μας)… anyway… προσωπικά σέβομαι την αισθητική του καθενός (κυρίως γιατί απαιτώ να σέβονται ανάλογα και την δική μου) αλλά δεν μπορώ το να θυσιάζουν εύκολα στον βωμό της, την αντικειμενικότητα (στο όποιο επίπεδο αυτή μπορεί να αποδεικνύεται πέραν της απλής θεώρησης-εκτίμησης-επιθυμίας)… Κυρίως Θέμα (ξέρω ξέρω επιτέλους) ντάξει καλό το μπλα μπλα (ειδικά γι αυτόν που το ξερνά εκτονωτικά όπως ο υποφαινόμενος) αλλά πάμε και επί του πρακτέου… συνήθως στις παρέες (όπως θεωρώ ότι είμαστε κι εμείς εδώ) αρεσκόμαστε στο να συζητάμε υπερβατικά ως προς την καθημερινότητα μας… π.χ. παρκάρουμε όπως μπορούμε τα φιατάκια μας έξω από την συνοικιακή μπυραρία και μπαίνουμε μέσα για να μιλήσουμε με πάθος (και ρομαντισμό ενίοτε) για απρόσιτα σούπερ καρς!!!... θεμιτό και εκτονωτικό ενίοτε δε λέω, αλλά εν προκειμένω με θεωρώ πιο χρήσιμο στην ομήγυρη όποτε μιλάω για «φιατάκια» παρότι έτυχε να έχω «οδηγήσει» και αρκετά «σουπερ καρς»… έτσι αποφάσισα να παρουσιάσω εδώ όσες ολοκληρωμένες (το δυνατόν) mastering suites μπόρεσα να βρω… κριτήρια?... κυρίως η ευκολία χρήσης και οι όποιοι αυτοματισμοί καθώς και η πληθώρα presets (ως βάση εκκίνησης) που θα εξισορροπούσαν σε ένα βαθμό την έλλειψη εμπειρίας του κάθε μέσου μουσικού που θα καλεστεί να τις χρησιμοποιήσει στο προσωπικό του studio… οι διαφορές τους χρηστικά είναι αρκετές (άλλες είναι standalone, άλλες λειτουργούν και ως Vst, άλλες είναι μόνο online, άλλες λειτουργούν μόνο αυτόματα, άλλες με reference αρχεία και πολλές άλλες μικρότερης ή μεγαλύτερης σημασίας στην πράξη) αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποιες μπορούν όντως να παράγουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα χωρίς να χρειάζονται μια ιδιαίτερη σπουδή που θα σας αποπροσανατολίσει από την μουσική σας (που πάντα πρέπει να παραμένει στην πρώτη γραμμή)… Συνθήκες Θα μου πείτε κι εσείς με την σειρά σας τώρα: - -Καλά ρε θείο… προς τι το «τεστ»?... γιατί δεν μας τις ανέφερες ονομαστικά (απλά να μην ψάχνουμε) και να βαζες και κάποια από τα ηχητικά δείγματα που θα διέθεταν ως demo?... τι το κούρασες το πράμα?... Χμ!!!... ναι αλλά όχι… τα αποτελέσματα της σύγκρισης θάταν τελείως αποπροσανατολιστικά χωρίς κάποια κοινά reference points για όλες… απόλυτα συμπεράσματα έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να εξαχθούν λόγω της φύσης του εγχειρήματος αλλά προσπάθησα το δυνατόν να μην αδικήσω καμία (έτσι κι αλλιώς ο τυχόν ενδιαφερόμενος να αποκτήσει κάποια θα κάνει και μια πιο εμπεριστατωμένη έρευνα πριν)… έτσι έκανα mix σε δύο επιτηδευμένα διαφορετικά κομμάτια και ακολούθως ένα υποτυπώδες “mastering” στα 14Lufs με κάθε μία από αυτές, με χρήση eq, comp, limiting και ελαφρύ imaging όπου δινόταν η δυνατότητα… στις «αυτόματες» χρησιμοποιήθηκαν τα βασικά τους reference στις υπόλοιπες το δυνατόν κοινές επιμέρους ρυθμίσεις… προσπαθώντας να εξομοιώσω τις καθημερινές συνθήκες του μέσου μουσικού «προς το χειρότερο» (για να εξισορροπήσω και μια τυχόν μεγαλύτερη μου εμπειρία από κάποιους νέους φίλους μας) το mix έγινε αυστηρά σε διάρκεια 2 ωρών για το καθένα χρησιμοποιώντας την onboard κάρτα του υπολογιστή μου πάνω στα 4ιντσα Roland MA-15D για μόνιτορ (απόκριση αισιόδοξα μέχρι τα 70hz), βραδινές ώρες και σε εντάσεις που υπολείπονται δραματικά από τις ιδανικές για μίξη (αυτές άλλωστε έτσι κι αλλιώς θαταν σίγουρα αιτία διαζυγίου και σας αγαπώ πολύ δε λέω, αλλά λιγότερο από την Σοφία)… το αυτό και για τα υποτιθέμενα «mastering» με την διαφορά ότι ο χρόνος για την κάθε σουίτα περιορίστηκε στα 15 λεπτά περίπου (1-2 λεπτά πάνω κάτω)… προηγήθηκε μια διερευνητική μέρα όπου ασχολήθηκα με όλες μαζί από λίγο ώστε να γνωρίσω τις βασικές τους λειτουργίες για να μην ψάχνομαι εις βάρος κάποιας την στιγμή του τεστ… τέλος το καθένα από όλα έγινε διαφορετική μέρα για την αποφυγή αδικίας λόγω ακουστικής κόπωσης (ένας από τους λόγους της αργοπορίας μου)… Mastering suites (άντε και το ζουμί) να σημειώσω πριν ότι οι δύο πρώτες πέραν της διαχείρισης της δυναμικής περιοχής και της συχνοτικής επέμβασης προσφέρουν και διάφορες άλλες δυνατότητες που δεν είναι του παρόντος να αναφερθώ αλλά μπορείτε όσοι ενδιαφερθείτε περαιτέρω να δείτε στα official sites τους που παραθέτω… Finalizer (stand alone) βασισμένη στο κλασικό πλέον mastering hardware της tc electronic που έφερε «επανάσταση» στον χώρο στα τέλη της δεκαετίας του 90… -αρκετές δυνατότητες -αρκετές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους https://finalizer.com Ozone 9 (stand alone και Vst) κλασική στο είδος της και η σουίτα της iZotope στην ένατη της έκδοση από το 2003… την χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες… -πολλές δυνατότητες -πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -καλή εργονομία -σχετικά εύκολη για τους πιο άπειρους https://www.izotope.com/en/products/ozone.html Lurssen Mastering Console (stand alone και Vst) Η νέα σουίτα της IK Multimedia (και με free version για IOS που μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά)… -μέτριες δυνατότητες με ελλείψεις στο metering -ελάχιστες ρυθμίσεις -αρκετά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) https://www.ikmultimedia.com/products/lurssen/index.php?p=info AAMS (Automatic Audio Mastering System) (stand alone) σουίτα με παρωχημένης αισθητικής περιβάλλον, που προσφέρει (υποτίθεται) αυτοματοποιημένο mastering βασισμένο σε μια βάση δεδομένων που αποτελείται από πρότυπα αναφοράς διάφορων μουσικών ειδών (σε δικού της τύπου αρχεία αλλά μπορείς να φτιάξεις και δικά σου)… -ελάχιστες δυνατότητες (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -ελάχιστες ρυθμίσεις (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει σε auto mode), δυσνόητη και μη λειτουργική (προσωπική εκτίμηση) σε manual -παραγόμενα αρχεία με true peaks -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο BandLab (online) διαδικτυακή πλατφόρμα για μουσικούς και όχι μόνο, που προσφέρει και δωρεάν online auto mastering… από την εταιρεία που έχει αγοράσει την Cakewalk και διανέμει πια δωρεάν το αγαπητό μου Sonar… -3 presets ως βάση χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) -παραγόμενα αρχεία με true peaks -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης -bug κατά την εξαγωγή του audio αρχείου (το παράγει σωστά χωρίς όμως την επέκταση που δηλώνει το είδος του και πρέπει να την συμπληρώσεις πληκτρολογώντας, πχ .wav) SCHNALZ (online) δωρεάν (με προεραιτικό donate) διαδικτυακή υπηρεσία online auto mastering… -ελάχιστες επιλογές χωρίς ρύθμιση (bass, treble, wide κλπ) -6 styles χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης τους -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους -export master wav μόνο στα 44Khz/16bit -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης Various Vst (VST plugins) εδώ έχουμε να κάνουμε με διάφορα plugins που είναι ψηλά στις προτιμήσεις μου τελευταία και που χρησιμοποίησα ενδεικτικά ως μικτή σουίτα σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες και στους χρόνους των υπολοίπων, για λόγους σύγκρισης… FabFilter Pro-Q 3 ως EQ, https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in FabFilter Pro-C 2 ως compressor με M/S για imaging control κατά περίπτωση https://www.fabfilter.com/products/pro-c-2-compressor-plug-in u-he Presswerk ως compressor https://u-he.com/products/presswerk/ FabFilter Pro-L 2 ως limiter https://www.fabfilter.com/products/pro-l-2-limiter-plug-in DMGAUDIO DUALism ως σύστημα signal analysis… https://dmgaudio.com/products_dualism.php -πάρα πολλές δυνατότητες συνδυαστικά -πάρα πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση για τα περισσότερα ατομικά αλλά που δυστυχώς όπως είναι φυσικό κανένα συνδυαστικό για όλα -καλή εργονομία γενικά -σχετικά δύσκολη για τους πιο άπειρους Επίλογος (παρά του λόγου του παράλογου) Αυτό ήταν λοιπόν… ξέρω ότι μάλλον σας κούρασα αλλά περιμένω με ενδιαφέρον την γνώμη σας… δώστε προσοχή στο πως η κάθε μία σουίτα αντιμετώπισε το αρχικό mix… δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει (δεν κρίνεται αυτό και άλλωστε ο καθένας σας θα το έκανε διαφορετικό και πολλοί καλύτερο)… το θέμα είναι αν η διαδικασία ανέδειξε θετικά κάποια στοιχεία του (και ποια σουίτα το έκανε συγκριτικά καλύτερα) χωρίς να αλλοιώσει τον χαρακτήρα των βασικών αρχικών επιλογών πέραν της έντασης… ΥΓ1 και για μια πιο εργονομική διαδικασία κατά την σύγκριση εδώ όλα τα tracks συγκεντρωμένα: NPap noiz test - All SoundCloud Tracks ΥΓ2 Το SoundCloud συμπιέζει πλέον το σήμα σε AAC στα 256… σίγουρα τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα ηχητικά από παλιότερα αλλά αν θέλετε να είστε περισσότερο αντικειμενικοί (και φυσικά αν πρόκειται να ακούσετε από ένα σύστημα αναπαραγωγής που θα μπορεί να αναδείξει την διαφορά), ανέβασα τα αρχεία εδώ σε 96Khz/24bit για download… Corina WAVs 24-96 JB song WAVs 24-962 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο το σόλο μετά το 1.30. Γενικά φαίνεται να το έχεις στο σόλο. Επίσης η παύση και η αλλαγή από off beat στην αρχή. Κατα τα άλλα ισχύουν όσα ειπώθηκαν. Λίγο προσοχή ακόμα σε λεπτομέρειες. Με τί το έφτιαξες?1 βαθμός
-
Ωραίος Πάνο, Απο το 1.50 και μετά οι 2 οξείς ήχοι που έχεις βάλει μπερδέυονται μεταξύ τους.Μήπως να άλλαζες τον έναν σε κάτι διαφορετικό για να διαφοροποιηθεί το ένα μοτίβο απο το άλλο?1 βαθμός
-
Παροτι ηλεκτρονικο, μου αρεσει που δεν ειναι "πλαστικο" το κομματι. Ειναι ζωντανο και σου διδει την αισθηση του τζαμ. Να τζαμαρεις συχνοτερα!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μ αρεσει? και ως συνηθως ακουω και γενναω ρεφρεν Μεσα στη θλιψη επεσες παλι απ το 'στραβο' σου το κεφαλι Χωρις εμενα ολο θα χανεσαι και τ ονομα σου θα ξεχνας1 βαθμός
-
Νϊκο ωραία μελωδία. Με την έκδοση που. ετιομάζετε θα δουμε και άλλα καλά ϊσως. Μου αρέσει το αριστερό σου χέρι που ξέρει τι κάνει . Όπως λέει και ο 86χρονος πια φϊλος μου και τζαζ πιανϊστας Χρονης Γκόλφης : Ο καλος πιανϊστας έχει δυο δεξιά χέρια!1 βαθμός
-
ευχάριστο πλην όμως δεν ξέρω τι θα του δωσει μια φωνή. Από την άλλη θυμίζει πολλά και τίποτα ταυτόχρονα που δεν είναι προσόν. Το καλύτερο σημείο είναι από 1.30-2.00, αλλά μετά γυρίζει στο ίδιο μοτίβο. Σόρρυ, αλλά γενικώς τα λεω χύμα. Και δεν βρήκα κάτι να με σκουντήξει.1 βαθμός
-
Και τα τέσσερα τραγούδια που βγήκαν μου άρεσαν πολύ. Γενικά είμαι μεγάλος φάν. Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι δεν παίζει να βγάλουν καινούριο "Secret treaties" ή "Fire of unknown origin" αλλά δεδομένου και του προχωρημένου της ηλικίας, μια χαρά είναι. Bty βλέπω ότι σε πολλά τραγούδια στίχους έχει γράψει ο συγγραφέας John Shirley, φίλος του Eric Bloom.1 βαθμός
-
Να, αυτά μου κάνετε, και έπιασα κιθάρα από τον Απρίλιο. Δέκα λεπτά τώρα ψάχνω να θυμηθώ πώς είναι η μινόρε πεντατονική. Για το ΛΑ μινόρε αν μπορείτε καμιά βοήθεια, έσπασα το κεφάλι μου αλλά τίποτα. Τίποτα σχηματάκια (αυτά με τα κουτάκια και τις τελίτσες) ευπρόσδεκτα.1 βαθμός
-
Νίκο μια χαρά το έφτιαξες για τα γούστα μου. Δεν ξέρω βέβαια πώς θα είναι ολοκληρωμένο, αλλά φοβάμαι μήπως αυτή η ωραία αλλαγή κάπου στο 1:32 πάει άκλαφτη, εκεί που είναι, και δεν της αξίζει.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γιατρε, παιρνω βραβειο οξειας ορασεως? "Καθε δοση περιεχει tramazoline hydrochloride...:1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ισχυει αυτο που λες. Οταν απο εναν λαμπατο αποσυνδεσεις το μεγαφωνο την ωρα που παιζει, θα υπαρξει βλαβη, καθως το φορτιο δεν παει πουθενα. Εξαιρεση αποτελουν αρκετοι λαμπατοι που εχουν emulated output, καθως υπαρχει εσωτερικα μια συσκευη που απορροφα το ρευμα που θα πηγαινε στο μεγαφωνο, εαν αυτο ηταν συνδεδεμενο. Φορας ακουστικα ή κανεις εγγραφες, και το μεγαφωνο δεν παραγει ηχο. Και φυσικα ουτε λογος για βλαβη στον ενισχυτη. Ο dsl ανηκει στην κατηγορια αυτη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
γελαει το νοιζ όλο (και μετά αποσύρεται να κλαψει με λυγμούς )1 βαθμός
-
He went on to study classical guitar in the high school in Palermo.[3] Matteo is currently attending the Jazz guitar course at the Conservatory of Palermo has received praise and acclaim from, among others, Dweezil Zappa, Stef Burns, Joe Bonamassa, Steve Vai, Al Di Meola and many others In 2017, at Umbria Jazz, he won a scholarship for the prestigious Berklee College of Music in Boston εδώ πολύ νεώτερος, δεν παίζει και τόσο καλά (?), αλλά παρ όλα αυτά δεν σβήνει το βίντεο1 βαθμός
-
Εφαγα όλο το ΠΣ (παρασκευοσάββατο) να κατεβάζω παιχνίδια και apps σε tap files να τα κάνω .wav και να τα γράφω σε κασσέτες (στα τρικέφαλα deck μου) .....και να τα φορτώνω στον Commodore 64 μου? Σήμερα όμως θα σταματησω. Θα ασχοληθω με τον Amstrad CPC 6128 μου, αφού πρώτα κανω μια βόλτα το αυτοκίνητο μου ....από το 1983 (Κυριακή γαρ). ? Κατανοώ ότι πολλοί ολα αυτα τα βρίσκουν άχρηστα , ανόητα και ........χαζομάρες. Μπορεί και να είναι. Εγω προτιμώ να δινω χρόνο και λεφτά (σιγα τα λεφτα δηλαδη, οι πιο πολλοι τα ξεφορτώνονται σε εμένα τζαμπα) σε όλα αυτα ...παρά σε ψυχίατρο ? (ειναι ψυχοθεραπεία για εμένα).1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00