Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/01/20 σε όλα
-
Καλησπέρα. Μια ιδέα με κα να δυο γραμμές που εδώ και ένα χρόνο μου ζάλισε το μυαλό και ως εκ τούτου είπα να το βγάλω όπως να είναι . Παίρνει πολλές βελτιώσεις και ανάπτυξη του θέματος ίσως όμως σε μελλοντικό χρόνο γιατί δεν υπάρχει χρόνος για επεξεργασία . Η τεχνολογία δεν έφτασε ακόμα σπίτι μου ( cubase κτλ.)και το βγάζω από την κονσόλα χωρίς επεξεργασία ήχου ,διορθώσεις και eq . κτλ. Δεν έβαλα ηλεκτρικά όργανα για να αποδοθεί λίγο πιο αρμονικά . Τα τύμπανα παίχτηκαν με τις παλάμες και ένα πυκνωτικό overhead , λίγο acoustic bass ,λίγο bandoneon και λίγο πιάνο. Ανεβάστε λίγο την ένταση γιατί βγήκε χαμηλό λίγο το σήμα . It is what it is λοιπόν . Ευχαριστώ για το χρόνο σας.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τώρα: 6 ώρες ύπνος 1 ώρα μπάνια/ξυρίσματα/ντυσίματα/κουρέματα 2 ώρες στο αυτοκίνητο/τηλέφωνο 6 ώρες skype/zoom (με video) ή συναντήσεις με πελάτες / συνεργάτες / μαθητές 1 ώρα ανούσιες συζητήσεις με λογιστές/τραπεζοϋπαλλήλους/γραφειοκράτες 2 ώρες γράψιμο/σχέδιο/coding/ άλλη κανονική δουλειά. 1 ώρα ψυχολογική υποστήριξη σε υστερικούς συναδέλφους 1 ώρα φαγητό 1 ώρα γυμναστήριο 1 ώρα διάβασμα ειδήσεων 2 ώρες χασομέρι ανάμεσα σε ραντεβού/call/να σου πω λίγο Μετά τη σύνταξη 7 ώρες ύπνος 1 ώρα μπάνια/ξυρίσματα/ντυσίματα/κουρέματα 2 ώρες στην αυλή να με μυρίζει ο σκύλος και να του πετάω τη μπάλα. 6 ώρες social media / συναντήσεις με φίλους/ μουσική. 1 ώρα χασομέρι με λογιστές/τραπεζοϋπαλλήλους/γραφειοκράτες 2 ώρες γράψιμο/σχέδιο/coding/ άλλη δημιουργική απασχόληση. 1 ώρα δούλεμα σε υστερικούς πρώην συναδέλφους 1 ώρα φαγητό 1 ώρα γυμναστήριο 1 ώρα διάβασμα ειδήσεων 1 ώρα χασομέρι χωρίς άγχος ανάμεσα στα παραπάνω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είπαμε,όπως και σε όλα τα πρώην κοΜμουνιστικα κράτη ο όρος "σύνταξη" και στην Ελλάδα σε 5-6 χρόνια θα προκαλεί γέλωτα....βαρΓια βαρΓια μια 300αρα θα είναι για ΟΛΟΥΣ. Εδώ θα είμαι και εδώ θα είσαι ? Έκτος και αν βρεξει ευρώ.... (όχι δραχμές... αυτό είναι εύκολο, ευρώ) Οπως εΣτρωσαμεΝ έτσι θα κοιμηθώ μεν.1 βαθμός
-
Γι΄΄ αυτό μου τι δίνουν τα υπαρξιακά (όσοι έχουν τελως πάντων ) αυτών που έχουν βγει στη συνταξη. Εμ καθεσαι.....εμ σε πληρώνουν.....μου χεις και τα ψυχολογικά σου. Γραφε ποιήματα και ζωγράφισε ή βαλε στόχο να καμεις 6 Pack στα γεράματα.....αλλα ΗΜΑΡΤΟΝ ?1 βαθμός
-
Εδώ δεν θα έχουν να δώσουν συντάξεις σε 5 χρόνια στη γενιά σου θα δωκουνΕ; Είναι κομματάκι δύσκολο να δΩνουν συντάξεις όταν οι συνταξιούχοι είναι ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ από τους εργαζόμενους δυστυχώς...μια και καπΓιος πρέπει να ΠλΕρωνει τον λογαριασμό στο τέλος...& δυστυχώς τα ταμεία τα τελευταία 50 έτη δεν επαρκούν να ΠλΕρωνουν συντάξεις και έτσι αΦτες πλερωνονται από ΦΟΡΟΥΣ (μαζί με τα μισθά των ΔΥ οι οποίοι δεν ΠλΕρωνουν φόρους εισοδήματος,τουλάχιστον πρωτογενείς μια και οι φόροι τους είναι απλά μια λογιστική εγγραφή μείωσης μισθού) που καταβάλουν οι εργαζόμενοι του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ τομέα οι οποίοι δυστυχώς... δεν είναι αρκετοί για να συντηρήσουν ο καθείς 8 νοματαιους... ? οπότε μη ζΟυλευεις σε λίγα χρόνια.... όλοι μαζί πΕινουμε ? όποτε περάστε χαλαρά οι συνταξιούχοι τώρα που μπορείτε ... μετα πάλι ΔΟΥΛΕΙΆ ... ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Α, όλα κι όλα. Εντάξει, μπορεί να κάνω πιάτσα που και που για κανένα χαρτζηλίκι, αλλά να παίζω και μαντολίνο ρε φίλε .... πάει πολύ λέμε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν ξέρω τι είδες εσύ, εγώ πάντως φοράω μάσκα .... Όχι, απλά έλεγα να βγάλω χαρτζηλίκι ....1 βαθμός
-
κοιτα, με ενοχλεί ως άνθρωπο του λαού πως αυτή η τακτική ενισχύει την πορνεία και κατ επέκταση την ανθρώπινη εκμετάλλευση. Αλλά όσο μεγαλώνω και μοιραία φτάνω κοντά στον ψόφο (έχω περάσει τα προσδόκιμα μισά πλάκα πλάκα) η ιδεολογία μοιραία και αυτή φθίνει και σκέφτεσαι την πάρτη σου. Έτσι λοιπόν, video games, μουσική, αγοραίο σεξ και youporn για αποθεραπεία, βαρώντας το γέρικο πουλί στους τοίχους. χαααχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
εγώ αν έπαιρνα σύνταξη και το λέω αν γιατί δεν θα έχουν να δώσουν στη γενιά μου, θα αντικατασταθεί από συσσίτιο δυο γευμάτων με μπομπότα για να φτάνει το ελάχιστο ανθρωπιστικό όριο θερμίδων (και το κακό είναι πως αν δεν έχεις συμπληρώσει συντάξιμα χρόνια μάλλον δεν θα στο δίνουν ή και μπορεί να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα μέχρι να βγει το δελτίο σίτισης που να υπερβαίνει και τους 8-10 μήνες αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), όλη μέρα videogames, μουσική θα φτιάχνω και θα πληρώνω για να κάνω σεξ. Ούτε ταξίδια με τα άλλα γερόντια στο εξωτερικό , ούτε άλλα χόμπι. Εκεί, gaming, μουσική/μουσική τεχνολογία και πληρωμένο σεξ, μέχρι να ανοίξω από κάτω. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ τι να πω. Το δικαιούνται όλοι πλέον και με τέτοιους υποχρεωτικους περιορισμούς ακόμα περισσότερο. Είχα προειδοποίησει χρόνια τώρα πως η ιδιωτική μεσαζοντικη πρωτοβουλία μόνο ζημιά κάνει, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την κρατική διαχείριση ιδιαίτερα σε τόσο σοβαρές κρίσεις. Στη χώρα μας δε οι ιδιωτικοποιησεις ποτέ δεν βοήθησαν. Δεν ήταν καν στην ιδιοσυγκρασια του μέσου Έλληνα που από την εποχή της ίδρυσης της Δημοκρατίας στην αρχαία Ελλάδα έδειξε την σοσιαλιστική του καταβολή ως επικτητο χαρακτηριστικό. Με σωστή δημόσια διαχείριση και έλεγχο απαλλαγμένο από τις ορέξεις, τις παρεμβάσεις και την διαφθορά που έπονται των ιδιωτικών και ατομικών συμφερόντων θα είχαμε πλεόνασμα, ισχυρή εθνική παρουσία διότι θα είχαμε και ισχυρή εθνική κυριαρχία. Δεν θέλατε όμως. Τα είπα, δεν τα θέλατε, τα κατηγόρησατε κι ολας ως υπαιτια της εθνικής οικονομικής μας κατάστασης και επιμένετε κιόλας πως οι ιδιωτικοποιησεις, η κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων, η θεσμοθέτηση της απασχόλησης και η κατάργηση των συλλογικών θεσμών είναι ο μοναδικός δρόμος. Εγώ δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο. Αν δεν θέλετε, θα πηγαίνουμε όπως θέλουν. Ας μην δώσουν λεφτά, ας μην διεκδικήσουν λεφτά, ας μειώσουν κι άλλο μισθούς και συντάξεις, ας βάλουν περισσότερους φόρους, ας κόψουν όλα τα επιδόματα, ας μην βάλουν σύγχρονα συστήματα αξιολογήσεις, ας βολευτούμε όλοι για τρίμηνα τα δικά μας τα παιδιά με πτυχία γλώσσες και μεταπτυχιακά, ας μην δίνουν δάνεια οι τράπεζες πάρα μόνο δάνεια χωρίς αντίκρισμα στους ημετέρους, ας επιτρέπουν την 40 δις φοροδιαφυγής και την επένδυση των χρημάτων αυτών ως ξέπλυμα χωρίς έλεγχο για το που προήλθαν τα κεφάλαια. Και να ας πω κάτι μιας και αναφέρθηκα? Σας είχα πει να με ψήφισετε έτσι δεν είναι? Όχι. Άλλαξα γνώμη. Μην με ψήφισετε. Δεν θα σας σώσω. Θα καείτε μαζί μου. Εκεί μας πάνε οι Αγιατολλαχ της οικονομικής επιστήμης. Στην πυρά. Και να με ψήφισετε πάραυτα, δεν θα σας δώσω. Θα σας προδωσω. Χαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
Πραγματικά υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που αν δεν του ορίσουν τι να κάνει, δεν ξέρει τι. Κι αυτό το κενό καλύπτεται απο το επάγγελμα. Και όταν βγει στη σύνταξη και πιεί όσους καφέδες φανταζότανε στο καφέ - καφενείο με τους φίλους και ορίζεται το ωράριο του απο το πρόγραμμα της τηλεόρασης, πέφτει σε κατάθλιψη και γερνάει κανονικά. Ευτυχισμένος λοιπόν ο άνθρωπος με ενδιαφέροντα και χόμπι. Γιούπι! Δεν θα γεράσουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εισαγωγή (και κατιτίς ακόμα) αφορμή γι αυτό το θέμα μια κουβεντούλα περί mastering (μια από τις πολλές διαχρονικά) που έγινε το καλοκαίρι… τότε λόγω του ότι όπως είχα πει την συγκεκριμένη στιγμή το μόνο mastering που με ενδιέφερε ήταν αυτό του ούζου στο mix του γαλέου σκορδαλιά με το χταποδάκι, δεν συμμετείχα (αν και με έτρωγε) και είχα επιφυλαχθεί για ένα ανάλογο τεστάκι όταν με το καλό γυρίσω (ντάξει έχω γυρίσει καιρό αλλά δεν ήταν και το πιο εύκολο να το κάνω τουλάχιστον όπως ήθελα οπότε συγχωράτε με και κάλιο αργά κλπ κλπ)… σε εκείνη την κουβεντούλα λοιπόν ( Mastering θέματα... ) όπως εξελίχθηκε, ειπώθηκαν πολλά και για τον εν γένει ρόλο του mastering και για την φύση του και για τον λόγο που κάποτε ξεκίνησε σαν διαδικασία και πιστεύω ότι θα λύθηκαν αρκετές απορίες στους μη μυημένους… βεβαίως βεβαίως (σιγά μη δεν γινόταν), στα περί τρόπου διεκπεραίωσης η κουβέντα γρήγορα πέρασε τηρουμένων των αναλογιών και στο ποιος είναι στους αιώνες των αιώνων ο «NBA goat»… o Μichael Jordan ή ο Lebron James (στα καθ ημάς ο πάλαι ποτέ MJ το analog gear και ο σύγχρονος LJ το digital)… analog vs digital λοιπόν… ok!... μεγάαααλο ζήτημα… καθώς πάει πρώτα θα λυθεί το μεσανατολικό και κατόπιν βλέπομεν και γι αυτό… δυστυχώς οι υποστηρικτές του πρώτου (που κατά κανόνα είναι και «οπαδοί») εμμένουν στην υποκειμενικότητα της ακουστικής αντίληψης και παραβλέπουν (χωρίς κακή πρόθεση θέλω να πιστεύω) την έννοια της «πιστότητας» ως κριτήριο, προκρίνοντας την τέρψη… η οποία όμως δυστυχώς (ή και ευτυχώς κατά περίπτωση) δεν έχει «σταθερές» ως reference point (απαραίτητα στοιχεία για αντικειμενικές συγκρίσεις)… το όλο πράγμα δεν είναι φυσικά καθόλου περίεργο και λόγω αυτής καθαυτής της ιδιαίτερης ατομικής προσλαμβάνουσας που βάζει στην άκρη την αντικειμενικότητα, οι επιστήμες της Ακουστικής και της Ψυχολογίας (κυρίως γιατί εμπλέκονται και άλλες), έχουν αναπτύξει τον σημαντικό κλάδο της Ψυχοακουστικής… τες πα… δεν αντιλέγω (και έχω απολαύσει προσωπικά κατά κόρον ως πάλαι ποτέ κακό παιδί του hi end) τα κατά περίπτωση (ειδικά σε ακριβές υλοποιήσεις) ευάκουστα στην πράξη αποτελέσματα που παράγουν τα artifacts των αναλογικών συστημάτων εγγραφής επεξεργασίας και κατ επέκταση αναπαραγωγής… όμως δεν μπόρεσα ποτέ να παραβλέψω το ότι ναι μεν η φύση στο επίπεδο που μπορούμε (αυτή τη στιγμή) να αντιληφθούμε είναι «αναλογική» αλλά ένα από τα μεγαλύτερα εργονομικά (και όχι μόνο) δώρα που μας έχει κάνει, είναι η δυνατότητα να μπορούμε πλέον να την «ψηφιοποιούμε»… και ναι οι πηγές μας είναι αναλογικές… και ναι μέχρι το στάδιο του A/D κονβέρτορα ο αναλογικός εξοπλισμός ως «αρχή» είναι το ήμισυ του παντός… από την στιγμή όμως που το «σωστά παραγόμενο» σήμα θα μετατραπεί σε ψηφία και θα αναπαραχθεί ως ψηφιακό αρχείο πλέον, ποτέ δεν κατάλαβα την λογική να το «υποβιβάσουμε» σώνει και καλά προσθέτοντάς του αρμονικές παραμορφώσεις και λοιπές εν δυνάμει αναλογικές αμαρτίες (εννοείται ότι και στο στάδιο της ψηφιακής επεξεργασίας μπορούμε να κάνουμε τα ίδια και χειρότερα με κάποιους κακούς αλγορίθμους αν δεν προσέξουμε)… το περιβόητο «αναλογικό χρώμα» (πρέπει να) δίδεται εξ αρχής (άντε και υβριδικά με επιμέρους outboard παρεμβάσεις) κατά το mix… ο κανόνας του SISO (shit In, shit out) ούτε εδώ συγχωρεί οποιαδήποτε αβάσταχτη (ακόμα και κατ ανάγκη) ελαφρότητα στο είναι… καλώς ή κακώς το mastering (πλέον των ειδικών περιπτώσεων που απαιτείται λόγω συνθηκών και μέσων μια οριζόντια επέμβαση) λίγα πράγματα μπορεί να κάνει ως προς την «ποιότητα» σε μια παραγωγή… να κάνει μια κακή λιγότερο κακή?... μια καλή λίγο καλύτερη?... ναι… μια άριστη όμως?... περισσότερες πιθανότητες έχει να την χαλάσει (ειδικά αν ο εκτελών δεν είναι ανάλογα άριστος ώστε να ξέρει καλά κυρίως το τι να μην κάνει κι όχι το αντίθετο)… είμαι από τους τυχερούς (μπα μάλλον άτυχους) που έχουν βιώσει τον «βιασμό» master tapes κατά την μεταφορά τους στο ελληνικό βινύλιο… τσι καημέναι… τύφλα ναχει το loundnes war από τους κατοπινούς ψηφιακούς δολοφόνους σήματος… γιατί έχομεν κι από δαύτους μπόλικους στην πολύπαθη audio ιστορία (χωρίς να με εξαιρώ εννοείται γιατί όλοι έχουμε βάλει το χεράκι μας)… anyway… προσωπικά σέβομαι την αισθητική του καθενός (κυρίως γιατί απαιτώ να σέβονται ανάλογα και την δική μου) αλλά δεν μπορώ το να θυσιάζουν εύκολα στον βωμό της, την αντικειμενικότητα (στο όποιο επίπεδο αυτή μπορεί να αποδεικνύεται πέραν της απλής θεώρησης-εκτίμησης-επιθυμίας)… Κυρίως Θέμα (ξέρω ξέρω επιτέλους) ντάξει καλό το μπλα μπλα (ειδικά γι αυτόν που το ξερνά εκτονωτικά όπως ο υποφαινόμενος) αλλά πάμε και επί του πρακτέου… συνήθως στις παρέες (όπως θεωρώ ότι είμαστε κι εμείς εδώ) αρεσκόμαστε στο να συζητάμε υπερβατικά ως προς την καθημερινότητα μας… π.χ. παρκάρουμε όπως μπορούμε τα φιατάκια μας έξω από την συνοικιακή μπυραρία και μπαίνουμε μέσα για να μιλήσουμε με πάθος (και ρομαντισμό ενίοτε) για απρόσιτα σούπερ καρς!!!... θεμιτό και εκτονωτικό ενίοτε δε λέω, αλλά εν προκειμένω με θεωρώ πιο χρήσιμο στην ομήγυρη όποτε μιλάω για «φιατάκια» παρότι έτυχε να έχω «οδηγήσει» και αρκετά «σουπερ καρς»… έτσι αποφάσισα να παρουσιάσω εδώ όσες ολοκληρωμένες (το δυνατόν) mastering suites μπόρεσα να βρω… κριτήρια?... κυρίως η ευκολία χρήσης και οι όποιοι αυτοματισμοί καθώς και η πληθώρα presets (ως βάση εκκίνησης) που θα εξισορροπούσαν σε ένα βαθμό την έλλειψη εμπειρίας του κάθε μέσου μουσικού που θα καλεστεί να τις χρησιμοποιήσει στο προσωπικό του studio… οι διαφορές τους χρηστικά είναι αρκετές (άλλες είναι standalone, άλλες λειτουργούν και ως Vst, άλλες είναι μόνο online, άλλες λειτουργούν μόνο αυτόματα, άλλες με reference αρχεία και πολλές άλλες μικρότερης ή μεγαλύτερης σημασίας στην πράξη) αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποιες μπορούν όντως να παράγουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα χωρίς να χρειάζονται μια ιδιαίτερη σπουδή που θα σας αποπροσανατολίσει από την μουσική σας (που πάντα πρέπει να παραμένει στην πρώτη γραμμή)… Συνθήκες Θα μου πείτε κι εσείς με την σειρά σας τώρα: - -Καλά ρε θείο… προς τι το «τεστ»?... γιατί δεν μας τις ανέφερες ονομαστικά (απλά να μην ψάχνουμε) και να βαζες και κάποια από τα ηχητικά δείγματα που θα διέθεταν ως demo?... τι το κούρασες το πράμα?... Χμ!!!... ναι αλλά όχι… τα αποτελέσματα της σύγκρισης θάταν τελείως αποπροσανατολιστικά χωρίς κάποια κοινά reference points για όλες… απόλυτα συμπεράσματα έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να εξαχθούν λόγω της φύσης του εγχειρήματος αλλά προσπάθησα το δυνατόν να μην αδικήσω καμία (έτσι κι αλλιώς ο τυχόν ενδιαφερόμενος να αποκτήσει κάποια θα κάνει και μια πιο εμπεριστατωμένη έρευνα πριν)… έτσι έκανα mix σε δύο επιτηδευμένα διαφορετικά κομμάτια και ακολούθως ένα υποτυπώδες “mastering” στα 14Lufs με κάθε μία από αυτές, με χρήση eq, comp, limiting και ελαφρύ imaging όπου δινόταν η δυνατότητα… στις «αυτόματες» χρησιμοποιήθηκαν τα βασικά τους reference στις υπόλοιπες το δυνατόν κοινές επιμέρους ρυθμίσεις… προσπαθώντας να εξομοιώσω τις καθημερινές συνθήκες του μέσου μουσικού «προς το χειρότερο» (για να εξισορροπήσω και μια τυχόν μεγαλύτερη μου εμπειρία από κάποιους νέους φίλους μας) το mix έγινε αυστηρά σε διάρκεια 2 ωρών για το καθένα χρησιμοποιώντας την onboard κάρτα του υπολογιστή μου πάνω στα 4ιντσα Roland MA-15D για μόνιτορ (απόκριση αισιόδοξα μέχρι τα 70hz), βραδινές ώρες και σε εντάσεις που υπολείπονται δραματικά από τις ιδανικές για μίξη (αυτές άλλωστε έτσι κι αλλιώς θαταν σίγουρα αιτία διαζυγίου και σας αγαπώ πολύ δε λέω, αλλά λιγότερο από την Σοφία)… το αυτό και για τα υποτιθέμενα «mastering» με την διαφορά ότι ο χρόνος για την κάθε σουίτα περιορίστηκε στα 15 λεπτά περίπου (1-2 λεπτά πάνω κάτω)… προηγήθηκε μια διερευνητική μέρα όπου ασχολήθηκα με όλες μαζί από λίγο ώστε να γνωρίσω τις βασικές τους λειτουργίες για να μην ψάχνομαι εις βάρος κάποιας την στιγμή του τεστ… τέλος το καθένα από όλα έγινε διαφορετική μέρα για την αποφυγή αδικίας λόγω ακουστικής κόπωσης (ένας από τους λόγους της αργοπορίας μου)… Mastering suites (άντε και το ζουμί) να σημειώσω πριν ότι οι δύο πρώτες πέραν της διαχείρισης της δυναμικής περιοχής και της συχνοτικής επέμβασης προσφέρουν και διάφορες άλλες δυνατότητες που δεν είναι του παρόντος να αναφερθώ αλλά μπορείτε όσοι ενδιαφερθείτε περαιτέρω να δείτε στα official sites τους που παραθέτω… Finalizer (stand alone) βασισμένη στο κλασικό πλέον mastering hardware της tc electronic που έφερε «επανάσταση» στον χώρο στα τέλη της δεκαετίας του 90… -αρκετές δυνατότητες -αρκετές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους https://finalizer.com Ozone 9 (stand alone και Vst) κλασική στο είδος της και η σουίτα της iZotope στην ένατη της έκδοση από το 2003… την χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες… -πολλές δυνατότητες -πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -καλή εργονομία -σχετικά εύκολη για τους πιο άπειρους https://www.izotope.com/en/products/ozone.html Lurssen Mastering Console (stand alone και Vst) Η νέα σουίτα της IK Multimedia (και με free version για IOS που μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά)… -μέτριες δυνατότητες με ελλείψεις στο metering -ελάχιστες ρυθμίσεις -αρκετά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) https://www.ikmultimedia.com/products/lurssen/index.php?p=info AAMS (Automatic Audio Mastering System) (stand alone) σουίτα με παρωχημένης αισθητικής περιβάλλον, που προσφέρει (υποτίθεται) αυτοματοποιημένο mastering βασισμένο σε μια βάση δεδομένων που αποτελείται από πρότυπα αναφοράς διάφορων μουσικών ειδών (σε δικού της τύπου αρχεία αλλά μπορείς να φτιάξεις και δικά σου)… -ελάχιστες δυνατότητες (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -ελάχιστες ρυθμίσεις (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει σε auto mode), δυσνόητη και μη λειτουργική (προσωπική εκτίμηση) σε manual -παραγόμενα αρχεία με true peaks -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο BandLab (online) διαδικτυακή πλατφόρμα για μουσικούς και όχι μόνο, που προσφέρει και δωρεάν online auto mastering… από την εταιρεία που έχει αγοράσει την Cakewalk και διανέμει πια δωρεάν το αγαπητό μου Sonar… -3 presets ως βάση χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) -παραγόμενα αρχεία με true peaks -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης -bug κατά την εξαγωγή του audio αρχείου (το παράγει σωστά χωρίς όμως την επέκταση που δηλώνει το είδος του και πρέπει να την συμπληρώσεις πληκτρολογώντας, πχ .wav) SCHNALZ (online) δωρεάν (με προεραιτικό donate) διαδικτυακή υπηρεσία online auto mastering… -ελάχιστες επιλογές χωρίς ρύθμιση (bass, treble, wide κλπ) -6 styles χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης τους -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους -export master wav μόνο στα 44Khz/16bit -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης Various Vst (VST plugins) εδώ έχουμε να κάνουμε με διάφορα plugins που είναι ψηλά στις προτιμήσεις μου τελευταία και που χρησιμοποίησα ενδεικτικά ως μικτή σουίτα σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες και στους χρόνους των υπολοίπων, για λόγους σύγκρισης… FabFilter Pro-Q 3 ως EQ, https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in FabFilter Pro-C 2 ως compressor με M/S για imaging control κατά περίπτωση https://www.fabfilter.com/products/pro-c-2-compressor-plug-in u-he Presswerk ως compressor https://u-he.com/products/presswerk/ FabFilter Pro-L 2 ως limiter https://www.fabfilter.com/products/pro-l-2-limiter-plug-in DMGAUDIO DUALism ως σύστημα signal analysis… https://dmgaudio.com/products_dualism.php -πάρα πολλές δυνατότητες συνδυαστικά -πάρα πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση για τα περισσότερα ατομικά αλλά που δυστυχώς όπως είναι φυσικό κανένα συνδυαστικό για όλα -καλή εργονομία γενικά -σχετικά δύσκολη για τους πιο άπειρους Επίλογος (παρά του λόγου του παράλογου) Αυτό ήταν λοιπόν… ξέρω ότι μάλλον σας κούρασα αλλά περιμένω με ενδιαφέρον την γνώμη σας… δώστε προσοχή στο πως η κάθε μία σουίτα αντιμετώπισε το αρχικό mix… δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει (δεν κρίνεται αυτό και άλλωστε ο καθένας σας θα το έκανε διαφορετικό και πολλοί καλύτερο)… το θέμα είναι αν η διαδικασία ανέδειξε θετικά κάποια στοιχεία του (και ποια σουίτα το έκανε συγκριτικά καλύτερα) χωρίς να αλλοιώσει τον χαρακτήρα των βασικών αρχικών επιλογών πέραν της έντασης… ΥΓ1 και για μια πιο εργονομική διαδικασία κατά την σύγκριση εδώ όλα τα tracks συγκεντρωμένα: NPap noiz test - All SoundCloud Tracks ΥΓ2 Το SoundCloud συμπιέζει πλέον το σήμα σε AAC στα 256… σίγουρα τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα ηχητικά από παλιότερα αλλά αν θέλετε να είστε περισσότερο αντικειμενικοί (και φυσικά αν πρόκειται να ακούσετε από ένα σύστημα αναπαραγωγής που θα μπορεί να αναδείξει την διαφορά), ανέβασα τα αρχεία εδώ σε 96Khz/24bit για download… Corina WAVs 24-96 JB song WAVs 24-961 βαθμός
-
Ένας από τους ήρωές μου έφυγε...? https://www.soultracks.com/story-rocco-prestia-dies0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00