Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/22/20 σε όλα
-
Το μανίκι σου είναι ακριβώς όπως τα λες: δύστροπο. Αν σε ενοχλεί, πιθανόν να μην ησυχάσεις για τα επόμενα 5-10 χρόνια. Οι Squier απ' ότι συμπεραινω ειχαν καλές και κακές παρτίδες/χρονιες. Το μανίκι στη δική σου δεν ήταν επιλεγμένο/καλά αποξηραμένο, οπότε σε συνδυασμό με το ό,τι ειναι one piece maple, ειναι επιρρεπές σε πρόσληψη-αποβολή υγρασίας. Πιθανόν να αισθάνεσαι και τις ακμές των ταστων πιο έντονες ανα περιόδους. Η υγρασία συνήθως προκαλεί σκεβρωμα και η ξηρασια αντισκεβρωμα σε one-piece. Δοκίμασε να τη διατηρείς σε μια κατάσταση ισορροπίας, με humidity controllers και κλειστή, θήκη βαλίτσα. Ίσως να βελτιωθεί. Αν όχι, υπαρχει πιθανοτητα να μην το παθαίνεις με άλλη, ίδια. Ακουγεται λιγο κουφό, να πουλήσεις μια κιθάρα για να πάρεις άλλη ίδια, αλλα σε κάποιον που δεν ζει σε νησί, δεν θα προκαλεί τοσο πρόβλημα η συγκεκριμένη. (Τα saddles σε πάμπολλες κιθάρες εχουν πολλαπλά αυλάκια λόγω τριβής με τη χορδή. Η ίδια η δόνηση της χορδής προκαλεί το πριόνισμα, ακριβώς όπως τα παλμικά τριβεία. Το ίδιο ισχύει και για το φάγωμα τάστων, δεν δημιουργούνται αυλάκια μόνο από την πίεση ή το βιμπράτο ή τα σηκώματα.)2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.2 βαθμοί
-
Αφού ζητήθηκε από τους @Πνοή και Νύξη και @fusiongtr έψαξα και ξέθαψα κάτι φωτό στο λάπτοπ από την κατασκευή του torzal. Δεν ξέρω αν τα specs έχουν σημασία να τα αναφέρω,αλλά ας το κάνω. 5 string neck through 5 piece neck (3 maple 2 wenge) endurneck design profile ΜΕ την άδεια του Ola Strandberg oi κλίσεις ΝΟΜΙΖΩ είναι 20 μοίρες nut 18 μοίρες bridge 3ply fretboard wenge/maple/wenge pine wood body 8mm carbon rods double action truss rod headless 6string humbuckers (γιατί μπαίνουν με κλίση οπότε τους θέλουμε πιο μακριούς) κουφοτό σώμα master vol,master tone,series/parallel και άφησα το καλύτερο (αυτό που θα με κράξουν περισότερο) για το τέλος.. 47-44 scale To μπάσο αυτό κέρδισε τον διαγωνισμό bass of the week στο "best bass gear" και στο "no treble" καθός και ενώ δημοσιεύτηκε Νοέμβριο στο "no treble" ήταν το 6 δημοφιλέστερο του έτους 2008 Όπως θα δείτε στις φωτό,η στρέψη (torzal) είναι απο την κατασκευή και όχι απο ρύθμηση truss rod ή στρέψη ξύλων κτλ και είναι μόνιμη και ΔΕΝ αλλάζει ΟΥΤΕ μεταβάλλεται και το truss rod λειτουργεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ. Το τελικό set-up έγινε απο τον Φάνη,ναι,δεν γνώριζα αν θα παίζει στο τέλος το μπάσο,και ήθελα να το σετάρει κάποιος που να είναι ικανός. Τώρα πάμε στις φωτογραφίες..1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σίγουρα πρόκειται για μια ιδιαίτερη κιθάρα με τα πλεονεκτήματά της και τα μειονεκτήματά της. Θεωρώ ότι στα pros θα έβαζα το sustain που διαθέτει που είναι σε σχέση με τη Stratocaster η μέρα με τη νύχτα υποψιάζομαι λόγω hardtail και semihollow κατάστασης, η απουσία του hum λόγω των humbucker pickups και βέβαια ότι επειδή είναι semihollow είναι ελαφριά και δεν χρειάζεται απαραίτητα να τη συνδέσεις σε ενισχυτή για practice. Ο ήχος είναι μεστός αλλά είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα για τον καθένα. Για να το περιγράψω καλύτερα ο όρος wide range θεωρώ ότι τα λέει όλα, δηλαδή καλύπτει όλο το εύρος χωρίς να τονίζει τις μεσαίες συχνότητες. Στα cons θα έβαζα περισσότερο θέματα εργονομίας, όταν παίζεις όρθιος, επειδή είναι semihollow, το κέντρο βάρους πάει προς το μπράτσο και βέβαια δεν έχει contour body που είναι όλα τα λεφτά της Stratocaster.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
φτιαξε την high E στο σελλακι ρε Χριστιανε.... (εχεις αλλαξει σελλακια με ss? ΜΠΡΑΒΟ ,τα στοκ ειναι της πλακας)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ο Δημήτρης εϊναι σε αλλη διάσταση. Ετσι ακοϋει πράγματα πάνω απο το μέσο αυτί και γράφει παρομοίως. Ωραϊος!1 βαθμός
-
Πολύ ατμοσφαιρικό! Κομμένο και ραμμένο για ταινία, καθαρός ήχος, φαίνεται οτι έχει πέσει δουλειά!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νομίζω την εχετε ακουσει...και οπως ειναι φυσικο το μυαλο δεν συγκρατει δυσαρεστες αναμνησεις...? κι αυτό 4/4 είναι !1 βαθμός
-
Υποχθόνιο και σκοτεινό. Θα μπορούσε κάλλιστα να στηρίζει intense σκηνη παρακολούθησης. Δεν έχω ακούσει τη παλαιότερη εκδοχή αλλά αυτή, αη λαικ ιτ μούτσο! Μπράβο ντιμ! υγ: όπως αναφέρει και ο Νέστορας παραπάνω, έχει πέσει δουλειά και φαίνεται.1 βαθμός
-
Σταύρο, από τα καλύτερα σου που έχω ακούσει. Πάρα πολύ καλό. Το μόνο που θα παρατηρούσα είναι πως η ένταση της κιθάρας θέλει ενα δυο κλικ κάτω. βγαίνει πολύ σε σχέση με την υπόλοιπη προσεγμένη ηχητικά ενορχήστρωση. Εύγε!!!!!1 βαθμός
-
Ε, εντάξει. Πάρα πολύ καλό, εξαιρετικό, όπως πάντα. Συλλυπητήρια για τον φίλο. Δύσκολα βρίσκεις καλούς φίλους και όσο περνούν τα χρόνια δυστυχώς λιγοστεύουν. Εγώ μια μέρα θα σου απονείμω το Νόμπελ Μουσικού Φιλελευθερισμού.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
To ακόλουθο άσμα (?) το παρουσίασα εδώ πριν δυο χρόνια νομίζω, αλλά δυό χρόνια είναι τεράστιος χρόνος για έναν μαθητευόμενο μάγο, οπότε θεώρησα καλό να το χτενίσω και να το ευπρεπίσω με τις σύγχρονες και εξελιγμένες γνώσεις που απέκτησα τα τελευταία χρόνια. Αλλωστε ήταν λίγο υποτονικό από όσο θυμάμαι. Enjoy ! (τώρα αυτό το τελευταίο το ψιλοκόβω για δύσκολο...αλλά ...ΟΚ)1 βαθμός
-
Ούτε Λεπτό Παραπάνω Με ένα μπαλόνι στον ουρανό ψηλά θα ανέβω να ανασάνω. Όλα τα λόγια σα θα πετώ εκει επάνω να τα φωνάξω. Την άδεια πόλη θα χαιρετώ τις γκρίζες στέρνες θα τις ξεχάσω. Λύνω τον κόμπο απ΄ τον λαιμό με μία ανάσα να τον ξεράσω Φύγε στ΄ αλήθεια να με βρω μια μέρα ακόμα δεν χάνω τον χρόνο απόψε σταματώ ούτε λεπτό παραπάνω Φύγε στ' αλήθεια στο ζητώ το λάθος μου άσε να κάνω δρόμος που φτάνει ως εδώ ούτε λεπτό παραπάνω Μ' ένα σεντόνι σαν τον τρελό μακριά θα φύγω για να προλάβω την μαύρη νύχτα και το θεριό σαν μπουρλοτιέρης να ανατινάξω Φυγε στ΄ αλήθεια να με βρω μια μέρα ακόμα δεν χάνω τον χρόνο απόψε σταματώ ούτε λεπτό παραπάνω Φύγε στ' αλήθεια στο ζητώ το λάθος μου άσε να κάνω δρόμος που φτάνει ως εδώ ούτε λεπτό παραπάνω1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Την κουρδάει πριν τη χαϊδέψει. Παράλειψις , αλλά λόγω Covid-19 κρατήσαμε χαμηλό αριθμό συμμετεχόντων, αποστάσεις και μέχρι δύο άτομα μέσα στο εργαστήρι. Next time θα γίνει νωρίτερη ειδοποίησις!1 βαθμός
-
Νταξ ασούμε, αυτό με ξεπερνάει. Να φτιάχνεις κιθαράκλες δηλαδής, και να τις παγαίνεις μετά στον μάστορη να στις κουρδάει ασούμε.1 βαθμός
-
Όχι αρχηγέ μου μου πλΕγωνεις την καρΝτια.... Στον αεριΖμο της ΜΙ είναι ΟΛΑ τα λεφτά.1 βαθμός
-
Καταρχάς, ένα μεγάλο ευχαριστώ στα Πνοή & Νύξη Heavy Industries and session studios για μία ακόμη κιθαροφιλοξενία!!! Φαντάζομαι θα παιχτεί ανάλογο Post, οπότε δεν θα επεκταθώ. Στο θέμα μας και όπως ...τόνισα και στο event _ανόητο μπλαζέ ύφος on_ έχοντας παίξει την Flying V Του Jimi, αυτή μου φάνηκε πάρα πολύ καλή _ανόητο μπλαζέ ύφος off_ ? Μου άρεσε το παχύ μανίκι και το παιχτability του οργάνου γενικώς. Οι χαμωbuckers έκατσαν καλά στα single coil αυτιά μου, με παχο/Jazzο_αλλα με definition-βραχνάδα καθαρά και τσιρίδα/μαγκιά/δάγκωμα στη βρωμιά. ...με ένα σετάκι μεγαλύτερο gauge χορδές για να μην ...αερίζεται η Μι, πιστεύω θα είσαι super. Συγχαρητήρια Κε Argytar. Πάλι έπιασες ένα θέμα και το έκανες ...με τα κρεμμυδάκια ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ενας μεγάλος. Μια μεγάλη συνέντευξη με σοβαρές κουβέντες Μετά το 40 λέει πολλά για το πού πάει η μουσική και πως πρέπει να αντιμετωπιστεί σήμερα.1 βαθμός
-
Φοβερό τραγούδι και όντως φανταστικό αποτέλεσμα στην παραγωγή. Δεν έχω ακούσει πολύ Scofield, μπήκε στη λίστα. Εγώ θα το πάω αρκετά αλλού, αλλά επειδή μιλάμε για reference tracks και έκανα πρόσφατα παρόμοιες σκέψεις, έχω πρόχειρη την απάντηση γιατί άκουγα ξανά όλη τη δισκογραφία του συγκεκριμένου καλλιτέχνη και σκέφτηκα ότι το συγκεκριμένο τραγούδι είναι πραγματικά reference track για παραγωγή progressive metal. Είναι τραγούδι από το concept album του Devin Townsend "Z²". Το album ουσιαστικά μιλάει έναν εξωγήινο, τον Ziltoid, ο οποίος θέλει να καταστρέψει τη Γη. Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι φανταστικό από πλευράς παραγωγής γιατί έχει μέσα της Παναγιάς τα μάτια (100 κιθάρες, μπάσο, synths, τις φωνές του Devin, τη χορωδία, drums, κλπ) και όλα έχουν ακριβώς το χώρο που πρέπει, όλα ακούγονται, όλα έχουν ρόλο στο κομμάτι και ενώ είναι μια πολύ dense σύνθεση, καταφέρνουν όλα και παραμένουν καθαρά. Θεωρώ τρομερά σημαντικό το γεγονός ότι ο Devin χρησιμοποιεί όλα αυτά τα μέσα για να πει μια ιστορία και όχι απλά για να γεμίσει χώρο ή να ακουστεί "ψαγμένος". Κάνει συχνά streams στο Twitch και δείχνει πώς δουλεύει, τον θεωρώ πραγματικά ιδιοφυή.1 βαθμός
-
Δεν ήξερα πως έχεις τέτοιο σχήμα. Και μάλιστα ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είμαι εντυπωσιασμένος, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟ και άμεσα βλέπω και τα άλλα του καναλιού. ΕΥΓΕ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 βαθμός
-
Άσε γιατί έχουμε και αλλονΑ αΦτοκρατωρ εδώ μέσα και μάλιστα με πιστοποίηση ? Ετσι και πάρει πρέφα ότι σΦετΕριζομΕ τον τίτλο του την έχω την γαλέρα εξασφαλιΖμενη ? Ήταν ωραία κιθαρα "γκαρνταρόμπας" ,με επίσης εξαιρετικά καθαρά , απλά άλλου τύπου. Δεν την "φοράς" κάθε μέρα στη δουλειά αλλά για γάμους,βαπΤυσεις και λοιπές κοινωνικΑι εκδηλώσεις καλό είναι να σου βρίσκεται μια ποικιλία στον οπλοβαστο.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00