Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      1426


  3. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1827


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/20/20 σε όλα

  1. Εδώ μπορείτε να βάζετε ηχογραφήσεις/ παραγωγές που αποτελούν για σας σημείο αναφοράς για κάθε είδος μουσικής, φυσικά εξηγώντας το γιατί. Ηχοληπτικά reference tracks λοιπόν ανά είδος κατά την γνώμη σας. Για μένα, όσον αφορά στην jazz με κουαρτέτο (sax, κιθάρα, μπάσο, τύμπανα) είναι αυτό. Είναι φοβερό το πώς ακούγονται ακόμα και οι ψίθυροι από τα σκουπάκια στα τύμπανα. Επίσης, ακόμα και όταν παίζουν όλοι, ακούω τα όργανα πλήρως διαχωρισμένα, με απίστευτες δυναμικές, ακούω ακόμα και την σιωπή ανάμεσά τους. Για μένα αυτή η ηχογράφηση/παραγωγή είναι έμπνευση. Απόψης?
    5 βαθμοί
  2. "The Seville Concert" Ίσως,η καλύτερη ηχογράφηση, κλασικής κιθάρας.
    3 βαθμοί
  3. Kαποτε,λυκειοπαις,τον ακουγα και δεν την παλευα με τιποτα. Μολις ειχε βγαλει τα μεγαλα του χιτ,never gonna give you up κλπ. Ειδικα η φωνη του,ενρινη και μου ακουγοταν οτι τραγουδουσε "ψευτικα". Προσφατως,πριν κατι μηνες, ακουσα αυτο και με εστειλε. Αναιρεσα,για μια ακομα φορα οτι πιστευα και καταλαβα την ανοησια που με δερνει. Εξαιρετο σοουλατο κομματι,τοσο ωραιο τραγουδισμα και τι να λεμε .....γιγας ο ανθρωπος.
    3 βαθμοί
  4. Πνοή και Νύξη hard industries. Έγινε το ανάλογο crash test. Περιμένω να δω τι θα κάνω με το κρομμυδο-logo για να τραβήξω επίσημο κλιπάκι.
    3 βαθμοί
  5. Ενα κομμάτι αφιερωμένο στη μνήμη ενος παλιού καλού φίλου που χάθηκε πρόσφατα. Γραμμένο αποκλειστικά με stratocaster που ηταν και η λατρεμένη του κιθάρα....
    3 βαθμοί
  6. Καταρχάς, ένα μεγάλο ευχαριστώ στα Πνοή & Νύξη Heavy Industries and session studios για μία ακόμη κιθαροφιλοξενία!!! Φαντάζομαι θα παιχτεί ανάλογο Post, οπότε δεν θα επεκταθώ. Στο θέμα μας και όπως ...τόνισα και στο event _ανόητο μπλαζέ ύφος on_ έχοντας παίξει την Flying V Του Jimi, αυτή μου φάνηκε πάρα πολύ καλή _ανόητο μπλαζέ ύφος off_ ? Μου άρεσε το παχύ μανίκι και το παιχτability του οργάνου γενικώς. Οι χαμωbuckers έκατσαν καλά στα single coil αυτιά μου, με παχο/Jazzο_αλλα με definition-βραχνάδα καθαρά και τσιρίδα/μαγκιά/δάγκωμα στη βρωμιά. ...με ένα σετάκι μεγαλύτερο gauge χορδές για να μην ...αερίζεται η Μι, πιστεύω θα είσαι super. Συγχαρητήρια Κε Argytar. Πάλι έπιασες ένα θέμα και το έκανες ...με τα κρεμμυδάκια ?
    2 βαθμοί
  7. Σόρυ γιατρέ μου, αλλά δεν μπόρεσα ν΄αντισταθώ. ?
    2 βαθμοί
  8. @yameth Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Βοηθάει να είναι όλα τα σχετικά μαζεμένα σ΄ένα μέρος.
    2 βαθμοί
  9. Rainy roads, long roads, blues roads..... σπάνια να γράψω blues αλλά όταν εiμαι στο mood πιάνω την κιθ... εεε το πλήκτρο....
    2 βαθμοί
  10. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    2 βαθμοί
  11. Διότι τα πυκνωτικά μικρόφωνα δεν προτείνονται για live χρήση με λούπες λόγω του ότι είναι ευαίσθητα. Και όσα απο αυτά είναι για τετοια χρήση, ανήκουν στην ακριβότερη πλευρά στις γκάμες των κατασκευαστών.
    1 βαθμός
  12. Τις λούπες (φράσεις) θα τις ηχογραφείς εσύ ή θα φορτώσεις έτοιμες μέσω υπολογιστή;
    1 βαθμός
  13. Λοιπόν..... Εγώ αυτό που θέλω το looper είναι για αυτό ακριβώς που κάνει... λούπες. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ ξανά με το τεχνικό κομμάτι ούτε στο ελάχιστο και θέλω να μπορώ απλώς να λειτουργήσω το μηχανηματάκι... απλά και κατανοητά! Ευχαριστώ πολύ!
    1 βαθμός
  14. δυναμικό μικρόφωνο π.χ. Shure 58 ενισχυτή με ηχείο ή αυτοενισχυόμενο ηχείο Καλή διασκέδαση.
    1 βαθμός
  15. Ενας μεγάλος. Μια μεγάλη συνέντευξη με σοβαρές κουβέντες Μετά το 40 λέει πολλά για το πού πάει η μουσική και πως πρέπει να αντιμετωπιστεί σήμερα.
    1 βαθμός
  16. Μιας και ήρθε η κουβέντα σε κάποιο thread για τον Al Di Meola, να πετάξω και μια κακιούλα. Ρε παιδιά αν δεν ξέρετε τίποτα για τον Meola, πείτε ότι δεν έχετε ακούσει ποτέ το όνομά του καν, και δείτε το παρακάτω εξώφυλλο δίσκου από κάποιον καλλιτέχνη που είναι 61 χρονών, τι θα σκεφτείτε γι' αυτόν και για την μουσική του δίσκου? Εγώ πάντως θα σκεφτόμουν "στον χώρο σας με εχεμύθεια", "για ώριμες κυρίες που ψάχνουν συντροφιά" και άλλα τέτοια.
    1 βαθμός
  17. Νομίζω ότι οι adjustable έξοδοι δίνουν διαφορετικά mA σε διαφορετικα Volt. To δικό σου αφού δίνει 500 mA στα 9 V, θα δίνει 375 mA στα 12 V και 250 mA στα 18 V, όπως και το zuma παρακάτω. (9*500=12*375=18*250=4.5W)
    1 βαθμός
  18. Υποτίθεται πως όντως ανά 30 χρόνια αλλάζει και μια ¨γενιά", γι αυτό. Ειδικά στα αυτοκίνητα στα οποία υπάρχει διεθνής και ενιαία καταγραφή- καταχώρηση των ιστορικών , το όριο ναι είναι τα 30 έτη (λίγα αν με ρωτάς, πιστεύω πως τα ιστορικά θα έπρεπε να θεωρούνται άνω των 40+ , μη σου πω και 50 ετών). Το ίδιο όντως ή 30κονταετία είθισται να τηρείται και γενικά για όλα. Από την άλλη, δεν θα μπω στο αλυσιτελές παιγνίδι τι είναι καλλίτερο το cd, το βινύλιο, το mp3 , το Flac ή μπομπίνα. Για εμένα είναι όλα καλά, το καθένα με τα προτερήματα του και με την ιστορία του (που με εξιτάρει πάρα πολύ) . Έχω την τύχη να έχω πολλά παλιά μηχανήματα, παλιό αυτοκίνητο .......παλιά ρούχα, που μπορώ να τα χαίρομαι και να τα απολαμβάνω συγχρόνως με τα σύγχρονα . Το cd ειδικά εμένα μου θυμίζει τα 90’s που τη θεωρώ ίσως την καλλίτερη δεκαετία (μαζί με τα 60’s), και δεν θα το απαρνηθώ ποτέ.
    1 βαθμός
  19. Δεν το ήξερα αυτό, αν και δεν εκπλήσσομαι. Προσωπικά, προτιμώ όταν Paco και Mac παίζουν οι δυο τους. Πριν μερικά χρόνια έβγαλε ο Mac ένα cd/dvd από το live τους στο Montreaux το 1987, το οποίο είναι απίστευτο. Απίστευτο....
    1 βαθμός
  20. Ντάξει, τα περί αμπαλοσύνης είναι δικά σου. Επιπλέον, δεν μίλησα για θέματα μίξης-δεν κατέχω-αλλά για θέματα ενορχήστρωσης. Και, πέραν της πλάκας, αν θέλεις να στήνεις τα κομμάτια όπως το κάνεις-που, φαντάζομαι αυτό θέλεις και όντως έχουν μια συγκεκριμένη ταυτότητα "δικιά σου"-θεωρώ πως θα πρέπει να κοιτάξεις λίγο το θέμα της διαφοροποίησης μελωδίας-συνοδείας(δηλαδή των αρπισμών) ως προς το ηχόχρωμα: υπάρχουν πολλά πράγματα με παρόμοιο ήχο, στριμωγμένα σε μικρό χώρο, που διεκδικούν την προσοχή του ακροατή. Αν οι αρπισμοί ήταν, ξέρω γω, στην ακουστική ή αν τα θέματα τα έπαιζε κλαρίνο, θα υπήρχε αρκετή διαφοροποίηση ώστε να βγαίνει η μελωδία μπροστά χωρίς δυσκολία. Και κάτι ακόμα-αυτό που έχει σημασία είναι πρωτίστως το θέμα, η μελωδία. Εχεις μια τάση να τους βγάζεις πολύ μπροστά, λες και είναι κάτι πολύ σημαντικό-δεν είναι, είναι δευτερεύον στοιχείο, συνοδευτικό. Βέβαια, και αυτό είναι πολύ σημαντικό, τίθεται το ζήτημα του προσωπικού οράματος, της "καλλιτεχνικής άποψης" που είπε και ο φίλος τις προάλλες. Επ΄αυτού δεν έχω κάτι να πω, αλλά το σχόλιο σου για μία από τις μεταγενέστερες εκδοχές του κομματιού σε σχέση με το πιάνο που "ήταν δυνατό στην μίξη", με κάνει να πιστεύω πως μάλλον ακούμε τα πράγματα πολύ, πολύ διαφορετικά. Εκείνο που δεν είναι θέμα άποψης είναι το ότι τα τύμπανα πρέπει να παίζουν στο μέτρο που είναι το κομμάτι. Ναι, θα μου πεις, αλλά τι γίνεται αν θέλω να το κάνω επίτηδες, δεν μπορώ να έχω, ξέρω γω, πολλυρυθμίες κλπ κλπ. Φυσικά, φτάνει να γίνεται με πρόθεση και να επικουρείται και από άλλα στοιχεία στο τεμάχιο, ώστε να μην ακούγεται σαν λάθος. Και, εν πάση περιπτώσει, μιλάμε για ροκ μπαλάντα και έχουμε μια γενική εικόνα για το τι περιμένουμε να ακούσουμε και τι όχι.
    1 βαθμός
  21. Όχι δεν μου ακούγεται καλύτερο. Στα αυτιά μου η πρώτη μίξη είναι και η καλύτερη, απλώς είπα να ακολουθήσω τις συμβουλές σου και του Σπύρου.... οπότε να πως φτάνουμε στην αμπαλοσύνη!
    1 βαθμός
  22. να βάλουμε μερικά πράγματα στη θέση τους. Αν μια μονάδα θέλει 600 και το τροφοδοτικό δίνει έως 500, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν θα παίξει, δηλαδή θα υπάρξει σιωπή. Το άμεσο θα είναι να ακούγεται βόμβος έντονος, στη συνέχεια υπερθέρμανση και αν επιμένουμε αργότερα κάτι μπορεί να χαλάσει ανεπανόρθωτα. Εκτός βέβαια αν είναι τοσο καλά σχεδιασμένο και έχει ακριβώς οριακά τα εξαρτήματα για 500 και κάποια ασφάλεια ώστε να διακόπτει πάνω από τα 500. Τώρα, κατα τα άλλα. Για όλα τα σχετικά θέματα με τροφοδοσίες που αφορούν γενικότερα όλα τα μέλη του νοιζ, υπάρχει ο γνωστός και αυστηρός κανόνας του Ωμ. Αυτός λέει για την περίπτωση της ισχύος ότι W=V.I Δηλαδή η ισχύς είναι το γινόμενο της τάσης και της εμπέδησης (impedance) αυτό που λεμε συνήθως ρεύμα ή ένταση ρεύματος. Και οι μονάδες είναι οι απλές που ξέρουμε Watt, volt, ampere. Τώρα το συγκεκριμένο λεει ότι δίνει 3 εξόδους των 9 με μέγιστο 300ma (λέει πιό κάνει individually isolated, αλλά έχω υποψία ότι δεν είναι individually capable για 300....δική μου υποψία). Ας πάμε παρακάτω. Εχουμε 9voltΧ0.3Α= 2.7W. Αρα με 3 τέτοιες πάμε σε 2.7Χ3=8.1 Α Τώρα αυτό που αφήνει στη θολούρα παρακάτω είναι ότι σε 3 εναλλακτικές τάσεις (9, 12, 18) σου δίνει δυο εξόδους των 500mA. Αν είναι 2Χ9Χ0.5=2Χ4.5=9W Αν είναι 2Χ12Χ0.5=2Χ6=12W Αν είναι 2Χ18Χ0.5=2Χ9=18W ! (δηλαδή αν βαλεις 2 18άρια τέτοια τελείωσε το τροφοδοτικό, έφτασε στο αμήν) . Διότι παρακάτω λέει ότι η μέγιστη ισχύς που μπορεί να δώσει είναι 18W. Και το ίδιο το τροφοδοτικό τροφοδοτείται από μετασχηματιστή 12Χ2Α=24W. Δηλαδή αφήνει για τον εαυτό του και χαλαρή λειτουργία 6W. Βλέπω συνεπώς θέμα να μπορεί να υποστηρίξει πλήρως όλες τις εξόδους και αποκρύπτει το γεγονός ότι κάποιες δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται. Το λέει δηλαδή συγκαλυμμένα με το max ισχύς 18W. Τι γίνεται τώρα στις εξόδους. Αν τις φουλάρουμε όλες έχουμε 8.1 + 18 = 26.1 Βλέπουμε δηλαδή ότι αφ ενός είναι ξεπερνάμε το 24 της εισόδου και καλώς κάνει και σου λέει ώπα μέχρι 18 θα ζητήσεις, αλλά στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε πχ να μείνεις με απαιτήσεις 9 ή 12 και ποτέ 18 volt από τις ισχυρές εξόδους ή να περιορίσεις ανάλογα εξόδους. Στα τροφοδοτικά τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ό,τι μπαίνει βγαίνει, με κάτι να χάνεται στο δρόμο και όσο πιο πολύ περιθώριο έχεις τόσο πιό άνετα και πιό καθαρά θα παίξουν οι συσκευές. Τα δυο δικά σου γαϊδούρια πετάλια θέλουν ξεκάθαρα 13και βατ. Και επαναλαμβάνω ότι οι λάμπες και τα ψηφιακά που έχουν πάνω μεγάλους επεξεργαστές 24 ή 32 μπιτ τραβάνε πολλή ισχύ. Δεν ξέρω αν έχεις το μανίσιο των πεταλιών να δοκιμάσεις. Αλλά θα έψαχνα (εάν μπορούσες να επιστρέψεις πίσω αυτό) γιά κάτι με σίγουρα μεγαλύτερη αρχική συνολική ισχύ και μεγαλύτερη με αέρα για κάθε πετάλι για κάθε έξοδο. Πχ λέει το πετάλι σου 600 με 12 θα κοίταζα σίγουρα για 1000άρι. Αυτά με έχει διδάξει η εμπειρία μου στα ηλεκτρονικά. (έκανα κάτι διορθώσεις στις πράξεις ! σόρρυ...ξαναδιαβάστε προσεκτικά)
    1 βαθμός
  23. Αν καταφέρει ο Κινέζος και φτιάΣει b bender σε αυτή την τιμή νομίζω ότι θα πρέπει να τον προσλάβεις αρχι-καντιλαναφτη στην ανανεωμένη και τούρμπο τσαρτζνΤ Αγία Σοφια της αυτοκρατορίας σου.
    1 βαθμός
  24. Με μεγαλύτερο (αν δεν κάνω λάθος) του Meola, ο οποίος κατάφερε να κάνει ακόμα και τον ήρεμο Paco έξω φρενών, με αποκορύφωμα ένα συμβάν σ' ένα αεροδρόμιο, που όρμηξε και χτύπησε τον Meola. Αυτό νομίζω ήταν και το τέλος αυτού του trio.
    1 βαθμός
  25. Με αυτό που έχω συνημμένο εδώ είναι... Δεν ξέρω εάν είναι καλύτερη ή χειρότερη, αλλά είναι! Τα τύμπανα στην αρχή και μέχρι το πρώτο ξέσπασμα με παίδεψαν και τελικά άφησα τα παλιά, σχεδόν..... Το ξέρω ότι είναι βαρετά αλλά δοκίμασα ότι έχω σε 12/8, αλλά και άλλους ρυθμούς, στο ezdrummer και τίποτα δεν κολλούσε. Σε αυτήν την βερσιόν προσπάθησα να μην είναι παραπονεμένες οι κιθάρες.... Υ.Γ. Έκανα και χρήση του ""Photis' Guitar Arpeegio De-Emphasizer""... με φάγατε!? Sunny days 3.mp3
    1 βαθμός
  26. Πολύ ωραία εκτέλεση-από εκείνη την παράξενη reunion περιοδεία. Δεν τα πήγαιναν καθόλου καλά μεταξύ τους αυτοί οι δύο, κάτι απολύτως εμφανές όταν έπαιξαν στον Λυκαβηττό. Ήμουν μπροστά στη σκηνή-με το κασετοφωνάκι δίπλα στα πόδια του Mac-και η ένταση ανάμεσα τους ήταν πολύ έντονη. Το παίξιμο, βέβαια, ήταν καταπληκτικό-ειδικά του Mac και του Paco. Το φλαμένκο είναι από τις μεγάλες αγάπες του Mac, από τότε που ήταν πιτσιρίκι. Έχει μιλήσει πολλές φορές για το πόσο τον σημάδεψε όταν άκουσε μια άλλη του μεγάλη αγάπη, τον Miles, να κάνει το Sketches Of Spain. Και, σίγουρα , η σχέση του με τον Paco, με τον οποίο υπήρξαν στενοί φίλοι, τον επηρέασε. Φυσικά, όπως και με την άλλη του μεγάλη αγάπη και επιρροή, την Ινδική μουσική, χρησιμοποιεί όλα τα στοιχεία με τους δικούς όρους.
    1 βαθμός
  27. Διαμαντάκι. Ότι είπε και ο @gmoukou .
    1 βαθμός
  28. Είσαι σίγουρος πως σιγοτραγουδούσες αυτήν την μελωδία και όχι το Desafinado? ?
    1 βαθμός
  29. Φοβερό τραγούδι και όντως φανταστικό αποτέλεσμα στην παραγωγή. Δεν έχω ακούσει πολύ Scofield, μπήκε στη λίστα. Εγώ θα το πάω αρκετά αλλού, αλλά επειδή μιλάμε για reference tracks και έκανα πρόσφατα παρόμοιες σκέψεις, έχω πρόχειρη την απάντηση γιατί άκουγα ξανά όλη τη δισκογραφία του συγκεκριμένου καλλιτέχνη και σκέφτηκα ότι το συγκεκριμένο τραγούδι είναι πραγματικά reference track για παραγωγή progressive metal. Είναι τραγούδι από το concept album του Devin Townsend "Z²". Το album ουσιαστικά μιλάει έναν εξωγήινο, τον Ziltoid, ο οποίος θέλει να καταστρέψει τη Γη. Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι φανταστικό από πλευράς παραγωγής γιατί έχει μέσα της Παναγιάς τα μάτια (100 κιθάρες, μπάσο, synths, τις φωνές του Devin, τη χορωδία, drums, κλπ) και όλα έχουν ακριβώς το χώρο που πρέπει, όλα ακούγονται, όλα έχουν ρόλο στο κομμάτι και ενώ είναι μια πολύ dense σύνθεση, καταφέρνουν όλα και παραμένουν καθαρά. Θεωρώ τρομερά σημαντικό το γεγονός ότι ο Devin χρησιμοποιεί όλα αυτά τα μέσα για να πει μια ιστορία και όχι απλά για να γεμίσει χώρο ή να ακουστεί "ψαγμένος". Κάνει συχνά streams στο Twitch και δείχνει πώς δουλεύει, τον θεωρώ πραγματικά ιδιοφυή.
    1 βαθμός
  30. Κάθε Σεπτέμβριο που ο καιρός ψυχραίνει, πιάνω τον εαυτό μου να ξαναγυρίζει πίσω στην βάση του. Ψάχνω χαμηλόφωτα μπαρ γεμάτα καπνίλα, με κάποιους μουσικούς που είναι ικανοί να κάνουν τους θαμώνες να ξεχάσουν ότι πίνουν φτηνό ουϊσκυ, είναι ικανοί να τους ξεσηκώσουν.
    1 βαθμός
  31. Συλλυπητήρια για; το φιλαρακι σου και τον τιμησες με τον πιο ωραιο τροπο
    1 βαθμός
  32. Μπράβο πρωτα απο ολα γαι την κινηση να θυμάσαι τον φιλο σου με αυτον τροπο. Ειναι πολυ τιμητικο και για τους δυο αυτο που έκανες. Ωραία και χαλαρο κομμάτι.
    1 βαθμός
  33. Ως φανατικός οπαδός των facts,των αριθμών και των τεκμηριωμένων στοιχείων δεν μπορώ παρά να υποκλιθω ?
    1 βαθμός
  34. Νίκο λέει ξεκάθαρα Note: the total output load may not exceed 18W Included cables: Αρα με 9 volt έχεις συνολικά 2000 mA. 18=2X9 Αρα σηκώνει 2 φορές 1000mA με 9 volt. Εχουμε το ένα 12Χ0.5=6 watt To άλλο 12Χ0.6=7.2 watt. Περισσεύουν για τις άλλες εξόδους οριακά 4.8 watt. εξ άλλου στο κουτί του το ρεύμα που παίρνει το ίδιο το τροφοδοτικό είναι 12Χ2=24, λογικό καθώς κάποιο ποσοστό θα πάει σε θερμότητα και σίγουρα πρέπει να παίρνει παραπάνω από όσο δίνει. Εχει 3 των 9 των 300 και 2 max 18 των 500. Αυτό είναι 3 Χ 9 Χ0.3= 3Χ2.7=8.1 και 2Χ18Χ0.5=2Χ9= 18 18+8.1=26.1 Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Ειναι πολύ αισιόδοξα. Από 24 δεν μπορείς να πάρεις 26.1 Αλλωστε λενε μαξ 18 που είναι λογικό. Δεν ξέρω ποσο τραβάει το κουρδιστήρι, το άλλο τραβάει ψίχουλα, αλλά εγώ ένα πετάλι με 12αχ7 που έχω έχει τροφοδοτικό 9 στα 1300mA. Γενικά οι λάμπες θέλουν ρευματάκια.
    1 βαθμός
  35. Εισαι μαλλον οριακα. Τα δυο 12αρια τρώνε ηδη τουλάχιστον 13.2 watt απο τα 18 και το ενα λέει οτι θελει 600mA. Γενικα πετάλια με λαμπα θελουν ρευμα
    1 βαθμός
  36. Φυσικά και δεν είναι προφανές. Είναι στατιστικά και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΆ αποδεδειγμένο ότι η ΣΩΣΤΗ χρήση της μάσκας εμποδίζει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ τη διάδοση του ιού. Όπως είπα και παραπάνω καλό είναι να βουτάμε τη γλώσσα μας στο μυαλό μας πριν πούμε κάτι. Εν κράτος που επιτρέπει στην εκκλησία να κάνει.... χειρισμούς απλά δεν είναι κράτος. Έτσι κι αλλιώς οι δύο... αρρώστιες που καταταλαιπωρουν τους Έλληνες θρησκείες είναι (αριστερός σολιψισμος/κρατισμος και θρησκεία και μάλιστα σε συνδυασμό...) είναι οι βασικοί υπεύθυνοι για την κατάντια μας....όταν ζεις και πιστεύεις μόνιμα σε ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ κοΖμο είσαι καταδικασμένος. Σαφώς , όμως συνεχίζουν το προαιώνιο λάθος τους : ΑΝΈΧΟΝΤΑΙ τους μη σοβαρούς.
    1 βαθμός
  37. Ε όχι βέβαια. Το ακούω συχνά αυτό αλλά δεν μπορώ παρά να διαφωνήσω. Η ανθρωπότητα έχει περάσει πάρα πολλές πανδημίες, τις περισσότερες μάλιστα χωρίς να ξέρει τι τις προκαλεί. Η ανθρωπότητα μετρούσε εκατομμύρια νεκρούς και αναζητούσε απαντήσεις στην οργή του Θεού για τους αμαρτωλούς. Σκεφτείτε μια πανδημία του SARS COV-2 πριν από 100 χρόνια: Κάποια "πνευμονία" θα σκότωνε μαζικά χιλιάδες από τους λίγους υπερήλικες των 65+ ετών και κάποιους "σακάτηδες". Όλο αυτό χωρίς μέτρα προφύλαξης και "flattening the curve" (sic) θα κορυφωνόταν και θα τελείωνε πριν καλά καλά το παρατηρήσουν και δεν θα περνούσε ούτε στα ψιλά γράμματα της ιστορίας. Οι περιορισμοί στον τρόπο ζωής μας με την τρέχουσα πανδημία αντανακλούν πρωτίστως την αξία που δίνουμε σήμερα στην ανθρώπινη ζωή. Στην αναγνώριση της αξίας της ζωής των ηλικιωμένων. Η επιστήμη μας έχει δώσει τις συνθήκες διαβίωσης και περίθαλψης ώστε να ζούμε σχεδόν τα διπλάσια χρόνια (life expectancy) από ότι 100 χρόνια πριν. Και όταν ένας νέος ιός εμφανίστηκε τον Ιανουάριο, εντός λίγων ημερών αναγνωρίστηκε ότι πρόκειται για κάτι επικίνδυνο, εντός 3 μηνών είχε αναλυθεί γενετικά, είχαν προσδιοριστεί οι πρωτεΐνες του κελύφους και είχε γίνει κατανοητός ο μηχανισμός με τον οποίο μολύνει τα κύτταρα του ανθρώπου. Αναπτύχθηκαν και εξετάστηκαν εκατοντάδες διαφορετικές θεραπείες και αναπτύσσονται πάνω από εκατό εμβόλια. Κάποια θα είναι διαθέσιμα εντός 12 μηνών μετά την ανακάλυψη του ιού. Αυτά είναι επιτεύγματα που μας γεμίζουν περηφάνια. Είναι ημέρες θριάμβου του ανθρώπινου πνεύματος. Γιατί οι θεραπείες και τα εμβόλια αξιολογούνται με τις μεθόδους της επιστήμης. Δεν έχει σημασία αν ο Trump πίνει χλωροκίνη (επειδή έτσι γουστάρει) ή αν ο Πούτιν αναγκάζει τον Ρωσικό οργανισμό φαρμάκων να εγκρίνει εμβόλιο με κλινική δοκιμή 3 μηνών με 35 συμμετέχοντες. Οι θεραπείες που χορηγούνται και τα εμβόλια που θα προκύψουν θα προέρχονται από αυτούς που εδώ και δεκαετίες κερδίζουν μικρές και μεγάλες μάχες με σοβαρές ή λιγότερο σοβαρές αρρώστιες - όχι από τους πολιτικούς. Οι δε πολιτικοί που σκότωσαν (σχεδόν συνειδητά) τους πολίτες τους για χάρη μιας δογματικής οικονομικής πολιτικής μάλλον θα τελειώσουν πολιτικά. Ποια αλαζονεία λοιπόν? Ζούμε την πολυτέλεια της προστασίας της ανθρώπινης ζωής. Κερδίζουμε σιγά σιγά τη μάχη με την πανδημία. Και την κερδίζουμε με την ταπεινοφροσύνη της επιστήμης απέναντι στην έπαρση (κάποιων) παπάδων και κάποιων πολιτικών. Είναι άσχημες οι μέρες (και οι μήνες) αλλά ποτέ δεν υπήρξε καλύτερη εποχή.
    1 βαθμός
  38. 1 βαθμός
  39. Από ότι είδα είναι τελικά λεπτό , ή μάλλον "κανονικό" όπως της original. Έχει και τα απαίσια 6105 vintage tall frets... οπότε no from me. Κιθαρουκλα πάντως είναι σίγουρα και η τιμή απολύτως δικαιολογημένη: Μάνι Μάνι μόνο τo B bender κάνει 500 ευρώ,τα Spertzel 90, η Gotoh bridge 60 και η μαγνήτες 300 . 1000 ευρώ μόνο το hardware/ pickups χωρίς τα κΣυλα,τη βαλίτσα ,το βάψιμο ,τη συναρμολόγηση ,το σετ απ και φυσικά το Branding.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...