Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. blue

    blue

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5571


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/06/20 σε Αναρτήσεις

  1. Η αποκοπή (clipping) είναι το να κόψεις το πάνω ή το κάτω μέρος της κυματομορφής σου (ασύμμετρη) ή και τα δύο μαζί (συμμετρική). Αυτό το κόψιμο (δες εικόνες) κάνει έναν απλό παλμό πιο τετράγωνο. Ηχητικη μετάφραση: Ο τετραγωνικος παλμός περιέχει περισσότερες αρμονικες από έναν απλό (ο απλός περιέχει μια συχνότητα μόνο). Όσο πιο τετράγωνος ο παλμός τόσο περισσότεροι οι αρμονικοι και τόσο πιο κοντά έρχεται ηχητικά στο λευκό θόρυβο. Η συμμετρική φαζαρει γιατί προσθέτει και άρτιες και περιττες αρμονικές ενώ η ασύμμετρη δίνει πιο ήπια παραμόρφωση όπως κάνουν οι υπεροδηγημενες λυχνίες, δηλαδή μόνο περιττές αρμονικές. Μουσικά, οι άρτιες αρμονικές είναι διαστήματα οκταβας ενώ οι περιττές δημιουργούν αλλά διαστήματα με τη θεμελιώδη συχνότητα (επιθυμητά ή όχι). Έντονη αποκοπή δίνει ψηλής ταξης αρμονικές (τζιτζίκια). Συνήθως το σήμα πρωτα ενισχύεται και μετά κόβεται. Έτσι πχ ενα καθαρό booster που βρίσκεται πριν από ένα overdrive, έχοντας δυναμώσει το σήμα, όταν συμβαίνει η αποκοπή, ο παλμός γίνεται ακόμα πιο τετράγωνος και έτσι εξηγείται το γιατί το booster λειτουργεί σαν έξτρα παραμόρφωση σε αυτή τη σειρά ενώ μετά την παραμόρφωση δυναμώνει μόνο την ένταση του παραμορφωμένος σήματος.
    4 βαθμοί
  2. Νομίζω πως μπορείς πάρεις τηλέφωνα και να ρωτήσεις ο ίδιος. Η λίστα στούντιο είναι εδώ: https://agora.noiz.gr/category/studio/ Το Matrix στην Κυψέλη πάντως πιστευω πως κάνει.
    1 βαθμός
  3. Δεν έκλεψε από την Πρωτοψάλτη, από τον papercut έκλεψε που υπογράφει την σύνθεση.
    1 βαθμός
  4. Βρε εντάξει, αλλά να κλέψει από την Πρωτοψάλτη? Καμιά καλύτερη δεν βρήκε?
    1 βαθμός
  5. Αυτή η Janis ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ ρε παιδί μου. Ανατινάχτηκαν τα ηχεία.
    1 βαθμός
  6. Το ήξερα εγώ ότι αυτή η ρουφιάνα η Joplin από κάπου είχε ξεσηκώσει την εκτέλεση, αλλά δεν μπορούσα να βρώ από που. Ευχαριστώ Σπύρο μου.
    1 βαθμός
  7. Treloagori πολυ χαιρομαι που σε ξαναβρισκω εδω μετα απο τοσα χρονια!!! Ολα τα "καλα" τα αγοραζα απο σενα...τα δοκιμαζα...και μετα τα πουλαγα και εγω!! Να θυμηθω τον Dual Rec? Την φοβερη clasic player 60 sonic blue αν θυμαμαι καλα ? Κατι american strats parts...κλπ κλπ!!! Ειχα φτασει να εχω καμμια δεκαρια λαμπατους...και περισσοτερες κιθαρες! Οντας μετριος ...κουλος μαλλον ...μουσικος...ερασιτεχνης...εψαχνα τον τελειο τονο μεσα απο τα μηχανηματα που μου γυαλιζαν!!! Μετα στο modeling...Axe FX ...Kemper...και τωρα τελευταια Helix (το μικρο το Stomp)... Δεν γιατρευεται αυτο....και εφτασα 56 χρονων....και ακομα που και που ριχνω ματιες... Τα τελευταια χρονια βεβαια απλα μελεταω...και ειδα πως εκει ειναι ολο το ζουμι!!! Οταν μαθαινεις πραγματα...εξελισεις τεχνικες...και βλεπεις πως εστω και λιγακι βελτιωνεσαι..τοτε κρατιεται ζωντανο το ενδιαφερον για το οργανο και την μουσικη γενικοτερα! Το φορουμ το διαβαζω τακτικα και μαθαινω πραγματα απο τους φιλους που εχουν πολυ περισσοτερες γνωσεις...αλλα παντα κραταω και την δικια μου γνωμη απο την μικρη εμπειρια που εχω και εγω. Αυτο που με εχει βολεψει λοιπον εμενα ειναι ο πολυ καλος ενισχυτης ...και ολο το prossesing ...πεταλακια...modeling κλπ...οτι ο καθενας προτιμαει...και απο κιθαρες μια τιμια...στον μεσο ορο...αλλα καλοσεταρισμενη. Ειτε λαμπατος για τους φιλους του αναλογικου ηχου....ειτε solidstate με αναλογη καμπινα frfr...για μια πολυ καλη αναπαραγωγη του εκαστοτε modeler. Το ενισχυτικο κομματι δλδ εχω καταληξει πως ειναι το πιο σημαντικο! (μετα απο τα δαχτυλα του παιχτη)!!! Να εισαι καλα φιλε Παναγιωτη....και να ροκαρεις παντα!!!!
    1 βαθμός
  8. Πάει η φθινοπωρινή μου τουρνέ στα joints του ΜισΗσιπΕι όπου θα έδειχνα στα ΑμΑιρικανακια πως παίζεται το μπλουΖς. αΦτα ινε Μπίλντερμπεργκ. ΤΕΙ μας κρειβουν;
    1 βαθμός
  9. Οι ΗΠΑ θα αυξήσουν το κόστος των θεωρήσεων εισόδου (βίζα) ξένων καλλιτεχνών κατά σχεδόν 50%.
    1 βαθμός
  10. Ειναι πολυ υποκειμενικο ολο γιατι ο καθεις κανει τα λεφτα του ο,τι αυτος θεωρει αξιζει να τα κανει. With that being said τα τελευταια χρονια γερνω περισσοτερο προς μεσαιας-ψηλης τιμης οργανα γιατι ,συνηθως, εναι πιο κοντα σ αυτα που θελω. Αλλο αν μετα τα πειραζω απο προσωπικο βιτσιο. Εχω μια τελε classic 50s laquer με bare knuckles που ακουγεται πολυ καλυτερα απ την AV 52 reissue που ειχα και παιζει το ιδιο καλα. Ειχα αγορασει μια gibson les paul traditional την οποια πειραζα συνεχως για να την φερω εκει που θελω, τελικα ειχε κι ενα dead spot στην ταστιερα οποτε την εδωσα. Πηρα μια Custom shop 58 reissue les paul που απο το εργοστασιο ηταν ηδη πολυ καλυτερη (για τα δικα μου γουστα. Την πειραξα κι αυτη αλλα απο προσωπικο βιτσιο οπως ειπα). Ηταν καλυτερη απ την trad. Ηταν 1500 ευρω καλυτερη? Ισως οχι, αλλα ειναι μια κιθαρα στην οποια χαιρομαι να παιζω και με εμπνεει να γραφω. Αυτη η αισθηση δεν νομιζω οτι εχει "τιμη". Αν το budget σου, σου επιτρεπει να παρεις αυτο ΑΚΡΙΒΩΣ που θες χωρις να χρειαστει να τρως πετρες, παρτο. Γενικα οσο πιο ακριβα οργανα επαιρνα τοσο λιγοτερο τα πειραζα. Τωρα αν για καποιο λογο δεν φτανουν τα χρηματα γι αυτο, υπαρχουν, πλεον, πολλες εναλλακτικες. Το σημαντικο ειναι να παιζεις μουσικη. Σορρυ για το μεγαλο post ?
    1 βαθμός
  11. Εγώ έχω δουλέψει πολύ. Στοίχημα δεν θα εβαζα. (Αν συνυπολογίσουμε και το processing που μπορεί να υποστεί ο ήχος στη μιξη, βαδίζουμε στα τυφλά) Ψυχολογικό είναι το θεμα για τους περισσότερους. Τους περισσότερους ακροατές διευκρινιζω. Μόνο οταν παίζει κάποιος και ακούει από τα μεγάφωνα του ενισχυτή (επαναλαμβάνω στη σωστή ένταση), μπορεί να καταλάβει τη διαφορά.
    1 βαθμός
  12. Ε... Μεχρι να δεις τις πρωτες γρατσουνιές ειναι... Τ ο πρωτο nitro check στο σωμα και το headstock το πρωτο σημαδι απο το κοπανημα κατα λαθος στη γωνια του γραφειου...μετα θα σου περνούσε. Εγω απο την αλλη δε τις λυπάμαι καθολου ουτε θα κολλησω επειδή η κιθάρα είναι ακριβή για τις ικανοτητες μου.(δηλαδή αν δεν ειμαι 1.90 μελαχρινός με πρασινα ματια δεν θα πρεπει να φορεσω πχ ενα ακριβό κοστουμι;)Σίγουρα δεν κανουν τα ρασα τον παπα αλλα αν ο πάπας δεν ξερει το πάτερ ημων δε σημαινει οτι δεν πρεπει να φοράει ακριβο ρασο.... Σημαίνει οτι πρεπει να μαθει το πάτερ ημων!!! Ολες οι παρακατω κιθάρες μου ανήκουν στην κατηγορια not for sale.... Αλλη ήταν η πρωτη μου κιθάρα Αλλη φτιάχτηκε απο διάτρητη πλάτη ψυγειου Αλλη μου έφαγε για κανα μήνα τα χέρια με το σκαλιστηρι Και η αλλη είναι one of a kind.... Αν καποια μου την κλεψουν η τη χασω δε θα μπορεσω να την αντικαταστησω... Οχι το παιξιμο τους η τον ήχο τους.... Αλλά αυτο που κουβαλανε... Ειναι ολες τους επιπλα.... (Ασχετα αν ταυτόχρονα ειναι και εργαλεια επειδή παιζουν μια χαρα) απο την αλλη η Γκιμπσον δε λεω είναι γαμω τα εργαλεια και αυτή που μου βγαζει σε κάθε live το φιδι απο την τρυπα αλλα μια χαρα πωλείται στη σωστη τιμη.Κανένα συναισθηματικο δεσιμο μαζί της. Ο ακριβος υπαλληλος μου αποφοιτος ΑΕΙ ειναι και μου κανει μια χαρά μια δουλεια που θα μου έκανε και αποφοιτος λυκείου .
    1 βαθμός
  13. H διαφορά ενισχυτή κιθάρας απο αυτόν του μπάσου έγκειται μόνο στην προενίσχυση. Αν έχεις προενισχυτή ήδη πχ μια πεταλιέρα ή ένα Kemper, τον συνδέεις σε ένα οποιονδήποτε ενισχυτή και κάνεις χρήση του τελικού σταδίου. Ηδη ανέφερα παραπάνω πως το EQ θα έχει επιλογές παραμετροποιημένες για μπάσο. Εμείς τα πρίμα - μπάσα θα τα χρησιμοποιήσουμε είτε καθόλου είτε κατα το δοκούν γιατί δεν θα επηρεάζουν τις συχνότητες που αφορουν την κιθάρα. Φυσικά αναφέρομαι μόνο σε κεφαλή. Το μεγάφωνο είναι πιο ειδικό ως προς το όργανο και γι αυτό οι κατασκευές combo είναι καθαρά για κιθάρα ή μπάσο.
    1 βαθμός
  14. Καλά εδώ επέζησα από τη συναυλία των Ramones στο CBGB στον Μαρσαλακο θα κολλήσω; Ε; Ε; ΔΕΝ ΑΚΟΥγΩ. ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΗΔΕΝ!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...