Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/05/20 σε όλα
-
Έχετε το προνόμιο να ακούσετε το latest κομμάτι του Άρχοντα του Variphrase, του Shogun των Synthesizers, του Τελευταίου Σαμουράι των VST, του μεγάλου, του απόλυτου, του πανέμορφου και πανίσχυρου εκκεντρικού καλλιτέχνη, του cos_dr Με αυτό λοιπόν το κομμάτι που δούλεψα έτσι για το χαβαλέ τα δυο τελευταία βράδια μέχρι να ψοφολογήσω για να σηκωθώ νωρίς το πρωί να πάω να δουλέψω για τα ψίχουλα που μας πετάνε πλέον και μας βρίζουν κιόλας γιατί δεν υπάρχει πια το λεγόμενο δίκαιο του εργάτη, αντικαταστάθηκε από το δίκαιο του εργοδότη ο οποίος παραδόξως ενώ έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι πλέον, αργοπεθαίνει και αυτός και μαρτυρά σε ένα αδυσώπητο και αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον, πασχίζοντας όχι για την ανάπτυξη, αλλά για την επιβίωσή του και την ρύθμιση των δυσβάστακτων χρεών του, εύχομαι σε όλους μας καλό χειμώνα με υγεία και πολλή μουσική. Όλη η επεξεργασία ήχων/δειγμάτων έγινε στο λατρεμένο μου Roland V-Synth και η εγγραφή/μίξη έγινε στο Sonar Χ3 Producer. όποιος θέλει φυσικά μπορεί να πει απόψης. Πάντως δεν μπορείτε να πείτε. Τουλάχιστο στην χρήση και τον προγραμματισμό του Roland V-Synth έχω ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Πρέπει να μου δώσουν τίτλο από τη ROLAND, ε? χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Καλό χειμώνα και να είμαστε καλά!!!!!5 βαθμοί
-
Η άποψη μου έχει αλλάξει 500 φορές. Είναι κλισέ αλλά όλα είναι θέμα συνθηκών: Στις κιθάρες αν δεν παίζεις "έξω" σε λάιβ ή δεν γράφεις για δίσκους δεν υπάρχει λόγος να καταλάβεις ποτέ γιατί υπάρχουν αναβαθμισμένα εργαλεία, από ενισχυτές μέχρι καλώδια και ποτς. Στο χαλαρό παίξιμο για την ηρεμία μου περνάω σούπερ με τον φτηνό ενισχυτακο μου και δεν τον αλλάζω με τίποτα. Και η ακουστική μου έχει καταλήξει να είναι μια φτηνή παρλορ. Αράζω ώρες αλλά σπάνια κρατάω τρακς που έχω ηχογραφήσει με αυτά. Το κριτήριο μου για το αν ένα όργανο είναι καλό είναι μόνο να είναι κουρδισμενο και να γράφεται ωραία (μεγάλη κουβέντα). Σε άλλα ηλεκτρονικά όργανα όποτε ανεβαίνω κατηγορία τιμής αποζημιώνομαι στο έπακρο, εκεί υπάρχει σοβαρός διαχωρισμός σε παιχνίδια και όργανα. Το ίδιο για εξοπλισμό ηχογράφησης (φυσικά). Όμοια με άλλους, τα λεφτά που έχω μετανιώσει είναι πετάλια για tone shaping (με όσα έχω δώσει θα μπορούσα να είχα πάρει τοπ ενισχυτη) ή "περίεργα" πετάλια που ψευτοκανουν αυτό που κάνει καλά το φτηνότερο συνθ ή δωρεάν vst. Δε μετάνιωσα λεφτά που χάλασα σε πετάλια που μου έφτιαχναν το σήμα όταν έπαιζα λάιβ, αλλά όταν σταμάτησα να παίζω τα πούλησα γιατί δεν είχαν καμία χρήση σε home studio καταστάσεις. Άρα το ερώτημα αν κάνεις τη δουλειά σου με φτηνά πράγματα απαντιεται με την ερώτηση "ποια ακριβώς είναι η δουλειά σου?"4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ειναι πολυ υποκειμενικο ολο γιατι ο καθεις κανει τα λεφτα του ο,τι αυτος θεωρει αξιζει να τα κανει. With that being said τα τελευταια χρονια γερνω περισσοτερο προς μεσαιας-ψηλης τιμης οργανα γιατι ,συνηθως, εναι πιο κοντα σ αυτα που θελω. Αλλο αν μετα τα πειραζω απο προσωπικο βιτσιο. Εχω μια τελε classic 50s laquer με bare knuckles που ακουγεται πολυ καλυτερα απ την AV 52 reissue που ειχα και παιζει το ιδιο καλα. Ειχα αγορασει μια gibson les paul traditional την οποια πειραζα συνεχως για να την φερω εκει που θελω, τελικα ειχε κι ενα dead spot στην ταστιερα οποτε την εδωσα. Πηρα μια Custom shop 58 reissue les paul που απο το εργοστασιο ηταν ηδη πολυ καλυτερη (για τα δικα μου γουστα. Την πειραξα κι αυτη αλλα απο προσωπικο βιτσιο οπως ειπα). Ηταν καλυτερη απ την trad. Ηταν 1500 ευρω καλυτερη? Ισως οχι, αλλα ειναι μια κιθαρα στην οποια χαιρομαι να παιζω και με εμπνεει να γραφω. Αυτη η αισθηση δεν νομιζω οτι εχει "τιμη". Αν το budget σου, σου επιτρεπει να παρεις αυτο ΑΚΡΙΒΩΣ που θες χωρις να χρειαστει να τρως πετρες, παρτο. Γενικα οσο πιο ακριβα οργανα επαιρνα τοσο λιγοτερο τα πειραζα. Τωρα αν για καποιο λογο δεν φτανουν τα χρηματα γι αυτο, υπαρχουν, πλεον, πολλες εναλλακτικες. Το σημαντικο ειναι να παιζεις μουσικη. Σορρυ για το μεγαλο post ?2 βαθμοί
-
Εγώ έχω δουλέψει πολύ. Στοίχημα δεν θα εβαζα. (Αν συνυπολογίσουμε και το processing που μπορεί να υποστεί ο ήχος στη μιξη, βαδίζουμε στα τυφλά) Ψυχολογικό είναι το θεμα για τους περισσότερους. Τους περισσότερους ακροατές διευκρινιζω. Μόνο οταν παίζει κάποιος και ακούει από τα μεγάφωνα του ενισχυτή (επαναλαμβάνω στη σωστή ένταση), μπορεί να καταλάβει τη διαφορά.2 βαθμοί
-
"Nαι θα δουλεύει, αλλά θα είναι σαν να μη δουλεύει". Παίσιος.2 βαθμοί
-
Ε... Μεχρι να δεις τις πρωτες γρατσουνιές ειναι... Τ ο πρωτο nitro check στο σωμα και το headstock το πρωτο σημαδι απο το κοπανημα κατα λαθος στη γωνια του γραφειου...μετα θα σου περνούσε. Εγω απο την αλλη δε τις λυπάμαι καθολου ουτε θα κολλησω επειδή η κιθάρα είναι ακριβή για τις ικανοτητες μου.(δηλαδή αν δεν ειμαι 1.90 μελαχρινός με πρασινα ματια δεν θα πρεπει να φορεσω πχ ενα ακριβό κοστουμι;)Σίγουρα δεν κανουν τα ρασα τον παπα αλλα αν ο πάπας δεν ξερει το πάτερ ημων δε σημαινει οτι δεν πρεπει να φοράει ακριβο ρασο.... Σημαίνει οτι πρεπει να μαθει το πάτερ ημων!!! Ολες οι παρακατω κιθάρες μου ανήκουν στην κατηγορια not for sale.... Αλλη ήταν η πρωτη μου κιθάρα Αλλη φτιάχτηκε απο διάτρητη πλάτη ψυγειου Αλλη μου έφαγε για κανα μήνα τα χέρια με το σκαλιστηρι Και η αλλη είναι one of a kind.... Αν καποια μου την κλεψουν η τη χασω δε θα μπορεσω να την αντικαταστησω... Οχι το παιξιμο τους η τον ήχο τους.... Αλλά αυτο που κουβαλανε... Ειναι ολες τους επιπλα.... (Ασχετα αν ταυτόχρονα ειναι και εργαλεια επειδή παιζουν μια χαρα) απο την αλλη η Γκιμπσον δε λεω είναι γαμω τα εργαλεια και αυτή που μου βγαζει σε κάθε live το φιδι απο την τρυπα αλλα μια χαρα πωλείται στη σωστη τιμη.Κανένα συναισθηματικο δεσιμο μαζί της. Ο ακριβος υπαλληλος μου αποφοιτος ΑΕΙ ειναι και μου κανει μια χαρά μια δουλεια που θα μου έκανε και αποφοιτος λυκείου .2 βαθμοί
-
Προσωπικά απάντησα στο thread νομίζοντας ότι μιλάμε για ακριβό εξοπλισμό ο οποίος απεδείχθη μη-λειτουργικός - είχε θέματα στην πορεία και η τιμή του δεν δικαιολογούσε το να έχει αυτά τα θέματα. Τώρα το να ''απομυθοποιήσουμε'' ένα π.χ. πιστοποιημένο, custom shop όργανο και να λέμε αν και κατά πόσο τα πιο φθηνά είναι κοντά σε αυτό, δεν έχει νόημα. Αυτός που παίρνει ένα custom shop όργανο με τα AAAAA flame καπάκια, τα σερτίφικεϊτς, τα βραζιλιάνικα ξύλα κτλ δεν το παίρνει γιατί πιστεύει ότι είναι 5 φορές καλύτερο από το standard ή 20 φορές καλύτερο από το αντίστοιχο κινέζικο, αλλά το παίρνει γιατί έτσι. Επίσης, ειπώθηκε πριν, απομυθοποίηση είναι να σου χαρίζουν ένα από τα δυο και εσύ να επιλέγεις το κινέζικο. Άλλωστε, τα περισσότερα από τα όργανα που έχουμε είναι αποτέλεσμα επιθυμίας και όχι ανάγκης(δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά που να λέει ''ωχ ρε γμτ, έχω ΑΝΑΓΚΗ το τάδε custom shop όργανο αλλιώς δεν μπορώ να βγάλω το λάιβ...). Συνοψίζοντας, δεν υπάρχει κάτι να απομυθοποιήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις, το ακριβό πάντα (σχεδόν) θα είναι κάτι προσεγμένο και ανώτερο (έστω και υπερτιμολογημένο), και είναι για κάποιον που το επιθυμεί έτσι και καλά κάνει να το επιθυμεί...2 βαθμοί
-
God sure is in the house!2 βαθμοί
-
Πριν 6 χρόνια έγραφα..: "Χιλιογραμμένα progressives, ρυθμοί και μελωδίες, από rock & roll μέχρι hard rock και easy listening music! Μου βγήκε "λίγο" μεγάλο, 5.21 sec, αλλά γούσταρα την όλη διαδικασία, οπότε...... Έχει μερικά λαθάκια, αλλά δεν πειράζει.." Είπα να το ψιλοφτιάξω πάλι το άσμα και να το ξανανεβάσω, πέρασαν και έξι χρόνια από τότε που το έγραψα και το πρωτοανέβασα.... Γιατί; έτσι χωρίς κάποιο ειδικό λόγο! Εντύπωση μου έκανε το πόσο πολύ κρατούσα τότε τα σόλο.... Γέρασα..1 βαθμός
-
Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο. Εσύ πρέπει να δηλώνεις συμμετοχή σε κάθε διαγωνισμό (εγχώριο και διεθνή) και να παίρνεις την φανέλα σπίτι σου. Εξαρο-οχταρο-δεκάρι από τα λίγα. Μέχρι και σέντρε μπακ (που έλεγε κι ο Αλέφαντος) παίζεις. Και βάζεις και σεντερφορίσια γκολ. Μπράβο ρε Κώστα. Πώς το χτίζεις ρε μάστορα έτσι όμορφα .... Α, ξέχασα, μου άρεσαν και οι στίχοι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έχετε το προνόμιο να ακούσετε το latest κομμάτι του Άρχοντα του Variphrase, του Shogun των Synthesizers, του Τελευταίου Σαμουράι των VST, του μεγάλου, του απόλυτου, του πανέμορφου* και πανίσχυρου εκκεντρικού καλλιτέχνη, του cos_dr. *Μην τρελαθούμε κιόλας. Κατέβασα βρακιά. Είναι σούπερ αυτό που άκουσα!1 βαθμός
-
αν για όλα αυτά θες δυο μέρες, εγώ θέλω δυο μήνες.... μεγάλη διαφορά στήθους. Είσαι δεινός παίκτης. Αν ήσουν Θεσσαλονίκη θα σε είχα στριμώξει κανονικά. Υποκλίνομαι.1 βαθμός
-
Ε και να ξερες ποσοι κιθαριστες ζηλευουν τα κολπα που κανεις με τα κουμπακια... Κομματαρα....1 βαθμός
-
Ναι. Εννοείται. Εγώ ξέρω τι λέω. Είμαι πεφωτισμενις άνθρωπος με γνώσεις, γούστο και καλαισθησία. Άμα λέω κάτι, ισχύει. Είναι αλήθεια.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νομίζω ότι το λέω ξεκάθαρα αυτό,όχι μόνο μεταξύ τρανζίστορ και λαμπατου αλλά και μεταξύ λαμπατων,οι λαμπατοι ενισχυτές που ανέφερα έχουν τρομακτικές διαφορες ΜΕΤΑΞΥ τους στα καθαρά .1 βαθμός
-
Του απαντησες οτι δεν ειναι δοκιμος τροπος τα ακουστικα. Γιαυτο και εαν ακουσει με ακουστικα δεν θα καταλαβει ουσιαστικη διαφορα με ss ή κανα καλο software. Αυτο ακριβως του λεω και εγω, οτι στα καθαρα, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ, δεν ακουω ιδιαιτερη διαφορα, φορωντας ακουστικα. Διδω την απαντηση που θελει να ακουσει το παλικαρι. Κατα τα αλλα, ειναι και εγω μελος του κομματος "Λα.Μπα Φορ Εβερ" και μαλιστα σε ειχα ψηφισει στις τελευταιες εκλογες ?1 βαθμός
-
Eνταξει ρε SF τωρα υπερβαλλεις. Όταν συγκρίνεις τα καθαρα ενος λαμπατου δε θα συγκρίσεις τα καθαρά του Mesa Mark V η του Fender Twinn reverb με τον.... Gorilla των 5ε (Έκλαψα όταν το διαβασα γιατί ετυχε να ερθει κιθαριστας σε audition με gorillaκι... Πιο πειστικα δεν εχω ξανακουσει ενισχυτης να αναπαριστά την..... ΠΟΡΔΗ!!!) Θα συγκρινεις πχ με τον JC-120... Kαι μετα είναι τι θες.Αν θες ηχο sultans ο jc-120 δεν κανει αν θες τα καθαρά των Metallica τοτε ο JC-120 είναι μονοδρομος.Και για να απαντησω στον gkourmoul1... Φυσικά και θα καταλαβεις διαφορες στα καθαρά λαμπας τρανζίστορ αλλα σε ποιοτικα μηχανηματα και απο τις δυο κατηγοριες καλύτερο ειναι αυτό που σου ταιριάζει εσένα.1 βαθμός
-
Δεν γνωρίζω κάποιον λαμπατο ενισχυτη κιθάρας με έξοδο ακουστικών. Πάντως έτσι κι αλλιώς τα ακουστικά δεν είναι και ο πλέον δόκιμος τρόπος να ακούσει κάποιος τον ήχο ενός λαμπατου ενισχυτή κιθάρας μια και το μεγάφωνο,η καμπίνα και ο τελικός ενισχυτής (τα ακουστικά συνήθως συνδέονται με τον προενισχυτη) παίζουν τεράστιο ρόλο. Αν είναι να ακούς μόνο με ακουστικά τα software amp simulations είναι μονόδρομος. Ε ναι σίγουρα. Είναι γνωστό ότι τον ήχο στις ηχογραφήσεις του Hank Marvin τον βγάζεις και με Gorilla amp των 5 ευρώ ? Επειδή μας διαβάζει και κοΖμος καλό είναι να προσέχουμε τι γράφουμε.1 βαθμός
-
Με ακουστικα δεν εχω ακουσει ποτε, απευθειας, απο ενισχυτη. Μεσω καρτας ηχου, κανοντας εγγραφες, ακουω συχνα. Θεωρω οτι στα καθαρα δεν θα καταλαβεις ουσιαστικες διαφορες. Στα βρωμικα ισως καταλαβεις περισσοτερες. Γενικοτερα, αλλο ο ηχος απο το ηχειο του ενισχυτη και αλλος απο τα ακουστικα.1 βαθμός
-
Θεουλης o Scott. Παρεμπιπτοντως ο Moοre ελεγε σε μια συνεντευξη οτι παιζει ο ιδιος ολες τις κιθαρες στο κομματι και ο Gorham δεν εχει βαλει νοτα. Στο βιντ ομως δινει ρεστα. Kαι το αποκατω απο εκεινη την ιδια περιοδο του Black rose. Δεν το συμπεριελαβαν ομως στο δισκο και δεν κυκλοφορησε ποτε επισημα.1 βαθμός
-
Για εναν επαγγελματια ειναι περισσοτερο "εργαλεια". Για εναν μερακλη ερασιτεχνη ειναι περισσοτερο "οικογενεια".1 βαθμός
-
Γεια και χαρά σε όλους. Bedroom rocker εδώ. Από τα χέρια μου έχουν περάσει κάμποσα όργανα κι αρκετός εξοπλισμός. Καλώς ή κακώς δεν είχα εξ αρχής την δυνατότητα να αλλάζω συχνά κιθάρες και πριν κάνω οποιαδήποτε αγορά το έψαχνα (κι ακόμα το κάνω). Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τελικά είμαι έρμαιο της συνήθειας. Ξεκίνησα με μία vintage v6 και με τα χρόνια της άλλαζα ότι δεν μου άρεσε πάνω της. Σιγά σιγά πέρασα από fender (μεξικάνες κι αμερικάνες), χειροποίητες strat κτλ αλλά πάντα μετά από λίγο καιρό κατέληγα να μελετάω και πάλι με την vintage. Έτσι έσπρωχνα το οποιοδήποτε άλλο όργανο είχα προσφάτως αποκτήσει και παρέμενα με την αρχική μου επιλογή. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι η αρχική μου επιλογή ήταν η καλύτερη, απλώς την έχω συνηθίσει και μου κάνει. Με ταν καιρό επίσης συνάντησα το εξής πρόβλημα. Τα σουπερ boutique όργανα δεν τα βγάζω συχνά έξω από την θήκη τους. Ναι, ωραία φάση το brazilian rosewοod, το αερο παλαιωμένο μαόνι και 1000 x A flame mapple αλλά αν μου γρατζουνιστεί κάπου θα κλαίω όπως τότε στη β δημοτικού που ο κολλητός μου, μου έκανε άσχημο τάκλιν (m@l@k@ Βάγγο, δεν το'χω ξεχάσει)?. Οπότε από ένα σημείο και μετά δεν το αντιμετωπίζω ως όργανο αλλά ως έπιπλο. Μην παρεξηγηθώ, δεν μετανιώνω την οποιαδήποτε ακριβή αγορά μου, απλώς λέω σε κάποιον που σκέφτεται να το επιχειρήσει ότι το να έχεις ένα top self όργανο θέλει μια διαφορετική φροντίδα και αυτό σε αποτρέπει από το να ασχολείσαι διαρκώς μαζί του. Για ενισχυτές πηγαίνοντας προς τα πάνω μόνο θετική εξέλιξη είναι. Σίγουρα όμως θεωρώ οτι σπατάλησα αδίκως χρήματα για πολλά πεταλάκια τα οποία τα αγόρασα επειδή τα είδα σε ένα ωραίο βιντεάκι στο youtube ή τα άκουσα σε rig φίλου κάποια στιγμή ενώ στην ουσία ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ!!! Πιο έξυπνο θα 'ηταν αυτά τα χρήματα να τα είχα επενδύσει σε μαθήματα μουσικής. Στερνή μου γνώση, να σ'είχα πρώτα!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι βαφτίζουμε overprized κάτι που εμάς δεν μας άρεσε/αρέσει/βολεύει κι όχι κάτι που όντως είναι έτσι. Kαι υπό αυτό το πρίσμα δεν βοηθάει καθώς οι απαιτήσεις και οι δυνατότητες τιυ καθενός, απεχουν πολύ. Πρόσφατα ειχα την ευκαιρία να δοκιμάσω κιθάρα με Tom Holmes επάνω. (600-700$/set μεταχειρισμένοι). Ήταν οι καλύτεροι PAFs που άκουσα ποτέ; Ναι. Είναι οι καλύτεροι PAFs στον πλανητη; Δεν ξέρω, δεν έχω παίξει με όλους. Είναι 300€ καλύτεροι από ένα σετ Bare Knuckles? Όχι. Είναι overhyped? Θα έλεγα όχι, αφού επιλέγει να φτιάχνει μαγνήτες με συγκεκριμένο ρυθμό την ώρα που έχει περισσότερη ζήτηση από αυτή που μπορεί να καλύψει.1 βαθμός
-
Από τη δική μου εμπειρία, το 50% του εξοπλισμού που έχω δοκιμάσει και συγκρίνει, επαληθεύει τη ρήση "ότι πληρώνεις παίρνεις". Το 15% είναι λίγο πιο ακριβό από αυτό προσφέρει. Το 15% είναι λίγο πιο φτηνό. Το 5% είναι ανεξήγητα πολύ ακριβό. Και ένα 15% είναι ανεξήγητα πολύ φτηνό. Κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις τιμές που επικρατούσαν πριν το 2000 Όπου δεν υπήρχε vfm εξοπλισμός. Στην καλύτερη περίπτωση είχες ένα 20% "ότι πληρώνεις παίρνεις". Και το υπόλοιπο 80% ήταν από ακριβό έως ανεξήγητα πολύ ακριβό. Οι Κινέζοι και ο Τόμαν έβαλαν τάξη στην αγορά.1 βαθμός
-
Εεεεπ τι έχουμε εδώ; Μου χτύπησε alert για θέμα που παρακολουθώ...και είπα να σας τσεκάρω μήπως προωθείτε πάλι κανένα GuitarRig, Rockinger κιθάρες και Tonelab! ? Τα φιλιά μου!1 βαθμός
-
Αφού ειπώθηκε κι αυτό, να διαχωρίσω κι εγώ κάποια πράγματα. Δεν είναι μόνο τα εργαλεία και τα έπιπλα. Είναι και οι φίλοι/κολλητοί. Κατά καιρούς είχα απ' όλα αυτά. Όχι τόσα πολλά εργαλεία, όσο κολλητούς και έπιπλα. Φίλοι/κολλητοί είναι η SG και η Greg Bennett AV-3 (Les Paul style) από ηλεκτρικές, καθώς και η Greg Bennett Jz-3 από σκάφη. Σε αντιδιαστολή, είχα και μια Les Paul standard του 2005, που άνοιγα την θήκη, την έβλεπα, και την έκλεινα. Όμως δεν ήταν για να μην την "χαλάσω", την έδινα σε όλους τους φίλους που ερχόταν σπίτι. Όλοι έπαιζαν μ' αυτή, εκτός από μένα. Ήταν γιατί δεν πίστευα ότι μου άξιζε ένα τέτοιο όργανο. Για μένα ήταν "έπιπλο", δεν θα την έπαιρνα ποτέ για δουλειά. Αλλά δεν ήταν ο φίλος/κολλητός μου, που θα περνούσα πολλές ώρες μαζί του. Απλά δεν της άξιζα.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00