Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/19/20 σε όλα
-
Kαλημερες! Ειχα παρει προ πολλού καποια parts για upgrades και μιας που ήρθε η ωρα να αλλαξω χορδές τα εκανα κι αυτα. Θα μου πεις... "Μια παλιο travel Harley Benton των 80 e είναι... Τι σοι upgrades να κανεις και γιατι;"Ελα ντε... Γιατι μετα τα τοσα καστομαρισματα σε ολες μου τις κιθάρες ωστε να παιζουν και να δείχνουν οπως θελω.... Έπρεπε να το κανω και σε αυτη... Και ας ειναι απο ολα τα παιδια η πιο ΚΟΝΤΗ.... την αγαπάμε το ιδιο. Οποτε εχουμε και λεμε. Της εβαλα προενισχυση Fishman preamp blend 201 ώστε απο ακουστικη να γινει... Ηλεκτροακουστική. Brass nut Brass pins Brass saddle Gold tuning pegs Eριξα απο 12ρες σε 10ρες ernieball Eτριψα με 1000ρι γυαλοχαρτο το headstock προσεκτικα μεχρι να φύγει μονο το sealer και το waterslide decal αλλα οχι το χρωμα. Μετα ξαναπέρασα transparent ματ δυο χερια ολο το headstock να "γεμισει" το σημειο που ειχε το παλιο logo... Τριψιμο ενδιαμεσα και there you go.Toποθετησα το αρχικό μου και το 1980 (year of birth) Παιζει πολύ πιο ευκολα αφου εριξα απο 12ρες σε 10ρες.... Εφυγε και αυτο το τρίξιμο που ειχαν οι δωδεκάρες στα bends και αφου εκανα το αρχικό stretch στις χορδές δεν μπορω να πω οτι ξεκουρδιζει (πιο γρηγορα απ οτι πριν με τις 12ρες... γιατι γενικα αραιά και που θελει να χεις το νου σου για μικροκουρδισματακια. ) Πραγματι έχασε λιιιιιγο όγκο αλλα κέρδισε τεράστια ευκολία παιξίματος. Μια τενεκεδιλα και resonatorίλα που βγάζει ειναι περισσοτερο απο τα brass parts που εβαλα ομως... Το ηξερα απο πριν και το επεδίωξα. Γενικα κάποιους μηνες μετα ειμαι ευχαριστημένος κρατούσα μικρο καλάθι αλλα... Μια χαρα. Παραπανω απ οτι περίμενα.4 βαθμοί
-
Προχθες εβλεπα αυτό και ειπα να το κανω στην Strat Plus μου μια και τα locking tuners,το roller nut & το 2 point trem της κρατανε το κουρδισμα όπως ο Ερντογκαν την εξουσια...? ειχα καιρο να παιξω με floating tremolo & πρεπει να πω ότι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ πολυ... και λογω των επιπλεον δυνατοτητων που δινει οσο και λογω του feel που εχει η κιθαρα ,πιο "βουτυρενια" και Ζεξυ... ενω ο ηχος της έγινε και πΓιο strat (φλώρεψε κι αλλο δηλαδη ? μια και έχασε αρκετο sustain αλλά πήρε περισσότερο "αερα" & attack ) ΕΣΕΙΣ τι προτιματε?2 βαθμοί
-
Floating, είναι στοιχείο του ήχου της ακόμα και όταν δεν το πειράζεις. Αν είναι να παίξουμε με κούτσουρο παίζουμε και με την τέλε (που φτουράει και περισσότερο)2 βαθμοί
-
Στις κιθαρες με τρεμολο παντα το εχω floating. Για μενα, δεν εχει νοημα να εχω κιθαρα με τρεμολο και να εχω να υπολειτουργει ή ολοτελα blocked. Οσο για το εαν το χρησιμοποιω, δεν το αγγιζω καθολου σχεδον. Μου αρεσει η αισθηση στο παιξιμο, και απλα θελω να υπαρχει διαθεσιμο.2 βαθμοί
-
Εύκολο είναι. Βάζεις το χέρι στην τσέπη και βγάζεις ένα εικοσάρικο. Μετά το αποχαιρετάς για πάντα, και πνίγοντας μέσα σου τον πόνο του αποχωρισμού, το δίνεις, ενώ ένα δάκρυ θα κυλάει αργά στο μάγουλό σου.2 βαθμοί
-
Το mastering ,αν και υπάρχουν και εξαιρέσεις που ο ίδιος...μικτης κάνει και το mastering ,καλό είναι κατά τη γνώμη μου να αφήνεται σε τρίτους μια και έτσι εξασφαλίζεις και μια επιπλέον γνώμη αλλά και οπτική στο υλικό σου . Προσωπικά όλες τις παραγωγές που έχω κάνει και έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά σε τρίτους τις έχω δώσει για mastering. Θα πρέπει βέβαια να είσαι προετοιμασμένος και για , ευχάριστες αλλα και δυσάρεστες εκπλήξεις αν η οπτική του μαστερα διαφέρει δραστικά από την δική σου... Φαντάσου δηλ να έδινα για μάστερινγκ τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό στον MGs... σαν ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ από γραμμόφωνο θα μου την επέστρεφε ? για αυτό και την έδωσα σε μαστερα AντΡα, σωστό Μουστακλή που δεν φοβάται τα μπάσα τα βάρβαρα τα Τζαμαϊκανα ?2 βαθμοί
-
Kαλά καλά........ Όλο με κοροϊδεύετε? Τι μου έχετε κάμει.......................... Έχουμε τη φτώχεια μας, έχουμε και την καζούρα............... Για να μάθετε, ΄τωρα καθόμουν και από την τελευταία φορά που πόσταρα έγραψα αυτό και το ΜΑΣΤΕΡΑΡΗΣΑ κιόλας. Θα το προχωρήσω αλλά πείνασα και βαριέμαι. Πάρτε λοιπόν να μην με κοροϊδεύετε, ακούστε και μετά ελάτε να συζητήσουμε για τα θέματα ήχου που σας απασχολούν, να σας εξηγήσω εγώ πως γίνεται. Για πάρτη σας. Και άμα δεν σας αρέσει πείτε μου, εγώ δεν κομπλεξάρομαι. Ξέρω πως είμαι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. Και στο V-Synth και στα vst....... ΔΙΔΑΚΤΩΡ. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα cosdr summer 2020 preview mastered super wow.mp32 βαθμοί
-
Και μετά δε θες να ξανακούσεις το τραγούδι ποτέ γιατί με τόσες ακροάσεις το έχεις ΣΙΧΑΘΕΙ. Δεν το παθαίνω εγώ, ένας φίλος από τα Αγγλικά, δεν τον ξέρετε.2 βαθμοί
-
Ηi guys ! I am very happy to share with you a new web colaboration jam with some excellent musicians !!! Fotis Dovolis on the Bass Kοstas Anastasiadis on the Drums2 βαθμοί
-
Ναι είναι πολύ καλή σε όλα τα sets. Σκέψου εγώ, ο SF και ο dimsonic το χρησιμοποιούμε και παίζουμε και οι 3 εντελώς διαφορετικά πράγματα. Είναι πάρα πολύ versatile, ειδικά αν δώσεις λίγα παραπάνω χρήματα για πιο "εξειδικευμένα" sample packs. Και τα patterns του είναι πολύ καλά, με ελάχιστο πείραγμα κολλάνε αρκετά "πειστικά" με το υλικό που γράφω. Θα κολλούσαν και καλύτερα αν μπορούσα να σκεφτώ λίγο σαν drummer ?1 βαθμός
-
κοίταξε, για κάποιον που είναι πρωτάρης στα τύμπανα έχουν (σχεδόν) άριστο interface, αρκετή ποικιλία από τύμπανα και ήχους στο βασικό πακέτο και το ez2 προσφέρει αυτά που θες. Δηλαδή παραμετροποίηση και μεγάλη ευελιξία στο κόψε ράψε που σου δίνει δυνατότητα να φτιάξεις "δικό" σου pattern παίρνοντας κομμάτια από διάφορα που έχει που μπορει να μη σου αρέσουν. Θεωρητικά ό,τι κόψεις και ό,που το πας κολλάει άψογα. Φυσικά μπορεις να δουλέψεις είτε με stereo track όπως βγαίνει από default αλλά και να σπάσεις το σετ σε 8-10 tracks και να παίζεις μέχρι να βαρεθείς. Λίγο παλιά είχα θέματα με την επικόλληση σε μονά μέτρα, όπου μου χάλαγε τα επόμενα στο cubase αλλά αυτά νομίζω στο 5. Στο 10 δεν νομίζω να ξαναέγιναν. Φυσικά το βασικό πακέτο δίνει κάποιους ρυθμούς, ροκ, ποπ, λατιν, τζαζ, αλλά από εκεί και πέρα ψωνίζεις πακέτα με απίστευτα πράγματα, όρεξη νάχεις. (και λεφτά). Αλλά με το βασικό είσαι κύριος. Με το βασικό δούλεψα 3-4 χρόνια, πριν χρειαστώ να ψωνίσω επεκτάσεις. Το S3 φαντάζει ωραίο και δύσκολο, αλλά δεν νομίζω να έχω κουράγιο να ξαναστήσω τύμπανα ξανά για 30 κομμάτια ή παραπάνω που έχω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κοιτα στο 00:39 πως βαραει το ντο στα μπασα. Μιλαμε ακομη και σε αυτο ο ανθρωπος εχει μουσικότητα στο απειρο!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όσοι το έχετε floating το έχετε όπως οι Carl Verheyen/Jeff Beck? Δηλ. σε full σήκωμα μι-ημιτονιο, σι-τονος, σολ -Τριημιτόνιο?1 βαθμός
-
Στο κουπλε οι ιδεες ειναι ας πουμε δικές μου, αλλά το refrain το επαιξα οπως ο Πλεσσας απο μια εκπομπη του Παπαδοπουλου, με λιγα παραπανω jazz χρώματα, μολις ακουσα την αλλαγη απο Gm σε C7b9 εκατσα στο πιανο, σφεντονα πηγα!1 βαθμός
-
Τα Superior 3 είναι Ferrari , πρέπει όμως να ξέρεις και να την οδηγείς. Ενώ θα πρέπει να γνωρίζεις και από ντραμς (τις ηχητικές διάφορες δηλ. μεταξύ των διαφορετικών τύπων,μεγεθών των τυμπάνων και πιατινιων ) για να μη πελαγοδρομεις στο χάος... Τα EZ2 είναι πιο απλά για κάποιον που δεν έχει πείρα στη μίξη των τυμπάνων και είναι πιο "έτοιμα" στον ήχο.1 βαθμός
-
Ακούνε από αυτά τα Bluetooth βαρελάκια. Λουπον, μας έχω διαγωνισμό. . Θα κάτσουμε να μιξαρουμε και να μαστεραρουμε πολυκαναλο ήχο. Θα το βγάλουμε σε DTS και Dolby ATMOS. Στον νικητή δίνω ένα korg kontrol που μου έχει ξεμείνει και 20 ευρώ pocket money. Εγώ μια φορά το είχα προσπαθήσει αλλά δεν το έκαμα καλά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πάντως έχει το ενδιαφέρον του ότι κάθε τόσο εμείς κάνουμε σοβαρές κουβέντες για mastering, την ώρα που το 90% του κόσμου ακούει (όσο ακούει) από το ηχείο του κινητού ή το πολύ από τα ακουστικά του κινητού.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σοβαρά τώρα, dim νομίζω ότι δίνεις μεγαλύτερη σημασία απ' όσο θα έπρεπε στην εν λόγω διαδικασία. Και αυτό το λέω λόγω του μουσικού ύφους σου. Το mastering δεν θα σου αλλάξει τον ήχο κάποιου οργάνου, δεν θα σου διορθώσει της ατέλειες της μίξης, δεν θα επέμβει συχνοτικά σε ξεχωριστά tracks για να τους αλλάξει χαρακτήρα. Επεμβαίνει στο τελικό stereo αποτέλεσμα και μόνο (εκτός αν εσύ ζητήσεις κάτι άλλο). Έχουμε το στάδιο της ηχοληψίας (πηγές - ποιότητα ήχου από κάθε μια) Το στάδιο της μίξης (εντάσεις, εφφέ, κλπ) κανάλι - κανάλι. Τελείωσαν αυτά? Έχεις ένα αποτέλεσμα που χρειάζεται ίσιωμα στο σύνολο, και όχι στα επι μέρους στοιχεία του. Ένταση, συχνότητες, χώρος, συνολικά να είναι αποδεκτά και ομοιογενή. Αυτό που τις περισσότερες φορές περνάει στο tube για "μαγικό mastering", κλπ, αναφέρεται συνήθως σε εμπορικές παραγωγές, στις οποίες (λόγω της επανάληψης μουσικών χαρακτηριστικών) έχει τεράστια σημασία η παραμικρή λεπτομέρεια. Τώρα σε ένα κομμάτι που αλλάζει κάτι σε κάθε μέτρο ... τα βασικά και είσαι άρχοντας. Αλλά τα μέχρι του mastering στάδια να είναι ΟΚ πρώτα. Η γνώμη μου είναι ότι αν δεν καταφέρνεις να φέρεις τα πράγματα προς τα εκεί που θέλεις με τα plug ins, δεν σε σώζει ούτε το ακριβότερο hardware, γιατί αν δεν έχεις την γνώση να χρησιμοποιήσεις τα plug ins κατά το δοκούν, δεν θα την έχεις ούτε στο hardware, άσχετα με ποιο θεωρείς ότι έχει καλύτερο ήχο. Ηχολήπτης δεν είμαι, απλά χρησιμοποίησα κοινή λογική.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
άλλο αυτό. Μόλις απεκατέστησα τη λειτουργία του automap server. Αφού παράτησα το κομμάτι. Όσο το ήθελα δεν δούλευε. Κατάλαβες φίλε μου? Είτε αναλογικά, είτε ψηφιακά,. τα προβλήματα είναι σχεδόν ίδια άμα κάτσουν.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν χρειάζεται να δώσεις τόσα χρήματα. Στη θέση σου θα επικοινωνούσα με τον q pickups και να σου φτιάξει ένα low wound P90 set http://www.qpickups.com/1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σωστή ενορχήστρωση-αξιες-διαδοχικότητα-αρμονια, σωστή χρήση/διαμόρφωση compression/limiter και eq σε κάθε track ανάλογα με την φύση και τονική πρόοδο του οργάνου στη σύνθεση , σωστή χρήση reverb/delay και τοποθέτηση στη στερεοφωνία, σωστό send και return στα bus, track groups κλπ. σωστές εντάσεις στα track ανάλογα με το στυλ, το πλήθος και το είδος των οργάνων στην ενορχήστρωση και αφού όλα είναι εντάξει, τότε πάμε στην συνολική μίξη αφού αφήνουμε ένα περιθώριο για να δουλέψει το μαστερινκ και τα εργαλεία του, με συνολικό compression-eq-limiting-στερεοφωνική βελτίωση για να ισορροπήσουμε τα ακουστικά στοιχεία της και να βελτιστοποιήσουμε την αναπαραγωγή της στα διάφορα ηχητικά συστήματα και μέσα. Απλά πράγματα, γιατί παιδεύεστε? Τι δεν καταλαβαίνετε? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Διαφωνώ κάθετα ως προς το ότι δεν είναι ποιοτικό αποτέλεσμα αυτό των plugins (βλέπε λογισμικό). Ετσι κι αλλιώς τα μεγαλύτερα mastering houses στον κόσμο δουλεύουν με το Τα ειδικά ψηφιακά μηχανήματα διαθέτουν controllers για ευχρηστία και μετατροπείς σήματος για συνδεσιμότητα. Αυτό δεν τα κάνει καλύτερα αλλά εύχρηστα και αναπόφευκτα ακριβά. Το λογισμικό που χρησιμοποιούν είναι κοινό με τα plugins. Εξαρτάται βέβαια απο τις υλοποιήσεις της κάθε εταιρίας. Στα plugins, Controllers και μετατροπείς σήματος είναι ότι βαζεις στον υπολογιστή. Ισως και καλύτερους (απλό ποντίκι για όσους βολεύονται και φυσικά μια καλή κάρτα ήχου) αλλά οι hardware υλοποιήσεις συνήθως σου εγγυώνται ένα καλό επίπεδο. Οσο για τις αναλογικές με χαρακτήρα, εκεί έχεις να κάνεις με την απόκλιση των υλικών απο το αρχικό τους σχέδιο που προσδίδει αυτό το αποτέλεσμα. Ξέρω πως διαφωνούν πολλοί αλλά αυτή είναι η ορθολογική θέση μου. Δεν θελω να πείσω κανέναν άλλον. Οσο για το mastering να πω πως η ύπαρξη του σήμερα οφείλεται στα εξής: να ακούσει ένα δεύτερο και έμπειρο αυτί για πιθανές μικροατέλειες. να ρυθμίσει και να προετοιμάσει το υλικό για την πλατφόρμα που θα εκδοθεί. Τα μπάσα, πριμα, σουπερουαου ήχος και μεταξωτές κορδέλες τα φτιάχνεις στην μείξη. Το να λες πως κανεις και mastering στο υλικό σου δεν προσφέρει κάτι παραπάνω απο αυτο που έκανες στην μείξη, πέρα απο την έξτρα χαλιναγώγηση των δυναμικών και σταθμών ανάλογα με το medium που θα δημοσιευτεί / πουληθεί. My two cents. Ως συνήθως για να σκουπίζω την αστερόσκονη απο τα πράγματα.1 βαθμός
-
Στις περισσότερες περιπτώσεις στη ζωή βρίσκω πως η καλύτερη επιλογή όταν χρειάζεσαι κάτι (συχνά και η φθηνότερη μακροπρόθεσμα) είναι να το αναθέτεις σε επαγγελματία. Δε γνωρίζω βέβαια αν ο σκοπός είναι να έχεις μαστεραρισμένη τη δουλειά σου ή να μάθεις να κάνεις mastering - αν ισχύει το δεύτερο προφανώς η λύση του επαγγελματία δε σε ενδιαφέρει. Εντούτοις υπάρχουν τόσοι πολλοί επαγγελματίες και χρεώνουν τόσο λογικά που θα μπορούσες να το δεις ακόμα και σαν ένα reality check για το δικό σου επίπεδο. Ωραίος και ο αλγόριθμος, δοκιμάστηκε, τα συμπεράσματα σου τα έβγαλες, το να δοκιμαστείς απέναντι στη δουλειά ενος μαστερά με σάρκα και οστά φαντάζει ένα λογικό επόμενο βήμα.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00