Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/13/20 σε όλα
-
To make a story short.... είναι το πρώτο που ηχογράφησα ποτέ ψηφιακά, πάνε 12 χρόνια τώρα, στο αξιαγάπητο Boss br 600. Μεταφέρθηκε στο cubase και ήταν και το πρώτο που ανέβασα ποτέ για την παρέα του νοιζ. Το κομμάτι αυτό είναι ένας καλός μπούσουλας για το "πως να μην ηχογραφήσετε ένα κομμάτι". Με λίγα λόγια η διαδικασία ήταν η εξής. Εβαλα το drum machine του boss και άλλαζα ρυθμικά σχήματα παίζοντας πάνω του μπάσο με κάποιο εφέ. Εγραψα κάπου 15 λεπτά. Μετά έπεσε λίγο ψαλίδι και μετά μπήκε από πάνω κιθάρα σε διάφορες μορφές. Ετσι προέκυψαν 10-11 λεπτά η χαρά του αυτοσχεδιαστή. Επειδή χρειαζόταν θέμα σύνθεσα ένα που να κάθεται πάνω σε ένα βολικό σημείο του αυτοσχεδιασμού. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Μετά από αρκετά χρόνια και επεμβάσεις ώστε να διορθωθεί το λατρεμένο χάος, διότι υπήρχαν εκεί πράγματα που δεν θα έδιωχνα με τίποτα άσχετα αν είχαν άλλα θεματάκια, νομίζω ότι κατέληξα. Η τελευταία του έκδοση, μια γεύση της οποίας πήρατε πριν λίγες μέρες, έχει δώσει βάρος στο αγρίεμα της κιθάρας, ένα mini moog στο ύφος του μακαρίτη Keith Emerson, νέα τύμπανα καθώς επί 12 χρόνια είχαν μείνει τα μηχανικά του boss, πιάνο, και κατα προτροπή του SF ...vox continental. Κατα τα άλλα tele deluxe everywhere. Είναι αλήθεια ότι θέλει λίιγη δουλίτσα ακόμα στα τύμπανα, αλλά θα το κάνω αφού πάρω τις γνώμες σας, άλλωστε ό,τι λέτε το κρατάω σε ένα σημειωματάριο πάντα, για όταν μου περισσεύει χρόνος.4 βαθμοί
-
Ούτε πρόβα και δοκιμές να είχαν κάνει, δεν θα κατάφερναν τέτοιο smooth change!!!4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Στις περισσότερες περιπτώσεις στη ζωή βρίσκω πως η καλύτερη επιλογή όταν χρειάζεσαι κάτι (συχνά και η φθηνότερη μακροπρόθεσμα) είναι να το αναθέτεις σε επαγγελματία. Δε γνωρίζω βέβαια αν ο σκοπός είναι να έχεις μαστεραρισμένη τη δουλειά σου ή να μάθεις να κάνεις mastering - αν ισχύει το δεύτερο προφανώς η λύση του επαγγελματία δε σε ενδιαφέρει. Εντούτοις υπάρχουν τόσοι πολλοί επαγγελματίες και χρεώνουν τόσο λογικά που θα μπορούσες να το δεις ακόμα και σαν ένα reality check για το δικό σου επίπεδο. Ωραίος και ο αλγόριθμος, δοκιμάστηκε, τα συμπεράσματα σου τα έβγαλες, το να δοκιμαστείς απέναντι στη δουλειά ενος μαστερά με σάρκα και οστά φαντάζει ένα λογικό επόμενο βήμα.3 βαθμοί
-
Ξεκάθαρη δομή δεν σημαίνει απλά διαδοχική παράθεση μερών. Μιλώντας με όρους γλώσσας, αυτό δεν είναι μυθιστόρημα ή ποίημα, είναι λίστα για ψώνια. Ισως δεν το αντιλαμβάνεσαι 100% , αλλά το ότι ακολούθησες εδώ μια συγκεκριμένη στρατηγική, σε οδήγησε-έστω ενστικτωδώς-να χρησιμοποιήσεις σημεία στίξης που υπογραμμίζουν τα διάφορα συστστικά του κομματιού και το αναβαθμίζουν συνολικά ώστε-τουλάχιστον μια κατηγορία ακροατών με, ίσως, πιο απαιτητικές απαιτήσεις-να το θεωρούν όντως πολύ ωραίο κομμάτι. Φυσικά, ο καθένας πορεύεται με τον τρόπο του-ο οποίος συχνά είναι μια διαδοχή από λάθη που ίσως κάποια στιγμή οδηγήσουν στο μονοπάτι που έπρεπε εξαρχής να είχε πάρει, αλλά ίσως και όχι-εντούτοις θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις να καταλάβεις γιατί αυτό το κομμάτι υπερέχει θεαματικά όλων των προηγούμενων και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσεις σαν μοντέλο. Θεωρώ πως είναι αυτονόητο, όλα τα παραπάνω τα λέω απολύτως καλοπροαίρετα και αφού έχω ακούσει και αυτό και τα προηγούμενα πολλές φορές.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Βγηκαν τα αποτελεΖματα ? εχομεν και λΑΙμε αι συμεΤοχε των εξαιρετων συμφορουμητων που με τιμησαν: into: ενα "κομμενο" ριφ του @Τραμπαρίφας Αναποδες κιθαρες: ενα επισης πειραγμενο και κομμενο ριφ του @yannisp 30"-1.40: @mpamps 1.40-2.00: @yannisp 2.05-2.30: @Τραμπαρίφας 2.35-2.50: @gvour 2.50-3.15: @Τραμπαρίφας 3.25-3.45: @gvour σας μερσΩ ολΟΙ! noiz jam.mp33 βαθμοί
-
Αν δεν τα είχε γράψει ο ψηλός (και χαριτωμένος), αυτά θα έγραφα. Ακριβώς. Επίσης, μ' αυτό το κωλοdelay στα ρυθμικά (και όχι μόνο) μου θυμίζεις τον superfunk. Δεν ξέρω αν είναι η ορθοτέρα των επιλογών. Τα κακόφωνα μέρη της κιθάρας δεν μ' άρεσαν στην αρχή. Σε 2ο όμως τα βρήκα ευφυή.2 βαθμοί
-
Πωλείται σε άριστη κατάσταση. Χαχαχαχαχα https://www.facebook.com/groups/113956042034891/permalink/3087627811334351/2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Θα συμφωνήσω σε όλα με τον pipityri. Ισως να αφαιρούσα λίγο όγκο απο την κιθάρα με το εφε ή να ενορχήστρωνα διαφορετικά μιας και τα τύμπανα - μπάσο μάλλον υπολείπονται. Επίσης το να βάζεις δυο διαφορετικά modulation effects ταυτόχρονα όπως αναφέρεις πως έκανες πριν, δεν ενδείκνυται. Μπράβο Τζωρτζ!2 βαθμοί
-
Απολαυστικός όπως πάντα και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στον Γιάννη (JAM)!2 βαθμοί
-
Μαλλον δεν το εστειλα καλα παρκαρισμενο και ειμαι εξω στο χρονο,ποιος νοιαζεται ομως τελικα? Πταισματα. Ειναι εξαιρετο και μπραβο σε ολους σας παλικαρια. Τοσο καλα παιξιματα. Ομοιως στον ΣΦ και φχαριστουμε. Παντα τετοια ομορφα. ++2 βαθμοί
-
Καλησπέρα. Εκει που μαζεψα τα 400$ να την πάρω με ξυπνά η γυναικα μου: - Τϊ ώρα είναι ρωτάω? - 9:30 - Τι έτος ? - 2020 - Δεν είναι 1935 ? S*#t..... Anyway. Απο τις αγαπημένες μου.... και λόγω Burrell. Τι μπουζουκομπράτσο εϊναι αυτό πάντως!2 βαθμοί
-
Βάλε και κανένα 50άρικο τα μεταφόρια .... βγαίνει αλμυρή. Χωρίς τα μεταφόρια καλή είναι. Δεν πιστεύω να έχει και τέλος ταξινόμησης ..... Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δίνουνε κίνητρα λέει, στις ηλεκτρικές κιθάρες τίποτα?2 βαθμοί
-
Με αφορμή την κουβέντα που είχαμε νωρίτερα σχετικά με το κομμάτι του @gkourmoul1. Dreams, Fleetwood Mac. Εξαιρετικά πετυχημένο εμπορικά κομμάτι, από ένα θρυλικό LP. Δύο ακόρντα, ίδιος αρμονικός ρυθμός-με εξαίρεση το σημείο μετά το πρώτο chorus όπου έχουμε ένα ακόρντο ακόμα, στο σόλο της κιθάρας. Κατά τ'άλλα, τρία απολύτως διακριτά μέρη-verse, pre chorus, chorus-ενώ ένα από τα βασικά συστατικά, η αρμονία, παραμένει ίδιο. Τι αλλάζει? Στη μελωδία, στον ρυθμό, στην ενορχήστρωση? Τι όργανα παίζουν και πότε? Σε πιο beat μπαίνει η φωνή στα διάφορα μέρη του κομματιού? Τροφή για σκέψη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Advanced mucic. Φαντάζομαι το fusion να παϊζει και αυτος μαζί σου. Τρομερο duo. Δυστυχώς δεν προλάβαμε ενα Nozi jam κάπου στη μεση Αθηνας Θεσ/νικης ... Αλλά you never know......1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
καλά που σε είπα μην πεις για το ταμπούρο.... 1. Στην αρχή το θέλω έτσι στο κεφάλι, γιατί μετά έρχονται οι κιθάρες και θέλω να έχουν ξυπνήσει οι κοιμισμένοι που τους νάρκωσα με το πιάνο και το γουργούρισμα. 2. Το σημείο (-α) που είναι φορτωμένο το κομμάτι είναι εκεί που η κιθάρα παίζει το θέμα. Βασικά όταν το έγραψα δεν θυμάμαι τι είχα πάρει, σίγουρα ήταν πάνω από μια μπουκάλα 1.5 λίτρου κοκα κόλα, ήθελα κάτι που να είναι εξ-τρήμ, εξ-οργιστικό, εξ-ωτικό, εξω καρδιά και πάρτα όλα, και βρήκα έναν κατσικωμένο ήχο στο br(utal)600, είπα φύγαμε, έκλεισα τα μάτια, έβαλα την εικόνα του Mclaughlin στο νου και ό,που μας βγάλει. Όπως γράφτηκε τότε δυστυχώς δεν ξαναπαίζεται, το έπαιξα δυό φορές για το πρώτο μέρος, και μετά δυό ώρες αναγκάστηκα να το ξεπατικώσω νότα νότα για το β μέρος. Εκτοτε δεν ξαναπαίχτηκε. Το feel που βγήκε τότε δεν ξαναβγήκε ποτέ και συνεπώς δεν ήθελα να το πειράξω με τίποτα. Ετσι η σκέψη να το ξαναπαίξω ξεχάστηκε. Ισως άλλοι να μην καταλάβαιναν τίποτα, εγώ όμως θα υπέφερα. Η μόνη λύση ήταν να βελτιωθεί ο παλιοήχος του τότε. Ετσι το ανέλυσα σε midi, το πέρασα στο mini moog για να το συνοδέψω και έκανα μερικά ακόμα κόλπα στο άλλο κανάλι με feedback κλπ. Ήθελα να έχει μια ξετσιπωσιά αυτό το μέρος. Για να καθαρίσει έπαιξα πάρα πολύ με το edit και το eq των άλλων οργάνων. Σας είχα ρωτήσει σε ανύποπτο χρόνο πως να διορθώσω κάτι κλιπαρίσματα, καθώς όλο το πρώτο μέρος του μπάσου είναι κάργα κλιπαρισμένο, και περασμένο από pitch shifter, με αποτέλεσμα να έχει χαμηλό αλλά όχι καθ εαυτό μπάσο και να υπερισχύουν οι κιθάρες. Αλλο ένα χαρακτηριστικό που δεν ήθελα να χαλάσω. Επίσης δουλεύτηκαν αρκετά τα τύμπανα ώστε να μην πέφτουν αξίες πάνω στο θέμα και να αναπνεύσει λίγο. Θα παιδευτεί λίγο ακόμα, ανάλογα με το καινούργιο θα μάθω, εκτός από τα τύμπανα, αλλά νομίζω είμαι κοντά. Χαίρομαι που σου άρεσε.1 βαθμός
-
Εφόσον το zoom έχει line in, μπορείς να στέλνεις τον ήχο από το tascam στην κάμερα, οπότε δε χρειάζεται να συγχρονίζεις τίποτε μετά. Έτσι γράφω εγώ συνήθως, βίντεο στο zoom και ήχο κατευθείαν από πολυεφφε στο line in, οπότε δε μπλέκεις καθόλου με κομπιούτερ1 βαθμός
-
Με αυτη σου τη περιγραφη καταλαβα ακριβως την διαφορα αναμεσα στη δομη του παροντως κομματιου, και στη δομη των υπολοιπων. Με βρισκεις, πλεον, 100% συμφωνο. Να σημειωσω οτι στο παρον κομματι ειχα ακολουθησει τη συμβουλη του Σπυρου, δηλαδη να "αντιγραψω" ενα κομματι ως προς τη δομη του.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τα Trowerικά ήταν σούπερ (ίσως όχι τόσο από ήχο αλλά οι αλλαγές). Η lead κιθάρα όμως είναι από αλλού οπότε σκέψου πως θα το κάνεις βαρβάτο. Απλά μην βιάζεσαι.1 βαθμός
-
Γιώργο γιατί στο 1ο μέρος και στο τελευταίο τα τύμπανα (περισσότερο το ταμπούρο) είναι πιο χαμηλά από το μεσαίο; Άνοιξε το midi τους στο Daw και φέρε τις εντάσεις τους στα ίδια επίπεδα. Ίσως από τα καλύτερα σου.....1 βαθμός
-
Ειχα βαλει chorus μαζι με tremolo, και το αχρηστο reverb του cakewalk. Χθες βρηκα το πολυποθητο univibe, εκανα νεα μιξη και το ανεβασα.1 βαθμός
-
Επιτέλους έβγαλες το άλλο εφφέ που τα θόλωνε όλα. Και κράτησες και τις ωραίες αλλαγές στα ακκόρντα. Πολύ καλύτερο τώρα φυσικά. Όλα αυτά ..... αν θυμάμαι καλά .... και δεν γράφω μπαρούφες. Μπράβο Γιώργο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όχι φίλως, φτώχεια είναι να έχεις boss πεταλιέρα προ-βυζαντινής εποχής ασούμε. Να σαν κι εμένα ένα πράγμα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
όλο του ζουμί είναι στον Paul Franklin. Αν θυμάστε την συνεργασία του με τον Mark Knopfler1 βαθμός
-
μέχρι να μαζέψω τα φράγκα για την Mason sig λεω να βολευτώ με δαύτην https://www.thomann.de/gr/axe_heaven_fender_telecaster_rosewood.htm1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σου έχω και κάτι πιο ακραίο: "Φορητός εκγυμναστης δακτυλων για κιθαρίστες" https://smart.noiz.gr/details.php?id=460845 https://www.nakas.gr/prd/daddario-planet-waves-varigrip-ekgimnastis-daktilon ?1 βαθμός
-
Εν συντομία. Υπάρχουν δύο τρόποι, ο πρώτος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις τον εσωτερικό εγγραφέα του οργάνου και ο δεύτερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις κάποιο daw και μετά να εισάγεις αυτά που έγραψες στο daw μέσω midi ή μέσω αρχείου midi file. Ουσιαστικά γράφεις όπως θα έγραφες κάποιο μέρος του ρυθμού, για παράδειγμα κάποιο variation. Πρώτα θα συνδέεις το midi out από τον υπολογιστή ή την κάρτα midi στο midi in του οργάνου. Κάποια όργανα υποστηρίζουν midi over usb, οπότε σε αυτή την περίπτωση συνδέεις τον υπολογιστή με το όργανο μέσω usb. Αφού ορίσεις από τις ρυθμίσεις του daw να βλέπει το daw ως μονάδα ήχου το όργανο, ρυθμίζεις τα μέτρα που θες να είναι το pattern, επίσης ορίζεις στα track του daw τα midi κανάλια για το κάθε όργανο-ήχο ξεχωριτά. Για παράδειγμα στο midi κανάλι 10 τα τύμπανα, στο 2 το μπάσο, στο 3 κάποιο άλλο όργανο κλπ. Στο manual του οργάνου αναφέρει συνήθως ποιά midi κανάλια αντιστοιχούν σε ποιά όργανα, δηλαδή αν είναι τύμπανα, μπάσο, ρυθμικές - μελωδικές φράσεις κλπ. Πριν ξεκινήσεις να γράφεις, ορίζεις μέσω bank select και program change τον ήχο για το κάθε track ξεχωριστά. Επίσης έχεις την δυνατότητα να βάλεις και άλλους controllers που αφορούν volume - pan - reverb - chorus κλπ. Αν έχεις κάποιο σχετικά "μεγάλο" μοντέλο, τα αναφέρει στο manual. Διαφορετικά διάβασε κάποιο manual από μεγαλύτερο μοντέλο της ίδιας εταιρείας. Ξεκινάς και γράφεις ένα - ένα τα track, τύμπανα - μπάσο κλπ κλπ. Συνήθως στα Yamaha γράφεις με βάση το Cmaj7, αν ασχοληθείς θα καταλάβεις γιατί, υπάρχει λόγος, στην αναπαραγωγή, αφού τελειώσεις την όλη δουλειά στο όργανο θα ακουστούν όλα κανονικά. Αφού ολοκληρώσεις το pattern, το αποθηκεύεις ως standard midi file. Αν το όργανο διαθέτει ειδική σελίδα για εισαγωγή και αυτόματη μετατροπή αρχείου από standard midi file σε δικό του format έχει καλώς. Διαφορετικά, ανάλογα το μοντέλο, θα πρέπει να το μεταφέρεις - γράψεις στο όργανο μέσω midi χρησιμοποιώντας midi sync. Επίσης, ανάλογα το μοντέλο, σου δίνει τη δυνατότητα μέσω κάποιων παραμέτρων να ορίσεις πως να παίζει το συγκεκριμένο pattern/variation. Αφού τελειώσεις με τις ρυθμίσεις το αποθηκεύεις και είσαι έτοιμος. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα μέρη του ρυθμού, intro - ending - fill - variation 1 - variation 2 κλπ. Στην αρχή μπορεί να σου φανεί από δύσκολο έως αρκετά δύσκολο, όμως πίστεψέ με αν καταλάβεις την λογική της λειτουργίας του ρυθμού στο arranger και ειδικά στο yamaha θα σου είναι άνετο. Θέλει λιγάκι μελέτη και προσοχή στην αρχή, μετά όλα θα πάνε καλά. Καλή επιτυχία.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ευχαριστούμε πολύ!Ναι μας το έχουν ξαναπεί αυτό,μοιάζουν οι χροιές.1 βαθμός
-
Σαρώνουν... Laura Chavez με Bradley Stivers (αυτόν δεν τον ήξερα) στις κιθάρες, Josh Williams στο κοντραμπάσο με τρελή σλαπια στο τέλος και Lindsay Beaver στα τύμπανα ΚΑΙ στη φωνή!!1 βαθμός
-
Νομίζω ότι το παίξιμό μου έχει επηρεαστεί περισσότερο από την μουσική που άκουγα τα πρώτα 20 χρόνια που έπαιζα (rock-metal-punk-folk-progressive-bossa nova-jazz rock, post rock. Κάπου εκεί μέσα είναι και η κλασική κιθάρα που ξεκίνησα.) και λιγότερο απο την μουσική που ακούω τα τελευταία 20 χρόνια (soul-funk-disco-alternative-electro). Γενικά, είναι ένας χαμός εκεί μέσα, δεν θες να ξέρεις ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00