Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/13/20 σε όλα
-
To make a story short.... είναι το πρώτο που ηχογράφησα ποτέ ψηφιακά, πάνε 12 χρόνια τώρα, στο αξιαγάπητο Boss br 600. Μεταφέρθηκε στο cubase και ήταν και το πρώτο που ανέβασα ποτέ για την παρέα του νοιζ. Το κομμάτι αυτό είναι ένας καλός μπούσουλας για το "πως να μην ηχογραφήσετε ένα κομμάτι". Με λίγα λόγια η διαδικασία ήταν η εξής. Εβαλα το drum machine του boss και άλλαζα ρυθμικά σχήματα παίζοντας πάνω του μπάσο με κάποιο εφέ. Εγραψα κάπου 15 λεπτά. Μετά έπεσε λίγο ψαλίδι και μετά μπήκε από πάνω κιθάρα σε διάφορες μορφές. Ετσι προέκυψαν 10-11 λεπτά η χαρά του αυτοσχεδιαστή. Επειδή χρειαζόταν θέμα σύνθεσα ένα που να κάθεται πάνω σε ένα βολικό σημείο του αυτοσχεδιασμού. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Μετά από αρκετά χρόνια και επεμβάσεις ώστε να διορθωθεί το λατρεμένο χάος, διότι υπήρχαν εκεί πράγματα που δεν θα έδιωχνα με τίποτα άσχετα αν είχαν άλλα θεματάκια, νομίζω ότι κατέληξα. Η τελευταία του έκδοση, μια γεύση της οποίας πήρατε πριν λίγες μέρες, έχει δώσει βάρος στο αγρίεμα της κιθάρας, ένα mini moog στο ύφος του μακαρίτη Keith Emerson, νέα τύμπανα καθώς επί 12 χρόνια είχαν μείνει τα μηχανικά του boss, πιάνο, και κατα προτροπή του SF ...vox continental. Κατα τα άλλα tele deluxe everywhere. Είναι αλήθεια ότι θέλει λίιγη δουλίτσα ακόμα στα τύμπανα, αλλά θα το κάνω αφού πάρω τις γνώμες σας, άλλωστε ό,τι λέτε το κρατάω σε ένα σημειωματάριο πάντα, για όταν μου περισσεύει χρόνος.4 βαθμοί
-
Ούτε πρόβα και δοκιμές να είχαν κάνει, δεν θα κατάφερναν τέτοιο smooth change!!!4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Στις περισσότερες περιπτώσεις στη ζωή βρίσκω πως η καλύτερη επιλογή όταν χρειάζεσαι κάτι (συχνά και η φθηνότερη μακροπρόθεσμα) είναι να το αναθέτεις σε επαγγελματία. Δε γνωρίζω βέβαια αν ο σκοπός είναι να έχεις μαστεραρισμένη τη δουλειά σου ή να μάθεις να κάνεις mastering - αν ισχύει το δεύτερο προφανώς η λύση του επαγγελματία δε σε ενδιαφέρει. Εντούτοις υπάρχουν τόσοι πολλοί επαγγελματίες και χρεώνουν τόσο λογικά που θα μπορούσες να το δεις ακόμα και σαν ένα reality check για το δικό σου επίπεδο. Ωραίος και ο αλγόριθμος, δοκιμάστηκε, τα συμπεράσματα σου τα έβγαλες, το να δοκιμαστείς απέναντι στη δουλειά ενος μαστερά με σάρκα και οστά φαντάζει ένα λογικό επόμενο βήμα.3 βαθμοί
-
Ξεκάθαρη δομή δεν σημαίνει απλά διαδοχική παράθεση μερών. Μιλώντας με όρους γλώσσας, αυτό δεν είναι μυθιστόρημα ή ποίημα, είναι λίστα για ψώνια. Ισως δεν το αντιλαμβάνεσαι 100% , αλλά το ότι ακολούθησες εδώ μια συγκεκριμένη στρατηγική, σε οδήγησε-έστω ενστικτωδώς-να χρησιμοποιήσεις σημεία στίξης που υπογραμμίζουν τα διάφορα συστστικά του κομματιού και το αναβαθμίζουν συνολικά ώστε-τουλάχιστον μια κατηγορία ακροατών με, ίσως, πιο απαιτητικές απαιτήσεις-να το θεωρούν όντως πολύ ωραίο κομμάτι. Φυσικά, ο καθένας πορεύεται με τον τρόπο του-ο οποίος συχνά είναι μια διαδοχή από λάθη που ίσως κάποια στιγμή οδηγήσουν στο μονοπάτι που έπρεπε εξαρχής να είχε πάρει, αλλά ίσως και όχι-εντούτοις θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις να καταλάβεις γιατί αυτό το κομμάτι υπερέχει θεαματικά όλων των προηγούμενων και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσεις σαν μοντέλο. Θεωρώ πως είναι αυτονόητο, όλα τα παραπάνω τα λέω απολύτως καλοπροαίρετα και αφού έχω ακούσει και αυτό και τα προηγούμενα πολλές φορές.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Βγηκαν τα αποτελεΖματα ? εχομεν και λΑΙμε αι συμεΤοχε των εξαιρετων συμφορουμητων που με τιμησαν: into: ενα "κομμενο" ριφ του @Τραμπαρίφας Αναποδες κιθαρες: ενα επισης πειραγμενο και κομμενο ριφ του @yannisp 30"-1.40: @mpamps 1.40-2.00: @yannisp 2.05-2.30: @Τραμπαρίφας 2.35-2.50: @gvour 2.50-3.15: @Τραμπαρίφας 3.25-3.45: @gvour σας μερσΩ ολΟΙ! noiz jam.mp33 βαθμοί
-
Αν δεν τα είχε γράψει ο ψηλός (και χαριτωμένος), αυτά θα έγραφα. Ακριβώς. Επίσης, μ' αυτό το κωλοdelay στα ρυθμικά (και όχι μόνο) μου θυμίζεις τον superfunk. Δεν ξέρω αν είναι η ορθοτέρα των επιλογών. Τα κακόφωνα μέρη της κιθάρας δεν μ' άρεσαν στην αρχή. Σε 2ο όμως τα βρήκα ευφυή.2 βαθμοί
-
Πωλείται σε άριστη κατάσταση. Χαχαχαχαχα https://www.facebook.com/groups/113956042034891/permalink/3087627811334351/2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Θα συμφωνήσω σε όλα με τον pipityri. Ισως να αφαιρούσα λίγο όγκο απο την κιθάρα με το εφε ή να ενορχήστρωνα διαφορετικά μιας και τα τύμπανα - μπάσο μάλλον υπολείπονται. Επίσης το να βάζεις δυο διαφορετικά modulation effects ταυτόχρονα όπως αναφέρεις πως έκανες πριν, δεν ενδείκνυται. Μπράβο Τζωρτζ!2 βαθμοί
-
Απολαυστικός όπως πάντα και φυσικά ΜΠΡΑΒΟ στον Γιάννη (JAM)!2 βαθμοί
-
Μαλλον δεν το εστειλα καλα παρκαρισμενο και ειμαι εξω στο χρονο,ποιος νοιαζεται ομως τελικα? Πταισματα. Ειναι εξαιρετο και μπραβο σε ολους σας παλικαρια. Τοσο καλα παιξιματα. Ομοιως στον ΣΦ και φχαριστουμε. Παντα τετοια ομορφα. ++2 βαθμοί
-
Καλησπέρα. Εκει που μαζεψα τα 400$ να την πάρω με ξυπνά η γυναικα μου: - Τϊ ώρα είναι ρωτάω? - 9:30 - Τι έτος ? - 2020 - Δεν είναι 1935 ? S*#t..... Anyway. Απο τις αγαπημένες μου.... και λόγω Burrell. Τι μπουζουκομπράτσο εϊναι αυτό πάντως!2 βαθμοί
-
Βάλε και κανένα 50άρικο τα μεταφόρια .... βγαίνει αλμυρή. Χωρίς τα μεταφόρια καλή είναι. Δεν πιστεύω να έχει και τέλος ταξινόμησης ..... Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δίνουνε κίνητρα λέει, στις ηλεκτρικές κιθάρες τίποτα?2 βαθμοί
-
Ένας από τους αγαπημένους μου ενισχυτές. Δεν τον χρησιμοποιώ σπίτι, καθώς ακόμα και στο 1 watt είναι αρκετά δυνατός, αλλά τον προτιμώ για λάιβ καταστάσεις. Θέλει χώρο και ένταση για να αποδώσει σωστά. Με reverb και delay στο fx loop και ένα tubescreamer μπροστά έχω όλους τους ήχους που χρειάζομαι. Πετυχαίνω ακριβώς τους ήχους που θέλω, δηλαδή πλούσιους σε αρμονικές, να έχουν fatness και μπόλικο sustain, καθώς και να κόβουν στο μιξ. Είναι μικρός, ελαφρύς, όμορφος, δυνατός και αρκετά ποιοτικός. Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά: Εμφάνιση: Η εμφάνιση είναι κάτι το καθαρά υποκειμενικό. Οι μισοί κιθαρίστες χαλιούνται αρκετά από τα μπλε φωτάκια. Προσωπικά, μου αρέσει να τα βλέπω. Μου αρέσει η απλότητα που εκπέμπει ο ενισχυτής της H&K. Είναι αρκετά μικρός (355x155x150mm), με λείες επιφάνειες και τα μόνα εξογκώματα που έχει είναι οι διακόπτες και τα ποτενσιόμετρα ρύθμισης. Είναι διαφανής και βλέπεις τι συμβαίνει στο εσωτερικό, και γενικότερα έχει αρκετά μοντέρνο σχεδιασμό σχέση με τον ανταγωνισμό. Ποιότητα κατασκευής: Με βάρος μόλις 5 κιλά, μόλις τον πιάνει κανείς στα χέρια του γίνεται αμέσως αισθητό το πόσο στιβαρός και ποιοτικός είναι. Μεταλλικό πλαίσιο, μεταλλικές πλαϊνές χειρολαβές, ανθεκτικό plexiglass, και μεταλλικά χειριστήρια. Στα τελευταία αξίζει να σταθώ, καθώς έχουν πολύ ποιοτική λειτουργία. Δεν κολλάνε, δεν σκρατσάρουν και διατηρούν τις ρυθμίσεις, με το βάλε βγάλε από την πολύ στενή θήκη τους, καθώς απαιτείται σχετική πίεση ώστε να περιστραφούν. Λόγω του ότι ο ΤΜ18 είναι αρκετά compact και όλα τα μέρη του είναι “στριμωγμένα”, τίποτα δεν κουνάει, δεν κουδουνίζει ή δίνει την εντύπωση ότι δεν είναι σωστά βιδωμένα στο εσωτερικό. Πολύ συμπαγής αίσθηση. Ένταση και ποιότητα ήχου: Ο ενισχυτής είναι 18 watt. Υπάρχει ενσωματωμένο attenuator όπου η ισχύς μπορεί να πέσει στα 5 και στο 1 watt. Υπάρχει και η λειτουργία silent, την οποία χρησιμοποιεί κάποιος όταν δεν θέλει να συνδέσει καμπίνα. Βάζεις ένα xlr στο emulated output, στο πίσω μέρος του ενισχυτή, και δίδεις ήχο απευθείας στην κονσόλα ή στην κάρτα ήχου για σιωπηλές εγγραφές. Στο 1 watt ο ενισχυτής είναι αρκετά δυνατός. Στο lead κανάλι βγάζεις πρόβα άνετα με νορμάλ έντασης drummer. Στο σπίτι εάν ανεβάσεις την ένταση πάνω από το 3 γίνεται ενοχλητικό, καθώς είναι κάπως “brutal” η αίσθηση και η ένταση αρκετά υψηλή για τα γούστα μου. Η αλήθεια είναι πως στο 1 watt δεν είναι και τόσο καλός ο ήχος όπως στα 5 και στα 18. Λείπει “σώμα” από τον ήχο και τα ψηλομεσαία ξυρίζουν. Εάν στρέψουμε το volume knob μετά τη μέση αρχίζει και φτιάχνει λίγο ο ήχος, καθώς δουλεύουν οι δύο EL84 τελικές λάμπες. Μιλάμε για έναν ενισχυτή ακατάλληλο για οικιακή χρήση με νορμάλ εντάσεις, εκτός και εάν δουλεύουμε με ελάχιστο ή καθόλου gain. Υπάρχουν άλλοι ενισχυτές πολύ πιο κατάλληλοι, όπως dsl5, τον οποίο και έχω στην μέση της έντασης και δεν με κουράζει, Είναι κομπρεσαρισμένος και αρκετα μαλακός ο ήχος. Δεν χρειάζεται χώρο για να αποδώσει. Ο ΤΜ18 ασφυκτιά σε μικρούς χώρους. Στα 5 watt ο ενισχυτής είναι κατάλληλος για δυνατή πρόβα (με καμπίνα 1x12) στο lead κανάλι. Επίσης είναι αρκετά δυνατός και για δυνατό ροκ live σε κλειστό χώρο πχ 70 ατόμων, αλλά και σε ανοικτό χώρο με μέτριες εντάσεις. Με την 1x12 πίσω μου, και τον ντράμερ να βαράει δίπλα μου, ακούω καθαρά τον ήχο μου και όλο το μαγαζί γεμίζει ήχο κιθάρας, βοηθούμενο λίγο από τα κύρια ηχεία που παίζουν σε χαμηλή ένταση. Στο καθαρό κανάλι για να έχω headroom θα πρέπει να τερματίσω το gain. Σε άλλη περίπτωση, εάν θέλω κρυστάλλινα καθαρά, θα πρέπει να δουλέψω στα 18 watt. Έχω λύσει το πρόβλημα αυτό, με το να έχω always on έχω καθαρό boost ώστε να μου ανεβάζει την ένταση στο καθαρό κανάλι, και όταν εναλλάσσω με το lead να υπάρχει ισορροπία στο output. Στο lead (με boost on) κανάλι, εξάλλου, το booster δεν μεταβάλλει την ένταση καθόλου. Στα 5 watt, σε γενικές γραμμές, στο ηχητικό αποτέλεσμα δεν γίνονται πολλές παραχωρήσεις. Στα 18 watt o ενισχυτής βγάζει το 100% την απόδοσής του. Ο ήχος είναι εξαιρετικός. Ιδανικός για μεγαλύτερους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς. Με τον ντράμερ να βαράει στο αυτί μου και σχεδόν να μην τον ακούω, άκουγα κανονικά την καμπίνα που είχα πίσω μου. Επίσης, η καμπίνα είχε γεμίσει με ήχο όλο τον 100άδων μέτρων χώρο και τα κυρίως ηχεία ήταν αρκετά χαμηλά. Να σημειώσω ότι και η ένταση είναι, επίσης, υποκειμενική. Αυτό που εγώ θεωρώ δυνατό και ανυπόφορο, κάποιος άλλος θα το χαρακτήριζε αδύναμο. Έχει να κάνει και με τα τι είδους μουσική παίζει ο καθένας. Προσωπικά, παίζω κυρίως blues-hard rock, και δεν μου έχει παρουσιαστεί ανάγκη για πιο δυνατό ήχο. Και να σημειώσω ότι λόγω της απειρίας μας, έχουμε πολύ υψηλή ένταση στο πατάρι. Θα μπορούσα να κάνω την ίδια δουλειά και στα 5 watt, πιθανότατα. Συμβατότητα με πετάλια: Ο ενισχυτής είναι δικάναλος. Έχει και λειτουργία boost, στο lead κανάλι, οπότε θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει κάποιος ως τρικάναλο. Στο καθαρό κανάλι, με gain στην μέση, και με low output μαγνήτες, ο ήχος είναι αρκετά καθαρός. Κρυστάλλινα καθαρός. Με gain τέρμα ο ήχος γίνεται crunchy. Πλήρως αξιοποιήσιμος. Το volume knob δεν παραμορφώνει το σήμα, όπως κάνει σε έναν τυπικό μάρσαλ. Απλά ανεβάζει την ένταση. Ο ήχος στο κανάλι αυτό είναι κάπως “ξηρός” σε σχέση με έναν fender ή έναν vox. Κάπως “στεγνός” και ακομπρεσσάριστος. Παρόλα αυτά είναι αρκετά καθαρός και διαυγής. Έχει τον δικό του έντονο χαρακτήρα. Δεν θα τον χρησιμοποιούσα σαν πλατφόρμα για πετάλια, αν και, όπως θα δούμε στην συνέχεια, τα δέχεται αξιοπρεπώς. Το lead κανάλι έχει ίδια ένταση με το καθαρό. Το επίπεδο gain ξεκινά με ελαφρώς crunchy ήχο και καταλήγει σε hard rock καταστάσεις, ανάλογα και με τους μαγνήτες. Είναι πολύ φιλικό σε booster, od, και fuzz πετάλια, τα οποία στην ουσία μπουστάρουν το σήμα. Προσωπικά προτιμώ πετάλια με έντονα μεσαία όπως bb preamp, tubescreamer, mxr badass overdrive κλπ, διατηρώντας το tone σε χαμηλά επίπεδα. Με boost on ανεβαίνει αρκετά η ένταση στο lead, έχοντας διαφορά με τα άλλα δυο κανάλια, και ο ήχος κομπρεσσάρεται αρκετά. Το επίπεδο gain ξεκινά από ένα κρεμώδες έντονο overdrive και καταλήγει σε ήχο parissianne walkways, με ένα σετ PAF. Πολλές φορές χρησιμοποιώ μόνιμα αυτό το “τρίτο” κανάλι. Ρυθμίζω ώστε να έχω έναν καλό lead ήχο. Ρίχνοντας το volume της κιθάρας στο 7 έχω ρυθμικό ήχο, και στο 3 έχω cleanish ήχο για άρπισμα. Πατώ και το TS9 όταν θέλω να πάω σε ήχο για old schoοl metal. Να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι ο ενισχυτής αυτός “καθαρίζει”, με ρίξιμο του volume, καλύτερα από κάθε άλλο ενισχυτή που έχω ακούσει. Έχω όλους του ήχους που θέλω μόνο στα χέρια μου, πλην κρυστάλλινα καθαρά, σε ένα κανάλι. Τον ήχο του lead με booster on, μπορώ να τον δημιουργήσω βάζοντας ένα transparent od (πχ soulfood, mojo mojo, ocd) να μπουστάρει το lead κανάλι. To αποτέλεσμα, και στις δυο περιπτώσεις, είναι αρκετά κοντινό. Πολλοί, βέβαια, προτιμούν να δουλεύουν πάνω στο lead κανάλι, βάζοντας εκεί πετάλια. Τα υπόλοιπα πετάλια που έχω στο board (tremolo, chorus, delay, reverb), τα ρίχνω στο πολύ καλό fx loop. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. EQ: Ο ΤΜ18, εκ φύσεως, έχει έντονα ψιλομεσαία. Έχει και πολύ έντονες χαμηλές συχνότητες, ειδικά στο lead boost on κανάλι. Συνήθως, κλείνω εντελώς το bass knob, έχω τα μεσαία στη μέση και τα πρίμα στο 7-8 για να έχω ισορροπημένο ήχο, ανάλογα και με την καμπίνα που το συνδέω. Συνήθως παίζω με v30 (είναι και η κατασκευάστρια επιλογή ηχείου). Έχω παίξει και με πιο το πιο φλατ G12-65 heritage. Σπίτι το έχω δοκιμάσει και με G12-35XC και είναι φανταστικό. Ακολουθούν κάποια δείγματα ήχου από το emulated output απευθείας στην κάρτα ήχου. Χρησιμοποίησα παράλληλα μια τέλε και την prs. Ίσως έπρεπε να χρησιμοποιήσω les paul αντι Prs διότι η τελευταία είναι λίγο παράξενη με τις ψηλές συχνότητες του bridge μαγνήτη. Δεν μου πολυαρεσε. Από εφέ, μόνο ελαφρύ reverb μέσω daw. Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 1.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 2.mp3 Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 3.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 4.mp3 Telacaster σε lead κανάλι με gain τέρμα: 7.mp3 Prs σε lead κανάλι με gain τέρμα: 8.mp3 Telacaster σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 11.mp3 Prs σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 12.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι, με OCD και παραπάνω εφέ από daw: 14.mp3 Telecaster σε καθαρό κανάλι, με DOD carcosa fuzz pedal, και παραπάνω εφέ από daw: 15.mp3 Pros n’ Cons: + Υψηλή ποιότητα κατασκευής + Μεγάλο εύρος ήχων + Μικρό μέγεθος και χαμηλό βάρος - “dry” ήχος στο καθαρό κανάλι - Σκαλοπάτι στην ένταση με χρήση της λειτουργίας boost. - Σχετικά υψηλή τιμή - Hi-fi αίσθηση στον ήχο Χαρακτηριστικά: CHANNELS Clean, Lead + Boost POWER 18 Watts POWER SOAK 5 , 1, 0 Watts POWER AMP 2 x EL84 PREAMP 2 x 12AX7 TSC Ja EFFECTS LOOP Serial FOOTSWITCH FS-2 (optional) SWITCHING FUNCTIONS Channels, Boost SPEAKER OUTPUT 1x 8-16 Ω DIMENSIONS 355 x 155 x 150 mm WEIGHT 5 kg PROTECTIVE COVER Softbag included1 βαθμός
-
Advanced mucic. Φαντάζομαι το fusion να παϊζει και αυτος μαζί σου. Τρομερο duo. Δυστυχώς δεν προλάβαμε ενα Nozi jam κάπου στη μεση Αθηνας Θεσ/νικης ... Αλλά you never know......1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εφόσον το zoom έχει line in, μπορείς να στέλνεις τον ήχο από το tascam στην κάμερα, οπότε δε χρειάζεται να συγχρονίζεις τίποτε μετά. Έτσι γράφω εγώ συνήθως, βίντεο στο zoom και ήχο κατευθείαν από πολυεφφε στο line in, οπότε δε μπλέκεις καθόλου με κομπιούτερ1 βαθμός
-
Ωραία! Το δούλεψα λίγο και βρήκα κάτι για logo λίγο αφαιρετικό που θα απεικονίζει το Silver Onion. Το έσκαψα με το δρεμελ στο pickguard και πέρασα ασημί μεταλιζέ νίτρο. Οπότε σιλβερ όνιον όνομα και πράμα. Ακολουθεί φωτορεπορτάζ με την ΤΕΛΙΚΗ μορφή της κιθάρας. Να υπενθυμίσω τα specs: 1-piece obeche/ayouz body and neck construction Bigsby B5 vibrato black reflector knobs Black plastic pickguard with Silver Onion logo black plastic truss rod cover enscripted «The Corona Bird» Traditional 1-way curved truss rod with maple cap Switchcraft 3-way toggle switch Switchcraft long jack Belden/ vintage pushback guitar wire Emerson Pro 500k long split shaft pots Orange drop .022μF capacitors Seymour Duncan SM-2b bridge minihum Nick Silver Blue Moonlight alnico 2 neck p90 “Elias Zaikos” model. GMI - Halon guitars 1060 steel bridge with self-lubricating brass saddles GMI/ Halonsteel bridge posts GMI/ Halon heavy knurled brass thumbwheels Hand - selected by tap tone Indian Rosewood fretboard white plastic fretboard binding black plastic side dot markers Pearl dot markers 7mm Dunlop aluminum strap holders 24.625” scale 12” radius Bone nut Steinberger tuners (Οδύσσεια!) Nitro finish “hammerite green metallic” light relic Pyramid .10-.38 pure Nickel strings!!! Έρχεται και το κλιπάκι , ελπίζω να σας άρεσε!!1 βαθμός
-
Μου άρεσε πάρα πολύ, μπράβο dim. Αυτό το ταμπούρο όμως .... σαν τενεκές ακούγεται ώρες ώρες (σκάει πολύ, δεν ξέρω πώς να το περιγράψω καλύτερα), κάνει πολύ τφφφ τφφφ τφφφ. Επίσης, σε αρκετά σημεία (ειδικά στην αρχή) που το κομμάτι είναι αρκετά laid back, το ταμπούρο σκάει λίγο πιο γρήγορα απ' ότι θα ήθελα (δεν ακολουθεί το laid back ύφος του μέρους) και ακούγεται λίγο αγχωτικό. Σε κάποια σημεία επίσης το κομμάτι είναι πολύ φορτωμένο ενορχηστρωτικά και δεν με άφηνε να συγκεντρωθώ στο βασικό του μέρος, γιατί μου αποσπούσαν την προσοχή άλλα όργανα. Όλα αυτά γιατί μου άρεσε πάρα πολύ. Μπράβο ρε παλικάρι.1 βαθμός
-
Με αυτη σου τη περιγραφη καταλαβα ακριβως την διαφορα αναμεσα στη δομη του παροντως κομματιου, και στη δομη των υπολοιπων. Με βρισκεις, πλεον, 100% συμφωνο. Να σημειωσω οτι στο παρον κομματι ειχα ακολουθησει τη συμβουλη του Σπυρου, δηλαδη να "αντιγραψω" ενα κομματι ως προς τη δομη του.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τα Trowerικά ήταν σούπερ (ίσως όχι τόσο από ήχο αλλά οι αλλαγές). Η lead κιθάρα όμως είναι από αλλού οπότε σκέψου πως θα το κάνεις βαρβάτο. Απλά μην βιάζεσαι.1 βαθμός
-
Γιώργο γιατί στο 1ο μέρος και στο τελευταίο τα τύμπανα (περισσότερο το ταμπούρο) είναι πιο χαμηλά από το μεσαίο; Άνοιξε το midi τους στο Daw και φέρε τις εντάσεις τους στα ίδια επίπεδα. Ίσως από τα καλύτερα σου.....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σε ευχαριστω πολυ ! Αυτο ειναι και το στοιχημα τελικα στο fingerstyle...Να τρεχουν ολα τα μερη του κομματιου μαζι,μπασα ,μελωδια ,ακκορντα σα να ειναι ανεξαρτητα οργανα...Δεν πετυχαινει παντα , αλλά το παλευω ?1 βαθμός
-
Ειχα βαλει chorus μαζι με tremolo, και το αχρηστο reverb του cakewalk. Χθες βρηκα το πολυποθητο univibe, εκανα νεα μιξη και το ανεβασα.1 βαθμός
-
Επιτέλους έβγαλες το άλλο εφφέ που τα θόλωνε όλα. Και κράτησες και τις ωραίες αλλαγές στα ακκόρντα. Πολύ καλύτερο τώρα φυσικά. Όλα αυτά ..... αν θυμάμαι καλά .... και δεν γράφω μπαρούφες. Μπράβο Γιώργο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όχι φίλως, φτώχεια είναι να έχεις boss πεταλιέρα προ-βυζαντινής εποχής ασούμε. Να σαν κι εμένα ένα πράγμα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
όλο του ζουμί είναι στον Paul Franklin. Αν θυμάστε την συνεργασία του με τον Mark Knopfler1 βαθμός
-
μέχρι να μαζέψω τα φράγκα για την Mason sig λεω να βολευτώ με δαύτην https://www.thomann.de/gr/axe_heaven_fender_telecaster_rosewood.htm1 βαθμός
-
Τι, φοβάσαι μην κακοκαρδίσεις κανέναν; Θέλει κόπο να κάνεις μια τελε τόσο άσχημη/απωθητική.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σου έχω και κάτι πιο ακραίο: "Φορητός εκγυμναστης δακτυλων για κιθαρίστες" https://smart.noiz.gr/details.php?id=460845 https://www.nakas.gr/prd/daddario-planet-waves-varigrip-ekgimnastis-daktilon ?1 βαθμός
-
Εν συντομία. Υπάρχουν δύο τρόποι, ο πρώτος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις τον εσωτερικό εγγραφέα του οργάνου και ο δεύτερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις κάποιο daw και μετά να εισάγεις αυτά που έγραψες στο daw μέσω midi ή μέσω αρχείου midi file. Ουσιαστικά γράφεις όπως θα έγραφες κάποιο μέρος του ρυθμού, για παράδειγμα κάποιο variation. Πρώτα θα συνδέεις το midi out από τον υπολογιστή ή την κάρτα midi στο midi in του οργάνου. Κάποια όργανα υποστηρίζουν midi over usb, οπότε σε αυτή την περίπτωση συνδέεις τον υπολογιστή με το όργανο μέσω usb. Αφού ορίσεις από τις ρυθμίσεις του daw να βλέπει το daw ως μονάδα ήχου το όργανο, ρυθμίζεις τα μέτρα που θες να είναι το pattern, επίσης ορίζεις στα track του daw τα midi κανάλια για το κάθε όργανο-ήχο ξεχωριτά. Για παράδειγμα στο midi κανάλι 10 τα τύμπανα, στο 2 το μπάσο, στο 3 κάποιο άλλο όργανο κλπ. Στο manual του οργάνου αναφέρει συνήθως ποιά midi κανάλια αντιστοιχούν σε ποιά όργανα, δηλαδή αν είναι τύμπανα, μπάσο, ρυθμικές - μελωδικές φράσεις κλπ. Πριν ξεκινήσεις να γράφεις, ορίζεις μέσω bank select και program change τον ήχο για το κάθε track ξεχωριστά. Επίσης έχεις την δυνατότητα να βάλεις και άλλους controllers που αφορούν volume - pan - reverb - chorus κλπ. Αν έχεις κάποιο σχετικά "μεγάλο" μοντέλο, τα αναφέρει στο manual. Διαφορετικά διάβασε κάποιο manual από μεγαλύτερο μοντέλο της ίδιας εταιρείας. Ξεκινάς και γράφεις ένα - ένα τα track, τύμπανα - μπάσο κλπ κλπ. Συνήθως στα Yamaha γράφεις με βάση το Cmaj7, αν ασχοληθείς θα καταλάβεις γιατί, υπάρχει λόγος, στην αναπαραγωγή, αφού τελειώσεις την όλη δουλειά στο όργανο θα ακουστούν όλα κανονικά. Αφού ολοκληρώσεις το pattern, το αποθηκεύεις ως standard midi file. Αν το όργανο διαθέτει ειδική σελίδα για εισαγωγή και αυτόματη μετατροπή αρχείου από standard midi file σε δικό του format έχει καλώς. Διαφορετικά, ανάλογα το μοντέλο, θα πρέπει να το μεταφέρεις - γράψεις στο όργανο μέσω midi χρησιμοποιώντας midi sync. Επίσης, ανάλογα το μοντέλο, σου δίνει τη δυνατότητα μέσω κάποιων παραμέτρων να ορίσεις πως να παίζει το συγκεκριμένο pattern/variation. Αφού τελειώσεις με τις ρυθμίσεις το αποθηκεύεις και είσαι έτοιμος. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα μέρη του ρυθμού, intro - ending - fill - variation 1 - variation 2 κλπ. Στην αρχή μπορεί να σου φανεί από δύσκολο έως αρκετά δύσκολο, όμως πίστεψέ με αν καταλάβεις την λογική της λειτουργίας του ρυθμού στο arranger και ειδικά στο yamaha θα σου είναι άνετο. Θέλει λιγάκι μελέτη και προσοχή στην αρχή, μετά όλα θα πάνε καλά. Καλή επιτυχία.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Καλωστηνακιαςαργησε... Ο πιο ηχογραφημένος κιθαρίστας όλων των εποχών έχει πλέον το Fender signature μοντέλο του... it ain't cheap but.... https://shop.fender.com/en-GR/electric-guitars/telecaster/brent-mason-telecaster/0115912793.html Τώρα γιατί έβαλαν τον Θεό της Stratocaster Carl Verheyen να κάνει το ντεμο ένας θεός κΣερει... ?1 βαθμός
-
Νομίζω ότι το παίξιμό μου έχει επηρεαστεί περισσότερο από την μουσική που άκουγα τα πρώτα 20 χρόνια που έπαιζα (rock-metal-punk-folk-progressive-bossa nova-jazz rock, post rock. Κάπου εκεί μέσα είναι και η κλασική κιθάρα που ξεκίνησα.) και λιγότερο απο την μουσική που ακούω τα τελευταία 20 χρόνια (soul-funk-disco-alternative-electro). Γενικά, είναι ένας χαμός εκεί μέσα, δεν θες να ξέρεις ?1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00