Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. leon7pap

    leon7pap

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      1571


  3. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      1416


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/28/20 σε όλα

  1. Mετα απο καιρο τωρα βρηκα ευκαιρια να ασχοληθω με το project. Μπηκε λοιπον το stereo volume pot (Ηταν στα 22Κ) και το 1/4 stereo socket ωστε να βάζω καρφι κιθαρας. Eφτιαξα και ενα κλιπακι στα πολυ γρηγορα με το πως ακουγεται τo Ammo box. Παίζω με την boss gt 100 και την TelAIRrcaster και η ηχογραφηση ειναι εξωτερική απο κινητό. Το αποτέλεσμα ειναι αρκετα πριμαριστο καθως τα patches της boss ηταν στημένα για 12" ηχειο και δεν έκατσα να tweakαρω το eq καθόλου. Σορυ και για το sloppy παιξιμο... Οτι ριφ μου ερχόταν στο μυαλό εκείνη την ωρα έπαιζα... Τελος του project. Έμεινα αρκετα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα! Ευχαριστω πολυ για τη βοήθεια και τις συμβουλές σας!
    4 βαθμοί
  2. Έχουν μαζευτεί κομμάτια στα clips του noiz........................ Δεν πρόλαβα να ακούσω αυτόν τον καιρό και έχει μαζευτεί πολύ και σίγουρα ωραίο πράγμα. Θα αρχίσω σιγά σιγα από το τελευταίο και κατεβαίνοντας, να κάνω μια βραδιά ακροασης noiz clips σημερα, θα πάρω και καμια μπυρίτσα, να τα ακούσω από το καινούργιο μου κινητό και τα τιμια bluetooth κλειστού τύπου ακουστικά, να φτιάξω ατμόσφαιρα. Ε? Ωραίο το καλοκαίρι, η θάλασσα, οι βόλτες, οι φίλοι, οι φίλες, το σεξ, αλλά ο καλός μουσικαράς που ΄σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει και τις στιγμές απομόνωσής του, τόσο για ακρόαση όσο και για δημιουργία. Έτσι δεν είναι? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  3. Τα ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ σου ειναι το ΠΑΝ. Οσο περισσοτερη και "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΕΡΗ" μουσικη ακους τοσο θα ανοιγουν οι οριζοντες σου. Και φυσικα πρεπει να σκεφτεις τι ΕΣΥ θελεις να παιξεις. Προσωπικα οταν "φρεναρε" μετα απο χρονια η μπαντα μου και οι εμφανισεις (πάντα με original υλικο) αλλά και η τραγουδοποιια με την οποια ασχολουμουν σχεδον αποκλειστικα ,και θελησα να προχωρησω λιγο παραπάνω, κάποια μαθηματα ΤΖΑΖ κιθαρας μου ανοιξαν πραγματικα νεους οριζοντες ως "κιθαριστα" (γενικα δεν θεωρω τον εαυτο μου "κιθαριστα" μια και παιζω και μπασο και ντραμς και πληκτρα οποτε ειμαι μαλλον ενας,μετριος,πολυ-οργανιστας ) και να προχωρήσω "παικτικα" χωρις ομως να γινω τζαζ κιθαριστας (γενικα η εμπειρία μου με το κλασσικο πιανο και την μοναστικού τυπου πειθαρχία και άφοσίωση που απαιτεί η εκμάθηση του ,ειμαι κλασσικος πιανίστας με φΤυχιο, με αποτρέπει στο να "μελετήσω" ξανά οτιδήποτε μουσικό οργανο στη ζωή μου οπότε μόνο "παιζω" και δεν "μελετάω" εκτός από τα απολύτως απαραιτητα για να κάνω τη μουσική που εγω θέλω). Ενα ωραιο πραγμα με την τζαζ κιθαρα ειναι τα υπεροχα ΑΚΚΟΡΝΤΑ που μαθαινεις και που πραγματικα....ομορφαινουν τη ζωη ?
    2 βαθμοί
  4. Δηλαδη για να καταλάβω..... Μου λες να φυγω απο Χανιά καλοκαιριατικο για να ερθω Πόρτο Ράφτη!!!! Θρασύς..... ? Ελα εσυ....ειμαστε και corona virus free και ασυμπτωματικοι στην τσικουδια... Ναι πραγματι βγαινει γαματο. Το επομενο θα ειναι toolbox!
    2 βαθμοί
  5. Ειχα ενα παλιο κουτι πυρομαχικων για πεταμα και ενα spare σετακι ηχεια pc με γουφερ Creative.Ε....ειπα να το δοκιμασω....Το αποτελεσμα παρακατω....
    1 βαθμός
  6. Οπως παντα ο Νεστορας ειναι "μεσα". Μου θυμισε το παρακατω: Mπορει να μην το εχεις ακουσει ποτε. Δεν εχει σημασια. Και μονο ομως που παραπεμπει καποιους απο εμας σε κατι τετοιο,τι να λεμε? Εχεις το αγγιγμα,νομιζω. Και ειναι πιστευω το καλυτερο σου. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ. Μπραβο ρε Γιωργαρα και παλι μπραβο,μας εφτιασες.
    1 βαθμός
  7. Μια μικρή (?) παρουσίαση για το Fishman Triple Play guitar synthesizer με αφορμή την πρόσφατη αναβάθμιση των τελευταίων ημερών.
    1 βαθμός
  8. Ωραίες χαλαρωτικές μελωδίες! Τα αρπίσματα κάνουν το κομμάτι να ρέει, πολύ ωραίος ήχος στις κιθάρες! Μπράβο!
    1 βαθμός
  9. Εμένα μου άρεσε. Μπράβο φίλε.
    1 βαθμός
  10. Και πολύ καλά έκανες! Επίσης πολύ καλά έκανες και ένιωθες έτσι, είναι απόλυτα φυσιολογικό να αποζητάς την εξέλιξη και το να "ξεκολλήσεις". Αυτό βέβαια το "ξεκόλλημα" θα γίνει, κατα τη γνώμη μου, μόνο υπο τη καθοδήγηση ενός δασκάλου/μέντορα. Αυτοί ξέρουν πως να σε πάνε εκεί που θές να πας και σχεδόν πάντα δια της πιο σύντομης (αλλά όχι απαραίτητα ξεκούραστης) οδού. Αυτό, όπως σωστά ανέφεραν και οι συμφορουμίτες παραπάνω, θα εξαρτηθεί κατα 99% απο τη μουσική που ακούς και σε κάνει να γουστάρεις να πιάσεις το όργανο και να το λιώσεις. Αυτό θα εξαρτηθεί καθαρά απο τη γραμμή που θα ακολουθήσεις με το δάσκαλό σου, αυτός ξέρει και θα σου πει τι χρειάζεσαι. Το καλό θα είναι να πέσεις σε περίπτωση επαγγελματία και τίμιου ειλικρινή ανθρώπου που δε θα σε βλέπει σα πορτοφόλι. Αυτό φυσικά θα γίνει μόνο με ψάξιμο και μπλα μπλα. Επίσης, μην αποκλείσεις περιπτώσεις απλά επειδή έχεις προυπηρεσία στην ηλεκτρική κιθάρα. Εγώ, για παράδειγμα, είχα ξεκινήσει με ηλεκτρική (ροκ, μπλουζ) μεταπήδησα στην κλασική όπου μέσω πτυχίων και διπλωμάτων μου ξεδιπλώθηκε ένας ονειρικός μουσικός κόσμος (αυτό ήταν ξεκάθαρα κάτι υποκειμενικό και που "κούμπωσε" πολύ καλά σε μένα) και μετά επέστρεψα στην ηλεκτρική σε πιο σύγχρονα μονοπάτια. Να αναφέρω επίσης οτι παρόλο που είχα προυπηρεσία στην ηλεκτρική, το κυριολεκτικά τεράστιο πάθος μου για αυτό το καινούριο είδος που είχα καταπιαστεί με έφερε σε πολύ υψηλά επίπεδα σε χρόνο μηδαμινό οπότε......κάνε αυτό που θα σε κάνει να γουστάρεις φουλ.
    1 βαθμός
  11. Νομίζω ότι θα πρέπει πριν από ο,τιδήποτε άλλο να "περάσεις κατατακτήριες". Αλλά για να μπορέσει ο καθηγητής σου να το κάνει αυτό θα πρέπει σίγουρα Ι) να ξέρει τί θέλεις να καταφέρεις, έστω κι αν μεσοπρόθεσμα αυτό μπορεί να τροποποιηθεί/γίνει πιο συγκεκριμένο ΙΙ) να παίξεις ηχογραφημένη μουσική σου ΙΙΙ) να παίξεις δια ζώσης αντιπροσωπευτικά παραδείγματα της παλιότερης δουλειάς σου, ή και της τωρινής μελέτης σου Με βάση όσα γράφεις η επιλογή της ηλεκτρικής δείχνει πιο πολύ στα νερά σου. Φυσικά εσύ ξέρεις καλύτερα. Καλή αρχή και καλή δύναμη!
    1 βαθμός
  12. Καλως τον φιλο! Σου προτεινω αρχικα να ξεκινησεις να ακους διαφορετικη μουσικη, ωστε να καταληξεις στο ποιον δρομο θες να ακολουθησεις. Μονο ακουγοντας κομματια μπορεις να σιγουρευτεις οτι θες να παιζεις με συγκεκριμενο ηχο, συγκεκριμενες νοτες και ρυθμους. Με βαση αυτα, ξεκινας μαθηματα. Γνωμη μου ειναι να μην πας σε κλασικη. Ηλεκτρικη πηγαινε και ξεκινα με μπλουζ που θα σου ειναι και ευκολο να τα παιξεις. Λιγες ωρες μαθηματα (και πολλες ωρες ακουσματα) και θα γινεις ξεφτερι. Και στην πορεις βλεπεις και κανεις. Το προβλημα σου, καθαρα, ειναι τα λιγα ακουσματα που εχεις. Εχεις περιοριστει σε ενα ειδος. Ακουγοντας κι αλλα ειδη, τα δακτυλα σου ακολουθουν νεους δρομους.
    1 βαθμός
  13. Για καλός μου ακούγεσαι και εσύ ? Τεχνικά στο έχω ξαναματαπεί δεν σκαμπάζω,αλλά σαν ακροατής γουστάρω να σε ακούω.
    1 βαθμός
  14. δεν ξέρω αν έχουν στερέψει, το θέμα είναι ότι πρέπει να ακούς (παράλληλα με το να παίζεις). Πολύς κόσμος θεωρεί ότι έχει ακούσει ό,τι έπρεπε να ακούσει και πλέον τα εφαρμόζει ο ίδιος. Νομίζω δεν είναι τυχαίο που αγάπησες πρόσφατα και τους Camel και τον Trower και δεν θυμάμαι ποιούς άλλους που συζητήσαμε. Τα ακούσματα πρέπει να υπάρχουν και να υπάρχουν
    1 βαθμός
  15. Πω πω, υπέπεσα σε μεγάλο ατόπημα. Είμαι ασυγχώρητος! Απολογούμαι ταπεινά ...
    1 βαθμός
  16. Στα κατεβάζουν μια χαρά. Δεν είσαι ενημερωμένος. Εχουν κατεβάσει πρόσφατα από καναλια που παρακολουθώ, πχ Rick Beato, Lee Sklar και έχουν γίνει επανειλημμένα έξαλλοι. Και να φανταστεις ο Sklar βάζει μόνο κομμάτια στα οποία έχει παίξει. Αναγκάζεται να βρει πολλές φορές κάτι άσχετα live που έχουν μικρότερη πιθανότητα να κατέβουν. Υπάρχει ο απλός και αφελής λόγος: Μην ακούσετε αυτό, πάτε και αγοράστε.
    1 βαθμός
  17. Η δευτερη κιθάρα από το 3.28 και μετά. Στα έχω πει 100 φορές. Είναι καλό που σου αρέσει το shine on, αλλά πρέπει να το ξεπεράσεις. Αν είναι να του κάνεις αναφορά θα την κάνεις (για μένα) σε ποσοστό πχ 10-20% μέσα σε ένα πλήρες μέρος και μετά θα φύγεις, θα πας αλλού. Εχω κάνει και εγώ πχ στο a love supreme, αλλά το κράτησα 6-7 μέτρα. Δε λέω ότι τα ξέρω όλα, αλλά πιστεύω ότι το κομμάτι θα αρέσει σε πολλούς γιατί θα τους θυμίζει κάτι που είτε θα ξέρουν τι είναι και θα λένε "μπράβο του το έκανε ίδιο" είτε δεν θα θυμούνται πλέον αλλά θα τους είναι πολύ οικείο. Δεν ξέρω απο τα δυό πιό είναι χειρότερο. Σε μια τρίτη κατηγορία είμαι εγώ. Εχεις ρίξει δουλειά, δεν μου αρέσει να είμαι ο γκρινιάρης.
    1 βαθμός
  18. αριστούργημα... (αν δεν είχε αυτό το συνδρομο των floyd και το φλερτάρισμα με το albatros του μακαρίτη). Πολύ καλύ δουλειά πάντως.
    1 βαθμός
  19. Το κομμάτι είναι πολύ καλό! Εάν ανέβαζες λίγο τα τύμπανα (περισσότερο το rimshot) , έβαζες ένα μικρό break στην αρχή τους εκεί στο 2:35, αναθεωρούσες κάπως την λίγο δεξιά κιθάρα με τους αρπισμούς και εάν κάνα-δυο bends που σου ξέφυγαν ήταν in tune , θα σού'λεγα ότι είναι piece of art... Λεπτομέρειες θα μου πεις και θα έχεις δίκιο ρε Γιώργο..., αλλά τώρα τελευταία βγήκα από την ανδρική εμμηνόπαυση και είμαι κάπως....?
    1 βαθμός
  20. Αν το καλοσκεφτείς υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να χαρακτηρίσει κανείς μια συγχορδία/αρμονία και, παίρνοντας δεδομένο οτι οι βασικές κατηγορίες είναι χαρούμενο-λυπητερό, οι αμέσως επόμενοι χαρακτηρισμοί, συνήθως, είναι φωτεινό και σκοτεινό. Φυσικά η λίστα μπορεί να είναι ατελείωτη μιας και ο καθένας αντιλαμβάνεται λίγο διαφορετικά τη κάθε συνήχηση. Για δοκίμασε να παίξεις μια συγχορδία Eb maj7, που αν τη παίξεις σε ευθεία κατάσταση (δλδ Eb-G-Bb-D) θα βγεί αυτή η ευχάριστη και μαλακή χροιά που σου ψιθυρίζει "πιάσε μια μπύρα και άραξε στην άμμο" Μετά δοκίμασε να την παίξεις G-D-Εb-Βb σε συνεχόμενες χορδές αντίστοιχα (δλδ πρώτη αναστροφή) και παρατήρησε πώς εκείνος το όμορφος και μαλακός ήχος μεταμορφώνεται σε κάτι πιο σκοτεινό και έντονο. Ο κόσμος της αρμονίας και των συνηχήσεων είναι ένα μέρος που κάθε μουσικός πρέπει να βυθιστεί. Τα καλούδια του είναι άπειρα!
    1 βαθμός
  21. Μου αρεσει που χρησιμοποιησες τη λεξη "φωτισε". Αν και προκειται για μεταφορα, ειναι η πιο καταλληλη που μπορω να σκεφτω. Η αληθεια ειναι οτι η μελωδια ειναι ολο το κομματι. Ολα τα υπολοιπα ειναι απλα για να μην ειναι "στεγνη" η μελωδια. Χαιρομαι που σου αρεσε!
    1 βαθμός
  22. Τζόρτζ ρέει σα νεράκι. Μπράβο! Δε συζητώ για το μέλος και τη ρητορική του πράγματος. Αυτό είναι κατα κύριο λόγο που του δίνει ροή. Μου άρεσε δε πάρα πολύ και το voicing στο G - C (Αυτή η Β ψηλά στη G φώτισε όλη τη πλάση!)
    1 βαθμός
  23. η καλύτερη εργαλειοθήκη ever, έχω ένα για χειροβομβίδες (αγορασμένο) πιο φαρδύ από το δικό σου
    1 βαθμός
  24. Άρχισα να περνάω Shellac και στο μανίκι, τα τάστα έχουν γίνει το ίδιο και το nut, πάμε για ηλεκτρικά και συναρμολόγηση/ setup!
    1 βαθμός
  25. Εφτιαξα αυτό το βίντεο, θέλοντας να δοκιμάσω την υπόθεση youtube. Περιγράφω το κομμάτι που έφτιαξα για τον περσινό διαγωνισμό του noiz, που είναι πιό κάτω. Τίποτα ιδιαίτερο, ούτε σοφός είμαι, ούτε παντογνώστης. Ξέρω 5 πράγματα και τα δείχνω, για το πως αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω την υπόθεση φτιάχνω μουσική. Κάποιοι ίσως βρουν κάτι ενδιαφέρον, κάποιοι προφανώς όχι. Ο χρόνος θα δείξει πως θα πάει, και εάν, παρακάτω.
    1 βαθμός
  26. Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια Νοιώθω ότι όλοι έχουν πάει για μπάνιο και έχουμε μείνει εγώ και ο Αργύρης να ταλαιπωρούμε τα ξύλα μεταμορφώνοντας τα σε μουσικά όργανα Προχωράμε με το πάντρεμα των πλαινών με τα καπάκια Τα καπάκια έχουν περάσει πρώτα απο το επίπεδο board με το γιαλόχαρτο για νά γίνει όλη η επιφάνεια κόλλησης επίπεδη Η κόληση γίνεται μεσα στο καλούπι και κολήθηκε πρώτα το πίσω και μετά το μπροστά καπάκι Δύο πύροι μεταλλικοί 5χιλ έχουν μπεί και ευθυγραμμίζουν τα δύο καπάκια με το καλούπι πάνω και κάτω - οι τρύπες φαίνονται στα αυτάκια που υπάρχουν στα καπάκια Παρατήρηση: καλό ειναι η κόλληση να γίνει ταυτόχρονα και με τα δύο καπάκια!!! Τα 3ply καπάκια έχουν παραπάνω τάσεις απο τα σκαφτά και όταν κολήθηκε το ένα δημιούργησε τάσεις και χάλασε ο οριζόντιο επίπεδο των πλαινών το επανέφερα κολλόντας με διαφορετικό τρόπο το δεύτερο edit: εδώ θα μπορούσε να γίνει εφαρμογή της σακούλας υποπίεσης Μετά την κόλληση ανοίγουμε τα κανάλια που θα δεχτούν τα binding με την τεχνική του ανάποδου ρούτερ και τα κολλάμε εφαρμόζοντας τα με λάστιχο Στα f holes δεν θα μπεί binding
    1 βαθμός
  27. Αγαπητοί φίλοι, πρόκειται για την μουσική που έγραψα για την χορευτική εισαγωγή στην παράσταση Θίασος(βασισμένη στην ταινία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου), σε σκηνοθεσία της Δήμητρας Χατούπη και ερμηνευμένη από τους τελειόφοιτους της Ανώτερης Δραματικής Σχολής Δήλος για τις Διπλωματικές τους εξετάσεις, στις 29/7. Η χορογραφία είναι της Αντιγόνης Γύρα.
    1 βαθμός
  28. Νομίζω ότι το δίλημμα classic vs modern θα υπάρχει πάντα, οπότε το παρακάτω το παραθέτω απλά σαν εμπειρία και όχι σαν επιλογή μεταξύ των 2. Έχοντας 2 Strandberg Boden OS 6 (made in Korea) μπορώ να πω ότι είναι: πολύ ευέλικτα όργανα σεταρισμένα από το εργοστάσιο στην εντέλεια με "ακριβά" features (roasted birdseye maple, stainless steel frets, κτλ) πανάλαφρες με πραγματικά εργονομικό μανίκι Σίγουρα εμφανισιακά δε ταιριάζουν σε όλους, αλλά από άπόψη ποιότητας, δύσκολα να βρεθεί κάποιος να τις προσάψει κάτι. Όταν παίζω πολλές ώρες με Fender Strat ή Tele και ξαναπιάνω τις Strandberg, πάντα είναι μια ευχάριστη έκπληξη. (Τυχαίνει να πουλαώ μια από τις 2, απλά για να πάω σε Strandberg Salen (Tele) )
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...