Ευχαριστώ @cigaret13 @gkourmoul1 για την ακρόαση και τα σχόλια. Προκειμένου να μην δημιουργηθούν λάθος εντυπώσεις, να ξεκαθαρίσω πως θεωρώ το μουσικό μέρος του έργου, απολύτως αυτόνομο και πλήρες, έχει δηλαδή όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιστούν ικανό για ακρόαση, χωρίς παραπέρα συσχετισμούς. Δεν θα το μοιραζόμουν εδώ, διαφορετικά. Θεωρώ επίσης ενδιαφέρον το ότι η χορογραφία ήταν ήδη έτοιμη όταν μου ζητήθηκε να γράψω την μουσική, καθώς και το ότι έγραψα την μουσική χωρίς να δω τα clips από τις πρόβες. Δεν κρύβω πως αμφότεροι σχεδόν σκιαχτήκαμε όταν διαπιστώσαμε πως το αποτέλεσμα ήταν εξωπραγματικά in sync, και σε επίπεδο macro-είσοδοι/έξοδοι διαφορετικών ομάδων-και σε επίπεδο micro-κίνηση των χορευτών σε απόλυτο συγχρονισμό με ηχητικά cues. Μιλάμε, δηλαδή, για κοινή αισθητική, κοινή αντίληψη πάνω στη φόρμα, στην σχέση ανάμεσα σε κίνηση/ακινησία, ήχο/σιωπή κλπ. Μιλάμε επίσης-αν και γνωριζόμαστε από το 1979-και για απίστευτη τύχη....
Όπως και να΄χει, σήμερα παρακολούθησα μία ακόμα πρόβα. Μια και το ανέφερε ο Γιώργος, η χορογραφία εξακολουθεί να δουλεύεται αρχικά χωρίς την μουσική και είναι πραγματικά εντυπωσιακό να παρακολουθείς ένα σύνολο μονάδων να αρχίζει σταδιακά να συμπεριφέρεται σαν ένας και μόνο οργανισμός, ακολουθώντας έναν ενιαίο εσωτερικό μετρονόμο. Απλά, απίστευτο. Συγκινητικό επίσης να βλέπεις όλους αυτούς τους νέους ανθρώπους να δουλεύουν , να τα δίνουν όλα-όλα όμως-ουσιαστικά για το γαμώτο του πράγματος. Ελπιδοφόρο από τη μία, από την άλλη, αναλογιζόμενοι πόσοι τελικά θα καταφέρουν να δουλέψουν, σε πιάνει μια στεναχώρια...Αν και, προσωπικά, κρατάω την ελπίδα.