Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/15/20 σε όλα
-
Με αφορμή το παρακάτω βίντεο των Mick και Daniel, είναι σημαντικό νομίζω να ξεκαθαρίσει το τοπίο των overdrive και ο τρόπος επιλογής τους. Σε γενικές γραμμές υπάρχουν 3 βασικοί τύποι πεταλιών και αυτο γιατί επηρεάζουν διαφορετικά την καμπύλη ισοστάθμισης (Equalizer) του ηχητικού φάσματος. Κατηγοριοποιούνται σε: Αυτά που τονίζουν τις μεσαίες συχνότητες. π.χ. Ibanez Tube Screamer. Αυτά που τονίζουν πρίμα και μπάσα. π.χ. Boss Blues Driver Αυτά που έχουν επίπεδο χαρακτήρα και δεν χρωματίζουν το EQ. π.χ. Marshall Bluesbreaker Εννοείται πως ότι άλλο κυκλοφορεί ανήκει πάνω - κάτω στην ίδια λογική και απλά πρέπει να είστε σε θέση να τα κατατάξετε πριν αγοράσετε. Κι αυτό γιατί ο συνδυασμός της κιθάρας και του ενισχυτή είναι αυτός που θα κάνει την επιλογή του πεταλιού πετυχημένη ή όχι. Για παράδειγμα μια κιθαρα με humbucker σε έναν ενισχυτή με προβολικά μεσαία και ένα Tube Screamer δημιουργεί ένα ήχο χωρίς άκρα. Χωρίς μπάσα και πρίμα. Σε αυτη την περίπτωση ένα Blues Driver αντι του Tube Screamer, θα εξισορροπούσε την κατάσταση. Αν σας άρεσε ήδη ο συνδυασμός της κιθάρας και του ενισχυτή, ένα πετάλι της 3ης κατηγορίας απλά θα τον τόνιζε με overdrive. Το ίδιο ισχύει και με αντίθετο συνδυασμό όταν ο ενισχυτής δεν έχει μεσαία (π.χ. κάποιος κλασικός Fender). Σε αυτή την περίπτωση ένα Tube Screamer θα βοηθούσε να ξεχωρίσει ένα σόλο και θα εξυπηρετούσε περισσότερο απο ότι ένα Blues driver ενω όπως είπαμε ήδη ένα δυσεύρετο Bluesbreaker ή κάποιο King of tone απλά θα υπεροδηγούσε χωρίς να επηρεάσει συχνοτικά. Εννοείται πως όλα αυτά χρησιμεύουν σαν σημείο εκκίνησης και όχι αναφοράς, αφού το "περι ορέξεως κολοκυθόπιτα" έχει δημιουργηθεί για να εξηγήσει τον τρόπο που διαλέγουν τα όργανα τους οι κιθαρίστες!8 βαθμοί
-
5 βαθμοί
-
Ωρε τι έπος ήταν αυτό ωρέ (εφ όλης της ύλης) Θυμάμαι να φεύγω απο το σινεμά και να είμαι σε κατάσταση σοκ4 βαθμοί
-
Χαιρετώ την παρέα του Noiz! Είμαι σχεδόν 29, και εδώ και ένα χρόνο ξεκίνησα το ταξίδι μου στη σύνθεση και παραγωγή ορχηστρικής μουσικής. Παίζω διάφορα μουσικά όργανα σε ένα "οκ" επίπεδο (πιάνο, drums, μπουζούκι, κ.α), αλλά τον τελευταίο καιρό δίνω έμφαση στην ηλεκτρική κιθάρα, θέλοντας να φτάσω ένα πολύ καλό επίπεδο. Χαιρόμαι που βρήκα ένα τέτοιο forum!3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Απλή συνωνυμία. Yπάρχουν αρκετοί με το επώνυμο σε όλη την Κρήτη, και μέχρι τώρα όσοι έχω γνωρίσει είναι καλλιτέχνες ?2 βαθμοί
-
Τα είδα και τα έπαιξα στην κιθάρα Στράτο μου.... Γιατί ως γνωστόν χωρίς το όργανο μας στα χέρια μας, δουλειά δεν γίνεται. Κάτι ψιλοκατάλαβα πάντως...2 βαθμοί
-
Τόσο η αρμονική σκέψη(δηλαδή η υπέρθεση συγχορδιών που έχουν μεταξύ τους λειτουργική σχέση) όσο και η modal(δηλαδή η υπέρθεση άλλων κλιμάκων/τονικών κέντρων ελεύθερα, χωρίς λειτουργική σχέση) είναι valid τεχνικές για χρωματικό παίξιμο. Για κάποιον που παίζει bop, ξέρει το ρεπερτόριο και έχει ψηθεί με την σχετική φρασεολογία, είναι μάλλον φυσικό να κινείται με αρμονικό τρόπο, πχ ο Stern. Τον Gilad δεν τον πολυξέρω, δεν μπορώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα για το πως σκέφτεται. Υπάρχουν στιγμές, όπως είπα πχ ακριβώς πριν το line που συζητάμε, όπου ξεκάθαρα παίζει σε άλλα τονικά κέντρα. Από την άλλη, το voice leading στο line είναι μάλλον τονικό, δηλαδή η κίνηση Fm-C7-Fm είναι textbook-θα μπορούσαμε να πούμε πως οι 4 νότες πριν το μι δείχνουν Gm7b5, άρα έχουμε ένα πλήρες ii-V-i. Σχετικά με την πρώτη παρατήρηση, είναι ενδιαφέρον να βρούμε την αρμονική ταυτότητα του line, και χωρίς την αναφορά του μπάσου. Γενικά μιλώντας, η κουβέντα έχει πλάκα και σίγουρα όλοι κάτι μαθαίνουμε. Καλό είναι τα σχόλια να είναι αρκετά σαφή ώστε να καταλαβαίνουμε όλοι, κυρίως δε, εκείνοι που δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι με το θέμα που συζητάμε.2 βαθμοί
-
Πολυ ωραιο κομματι νιωθω ομως η οτι δεν σου παει η οτι δεν το προσεγκισες σωστα.Νομιζω οτι δεν ηθελε τοση αγριαδα στα αυτια μου το τραγουδι ειναι μια μπαλαντα ευαισθητη και θελει και την αναλογη αντιμετωπιση.Παντος εχεις ενα πολυ ωραια ιδιαιτερο τροπο που γραφεις και μ αρεσεις πολυ.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
δε φθονώ ποτε....... ε, διάολε σήμερα αυτό άλλαξε2 βαθμοί
-
Μάλλον φταίει ότι είναι από playlist π.χ. https://youtu.be/-yOZEiHLuVU?list=RDUDVtMYqUAyw αφαίρεσε το μέρος από το ερωτηματικό και μετά "?list=RDUDVtMYqUAyw"2 βαθμοί
-
Δεν μπορείς να κάνεις δύο συνεχόμενα αν δεν περάσει ένα χρονικό διάστημα. Αλλιώς γίνονται merged. Πολύ γουστάρω, γιατί έχω δει όλες αυτές τις ταινίες. Αύριο έχω πολύ πράμα να ακούσω με τον καφέ. Σας ευχαριστώ παλικάρια. Τελικά είστε αρκετά μπασμένοι σε κινηματογραφική μουσική, πράγμα που δεν περίμενα σε τέτοιο βαθμό, και μπράβο σας. Αυτός που περίμενα να ποστάρει περισσότερο εδώ, λείπει για την ώρα. Μιλάω για τον cos_dr, ο οποίος προφανώς τρέχει αρκετά τον τελευταίο καιρό.2 βαθμοί
-
Τρεις μέρες στην σειρά το έβλεπα στο πανί του βιντεοπροβολέα σπίτι μου (με καλό ήχο 6.1 φυσικά), πρόλαβα στο τσακ την γυναίκα μου να "μιλήσει" με τον δικηγόρο μας..... Η ταινία και η μουσική της δεν παίζεται! Κάτι γίνετε όμως και το βίντεο αλλάζει με κάθε refresh της σελίδας..2 βαθμοί
-
Και μεγάλη παράλειψη που δεν το έχω ποσταρει μέχρι τώρα: Basil Poledouris - Conan the Barbarian Και σταματάω γιατί αλλιώς θα το ποσταρω ολο2 βαθμοί
-
Ίσως το καλύτερο παράδειγμα ότι η μουσική και τα μαθηματικά είναι ξαδερφάκια... Ακούγοντας το, σε κάποια σημεία, μου φέρνει στο μυαλό αριθμούς και αριθμητικές πράξεις. Εκτός βέβαια εάν "φταίει" το μυαλό μου....??2 βαθμοί
-
....μόνο just in δεν είναι, χε χε χε. Από το κλιπ που πόσταρε ο @fusiongtr, το line στο 3.49. Το έγραψα σε 4/4(που δεν είναι) για να το κάνω λίγο πιο προσβάσιμο-και για μένα. To fingering είναι-θεωρώ- αυτό που χρησιμοποιεί και ο ίδιος. Επίσης, το έγραψα σε tab-το οποίο δεν το πολυγουστάρω-αλλά το πνεύμα εδώ είναι να είναι η πληροφορία προσβάσιμη σε όλους, εκείνοι που μπορούν ήδη να κουλαντρίσουν τέτοιου είδους πράγματα, ξέρουν και να διαβάσουν, συνήθως. Το πρόβλημα, όπως έχω ξαναπεί, είναι πως τα φτιάχνω στο Guitar Pro, το οποίο βάζει ό,τι σημεία αλλοίωσης να΄ναι-και αυτός είναι ο λόγος που βάζω μόνο tab. Ανάλυση δεν έχω συμπεριλάβει, έτσι, για να γίνει κουβέντα. Το line έχει παιχτεί πάνω σε ένα vamp του μπάσου, κάτι που υποδηλώνει C7-C6-κάτι τέτοιο. Αμέσως πριν, έχει προηγηθεί ένα Colemanικό θεματάκι σε Ab και η απάντηση του σε G-στο 3.45. Θα με ενδιέφερε να δω διαφορετικές προσεγγίσεις στο τι είναι αυτό που παίζει. Gilad Hekselman lick.pdf1 βαθμός
-
Αυτό είναι το πνεύμα. Η ιδέα είναι πως, βρίσκεις κάτι που σου αρέσει, θεωρείς χρήσιμο κλπ, βρίσκεις δαχτυλοθεσία που σου κάνει και το μεταφέρεις σε όλες τις βαθμίδες της σκάλας. Έτσι, αυτό το κάτι γίνεται πολλαπλά χρήσιμο. Ή ακόμα για να δουλέψει κανείς πάνω στην τεχνική, μελετώντας κάτι που θα μπορεί τελικά να χρησιμοποιήσει και σε πραγματικές συνθήκες, και όχι απλά drills. (Σε ένα μάθημα με τον Fuze του ζήτησα να μου δώσει καμία άσκηση για να δουλέψω το legato μου-μου έδωσε lines του Charlie Parker ? )1 βαθμός
-
Η κόρη μου είδε την προηγούμενη φωτό και είπε να βάλει το σώμα που έλειπε στην κιθάρα, μην είναι μόνο του το μανίκι και είναι παραπονεμένο. Συνεχίζοντας ρούταρα την ταστιέρα ώστε να είναι παράλληλη με τις άκρες του μανικιού. Έπειτα, τρύπησα για τα pearl dots. Μετά έβαλα τα dots. Τώρα είναι ώρα να σκάψω για truss rod, βρήκα nut που χωράει καλά σε 10-32 ή M5 πάσο και προχωράω να σκάψω αυλάκι και έπειτα να μετρήσω το μήκος του truss rod ώστε να κόψω τα έξτρα πάσα με τη φιλιέρα. Μπόρεσα και βρήκα και λαστιχένιο knee rest , οπότε πρέπει να σκάψω στο σώμα εσοχή και να το κολλήσω. Έχει κανείς καμιά ιδέα πώς; Βενζινόκολλα;;1 βαθμός
-
Τα βλέπεις Φώτη? Μ' αυτά που κάνεις, κρατάς την τάξη πίσω. Το είπες στον npap ή όχι ακόμα? Κανόνισε να διαβάσεις λίγο, γιατί σε λίγο θα μας βλέπεις όλους να τρώμε παγωτό και θα ζηλεύεις, γιατί δεν θα σου παίρνει ο npap.1 βαθμός
-
Επισυνάπτω μερικές ιδέες για το πως μπορεί κανείς να δημιουργήσει υλικό για μελέτη από το line. Τα παραδείγματα είναι σε C/Am ώστε να μην έχει δικαιολογία ο Φώτης. ? - Η 4η, 5η, 6η και 7η νότα του line αναλύουν ένα Gbadd#4, δηλαδή μια ματζόρε συγχορδία στην οποία έχει προστεθεί η #4. Έχω γράψει όλα αυτά τα arps όπως εμφανίζονται σε C , σε 3 οκτάβες με το ίδιο fingering να επαναλαμβάνεται σε κάθε οκτάβα. -Η δεύτερη ιδέα, προεκτείνει το προηγούμενο, προσθέτοντας ακόμα ένα ίδιο μια 7η πάνω(διατονικά). Όποιος έχει παίξει το line θα αναγνωρίσει ένα μεγάλο μέρος του. -Το προηγούμενο, sequenced μέσα στη σκάλα. Μερικές, μόνο, ιδέες... ? Practice Material from G.H. line.pdf1 βαθμός
-
Τα ανεβαζεις στο Mix εφοσον ειναι ολοκληρωμενα, ή στο clips εφοσον ειναι προς συζητηση. Απο που ακριβως στην Κρητη?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ρε φιλε μπηκα στο soundcloud σου τι εχεις εκει μεσα εχω μεινει αναυδος!!Εσυ θα επρεπε να εχεις δισκογραφια ηδη.Χτυπα καμια πορτα αν δεν το εχεις κανει ηδη δηλαδη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Επανέρχομαι. Το άκουσα πιο προσεκτικά σήμερα, και η αρμονική αίσθηση που μου δίνει το line είναι Dbmaj σε Bb7min σε C7alt σε F(Fm). Θα έλεγα επίσης ότι είναι ένα κλασσικό bop line. Φυσικά το πώς σκέφτεται κάποιος δεν μπορούμε να το ξέρουμε, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αλλά εκεί είναι ένα μέρος της μαγείας. Σαν έναν πίνακα ζωγραφικής, που ο καθένας τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Να ΄σαι καλά pipityri με αυτά τα ωραία πράγματα που ανεβάζεις, και ξεφύγαμε λίγο από το κλασσικό "ποια από τις τρεις κιθάρες να αγοράσω?". Ελπίζω σε συνέχεια.1 βαθμός
-
Εμένα λόγω μπάσου στο τέλος το αυτί μου κλειδώνει αυτόματα σε C και το αντιλαμβάνεται σα τονική. Ισως πάλι και η ίδια η h-w να μου δημιούργησε αυτή τη σχέση και να το αντιλήφθηκα έτσι. Ολα τα υπόλοιπα, παίζοντας τα, χωρίστηκαν στο αυτί μου σε locrian και h-w. Αρμονικά πολλά θα μπορούσαν να είναι αλλά το ερώτημα που μου γεννήθηκε παίζοντας/αναλύοντας το είναι το αν έχει περισσότερο νόημα να σκέφτεσαι αμιγώς τροπικά ή αρμονικά σε τέτοιες περιπτώσεις. Θα μου πεις, του καθένα ο εγκέφαλος όπως λειτουργεί καλύτερα....1 βαθμός
-
Αυτο νομιζω τα λεει ολα Εγω χρησιμοποιω εναν bandmaster blackfece 1966, που γενικα εχει ισσοροπημενο ηχο και το bright καναλι του δεν ειναι τοσο ενοχλητικο οσο σε καποιους silverface μεταγενεστερους (70ς) Με την Lp custom (μαονι-εβενος-hums) το marshall guvnor φαινεται να ειναι η καλυτερη επιλογη, ενω με την tele (alder-rosewood-single) το ibanez ts10 ειναι σαφως καλυτερο1 βαθμός
-
Η progressive στα καλύτερα της. Μπράβο, excellent. Θα κάνω μια ειδική μνεία στο μπάσο (όχι ότι τα άλλα όργανα πάνε πίσω...), πάρα πολύ καλό..., αν και θα το ήθελα λίιιγο πιο πάνω στην μίξη. Πες μας όμως και κάποιες λεπτομέρειες για το project, παρ'όλο που είναι 4 χρόνων!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δάσκαλε ανάμεσα στην Λα και στην Σι υπάρχει ημιτόνιο; Πως είχα την εντύπωση ότι η Μι με την Φα και η Λα με την Σι έχουνε στενές σχέσεις..; ??1 βαθμός
-
Μπορείς να μου πεις σε τι χρησιμεύουν τα φώτα ομίχλης, Ιούλιο μήνα στην Αθήνα και τα έχεις αναμμένα;1 βαθμός
-
Πολύ καλό. Θα το ξανακούσω πιο προσεκτικά αύριο (τώρα κοιμούνται οι μικρές ανηψιές μου). Πάντως σε όλη την διάρκεια του σόλο, παίζει και επάνω σε υποτιθέμενη χρωματική αρμονία, και πάνω σε υποτιθέμενους κύκλους, και πάνω σε υποτιθέμενες 2ες, και 3ες (μικρές και μεγάλες). Είναι αυτό το ρημάδι το pedal point που δίνει τεράστια ελευθερία. Το θέμα είναι να ξέρεις τι να την κάνεις.1 βαθμός
-
Εγώ το ακούω/βλέπω ως εξής: Όλες οι νότες μέχρι το λα στο τέλος του πρώτου μέτρου ανήκουν σε Db/Bbm. Τις πρώτες 4-μαζί με το ντο στην αρχή-τις ακούω σαν Gb Lydian, όπως και ό,τι ακολουθεί μέχρι το Fm arp στο τελευταίο beat του πρώτου μέτρου. Από το λα μέχρι το σολ στο τρίτο beat του επόμενου, C hw-δηλαδή αντιλαμβάνομαι το δεύτερο μέτρο σαν μια κίνηση C7-Fm. Από την άλλη μεριά, θα μπορούσε να αναλυθεί και με βάση διαφορετικές σκάλες από ντο-δηλαδή, C Locrian, C hw και C Phrygian.1 βαθμός
-
δεν ειναι ευρεως γνωστο οτι το εφτιαξε ο morricone γιατι συνηθως ο carpenter εγραφε ο ιδιος μουσικη στις ταινιες του1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Να πάνε να κοιταχτουν τότε. Το Parkinson ΔΕΝ αστειεύεται. Εμένα πάντως δεν μου έχει πέσει ποτέ. Μια ζωή ΣΗΚΩΜΕΝΗΝΑΤΗΝΕΧΩ ?1 βαθμός
-
Μεγάλος παιχταράς, τρομερά απίστευτη μουσική αντίληψη και τεχνική, από τους κορυφαίους της εποχής του και του μέλλοντος.1 βαθμός
-
Η Fender έχει πατεντάρει μόνο το σχήμα του headstock, όχι του σώματος. Για αυτό και βλέπεις όλα αυτά τα δεκάδες κακάσχημα boutique copies strat & Tele με τα headstock που μοιάζουν σαν αποτυχημένη περιτομή ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
https://el.m.wiktionary.org/wiki/εικονικός https://www.wordreference.com/engr/iconic1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00