Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/19/20 σε όλα
-
Ρε παιδιά δεν είναι θέμα σχολικού προγράμματος και μαθημάτων. Είναι θέμα δομής και συστήματος. Πχ, η γλώσσα υπάρχει και τώρα. Έμαθε κανείς Αγγλικά (βάλτε ότι γλώσσα θέλετε) στο σχολείο? ΠΟΤΕ. Και δεν πρόκειται να μάθει, και 100 ώρες την εβδομάδα να κάνει αγγλικά στο σχολείο. Ζούμε στην μοναδική χώρα του κόσμου, που έχει δημόσια παιδεία αλλά τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα εκεί, αλλά μόνο στα φροντιστήρια (που αλλού υπάρχει άραγε σαν θεσμός αυτό?) που είναι ιδιωτικά. ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ vs ΔΗΜΟΣΙΟ. Το θέμα μου είναι στο ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι, φαίνεται να έχουν συμβιβαστεί με αυτή την πρακτική, πράγμα ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ. Ωραία. θα μου πείτε, τότε τι στο διάολα εξυπηρετεί το σχολείο? Δομή κοινωνικοποίησης είναι, ένταξης, ομοιογενοποίησης, καταπάτησης των ατομικών διαφορών, κοινωνικός θεσμός που ο ρόλος του είναι να βγάλει άτομα προσαρμοστικά στο σύστημα, στις κοινωνικές δομές. Άτομα που να μάθουν να σέβονται την ιεραρχία, έτοιμα να ακολουθήσουν τους κοινωνικούς τους ρόλους, και υπάκουα στους κοινωνικούς κανόνες. Άτομα που καλούνται να αποστηθίζουν για να επιβραβευτούν, από το να διαμορφώνουν απόψεις και να αξιολογούν. Και έγκειται στον κάθε εκπαιδευτικό να προσπαθήσει να σπάσει αυτά τα στεγανά, που λίγο πολύ του επιβάλλονται έξωθεν (και το μεγαλύτερο ποσοστό έχει συμβιβαστεί με αυτά, μια δουλειά σαν όλες τις άλλες είναι, και πρέπει να γίνει όσο πιο αναίμακτα είναι δυνατόν), και να προσπαθήσει να κάνει κάτι περισσότερο, να είναι δηλαδή πραγματικός παιδαγωγός. Τι άλλο είναι το σχολείο? Ένα ατέρμονο κυνήγι βαθμών, για να μπορέσει το παιδί να συνεχίσει να ελπίζει για κάτι καλύτερο, άσχετα αν είναι μόνη της η ελπίδα (χωρίς αντίκρυσμα τις περισσότερες φορές). Μια συνεχής προσπάθεια ενστερνισμού κανόνων, που υποτίθεται ότι θα ανοίξουν μελλοντικές ευκαιρίες. Τα θρησκευτικά είναι να μάθεις την ζωή του Χριστού καμιά δεκαριά φορές. Αντί να γίνεται θρησκειολογία. Η ιστορία είναι να μάθεις πότε έγινε η τάδε μάχη, που, και ποιος νίκησε. Αντί να είναι η κοινωνικοοικονομική κατάσταση που οδήγησε εκεί, και οι επιπτώσεις στην κοινωνική ζωή, οικονομική πραγματικότητα της εποχής, κλπ. Αποστήθιση πληροφορίας vs κριτική σκέψη. Σε ένα λοιπόν υγιές εκπαιδευτικό σύστημα, είναι απαραίτητες τόσο η κοινωνιολογία, όσο και η ψυχολογία, τόσο τα οικονομικά, όσο και το σύγχρονο μάρκετιν, τόσο οι υπολογιστές, η γλώσσα, η λογοτεχνία, το θέατρο, η μουσική, η ζωγραφική, τα καλλιτεχνικά ρεύματα, η φυσική, η χημεία, τα μαθηματικά, κλπ. Σε ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα, όλα είναι απαραίτητα. Αλλά .... πως? Κι έγραψα μόνο το πανωσέντονο. Θα μπορούσα να είχα γράψει 500 σελίδες διατριβή λέμε ...4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Η αρχή του κακού στην ελληνική σχολική εκπαίδευση είναι αυτό που λέγεται Πανελλήνιες. Το περιεχόμενο των εξετάσεων, ο τρόπος αξιολόγησης και οι πόρτες που ανοίγουν (και δεν κλείνουν σχεδόν ποτέ) με την επιτυχία, έχουν καταστήσει το θεσμό από εκπαιδευτική διαδικασία αξιολόγησης, σε στοιχείο κουλτούρας ενός λαού. Να περάσω οπουδήποτε και μετά αρχίζει η ζωάρα. Κατ' ουσία, σχεδόν ακυρώνονται δύο τάξεις του λυκείου λόγω ανάγκης προετοιμασίας. Δεν πρόκειται ποτέ να έχουμε αξιόλογη σχολική παιδεία όσο το σύνολο του συστήματος είναι τόσο focused στην επιτυχία στις Πανελλήνιες. Δε θα ξεχάσω την πρώτη μου μέρα στη δευτέρα λυκείου όπου μας καλωσόρισε ο μαθηματικός μας και το πρώτο πράγμα που είπε ήταν "ξέρω και καταλαβαίνω ότι όσοι από εσάς πάτε 2η και 3η δέσμη, δε θα διαβάζετε". Τότε, μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση το επίπεδο κατανόησης. Τώρα το θυμάμαι και φρίττω. Σχεδόν 30 χρόνια μετά, ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει.3 βαθμοί
-
Πάντως αν δεν καταργηθεί εκείνο το ανεκδιήγητο παγκόσμιας πρωτοτυπίας και ηλιθιότητας "και Θρησκευμάτων" από το υπουργείο Παιδείας, και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ότι δεν έχει καμία θέση δίπλα στη λέξη παιδεία, δεν πρόκειται να δούμε προκοπή στον αιώνα τον άπαντα.3 βαθμοί
-
Δεν είναι δίκαιο όταν η ένταση των κλιπ είναι διαφορετική. Το αυτί αγαπάει την μεγαλύτερη ένταση, και εκτός του eq, δεν είναι εύκολο να διακρίνει κάποιος διαφορές που άπτονται της ακουστικής ικανότητας νυχτερίδας. Πάντως εμένα καμία δεν μου άρεσε, μάλλον έχουν πάνω χορδές λιγότερο από έναν χρόνο. Κρίμα ....3 βαθμοί
-
Το έπαθα και εγώ πρόσφατα όταν χτύπησα το μικρό δάχτυλο του ποδιού μου στην γωνία μιας πόρτας....ΑΚΟΜΑ!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΩΤΌ!!!??2 βαθμοί
-
Θα ετοιμάσω στα γρήγορα κι ένα σετ δειγμάτων με πιο nominal ρύθμιση ενισχυτή για κάθε όργανο. τηλεκαστερ1, Record 24.mp3 τηλεκαστερ2, Record 22.mp3 Nα υπενθυμίσω το debate δεν είναι αν είναι καλύτεροι oι ceramic ή οι alnico γενικά, αλλά ποιους προτιμάτε σε ένα back to back συγκριτικό μεταξύ δύο συγκεκριμένων οργάνων που διαφέρουν πάρα πολύ, με ίδιες ρυθμίσεις ενισχυτή. Ή και με tweak( βλ. δεύτερα clip από πάνω) για να γίνουν πιο "αρεστοί" στα αυτιά μου. Αν σας έλεγα "παιδιά έχω δυο δείγματα που θα μπουν σε ηχογράφηση, ποιο θα διαλέγατε?" Είναι τρομερά δύσκολο αλλά και ανώφελο να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Ας μείνουμε μόνο στο ηχητικό και τι μας αρέσει.2 βαθμοί
-
Γεια σας Μετα απο την ζωντανή ηχογράφηση του καλοκαιρινού Summer in the City ακολουθεί και ενα απο τα πολυ αγαπημένα τραγούδια του Bill Withers το Just the Two Of Us Η ηχογράφηση έγινε ζωντανά και χρησιμοποιήσαμε τα ιδια όργανα με το προηγούμενο . Καλή ακρόαση ;) Just_The_two_Of_Us_loud.mp32 βαθμοί
-
Ο μέσος Έλληνας "συνδικαλιστής" θα τους είχε κάνει να αυτοκτονήσουν μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά από την...πίεση άνεση αν τον έβαζες σε ένα τέτοιο περιβάλλον... Corrected?2 βαθμοί
-
δεν έχω το πρωτότυπο για να κάνω σύγκριση, αλλά όπως είναι αυτό είναι ΟΚ2 βαθμοί
-
Μιλω για τους κεραμικους της mim tele. Υπαρχουν εξαιρετοι κεραμικοι, γενικοτερα. Εχω κεραμικους που εχουν κρυσταλλινο ηχο.2 βαθμοί
-
Ένα "ορφανό" progressive κομμάτι που είχα γράψει παλαιότερα. Του έκανα αρκετές αλλαγές, καλύτερο μιξάρισμα, του έδωσα όνομα, και σας το (ξαναμανα)παρουσιάζω.2 βαθμοί
-
Αγαπητοί συμφορουμίται, θα ήθελα να ρωτήσω μήπως μπορείτε να καταλάβετε το εξής ... Στο αρχείο που επισυνάπτω παρακάτω ακούγεται μια μπάντα. Η κιθάρα στην αρχή (πολύ αρχή) ακούγεται με κανονική ατάκα. Μετά η ατάκα χάνεται. Πώς γίνεται αυτό? Με τρόπο παιξίματος, ή εφφέ? Αν είναι εφφέ, τι μπορεί να είναι? Η κιθάρα είναι jazz σκάφος. Πάει κάπου το μυαλό σας? track.mp31 βαθμός
-
....ίσως να είναι ενδιαφέρον και για κανέναν ακόμα. Επισυνάπτω ένα line σε-ας πούμε- C Lydian. Τέτοιου είδους lines/studies φτιάχνω για να δουλεύω την τεχνική σε συνάρτηση με υλικό που θέλω να εντάξω στο παίξιμο μου. Αποτελούνται από μικρά στοιχεία-για παράδειγμα, scale fragments, triad/7th/quatral/quintal arps κλπ-τμήματα από lines που έχω κλέψει από αλλού κλπ. Όλα τα επιμέρους αυτά στοιχεία έχουν μελετηθεί ξεχωριστά σαν patterns/sequences. Έχω συμπεριλάβει και μια μικρή ανάλυση/αναγνώριση πάνω από το κάθε στοιχείο, δεν είναι πάντα ξεκάθαρο τι ξεκινάει που, καθώς υπάρχει κάποιες φορές overlapping. Επίσης, κάποια-όπως πχ το sequence του Kreisberg που λέγαμε τις προάλλες-λόγω του αριθμού των νοτών που περιέχουν, δημιουργούν ρυθμικές μετατοπίσεις. Κάποιες από τις δαχτυλοθεσίες ίσως φανούν παράξενες, υπάρχουν-φυσικά-διαφορετικοί τρόποι να παιχτεί σχεδόν οτιδήποτε, ώστε να εξυπηρετηθεί η τεχνική του καθενός. Η ηχογράφηση είναι πρόχειρη, απλά να δώσει μια ιδέα. Στην αρχή παίζω τα διαδοχικά στοιχεία κάπως αποκομμένα. Στο τέλος, το line ολόκληρο. C Lydian Line for noiz.gr.pdf C Lydian Line for noiz.gr.mp31 βαθμός
-
clean 1, Record 1.mp3 clean 2, Record 5.mp3 drive 1, Record 4.mp3 drive 2, Record 6.mp31 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ακούω πολύ techno τελευταία ... Όχι Φώτη μου. Απλά φτιαχτήκαμε με τα ποστ του pipityri και αρχίσαμε έστω να ακούμε λίγο περισσότερο μουσική. Είχα σταματήσει ακόμα και να ακούω σκέψου. Σιγά σιγά όλα γίνονται όμως ...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νομίζω ότι δεν θα είχε αυτό το αποτέλεσμα. Να είσαι καλά pipityri μου. ? Ευχαριστώ πολύ, θα το ψάξω σίγουρα, γιατί μου άρεσε πολύ. Ακριβώς επειδή μου άρεσε, αναρωτιέμαι πώς μπορώ (αν μπορώ) να το πετύχω χωρίς το Pog, ίσως με κάποιον άλλο συνδυασμό εφφέ.1 βαθμός
-
εξυπνάδες.... Εμένα γενικά μου αρέσουν του Πάνου. Όταν κάτι δε μου αρέσει το λεω. Κι όταν μου αρέσει το λεω. Είναι πολύ απλό το σύστημα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ουτε εγω, αλλα το τι κανω 20 λεπτα πριν μιξαρω ειναι αλλη υποθεση....1 βαθμός
-
Βρες οποιαδηποτε prs se 245 να δεις το feeling. Καποια θα υπαρχει αθηνα...1 βαθμός
-
Δεν γνωριζω. Ο λαιμος δεν ειναι οπως στην epi. Ειναι λιγοτερο πλατυς, και πιο παχυς. Περιπου σαν 50s λαιμο απο gibson. Απειρως πιο ευκολοπαιχτη.1 βαθμός
-
Κανε ενα τηλεφωνημα στο Soto μηπως... https://www.sonstage.gr/product-category/allparts-el/kleidia-kourdismatos/kleidia-set-6-seira-lock/1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Που να με ακουσεις μετα απο τσιπουρα εκει και Μαρια Καλλας πιανω?1 βαθμός
-
Φοβερος! Ειδικα στα ψηλα. Πολυ εκφραστικος. Θα το ακουσω και 2η φορα καπακι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Καλώς ήρθες φίλε.θα έπαιρνα την epiphone.πιο all around όργανο χωρίς να μπλέξεις με floyd.κουρδιζεις γρήγορα σε όποιο τόνο θες, κάνεις drop d κλπ και αλλάξεις χορδές γρήγορα.1 βαθμός
-
Καλως τον. Πρεπει να αποφασεις τι θες. Les paul ή κιθαρα με floyd rose? Επισης, τι budget εχεις?1 βαθμός
-
Καλωσήρθες Μάριε. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν έχω άποψη για τα συγκεκριμένα όργανα.1 βαθμός
-
Γειά στην παρέα! Ένα κομμάτι του μεγάλου Shawn Lane για ηλιοβασιλέματα και καθαρή ζωή.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν είναι όλοι οι κεραμικοί μαγνήτες το ίδιο, κεραμικοί είναι και οι Joe Barden και όλοι οι noiseless Bill Lawrence που έχουν υπέροχα πρίμα και καμμιά μουνταδα , κεραμικοί και οι άθλιοι μαγνήτες που είχαν οι παλιές ΜΙΜ Fender.. H κατασκευή μετράει πάνω από όλα. http://www.billlawrence.com/Pages/Pickupology/magnets.htm1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όσο παράξενο και να σου ακούγεται στην Ιαπωνία, Κορέα και Δηλαδή στις τρεις χώρες με την μεγαλύτερη βιομηχανική παραγωγή και παραγωγικότητα στον πλανήτη οι οποίες εφαρμοζουν και τον πλέον αδυσώπητο καπιταλιΖμο στον πλανήτη Γη. Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσεις την ΤΑΞΗ (όχι απλά να μπεις στο πανεπιστήμιο) αν δεν ΛΙΩΣΕΙΣ στο φροντιστήριο.Δεν υπάρχουν διακοπές,όλη η ζωή του μέσου μαθητή είναι σχολείο το πρωί και φροντιστήριο το απόγευμα και φυσικά και κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών "διακοπών'' . Μιλάμε όμως για απολύτως cut throat κοινωνίες όπου η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και τρομακτικός ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (όχι άμιλλα, σκληρός δολοφονικός ανταγωνισμός συνοδευόμενος από τον κοινωνικό ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟ του "αδύναμου") είναι ο θεμέλιος λίθος τους. Ο μέσος Έλληνας "συνδικαλιστής" θα είχε αυτοκτονησει μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά από την...πίεση αν τον έβαζες σε ένα τέτοιο περιβάλλον... Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι ΦΟΙΤΗΤΈΣ που προέρχονται από αυτές τις χώρες είναι σε δραματικά ανωτερο level απόδοσης οπουδήποτε και αν σπουδάσουν μετά, θυμάμαι στο NYU όπου έκανα το μεταπτυχιακό μου ότι μας είχαν "θερίσει" τα "κινεζακια" σχεδόν παντού οι "top of the class" από εκεί ήταν.1 βαθμός
-
Γιατί δεν είναι ήδη αυτό το post η "Προτεινόμενη ανάρτηση" ; Παρακαλώ κρεμάστε το πάνω -πάνω και μην περιμένετε να συμπληρωθούν τα "likes" . (αλλιώς θα μαζέψω μερικούς φίλους -φουσκωτούς ωσάν τον Cos.Dir- έξω από το σπίτι του moderator) Κατά τα άλλα νομίζω πως έχει γίνει ήδη κατανοητό πως μόνο fake δεν είναι το δημοσίευμα : Πρόκειται για σχεδιασμούς του (ενός ακόμα) ανεκδιήγητου υπο-σούργελου Παιδείας που "διαρρέουν" εντέχνως ώστε να μαζέψουν αντιδράσεις , και για να ξανα-μανά μαζέψουν τα δίκτυα μέσω των φιλοκυβερνητικών δικτυο-μπάτσων ελληνικών hoaxes. Ετσι, με τις πρώτες αρνητικές αντιδράσεις , ο "ερευνητής" του ενός κλικ του google search, (σε σωστό timing με τις νέες διαθέσεις υπαναχώρησης του υπουργείου) πήρε την εύκολη assist και κατέρριψε το copy-πάστε δημοσίευμα που (επιμένω) ΕΝΤΕΧΝΩΣ διοχετεύτηκε ως έχει στο internet...1 βαθμός
-
Δεν ψήφισα γιατί προτιμώ τον bridge της πρώτης και τον neck της δεύτερης. Ο bridge της δεύτερης πάντως ακούγεται σχεδόν σα διπλός και "χαλάει" και τη μεσαία θέση. Προσωπικά, και πάντα με κριτήριο όσο το δυνατό κλασσικό τέλε ήχο, θα τον κατέβαζα αρκετά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ουδετερο γηπεδο ειναι ενας ενισχυτης με ενα vol και ενα tone. Οχι ενας ενισχυτης που για να τον ρυθμισεις να ακουγεται ωραια πρεπει να τον δοκιμαζεις 2 ωρες, ειδικα με πριματους μαγνητες. Οι κεραμικοι, οι οποιοι εχουν ανυπαρκτα πριμα, αιθανονται εντος εδρας με τον ενισχυτη της δοκιμης. Αρα, δικαιο θεωρω οτι ειναι να δοκιμαζεις την καθε κιθαρα οπως θα τη ρυθμιζες για να ευχαριστηθεις ηχο, και απλα στο τελος θα επελεξεις ποια σε ευχαριστησε περισσοτερο.1 βαθμός
-
ώρες ώρες το παρακάνει με τα αστεία, τα έχει πει πολλές φορές, αλλά...ήταν γλύκας και σίγουρα άξιος.1 βαθμός
-
Νομίζω πως για "εδω που είμαστε" μονο η ύλη ή η επιλογή μαθημάτων δε φταίει, αλλα ο τρόπος που γίνονται. Τα μαθηματικά ήταν πάντα στο επίκεντρο της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες και αυτό γιατί είναι κάτι φτηνό να τα διδάξεις. Ακομα και στο ελληνικό πανεπιστήμιο, πολλες φορες η υλικοτεχνική υποδομή δεν είναι αρκετή για να εκπαιδευτεις επαρκως στις σύγχρονες τεχνολογίες και το βάρος πέφτει στη θεωρία, δλδ τα μαθηματικα στις θετικές σχολές. Αυτός είναι πολλές φορές και ο λόγος για τον οποίο όσοι έχουν εκπαιδεύτει στην ελλαδα, τα καταφέρνουν και στο εξωτερικό ή γενικά σε τεχνικούς κλάδους. Τα ακριβα, για να διδαχθούν σωστά στο σχολείο, ειναι τα καλλιτεχνικά, η μουσική και η γυμναστική, για τα οποια χρειάζεται επένδυση σε όργανα, ειδικές αίθουσες κλπ, οπως γινεται για παράδειγμα σε καποιες οικονομικα ευρωστες ευρωπαϊκές χώρες. Συν τα κόστη συντήρησης. Δε διαφωνώ οτι πρέπει η πληροφορική και οικονομια να έχουν μια καποια προτεραιότητα αλλα αυτο ειναι λεπτομέρεια. Φυσικά μετά τη γλώσσα και τα μαθηματικά. Τα καλλιτεχνικα και η μουσική όμως είναι εξίσου σημαντικά. Το σχολείο δε πρέπει να δημιουργεί ανθρώπους που έχουν τεχνική κατάρτηση μονο. Κυρίως πρεπει να βγαζει ανθρώπους με σφαιρική μόρφωση. Ειμαι της άποψης ότι θα έπρεπε να υπάρχουν 3πλασιες ωρες σε καλλιτεχνικά και γυμναστική. Χάνουμε πολλούς αθλητες ή μουσικούς κάθε χρόνο, οι οποίοι καταλήγουν να σπουδάζουν άσχετα πράγματα και καταδικαζονται στη μετριότητα και την ανικανοποιηση.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αν υπάρχει μια σταθερά στο ανθρώπινο μικροσύμπαν,από την αρχή της μικρής μας ύπαρξης, αυτή είναι η τέχνη: από τις σπηλαιογραφίες μέχρι τον μοντερνισμό, από τα έπη μέχρι τη σύγχρονη λογοτεχνία και ποίηση, από το πρώτο σφύριγμα μέχρι τη free jazz και τη σύγχρονη κλασσική, κ.ο.κ. Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να βγάλει τους ανθρώπους από την πλάνη αυτό είναι η τέχνη και όχι το δόγμα.Το πρώτο κεφάλαιο των λατινικών που διδάχτηκα ...τότε...μιλούσε για τον ποιητή Οράτιο, ο οποίος "...εξορίστηκε τελικά σε μακρινή χώρα του Πόντου" (in terra pontica exulat) (sic) αλλά δεν τον πείραξε και πολύ.....η τελευταία πρόταση του κεφαλαίου πήγαινε ως εξής: Musa poetae unica amica est....γιατί ο άνθρωπος είναι ποιητής και παιχνιδιάρικο κουτάβι (εκτός των άλλων) και αληθινοί φίλοι και σύντροφοί του είναι η τέχνη και η φαντασία όχι το δόγμα και ο νεοφιλελευθερισμός.1 βαθμός
-
Εν ολίγοις, μαζί με τα καλλιτεχνικά που καταργούνται στην Α' Λυκείου και στη Γ´ το ελευθερο και γραμμικο σχεδιο που ηταν επιλογης μαθήματα, καταργούνται και όλα τα αντίστοιχα επιλογής, γεωλογία, πληροφορική, ευρωπαϊκός πολιτισμός κ.λπ. Με τις υγείες μας Το λύκειο μετατρέπεται σε ένα σουρεάλ υβρίδιο φροντιστηρίου και κατηχητικού... Δείτε κι αυτό ρε παιδιά... είναι τροφή για σκέψη1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00