Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/19/20 σε όλα

  1. Ρε παιδιά δεν είναι θέμα σχολικού προγράμματος και μαθημάτων. Είναι θέμα δομής και συστήματος. Πχ, η γλώσσα υπάρχει και τώρα. Έμαθε κανείς Αγγλικά (βάλτε ότι γλώσσα θέλετε) στο σχολείο? ΠΟΤΕ. Και δεν πρόκειται να μάθει, και 100 ώρες την εβδομάδα να κάνει αγγλικά στο σχολείο. Ζούμε στην μοναδική χώρα του κόσμου, που έχει δημόσια παιδεία αλλά τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα εκεί, αλλά μόνο στα φροντιστήρια (που αλλού υπάρχει άραγε σαν θεσμός αυτό?) που είναι ιδιωτικά. ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ vs ΔΗΜΟΣΙΟ. Το θέμα μου είναι στο ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι, φαίνεται να έχουν συμβιβαστεί με αυτή την πρακτική, πράγμα ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ. Ωραία. θα μου πείτε, τότε τι στο διάολα εξυπηρετεί το σχολείο? Δομή κοινωνικοποίησης είναι, ένταξης, ομοιογενοποίησης, καταπάτησης των ατομικών διαφορών, κοινωνικός θεσμός που ο ρόλος του είναι να βγάλει άτομα προσαρμοστικά στο σύστημα, στις κοινωνικές δομές. Άτομα που να μάθουν να σέβονται την ιεραρχία, έτοιμα να ακολουθήσουν τους κοινωνικούς τους ρόλους, και υπάκουα στους κοινωνικούς κανόνες. Άτομα που καλούνται να αποστηθίζουν για να επιβραβευτούν, από το να διαμορφώνουν απόψεις και να αξιολογούν. Και έγκειται στον κάθε εκπαιδευτικό να προσπαθήσει να σπάσει αυτά τα στεγανά, που λίγο πολύ του επιβάλλονται έξωθεν (και το μεγαλύτερο ποσοστό έχει συμβιβαστεί με αυτά, μια δουλειά σαν όλες τις άλλες είναι, και πρέπει να γίνει όσο πιο αναίμακτα είναι δυνατόν), και να προσπαθήσει να κάνει κάτι περισσότερο, να είναι δηλαδή πραγματικός παιδαγωγός. Τι άλλο είναι το σχολείο? Ένα ατέρμονο κυνήγι βαθμών, για να μπορέσει το παιδί να συνεχίσει να ελπίζει για κάτι καλύτερο, άσχετα αν είναι μόνη της η ελπίδα (χωρίς αντίκρυσμα τις περισσότερες φορές). Μια συνεχής προσπάθεια ενστερνισμού κανόνων, που υποτίθεται ότι θα ανοίξουν μελλοντικές ευκαιρίες. Τα θρησκευτικά είναι να μάθεις την ζωή του Χριστού καμιά δεκαριά φορές. Αντί να γίνεται θρησκειολογία. Η ιστορία είναι να μάθεις πότε έγινε η τάδε μάχη, που, και ποιος νίκησε. Αντί να είναι η κοινωνικοοικονομική κατάσταση που οδήγησε εκεί, και οι επιπτώσεις στην κοινωνική ζωή, οικονομική πραγματικότητα της εποχής, κλπ. Αποστήθιση πληροφορίας vs κριτική σκέψη. Σε ένα λοιπόν υγιές εκπαιδευτικό σύστημα, είναι απαραίτητες τόσο η κοινωνιολογία, όσο και η ψυχολογία, τόσο τα οικονομικά, όσο και το σύγχρονο μάρκετιν, τόσο οι υπολογιστές, η γλώσσα, η λογοτεχνία, το θέατρο, η μουσική, η ζωγραφική, τα καλλιτεχνικά ρεύματα, η φυσική, η χημεία, τα μαθηματικά, κλπ. Σε ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα, όλα είναι απαραίτητα. Αλλά .... πως? Κι έγραψα μόνο το πανωσέντονο. Θα μπορούσα να είχα γράψει 500 σελίδες διατριβή λέμε ...
    4 βαθμοί
  2. Ειπα και γω να κανω ενα cover απο ενα αγαπημενο τραγουδι
    3 βαθμοί
  3. Η αρχή του κακού στην ελληνική σχολική εκπαίδευση είναι αυτό που λέγεται Πανελλήνιες. Το περιεχόμενο των εξετάσεων, ο τρόπος αξιολόγησης και οι πόρτες που ανοίγουν (και δεν κλείνουν σχεδόν ποτέ) με την επιτυχία, έχουν καταστήσει το θεσμό από εκπαιδευτική διαδικασία αξιολόγησης, σε στοιχείο κουλτούρας ενός λαού. Να περάσω οπουδήποτε και μετά αρχίζει η ζωάρα. Κατ' ουσία, σχεδόν ακυρώνονται δύο τάξεις του λυκείου λόγω ανάγκης προετοιμασίας. Δεν πρόκειται ποτέ να έχουμε αξιόλογη σχολική παιδεία όσο το σύνολο του συστήματος είναι τόσο focused στην επιτυχία στις Πανελλήνιες. Δε θα ξεχάσω την πρώτη μου μέρα στη δευτέρα λυκείου όπου μας καλωσόρισε ο μαθηματικός μας και το πρώτο πράγμα που είπε ήταν "ξέρω και καταλαβαίνω ότι όσοι από εσάς πάτε 2η και 3η δέσμη, δε θα διαβάζετε". Τότε, μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση το επίπεδο κατανόησης. Τώρα το θυμάμαι και φρίττω. Σχεδόν 30 χρόνια μετά, ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει.
    3 βαθμοί
  4. Πάντως αν δεν καταργηθεί εκείνο το ανεκδιήγητο παγκόσμιας πρωτοτυπίας και ηλιθιότητας "και Θρησκευμάτων" από το υπουργείο Παιδείας, και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ότι δεν έχει καμία θέση δίπλα στη λέξη παιδεία, δεν πρόκειται να δούμε προκοπή στον αιώνα τον άπαντα.
    3 βαθμοί
  5. Δεν είναι δίκαιο όταν η ένταση των κλιπ είναι διαφορετική. Το αυτί αγαπάει την μεγαλύτερη ένταση, και εκτός του eq, δεν είναι εύκολο να διακρίνει κάποιος διαφορές που άπτονται της ακουστικής ικανότητας νυχτερίδας. Πάντως εμένα καμία δεν μου άρεσε, μάλλον έχουν πάνω χορδές λιγότερο από έναν χρόνο. Κρίμα ....
    3 βαθμοί
  6. Το έπαθα και εγώ πρόσφατα όταν χτύπησα το μικρό δάχτυλο του ποδιού μου στην γωνία μιας πόρτας....ΑΚΟΜΑ!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΩΤΌ!!!??
    2 βαθμοί
  7. Θα ετοιμάσω στα γρήγορα κι ένα σετ δειγμάτων με πιο nominal ρύθμιση ενισχυτή για κάθε όργανο. τηλεκαστερ1, Record 24.mp3 τηλεκαστερ2, Record 22.mp3 Nα υπενθυμίσω το debate δεν είναι αν είναι καλύτεροι oι ceramic ή οι alnico γενικά, αλλά ποιους προτιμάτε σε ένα back to back συγκριτικό μεταξύ δύο συγκεκριμένων οργάνων που διαφέρουν πάρα πολύ, με ίδιες ρυθμίσεις ενισχυτή. Ή και με tweak( βλ. δεύτερα clip από πάνω) για να γίνουν πιο "αρεστοί" στα αυτιά μου. Αν σας έλεγα "παιδιά έχω δυο δείγματα που θα μπουν σε ηχογράφηση, ποιο θα διαλέγατε?" Είναι τρομερά δύσκολο αλλά και ανώφελο να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Ας μείνουμε μόνο στο ηχητικό και τι μας αρέσει.
    2 βαθμοί
  8. Γεια σας Μετα απο την ζωντανή ηχογράφηση του καλοκαιρινού Summer in the City ακολουθεί και ενα απο τα πολυ αγαπημένα τραγούδια του Bill Withers το Just the Two Of Us Η ηχογράφηση έγινε ζωντανά και χρησιμοποιήσαμε τα ιδια όργανα με το προηγούμενο . Καλή ακρόαση ;) Just_The_two_Of_Us_loud.mp3
    2 βαθμοί
  9. Ο μέσος Έλληνας "συνδικαλιστής" θα τους είχε κάνει να αυτοκτονήσουν μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά από την...πίεση άνεση αν τον έβαζες σε ένα τέτοιο περιβάλλον... Corrected?
    2 βαθμοί
  10. δεν έχω το πρωτότυπο για να κάνω σύγκριση, αλλά όπως είναι αυτό είναι ΟΚ
    2 βαθμοί
  11. Μιλω για τους κεραμικους της mim tele. Υπαρχουν εξαιρετοι κεραμικοι, γενικοτερα. Εχω κεραμικους που εχουν κρυσταλλινο ηχο.
    2 βαθμοί
  12. Ένα "ορφανό" progressive κομμάτι που είχα γράψει παλαιότερα. Του έκανα αρκετές αλλαγές, καλύτερο μιξάρισμα, του έδωσα όνομα, και σας το (ξαναμανα)παρουσιάζω.
    2 βαθμοί
  13. Αγαπητοί συμφορουμίται, θα ήθελα να ρωτήσω μήπως μπορείτε να καταλάβετε το εξής ... Στο αρχείο που επισυνάπτω παρακάτω ακούγεται μια μπάντα. Η κιθάρα στην αρχή (πολύ αρχή) ακούγεται με κανονική ατάκα. Μετά η ατάκα χάνεται. Πώς γίνεται αυτό? Με τρόπο παιξίματος, ή εφφέ? Αν είναι εφφέ, τι μπορεί να είναι? Η κιθάρα είναι jazz σκάφος. Πάει κάπου το μυαλό σας? track.mp3
    1 βαθμός
  14. clean 1, Record 1.mp3 clean 2, Record 5.mp3 drive 1, Record 4.mp3 drive 2, Record 6.mp3
    1 βαθμός
  15. δεν το χω και πολυ με τα ξενα..μια πρωτη προσπαθεια..
    1 βαθμός
  16. Είναι σίγουρα το POG, κάπου τον είχα δει που το έδειχνε-τον Rosenwinkel. Η αλήθεια πως, πριν χρόνια ένας φίλος έβγαζε παρόμοιο ήχο με χρήση compressor και το Noise Surpressor της Boss, κάπως έκανε την σύνδεση, δεν θυμάμαι πως,και έκοβε τελείως την ατάκα.
    1 βαθμός
  17. κι εγώ Kurt θα έλεγα... Φούζιε, άκου και κανα ντίσκο που και πού, θα κάψεις το μυαλό σου μ αυτούς... δεν είχα ποτέ Pog. και δε με βλέπω
    1 βαθμός
  18. εξυπνάδες.... Εμένα γενικά μου αρέσουν του Πάνου. Όταν κάτι δε μου αρέσει το λεω. Κι όταν μου αρέσει το λεω. Είναι πολύ απλό το σύστημα.
    1 βαθμός
  19. Ο Kurt δεν είναι? POG, σίγουρα. Ψάξτο. ?
    1 βαθμός
  20. Εαν θες wide neck πας σε prs se standard/custom 22/24. Ειναι αρκετα πλατυς, αλλα πιο λεπτος απο epi. Επισης, σουπερ βολικος. Μην κολλας παντως. Ειναι θεμα συνηθειας. Στην epi παραειναι wide και fat ο λαιμος. Χανει αρκετα στο playbility.
    1 βαθμός
  21. Ουτε εγω, αλλα το τι κανω 20 λεπτα πριν μιξαρω ειναι αλλη υποθεση....
    1 βαθμός
  22. Δεν γνωριζω. Ο λαιμος δεν ειναι οπως στην epi. Ειναι λιγοτερο πλατυς, και πιο παχυς. Περιπου σαν 50s λαιμο απο gibson. Απειρως πιο ευκολοπαιχτη.
    1 βαθμός
  23. Κανε ενα τηλεφωνημα στο Soto μηπως... https://www.sonstage.gr/product-category/allparts-el/kleidia-kourdismatos/kleidia-set-6-seira-lock/
    1 βαθμός
  24. Που να με ακουσεις μετα απο τσιπουρα εκει και Μαρια Καλλας πιανω?
    1 βαθμός
  25. Φοβερος! Ειδικα στα ψηλα. Πολυ εκφραστικος. Θα το ακουσω και 2η φορα καπακι.
    1 βαθμός
  26. Ωραίο Πάνο. Μου άρεσε πολύ. Ιδίως αυτό το glitch που έχεις απ την αρχή στην κιθάρα. Και η φωνή ηχογραφήθηκε σωστά. Μπράβο. Εχεις μπει στην παραγωγή και το φινάλε κουλ
    1 βαθμός
  27. Καλώς ήρθες φίλε.θα έπαιρνα την epiphone.πιο all around όργανο χωρίς να μπλέξεις με floyd.κουρδιζεις γρήγορα σε όποιο τόνο θες, κάνεις drop d κλπ και αλλάξεις χορδές γρήγορα.
    1 βαθμός
  28. Ευχαριστω πολυ για το καλωσορισμα!
    1 βαθμός
  29. Plus k ultra φοβερες κιθαρες της εποχης, οι οποιες ηδη εχουν αρχισει και "τσιμπανε" σε τιμες. Και μια πολυ ωραια σελιδα αφιερωμενη στις plus & ultra. http://xhefriguitars.com/page4.html
    1 βαθμός
  30. Γειά στην παρέα! Ένα κομμάτι του μεγάλου Shawn Lane για ηλιοβασιλέματα και καθαρή ζωή.
    1 βαθμός
  31. Στα δεύτερη ηχογράφηση είναι πλέον συγκρίσιμοι οι μαγνήτες κι εγω επιλέγω για τα αυτάκια μου την τηλεκάστερ Νο.1 μιας και ακούγεται πιο ισορροπημένη και με περισσότερο sustain. Η περιβάλλουσα καμπύλη τους δεν έχει το έντονο attack και το απότομο σβήσιμο μετά και σίγουρα θα με βόλευε περισσότερο στο παίξιμο αλλά και στο άκουσμα. Θενκς.
    1 βαθμός
  32. Να υποθέσω ότι μιλάμε για την κιθάρα?
    1 βαθμός
  33. Δεν το είχα καταλάβει, συγγνώμη Γιώργο.
    1 βαθμός
  34. Ερωτηση: Εχουμε μια κιθάρα. Πως ξερουμε χωρις να μας πει καποιος αν εχει κεραμικους ή alnico ή κατι αλλο; Ή απο τη στιγμη που θα το μαθουμε οτι θα ειναι σιγουρα χειροτεροι απο μια αλλη με alnico? Εννοω Υπάρχει κατι στον ηχο που τους προδιδει; Ιδιως οταν ακουσεις μια μονο κιθαρα; Να πεις.... Αααα φοραει κεραμικους. Ή Μμμ... μαπα φοραει κεραμικους
    1 βαθμός
  35. Δεν ψήφισα γιατί προτιμώ τον bridge της πρώτης και τον neck της δεύτερης. Ο bridge της δεύτερης πάντως ακούγεται σχεδόν σα διπλός και "χαλάει" και τη μεσαία θέση. Προσωπικά, και πάντα με κριτήριο όσο το δυνατό κλασσικό τέλε ήχο, θα τον κατέβαζα αρκετά.
    1 βαθμός
  36. Για να αποστασιοποιηθώ από εκείνους που ''ζουν και αναπνέουν τις τέχνες'' να διευκρινίσω ότι όταν μιλάω για μουσική στα σχολεία εννοώ μόνο τις παραδοσιακές μουσικές αυτής της περιοχής του κόσμου, και αν όχι αποκλειστικά, το κύριο βάρος σε αυτές, πιστεύω δηλαδή ότι δεν αφορούν τον νεοέλληνα όλων των ειδών οι τέχνες και όλα τα είδη μουσικής, πάρα μόνο εκείνα τα είδη στα οποία έχει να επιδείξει μια παράδοση και ένα αξιόλογο έργο, και αυτά είναι που έχει σημασία να διασώσει και να καλλιεργήσει ως πολιτισμική ταυτότητα. (να περισώσω τον νεοέλληνα από περαιτέρω γελοιοποίηση προσπαθώ). Τα εικαστικά δε (Τσαρούχης?) εκτός από το ότι γελοιοποιούν τις τέχνες γενικά (για εμένα πάντα), δεν αφορούν αυτό το μέρος του κόσμου, δεν υπάρχει καμιά παράδοση να διασωθεί οπότε θα μπορούσαν να αγνοηθούν επιμελώς, σε ότι αφορά την δημόσια δωρεάν παιδεία. Τέλος τι κάνουν στη Σουηδία και στην Αμερική πιστεύω δεν θα έπρεπε να νοιάζεται κανείς
    1 βαθμός
  37. Απλά μαγικό.Ωραιο flow με καλμαρε
    1 βαθμός
  38. Ουδετερο γηπεδο ειναι ενας ενισχυτης με ενα vol και ενα tone. Οχι ενας ενισχυτης που για να τον ρυθμισεις να ακουγεται ωραια πρεπει να τον δοκιμαζεις 2 ωρες, ειδικα με πριματους μαγνητες. Οι κεραμικοι, οι οποιοι εχουν ανυπαρκτα πριμα, αιθανονται εντος εδρας με τον ενισχυτη της δοκιμης. Αρα, δικαιο θεωρω οτι ειναι να δοκιμαζεις την καθε κιθαρα οπως θα τη ρυθμιζες για να ευχαριστηθεις ηχο, και απλα στο τελος θα επελεξεις ποια σε ευχαριστησε περισσοτερο.
    1 βαθμός
  39. Για να ειναι δικαιο πρεπει να ειναι στην ιδια ενταση, και στη βελτιστη ρυθμιση για καθε κιθαρα ξεχωριστα. Ετσι μπορουμε να κρινουμε τον καθε μαγνητη βασισμενοι στο 100% της αποδοσης του. Βεβαια, η απαντηση μου πιθανον να μην αλλαζε, και να μου αρεσε και παλι το Νο 2.
    1 βαθμός
  40. ώρες ώρες το παρακάνει με τα αστεία, τα έχει πει πολλές φορές, αλλά...ήταν γλύκας και σίγουρα άξιος.
    1 βαθμός
  41. Eγω πάντως σήμερα πήρα μια ακόμα telecaster για να μην λΑιτε δηλαδή ότι είμαι φανατικός .. Δεν φταίω εγώ ο @Spyros Delta φταίει που ανέβασε εκείνη την βιντεαρα με την δική του και ζΟΥλεψα....
    1 βαθμός
  42. Ο οποίος όπως λέει και η ΣΤ στο άρθρο που λινκαρα θα βγάλει ΞΑΝΑ τον παρανοϊκό με το καροτομαλι πλανηταρχη. Εδώ έφτασαν να ρίξουν μέχρι και το άγαλμα του.... Κολόμβου...του ΛΟΓΟΥ δηλαδή της ίδιας τους της ΥΠΑΡΞΗΣ.
    1 βαθμός
  43. αν υπάρχει μια σταθερά στο ανθρώπινο μικροσύμπαν,από την αρχή της μικρής μας ύπαρξης, αυτή είναι η τέχνη: από τις σπηλαιογραφίες μέχρι τον μοντερνισμό, από τα έπη μέχρι τη σύγχρονη λογοτεχνία και ποίηση, από το πρώτο σφύριγμα μέχρι τη free jazz και τη σύγχρονη κλασσική, κ.ο.κ. Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να βγάλει τους ανθρώπους από την πλάνη αυτό είναι η τέχνη και όχι το δόγμα.Το πρώτο κεφάλαιο των λατινικών που διδάχτηκα ...τότε...μιλούσε για τον ποιητή Οράτιο, ο οποίος "...εξορίστηκε τελικά σε μακρινή χώρα του Πόντου" (in terra pontica exulat) (sic) αλλά δεν τον πείραξε και πολύ.....η τελευταία πρόταση του κεφαλαίου πήγαινε ως εξής: Musa poetae unica amica est....γιατί ο άνθρωπος είναι ποιητής και παιχνιδιάρικο κουτάβι (εκτός των άλλων) και αληθινοί φίλοι και σύντροφοί του είναι η τέχνη και η φαντασία όχι το δόγμα και ο νεοφιλελευθερισμός.
    1 βαθμός
  44. Εν ολίγοις, μαζί με τα καλλιτεχνικά που καταργούνται στην Α' Λυκείου και στη Γ´ το ελευθερο και γραμμικο σχεδιο που ηταν επιλογης μαθήματα, καταργούνται και όλα τα αντίστοιχα επιλογής, γεωλογία, πληροφορική, ευρωπαϊκός πολιτισμός κ.λπ. Με τις υγείες μας Το λύκειο μετατρέπεται σε ένα σουρεάλ υβρίδιο φροντιστηρίου και κατηχητικού... Δείτε κι αυτό ρε παιδιά... είναι τροφή για σκέψη
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...