Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1426


  3. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      8576


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/17/20 σε όλα

  1. ....ίσως να είναι ενδιαφέρον και για κανέναν ακόμα. Επισυνάπτω ένα line σε-ας πούμε- C Lydian. Τέτοιου είδους lines/studies φτιάχνω για να δουλεύω την τεχνική σε συνάρτηση με υλικό που θέλω να εντάξω στο παίξιμο μου. Αποτελούνται από μικρά στοιχεία-για παράδειγμα, scale fragments, triad/7th/quatral/quintal arps κλπ-τμήματα από lines που έχω κλέψει από αλλού κλπ. Όλα τα επιμέρους αυτά στοιχεία έχουν μελετηθεί ξεχωριστά σαν patterns/sequences. Έχω συμπεριλάβει και μια μικρή ανάλυση/αναγνώριση πάνω από το κάθε στοιχείο, δεν είναι πάντα ξεκάθαρο τι ξεκινάει που, καθώς υπάρχει κάποιες φορές overlapping. Επίσης, κάποια-όπως πχ το sequence του Kreisberg που λέγαμε τις προάλλες-λόγω του αριθμού των νοτών που περιέχουν, δημιουργούν ρυθμικές μετατοπίσεις. Κάποιες από τις δαχτυλοθεσίες ίσως φανούν παράξενες, υπάρχουν-φυσικά-διαφορετικοί τρόποι να παιχτεί σχεδόν οτιδήποτε, ώστε να εξυπηρετηθεί η τεχνική του καθενός. Η ηχογράφηση είναι πρόχειρη, απλά να δώσει μια ιδέα. Στην αρχή παίζω τα διαδοχικά στοιχεία κάπως αποκομμένα. Στο τέλος, το line ολόκληρο. C Lydian Line for noiz.gr.pdf C Lydian Line for noiz.gr.mp3
    4 βαθμοί
  2. Μικρο παιδι σαν ημΑνε και πηγαινα σχολείο την τσεπη του πατερα μου την εκανα πορνειο Ολημερις επληρωνε δεκα καθηγηταδες που στο σχολειο διδασκαν ωραιες μαντιναδες Μαθαινα και ζωγραφικη να γινω ο νεος Πικάσσο και πλΕρωνε ο πατερας μου και εμεινε στον Ασσο ΕδιόρΙσαν και δασκαλους που διδασκαν και ΜΠΑΦΟ και ετσι τον πατερουλη μου τον εστειλαν στον ταφο Αναθεμα την ωρα Καταρα τη στιγμη που διόρισαν πρωθυπουργο το γελαστο πΕδι (ασχετο αλλα ειναι ωραιο,αριστερο θα βοηθησει στο μαρκετινΓκ)
    3 βαθμοί
  3. Φυσικά και είχε, εκεί έμαθα μελόντικα.
    3 βαθμοί
  4. ξέχασες να αναφέρεις την τέλε και τις 10-38...?
    3 βαθμοί
  5. Βρε άτομα πεθαμένα, ο άνθρωπος ρώτησε αν ξέρει κάποιος τι γίνεται σήμερα και όχι πριν 40 χρόνια!? Κι εμένα η εμπειρία που είχα απο τον γιο μου (πριν 10 χρόνια) είναι αυτή του Pipityris, πάντως. Εχω την εντύπωση πως το μάθημα μουσικής εξυπηρετεί περισσότερο στη συμπλήρωση θέσεων δασκάλων παρα την εκπαίδευση των παιδιών. Κι αν υπάρχουν φιλότιμοι δάσκαλοι που διδάσκουν κάτι που μπορεί να παρακινήσει το ενδιαφέρον των παιδιών, είναι μάλλον εξαίρεση. Κι αυτό φυσικά γιατί δεν υπάρχει αξιολόγηση της αποδοτικότητας. Απο την άλλη πιθανό να φταίει και το curriculum. Αν υπάρχει. Σίγουρα κάποιοι εκπαιδευτικοί εδω μέσα μπορούν να μας διαφωτίσουν περισσότερο.
    3 βαθμοί
  6. Γιατι να φτιαξεις τα δοντια σου? Αφου δεν τρως. Εκτος και αν θες να δαγκωνεις τις δασκαλες τις ζωγραφικης.
    3 βαθμοί
  7. Kaiser φίλως δεν βλέπω και ανησυχώ σφόδρα .... Άμα θέτε tele, πάρτε αυτήν ασούμε ....
    3 βαθμοί
  8. Φρόντισε το τι θα έχεις στην υποδοχή μόνο.
    2 βαθμοί
  9. Προτείνω blind test στο ίδιο setup διαφορετικοί παίκται.
    2 βαθμοί
  10. Θα συνυπογράψω αυτό που γράφεις, για τα υπόλοιπα όμως περι "εύφορου αντιλόγου" δυστυχώς -πιστεύω- ανήκουν στην σφαίρα της ουτοπίας. Μπορει να αφορούν και να είναι σημαντικά για σένα και μερικούς ακόμη ομοίους σου, ακόμη και ευάριθμους "αντιπάλους", το ποσοστό όμως είναι τόσο μικρό που απελπίζει κάθε καλοπροαίρετο. Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα και οδήγησε στην οστρακοποίηση τους θιγόμενους, με όλα τα αρνητικά που προσδίδει το φαινόμενο, και πλέον παίζει εκ του ασφαλούς - όπως αμέτρητες φορές για αμέτρητα ζητήματα, ενισχύοντας έναν ταξικό στην ουσία πόλεμο και περιμένοντας την αναπόφευκτη φθορά των "εχθρών" ενώ ταυτόχρονα καλλιεργεί το μάνα της ιδιωτικοποίησης και των απανταχού φιλελλήνων επενδυτών. Καμμία ισορροπία, καμμία ειλικρίνεια, καμμία ουσιαστική διαβούλευση.
    2 βαθμοί
  11. ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o θεσμός δουλεύει δημιουργικά και παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει" πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)... τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά, όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή) βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ... άδικα βρε Δημήτρη?... κι αν ναι, δεν νομίζεις ότι κι εσύ "αδικείς" την πλευρά (με την καλή έννοια) που εκπροσωπείς, καθώς της στερείς εν δυνάμει εύφορο αντίλογο?... άλλωστε το "ύφος" κάποιων διαπιστώσεων που υποθέτω σε ενοχλεί, δεν προϋποθέτει το ανάλογό του σε ενδεχόμενες απαντήσεις (εφόσον πάντα δεν υπάρξει προσωπική προσβολή)... δεν θα αναφερθώ φυσικά σε σένα (αφού δεν σε γνωρίζω και εννοείται ότι δεν θα δικάσω προς θεού τις όποιες προθέσεις σου), αλλά έχοντας γνωρίσει αρκετούς (μεταξύ των οποίων και κάποιους πραγματικά αξιολογότατους) εκπαιδευτικούς στο δημόσιο τομέα, έχω από την δική μου πλευρά (του απλού πολίτη) να επισημάνω, ότι δυστυχώς αρκετοί από αυτούς, υπηρέτησαν (έστω και εμμέσως) τα κλισέ συντεχνιακά άλλοθι απέναντι στην πασιφανώς κακή "μεγάλη εικόνα" της δημόσιας εκπαίδευσης, καλυπτόμενοι (αυτοί σίγουρα "συστηματικά") πίσω από το "δάχτυλο" που (έστω και άγαρμπα κάποιες φορές) τους την "έδειχνε" αντικειμενικά... και απορώ ως πότε θα το παραβλέπουμε αυτό ως γεγονός... σε αυτή τη δομική πλέον εσωστρέφεια (από την ανοχή ως το ντάντεμα της "εκούσιας μετριότητας") ανήκει μεγάλο μέρος της υπευθυνότητας για την στασιμότητα στην δημιουργική εξέλιξη της παιδείας... καλώς ή κακώς ΜΟΝΟ από την συνειδητοποιημένη αντιστροφή της θα ξεκινήσει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θετική αλλάγή... όρα παραπάνου...? τώρα περί της ταμπακιέρας και στην γενική εκπαίδευση τα μαθήματα "καλλιτεχνικής" φύσης ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να προσφέρουν σημαντικά οφέλη... θα μπορούσαν!!!... στη μορφή που υπάρχουν όμως, δεν νομίζω ότι θα λείψουν σε κανέναν "ουσιαστικά"... και πάντα τα οξύμωρα σχήματα με θλίβουν... όπως αυτό της τέχνης, το καταλυτικό όπλο του οποιουδήποτε "διαφωτισμού", ως εκφυλισμένη διεκπεραίωση "μεσαιωνικής" επετηρίδας... ναι κατά κανόνα πάντα... ενός κανόνα όμως που αντιστέκεται σθεναρά χρόνια και χρόνια τώρα στις εξαιρέσεις του...?
    2 βαθμοί
  12. Εγώ είμαι υπερ της δημόσιας παιδείας. Δημόσια και δωρεάν και πρόσβαση για ΟΛΟΥΣ. Στη δημόσια παιδεία οφείλεται κατά μεγαλύτερο ποσοστό η πρόοδός μας και η διάκριση των επιστημόνων μας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, παρ όλη την υποχρηματοδότηση, την κάκιστη υποστήριξη των υποδομών και την απαξίωση των εκπαιδευτικών. Αν αντί να την προστατεύσουμε, να την εμπλουτίσουμε και να ενισχύσουμε τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την παραδώσουμε και αυτή στις αγορές, τότε θα χάσουμε το τελευταίο πολύτιμο στοιχείο μας.
    2 βαθμοί
  13. Ως προς τα περί κατάργησης, όντως ο νόμος περιορίζει ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται ας αναζητήσει τις σχετικές πληροφορίες στις πηγές από τις οποίες ενημερώνεται. Τώρα, με όλο το θάρρος και ειλικρινά χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης ή προσβολής κανενός, η συζήτηση για την καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητριών και μαθητών στα δημόσια σχολεία ίσως – κατά την ταπεινή μου άποψη- θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι ήδη γίνεται, σε ένα φόρουμ καλλιτεχνών όπως αυτό, δεδομένης της σοβαρότητας του ζητήματος αλλά και της συνάφειας των συμμετεχόντων με το αντικείμενο. Ωστόσο, ως δάσκαλος γενικής αγωγής σε δημόσιο δημοτικό σχολείο, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση σε έναν τέτοιου περιεχομένου διάλογο, καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις για τους δημόσιους λειτουργούς. Εξάλλου η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, οπότε μια κουβέντα πάνω σε αυτό το ζήτημα θα δημιουργήσει τον σχετικό χαμό και το θέμα θα φύγει από το πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί του noiz. φιλικά
    2 βαθμοί
  14. μα γι' αυτό το έγραψα!!!! Είμαι από τους θαυμαστές σου!
    2 βαθμοί
  15. Τα καλύτερα floyd είναι: original floyd rose και Ibanez Edge (σκέτο) Μετά έρχεται το Ibanez edge pro (πάλι σκέτο) όλα τα υπόλοιπα είναι χαμηλότερης ποιότητας τα οποία σε βάθος χρόνου βγάζουν προβλήματα στα "μαχαίρια" που στηρίζεται το floyd και αυτό είναι κάτι που δεν σώζεται. Αν υποθέσουμε ότι θέλεις κάτι απλά για την κ@υλα σου, όποια και να πάρεις απο τις 2 κιθάρες είναι οκ. Κλείνω με ένα σχόλιο: να δοκιμάσεις πρωτα μια κιθάρα με floyd γιατί μπορεί να μη σε βολέψει καθόλου στη τοποθέτηση του δεξιού χεριού. Κατα βάση υπάρχουν δύο τύποι: 1. Κοντά στο original/edge που προσωπικα δεν με βολεύει γιατί εξέχει στο πίσω μέρος (φωτό 1) 2. Τα λεγόμενα low profile τα οποία προσπαθούν να διορθώσουν το πρόβλημα αλλά για μένα πάντα είναι άβολα γιατί αλλάζει η γωνία στήριξης (φωτό 2)
    2 βαθμοί
  16. Στα 80's υπηρχαν και καλλιτεχνικα και μουσικη (θυμαμαι ειχαμε ενα καθηγητη ο οποιος μας εμαθε .............φλογερα !!!!!) . Φυσικα περισσοτερο τα αντιμετωπιζαμε ωσ χαβαλε παρα ως μαθημα ουσιας. Τωρα το αν καταργηθηκε η μουσικη...........η εκπαιδευση που παρεχεται απο τα δημοσια σχολια ειναι τετοια που λυπαμαι αλλα ειναι ησσονος σημασιας, οταν στο μαθημα της φυσικης το πρωτο πραγμα που μαθαινουν ειναι οτι το φως δημιουργηθηκε απο το Θεο και οτι οι πιστοι το ακολουθουν με κατανυξη στις λιτανειες και στην Ανασταση......
    2 βαθμοί
  17. Ναι έτσι φαίνεται ότι καταργούνται και τα δύο. Όσον αφορά τα καλλιτεχνικά είμαι αντίθετος. Η "μουσική" στο γυμνάσιο-λύκειο, ουδεμία σχέση έχει με εκμάθηση θεωρίας ή/και οργάνου. Δεν είμαι ενήμερος ως προς την ακριβή διδακτέα ύλη σήμερα αλλά το μάθημα είναι ιστορία της μουσικής με σαφή έμφαση στη λόγια/κλασσική. Κατ' ουσία λειτουργεί όπως τα θρησκευτικά, είναι δηλαδή μια ώρα χαβαλέ και ο καθηγητής βάζει σε όλη την τάξη 19 αρκεί να πατάς στο μάθημά του.
    2 βαθμοί
  18. Σοβαρά τώρα, όταν το είδα, νόμιζα ότι εννοείς αυτό ....
    2 βαθμοί
  19. Η John Doe guitars συνεργάζεται με την Vintage για μια σειρά eye-catching όργανα σε πολύ καλή τιμή: John Doe Guitars: https://www.joedoeguitars.com/ Vintage/John Doe: https://www.jhs.co.uk/brands/vintage/joe-doe-by-vintage
    1 βαθμός
  20. Αυτό είναι σούπερ ιδέα, μόλις έρθεις για πεταλοκατασταση θα το κάνουμε πραγματικότητα.
    1 βαθμός
  21. Αυτά που τίθενται δεν είναι τέτοιου είδους debate. Είναι σατιρα εγχώριων γεγονότων. Όπου δουλεύει καλά ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει και το δημόσιο στον πλανήτη και οι προκλήσεις έχουν κοινές συνέπειες. Δεν γίνεται να δουλεύει το ένα και να μην δουλεύει το άλλο. Αυτό καλλιεργηθηκε εδώ για να υπάρχει το διαιροβασιλευτικο κοινοβουλευτικοϊδιωτικοκρατικοδίαιτο νεποτιστικο καθεστώς. Εδώ με αριστερά πέρασαν ευκολότερα τα λαοκρονα μνημόνια. Είναι ανάποδα τα πράγματα εδώ. Εδώ είναι ενας μεγάλος περίπατος που οι τεσσερις λωρίδες μιας κυκλοφοριακης αρτηρίας γίνονται ξαφνικά ποδηλατοδρομος και οδηγούν όλα μαζί στο κυκλοφοριακό έμφραγμα για να δώσουμε χρήμα στους δικούς μας εργολαβους και να ξεχρεωσουμε ψηφοθηρικα γραμμάτια. Και αυτό γίνεται υπερκομματικα. Οποίος γίνει κυβέρνηση τα ίδια κάνει. Και θα κυβερνανε τα παιδιά μας των σημερινών πολιτικών τα παιδιά.
    1 βαθμός
  22. Καλά λέγε εσύ ότι θες, εμείς που ξέρουμε να κρίνουμε έχουμε την δική μας άποψη?? Ωχ μπερδεύτηκα.., mea culpa, mea maxima culpa Όντως το συγκεκριμένο θέμα ήταν πολύ ενδιαφέρον για να εξαχθούν ωραία συμπεράσματα, αλλά τι στο καλό, στο noiz είμαστε? Εννοείται κάνω πλάκα. Αν μπορείς φτιάξε κανένα blind test με την ίδια κιθάρα να βρούμε τους 3 ενισχυτές σου, εκεί να δεις γέλια
    1 βαθμός
  23. @fusiongtr Σε καταλαβαίνω. Ευτυχώς-και όχι χωρίς κάποια έκπληξη-άφησα πίσω μου ψυχαναγκασμούς τέτοιου είδους, σχεδόν εν μία νυκτί.
    1 βαθμός
  24. Εβαλα 10-38 στη Fender StraVocaster και δασκαλο με εδιόρισαν, διδασκω telecaster Στου γυμνασίου τα πΕδιά για τον μΠουτσαναν λεω και απ'την πολυ συγκίνηση κάθε βραδάκι κλΕω Αλλα και ολοι οι μαθητες για μαθηση διψανε διαβαζουν για τον Twin Reverb και για το Twang ρωτανε Και εντονη συγκινηση παρατηρω στην τάξη αν και ειναι παντα και 2-3 που εχουνε νυσταξει Ηρθε και μια επιτροπη απο το υπουργειο το μαθημα αξιολογησε (λΑιμε και καμιά &^%$ για να περνά η ωρα) και μου δωΚε βραβείο Βραβειο που ειν' ολοχρυσο δια την προσφορα μου και στο δημοσιο διορισε και την μικρανηψια μου Για αυτο σας λεγω φιλοι μου παψετε να γελατε το σετ το 10-38 σας δΩνει για να φατε
    1 βαθμός
  25. Να πω κι εγώ τι άκουσα μετά από μέρες; Κατ' αρχήν δυστυχώς ακούω από laptop με ακουστικά του €10 οπότε μην με πάρετε και της μετρητοίς. Ελάχιστες διαφορές άκουσα με τα κλιπ της tele να είναι λίγο πιο bright, ενώ προς το τέλος του κομματιού η strat μου ακουγόταν λίγο πιο "ζεστή-warm". Καλά αν ήταν blind τεστ σιγά μην καταλάβαινα ποια κιθάρα είναι η καθεμιά. Οι περισσότερες διαφορές πιστεύω είναι αντιληπτές από εσένα τον ίδιο που παίζεις ως προς την αντίδραση του κάθε οργάνου. Συμπέρασμα, πως το έχουμε ξαναπεί; Ο καλός ο παίχτης με ότι και να παίξει (εντός λογικών πλαισίων φυσικά) το ίδιο θα ακούγεται. υ.γ. Νίκο δεν ξέρω αν στο έχω ξαναπεί αλλά τα κομμάτια σου με παραπέμπουν πολύ στο στυλ των ορχηστρικών των Κρίνων, very good job as usual
    1 βαθμός
  26. Αχ βρε Σπύρο μου. Ωραίο post, έχει πολλά που θέλω να σχολιάσω, γιατί έχουν να κάνουν με εμένα. 1. Το ίδιο ακριβώς θα σκεφτόμουν κι εγώ, και το σκέφτομαι πολλές φορές όταν βλέπω ταμπλατούρες. Το δοκιμάζω, και λέω WTF! δεν γίνονται αυτά, θα ψάξω άλλο τρόπο. 2. Πολύ σωστή σκέψη, αλλά κοίτα τώρα τα δικά μου κολλήματα. - Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα δάχτυλα όπως την πένα, θα μπορούσα ίσως με πολλή μελέτη, αλλά δεν είναι εύκολο τώρα στα γεράματα να ξαναμάθω. - Επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός του κερατά (το ξέρεις), με ενοχλεί το ότι δεν θα ακούγεται το ίδιο. Εδώ σκέψου ότι (ειδικά κάποτε) δεν άλλαζα εύκολα δακτυλοθεσία, γιατί αλλιώς ακούγεται η νότα πχ στην ΣΟΛ χορδή, και αλλιώς στην ΣΙ. Λάθος μου, και θα ήθελα να αποτρέψω τον οποιονδήποτε από μια τέτοια λογική. 3. Αυτό ακριβώς. Μου πήρε χρόνια να το αποδεχτώ αυτό. Κάποτε απέφευγα το legato γιατί μου φαινόταν ότι ... "έκλεβα". Αυτό με είχε βοηθήσει βέβαια πολύ στην πένα, αλλά όταν συνειδητοποίησα την χαζομάρα που με έδερνε και χαλάρωσα, όλα έγιναν πιο φυσικά, πιο ρευστά, εξαρτάται και από το τι παίζω βέβαια. Κι εμένα μου αρέσουν τα intervalic πράγματα, angular τα λέω τώρα τελευταία. 4. Ω, και βέβαια. In fact, η αλήθεια είναι ότι κάποιες φορές που άκουγα Diorio (από τα λίγα που υπάρχουν βέβαια), δεν μου άρεσε το πώς ακούγονταν αυτά που έπαζε, με την έννοια ότι ακούγονταν "τεχνητά", "όχι φυσικά". Ε, στον Kreisberg τα ακούω όλα αυτά που δίδασκε και έπαιζε ο Diorio, και μου φαίνονται φανταστικά. Ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι. Συνέχισε να δίνεις φαγάκι σε πεινασμένα στόματα ρε φίλε.
    1 βαθμός
  27. Ιδιώτης vs δημόσιος ντιμπέιτ, νοτ όλ δε τάιμ πλιζ. Βέρι μπόρινγκ εντ άι εμ σνόρινγκ. Πλιζ στοπ. Θενκ γιου.
    1 βαθμός
  28. Εσκεμμένα δεν αναφέρθηκα πιο συγκεκριμένα σε θέματα picking, υπάρχει χώρος ώστε ο καθένας να προσεγγίσει τα επί μέρους με τις τεχνικές που του ταιριάζουν, ειδικά αν ψαχτεί με διαφορετικές δαχτυλοθεσίες. Κι εγώ, πριν μερικά χρόνια θα έπαιζα κάποια από αυτά τα fragments διαφορετικά. Τώρα, ναι, αν χρησιμοποιούσα πένα θα υπήρχε πολύ hybrid. Το πρόβλημα μου με το hybrid είναι πως ποτέ δεν ασχολήθηκα να γυμνάσω το μικρό δαχτυλάκι. Θυμάμαι, στο ένα μάθημα που έκανα με τον Garsed, όταν μου έδειχνε ασκήσεις κι εγώ σκεφτόμουνα...no fuckin way, θα βρω άλλο τρόπο...χε χε Έτσι, πολλές φορές έμενα από δάχτυλα και αναγκαζόμουν να κάνω sweep μαζί με hybrid κλπ. Στην πορεία, και σε συνδυασμό με το ότι άρχισα να ακούω έναν πιο legato ήχο, αναρωτήθηκα...ποιος ο λόγος να έχω την πένα και να παίζω με hybrid και legato?...κι έτσι άφησα την πένα-σταδιακά. Κάνω συντήρηση, φυσικά, αλλά όταν παίζω κανονικά, 99% είναι δάχτυλα. Γενικά, αποφάσισα κάποια στιγμή πως θα αφήνω το υλικό να υποδείξει την τεχνική- και όχι το αντίστροφο, πράγμα που οφείλω στον μέντορα και φίλο Fuze. Κι επειδή μου αρέσουν τα intervalic πράγματα, το κάνω με τον τρόπο που μου έρχεται πιο εύκολα. Σίγουρα θα αναγνωρίζεις πολλά από τα δομικά στοιχεία-Diorio κλπ. Το όλο concept είναι ακριβώς αυτό που λες. Παίρνει ο καθένας ό,τι θέλει και το αναπτύσσει/ενσωματώνει όπως και όπου θέλει. Εγώ τα μελετάω και όπως είναι γιατί είναι καλή γυμναστική. Τα αισθήματα, όπως γνωρίζεις, είναι αμοιβαία. ?
    1 βαθμός
  29. StraVocaster δεν μας ειπες που εμαθες.....
    1 βαθμός
  30. Μη ξεχνάς ότι έχω τη μεγαλύτερη επιτυχία στο Noiz ( ως τραγουδιστής).
    1 βαθμός
  31. Πάντα είναι ενδιαφέροντα αυτά. Η ζήλια και η μελέτη,δεν κρύβονται... Χαχαχα!
    1 βαθμός
  32. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα πως γίνονται τώρα αλλά όταν ήμουν μαθητής (τέλη 90ς) ήταν χαλαρά η ώρα του παιδιού. Ακόμα και όσοι θέλαμε να περάσουμε σε καμία σχολή τύπου γραφιστική έπρεπε να πάμε σε φροντιστήριο. Ακόμα και αν ήταν φιλότιμος ο δάσκαλός σίγουρα δεν ήταν οι μαθητές. Νομίζω ότι πιο μεγάλη χρησιμότητα θα είχε ένα μάθημα τύπου ιστορία της τέχνης.
    1 βαθμός
  33. Παρεπιπτοντως μολις επεσα πανω σε αυτο: https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/06/17/fake-news-art-lessons-banned-from-secondary-education/
    1 βαθμός
  34. Αναφερομουν στο πρωτο σκελος της απαντησης σου. Οπως το ακουω, και το φανταζομαι πανω στην ταστιερα, σιγουρα θα χρησιμοποιουσα μεμονωμενα κομματια και συνδυασμους των, πανω στο παιξιμο μου. Μακαρι να ειχα τη μιση σου ορεξη για μελετη.
    1 βαθμός
  35. Κατσε φιλωΟυς γιατι εδω υπάρχει σχεδιο.... Μας λενε για ΠΑΛΑΙΑ διαθηκη (διλαδει αιβρεοι) & μετα μας εχουν και φατσα καρτα τον Einstein (διλαδει αιβρεοι)...νομιζω καλα τα λεει ο ΤσιριζΑΣ...θελουν να μαθουν ΕΓΓΛΕΖΙΚΑ στα παιδια μας οι πραχΤορες της ΣΙΑς απο το νηπιαγωγειο για να γινουν λεσχη Μπιλντερμπεργκ..... τη μας κρειβουν? διαδοσται... on a serious note: ΔΕΝ υπαρχει ΕΛΠΙΔΑ...? (καλα δεν υποτιθεται οτι δεν επιτρεπεται πλεον απο την ΕΕ η επιβολη της θρησκειας "μας" στα παιδια στο σχολειο?)
    1 βαθμός
  36. Βασικά, πρόκειται για ασκήσεις. Το ζητούμενο είναι να συνδυάζονται σε μία άσκηση διάφορα μελωδικά στοιχεία που με ενδιαφέρουν. Έτσι, δουλεύω ταυτόχρονα τεχνική και την ικανότητα να ενώνω τα διαφορετικά δομικά στοιχεία-τα σκέφτομαι σαν τουβλάκια lego-με διάφορους τρόπους. Όπως λέω και στην περιγραφή, το καθένα από τα στοιχεία αυτά το έχω μελετήσει ξεχωριστά. Με την ίδια λογική, κάποιος μπορεί να εξάγει ένα από αυτά που ίσως βρίσκει ενδιαφέρον και, αφού το μελετήσει μόνο του, να το συνδυάσει με πράγματα που ήδη κάνει. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια μεθοδολογία μελέτης. Ως προς την αρμονία του πράγματος-αν αυτό με ρωτάς-μπορεί να παιχτεί πάνω σε Cmaj7 ή Αm7 αλλά και στα υπόλοιπα modes της G major. Να πω εδώ πως, καθώς αυτό το κάνω μετά από πρόταση στου Στράτου, θεωρώ κάποια πράγματα ως δεδομένα. Αν υπάρχει ανάγκη για πιο αναλυτική επεξήγηση, ευχαρίστως να την δώσω.
    1 βαθμός
  37. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό. Έχουμε κάνει καταπληκτικά πράγματα σε-Δημόσια-σχολεία (εγώ ως εξωτερικός συνεργάτης, μέσω των συλλόγων Γονέων κλπ) σχεδόν πάντα με την θεαματική απουσία του εκάστοτε διορισμένου καθηγητή Μουσικής. Ενίοτε δε, αντιμετωπίζοντας μια απαράδεκτη, σνομπ, αντιεπαγγελματική και αντιεκπαιδευτική συμπεριφορά.
    1 βαθμός
  38. Πολυ ωραιο. Και κρυβει, οντως, αρκετη δουλεια. Το line αυτο που χρησιμοποιειται? Χρησιμοποιειται και ως ολοκληρο, ή κανεις συνδυασμους απο επιμερους θεματα?
    1 βαθμός
  39. Δε γνωρίζω αν θα καταργηθούν, όμως πιστεύω ότι θα έπρεπε να παραμείνουν και να διδάσκονται με διαφορετικό τρόπο. Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις τον καθένα να ζωγραφίζει, ούτε να προσπαθείς να του μάθεις νότες, κλίμακες και μελόντικα, όπως έκαναν τουλάχιστον σε μας στην πρώτη γυμνασίου κάπου το 1995 (δε θυμάμαι ακριβώς). Πάντως όταν πήγαμε στο ΤΕΙ Δομικών Έργων, υπήρχε το μάθημα της Ιστορίας της Τέχνης. Πέρα από την πρώτη ερώτηση που έκανε κάποιος: "Γιατί να κάνουμε Ιστορία της Τέχνης; Τί σχέση έχει;", θυμάμαι τι είχε συμβεί στο τελευταίο μάθημα. Ο καθηγητής αποφάσισε, αντί για μάθημα, να σχολιάσουμε την καταστροφή δύο έργων τέχνης που είχε συμβεί σε μια έκθεση στην Αθήνα κάπου στο 2005 από θρησκόληπτους. Ο πρώτος πίνακας παρουσίαζε ένα πέος να εκσπερματώνει σε έναν σταυρό και ο δεύτερος τον καλλιτέχνη να συνουσιάζεται μ' ένα καρπούζι. Τί έγινε; Της Ιεράς Εξέτασης...Φοιτητές υπερασπίζονταν με μένος τη θιγμένη πίστη τους, σε επίπεδο το λιγότερο Ελένης Λουκά...Προσωπικά, πιστεύω ότι υπάρχει τέχνη που μας αρέσει και τέχνη που δεν μ' αρέσει, όπως είχε πει ο Πικάσο. Από 'κει και πέρα, δεν πιστεύω ότι μπορείς να ενσταλάξεις σε κάποιον να ασχοληθεί με την τέχνη, αν δεν το θελήσει ο ίδιος. Μπορείς όμως να του δείξεις τι υπάρχει στον κόσμο. Αν θα το καταλάβει, είναι άλλο θέμα. Νομίζω πάντως ότι το όλο θέμα εντάσσεται στο πλαίσιο "μαθαίνουμε αγγλικά από το νηπιαγωγείο", που έχουν ξεκινήσει, και με αυτή τη "μανία" που μένει πάντα μόνο στα χαρτιά, για καλύτερη παιδεία.
    1 βαθμός
  40. Όχι Heineken ρε γμτ. Νερόπλυμα είναι ....
    1 βαθμός
  41. Ευχαριστώ Reverend! Ελπίζω να μπορέσουμε να βρεθούμε να την κελαηδήσεις ολίγον τι!
    1 βαθμός
  42. Pathetic, sorry. Και εντελώς άσχετο, προπαγανδιστικό και προωθητικό, ρατσιστικών απόψεων, βίντεο. Λυπάμαι πραγματικά. Κρίμα που έδωσα και κλικ...
    1 βαθμός
  43. σαν σημερα 25 χρονια πριν ''εφυγε'' ο γιγαντας......
    1 βαθμός
  44. Δεν το βλέπω έτσι. Ανακοινώνει αυτονόητα πράγματα, που όσο περισσότεροι τα εκδηλώσουν, τόσο πιο δύσκολο θα είναι για φωνές μισαλλοδοξίας να βρίσκουν διέξοδο. Εγώ τους βγάζω το καπέλο. Θα πρέπει να το κάνουν όλοι. Το έβλεπα νωριτερα (και αγαλίασε η ψυχή μου). Λιγα λόγια, τσεκουράτα/εύστοχα, με ευφράδεια λόγου, πολιτική και επιχειρισιακή ευφυία, αυτονόητα πράγματα δηλ. για έναν ένστολο σε νευραλγική θεση μιας δημοκρατικής χώρας. Δεν θα επεκταθώ στα δικά μας "διαμάντια" της δημόσιας τάξης, από την κεφαλή ως τα νύχια. Τους βλέπουμε στην πράξη τον τελευταίο καιρό και αν δεν φρεναριστούν, θα τους δούμε όλο και πιο κοντά. Το ACAB είναι μια πανανθρώπινη και διαχρονική διαπίστωση, φυσικά δεν έχει κυριολεκτικά γενικευτικο χαρακτήρα, αλλά θα ήταν χρήσιμο ως αυτοαφύπνιση ώστε να εξαλειφθεί ως μότο. Κι αν πάλι όχι, είναι κάτι που το ξέρουν και το ανατροφοδοτούν χάριν ιεροτελεστικού χαρακτήρα, παραδοσιακών εχθροτήτων.
    1 βαθμός
  45. Ετσι πρεπει να τα πεις, ελληνικοτατα, κουπλε - ρεφραιν φιλαρακι, γιατι εγω ο βλαχος ξερω τι σημαινουν, τοσο απλα ειναι τα πραγματα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...