Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. Panos Kostagiannis

    Panos Kostagiannis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      592


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/16/20 σε Track Σχόλια

  1. Φίλε Πανό εγώ δεν θα ασχοληθώ με το θέμα της "παραγωγής" γιατί προφανώς δεν έχεις ασχοληθεί ξανά με παραγωγή φωνής και έχεις πολλά ακόμα να μάθεις (για πρώτη προσπάθεια πάντως είναι οκ). Θα ασχοληθώ με την "σύνθεση" και θα σου πω ευθαρσώς ότι δεν μου αρέσει,όχι επειδή είναι"κακό" κομμάτι αλλά επειδή είναι σαν το...90% των εντεχνοροκ ασΘματων που μαζί με το ελληνοροκ μας ταλαιπωρούν ακόμα εν έτη 2020... Έχεις ΠΟΛΥ περισσότερο ταλέντο και ΠΟΛΥ καλύτερη ΑΙΣΘΗΤΙΚΉ ,τα ΘΑΥΜΑΣΙΑ ηλεκτρονικά κομμάτια σου το αποδεικνύουν. Η σύνθεση ΤΡΑΓΟΥΔΙΏΝ θέλει πολύ περισσότερο ψάξιμο και ενδοσκόπηση και οφείλεις να τα κάνεις και τα δύο ώστε να φτιάξεις κάτι original και "δυνατό". Προσωπικά θα σου πρότεινα να κάνεις τραγούδια βασισμένα στον ηλεκτρονικό ήχο τον οποίο "έχεις" και ο οποίος θα σε οδηγήσει και σε διαφορετικές μελωδικές φόρμες από τις τετριμμένες που μας παρουσίασες. Φιλικά και με σεβασμό και χωρίς καμμία αρνητική διάθεση.
    3 βαθμοί
  2. Άρα έχεις την ΒΑΣΙΚΗ "αφετηρία" για κάθε έναν ανθρωπΑ που θέλει να γράψει τραγούδια με,όπως είναι και το λογικό για Έλληνα, ελληνικό στίχο, έτοιμοπαραδοτη ,τι περιμένεις; ? Το μεγαλύτερο πρόβλημα στους περισσότερους Έλληνες τραγουδοποιούς "εναλλακτικής'' μουσικής είναι ότι ΔΕΝ έχουν ακούσει πολύ λαϊκό τραγούδι. Καταρχήν δεν είναι απαραίτητο να είναι ένα κομμάτι πολύπλοκο για να είναι άξιο λόγου. Υπάρχουν δεκάδες αριστουργήματα με δύο (ή και ένα) ακκορντα. Η δυσκολία είναι πρώτα από όλα να είσαι original και ειλικρινής σε αυτό που βγάζεις. Ο μόνος τρόπος να το πετύχεις είναι να το δεις σαν ΕΡΓΑΣΙΑ , μόνο έτσι θα αποκτήσει την ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ που απαιτείται για κάθε έργο που έχει λόγο ύπαρξης. Ετσι δουλεύουν ακόμα και οι μεγαλοφυΐες όπως ο Nick Cave που έχει πει το κλασσικό “Inspiration is a word used by people who aren’t really doing anything. I go into my office every day that I’m in Brighton and work. Whether I feel like it or not is irrelevant.’”
    2 βαθμοί
  3. Αυτο και μονο, για μενα, διδει ιδιατερη αξια στο εργο σου. Δεν θα αλλαζα ουτε λεξη απο τους στιχους. Και περι απλης αρμονιας που εχεις στο κομματι μην κολλας. Τα πρωτα μου κομματια λιγους μηνες πριν, δυο ακορντα ειχαν ολα και ολα. Δεν αντεχα περισσοτερη πολυπλοκοτητα. Τα επομενα ηταν πιο συνθετα και με παραπανω δημιουργικοτητα. Συνεχισε.
    1 βαθμός
  4. Δημητρη, εσυ δημιουργεις κατι για την παρτη σου, ή για να "πουλησει"? Ποιο ειναι το κριτηριο που πρωτιστως θετεις, να αρεσει στους πολλους ή να εκφραζει πρωτα εσενα, αδιαφοροντας για το εμπορικο κομματι του θεματος? Προσωπικα, ο,τι κανω το κανω για μενα. Να αρεσει εμενα. Λεω ακριβως αυτο που θελω να πω, πολλες φορες με πολυ ντεμοντε τροπο. Αδιαφορω εαν θα αρεσει σε αλλους δυο ή διακοσους δυο. Πρωτιστως, αυτο που κανουμε εδω μεσα ειναι τεχνη. Δεν ειναι προϊον εκμεταλλευσης (για καποιους ειναι) ωστε να αναγκαζομαστε να κρινουμε την εμπορικοτητα και την πληροτητα του σαν προϊον.
    1 βαθμός
  5. 2. λίγο να καταλάβουμε τι κάνουμε Κάνουμε κάτι για να το έχουμε για τον εαυτό μας? ΟΚ Μια χαρά είναι. Κάνουμε κάτι για να το ακούσει και να το ψωνίσει ο άλλος? Δεν είναι. Εκτός αν επιμένουμε, στο αυτή είναι η φωνή μας αυτή θέλουμε και ό,τι γίνει 3. Να με συγχωρείτε, στα πλαίσια του παραπάνω σκεπτικού ο στίχος αυτός δεν θα πουλήσει. Το "ειχα χέρια καθαρά και μια καρδιά μεγάλη" πουλουσε στην δεκαετία του 60. Σήμερα όχι. Αν κάνουμε art for art's sake όλα δικαιολογούνται.
    1 βαθμός
  6. Εχεις δικιο το κομματι ειναι μονοτονο και πολυ 90s oμως εγω ειμαι παιδι των 80s και 90s και μου αρεσουν ολα τα ειδη μουσικης ακομα και αυτα τα φτηνιαρικα.Ειμαι της αποφης οτι καθε ειδος θα σου δωσει κατι.Εγω μεγαλωσα με λαικα ασματα κυριως αλλα παντα ειχα τα αυτια μου ανοιχτα και στην πορεια ανακαλυψα και αλλα πολλα.Στη μουσικη συνθεση δεν εχω πολυ εμπειρια ουτε τα βασικα δεν ξερω καλα καλα,λειτουργω με το αυτι και αν μου καθεται καλα στο αυτι δεν το λιβανιζω και πολυ.Εχω πολυ πιο πολυπλοκα πραγματα στο μυαλο μου αλλα μου ειναι πολυ δυσκολο να τα βαλω κατω να τα γραψω..Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια μου δινουν δυναμη να γινω καλυτερος Σ ευχαριστω για τις συμβουλες.Μικροφωνο ερχεται σε λιγο καιρο μαζι με καρτα και ηχεια.Η φωνη μου ειναι μια και εξω σε αυτο που ακουσες μπορω πολυ καλυτερα απλα ηθελα να ακοσυω γνωμες ωστε να δω που μπορω να το βελτιώσω.Επισης ηθελα να δω αν μπορουσε κανεις να βαλει δικα του μερη μεσα στο κομματι,ηδη το εδωσα στον gkourmoul1 να το επεξεργαστει.
    1 βαθμός
  7. 1. Συμφωνω απολυτα. Μου αρεσε και εμενα. Βεβαια, θελει πολληηη δουλεια η παραγωγη. 2. Για το μικροφωνο συμφωνω. Η εγγραφη ειναι της πλακας. Για τη φωνη διαφωνω. Δεν χρειαζεται κανεναν αλλο για να λεει το κομματια του, καθως εχει εξαιρετη φωνη, ιδανικη για τα δικα του κομματια. (Η φωνη του) Μπορει να δωσει ακομη περισσοτερη ατμοσφαιρα στα κομματια. Μια καλυτερη και με μεγαλυτερη ευρος φωνη δεν ειναι απαραιτητο οτι μπορει να το κανει αυτο. Η "ασταθεια" και το μικρο ευρος ερχονται δευτερα, πισω απο την ερμηνεια. Και ο Πανος το 'χει. Θελει ακομα δουλεια, σιγουρα. Και ποιος δε θελει, αλλωστε. 3. Διαφωνω 100%. Το μηνυμα που διδει ειναι απλο και κατανοητο. Αυτο θελει να πει ο ποιητης, προφανως εχει (σεβαστο) λογο που το λεει, και αυτο ειναι τεχνη. Οπως δεν θα μπορουσα να κρινω καποιον για το τι ζωγραφιζει σε εναν καμβα, ετσι δεν θα μπορουσα να κρινω καποιον για αυτα που γραφει σε μια κολλα χαρτι. Ισα ισα, δεν τη παλευω καθολου να διαβαζω στιχους που πρεπει να εχω τεσσερα πτυχια φιλοσοφιας για να τα καταλαβω.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...