Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      26

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      1713


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      5340


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/11/20 σε όλα

  1. Καιρό είχα να βγω και να κάνω επίσκεψη απο covid19 αλλά την έκανα αρμένικη και πήγα στον φίλο μου τον Νέστορα να δοκιμάσω πεταλάκια και να ακούσω τον Rivera του με την δεύτερη καμπίνα. Τι να περιγράψω δηλαδή... αφου είναι γνωστός παίκτης και συλλέκτης (με έμφαση στο παίκτης). Θα ανεβάσω 2-3 φωτογραφίες για του λόγου το αληθές. Ο τύπος δεν αφήνει στον εαυτό του ερωτηματικά τύπου: πως να ακούγεται άραγε εκείνο το overdrive... κι ας έχει άλλα δέκα (τουλάχιστον). Σε αντίθεση με εμένα που παρ' ότι μεγαλύτερος (κι ας μη μου φαίνεται!) ποτέ δεν κράτησα κάτι εις διπλούν. Εκείνος πχ έχει 4 stratocaster, 2 Les Paul μια PRS και μια SG. Διαλεχτες φυσικά όπως αρμόζει σε ένα παίκτη. Players instruments δηλαδή. Εγω θα είχα ή έχω απο μια. 1x Les Paul, 1x 335, 1x Strat, 1x 502 Yamaha, 1x Epiphone jazzbox κλπ. Τέτοιους φίλους όμως πρέπει να 'χεις (όπως τους σκαφάτους) για να καθαρίζουν και τ' αυτάκια σου πότε - πότε και να παίζεις κι εσυ σαν παιδάκι με τα όμορφα παιχνίδια. Που μπαίνουν στη διαδικασία να σου στήνουν πεταλάκια και σερβίρουν και καφέ. (Νέστορα δεν έχεις καράφλα, βγάλε το χέρι απο εκεί.) Αυτά ήταν όσα δοκίμασα. Το OD-3 μόνο είναι δικό μου που δεν αλλάξω αλλά ένα Barber ένα Sparkle Drive και ένα Zendrive τα ήθελα ευχαρίστως αν και το τελευταίο το είχα και το έδωσα. Και τα παραπάνω είναι standby μιας και στα live παίρνει μια απο τις 2 έτοιμες βαλίτσες. Μια για humbuckers και μια για Stratocaster. Αλλά είναι ωραία να τα βγάζεις απο τα κουτιά τους μιας στις τόσες. Thank you Nestoras.
    11 βαθμοί
  2. Με ένα καλό σετάπ, αλλαγή μαγνητών, κλειδιών, nut και γέφυρας, γίνεται πολύ αξιοπρεπές όργανο.
    10 βαθμοί
  3. Ένα κομματάκι μας.... Οι στίχοι είναι εμπνευσμένοι από εδώ...: https://www.thessalonikiartsandculture.gr/epilegmena-arthra/to-roloi-pou-stamatise-stis-efta-jorge-bucay/?fbclid=IwAR2KI_yxb49x-pWLFg2WJOG1f603yR7wUaGIGJLepxZunvQV2cIOXqZSoV4 Πάντως αυτές οι "συνεργασίες" είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί σε αυτό το σάιτ......
    6 βαθμοί
  4. 6 βαθμοί
  5. Γιγαντας. Ίσως ο αγαπημένος μου κιθαρίστας. Τέρας ήχου, songwriter ολκής, anti-celebrity, γούστο στις κιθάρες, guitar layering σε ηχογραφήσεις για σεμινάριο, ευρηματικός σε licks και φωνητικά, βράχος ρυθμικά, χωρίς κιθαριστικά κλισέ. Η επιτομή του εύστοχου και περιεκτικού band member. Για χάρη του πήρα καποτε ένα EHX English Muffin' κι έψαχνα να βρω Ibanez Wah. To εδωσα σε μια εβδομάδα. Σταμάτησα να ψάχνω και το Ibanez και να τρέφω αυταπάτες ότι θα ακουστώ εστω και λιγο σαν κι αυτόν.
    4 βαθμοί
  6. Τι ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ που ειναι ο κΗρατας.....
    3 βαθμοί
  7. Για του φίλους που ψάχνονται με τέτοια πράγματα-εσείς οι 3...4....ξέρετε ποιοι είστε ? .... ...Βρήκα αυτήν την καταπληκτική μελέτη-πρόκειται για διδακτορικό-πάνω σε αυτό που γενικά ονομάζεται outside παίξιμο. Είναι σε 3 μέρη. Στο πρώτο εξετάζονται και αναλύονται 20 παραδείγματα-από Bird και Benson μέχρι Sco και Jarrett. Στο δεύτερο,σε βάθος μελέτη του πρώτου μέρους του A Love Supreme, ειδικότερα του σημείου με τη μεταφορά του βασικού μοτίβου σε άλλες τονικότητες-και σύνδεση της σειράς των μεταφορών αυτών με τα Mother και Grandmother Chords από το βιβλίο του Slonimsky-καθώς επίσης και η σχέση του μοτίβου αυτού και των παραγώγων του με το παίξιμο του Dolphy. Στο ίδιο μέρος υπάρχει μια καταπληκτική μελέτη της αρμονίας του Miles στα ηλεκτρικά του 80, αναλύονται κομμάτια από το Man With A Horn, Decoy και You Are Under Arrest.Είναι η πρώτη φορά που βρίσκω κάτι τόσο εκτενές για αυτή την περίοδο, θυμάμαι μόνο μια αναφορά σε μια παλιά συνέντευξη του Roben Ford που μιλούσε για μια τεχνική που του είχε δείξει ο Miles. Η μελέτη αυτή πάει πολύ βαθιά. Το τρίτο μέρος ασχολείται αποκλειστικά με τις τεχνικές του Steve Coleman-και είναι ίσως το πιο δύσκολο, καθώς δεν έχει να κάνει τόσο με γνωστές σκάλες ή ακόρντα, αλλά διαστήματα, μορφές συμμετρίας κλπ κλπ. Συνολικά, πρόκειται για μια καταπληκτική εργασία-μιλάμε για περίπου 700 σελίδες, με πάρα πολλά μουσικά παραδείγματα. https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/8397/?fbclid=IwAR3GI2YGIZFCFsXsd9T67FFMRDN8zEv2bWETQopXXw2hSCl4wO-sUCyk1y0
    3 βαθμοί
  8. Με το που μπηκε το κομματι καταλαβα οτι θα ηταν Γ@μ@το και δεν απογοητευτηκα στη συνεχεια.Μπραβο μαγκες
    3 βαθμοί
  9. Μαπα μου ακουγεται. Στειλτο μου να το πετάξω, έχει ειδικούς καδους ανακυκλωσης εδώ, αποκλειστικά για πλαστικά wah.
    3 βαθμοί
  10. Μιλάμε για το εξατάξειο γυμνάσιο πάντα φαντάζομαι.
    3 βαθμοί
  11. Πω πω ρε Γιάννη, παιχνίδια. Εσύ δεν πήγες στον Νέστορα, στον Ζαχαριά πήγες.
    3 βαθμοί
  12. Να η Πάβλοβα θάριχνα μια ματιά και στο https://www.carpathiantonewood.com/
    3 βαθμοί
  13. @yameth αφού η καλύτερη strat είναι tele είπαμε, μην μπερδεύεσαι! ?
    3 βαθμοί
  14. Παιδιά εγώ διαφωνώ με έντονες αντιδράσεις σε τέτοιες περιπτώσεις. Το πρόβλημα εδώ δεν είναι ούτε ο ρατσισμός, ούτε ο Cruz κατ' εμέ. Είναι ότι όλοι έχουν πλέον ένα δημόσιο βήμα, στο οποίο είναι απολύτως οκ (και σχεδόν ζητούμενο) να ανεβάσει ο καθένας μας την πνευματική του κλανιά και να τη θαυμάσουν χιλιάδες. Και αυτό συμβαίνει με τέτοια ένταση και συχνότητα, που ο κόσμος έχει εθιστεί στην ηλιθιότητα. Το παράδοξο είναι το εξής όμως: Το ίδιο το μέσο που σε πείθει ότι η κάθε άθλια ανοησία που σου περνάει απ' το μυαλό χρήζει δημοσιοποίησης, θα σε καταδικάσει υπό συνθήκες και ξαφνικά θα σε πάρει στα σοβαρά για την παραπάνω κλανιά που πέταξες μέσα σ' ένα περιβάλλον απόλυτης μη σοβαρότητας και γελοιότητας. Πού καταλήγω: Το ότι συνηθίζουμε την ανοησία και το ότι αρχίζουμε και να την αναζητούμε, το θεωρώ πιο επικίνδυνο από το νόημα της ανοησίας καθεαυτό. Δηλαδή στο παραπάνω σαχλό meme, δε βλέπω έναν ρατσιστή, συντηρητικό, δεξιό, φασίστα κλπ. αλλά έναν άνθρωπο που σε ώριμη ηλικία απέτυχε παταγωδώς να διαχωρίσει το πραγματικά σοβαρό από το ξεκούδουνο χάχανο. Αυτό, θεωρώ ότι είναι η επιτομή της "στραβής" ροπής στην ανθρώπινη φύση.
    3 βαθμοί
  15. Δίκιο έχεις ρε Φώταρε. Μπορώ να αναλάβω να σε απαλλάξω δωρεάν από το δυσβάσταχτο φορτίο του χρήματος.
    2 βαθμοί
  16. έχει όμως το καλύτερο ακουμπιστήρι για τους καφέδες και σχετικά
    2 βαθμοί
  17. ξεκινάνε με τους καφέδες σε μικρή ηλικία, αλλά μένουν με τους καφέδες και σε μεγάλη ηλικία
    2 βαθμοί
  18. Μην τις πεταξεις, στειλε τις εδω, θα ξηλώσω την περιέλιξη απο τις wound, θα τις στειλω για γάνωμα και θα ξανατυλιξω τις 3 μπασες, με triple braid μέθοδο ακριβώς την πλέξη του Τερκενλή. Τέλος, τις βοβαρδίζω με organic/βιολογικά ισότοπα και κρατάνε twang μέχρι και -hold you breath- 11 ώρες!
    2 βαθμοί
  19. Φίλος πάντως με Selmer Mark VI κλάφτα σόλο ο saxman. Εδώ θέλει Κeilwerth SX ή ένα Yanagisawa 992. Πού πας με το Cannonball, το κοκκόρι να ούμε. (Άραγε να κάνουν τέτοιες συζητήσεις σε φόρουμ άλλων οργάνων; "Είναι τα Powell τα καλύτερα φλάουτα για φρουλάντο;" "5 φαγκότα που με αναβάθμιση σε τάπες πατάνε κάτω τα Gebrüder Mönnig")
    2 βαθμοί
  20. Έτσι είναι Γιώργο, αν είσαι σταρ έχεις και κάποιες απαιτήσεις.
    2 βαθμοί
  21. Φώτη μου είσαι καλά? Μήπως σε πείραξε κανένας? Μήπως φταίει το κομμάτι? Γιατί μιλάς για τον εαυτό σου σε τρίτο πρόσωπο?
    2 βαθμοί
  22. ξΕΡΩΓΩ? Αφτο το μετα-ΣΥΡΙΖΑ που οι πραΧτορες της CIA διδασκουν ΕΓΓΛΕΖΙΚΑ στα πΕδιά για να τα κανουν Μπιλντερμπεργκ. Ο @cos_dr κΣερει λεπτομέρειες.
    2 βαθμοί
  23. Ναι γνωστα αυτα. Άλλωστε στη Φαντασια πρωτοπαιξε ο Jimi, στα Δειλινά ο Rory, στο Παγκοσμιο ο David, στο Εννατο ο Eric, στα Σοδομα ο Stevie και στη Νεραιδα ο Richie.
    2 βαθμοί
  24. Γιατί όταν είχατε πάει εσείς στον Φάνη (Πνοή), είχατε κιθαροπιτάκια στην σακούλα.
    2 βαθμοί
  25. Θα κάνω αλλαγή με τον Superfunk. Ν’ αποκτήσει κι αυτός τη καλύτερη κιθάρα, αφού δεν έχει.
    2 βαθμοί
  26. https://www.thomann.de/gr/fender_diamond_legend_cabronita_mbys.htm Δεν άντεξα να μην το ποστάρω? Αλήθεια τώρα, ποιός θα την πάρει???
    2 βαθμοί
  27. Εχω γεννηθεί στις ΗΠΑ και έχω ζήσει εκεί κατά το μεγαλύτερο κομμάτι της δεκαετιας του 80 ,την τελευταια φορα που πηγα απλα ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ως χώρα......παρά την ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ τάξη και ασφάλεια σε μεγάλες πόλεις (η ΝΥ ας πουμε ειναι πλεον νηπιαγωγείο σε σχεση με τα 80s οπου φοβόσουν να βγείς εξω μετα την δύση του ηλιου σε καποιες περιοχες) υπάρχει μια τρομερη ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ...αταξία στους ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που δεν συνάδει με την ΚΑΜΜΙΑ με αυτο που ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ η Αμερική τόσο λόγω της ιστορίας της και της ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ της στην ανθρωποτητα στα πεδία του πολιτισμού ,της δημοκρατίας αλλά και της οικονομίας και παραγωγής, όσο και στα περισσότερα ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ της.... Και ΦΟΒΟΣ.....ΠΟΛΥΣ ΦΟΒΟΣ σε ολα τα μηκη και πλατη (και γεωγραφικα και κοινωνικα) Νομιζω ότι οι δίδυμοι πύργοι υπήρξαν ο καταλύτης για την εγκαθίδρυση ενός ανάλγητου και αστυνομικού κράτους και για εναν ,ανευ προηγουμένου ΤΑΞΙΚΟ διαχωρισμο ο οποιος προφανως αφορά και τις μειονότητες (οχι πως δεν υπηρχε και πριν φυσικα αλλα τωρα η κατασταση έχει ξεφυγει)....τα οποια σε συνδιασμο με την GUN CRAZY κουλτουρα των περισσότερων Αμερικανών και τον ΨΥΧΟΠΑΘΗ που κυβερνα (και παρασύρει στην ψυχοπαθεια τεραστια κομματια του πληθυσμου που τον θεωρουν κάτι σαν τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΗΣΤΟ) έχει κανει την κατασταση εκρηκτική... Ενδεικτικά αναφέρω πως στα σχεδόν 10 χρόνια που ζούσα στις ΗΠΑ είχα ..."επαφη" με την αστυνομια 5-6 φορες (τις 2 γιατι ΜΕ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ? και τις υπολοιπες γιατι οδηγούσα (και παρκαρα) σαν...Ελληνας ? την τελευταια φορα που πηγα με σταματησαν στον δρομο (στο Μανχαταν) 5 φορες σε 2 εβδομαδες! (ειμαι σκουρος....)
    2 βαθμοί
  28. Συγχαρητήρια για την συνεργασία, άτομα! Περίμενα τον cigaret13 να απαγγείλει αυτός κάπου στη μέση και πιστεύω θα ήταν καλό. Θα περιμένω κι άλλα.
    2 βαθμοί
  29. Ξυσιμο ολη και βαψιμο θα χρειαστει. Εαν δεν σε συμφερει, προτιμησε να αγορασεις μια cv που εχει μεχρι και λουστρο.
    2 βαθμοί
  30. Εντάξει, αν δεν έχεις αυτό το ποσό, υπάρχουν και πιό φθηνές ? https://www.thomann.de/gr/fender_clapton_crossraods_strat_set.htm https://www.thomann.de/gr/fender_george_harrison_rocky_mbpw.htm https://www.thomann.de/gr/fender_fender_jimmy_page_mirror_mbpw.htm
    2 βαθμοί
  31. Μάλιστα... Εμείς βγάλαμε τα σ'κώτια μας να το γράψουμε κι έρχεται ο Στράτος να μας πει κλέφτες (από την γριά ρε γαμώτο...; ?) κι ότι επαναλαμβάνουμε 4-5 φορές μέσα στο άσμα την λέξη ρολόι.... Εάν ήταν η ζήλια ψ.....? Ο Φώτης είναι όντως πολλές κατηγορίες μόνος του!!! ? Στράτο ρώτα και την πόντια εάν δεν με πιστεύεις...? Όσο για το ρεφρέν.. εμείς είμαστε alternate Mr Fusion....? Και στο κάτω κάτω, γιατί δεν ακούς τέτοιου είδους άσματα; Εμείς οι εμπορικοί μουσουργοί, κλέφτες θα γίνουμε; ? Την λέξη κλέφτες την χρησιμοποίησα δυο φορές στο ποστ μου, μπας και σε πείραξε κι αυτό;.....? Με πολλή αγάπη..., Φώτης!???
    2 βαθμοί
  32. Ώστε γι' αυτό μου είσασταν συνέχεια στα pm, ε? Κλεφταράδες, κλέψατε την μελωδία απ΄τον κλέφτη λέμε. Εννοείται ότι κάνω πλάκα. Μπράβο σας παιδιά, πάντα τέτοια. Αν έχω να παρατηρήσω κάτι αυτό είναι η απόδοση της φωνής στις χαμηλές, όχι ότι είχε πρόβλημα, αλλά η εκφραστικότητα κάπως χανόταν (Γιώργο ξέρω ότι είναι δύσκολες οι χαμηλές για να βγουν άψογες). Επίσης νομίζω ότι η λέξη ρολόι επαναλαμβανόταν παραπάνω απ' όσο θα έπρεπε. Ωραίες οι κιθάρες, τα πιάνα, κλπ., ειδικά σε κάποια σημεία πορώθηκα (διευκρινίζω ότι το άκουσα ως απλός ακροατής και το καταευχαριστήθηκα, παρ' όλο που δεν ακούω τέτοιου είδους κομμάτια). Μπράβο σε Φώτη, Γιώργο και Νίκο. Συνεχάτε μάγκες, φτιάχτηκα. EDIT: Χαζομάρα μου που δεν το έθιξα. Ρε παιδιά λείπει ένα ρεφραίν δυνατό, μια καλή φράση (για στίχους μιλάω) να παίξει τον ρόλο του home, του "γυρνάω πάλι εδώ να σας θυμίσω".
    2 βαθμοί
  33. Κι εγώ βρηκα το κειμενο απο το θρεντ που ανέφερα πριν, σωσμενο σε mail, απο ανασφαλεια μη χαθεί. Το παραθετω. Αν βρει κανεις και το θρεντ, ευπρόσδεκτο. O Leo Fender (και οι συνεργάτες του) δεν ακολουθούσε το ρητό form follows function αλλά είχε ένα problem solving attitude που έτυχε να γεννήσει, κατά λάθος, όχι απλά ένα όργανο, αλλά τον ορισμό της ηλεκτρικής κιθάρας και ένα είδωλο του παγκόσμιου design. Το form δεν ήταν καν στο μυαλό τους για να το ακολουθήσει το function. Όταν λέω ότι η Strat είναι ένα "εργονομικό χάος" σημαίνει ότι γεννήθηκε από κάτι άλλο και προσαρμόστηκε σε κάτι άλλο για να καταλήξει να χρησιμοποιείται για κάτι άλλο. Είναι ωραία και ρομαντική η ιστορία του μοναχικού οραματιστή που σκάρωνε όργανα με μη συμβατικό τρόπο, αλλά θεωρώ ότι του αποδίδουν, κατόπιν εορτής και ερήμην του, ιδιότητες που ίσως και ο ίδιος δεν ήθελε. Όπως ακριβώς κάνουν οι κριτικοί και οι αναλυτές τέχνης που εικάζουν "τι ήθελε να πει ο ποιητής". Η Strat λοιπόν ήταν η ιδέα να εφαρμοστεί σε κιθάρα, η σημαντικότερη ανακάλυψη του Leo, το ηλεκτρικό μπάσο. Αρχικά αυτό, ήταν Telecaster με μανίκι μπάσου, που δεν μπορούσε να σταθεί (neck heavy) oπότε σκάρωσαν ένα μοντέλο και τράβηξαν ένα κέρατο ως το 12ο τάστο (που είναι και γεωμετρικό κέντρο ενός 34" μπάσου) για να μην πέφτει το μανίκι. Και εγένετο μπάσο. Κι ας θυμώνουν οι φίλοι που τους λέω χιουμοριστικά ότι το μπάσο είναι μια 4-χορδη κιθάρα κουρδισμένη μια οκτάβα κάτω. Νωρίτερα, για να λύσουν το πρόβλημα του neck heaviness στην Τele, είχαν αρχίσει να χρησιμοποιούν βαρύτερα ξύλα (northern ash και pink alder) και τώρα, με το σχέδιο του p-bass στα χέρια τους, θα μπορούσαν να επιστρέψουν σε ελαφρύτερα σώματα αν το προσάρμοζαν σε κιθάρα. Πιο ελαφρύ όργανο, καλύτερη εργονομία, λιγότερη κούραση στο fretting hand αφού δεν χρειάζεται να κουβαλάει και το βάρος του μανικιού. Σε ποιο κοινό απευθυνόταν ο Leo; Country και western παλικάρια, επαγγελματίες του μεροκάματου που γυρνούσαν την επικράτεια παίζοντας 4-5 μέρες την εβδομάδα. Oι ακουστικές κιθάρες ήταν μεν ελαφρύτερες αλλά ήταν πιο ογκώδεις και δεν μπορούσαν να πάρουν το ρόλο και lapsteel. Σε αυτούς έπρεπε να πουλήσει. Τα όργανά του δεν ήταν αποτέλεσμα "σπουδαίου, μακρινού οράματος που θα άλλαζε τον ρου της μουσικής". Lapsteel κιθάρες έφτιαχνε πριν την Tele και ενισχυτές. Tο unique selling proposistion που είχε ο Leo στα χέρια του με την Τele ηταν 2σε1 εμ Electric Spanish εμ Lapsteel. To μόνο του πρόβλημα ήταν το βάρος που όταν το έλυσε του δημιούργησε άλλο, το balance. Με το P-Bass στα χέρια του, ήταν μονόδρομος να το πάει και σε κιθαρομορφή Strat. Στην ουσία η Stratocaster ήταν η λύση στο πρόβλημα βάρους που είχε η Tele. Δεν είναι όργανο που σχεδιάστηκε σε κενό χαρτί. Και μάλιστα τώρα, με το κέρατο να κρατάει τα μπόσικα, μπορούσαν να αφαιρέσουν κι άλλη μάζα από τη Strat χωρίς να έχουν θέμα neck dive. Arm countours, belly contours, μεγάλο cavity, πλαστικά knobs, πιο ελαφριοί μαγνήτες, μεγάλο σκάψιμο για tremolo. Ηoorey, τώρα το USP (unique selling proposition) επεκτάθηκε. Εμ electric spanish εμ lap steel και πλέον και lapsteel hawaian (με το τρεμολο) και βιολάκι. Η τοποθέτηση των controls (εκεί που με ενοχλούν προσωπικά αφάνταστα) έγινε έχοντας στο νου flat παίξιμο πάνω στα γόνατα. Όλα είναι κοντά μεταξύ τους για να μπορεί ο παίκτης λάστιχο, να έχει γρήγορη πρόσβαση στο tremolo bar, να αλλάζει θέση διακόπτη χωρίς να αλλάζει τη ροή του παιξίματος και να κάνει και το βιολάκι του με το μικρό το δάχτυλο την ώρα που πενιάζει. Ο 3θέσιος είναι εκεί για να αλλάζει θέση όταν το slide περνάει από τον neck μαγνήτη, ωστε να μην "διαβάζονται" οι "πίσω από το slide" φασαρίες. Ο μεσαίος μαγνήτης δεν ήταν εκεί για ποικιλία ήχων, αλλά για πρακτικούς λόγους. Μιλάμε ακόμη για εποχή western και country. Έτσι κατάφερε να δημιουργήσει ένα πολυεργαλείο στα χέρια του "χειρωνάκτη" μουσικού όπου αυτός και ο picking buddy του πλέον θα μπορούσαν να ανταλλάσσουν ρόλους παίζοντας κιθάρα, lapsteel, hawaian και μπάντζο (βάζοντας ένα μαντήλι ανάμεσα στις χορδές και το "άχρηστο" ashtray). Το palm muting ήταν rock n roll, δεν υπήρχε ακόμη, οπότε τα βιδάκια των saddles που προεξέχουν (ναι αυτά που μου κόβουν το ρημαδοδεξί όταν πάω να σκάσω reggae chunks και μου φεύγουν chunks στην κυριολεξία από το χέρι). Ή όταν κοπανάω με το δεξί το volume knob και κλείνω κατα λάθος την ένταση. Ή όταν καταλήγω πάντα να παίζω bridge μαγνήτη γιατί ο διακόπτης είναι στο strumming action του δεξιού μου χεριού. Οι country western boys στράμαραν κοντά στο neck άλλωστε, δεν τους ενοχλούσαν αυτά.Και αφού είχε φτιάξει ένα καταπληκτικό USP, oι country & western είπαν "τι σαχλαμάρα" και εξακολουθούσαν να προτιμούν tele. Και τότε ήρθαν οι "αναθεματισμένοι αράπηδες" (Ιke Turner) και οι φλωροκολλεγιόπαιδες (Buddy Holly) να σώσουν τη Strat και να την κάνουν rock n roll icon. Η νεολαία της πόλης γούσταρε αμάξια με πτερύγια και χρώματα και space age και atomic design. Ο Leo δεν είχε τον Hendrix και τον Beck στο μυαλό του όταν έφτιαχνε τη Stratocaster. Ούτε καν τα παιδιά της πόλης. Δεν προέβλεπαν το μέλλον. Δημιουργούσαν με βάση τις ανάγκες του τότε, προσπαθώντας να φτιάξουν ένα προϊόν που θα πουλούσε. Με πρακτικό τρόπο. Δεν υπήρχε σχεδιασμός. Eίχαν προβλήματα να λύσουν κι όχι όνειρα για να ονειρευτούν. Δεν ήταν ιδιοφυίες. Άνθρωποι εργατικοί, πρακτικοί και καταφερτζήδες ήταν. Η πρώτη κιθάρα που μελετήθηκε και σχεδιάστηκε πραγματικά στο χαρτί πριν βγει στο πρωτότυπο ήταν και η καλύτερή τους. JazzmasterΚαι μετά είπε κάποιος: "Τι χάλια, πώς να παίξεις surf και garage σε τέτοιο όργανο;"
    2 βαθμοί
  34. Τρελός είσαι? Θα τις βάλω σε μια άλλη που έχω. Έχουνε μια πενταετία ζωή ακόμα χαλαρά. Μετά βέβαια, άμα θέλεις ... στις στέλνω.
    1 βαθμός
  35. @pipityri πραγματικά τη κατάλληλη στιγμή σαν απο μηχανής θεός. φχαριστούμε!!!
    1 βαθμός
  36. Και πολύ καλά έκανες. Το wh10 είναι το πιο άτιμο αλλά και αγαπημένο μου πετάλι. Το έχω αγοράσει 3 φορές, το έχω πουλήσει 1 και μου έχουν μείνει ένα stock v2 και ένα heavily moded v2 (ξέρω είμαι βλαμμένος). Ο τρόπος που διαχειρίζεται τα fuzz και γενικά τα high gain πετάλια όταν το βάζεις τελευταίο απ’ όλα είναι μοναδικός και δεν συγκρίνεται με κανένα crybaby στυλ που έχω δοκιμάσει. ΑΛΛΑ το volume boost ειδικά με το depth στις 11:00’ και μετά είναι θηριώδες που και αυτό το «πρόβλημα» είναι μικρό σε σχέση με το τρισάθλιο buffer που έχει και ισοπεδώνει τα πάντα. Άντε βγάλε άκρη
    1 βαθμός
  37. Είχε και στην Μαβίλη παλιά ένα μαγαζί που την έφτιαχνε κόλαση, είχα παρει και με κάστανο ήταν απίθανη..
    1 βαθμός
  38. Μην ανησυχείς. Θα σε βοηθήσει καμιά ωραία συμμαθήτρια.
    1 βαθμός
  39. Οταν λεω εγω οτι κρατας σημειωσεις...
    1 βαθμός
  40. κιθαροκεφτέδες > κιθαροκαφέδες
    1 βαθμός
  41. Οχι,ειναι ΟΛΟ το αλμπουμ. έχει ΟΛΑ τα καναλια απο ΟΛΑ τα τραγουδια. Pure Genius. Εχει παίξει και πολυ tele στη ζωη του ειδικα στο Californication & στις tour που ακολουθησαν.. Τωρα πλεον παιζει με....παλιες YAMAHA....SG2000 https://www.groundguitar.com/john-frusciante-gear/
    1 βαθμός
  42. Έχω την αίσθηση ότι η μουσική θα έβρισκε το δρόμο της προς αυτό που είναι τώρα, ακόμη και χωρίς τη Stratocaster. Ήταν θέμα χρόνου κάποιος να εφαρμόσει τεχνολογία pedal steel -δηλ. μοχλούς που να αλλάζουν το pitch -πάνω στην κιθάρα. Ο ήχος δεν ήταν και πολύ μακριά από την tele ούτως ή άλλως. Αυτό που την απογείωσε ήταν το σχήμα της. Ήταν αρκετά ευφυές να ενσωματωθεί όλο το space age ρευμα της εποχής σε σχεδιαστικές ανάγκες ενός μουσικου οργάνου και ήταν πλέον trendy να παίζεις με τέτοια "μοντερνιά" στα χέρια σου. Ειδικα την εποχη της άνθισης της τηλεόρασης ήταν και ένα ειδος "διαβατηρίου" προς τη διασημότητα. Θέλω να καταληξω, ότι δεν υπήρξε αποκλειστικά και μόνο το concept της stratocaster ως όργανο(ήχος, εργονομία) η αιτία για να απογειωθεί. Υπήρξαν εξωγενείς παράγοντες που την ώθησαν προς τα εκεί. Το ότι κάποιοι εξωγήινοι πήραν το όργανο και το έκαναν προεκταση του εαυτού τους, προσδίδει κύρος αλλά όχι αιτιολόγηση. Θεωρώ ότι εχει παιξει πολύ πιο καταλυτικό ρόλο το precision στη μουσική όπως την ξέρουμε και όχι η stratocaster. Άλλωστε, η καλύτερη κιθάρα που φτιάχτηκε ποτέ, ειναι η Firebird.?
    1 βαθμός
  43. 1 βαθμός
  44. @Καπως σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στο review. Αν και δεν έχω κάνει ποτέ εκτενή ανάλυση τα έργα του Χέρμαν, σαν μεγάλος φάν έχω παρακολουθήσει επανειλημμένως τις ταινίες του Χίτσκοκ και πιστεύω οτι έχουν φωλιάσει κάπου εκεί μέσα στοιχεία του πρώτου. Όχι, δεν υπάρχει κάτι ηχογραφημένο, όλα είναι vst.
    1 βαθμός
  45. Να κάνουμε μια μικρή παρένθεση? σας αρέσουν οι ιστορίες από το παρελθόν? Αρχισα να ασχολούμαι με ηλεκτρικές κιθάρες (δηλαδή να προσέχω τι ακριβώς εχουν πάνω τους και όχι ότι είναι ένα ξύλο πάνω σε ένα ταψί) γύρω στο 1968-69. Τότε ήμουν κοντά 12. Για 2-3 χρόνια μετά αναγνώριζα μόνο δυο τύπους. Στρατ και λες. Όλες οι άλλες ήταν οι άλλες. Ήδη από τότε ήξερα ποια θέλω, αν και ήξερα ότι αυτή που ήθελα έκανε ακριβώς όσο σχεδόν το μισό που έκανε το αυτοκίνητο που είχαμε. Ήθελα τη στρατ. Τελε έβλεπα, αλλα ήταν απο τις άλλες. Όπως πχ έβλεπα Status Quo. Τους απεχθανόμουν. Προφανώς και τις τελε. Αγόρασα τον δεύτερο δίσκο του Roy. Είδα στο πίσω εξώφυλλο την τελε....Παραδέχτηκα ότι ήταν όμορφη και απλή. Αλλά αυτά που έπαιζε ο Roy ήταν ΝΟ ΝΟ.....οπότε .....την ξέχασα. Κάπου εκεί μπήκα στο Πολυτεχνείο και ο πατήρ έκανε την υπόσχεση πραγματικότητα και πήρα μια απομίμηση στρατ. Ευτυχία.... Μετά είδα το εξώφυλλο του Boss... Κλονίστηκα ξανά. Αλλά...δυό μαγνήτες ρε συ....τσ τσ.... Ήμουν σε γκρουπ. Μπροστά ανοιγόταν οι δρόμοι για "καριέρες". Ξόδεψα ό,τι είχα και έτρεξα να αγοράσω β χέρι την κιθάρα των ονείρων μου. Μια blacky... Ο πωλητής πουλούσε και ένα τέρας δίπλα της. Telecaster Deluxe.... Το τέρας άστραψε στα μάτια μου και θόλωσα. Η blacky έγινε σύννεφο και διαλύθηκε. Η σπανιότητα και το εξωπραγματικό της Deluxe με έφαγε. Το απωθημένο έμεινε στον πάγο. 35 χρόνια μετά, πήρα την στρατ που δεν πήρα τότε, που δεν πήρα ποτέ όταν ήθελα. Συνειδητοποιημένα, οικονομικά και με σύνεση. Λίγες μόλις εβδομάδες μετά πήρα και την std tele που επίσης δεν θα έπαιρνα ποτέ. Ποτέ δεν είναι αργά. Case closed.
    1 βαθμός
  46. εμ δεν είναι τυχαίο που η κορυφαία κιθάρα όλων των εποχών βασίζεται στο κορυφαίο μπάσο όλων των εποχών ? Συνήθως βέβαια τέτοια όργανα για άλλο λόγο σχεδιάστηκαν και αλλού κατέληξαν (βλ. Les Paul και Strat) αλλά και πάλι. Εγώ τολμώ να πω ότι η rock διαμορφώθηκε με βάση την Stratocaster. Δεν προσαρμόστηκε η κιθάρα στην μουσική. Βλέπε Hendrix, Jeff Beck και άλλους. Αν ήταν με τέλε αυτοί, ουτέ τα μισά από αυτά που έγραψαν δεν θα υπήρχανε στην μορφή που τα ξέραμε....
    1 βαθμός
  47. αποριας αξιον ...δεν αναφερθηκε καθολου.......https://www.youtube.com/watch?v=DDOIL5OqvYs&list=PL48C5F3F74CD09188
    1 βαθμός
  48. κάπου εδώ είναι που αρχίζει το ενδιαφέρον
    1 βαθμός
  49. Den eho zisi sto athinaϊstan kardia mou. Den gzero ti eidous endoia yparkei. Ον δι αδερ χαντ, αν ισχύει αυτό που λες, οτι δηλαδη δεν βρίσκεις υλικά οργανοποιίας στην Αθήνα, ισχύει γενικά για την Ελλάδα. Τώρα, αν υπαρχει μαγαζί που να "πεταχτείς" να παρεις κανα κόκκαλο, κανα κλειδί, κανα καπάκι ή καμια πλάτη/πλαϊνα, εγώ την καταβρίσκω που ειμαι downtown thessalonika και έχω στα 7λεπτά περπάτημα διαμέσου (άκακων) πρεζονίων, τον Μαυρομουστάκη, από τον οποιο έχω παρει υπέροχη (αλλά περιορισμένου εύρους) ξυλεία, και φυσικά αρκετά αναλώσιμα από celluloid μεχρι stainless steel ταστόσυρμα, hide glue μεχρι template για floyd rose routing, κλειδιά για μπάντζο μέχρι διαφόρων σκληροτήτων ελατήρια για τρέμολο. Επίσης στην ιδια περιοχή λιγο πιο περα (φραγκομαχαλάς) βρίσκω hardwarestores με σχεδόν τα πάντα, στη Χαλκεων στα 3' χαλκωματάδες που μπορώ να ζητήσω κανα κομμάτι μπρούντζο για nut ξερωγώ, στη γιαννιτσών στο σταθμό δέρματα, κόλλες, τροχείο με αναλώσιμα και custom ιμάντες λείανσης, 3 x προμηθευτές χρυσοχόων. Δεν ξέρω αν είναι διαφορετικα στην Αθηνα, εγω παντως δεν τα εμαθα όλα απο την πρώτη μέρα. Σταδιακα μου σύστηναν μαγαζια η τα εβρισκα διαδικτυακα η περπατώντας απλά. Υποθέτω ότι και στην Αθήνα θα υπαρχει τέτοιου είδους "εμπορική κοινότητα" οπότε πιο αρμόδιος θα ήταν κάποιος που ασχολείται με οργανοποιία εκεί χάμου.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...