Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      8576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/08/20 σε Αναρτήσεις

  1. Εγώ δεν ξέρω για ακριβές αναβαθμίσεις σε φτηνά όργανα αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι ο φυσικός χώρος τους είναι η σκηνή. Η κιθάρα που κρατάς κλειδωμένη σε θήκη στο σπίτι, τραβάει μεγάλη στενοχώρια όταν έχεις πάει σε λάιβ με άλλη.
    3 βαθμοί
  2. Το 2ο Athens Music Week έρχεται στην Τεχνόπολη. Νομίζω ότι κάποιους θα ενδιαφέρει και δεν είδα να αναφέρεται πουθενά. Η θεματολογία φαίνεται ενδιαφέρουσα. ...Πρέπει να είμαι πολύ γέρος...δεν ξέρω κανένα από τους Έλληνες που συμμετέχουν!!!! http://athensmusicweek.gr
    2 βαθμοί
  3. Γιατι δεν το ελεγες νωριτερα. Εχουμε καποια custom made πιτογυρα οπου πρεπει να ειμαι 3 μερες νηστικος για να φαω το μισο.
    2 βαθμοί
  4. Τι δηλαδή ... Να φτιάχνει ο άλλος καπάκια για κιθάρες και να έχει και απόθεμα να πας να διαλέξεις? Βρήκες κάτι τέτοιο στην Θεσσαλονίκη? Γιατί δεν πας σε έναν οργανοποιό να του πεις πώς το θέλεις, να του πάς και την κιθάρα να δει, και να τον ρωτήσεις πόσο κάνει? Έμπορους καπακιών κιθάρας ψάχνεις δηλαδή? Και επειδή δεν βρίσκεις υπάρχει πολιτισμική ένδεια?
    2 βαθμοί
  5. Θα σχολιάσω εγώ... Μια τυπική squier ή epiphone ή vintage κλπ αξίας ~300 ευρώ είναι ένα αρκετά ποιοτικό όργανο, σε σχέση με την αξία του, όπου με ένα καλό setup μπορεί κανείς άνετα να το χρησιμοποιήσει σε live. Και άνετο μανίκι, και κρατάει κούρδισμα και γενικότερα ευκολόπαιχτο είναι. Με την προσθήκη ενός σετ καλών μαγνητών, ηχητικά πιθανότατα να είναι αρκετά καλύτερο (καλύτερο σημαίνει πιο κοντά στις ανάγκες του μουσικού) σε σχέση με μια κιθάρα που κοστίζει 1000 ευρώ και έχει εργοστασιακούς μαγνήτες επάνω. Και επειδή οι μαγνήτες είναι υπεύθυνοι για το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό του ήχου μια κιθάρας, φυσικά αξίζει να τους αλλάξουμε. Θα τους χαρούμε σχεδόν στο έπακρο. Και λέω σχεδόν διότι, με κάποια αναβάθμιση στα ηλεκτρικά (pots, shielding), υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτίωση στον ήχο. Εξαίρεση στα παραπάνω αποτελούν, φυσικά, οι κιθάρες που ναι μεν κάνουν 300 ευρώ, αλλά έχουν διάφορα προβλήματα χρηστικότητας, λόγω χαμηλής ποιότητας υλικών. Τότε δεν αξίζει. Εάν ο τίτλος έλεγε " 'Αξίζει να τοποθετήσουμε 200 ευρώ μαγνήτες σε μια κιθάρα αξίας 300 ευρώ?" πιθανότατα να μην είχα εκφέρει διαφορετική γνώμη. Στα 300 ευρώ υπάρχουν όργανα όπως squier vintage modified, classic vibe, epiphone g400, vintage, τα οποία δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν, κατασκευαστικά, σε σχέση με μια κιθάρα 3πλάσιας τιμής. Οι μαγνήτες θα κρίνουν πιο όργανο θα έχει τον καλύτερο ήχο. H ταπεινή μου άποψη...
    2 βαθμοί
  6. Οποιος έχει αναζητήσει πρώτες ύλες στην Αθήνα θα έχει πιστεύω διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει τίποτα πέρα από τσιμεντόλιθους, κάποτε έψαχνα μια ορειχάλκινη λάμα σε ολόκληρη την αττική και τα παράτησα, χρόνια αργότερα βρήκα στην επαρχία τέτοιες λάμες σε ότι διάσταση μπορεί να υπάρξει, διαθέσιμες με το μέτρο... τώρα ψάχνω ένα καπάκι για ακουστική και είμαι μπροστά στην ίδια κατάσταση, στο ίντερνετ εμφανίζονται πολλοί έμποροι στη Θεσσαλονίκη μια ένδειξη για την πολιτισμική ανωτερότητα της πόλης αυτής... στην Αθήνα άνθρωπος... γιατί έτσι? θα πει κανείς οι άνθρωποι δεν έχουν αυλές στην Αθήνα, η ζωή εδώ είναι ένας αγώνας για μια θέση στον Ήλιο σε κάποιο γραφειάκι... και πάλι τόσα προάστια γύρω γύρω τόσες αυλές δεν μπορεί κάτι άλλο είναι
    1 βαθμός
  7. Αν ήσουν σε τζαμ νάιτ που ήμουν εγώ, πίστεψέ με θα πήγαινες με μια από τα lidl ?
    1 βαθμός
  8. Βεβαιότατα ισχύει αυτό που λές. Δεν θα σου απαντήσω ευθέως στο γιατί. Την απάντηση σε αυτά τα ερωτηματα μπορούμε να την βρούμε αν απαντήσουμε παρόμoιας φύσης και δυσκολίας ερωτήματα. Γιατί π.χ. υπάρχει τεράστια διαφορά στο επίπεδο των ντόπιων , στην ομιλία, πνεύμα, συνεννόηση μεταξύ Μονεμβασιάς/Σπάρτης απο την μία και Ελαφονήσου απο την άλλη? Γιατι τέτοια χαοτική διαφορά? Γιατί στην Ανδρο που έχει όλα τα νερά του κόσμου ΔΕΝ είναι ανεπτυγμένη η γεωργία αλλά στην ξηρή Νάξο υπάρχει μεγάλη γεωργοκτηνοτροφική παραγωγή? Γιατί η Λεμεσός (παραλία) είναι ένα χάρμα οφθαλμων αλλά η Γλυφάδα εχμμμ εμμ ναι... παίρνει κάποια βελτίωση? Γιατί μιλούνια οι τουρίστες στην Λεμεσό, ελάχιστοι στην Γλυφάδα/και στους γειτονικούς παραλιακούς δήμους γενικότερα? (και όχι η απάντηση δεν ειναι η αγγλια, και η γλυφαδα είχε αμερικανούς επι σειρά ετών). Και άλλα πολλά... πάμπολλα τέτοια ερωτήματα.. με προφανείς φυσικά απαντήσεις για όποιον μπορει να το δει το θέμα λίγο απο μακριά. Πως θα ήταν ο Σχoινιάς, αν μετεφερες τους ντόπιους καπου αλλου και έβαζες την θέση τους Κρητικούς/Ηρακλειώτες ή Κυπρίους? Γαληνη στον Αγιο Τίτο. Τίποτε άλλο (έχει κλείσει έχω ακούσει). Στο δια ταυτα, η Αθηνούλα οκ, σίγουρα δεν χρειάζεται στρουθοκαμηλισμό αφενός, δεν οδηγεί πουθενά, αφετέρου, δεν είναι για πολύ κριτική, δεν αντέχει πολλά πολλά, χρειάζεται στοργή, αγαπη και προδέρμ.
    1 βαθμός
  9. Έχω ακούσει ότι μπορεί να φάει ακόμα και τέσσερα πιτόγυρα στα καπάκια.
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. έστω, αλλά έχει ένα και μόνο καπάκι και αυτό ειναι ΑΑ και όχι ΑΑΑ... βλέπεις λοιπόν ότι ερχόμαστε στα λόγια μου Κρήτη να πας, και για πιτογυρα και για καπάκια
    1 βαθμός
  13. Εννοείς λοιπόν να διαλέξεις ξύλα για να φτιαχτεί το καπάκι. Μα σε όποιον οργανοποιό κι αν πας, μπορείς να το κάνεις αυτό. Ορίστε, πάρε έναν στην Αθήνα που πουλάει καπάκια. https://www.pegasusgreece.com/ Να σου πω εγώ τι έχω πάθει. Σαράντα χρόνια ψάχνω να βρω σουβλατζή να φτιάχνει πιτόγυρο με πίτα 40cm διάμετρο. Να πάρω τρία τριπλόπιτα δηλαδής, με γύρο κοτόπουλο, να ντα φχαριστηθώ ασούμε.
    1 βαθμός
  14. ναι https://www.sofianos.net/ Θέλω να το φτιάξω μόνος μου. και ναι πιστεύω ότι έχω χτυπήσει φλέβα, έχω βρει γιατί δεν μου αρέσει εδώ χάμω
    1 βαθμός
  15. Ακριβως αυτο συμβαινει, καθς πολυ μυες συντελουν στον να γεννηθει η φωνη. Οπως το σωμα "θυμαται" η γυμναστικη που του εχεις ριξει, και γρηγορα επανερχεται, ετσι και η φωνη θυμαται νοτες και επισης γρηγορα επανερχεται. Εαν σταματησεις να τραγουδας για 10 μερες ξεκινα η "πτωση" και το ντεφορμαρισμα ακριβως οπως εναν μυ. Χρειαζεται συνεχη συντηρηση ωστε να κρατιεσαι σε φορμα. Και οπως εναν που ξεκινα πρωτη φορα γυμναστικη και αλλαζει το σωμα του και οι επιδοσεις του, με το περας του χρονου, ετσι και εσυ μπορεις να προχωρησεις ακομη παραπερα με τη φωνη σου. Δεν υπαρχει ταβανι.
    1 βαθμός
  16. οι σύγχρονες κιθάρες των 200 ευρώ που μάλιστα φτιάχνονται με την έγκριση των μαμάδων εταιρειών δεν έχουν προβλήματα playability. Κι α έχουν είναι ελάχιστα. Εχουν στα φτηνά ηλεκτρικά, στα κράματα των γεφυρών, στα χρώματα της ...ορδής, στα φτηνά ενδεχομένως τάστα που ένας περιστασιακός παίκτης σχεδόν ποτέ δεν θα φάει και μετά στους μαγνήτες. Αυτά που πληρώνεις αλμυρό φυστίκι είναι τα binding, finishing, coating, signaturing, customing, και δε συμμαζεύεται. Υπάρχουν έξω μεγάλα ονόματα που δεν έχουν πρόβλημα με τις φτηνές κιθάρες. Για άλλους φυσικά είναι θέμα πρεστιζ να εμφανιστούν με κιθάρες των 200 ευρώ. Και σε μένα μου κάνει ένα αλλοιώτικο κλικ η deluxe όταν την πιάνω, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν υστερούν οι φτηνές μου κιθάρες δίπλα της. Σε καμμία. Ούτε δυσκολεύομαι να παίξω μαζί τους ούτε με ευκολύνει περισσότερο εκείνη.
    1 βαθμός
  17. Ειμαι κάτοχος και φτηνής squier με γυρω στα 300ε upgrades ? και ακριβής Gibson. Ουτε εμενα μ αρεσει αλλά συνηθως ισχυει. Εξάλλου για καποιο λογο κοστίζει μια κιθαρα 200 και η αλλη 1000 (και δεν ειναι ΜΟΝΟ το τι γραφει το headstock) .Φυσικα και μπορει να ΑΚΟΥΣΤΕΙ ιδια αν αποκτησει τα ιδια specs που αφορούν τoν ηχο... για να ΠΑΙΞΕΙ και ιδια θες και τα ιδια specs που αφορούν το playability.Για μενα οι περισσότερες αντιδικίες παρουσιάζονται απο δυο λαθη που γινονται... συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της ακριβής κιθάρας θεωρεί πως μια κιθαρα 5 φορες ακριβότερη ειναι 5 φορες καλύτερη και συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της φτηνής κιθάρας υποτιμαει την αξια που εχει αυτο το 10-20% που ειναι η ακριβή πραγματικα καλύτερη... Για αλλους ειναι ανουσιο oμως για αλλους ανεκτίμητο... Σεβαστό. Αλλα αν παιξεις στο ιδιο signal chain εσυ και ο Steve Vai ενα Open Em... Θα ακουστειτε το ιδιο...
    1 βαθμός
  18. Τι να τον κανεις τον ... "καλυτερο" ηχο, οταν δεν μπορεις να παιξεις? Ποιοι λεγανε εδω οτι ολη η δουλεια στον ηχο ειναι οι μαγνητες? Δεν μπαινουν στην Prs λοιπον μαγνητες gibson για να εχουμε ηχο gibson? Εγω φυσικα δεν το εκανα, γιατι και στην gibson (που δεν πηρα και πηρα Prs στη θεση της, για να εχω και μαονι με διπλους αλλα και tremolo που δεν ζω χωρις, αλλα και να μπορω να παιζω παντου στην ταστιερα και αερας), αλλους μαγνητες θα εβαζα. Και ποιος λεει οτι δεν εχει μεταπωλητικη αξια η Prs? Απο τα πιο boutique οργανα του εμποριου. Ααα πηρα τελικα μερικα χρονια μετα και μια lp, και την εχω σε μια θηκη και αραχνιαζει. Ωραια θηκη δε λεω. Βελουδα μεσα. Χλιδη. Πηρα τωρα να της βαλω κατι χορδες 12-60 για drop C κουρδισμα, μπας και τη χρησιμοποιησω καπου σε τιποτα metal power chords. Τις εχω βεβαια κανα τριμηνο, και ακομα δεν την εχω βγαλει την κιθαρα να τις βαλω. Τουλαχιστον θα δω τη θηκη μεσα, οταν την βγαλω. ? Μεγαλη λαχταρα την εχω την lp ?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...