Είναι πολύ συγκροτημένη και οργανωτική με τον χρόνο της. Επί πλέον, όπως ξέρεις, στη οικογένεια μας η ενασχόληση με τις τέχνες δεν είναι κάτι που έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Οπότε, χρόνος βρίσκεται. ?
Μπράβο στην Σοφία.
Με τέτοιο δάσκαλο για την "άλλη" αρμονία .... του χρόνου θα γράφει κομμάτια που το απλό ακκόρντο τους θα είναι το Gbmmaj7#5#11/Bmaj7sus#9b13.
Για πες μας βρε Σπύρο.
Η Σοφία κάνει στο Ωδείο, πιάνο και θεωρία/αρμονία, και μ' εσένα "άλλη" αρμονία και κθάρα?
Πώς τα προλαβαίνει όλα (μαζί με τις υποχρεώσεις του σχολείου και κάποιες πιθανές ξένες γλώσσες)?
Σας ευχαριστώ όλους- και εκ μέρους της Σοφίας, η οποία σας βρίσκει όλους πολύ, πολύ καλούς και ευγενικούς. ?
@Jazzjoker Θα σου πως μόνο πως, όταν της έδειξα πως, με την προσθήκη της b5/#4 από πεντατονική περνάμε σε blue, η αντίδραση της ήταν...τώρα ακούγεται ακόμα καλύτερα.
@fusiongtr Το πάμε σιγά-σιγά. Για την ώρα πρέπει να τελειώσει μια αρμονική ανάλυση του In A Santimental Mood, μέχρι την Παρασκευή. Τ΄ακούς μικρή? ?
Ωραιότατο το πεντατονικό πόνημα της Σοφίας η οποία προφανώς και το πάει στο βαθύ μπλουζ.
Μερικά points για το θείο Πίπη:
- Απαγόρευσέ της συνθέσεις κάτω των 8 λεπτών.
- Απαγόρευσε της συγχορδίες που περιέχουν καθαρή πέμπτη, τονική στο μπάσο και τρίτη.
Πέρα από την πλάκα, το κορίτσι έχει ποτένσιαλ, μπράβο της.
Συγχαρητηρια στο κοριτσι. Απο μικρο μπηκε στο πραγματικο νοημα της μουσικης, περα των καλουπιων ενος ωδειου. Η δημιουργικοτητα ειναι κατι το ανεκτιμητο, και ειναι τυχερη που εχει εναν θειο οπου μπορει να τη βοηθησει στα μεγιστα στον τομεα αυτον.
Το κομματι εξαιρετικο! Και ειναι μονο η αρχη.