Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      1426


  3. GZaimis

    GZaimis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      116


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/08/20 σε όλα

  1. Αγαπητοί φίλοι, με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω ένα μικρό κομματάκι της Σοφίας Μαλτεζάκη. Η Σοφία, η οποία μόλις έγινε 15, είναι ανηψιά μου. Επιπλέον, της κάνω μάθημα αρμονίας-όχι αυτής που μαθαίνει στο Ωδείο, της άλλης-και κιθάρας. Σαν δώρο για τα γενέθλια της, έστησα το soundcloud της, ηχογραφήσαμε μερικά από τα κομμάτια της και έγραψα τα έγχορδα για το ένα-αυτό που μοιράζομαι μαζί σας. Βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας, όλα στη μουσική μπορούν να διδαχθούν. Άλλοτε εύκολα, άλλοτε δύσκολα. Το πιο δύσκολο, θεωρώ, είναι η αντίληψη της μελωδίας, ικανότητα να παράγει κάποιος μελωδικά σχήματα με ροή και φυσικότητα. Δεδομένου πως, μέχρι τώρα στη Σοφία δεν έχω δώσει παρά μόνο εργαλεία-με ελάχιστα hints για πως να τα χρησιμοποιήσει, ως προς την μελωδία, την ανάπτυξη κλπ-θα συμφωνήσετε, πιστεύω, πως κάτι αλήθεια συμβαίνει εδώ... Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει ελαφρώς αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα και είναι το αποτέλεσμα του πρώτου μας μαθήματος/εισαγωγής στον αυτοσχεδιασμό. Ήταν, βασικά, της μορφής....παίξε αυτό εδώ...σ΄αρέσει?...λέγεται Πεντατονική...πάρε αυτά τα 4 ακόρντα στο αριστερό χέρι, στο δεξί κάνε ό,τι καταλαβαίνεις....πως, έτσι?....ναι, ακριβώς έτσι. Σε μερικούς ανθρώπους δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Λοιπόν, θερμή υποδοχή παρακαλώ. Ένα ενθαρρυντικό virtual χειροκρότημα. Και με την επισημότητα που αρμόζει, Us And The Endless Sea Πίανο, Σύνθεση: Σοφία Μαλτεζάκη Ενορχήστρωση εγχόρδων: Θείος Πίπης.
    7 βαθμοί
  2. Αγαπητοί συμφορουμίτες, Γνωρίζω ότι δημοσιεύω ένα στυλ που δεν απαντάται συχνά στο Noiz, θα ήθελα όμως να δώσω ένα μικρό έναυσμα, όσοι έχετε διάθεση, να ασχοληθείτε με μουσικές συνεργασίες ο καθένας από τον χώρο του (βλ. social distancing), γιατί πραγματικά ΑΞΙΖΕΙ τον κόπο και ας πρόκειται για οποιοδήποτε μουσικό είδος (έχω δημοσιεύσει κατά καιρούς και αντίστοιχες δουλειές παίζοντας Dream Theater). Γι’ αυτόν τον λόγο θα ήθελα να περιγράψω πολύ συνοπτικά τα βήματα που ακολούθησα. Θα παραλείψω κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες, που όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τις βρει με μια απλή έρευνα του τύπου “how to create a virtual choir”. 1) Βιντεοσκόπηση / ηχογράφηση οργάνου, στην περίπτωσή μου μια MIDI προσομοίωση εκκλησιαστικού οργάνου (εννοείται το DX7 και το D-50 δεν έχουν τέτοιους ήχους, ξέρετε οι πληκτράδες!) 2) Αναπαραγωγή προηγούμενης ηχογράφησης, παράλληλα με βιντεοσκόπηση να διευθύνω (βοηθάει για την χορωδία). 3) Δημιουργία βίντεο-οδηγού, που έχει το βίντεο του 2ου βήματος, αλλά τον ήχο του 1ου. Αυτό το έστειλα στους χορωδούς, οι οποίοι το αναπαρήγαγαν από συσκευή φορώντας ακουστικά (όπως δεύτερο κινητό, tablet, laptop κ.α.) και ταυτόχρονα βιντεοσκόπησαν τον εαυτό τους με το βασικό τους κινητό. 4) Ζήτησα από τους χορωδούς να στείλουν το αρχικό αρχείο βίντεο μέσω wetransfer. Προσοχή, η μετατροπή και μεταφορά μέσω Messenger, δεν ενδείκνυται γιατί ρίχνει πολύ την ποιότητα. 5) Απομόνωση κάθε audio track, συγχρονισμός και μίξη μέσα σε ένα DAW, όχι στο video editor. 6) Συγχρονισμός των βίντεο και αποκλειστικό audio ό,τι φτιάξαμε πριν στο DAW. Δεν είναι εύκολο στην αρχή, αλλά σας διαβεβαιώ ότι αξίζει τον κόπο. Προσωπικά μου πήρε πάνω από 100 ώρες το συγκεκριμένο, αλλά φαντάζεστε τον ενθουσιασμό μου που το μοιράζομαι με όλους. Καλή σας ακρόαση!
    7 βαθμοί
  3. Εγώ δεν ξέρω για ακριβές αναβαθμίσεις σε φτηνά όργανα αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι ο φυσικός χώρος τους είναι η σκηνή. Η κιθάρα που κρατάς κλειδωμένη σε θήκη στο σπίτι, τραβάει μεγάλη στενοχώρια όταν έχεις πάει σε λάιβ με άλλη.
    3 βαθμοί
  4. Μελοποίηση του ομώνυμου ποιήματος της Άννας Πετράκη από την ποιητική της συλλογή "Ζωή σε 9/8" που με τόσο ενθουσιασμό μου εμπιστεύτηκε. Φλάουτο έπαιξε πάντα ψυχωμένα ο φίλος Tomasz Musialowski. Οι εξαιρετικές φωτογραφίες ανήκουν στον φίλο και συμμαθητή Αρίστο Γρηγοριάδη. Τους ευχαριστώ όλους και εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι αντάξιο των προσδοκιών τους.
    3 βαθμοί
  5. Παραθέτω κι εγώ με τη σειρά μου τη δική μου συμμετοχή στο διαγωνισμό προς σχολιασμό. Καλή επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζομενους του φόρουμ.
    3 βαθμοί
  6. Το 2ο Athens Music Week έρχεται στην Τεχνόπολη. Νομίζω ότι κάποιους θα ενδιαφέρει και δεν είδα να αναφέρεται πουθενά. Η θεματολογία φαίνεται ενδιαφέρουσα. ...Πρέπει να είμαι πολύ γέρος...δεν ξέρω κανένα από τους Έλληνες που συμμετέχουν!!!! http://athensmusicweek.gr
    2 βαθμοί
  7. Πάντως πλάκα πλάκα εάν υπήρχαν τότενες αυτά τα: internet, email, skype, κάρτα ήχου, midi, looper, vst...., μάλλον δεν θα ακούγαμε αυτές τις μουσικές σήμερα.....
    2 βαθμοί
  8. Έλα μωρέ τώρα "δύσκολα μέρη" ο Stravinsky .... Άμα χρειαζότανε ασούμε και προγραμμένα midi parts για τέτοια χαλαρά κομμάτια ... ε ας παίρνανε ένα looper ασούμε να κάμουνε δουλειά. Αλλά θα είχανε καλά vst φαίνεται. Δεν τα φτιάχνουνε πια όπως παλιά.
    2 βαθμοί
  9. Εννοείται. Και κάποια δύσκολα μέρη τα είχαν κάνει midi από πριν. Τέτοιοι ήταν.
    2 βαθμοί
  10. Είναι πολύ συγκροτημένη και οργανωτική με τον χρόνο της. Επί πλέον, όπως ξέρεις, στη οικογένεια μας η ενασχόληση με τις τέχνες δεν είναι κάτι που έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Οπότε, χρόνος βρίσκεται. ?
    2 βαθμοί
  11. Να υποθέσω ότι όταν λες "γράμμα" μιλάς για email, και επίσης ότι το έπαιξαν ταυτόχρονα (δύο χέρια ο καθένας) μέσω skype με μικρόφωνα στο πιάνο που πήγαιναν στην κάρτα ήχου τους?
    2 βαθμοί
  12. Πολλα μπραβο και στους δυο,στη Σοφια ενα παραπανω. Και να βαζεις να την ακουμε να παιρνουμε ομορφια και να μαθαινουμε.
    2 βαθμοί
  13. Τυχερή η Σοφία που έχει αυτόν τον θείο αλλά και τυχερός ο θείος που έχει αυτήν την ανιψιά.....! Ταλεντάρα η Σοφία... πόσο είπαμε, δεκαπέντε....; !!!!!
    2 βαθμοί
  14. Μπράβο στην Σοφία. Με τέτοιο δάσκαλο για την "άλλη" αρμονία .... του χρόνου θα γράφει κομμάτια που το απλό ακκόρντο τους θα είναι το Gbmmaj7#5#11/Bmaj7sus#9b13.
    2 βαθμοί
  15. Γιατι δεν το ελεγες νωριτερα. Εχουμε καποια custom made πιτογυρα οπου πρεπει να ειμαι 3 μερες νηστικος για να φαω το μισο.
    2 βαθμοί
  16. Τι δηλαδή ... Να φτιάχνει ο άλλος καπάκια για κιθάρες και να έχει και απόθεμα να πας να διαλέξεις? Βρήκες κάτι τέτοιο στην Θεσσαλονίκη? Γιατί δεν πας σε έναν οργανοποιό να του πεις πώς το θέλεις, να του πάς και την κιθάρα να δει, και να τον ρωτήσεις πόσο κάνει? Έμπορους καπακιών κιθάρας ψάχνεις δηλαδή? Και επειδή δεν βρίσκεις υπάρχει πολιτισμική ένδεια?
    2 βαθμοί
  17. Θα σχολιάσω εγώ... Μια τυπική squier ή epiphone ή vintage κλπ αξίας ~300 ευρώ είναι ένα αρκετά ποιοτικό όργανο, σε σχέση με την αξία του, όπου με ένα καλό setup μπορεί κανείς άνετα να το χρησιμοποιήσει σε live. Και άνετο μανίκι, και κρατάει κούρδισμα και γενικότερα ευκολόπαιχτο είναι. Με την προσθήκη ενός σετ καλών μαγνητών, ηχητικά πιθανότατα να είναι αρκετά καλύτερο (καλύτερο σημαίνει πιο κοντά στις ανάγκες του μουσικού) σε σχέση με μια κιθάρα που κοστίζει 1000 ευρώ και έχει εργοστασιακούς μαγνήτες επάνω. Και επειδή οι μαγνήτες είναι υπεύθυνοι για το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό του ήχου μια κιθάρας, φυσικά αξίζει να τους αλλάξουμε. Θα τους χαρούμε σχεδόν στο έπακρο. Και λέω σχεδόν διότι, με κάποια αναβάθμιση στα ηλεκτρικά (pots, shielding), υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτίωση στον ήχο. Εξαίρεση στα παραπάνω αποτελούν, φυσικά, οι κιθάρες που ναι μεν κάνουν 300 ευρώ, αλλά έχουν διάφορα προβλήματα χρηστικότητας, λόγω χαμηλής ποιότητας υλικών. Τότε δεν αξίζει. Εάν ο τίτλος έλεγε " 'Αξίζει να τοποθετήσουμε 200 ευρώ μαγνήτες σε μια κιθάρα αξίας 300 ευρώ?" πιθανότατα να μην είχα εκφέρει διαφορετική γνώμη. Στα 300 ευρώ υπάρχουν όργανα όπως squier vintage modified, classic vibe, epiphone g400, vintage, τα οποία δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν, κατασκευαστικά, σε σχέση με μια κιθάρα 3πλάσιας τιμής. Οι μαγνήτες θα κρίνουν πιο όργανο θα έχει τον καλύτερο ήχο. H ταπεινή μου άποψη...
    2 βαθμοί
  18. Οποιος έχει αναζητήσει πρώτες ύλες στην Αθήνα θα έχει πιστεύω διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει τίποτα πέρα από τσιμεντόλιθους, κάποτε έψαχνα μια ορειχάλκινη λάμα σε ολόκληρη την αττική και τα παράτησα, χρόνια αργότερα βρήκα στην επαρχία τέτοιες λάμες σε ότι διάσταση μπορεί να υπάρξει, διαθέσιμες με το μέτρο... τώρα ψάχνω ένα καπάκι για ακουστική και είμαι μπροστά στην ίδια κατάσταση, στο ίντερνετ εμφανίζονται πολλοί έμποροι στη Θεσσαλονίκη μια ένδειξη για την πολιτισμική ανωτερότητα της πόλης αυτής... στην Αθήνα άνθρωπος... γιατί έτσι? θα πει κανείς οι άνθρωποι δεν έχουν αυλές στην Αθήνα, η ζωή εδώ είναι ένας αγώνας για μια θέση στον Ήλιο σε κάποιο γραφειάκι... και πάλι τόσα προάστια γύρω γύρω τόσες αυλές δεν μπορεί κάτι άλλο είναι
    1 βαθμός
  19. το θέμα είναι να γίνει η αρχή. Τα άλλα έπονται
    1 βαθμός
  20. Αν ήσουν σε τζαμ νάιτ που ήμουν εγώ, πίστεψέ με θα πήγαινες με μια από τα lidl ?
    1 βαθμός
  21. Για πες μας βρε Σπύρο. Η Σοφία κάνει στο Ωδείο, πιάνο και θεωρία/αρμονία, και μ' εσένα "άλλη" αρμονία και κθάρα? Πώς τα προλαβαίνει όλα (μαζί με τις υποχρεώσεις του σχολείου και κάποιες πιθανές ξένες γλώσσες)?
    1 βαθμός
  22. Βεβαιότατα ισχύει αυτό που λές. Δεν θα σου απαντήσω ευθέως στο γιατί. Την απάντηση σε αυτά τα ερωτηματα μπορούμε να την βρούμε αν απαντήσουμε παρόμoιας φύσης και δυσκολίας ερωτήματα. Γιατί π.χ. υπάρχει τεράστια διαφορά στο επίπεδο των ντόπιων , στην ομιλία, πνεύμα, συνεννόηση μεταξύ Μονεμβασιάς/Σπάρτης απο την μία και Ελαφονήσου απο την άλλη? Γιατι τέτοια χαοτική διαφορά? Γιατί στην Ανδρο που έχει όλα τα νερά του κόσμου ΔΕΝ είναι ανεπτυγμένη η γεωργία αλλά στην ξηρή Νάξο υπάρχει μεγάλη γεωργοκτηνοτροφική παραγωγή? Γιατί η Λεμεσός (παραλία) είναι ένα χάρμα οφθαλμων αλλά η Γλυφάδα εχμμμ εμμ ναι... παίρνει κάποια βελτίωση? Γιατί μιλούνια οι τουρίστες στην Λεμεσό, ελάχιστοι στην Γλυφάδα/και στους γειτονικούς παραλιακούς δήμους γενικότερα? (και όχι η απάντηση δεν ειναι η αγγλια, και η γλυφαδα είχε αμερικανούς επι σειρά ετών). Και άλλα πολλά... πάμπολλα τέτοια ερωτήματα.. με προφανείς φυσικά απαντήσεις για όποιον μπορει να το δει το θέμα λίγο απο μακριά. Πως θα ήταν ο Σχoινιάς, αν μετεφερες τους ντόπιους καπου αλλου και έβαζες την θέση τους Κρητικούς/Ηρακλειώτες ή Κυπρίους? Γαληνη στον Αγιο Τίτο. Τίποτε άλλο (έχει κλείσει έχω ακούσει). Στο δια ταυτα, η Αθηνούλα οκ, σίγουρα δεν χρειάζεται στρουθοκαμηλισμό αφενός, δεν οδηγεί πουθενά, αφετέρου, δεν είναι για πολύ κριτική, δεν αντέχει πολλά πολλά, χρειάζεται στοργή, αγαπη και προδέρμ.
    1 βαθμός
  23. Σας ευχαριστώ όλους- και εκ μέρους της Σοφίας, η οποία σας βρίσκει όλους πολύ, πολύ καλούς και ευγενικούς. ? @Jazzjoker Θα σου πως μόνο πως, όταν της έδειξα πως, με την προσθήκη της b5/#4 από πεντατονική περνάμε σε blue, η αντίδραση της ήταν...τώρα ακούγεται ακόμα καλύτερα. @fusiongtr Το πάμε σιγά-σιγά. Για την ώρα πρέπει να τελειώσει μια αρμονική ανάλυση του In A Santimental Mood, μέχρι την Παρασκευή. Τ΄ακούς μικρή? ?
    1 βαθμός
  24. 1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. Ταλενταρα αναμφιβολα η Σοφια.Περιμενουμε και αλλα πολλα στο μελλον
    1 βαθμός
  27. Ωραιότατο το πεντατονικό πόνημα της Σοφίας η οποία προφανώς και το πάει στο βαθύ μπλουζ. Μερικά points για το θείο Πίπη: - Απαγόρευσέ της συνθέσεις κάτω των 8 λεπτών. - Απαγόρευσε της συγχορδίες που περιέχουν καθαρή πέμπτη, τονική στο μπάσο και τρίτη. Πέρα από την πλάκα, το κορίτσι έχει ποτένσιαλ, μπράβο της.
    1 βαθμός
  28. Συγχαρητηρια στο κοριτσι. Απο μικρο μπηκε στο πραγματικο νοημα της μουσικης, περα των καλουπιων ενος ωδειου. Η δημιουργικοτητα ειναι κατι το ανεκτιμητο, και ειναι τυχερη που εχει εναν θειο οπου μπορει να τη βοηθησει στα μεγιστα στον τομεα αυτον. Το κομματι εξαιρετικο! Και ειναι μονο η αρχη.
    1 βαθμός
  29. Για καλό το είπες? ? Δίκιο έχεις για να μιλήσω και σοβαρά,αλλά την βλέπω του χρόνου όπως ανέφερες και με την αρμονία να θυμίζει εσένα!
    1 βαθμός
  30. Θύμισε κάτι από Αραβανή, δεν βρίσκεις?
    1 βαθμός
  31. Έχω ακούσει ότι μπορεί να φάει ακόμα και τέσσερα πιτόγυρα στα καπάκια.
    1 βαθμός
  32. Μπράβο, σε όλους και σε σένα ειδικά. Γνώση, θέληση, επιμονή, παράδειγμα προς μίμηση.
    1 βαθμός
  33. 1 βαθμός
  34. 1 βαθμός
  35. έστω, αλλά έχει ένα και μόνο καπάκι και αυτό ειναι ΑΑ και όχι ΑΑΑ... βλέπεις λοιπόν ότι ερχόμαστε στα λόγια μου Κρήτη να πας, και για πιτογυρα και για καπάκια
    1 βαθμός
  36. Εννοείς λοιπόν να διαλέξεις ξύλα για να φτιαχτεί το καπάκι. Μα σε όποιον οργανοποιό κι αν πας, μπορείς να το κάνεις αυτό. Ορίστε, πάρε έναν στην Αθήνα που πουλάει καπάκια. https://www.pegasusgreece.com/ Να σου πω εγώ τι έχω πάθει. Σαράντα χρόνια ψάχνω να βρω σουβλατζή να φτιάχνει πιτόγυρο με πίτα 40cm διάμετρο. Να πάρω τρία τριπλόπιτα δηλαδής, με γύρο κοτόπουλο, να ντα φχαριστηθώ ασούμε.
    1 βαθμός
  37. ναι https://www.sofianos.net/ Θέλω να το φτιάξω μόνος μου. και ναι πιστεύω ότι έχω χτυπήσει φλέβα, έχω βρει γιατί δεν μου αρέσει εδώ χάμω
    1 βαθμός
  38. Ευχαριστούμε. Είσαι ευγενής με αυτό που κάνεις, όπως πάντα άλλωστε.
    1 βαθμός
  39. 1 βαθμός
  40. Ακριβως αυτο συμβαινει, καθς πολυ μυες συντελουν στον να γεννηθει η φωνη. Οπως το σωμα "θυμαται" η γυμναστικη που του εχεις ριξει, και γρηγορα επανερχεται, ετσι και η φωνη θυμαται νοτες και επισης γρηγορα επανερχεται. Εαν σταματησεις να τραγουδας για 10 μερες ξεκινα η "πτωση" και το ντεφορμαρισμα ακριβως οπως εναν μυ. Χρειαζεται συνεχη συντηρηση ωστε να κρατιεσαι σε φορμα. Και οπως εναν που ξεκινα πρωτη φορα γυμναστικη και αλλαζει το σωμα του και οι επιδοσεις του, με το περας του χρονου, ετσι και εσυ μπορεις να προχωρησεις ακομη παραπερα με τη φωνη σου. Δεν υπαρχει ταβανι.
    1 βαθμός
  41. οι σύγχρονες κιθάρες των 200 ευρώ που μάλιστα φτιάχνονται με την έγκριση των μαμάδων εταιρειών δεν έχουν προβλήματα playability. Κι α έχουν είναι ελάχιστα. Εχουν στα φτηνά ηλεκτρικά, στα κράματα των γεφυρών, στα χρώματα της ...ορδής, στα φτηνά ενδεχομένως τάστα που ένας περιστασιακός παίκτης σχεδόν ποτέ δεν θα φάει και μετά στους μαγνήτες. Αυτά που πληρώνεις αλμυρό φυστίκι είναι τα binding, finishing, coating, signaturing, customing, και δε συμμαζεύεται. Υπάρχουν έξω μεγάλα ονόματα που δεν έχουν πρόβλημα με τις φτηνές κιθάρες. Για άλλους φυσικά είναι θέμα πρεστιζ να εμφανιστούν με κιθάρες των 200 ευρώ. Και σε μένα μου κάνει ένα αλλοιώτικο κλικ η deluxe όταν την πιάνω, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν υστερούν οι φτηνές μου κιθάρες δίπλα της. Σε καμμία. Ούτε δυσκολεύομαι να παίξω μαζί τους ούτε με ευκολύνει περισσότερο εκείνη.
    1 βαθμός
  42. Ειμαι κάτοχος και φτηνής squier με γυρω στα 300ε upgrades ? και ακριβής Gibson. Ουτε εμενα μ αρεσει αλλά συνηθως ισχυει. Εξάλλου για καποιο λογο κοστίζει μια κιθαρα 200 και η αλλη 1000 (και δεν ειναι ΜΟΝΟ το τι γραφει το headstock) .Φυσικα και μπορει να ΑΚΟΥΣΤΕΙ ιδια αν αποκτησει τα ιδια specs που αφορούν τoν ηχο... για να ΠΑΙΞΕΙ και ιδια θες και τα ιδια specs που αφορούν το playability.Για μενα οι περισσότερες αντιδικίες παρουσιάζονται απο δυο λαθη που γινονται... συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της ακριβής κιθάρας θεωρεί πως μια κιθαρα 5 φορες ακριβότερη ειναι 5 φορες καλύτερη και συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της φτηνής κιθάρας υποτιμαει την αξια που εχει αυτο το 10-20% που ειναι η ακριβή πραγματικα καλύτερη... Για αλλους ειναι ανουσιο oμως για αλλους ανεκτίμητο... Σεβαστό. Αλλα αν παιξεις στο ιδιο signal chain εσυ και ο Steve Vai ενα Open Em... Θα ακουστειτε το ιδιο...
    1 βαθμός
  43. To κομμάτι είναι ηχογραφημένο στον πολιτιστικό Κήπο της Κάλμης και είναι εμπνευσμένο απο τον ίδιο το φυσικό χώρο και αφιερωμένο σε αυτόν και όλους εκείνους που τον εκτιμούν και τον υπερασπίζονται.
    1 βαθμός
  44. Τι να τον κανεις τον ... "καλυτερο" ηχο, οταν δεν μπορεις να παιξεις? Ποιοι λεγανε εδω οτι ολη η δουλεια στον ηχο ειναι οι μαγνητες? Δεν μπαινουν στην Prs λοιπον μαγνητες gibson για να εχουμε ηχο gibson? Εγω φυσικα δεν το εκανα, γιατι και στην gibson (που δεν πηρα και πηρα Prs στη θεση της, για να εχω και μαονι με διπλους αλλα και tremolo που δεν ζω χωρις, αλλα και να μπορω να παιζω παντου στην ταστιερα και αερας), αλλους μαγνητες θα εβαζα. Και ποιος λεει οτι δεν εχει μεταπωλητικη αξια η Prs? Απο τα πιο boutique οργανα του εμποριου. Ααα πηρα τελικα μερικα χρονια μετα και μια lp, και την εχω σε μια θηκη και αραχνιαζει. Ωραια θηκη δε λεω. Βελουδα μεσα. Χλιδη. Πηρα τωρα να της βαλω κατι χορδες 12-60 για drop C κουρδισμα, μπας και τη χρησιμοποιησω καπου σε τιποτα metal power chords. Τις εχω βεβαια κανα τριμηνο, και ακομα δεν την εχω βγαλει την κιθαρα να τις βαλω. Τουλαχιστον θα δω τη θηκη μεσα, οταν την βγαλω. ? Μεγαλη λαχταρα την εχω την lp ?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...