Κατ αρχήν πριν παμε στην τιμή του μαγνήτη πρεπει να ειμαστε ενημερωμένοι και να ξέρουμε και τι θέλουμε να παρουμε ηχητικα και τι δινει ο μαγνήτης. Οπως δεν στηνουμε τον ηχο με το ματι ετσι και δεν επιλέγουμε μαγνήτες με την τιμή. Αν δωσεις 300ε για ενα σετακι 57 classics αλλα εσυ γουσταρεις ηχο Gilmour τοτε δε σου φταίνε οι μαγνήτες που ΔΕΝ εγινε τελικα το upgrade στα αφτια σου. Mετα υπαρχουν δυο κατηγορίες upgrade...upgrades που αφορούν τον ηχο και upgrades που αφορούν το Playability... Aν αλλάζοντας μαγνήτες νομιζεις οτι η φτηνη ξεσεταρισμενη squier affinity θα παιζει τελεια... Δεν παιζει.Μπορει ομως να ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ τελεια σε μια ηχογραφηση αλλα θα εξακολουθεί να σου βγάζει την ΜΠαναγία. Η προσωπική μου εμπειρία λεει οτι ΑΝ εχεις λύσει πρωτα το θεμα του playability με ενα τέλειο σεταρισμα (ειτε με upgrades που αφορούν το playability) τοτε ναι.... Αξίζει και παρααξιζει να κανεις upgrade σε μια κιθαρα των 300ε με ακριβούς μαγνητες. (Στις μερες μας μια κιθαρα εpiphone πχ των 300ε δεν ειναι καθολου για τα μπαζα...μπορει να ειναι 5 φορες φτηνοτερη απο την αντίστοιχη gibson, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι 5 φορες χειρότερη.Τα 300ε σημερα ΔΕΝ ειναι το price range που ειναι τα χειρότερα υλικά...εκει οπου κανενα upgrade μαγνητων δεν σε σωνει γιατι η κιθαρα απλα δεν σεταρεται με τιποτα)Αν δε η κιθαρα ειναι για χρηση στο σπιτι και ηχογραφηση... Εκει δηλαδη που εχεις ατελειωτες προσπαθειες να "παιξεις το τρακ σωστα και να ακουστει οπως θες" τοτε αξίζει και παρααξιζει το upgrade μαγνητων (ακομα και αν δεν εχει τέλειο playability αφου ΟΙ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ειναι το 90/100 του ΗΧΟΥ μη πω και παραπανω.Ουτε το χερι ουτε το ποδι του παίχτη... Αυτο λεγεται ΣΤΥΛ... όχι ήχος... Ουτε τα ξύλα... Για ηλεκτρικη κιθαρα μιλαμε.). Αν ομως ειναι για live δεν μπορεις να πας (ημι) ξεβρακωτος στα αγγούρια. Τι να το κανεις να εχεις τέλειο ηχο και να μη μπορεις να παιξεις άνετα...
Προσωπικές απόψεις απο την (οποία) εμπειρία μου...
Όχι δεν είναι σωστό.
Ο μη διαμορφωμένος χώρος "χρωματίζει" τον ήχο κυρίως λόγω των διαφορετικών χρόνων αντήχησης στο συχνοτικό φάσμα.
Το πρόβλημα δηλαδή είναι στο πεδίο των χρόνων και όχι στο πεδίο των εντάσεων.
Με το EQ δεν θα λυθεί το πρόβλημα ενώ δεν είναι απίθανο να δημιουργηθεί κι άλλο αφού θα μιξάρεις με μία δεδομένη καμπύλη που προέκυψε από την προσαρμογή σε έναν μη διαμορφωμένο χώρο, δημιουργώντας ετσι μία ψευδαίσθηση flat απόκρισης που θα αποκαλυφθεί όταν θα ακούσεις τη μίξη σου κάπου αλλού.
Η διαδικασία με τον pink noise εχει νόημα αφού έχεις λύσει τα θέματα των ανακλάσεων που δημιουργούν μεταξύ άλλων και την ανομοιομορφία στο πεδίο των χρόνων.
Γενικά τα λες και τα εκφράζεις ωραία, αν απέφευγες και κάποιους δογματισμούς όπως ο άνω, νομίζω θα ήταν καλύτερα.
Νομίζω αξίζει να ρίξετε μια ματιά στην συγκεκριμμένη σελίδα απο το σάιτ του Monster Mike Welch, αναφέρει πολλές λεπτομέρειες που άπτονται του θέματος που συζητιέται, είναι δε η άποψη ενός κιθαρίστα που διαπρέπει εν γένει.
https://monstermikewelch.wordpress.com/guitar-gear/
Ειμαι κάτοχος και φτηνής squier με γυρω στα 300ε upgrades ? και ακριβής Gibson. Ουτε εμενα μ αρεσει αλλά συνηθως ισχυει. Εξάλλου για καποιο λογο κοστίζει μια κιθαρα 200 και η αλλη 1000 (και δεν ειναι ΜΟΝΟ το τι γραφει το headstock) .Φυσικα και μπορει να ΑΚΟΥΣΤΕΙ ιδια αν αποκτησει τα ιδια specs που αφορούν τoν ηχο... για να ΠΑΙΞΕΙ και ιδια θες και τα ιδια specs που αφορούν το playability.Για μενα οι περισσότερες αντιδικίες παρουσιάζονται απο δυο λαθη που γινονται... συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της ακριβής κιθάρας θεωρεί πως μια κιθαρα 5 φορες ακριβότερη ειναι 5 φορες καλύτερη και συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της φτηνής κιθάρας υποτιμαει την αξια που εχει αυτο το 10-20% που ειναι η ακριβή πραγματικα καλύτερη... Για αλλους ειναι ανουσιο oμως για αλλους ανεκτίμητο...
Σεβαστό. Αλλα αν παιξεις στο ιδιο signal chain εσυ και ο Steve Vai ενα Open Em... Θα ακουστειτε το ιδιο...
αν παίρνεις σωστή διαφραγματική αναπνοή και ''push-αρεις'' στην νότα από το διάφραγμα, η νότα θα μένει σταθερή όσο διάρκεια και να έχει
υπάρχουν διάφορες ''ασκησούλες'' για να ζεσταθεί σωστά η φωνή και να μειώσεις τις πιθανότητες τραυματισμού
Το στόμα, είναι το ίδιο με το μεγάφωνο ενός ενισχυτή. Όσο πιο ανοικτό είναι, τόσο πιο δυνατά βγαίνει η νότα.
Θα εκπλαγείς με το πόσο πιο εύκολα θα πιάνεις κάποιες πιο ψηλές νότες αν ανοίγεις το στόμα. Επίσης για ψηλές νότες
υπάρχει και η τεχνική του headvoice.
Τις βγαζεις πολυ καλα τις νοτες. Εχουν καλο ηχο και σε αυτο συντελει ο χαλαρος λαιμος και το διαφραγμα που σφιγγεται και διδει ωθηση στην φωνη. Φαινεται οτι δουλευεις με σωστο τροπο τα ηχεια του σωματος σου. Συνεχισε και θα βελτιωθει κι αλλο.
Ειναι φυσιολογικο να χρειαζεσαι κοντα μια ωρα ζεσταμα για να αποδωσεις το καλυτερο που μπορεις. Μολις αποκτησεις καλη τεχνικη θα βγαζεις ψηλες νοτες και κρυος, απλα οχι με τον ηχο που πρεπει. Επισης, να ξερεις οτι για 4 ωρες μπορεις να αποδιδεις το ιδιο καλα εαν εχεις καλη τεχνικη.
Μην το κανεις καθε μερα αυτο. Η ξεκουραση της φωνη ειναι ιδιο σημαντικη. Καθε μερα κανε ασκησουλες για διαφραγμα και λιγο ζεσταμα αν θες.
1
βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00