Μα δεν ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ οι εταιρείες όταν ΟΝΤΩΣ παίζεις..."κανονικό" "ροκ" δηλ. εναλλακτική μουσική με ΕΛΛΗΝΙΚΟ στίχο που ΟΝΤΩΣ ΑΦΟΡΑ τον κόσμο.. και αποτελεί ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ έχοντας πραγματική ΟΥΣΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ....
Για αυτό άλλωστε και τα 5 πραγματικά "μεγάλα" "ροκ" γκρουπ της Ελλάδας (Μουσικές Ταξιαρχίες,Φατμε, Τρύπες, Ξύλινα Σπαθιά και Διάφανα Κρίνα) ήταν ήδη ΠΟΛΥ γνωστά και με μεγάλο (για τα δεδομένα της χώρας) κοινό και ΠΡΙΝ υπογράψουν με "πολυεθνικές, μεγάλες" δισκογραφικές (οι τελευταίοι δε,δεν υπέγραψαν ποτέ πάντα μόνοι τους ή σε μικρή ανεξάρτητη δισκογραφική κυκλοφορούσαν τη δουλειά τους και πούλαγαν σαν τρελλοί και δισκογραφικά και συναυλιακά)...
Επειδή ήμουν πολύ "μέσα στα πράγματα" στα early 90s και πρέπει να έχω ακούσει σχεδόν ΟΛΑ τα ντεμΑ ή και τους δεκάδες "φτιάξτε με την πολυεθνική δίσκο για να μην πουλήσει τίποτα και να έχουμε ελάφρυνση από την εφορία" δίσκους που κυκλοφόρησαν τότε (η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήταν κακά αντίγραφα των παραπάνω πέντε συγκροτημάτων)...σε διαβεβαιώνω ότι δεν χάσαμε και τίποτα το τρομερό από την μη ύπαρξη του "κανονικού ροκ" στην Ελλάδα ?
Θα μου πεις όντως υπήρξαν και , ελάχιστα, εξαιρετικά πρωτοποριακά γκρουπ με όλα τα ... προαπαιτούμενα που αναφέρω παραπάνω τα οποία...ατυχησαν... αλλά αυτό συμβαίνει και στο εξωτερικό που το... πιστεύουν το ροκ οι εταιρείες και έτσι κι αλλιώς ήταν πολύ λίγα αυτά τα γκρουπ (στα δάχτυλα του ενός χεριού μετριούνται).