Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/07/20 σε όλα
-
4 βαθμοί
-
Μυθολογία είναι αυτό... σιγά μην περίμεναν οι δισκογραφικές να βγάλουν κέρδος από το ...ροκ στην Ελλάδα.... ειδικά στα 80s και 90s που το εντεχνοσκυλαδικο θέριζε σε πωλήσεις...2 βαθμοί
-
Μπα... ? πάντως και οι Σπυριδούλα όπως και ο Σιδηρόπουλος (που δεν μου αρέσουν καθόλου) όντως είχαν αυτά που αναφέρω ως προαπαιτούμενα και για αυτό και "πέτυχαν"....και ας μην τους... πίστεψαν οι δισκογραφικές... οι Socrates τραγούδαγαν εΝγκλεζικα ,δεν μετράνε ? σε αυτην την κουβέντα. Πάντως ετσι κι αλλιώς... άκυροι είμαστε στα "παράπονα" μας γιατί ο μεγαλύτερος ροκ καλλιτέχνης της χώρας (Διονύσης Σαββόπουλος) γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία.... Τι τα θες τι τα γυρεύεις...αν πληροι κάποιος τα... προαπαιτούμενα θα πετύχει...και φυσικά είναι in the right place at the right time,και βουκολικό...ΠΑΝΚ να παίζει...θα καταφέρει κάτι (εκτός και αν είναι ΠΟΛΥ άτυχος που και αυτό παίζει φυσικά αλλά σπάνια)2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ο Τίτος Βανδής ήταν Έλληνας ηθοποιός και βουλευτής του ΚΚΕ. Αν εννοείς αυτόν συγχώρα με αλλά θα απέχω και σβήστο γρήγορα πριν το δεί ο Νίκος ?2 βαθμοί
-
danny gatton σε στιγμες χαλαρωσης.ενα κοματι ισον με ενα τσιγαρο!!2 βαθμοί
-
Κατ αρχήν πριν παμε στην τιμή του μαγνήτη πρεπει να ειμαστε ενημερωμένοι και να ξέρουμε και τι θέλουμε να παρουμε ηχητικα και τι δινει ο μαγνήτης. Οπως δεν στηνουμε τον ηχο με το ματι ετσι και δεν επιλέγουμε μαγνήτες με την τιμή. Αν δωσεις 300ε για ενα σετακι 57 classics αλλα εσυ γουσταρεις ηχο Gilmour τοτε δε σου φταίνε οι μαγνήτες που ΔΕΝ εγινε τελικα το upgrade στα αφτια σου. Mετα υπαρχουν δυο κατηγορίες upgrade...upgrades που αφορούν τον ηχο και upgrades που αφορούν το Playability... Aν αλλάζοντας μαγνήτες νομιζεις οτι η φτηνη ξεσεταρισμενη squier affinity θα παιζει τελεια... Δεν παιζει.Μπορει ομως να ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ τελεια σε μια ηχογραφηση αλλα θα εξακολουθεί να σου βγάζει την ΜΠαναγία. Η προσωπική μου εμπειρία λεει οτι ΑΝ εχεις λύσει πρωτα το θεμα του playability με ενα τέλειο σεταρισμα (ειτε με upgrades που αφορούν το playability) τοτε ναι.... Αξίζει και παρααξιζει να κανεις upgrade σε μια κιθαρα των 300ε με ακριβούς μαγνητες. (Στις μερες μας μια κιθαρα εpiphone πχ των 300ε δεν ειναι καθολου για τα μπαζα...μπορει να ειναι 5 φορες φτηνοτερη απο την αντίστοιχη gibson, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι 5 φορες χειρότερη.Τα 300ε σημερα ΔΕΝ ειναι το price range που ειναι τα χειρότερα υλικά...εκει οπου κανενα upgrade μαγνητων δεν σε σωνει γιατι η κιθαρα απλα δεν σεταρεται με τιποτα)Αν δε η κιθαρα ειναι για χρηση στο σπιτι και ηχογραφηση... Εκει δηλαδη που εχεις ατελειωτες προσπαθειες να "παιξεις το τρακ σωστα και να ακουστει οπως θες" τοτε αξίζει και παρααξιζει το upgrade μαγνητων (ακομα και αν δεν εχει τέλειο playability αφου ΟΙ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ειναι το 90/100 του ΗΧΟΥ μη πω και παραπανω.Ουτε το χερι ουτε το ποδι του παίχτη... Αυτο λεγεται ΣΤΥΛ... όχι ήχος... Ουτε τα ξύλα... Για ηλεκτρικη κιθαρα μιλαμε.). Αν ομως ειναι για live δεν μπορεις να πας (ημι) ξεβρακωτος στα αγγούρια. Τι να το κανεις να εχεις τέλειο ηχο και να μη μπορεις να παιξεις άνετα... Προσωπικές απόψεις απο την (οποία) εμπειρία μου...2 βαθμοί
-
Όχι δεν είναι σωστό. Ο μη διαμορφωμένος χώρος "χρωματίζει" τον ήχο κυρίως λόγω των διαφορετικών χρόνων αντήχησης στο συχνοτικό φάσμα. Το πρόβλημα δηλαδή είναι στο πεδίο των χρόνων και όχι στο πεδίο των εντάσεων. Με το EQ δεν θα λυθεί το πρόβλημα ενώ δεν είναι απίθανο να δημιουργηθεί κι άλλο αφού θα μιξάρεις με μία δεδομένη καμπύλη που προέκυψε από την προσαρμογή σε έναν μη διαμορφωμένο χώρο, δημιουργώντας ετσι μία ψευδαίσθηση flat απόκρισης που θα αποκαλυφθεί όταν θα ακούσεις τη μίξη σου κάπου αλλού. Η διαδικασία με τον pink noise εχει νόημα αφού έχεις λύσει τα θέματα των ανακλάσεων που δημιουργούν μεταξύ άλλων και την ανομοιομορφία στο πεδίο των χρόνων.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
PRS MT 15 - https://www.prsguitars.com/index.php/amplifiers/model/mt_15_2019 Laney IRT15H-2 - https://www.laney.co.uk/products/ironheart-irt15h-2-tube-head EVH 5150III - https://www.evhgear.com/gear/amplifiers/head/5150iii-15w-lbxii-head/2256010000 Marshall DSL1H - https://marshall.com/marshall-amps/products/amps/dsl/dsl1h Joyo Mjolnir - https://www.joyoaudio.co.uk/joyo-amplifiers-1401217571/JOYO-Mjolnir-15W-Tube-Amp-Head?sort=p.price&order=DESC H&K Tubemeister 18 head - http://hughes-and-kettner.com/products/tubemeister/tubemeister-18/tubemeister-18-head/ συνεχίζω δυναμικά αύριο...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γενικά τα λες και τα εκφράζεις ωραία, αν απέφευγες και κάποιους δογματισμούς όπως ο άνω, νομίζω θα ήταν καλύτερα. Νομίζω αξίζει να ρίξετε μια ματιά στην συγκεκριμμένη σελίδα απο το σάιτ του Monster Mike Welch, αναφέρει πολλές λεπτομέρειες που άπτονται του θέματος που συζητιέται, είναι δε η άποψη ενός κιθαρίστα που διαπρέπει εν γένει. https://monstermikewelch.wordpress.com/guitar-gear/1 βαθμός
-
Μα από εκεί ξεκίνησε το παραμύθι, όπου έπαιζαν είχαν "πιστό κόσμο" που τους ακολουθούσε τότε. Τα είδαν αυτά οι δισκογραφικές, μυρίστηκαν κέρδος, και ήρθε ο γάμος.1 βαθμός
-
Έξω οι Φατμέ, μέσα οι Σπυριδούλα, που είναι ίσως το μεγαλύτερο μαζί με τους Socrates (στην θέση των Κρίνων).1 βαθμός
-
Μα δεν ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ οι εταιρείες όταν ΟΝΤΩΣ παίζεις..."κανονικό" "ροκ" δηλ. εναλλακτική μουσική με ΕΛΛΗΝΙΚΟ στίχο που ΟΝΤΩΣ ΑΦΟΡΑ τον κόσμο.. και αποτελεί ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ έχοντας πραγματική ΟΥΣΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ.... Για αυτό άλλωστε και τα 5 πραγματικά "μεγάλα" "ροκ" γκρουπ της Ελλάδας (Μουσικές Ταξιαρχίες,Φατμε, Τρύπες, Ξύλινα Σπαθιά και Διάφανα Κρίνα) ήταν ήδη ΠΟΛΥ γνωστά και με μεγάλο (για τα δεδομένα της χώρας) κοινό και ΠΡΙΝ υπογράψουν με "πολυεθνικές, μεγάλες" δισκογραφικές (οι τελευταίοι δε,δεν υπέγραψαν ποτέ πάντα μόνοι τους ή σε μικρή ανεξάρτητη δισκογραφική κυκλοφορούσαν τη δουλειά τους και πούλαγαν σαν τρελλοί και δισκογραφικά και συναυλιακά)... Επειδή ήμουν πολύ "μέσα στα πράγματα" στα early 90s και πρέπει να έχω ακούσει σχεδόν ΟΛΑ τα ντεμΑ ή και τους δεκάδες "φτιάξτε με την πολυεθνική δίσκο για να μην πουλήσει τίποτα και να έχουμε ελάφρυνση από την εφορία" δίσκους που κυκλοφόρησαν τότε (η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήταν κακά αντίγραφα των παραπάνω πέντε συγκροτημάτων)...σε διαβεβαιώνω ότι δεν χάσαμε και τίποτα το τρομερό από την μη ύπαρξη του "κανονικού ροκ" στην Ελλάδα ? Θα μου πεις όντως υπήρξαν και , ελάχιστα, εξαιρετικά πρωτοποριακά γκρουπ με όλα τα ... προαπαιτούμενα που αναφέρω παραπάνω τα οποία...ατυχησαν... αλλά αυτό συμβαίνει και στο εξωτερικό που το... πιστεύουν το ροκ οι εταιρείες και έτσι κι αλλιώς ήταν πολύ λίγα αυτά τα γκρουπ (στα δάχτυλα του ενός χεριού μετριούνται).1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Παντα πιστευα οτι το γνησιο ελληνικο ροκ ιδεολογιακα ειναι το ρεμπετικο.Τα μαύρα πρόβατα που λεμε. Το "ελληνικό" ροκ ποτε δεν ηταν στην κουλτούρα του έλληνα. Ηταν για λιγους.Λίγοι θα το στήριζαν και οι δισκογραφικές στοχεύουν στους πολλους.Το στήριξαν μονο οταν ηταν μόδα... Και πέρασε... Το συγκεκριμένο κομματι κτγμ δεν ειναι κακο.Για καποιο λογο δεν αναπνέει ενω εχει καλα μέρη... Το πρωτο που μου ήρθε στο μυαλό οταν το ακουσα ηταν... "Ισως αν το τραγουδούσε ο Τουρνάς... " Πολυ καλη προσπαθεια πάντως....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ειμαι κάτοχος και φτηνής squier με γυρω στα 300ε upgrades ? και ακριβής Gibson. Ουτε εμενα μ αρεσει αλλά συνηθως ισχυει. Εξάλλου για καποιο λογο κοστίζει μια κιθαρα 200 και η αλλη 1000 (και δεν ειναι ΜΟΝΟ το τι γραφει το headstock) .Φυσικα και μπορει να ΑΚΟΥΣΤΕΙ ιδια αν αποκτησει τα ιδια specs που αφορούν τoν ηχο... για να ΠΑΙΞΕΙ και ιδια θες και τα ιδια specs που αφορούν το playability.Για μενα οι περισσότερες αντιδικίες παρουσιάζονται απο δυο λαθη που γινονται... συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της ακριβής κιθάρας θεωρεί πως μια κιθαρα 5 φορες ακριβότερη ειναι 5 φορες καλύτερη και συνηθως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ο κάτοχος της φτηνής κιθάρας υποτιμαει την αξια που εχει αυτο το 10-20% που ειναι η ακριβή πραγματικα καλύτερη... Για αλλους ειναι ανουσιο oμως για αλλους ανεκτίμητο... Σεβαστό. Αλλα αν παιξεις στο ιδιο signal chain εσυ και ο Steve Vai ενα Open Em... Θα ακουστειτε το ιδιο...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
έχει τα πάντα όλα... της εποχής βέβαια, αλλά τόσο καλά ενσωματωμένα. Χε το συμβόλαιο. Αυτό είναι κάτι που μένει. Με το συμβόλαιο μπορει να τράβαγε άλλη ρότα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μου αρέσει, Στο 1.40? και 4.02? μου θυμίζει το theme song από την ταινία "28 days later"(βγήκε πολύ μετά το τραγούδι σας)1 βαθμός
-
Ελα ρε Νεστορα πρωτη φορα ακουω δικο αου κομματι εισαι μεγαλος μαστορας.Respect!!1 βαθμός
-
Good enough for Bonham ,good enough for me. O Buddy Rich πάντως το δεύτερο βαθύ το χρησιμοποιούσε για να ακουμπάει την.... πετσέτα του ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αν παίρνεις σωστή διαφραγματική αναπνοή και ''push-αρεις'' στην νότα από το διάφραγμα, η νότα θα μένει σταθερή όσο διάρκεια και να έχει υπάρχουν διάφορες ''ασκησούλες'' για να ζεσταθεί σωστά η φωνή και να μειώσεις τις πιθανότητες τραυματισμού Το στόμα, είναι το ίδιο με το μεγάφωνο ενός ενισχυτή. Όσο πιο ανοικτό είναι, τόσο πιο δυνατά βγαίνει η νότα. Θα εκπλαγείς με το πόσο πιο εύκολα θα πιάνεις κάποιες πιο ψηλές νότες αν ανοίγεις το στόμα. Επίσης για ψηλές νότες υπάρχει και η τεχνική του headvoice.1 βαθμός
-
Τις βγαζεις πολυ καλα τις νοτες. Εχουν καλο ηχο και σε αυτο συντελει ο χαλαρος λαιμος και το διαφραγμα που σφιγγεται και διδει ωθηση στην φωνη. Φαινεται οτι δουλευεις με σωστο τροπο τα ηχεια του σωματος σου. Συνεχισε και θα βελτιωθει κι αλλο. Ειναι φυσιολογικο να χρειαζεσαι κοντα μια ωρα ζεσταμα για να αποδωσεις το καλυτερο που μπορεις. Μολις αποκτησεις καλη τεχνικη θα βγαζεις ψηλες νοτες και κρυος, απλα οχι με τον ηχο που πρεπει. Επισης, να ξερεις οτι για 4 ωρες μπορεις να αποδιδεις το ιδιο καλα εαν εχεις καλη τεχνικη. Μην το κανεις καθε μερα αυτο. Η ξεκουραση της φωνη ειναι ιδιο σημαντικη. Καθε μερα κανε ασκησουλες για διαφραγμα και λιγο ζεσταμα αν θες.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00