Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/31/20 σε όλα
-
4 βαθμοί
-
Αν δεν με βοηθούσες ρε Φάνη δεν θα το έβρισκα. Άσε ρε φίλε. Κι εγώ σου λέω ότι οι βίδες του pickguard ακούω να είναι βαμμένες με ανοδίωση ηλεκτροστατικής βαφής. Κάνει μπαμ ηχητικά αυτή η βαφή.3 βαθμοί
-
Η sg έχει καινούριες ... πριν 5 περίπου χρόνια τις άλλαξα. Αν τις θέλεις παλαιωμένες, θα κάνεις υπομονή καμιά 10αριά χρόνια ακόμα.3 βαθμοί
-
Δεν καταλαβαίνω εγώ από alnico. Θέλω να μας πεις πόσες περιτυλίξεις έχει το πηνίο σε κάθε μαγνήτη, και από τι υλικό είναι φτιαγμένο το σύρμα για να καταλάβω.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Θα γίνει κλήρωση και ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει ένα σετ ειδικά παλαιωμένες, επετειακές, χορδές από τον Fusion, εάν τον καταφέρω να ξηλώσει από την sg. O επιλαχών θα κερδίσει ένα σαφώς μικρότερο βραβείο, προσφορά από τον SF, δηλαδή ένα σετ άστρωτες, και χωρίς ηχητικό χαρακτήρα, χορδές με 10 ώρες παίξιμο. Ατυχία να είσαι δεύτερος, με λίγα λόγια. Εσύ κερδίζεις τον σεβασμό και την αναγνώριση του op. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν αύριο το μεσημέρι, καθώς ζητήθηκε παράταση για λόγους ανωτέρας βίας.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Σκατά. Δεν μου αρέσει καθόλου .... ..... που άργησες τόσο να ανεβάζεις. Φανταστικός. Απίθανος. Φοβερός.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Να, εχθές άνοιξα το αγαπημένο μου V-Synth μαζί με κανά δυο άλλα VST να γρατζουνίσω λίγο πίνοντας και λίγο κρασάκι που μου έφεραν από το χωριό. Και πέρασε ωραία η ώρα, έφτιαξα ένα κομματάκι, παράλληλα χαζεύοντας στο διαδίκτυο, χαλαρά τελείως. Ότι βγει. Και βγήκε αυτό. By the way, Ωραίο το V-Synth και το Variphrase του για φωνές και όχι μόνο, σούπερ. Δεν νομίζω να το βαρεθώ ποτέ. Είναι ένα τόσο σοβαρό, όμως και παράλληλα διασκεδαστικό synthesizer, έχει πολύ πλάκα. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μακάρι να είχα και το χρόνο αλλά και τη διάθεση να δουλέψω πιο σοβαρά μαζί του. O cos_dr θα είναι εδώ!!!! Και αυτό το καλοκαίρι,. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Να μαστε καλά!!!! EDIT Λιγο τις εντάσεις στη φωνή και στην κιθάρα πιο χαμηλά, γιατί μου φαίνεται πως έβγαιναν ελάχιστα παραπάνω. Είναι πιο καλά έτσι νομίζω, πιο chill για τα αυτάκια. Τα αυτάκια..... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Τώρα είναι πιο τσίλικο, σούπερ. EDIT 2 Μια ακόμη διόρθωση στη φωνή και την κιθάρα.1 βαθμός
-
Εδω λεπτομερειες για την αναβαθμιση των δυο fender μου, μαζι με καποια, χαλια, κλιπακια που φαινεται περισσοτερο ο χαρακτηρας του καθε οργανου με τους νεους μαγνητες. Φτηνα την εβγαλα παλι....1 βαθμός
-
Γιώργο αν μου πεις ποια κιθάρα είναι η Tele στο thread σου, θα σου πω που πετάει τις χορδές του ο SF! Μεταξύ μας ο Fusion δεν θα μάθει τπτ!?1 βαθμός
-
Δημήτρη, ο Γιώργος είναι ταλεντάρα, ψάξε στο Νόιζ αυτά που ανέβασε στην ενότητα κλιπς.. Αγνό R&R... με μια φωνή που τα σπάει.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είναι ξεκάθαρο και οι δύο κιθάρες που παίζεις έχουν μονοπηνιους μαγνήτες , επίσης όταν παίζεις με την strat έχεις μια tele δίπλα σου και όταν παίζεις την Tele έχεις μια strat δίπλα σου! Τι κερδίζω!1 βαθμός
-
Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε τον Nelson Veras. Είναι ένας βραζιλιάνος κιθαρίστας, που παίζει jazz με nylon string κιθάρα. Εκτός της τεχνικής του αρτιότητας, θα έλεγα ότι έχει μια δική του προσωπική φωνή, και αυτό είναι το σημαντικότερο. Το 1992 σε ηλικία 14 χρονών τζάμαρε με τον Metheny. Στην θέση του δεν θα μπορούσα καν να κουνήσω τα δάχτυλά μου, ούτε για να ξύσω την μύτη μου. Με τέτοιο ξεκίνημα, θα περίμενε κάποιος μια ανάλογη συνέχεια. Εδώ το 2007 πλέον ... Και η προσωπική του φωνή βρίσκει διεξόδους ... Και πρόπερσι με τον φανταστικό Jonathan Kreisberg (τυχεροι όσοι τον είδαν στο half note πρόσφατα) φτιάχνουν ένα album μόνο με δυο κιθάρες. Από αυτό το καταπληκτικό album, μια μαγευτική εκτέλεση του Goodbye Porkpie Hat. EDIT: Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι η εκτέλεση του album, αλλά από κάποιο live.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Aλλο ενα κομματι μου χρησιμοποιωντας καποια απο τα τελευταια αξιόλογα (κτγμ) ριφφ που μου εχουν απομεινει στο "μπαουλο..." 1.Το σολο ειναι προχειρο... 2.Επισης με χαλαει η μεταβαση απο το προτελευταιο στο τελευταιο ριφφ με το οποιο κλεινει το κομματι...κατι λειπει... 3.επισης λειπουν μελωδιες φωνης και στιχοι!!!! 4.Ο τιτλος ενδεχεται να αλλαξει αναλογως τους στιχους... Καθε κριτικη καλοδεχουμενη!1 βαθμός
-
Audio Technica ATH-M40x... ότι καλύτερο (πάντα κατά την γνώμη μου) στην κατηγορία τιμής που θέτεις (μπορούν άνετα να κοιτάξουν στα ..αυτιά και πολλά αρκετά ακριβότερα τους)... συχνοτικά ισορροπημένα, με σωστές χαμηλές με έκταση και ικανό σώμα (αν ψάχνεις κάτι σε boom-boom phones θα απογοητευτείς) και επαρκώς αναλυτικά χωρίς όμως να θυσιάζουν τη μουσικότητα τους σκληραίνοντας ψηλά... ευκολοοδήγητα αλλά το πόσο δυνατά θα παίξουν εξαρτάται βέβαια από τις προενισχυτικές ικανότητες των πηγών σου... πάντως αυτά δεν ζητάνε κάτι ιδιαίτερο και στέκονται ακόμα και σε κινητό... εργονομικά τώρα καλό θα είναι πριν αγοράσεις ακουστικά (οποιοδήποτε μοντέλο όχι μόνο τα συγκεκριμένα) να τα δοκιμάσεις γιατί η αίσθηση που θα σου δημιουργήσουν είναι καθαρά υποκειμενική και κάτι που κάποιος άλλος θα χαρακτηρίσει ας πούμε "άνετο", για σένα μπορεί να είναι κουραστικό... τέλος η ποιότητα κατασκευής τους είναι μια χαρά για τα χρήματά τους αλλά αν τα αποκτήσεις καλό θα είναι να μην τα χρησιμοποιήσεις ως DJ σε συνθήκες δουλειάς (half, βάζω-βγάζω κλπ) καθώς δεν είναι φτιαγμένα για "σκληρή" χρήση όπως τα εξειδικευμένα σχεδιασμένα για να ανταποκριθούν σε ανάλογο ρόλο (το επισημαίνω αν και ανέφερες ότι τα θέλεις για να ακούς μουσική, γιατί βλέπω ότι ασχολείσαι με το "άθλημα" και μπορεί να μπεις στον πειρασμό)...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μ αρεσουν αυτα τα ξεβρακώματα, είναι λίγο προσγειωτικά και αφυπνηστικά, αλλά μην αποκαλυψεις γρηγορα. Η πρόσβασή μου σε καλό ήχο είναι λίγο περιορισμένη σήμερα.1 βαθμός
-
Ωραίο πετάλι! παρατήρησα με τους διπλούς δεν αποδίδει το ίδιο καλά, ειναι θέμα ρυθμίσεων?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
μόνο και μόνο επειδή το όνομα με παραπέμπει στην αγαπημένη μου Carole ξεκινάμε με thumbs up. Μετα τη σκυτάλη παίρνει η επιλογή του κομματιού. Τέλος η εκτέλεση και ερμηνεία που για μένα είναι τοπ. Μπράβο. Περιμένουμε και άλλα. Ποιό είναι το πλήκτρο?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Παιδιά μη τρελαίνεστε. Η κρίση είναι τελείως υποκειμενική. Τα άτομα που διοργάνωσαν και έκριναν στο διαγωνισμό είναι αξιόπιστα και οι όροι συμμετοχής ξεκάθαροι. Έτσι κι αλλιώς οι μουσικες δεν είναι άλογα κούρσας για να παραβγούν ποιο θα βγει πρώτο. Το μόνο καλο σε ένα διαγωνισμό, είναι ότι θα ακουστούν οι μουσικες .. και κάποιοι θα πάρουν μερικά δωράκια. Αυτό έπρεπε να φτάνει. Οποια δήλωση πέραν της συμφωνίας ή διαφωνίας με τα αποτελέσματα, είναι προσβολή για τους κριτές και διοργανωτές. Βέβαια, σιγουρα θα μπορούσε να μπει σε μια άλλη συζήτηση, το θέμα του ποιοι θα μπορούσαν να συμμετέχουν σε κάποιον μελλοντικό διαγωνισμό και αν θα μπορούσαν τα μέλη να συμμετέχουν ποσοστιαια στην ψηφοφορία.1 βαθμός
-
Για μενα ηταν πολυ ευχαριστη εμπειρια. Ειχα ετοιμο κομματι, αλλα μετα εμαθα οτι πρεπει γινει χρηση samples και εγραψα κατι νεο. Πρωτη φορα εκανα κατι παρομοιο και ειχε ενδιαφερον. Εκανα και εγω αρκετα τρικ ωστε να τα φερω (τα samples) στα μετρα μου και να κολλησουν στον ηχο μου. Πρωτη εμπειρια σε διαγωνισμο, δεν περιμενα και πολλα με 3-4 μηνες εμπειρια σε γραψιμο και παραγωγη. Παρολ' αυτα μου αρεσε το αποτελεσμα. Για μενα ειμαι νικητης και μονο που συμμετειχα αναμεσα σε τοσους εκλεκτους μουσικους. Του χρονου, εαν ξαναγινει με τους ιδιους ορους αντιστοιχος διαγωνισμος, θα δηλωσω και παλι συμμετοχη.1 βαθμός
-
Σωστά, αλλά αυτό ενέχει δύο θέματα. Πρώτον ότι αν φτιάξεις ένα κομμάτι και χρησιμοποιήσεις απλά ένα sample , κατά την γνώμη μου σε φέρνει σε δυσχερέστερη θέση με έναν που συνθέτει και στήνει τα κομμάτια του με βάση samples (τα χρησιμοποιεί δημιουργικά). Δεύτερον και χειρότερον, τα samples να χρησιμοποιούνται ως τσόντα σε ένα έτοιμο/φτιαγμένο από πριν κομμάτι, και να είναι τελείως άσχετα με αυτό (που επαναλαμβάνω το είδα να συμβαίνει αρκετές φορές σ' αυτό τον διαγωνισμό). Από την άλλη βέβαια, τα samples μπορούν να σπρώξουν κάποιον μη συνηθισμένο σ' αυτά σε νέα δημιουργικά μονοπάτια. Edit: Τέσπα, αν ήμουν εγώ κριτής, σας δηλώνω ευθαρσώς ότι θα έβγαζα τον Bob Katsioni, και την Penny Sakellariou, στις δύο πρώτες θέσεις (κατά την γνώμη μου είχαν μεγάλη διαφορά από τα άλλα κομμάτια). Την τρίτη θέση καλύψτε την εσείς.1 βαθμός
-
και εδώ θα έλεγα ότι δεν συμφωνώ. Δεν υπήρχε γραμμή να χρησιμοποιηθούν και να συνδυαστούν εποικοδομητικά τα samples. Υπήρχε η απλή προϋπόθεση χρησης ενός και μόνο τουλάχιστον. Το ότι κάποιος samplaρησε τα πάντα, μαζί με άλλα πράγματα δεν με βρίσκει σύμφωνο ιδίως στο να διακριθεί. Δεν ήταν το αντικείμενο του διαγωνισμού. Όπως θα το ξαναπώ, δόθηκε βάρος στην παραγωγή αντί στη σύνθεση.. Πχ ο άλλος διαγωνισμός στον οποίο έλαβε μέρος ο Kostagiannis ήταν remix. Είχε μια βάση και έπρεπε να κάνεις δικά σου. Εδώ δεν υπήρχε τέτοιο θέμα. τουλάχιστον δεν ζητήθηκε αυτό. Πιστεύω για πολλούς τα samples ήταν δεσμευτικά. Τα πιό ανώδυνα ήταν οι φράσεις, αλλά κι αυτές ήταν ... δεν ήξερες πως να τις κρύψεις. Εγω πχ έκανα ένα σωρό τεχνάσματα. 3-4 ώρες είπε ο cos? μπορεί να έφαγα μια δυό μέρες για κάθε φράση μέχρι να καταλήξω...1 βαθμός
-
Παίδες μην το κάνουμε γιουροβύζιον και εκπομπές παρασκηνίου. Έγινε ένας διαγωνισμός με όρους καθαρά αναρτημένους από την αρχή. Σε κανέναν καλλιτεχνικό διαγωνισμό δεν υποχρεούνται οι κριτές να βγουν μετά δημοσίως και να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους. Ούτε φυσικά υπάρχει περίπτωση να συμφωνούν όλοι με το αποτέλεσμα. Τα events ωφελούν τη σελίδα η οποία μας παρέχεται free. Ναι προφανώς και χρειάζεται επισκεψιμότητα και εν μέρει εμπορική αντιμετώπιση για να συντηρείται και να βελτιώνεται ένα site που μας έχει χαρίσει γνωριμίες εκ των οποίων κάποιες έγιναν και φιλίες, γνώση, εμπειρία, πολύτιμη κριτική πάνω στη δουλειά μας ακόμα και ευκαιρίες για σοβαρές μουσικές συνευρέσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα γύρω από τη μουσική αλλά και όχι μόνο. Έγινε λοιπόν κι άλλος ένας διαγωνισμός. 3 κομμάτια κέρδισαν και πήραν τα δώρα. Συμφωνούμε ή όχι, δεν ήμασταν εμείς οι κριτές. Δεν το αφήνουμε να πάει στο καλό; Δημήτρη, σε εκτιμώ και σε σέβομαι αλλά αυτά που λες περί "εξωτερικών" συμμετοχών και νικητών που δεν έχουν posts, δεν έχουν καμία βάση. Ουδέποτε υπήρξε όρος συμμετοχής τα posts και καλώς δεν υπήρξε. Όπως γράφω και παραπάνω, το noiz ωφελήθηκε από το event και καλώς ωφελήθηκε γιατί αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε χώρο κι εσύ κι εγώ, να ανεβάζουμε και να συζητάμε από το πρωί ως το βράδυ, την κάθε παραξενιά μας.1 βαθμός
-
Χρειάζεσαι τον LK. Μην πάρεις άλλον, να μείνουν εντός του noiz τα λεφτά.1 βαθμός
-
Εγώ πάντως σκέφτομαι να προσφύγω νομικά και θα ζητήσω και αποζημίωση τουλάχιστο 300.000 ευρώ για ηθική βλάβη και μια γυναίκα που να μοιάζει στη Σια Κοσιώνη. Και να μην τολμήσουν να βάλουν περιβαλλοντικό τέλος στα παλαιά αυτοκίνητα που λένε. Να τα ξεχάσουν αυτά! Αρκετά! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
τι να πω κι εγώ που λάδωσα τους κριτές, και δεν πήγα πουθενά. Με πρόλαβες, πήγα να σου γράψω "τι κομματάρα ανέβασες". Μου έδωκες ιδέα. Θα φτιάξουμε δικό μας διαγωνισμό με κόστος συμμετοχής ένα δεκάρικο. Με τα χρήματα που θα μαζέψουμε, θα δικαιούνται τα τρια πρώτα κομμάτια όποια δώρα επιλέξουν μέχρι το ποσό που θα αντιστοιχεί σε κάθε θέση (πρώτη, δεύτερη, τρίτη). Εκεί να δεις καντήλια που θα πέσουν .... Επίσης βρήκα τρόπο να βγάλω λ7. Θα φτιάξω κλαμπ δυσαρεστημένων από τον διαγωνισμό lockdown. Θα κάνουμε ακτιβιστικές δράσεις (πχ κλείδωμα οργάνων, βγάλσιμο λυχνιών από ενισχυτές, κλπ) για διαμαρτυρία. Με ... μια μικρή συνδρομή όποιος θέλει γίνεται μέλος.1 βαθμός
-
Νομίζω οτι οφείλω να γράψω 5 κουβέντες. Διότι έχω το κουσούρι να μην είμαι διπλωμάτης. Αυτά που με ενοχλούν τα λέω. Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι ανήκω σ αυτούς που (οκ δεν θα θέσω θέματα διαφάνειας) δυσαρεστήθηκαν με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού. Και για να μην πάει αλλού το μυαλό κανενός, βγάζω τον εαυτό μου απ έξω. Στην μουσική, αυτή που λέμε σύνθεση ή εκτέλεση ή ακόμα και στο τί μου αρέσει να ακούω μειοψηφία ήμουν πάντα στο περιθώριο του αποκαλούμενου mainstream. Από τα 20 μου που παίζω συνειδητά μουσική και την κοινωνώ προς τα έξω ήξερα ότι ήμουν για πολύ λίγους και αυτούς τους λίγους ακόμα, κάθε φορά ήθελα να τους δυσκολέψω περισσότερο. Εδω σε μια παρέα που γνωρίστηκα και εντάχθηκα σε ενα διάστημα έξι χρόνων έκανα προσπάθειες και κάνω να φτιάχνω κομμάτια και παραγωγές. 10 likes ήταν πάντα το μέγιστο. Και μάλιστα συνήθως περισσότερα παίρνω από αγνώστους και στο soundcloud και ενδεχομένως θα πάρω στο youtube. Αλλωστε ουδείς προφητης στον τόπο του. Και μια και θίχτηκε το θέμα της παρουσίας, ο χώρος του νοιζ είναι κάτι στο οποίο δίνω βάρος, καθώς εδώ μέσα έμαθα πάρα πολλά πράγματα και κυρίως έκανα 5 ίσως λιγους παραπάνω φίλους. Όταν λέμε φίλους δεν εννοώ αυτούς από το φβ. Πάμε παρακάτω λοιπόν: Τι μου χτύπησε άσχημα. 1. Όπως και πέρσι 3 από το πουθενά με post count όσες οι συμμετοχές τους με κομμάτια, πήραν τις πρώτες θέσεις. Και με την περσινή εμπειρία από τους 3 μόνο ο ένας έχει συμμετάσχει, περιστασιακά και συνήθως με αναρτήσεις μουσικών κομματιών. Ετσι και φέτος είμαι σίγουρος ότι κανείς από τους 3 διακριθέντες δεν θα γίνει ενεργό μέλος της κοινότητας που λέγεται νοιζ. Τι θα κερδίσω εγώ ή κάποιο Χ μέλος του νοιζ, από τον Υ παραγωγό (όπως δηλώθηκε) που διακρίθηκε? Τίποτα. Την όποια του εμπειρία που του φάνηκε χρήσιμη για την διάκρισή του θα την κρατήσει για τον εαυτό του. Και μη μου πείτε το γεγονός ότι ανέβηκαν ένα δυο ποστ «γνωριμίας» εκ των υστέρων είναι ή θα είναι δείγμα παρουσίας. Εδώ είσαστε και εδώ είμαι. Συνεπώς αν ο διαγωνισμός έγινε για την κοινότητα, αυτή δεν (θα) έχει κάνενα κέρδος απο αυτόν. Διότι ούτε γνώση μοιράζεται ούτε η κοινότητα μεγαλώνει. Τι να το κάνω που δηλώνεται ότι οι διακριθέντες είναι από παλιά μέλη του νοιζ αλλά δεν γράφουν? Γιατί δεν γράφουν, παρά μόνο εαν υπάρχει το δέλεαρ κάποιου κέρδους? 2. Στα χρόνια αυτά της παρουσίας μου εδώ, κατάλαβα ότι το νοιζ είναι σίγουρα guitar oriented και σίγουρα blues/rock guitar oriented. Κανένα πρόβλημα. Κατάλαβα ότι στο νοιζ υπάρχει κόσμος που τουλάχιστον στην πλειοψηφία των καθημερινών θαμώνων δεν χειροκροτάει την σημερινή εικόνα της σύγχρονης προωθούμενης από τα media ξένης και ελληνικής μουσικής. Πχ εύκολα τραγούδια, τραγούδια της τηλεόρασης, τραγούδια του youtube, ή να το κάνω πιό συγκεκριμένο τραγούδια τύπου «...μαμα» ή γενικότερα ραπ και μουσικής αποστερημένης από τα βασικά της συστατικά. Και ενώ υπήρχε μια επιτροπή με περγαμηνές, το αποτέλεσμα ήταν να διακριθούν τελικα σε ποσοστό 2/3 τραγούδια-κομμάτια στο στυλ αυτό, το ένα 100% σαμπλαρισμένο με δικαιολογία ότι ήταν «έτοιμες παραγωγές για κυκλοφορία». Και δηλωνεται ότι οι συμμετοχές κρίθηκαν για την συνολική προσπάθεια σύνθεσης - εκτέλεσης - παραγωγής χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος". Και σίγουρα τα κομμάτια που διακρίθηκαν τα είχαν όλα αυτά. Εκτός ...από το γεγονός ότι υπήρχαν ακόμα 20 σίγουρα καλύτερα από αυτά, τουλάχιστον συνθετικά. Το θέμα της παραγωγής (και διόλου παράξενο αν ληφθούν υπόψη τα βιογραφικά της επιτροπής) έλαβε προφανώς δυσανάλογα μεγάλη βαρύτητα, υποσκελίζοντας το συνθετικό και εκτελεστικό μέρος. Και αν ήταν στόχος η άρτια παραγωγή και δεν προκρίθηκαν καλές συνθέσεις επειδή «χαντακώθηκαν» στην παραγωγή, μπορούσε να γίνει γνωστό εξ αρχής, ώστε οι ενδιαφερόμενοι σοβαρά να απευθυνθούν σε κάποιον επαγγελματία παραγωγό, (όπως πχ δηλώθηκαν οι διακριθέντες). Όπως επίσης θα μπορούσε να έχει ξεκαθαριστεί εξ αρχής (αντι του χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος) ότι θα προτιμηθούν κομμάτια που δεν είναι heavy metal, thrash, fusion, jazz rock, latin, μπαλάντες ή ειδών των 70ς-90ς αλλά της σύγχρονης μουσικής σκηνής. 3. Είναι ξεκάθαρο ότι θέμα διαφάνειας δεν υπήρξε. Αυτό που πιστεύω είναι οτι εξ αρχής τέθηκαν λάθος γραμμές. Προφανώς δεν μου αρέσει το «πρώτος στο χωριό και δεύτερος στην πόλη», αλλά όταν γίνεται διαγωνισμός για το νοιζ εγώ καταλαβαίνω ότι γίνεται γι αυτούς που είναι μέλη του νόιζ και όχι γι αυτούς που γράφτηκαν και το post count=η συμμετοχή τους. Προφανώς δεν είναι λύση το 090, ουτε τα youtube ή τα fb likes και σίγουρα το άνοιγμα του διαγωνισμού προς τα έξω ήταν καλό για τους δωροθέτες κλπ, αλλά τελικά για όσους κόπιασαν «έχοντας ελπίδες»... άδικα κόπιασαν και ίσως δεν θα ξανακοπιάσουν υπό αυτές τις συνθήκες. Συνεπώς για πολλούς συμμετέχοντες είναι προτιμητέο το πρώτος στο χωριό. Κλείνοντας θα επανέλθω λίγο στα αρχικά. Δεν με νοιάζει όπως είπα για το δικό μου κομμάτι. Με νοιάζει μόνο στο ότι όντως αφιέρωσα πολύ περισσότερο χρόνο εν όψει του διαγωνισμού και με δεδομένη την εμπειρία της επιτροπής. Και καλώς ή κακώς έχω την πολυτέλεια του χρόνου πλέον, αλλά άλλοι δεν την είχαν. Με την παρούσα εμπειρία του τελευταίου διαγωνισμού, προσωπικά δεν θα ασχοληθώ ξανά. Ξεχώρισα τουλάχιστον 5 κομμάτια καλύτερα από τα δυο δικά μου, που δεν διακρίθηκαν. Στην ηλικία που έφτασα και με αντάλλαγμα τα ήδη γκρίζα μου μαλλιά μπορώ να ξέρω τι είναι καλό και τι δεν είναι. Τα διακριθέντα για μένα κατατάσσονται κάτω από την πρώτη 20άδα - ναι, με εξαιρετική παραγωγή. Θα μου πεις, υποκειμενική άποψη. Το δέχομαι. Όπως θα μου πείτε βγήκαν καλύτερα τα τριπ χοπ και τα samples και οι άρτιες παραγωγές. Δηλαδή μια παραγωγή 5 σύνθεση 3, κέρδισε μια παραγωγή 3 σύνθεση 4. Θα το δεχτώ. Υποκειμενική άποψη. Τουλάχιστον του χρόνου θα ξέρω τι να μην κάνω, διότι προφανώς είμαι εκτός του όλου πλαισίου του διαγωνισμού.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
προσωπικά μένω βαθεια εντυπωσιασμένος κυρίως για το πόνημα. Πρέπει να ήταν φοβερή και μεγάλη εμπειρία. Σίγουρα δεν είναι εύκολο άκουσμα και ξέρεις ότι διαλέγεις έναν δύσκολο δρόμο. Παρ όλα αυτά και πέρα από τον εντυπωσιασμό και τον θαυμασμό θα σου πω ειλικρινά ότι μου άρεσε. Οι παρατηρήσεις είναι ότι βρήκα ότι δεν υπήρχε "τεράστια" συνοχή στην εξέλιξή του. Δηλαδή τα επι μέρους τμήματα έρχονταν το ένα μετα το άλλο χωρίς κάποια σχετική προετοιμασία του ακροατή για το τι να περιμένει και σίγουρα δεν υπήρχαν κάποια απαραίτητα έστω και για τέτοιο έργο ...hooks. Κατά τα άλλα διαβάζω από τις σημειώσεις: Πολλά κρουστά. Είναι συνειδητό? προέκυψε? μήπως είναι για κρουστά? τα άλλα όργανα μου φάνηκαν αδικημένα. Πάντως η ιεροτελεστία της άνοιξης ήρθε στο νού μου... Ταιριάζει για υπόκρουση σε ταινία. Υπάρχει τέτοια πρόβλεψη? Δείχνει να ακολουθεί κινηματογραφική αφήγηση. Τελειώνει γρήγορα, εννοώ έρχεται το τέλος εκεί που θα ήθελες περισσότερο. Αυτά όλα με μία ακρόαση, προσεκτική θα έλεγα, που ξέρω πάντα ότι αδικεί μεγάλα έργα. Θα το ακούσω και θα επανέλθω, μήπως μου λυθούν και οι απορίες. Τα 4* για την ιδέα και την ανάληψη της υλοποίησης και σε μεγάλο βαθμό ολοκλήρωσής της και φυσικά για την παραγωγή, όπου θα έλεγα ξεπέρασες τις συνθετικές ικανότητες. Εκεί θα έβαζα και παραπάνω. Αν θα μας έδινες λίγες λεπτομέρειες για τις βιβλιοθήκες, πόσα τρακς, πως τα οργάνωσες ίσως θα ήταν ενδιαφέρον. Με λίγα λόγια : Μπράβο1 βαθμός
-
Τα ζώδια μετράνε στα ξύλα; Πως τα βρίσκουμε; Παίζει ρόλο αν έχουν συνέργεια με τα ζώδια του παίχτη; Υπάρχει πραγματικά swamp ash ή είναι μύθος; Τι ph πρέπει να έχει ο βουρκος για το καλό το swamp ash; Ποιά η σχέση του με την ΑρχαιοΕλληνική βρεγμένη σανίδα; Ήταν ο Goncalo Alves παίκτης του ΠΑΟ που φαγε ξύλο; Είναι η bubinga κατάλληλη για knobs; Εχω κι άλλες πολλές ερωτήσεις παιδιά..... Πάντα σε αέναη ανζήτηση της αλήθειας....1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00