Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gskar

    gskar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      410


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6399


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/17/20 σε Αναρτήσεις

  1. Καλημέρα. Αυτό είναι το νέο μου fingerstyle κομμάτι. Ελπίζω να σας αρέσει.
    13 βαθμοί
  2. Τι να λέμε τώρα, υπέροχο απο πάσης απόψεως, εύγε. Αναρωτιέμαι πως είσαι ακόμα στα μέρη μας, αυτό που παρουσιάζεις είναι παγκοσμίου βεληνεκούς.
    5 βαθμοί
  3. Ας παμε λιγο πισω στο χρονο. Ενα κομματι που ειχα γραψει για την μπαντα μου "Παντος Καιρου" το 2000. Ηταν η απόρροια της παραδοχης οτι δεν θα φυγω στο εξωτερικο και πλεον θα απευθυνομαι σε Ελληνικο κοινο που ακουει ροκ (οχι Ελληνικο ροκ), αλλα θελει και Ελληνικο στιχο. Ισως να ηταν και λαθος, δεν εχει σημασια. Το ηχογραφησαμε live σε 24track μπομπινα (soundkraft, απο τις τελευταιες εν λειτουργια στην Ελλαδα) και καναμε μερικα overdubs σε ηλεκτρικες, ακουστικες κιθαρες και φωνες. (Prs, Strat, Μarshall Mk2 Plexi, Marshall JMP100 Super Lead, Taylor) Εγινε μια προχειρη μιξη (manual automation με 3-4 ατoμα πανω απο την κονσολα) για ενα demo με 11 κομματια, αλλα δυστυχως δεν αγορασαμε τις μπομπινες για να εχουμε το υλικο για οτιδηποτε περαιτερω. Η μπαντα ηταν ετοιμη να υπογραψει συμβολαιο με μεγαλη δισκογραφικη, αλλα διαφωνησα με τον παραγωγο που ηθελε να μειωσουμε κιθαρες, να βαλουμε keyboards και να γινουμε πιο "Ελληνικη" μπαντα. Κι ετσι το διαλυσαμε. Κι αυτο ισως να ηταν λαθος, αλλα δεν εχει σημασια. Οι στιχοι ουσιαστικα προμήνυαν κατι τετοιο , αφου μιλανε για το οτι δεν υπολογίζω τιποτα και κανω παντα οτι μου λεει η καρδια. "Στα χερια σου τη ζωη αφηνω - Τα λαθη που εκανες τα σβηνω" Κουτσομπολιο: Μετα απο μερικους μηνες ακουσα το chord progression της ακουστικης γεφυρας σε ενα τραγουδι που εγραψε και εγινε μεγαλο διαχρονικο σουξε, ο συνθετης/παραγωγος/και κριτης σημερα, που ηταν και ο ανθρωπος της δισκογραφικης που θα εκανε την παραγωγη στο δισκο μας και ειχε επιλεξει τον Ανεμοστροβιλο για προωθηση στα μεσα. Ηταν ομως εξυπνο "κλεψιμο", απο αυτα που δεν μπορουν να πανε δικαστηριο, αλλα ξερεις οτι ξεκινησε απο το δικο σου τραγουδι. Ειχε παρει το progression αλλα οχι τη μελωδια. (βεβαια καποια στιγμη αργοτερα ξεθαρεψε και εκλεψε και μελωδια απο ενα φιλο συνθετη, που τον πηγε δικαστηρια και του πηρε χοντρα). Η ιστορια πως το ανακαλυψα ειχε πλακα. Εχω παει για καλοκαιρινη σεζον σε μπουζουκλερι και καναμε προβα τα καινουρια σουξε. Πεφτει μπροστα μου η παρτιτουρα απο ενα καινουριο κομματι και ξεκιναω να το "κοιταζω" στην κιθαρα (πριν μας βαλει ο μαεστρος να το ακουσουμε). Παρατηρω το progression που δεν ειναι το κλασσικο ελληνικο μινορε progression, αλλα ματζορε και με καποιες διπλες συγχορδιες D και A (Asus4 και 6η) και μου κανει εντυπωση. Ρωταω το μαεστρο "ποιος το εχει γραψει αυτο το κομματι μαεστρο?" και μου λεει το αναμενομενο ονομα. Χεχε Αυτα. .
    4 βαθμοί
  4. Λοιπόν επανέρχομαι να πω τη γνώμη μου γι' αυτόν τον ενισχυτή. Mε το δεκάρι μεγάφωνο δυστυχώς δεν τα καταφέρνει. Παρ' ό,τι 20W θα δυσκολευτεί σε μεγάλο πατάρι. Στο πρώτο live που βγήκε, σε μεσαίου μεγέθους σκηνή, δεν φτούρησε δυστυχώς. Δεν είχα ημικαθαρό, όπως το χρειαζόμουν. Είχα crunch μόνιμο. Άλλαξα κι εγώ μεγάφωνο, έβαλα ένα ταπεινό 12" Seventy80 που είχα εύκαιρο και η κατάσταση με το clean headroom βελτιώθηκε κατά πολύ. Η ένταση όχι και τόσο, όπως θα διαπιστώσετε και στο κλιπ παρακάτω. Μετά από λίγη τριβή μαζί του, βρήκα το κουμπί του και το sweetspot του τοπογραφικά (τον έχω πάντα στο πάτωμα, tilted να σκάει στα αυτιά μου), οπότε στα τελευταία live, τον έπαιζα και στα 5W. Είναι δύσκολος ενισχυτής, δεν είναι plug n play, α, βάζω λίγα μπάσα, κόβω πρίμα-presence κι έφυγες. Κάθε κίνηση στο EQ section θέλει αντιστάθμιση. Συνήθως τον έχω με κομμένα τα μπάσα σχεδόν τελείως (είμαι θιασώτης του hollow, στεγνού ήχου, τα χαμηλά στις κιθάρες νιώθω ότι βρωμίζουν ένα mix αχρείαστα και κουραστικά). Με λίγο ψάξιμο βγάζει διάφορες χροιές, από φεντερίσια clean, μέχρι crunchy μαρσαλιές ή voxy "σακουλιασμένα" lead. Clapton (bluesbreaker)Frusciante, Angus Young (προ PowerAge εποχής), Gibbons, Gallagher, μέχρι SRV (με sparkle drive) ή και Gary Moor-ish τα έχω πλησιάσει. Ωραίο μηχάνημα, θεωρώ πιο τίμιο να το έβγαζαν με 12άρι. Το DI out του δεν μου έκανε καθόλου δυστυχώς -ηχογραφικά- πολύ ψεύτικο, αν και το έχω χρησιμοποιήσει σε live για να βoηθηθεί από το PA, χωρίς παράπονο από τους ηχολήπτες. Για κάποιον που δεν έχει ή δεν θέλει να διαθέσει για το real deal, αλλά θέλει το ηχόχρωμα και το παίδεμά του, χωρίς άγχος κουβαλήματος ή φθοράς, είναι μια χαρά. Παραθέτω μερικά κλιψ, κακο φτιαγμένα-στο πόδι αλλά ηχητικά δίνουν ένα κλου. 10άρι vs 12άρι, ηχογραφημένα με ένα SM58 στη γρίλλια κι ένα Rode NT1 στο χώρο, παναρισμένο ελαφρώς αριστερά. origin20 10inch V type.mp3 origin20 seventy80.mp3 Κι εδώ κάποιες ρυθμίσεις-ήχοι με τη Firebird (alnico mini-buckers κάτι σαν μικροί PAF), SM58 στη γρίλλια. Θα ακολουθήσουν και φωτό-αντιστοιχήσεις στα κλιψ. clean all pickups-Track 3.mp3 clean neck marshallish-Track 4.mp3 crunch neck bridge-Track 6.mp3 boost bridge lead-Track 6.mp3 Στο τελευταιο κλιπ, στο lead(σηκωμένο το knob του gain), έπρεπε να γυρίσω στο μισό βατ, για να μην ξεφύγω. Γενικά, στο σύστημα, αν το master περνάει το 7μιση-8, τότε τσιρίζουν (distortion) και οι τελικές, οπότε το EQ section δεν ακούει σχεδόν καμια ρύθμιση. Με πετάλια δεν έχω κανένα πρόβλημα, πλην ίσως, δυσκολεύτηκα να φέρω ήχο σε fuzzface τυπου φαζ, ειδικά με μονοπήνιες κιθάρες. Από καιρό ζαχαρώνω κάποιο creamback, αλλά για τις δυνατότητες και τις απαιτήσεις μου, πιο πολύ GAS αποτελεί, παρα πραγματική ανάγκη. Ένα άλλο λίγο εκνευριστικό, είναι ότι οι ενδείξεις για τις συνδέσεις (speaker outs, di out, fx loop, footswitch) είναι έτσι βαλμένες που πρέπει να γυρίσεις τον ενισχυτή ανάποδα για να διαβαστούν και αυτό σε ώρα στησιματος live είναι λίγο άβολο. Εγώ έχω μάθει τη θέση τους και τα σναγνωρίζω με ψηλάφισμα πλέον. Επίσης, τα τριξίματα που ακούγονται στα πρώτα κλιψ, είναι επειδή είχα αντικαταστήσει την πρώτη προενισχύτρια λυχνία με μια που ήταν τελικα μικροφωνική. Ευτυχώς βοηθήθηκα από τον παντα πρόθυμο και γνώστη, @alderbody.
    3 βαθμοί
  5. Να το λύσουμε εξωδικαστικα εγώ λέω. Παμε να τους βρούμε
    3 βαθμοί
  6. Έπεσε ξεκατίνιασμα βλέπω?? Ελλαδάρα σ'Αγαπώ!!!
    3 βαθμοί
  7. Μην "πατρονάρετε" το παλικάρι ρε....! ?? Αφήστε τον να εκφραστεί όπως και με ότι θέλει αυτός. Μικρός είναι ακόμα, θα βρει μόνος του τον δρόμο του..... Γιώργο follow your heart...??
    3 βαθμοί
  8. Ποιότητα κατασκευής: Δεν έχω δει και πολλούς ακριβούς marshall από κοντά για να μπορώ να έχω μέτρο σύγκρισης, αλλά για την τιμή του θεωρώ ότι είναι φυσιολογική η ποιότητα κατασκευής του. Τα “ξύλα” και τα ηλεκτρονικά δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι η συναρμολόγηση. Πρέπει να είναι, χαλαρά, ο ενισχυτής που χρειάζεται τον λιγότερο χρόνο για να γίνει βίδες, σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το 10άρι celestion V-type είναι μεσαίας κατηγορίας και αρκετά ποιοτικό. Καλή, απλή και στιβαρή κατασκευή, σε γενικές γραμμές. Βαθμολογία 8/10 Εμφάνιση: Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το vintage look, με τα χειριστήρια στην κορυφή. Έχει μια απλότητα, σαν φιλοσοφία, και αυτό τον κάνει πολύ όμορφο στα μάτια μου. Μέχρι και οι γρίλιες δίπλα στα χειριστήρια έχουν πολύ προσεγμένο σχεδιασμό. Από όποια γωνία και να τον κοιτάξει κανείς, σχεδιαστικά πραγματικά ξεχωρίζει. Βαθμολογία 10/10 Λειτουργίες: Τα specs του origin 20 είναι αρκετά πλούσια. Χορταστικά, θα έλεγα. Μόνο το reverb λείπει. Με τα τόσα χειριστήρια, πάντως, που έχει είναι δύσκολο να μη βρεις τον τόνο που σου αρέσει. Έχει πολύ καλό attenuator, με επιλογές 0,5 watt, 5 watt και 20 watt. Έχει εξαιρετικό emulated output και, κάτι που δεν αναφέρει στο manual, έχει ενσωματωμένο loadbox, για σιωπηλές ηχογραφήσεις. Έχει fx loop, το οποίο δουλεύει μόνο εάν έχω συνδεδεμένο και ενεργοποιημένο το footswitch. Είναι κάτι αρκετά εκνευριστικό. Επίσης, έχει και booster το οποίο ενεργοποιείται τραβώντας το ρυθμιστικό gain ή μέσω footswitch. Δίδει τη δυνατότητα να παίξεις od/booster χωρίς πετάλια μπροστά. Βαθμολογία 9/10 Ήχος: Ο ήχος του origin είναι ο κλασικός 60’ ήχος της Marshall. Ωμός, πλούσιος σε αρμονικές, ιδανικός για blues και hard rock. Όσο και να έχω προσπαθήσει δεν έχω καταφέρει να του βγάλω πιο μοντέρνο “still got the blues” ήχο, ακόμα και με βοήθεια πεταλιών. Δεν το έχει καθόλου. Κάνει άλλα πράγματα και τα κάνει εξαιρετικά καλά. Με πραγματικά σούπερ καθαρά, αποτελεί μια εξαιρετική πλατφόρμα πεταλιών. Ότι πετάλι και να μπει πάνω, δεν αλλάζει ο χαρακτήρας του ήχου. Φωνάζει marshall από μακριά. Ο crunchy και ο overdriven ήχος είναι το στοιχείο του. Αυτό είναι είναι που ζητά. Και το κάνει και αυτό σε πολύ καλό βαθμό για την τιμή του. Στο low output (0,5 watt) o ήχος είναι μέτριος. Δεν έχει “σώμα” και του λείπει ζωντάνια. Από ένταση, είναι ιδανικό για σπίτι και παίξιμο με καθαρό ήχο. Εάν το gain και το volume περάσουν τη μέση, ο ένταση ανεβαίνει αρκετά. Στο medium output (5 watt) υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά έντασης, όσο και μεγάλη διαφορά στην ποιότητα ήχου, σε σχέση με το 0,5watt. Δεν έχω παίξει ακόμα σε live με τον origin, αλλά σε πρόβες που τον έχω πάρει είναι αρκετά δυνατός στα 5 watt. Βγάζει εύκολα και live στη ρύθμιση αυτή. Και επειδή ίσως να υπολείπεται σε headroom σε περιπτώσεις που θέλει κανείς καθαρά, υπάρχει και το high output (20 watt) όπου υπάρχει αισθητή διαφορά στην ένταση, και λιγότερη διαφορά στην ποιότητα ήχου. Γενικότερα, ο OR20 θέλει να έχεις μετά την μέση το volume, ώστε να δουλεύουν οι τελικές λάμπες και να συμμετέχουν και εκείνες, διαμορφώνοντας τον τελικό ήχο. Κάνουν μεγάλη διαφορά, καθώς ως γνήσιος marshall, ένα μεγάλο μέρος του overdriven ήχου προέρχεται από τις τελικές λάμπες. Το 10άρι V-type μεγάφωνο της Celestion είναι αρκετό. Δεν γεμίζει το μάτι, αλλά αντέχει άνετα τα 20 watt. Δεν μπουκώνει, σε αντίθεση με το 10άρι celestion VX10 που φορά ο ac10, ενώ οι ένταση στον OR20 είναι αισθητά υψηλότερη. Το μόνο που λείπει, με το 10άρι, είναι το σώμα, δηλαδή το μπάσο. Με την αλλαγή που έκανα βάζοντας 12άρι μεγάφωνο (G12-65), η ένταση δεν άλλαξε, αλλά πήρε το “σώμα” που του έλειπε, κάποια ενοχλητικές ψηλές συχνότητες εξαφανίστηκαν. Και το 10άρι V-type αντικατέστησε το αναιμικό vx10 από τον AC10 (του έκανε μεγάλη διαφορά). Ο Origin 20 βγάζει καλούς και αξιοποιήσιμους ήχους σε όλο το εύρος gain και volume. Αυτό παύει να ισχύει μόλις η ένταση περάσει το 8. O ήχος χαλά. Είναι κάτι που διορθώνεται με αλλαγή τελικών λαμπών, απ’ ότι έχω διαβάσει. Μεταξύ 7 και 8 είναι το sweet spot του ενισχυτή. Να αναφέρω, επίσης, ότι με το gain μετά το 7 ο ήχος γίνεται πιο μπάσος και κομπρεσσαρισμένος. Χρειάζεται να μειώνω τα μπάσα, όταν περνά το 7. Σε κάθε ρύθμιση gain και volume χρειάζεται μια αναπροσαρμογή στο eq, στο presence και στο tilt, ώστε ο ήχος να μη χάνει την οξύτητά και την ζωντάνια του. Θέλει προσοχή, βέβαια, διότι είναι εύκολο να εμφανιστούν κάποιες ενοχλητικές ψηλές συχνότητες. Βαθμολογία 9/10 Δείγματα ήχου: Η ηχογράφηση ήταν σιωπηλή, με το emulated output να με βγάζει ασπροπρόσωπο. Χρησιμοποίησα stratocaster με hot μονοπήνιους (στα 14 kohm). Ξεκίνησα με ΕQ, tilt, presence όλα στη μέση, και όσο ανέβαζα gain, εκανα αναπροσαρμογή. Λίγο reverb μπήκε μέσω daw. Με gain στο 1/4 και volume στη μέση. 1.mp3 Με gain στο 2/4 και volume στη μέση. 2.mp3 Με gain στα 3/4 και volume στη μέση. 3.mp3 Με gain τέρμα και volume στη μέση. 4.mp3 Mε gain στα 3/4 και volume στα 3/4 (sweet spot), και boost on. 7.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση TS9. 8.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση OCD 9.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση DOD CARCOSA FUZZ 10.mp3 Pros n’ Cons + Τιμή + Ήχος + Σχεδίαση - 10άρι ηχείο - Δεν δουλεύει το fx loop χωρίς footswitch - Μετά το 8, στην ένταση, χαλά ο ήχος Tube combo amp for electric guitar · Gain boost function · Two voicings (Normal, High Treble), which can be mixed steplessly via the tilt control · Switchable power reduction for full sound in any environment · 1 channel · Power: 20 watts · Preamp tubes: 3x ECC83 (12AX7) · Power tubes: 2x EL34 · Equipped with: 1 x 10" Celestion V type speaker · Controls: Gain - Tilt - Bass - Middle - Treble - Master - Presence · Switches: Power On / Off - Output Low / Mid / High - Gain Boost (Pull Volume) · Serial effect grinding path · Connectors: Input (6.3 mm jack) - DI Out (6.3 mm jack) - FX Send & Return (2 x 6.3 mm jack) - Footswitch (6.3 mm jack) · Speaker Outputs: 3 x 6.3 mm jack (16 ohms / 8 ohms) · Dimensions (W x D x H): 520 x 240 x 240 mm · Weight: 13.9 kg · Includes footswitch
    2 βαθμοί
  9. Πάρα πάρα πολύ καλό! Πλέον που όλα αυτά γίνονται και χωρίς δισκογραφικές, γιατί δεν το ξαναβάζεις μπροστά; Και γιατί όχι με αγγλικό στίχο; Το internet μπορεί να σε σπρώξει πολύ μακριά, εδώ πήγαν άλλοι κι άλλοι. ?
    2 βαθμοί
  10. Πολύ ωραίο κομμάτι Σπύρο. Και νομίζω ότι θα έκανε και τρελή επιτυχία.
    2 βαθμοί
  11. Οντως ειναι αρκετα δυσκολος ενισχυτης. Κατα την ηχογραφηση με το di out δεν εχει και τοσο προβλημα. Τα ειχα ολα στη μεση, και οσο ανεβαζα gain, καταβαζα μπασα και presence. Ο ηχος θα ακουστει καλα χωρις πολλα πολλα. Δεν ισχυει το ιδιο εαν θελω να βγαλω σωστο ηχο απο το μεγαφωνο. Θελουν πολλη διαχειριση οι ψηλες συχνοτητες με τον συνδυασμο των tilt/treble/presence. Αυτα μαζι με το μπασο, θελουν αρκετο tweaking μεχρι να βρεθει ο επιθυμητος ηχος, αναλογα με το ποσο gain παιζεις. Δεν ειναι plug n' play. Και, οντως, διαφορα σε volume δεν υπαρχει απο το 10αρι σε 12αρι. Ο ηχος ειναι λιγοτερο trebly (ειναι καλο αυτο) και με πολυ περισσοτερο σωμα (μπασο). Και οπως λεει και ο Φανης, εχει περισσοτερο headroom. Χωραει κανονικα. Απλα χρειαζεσαι νεες τρυπες. Προσωπικα εβαλα τεσσερις ξυλοβιδες. Δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα αλλο.
    2 βαθμοί
  12. 2 βαθμοί
  13. Δεν ξέρω για Νότη αλλά για κάτι τέτοιο Γιώργο σε βλέπω άνετα και για τέτοια φάση επίσης
    2 βαθμοί
  14. Τωρα που το επεξεργαζομαι, δεν εχω κατσει να ασχοληθω με τη φωνη μου. Να βαλω/βγαλω θεατρικοτητα, να εχω/μην εχω bluesy καταληξεις κλπ. Εχω δουλεψει αρκετα σε τεχνικη και ηχο. Κατα τα αλλα ειμαι τεμπελης, οπως και στην κιθαρα. Θα πω το κομματι με τον δικο μου τροπο, χωρις να με νοιαζει πως το εχει πει ο καλλιτεχνης. Ή θα εχει τοσο πολυ σημαδεψει η ερμηνεια του καλλιτεχνη (πχ strange world) που θα φερω τη φωνη στα μετρα του κομματιου. Σε καποιες περιπτωσεις που ερμηνευω καποια κομματια σε σοβαρες εκδηλωσεις, προφανως τα δουλευω τα κομματια, αλλα σε ολες τις υπολοιπες τα λεω οπως μου κατσουν. Καποια στιγμη ισως σοβαρεψω και ασχοληθω περισσοτερο, αλλα μεχρι στιγμης δεν εχω και λογο να το κανω. Παρεες πλεον δεν κανουμε, τα λαιβ ειναι ελαχιστα και καθολου απαιτητικα, και δεν υπαρχουν περαιτερω προοπτικες. Η φωνη θελει καθημερινη ενασχοληση, και εγω τραγουδω μια φορα τον μηνα για μιση ωρα. Κιθαρα, ευτυχως, παιζω ολη μερα βεβαια. Ακομα στα μελια ειμαι. Με φανταζομαι, ως αλλο santana, πανω σε κατι τεραστιες σκηνες με χιλιαδες κοσμο απο κατω.? Η αληθεια ειναι οτι προτιμω τα θεατρικα/λυρικα, παρα τo in your face bluesy/rock στυλ. Ειναι πολυ πιο ευκολο και ενδιαφερον για μενα. Οπως επισης και τα κομματια στυλ elvis μου βγαινουν πολυ πιο φυσικα σε σχεση πχ με deep purple. Το επομενο που θα ηχογραφησω λεω να ειναι το phantom of the opera, εαν καταφερω να βγαλω σωστα το πιανο. Χωρις πολλα πολλα εφε... ? Ωραιος ο meat loaf. Δεν μου αρεσει το στυλ του γενικα, αλλα το συγκεκριμενο κομματι τα σπαει! Ακου dio εδω Και εδω rainbow eyes.mp3
    2 βαθμοί
  15. Λίγο ξεμπούκωμα στη φωνή... catch the rainbow.mp3 miss serajevo.mp3 Ηχογράφηση φωνή ταυτόχρονα με κιθάρα, με το tracer pro. (δεν ξέρω εάν ακούστηκε, αλλά στην κορόνα έμεινα από ανάσες και έχασα λίγο το χρώμα μου ?)
    2 βαθμοί
  16. Πέρα από την ομιλία, το χασμουρητό και την μάσα, καιρό είχα να ανοίξω το στόμα μου ? smokeon-strangeworld-spanish eyes.mp3 Είναι πρώτη εκτέλεση, για πλάκα που λένε. Δείξτε έλεος ? (με το φορητό tascam με ηχογράφησα)
    1 βαθμός
  17. Αν θέλει κανείς το παιχνίδι δωρεάν για τα παιδιά του ή τον εαυτό του πάει στην σελίδα https://www.epicgames.com/store/en-US/ βρίσκει το παιχνίδι και το κατεβάζει.(η προσφορά λήγει στις 21 του μήνα αν είδα καλά και το παιχνίδι είναι 94gb,οπότε ετοιμάστε χώρο) Κυρ @cos_dr μας,πιο πολύ σε εσένα αναφέρομαι ?
    1 βαθμός
  18. Βλέπω τραγούδι απο τον Κύριο Σπύρο μας και ξέρω οτι θα μου αρέσει ?
    1 βαθμός
  19. κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει....
    1 βαθμός
  20. το μονο strategy που μου άρεσε ηταν το GENERALS Δεν ασχολουμαι, ειμαι του γρήγορου αλλα στο GENERALS και το ZERO HOUR είχα λιώσει. Παιχνιδάρα πραγματικά.
    1 βαθμός
  21. καλά έκανες και το πρότεινες και να το παίξεις. Και το προηγούμενο ήταν καλό, το 4 από ότι θυμάμαι. Εγώ ένα περιμένω. Που άκουσα για το REMAKE του CRYSIS 1 Ελπίζω να είναι το ίδιο ακριβώς με καλύτερα γραφικά σαν σενάριο. Είναι από τα παιχνίδια που έχω τελειώσει και το είχα ευχαριστηθεί, το ζούσα για την εποχή, επαναστατικό. Πρόσφατα το φόρτωσα πάλι στο νέο σύστημα που το τραβάει φουλ με freesync πάνω απο 100fps και είναι μαγεία εικόνας, ήχου και gameplay ακόμα και τώρα, παρόλα τα χρόνια του. Αλλά δεν έχω κουράγιο να το τελειώσω, θέλει μήνα με το ρυθμό μου σε δύσκολο mode. Αλλά άμα βγει το remake και είναι ίδιο όμως, μην αρχίσουν προσθήκες χαζές, θα το ξανατερματισω. Το ζω και είναι αυτά που γουστάρω, μεταξυ ταινίας PREDATOR και ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ στρατιωτικών και πολιτικών με εξωγήινους. Ποοοοοοοοοοοοοοοοοοολύ ξύλο. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Επίσης ωραίο soundtrack και εφφε. @Nikos Aravanis άμα το αντέχει το σύστημά σου ή παίζεις σε κονσόλα, δοκίμασε το το warzone παντως, δωρεάν είναι. Είναι πολύ καλό. Χαμός γίνεται, άμα γουστάρεις FPS θα το γουστάρεις και γρήγορο online. Μιλάμε τα παίζεις, είσαι στην τσίτα, με τα εφφε άμα στην πέσουν ή είναι καμπερωμένοι πουθενά μιλάμε παθαίνεις καρδιακό από τα μπαμ. Τινάζομαι μιλάμε, την ακούω. Πολύ καλό. Όποιος θέλει να το δοκιμάσει. 50 εκατομμύρια παίχτες έχει φτάσει και συνεχίζει.
    1 βαθμός
  22. Δεν θυμάμαι πιο έχω παίξει μικρός,αλλά μιας και με έχει πιάσει η βαρεμάρα είπα να το δοκιμάσω. Να είσαι καλά ρε Κωστή με έκανες και χαμογέλασα πάλι ?
    1 βαθμός
  23. το έχω παίξει παλιά. Το έχω. Το έχω κάνει πια uninstall. Μονο battlefield , warzone και κανα ραλάκι προλαβαίνω να παίξω και κανα fortnite με τον μικρό. Δεν έχω χρόνο για άλλα και ούτε αντέχω να λιώνω όπως παλιά. Γέρασα. Σε 3-4 χρόνια το βλέπω να τα παρατάω τελείως το άθλημα. Να γλυτώσω και τις αναβαθμίσεις. Τους έφτιαξα προίκα τόσα χρόνια και αυτοί όλο ακριβαίνουν το hardware και τα φέρνουν έτσι στο gaming που για να ακολουθείς πρέπει καθε τρια χρόνια να τα σκάς. Διαμέρισμα θα είχα πάρει και θα το νοίκιαζα Airbnb τόσα χρόνια, χώρια τα watt της ΔΕΗ. Καις 450 watt την ώρα για να δεις γραφικό και κίνηση της προκοπής στο PC. Θα το γυρίσω στο playstation αλλά προτιμούσα το pc. Στο ενα και το 2 είχα λιώσει, από το τρία και μετά επαιζα πιο πολύ με pc. Και τότε έρεε και το χρήμα, δεν είχαμε φόρους τόσους, αναδουλειές, μειώσεις, αυξήσεις, κοινωνική πίεση, πανδημίες, δεν μας έλαγαν PIGS. Άλα μας έλεγαν, πως θα συγκλίνουμε με τους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. Και τώρα θα φτάσουμε οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ να συγκλίνουν με ΕΜΑΣ έτσι όπως το πάει το ΑΔΗΦΑΓΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ και η ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ της ΕΕ που από όνειρο μας βγήκε ΕΦΙΑΛΤΗΣ. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Για όσους δεν το έχουν παίξει και αντέχει το σύστημα ή αν το δίνουν και στην κονσόλα, που πρέπει να το δίνουν πάντως αξίζει, είναι ωραίο, πολύ ενδιαφέρον και θα βγάλετε και το άχτι σας. Καλύτερα σκοτωμοί και βία μεσα στο παιχνίδι παρά να πάρει ο συνταξιούχος, ο άνεργος, ο απολυμένος, ο κακοπληρωμένος, ο μικρομεσαίος που σταυρώνεται και πεθαίνει κάθε μέρα τα αυτόματα και τις επαναληπτικές και να βγει έξω και όποιον πάρει ο χάρος. Από την άλλη με ρέγουλα γιατί το παιχνίδι δίνει και ιδέες. Τέλος ωραίο και το soundtrack, γενικά η σειρά έχει διαμάντια μέσα που δένουν ωραία σαν μουσική με το plot.
    1 βαθμός
  24. Πολυ υψηλου επιπεδου δουλεια. Συγχαρητηρια!
    1 βαθμός
  25. υπέροχος όπως πάντα και σίγουρα παγκόσμιας κλάσης όπως αναφέρει ο Ηλίας (με το ειδικό βάρος που φέρει ο λόγος του)... εύχομαι γρήγορα αυτή η κλάση σου να αναγνωριστεί και παγκόσμια...
    1 βαθμός
  26. δυστυχώς μάλλον δεν θα βγάλει εύκολα άκρη... παρακάτω παραθέτω ένα άρθρο των NY Times για τις σύγχρονες ομιλίες πολιτικών και τον χαμό περί αυτών και ένα cd με "Great Speeches of the 20th Century" που πωλείται μεν ως Sound Effects Library αλλά στα "ψιλά" σημειώνει: "...Copyright Notice: Although all of the speeches contained within this product are in the public domain, it may be necessary to obtain copyright clearance for commercial use of this material. For example, clearance for use of any Martin Luther King material must be obtained from Intellectual Properties Management at Fax number (404) 526-8969...." https://www.nytimes.com/2008/10/21/opinion/21lessig.html https://www.sound-ideas.com/Product/499/Great-Speeches-of-the-20th-Century-Sound-Effects-Library στο παρακάτω link πάντως που είναι ανεβασμένο το τεράστιο ηχητικό αρχείο της Βρετανικής Βιβλιοθήκης, θα βρει αρκετό υλικό που προσφέρεται δωρεάν για διάφορες χρήσεις και ελπίζω να βρει κάτι που θα του κάνει... https://sounds.bl.uk/Oral-history πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι αν θέλει εν γένει να είναι έστω και "νομότυπος", πρέπει να το ψάξει αρκετά...
    1 βαθμός
  27. Μπορείς να μπλέξεις εφόσον ο τρόπος που χρησιμοποιήσεις τις φράσεις θεωρηθεί προσβλητικός από κάποιον από αυτούς, καθώς μιλάμε και για τις ίδιες τις φωνές τους και όχι απλά για τις λέξεις που χρησιμοποιήσαν... ο λόγος που είναι γεμάτος ο κόσμος με τέτοιες σαχλαμάρες είναι ότι δεν ασχολούνται όχι ότι δεν είναι μεμπτό
    1 βαθμός
  28. Φανταστικό. Κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι highlands.
    1 βαθμός
  29. Η Harmony επιστρέφει με made in USA μοντέλα ,στο εργοστάσιο της Heritage που είναι το original Gibson εργοστάσιο. Αυτή εδώ με έχει ξετρελανει
    1 βαθμός
  30. Παίρνω το θάρρος να αναδημοσιεύσω ένα βίντεο που έτυχε να πέσω πάνω του. Το έκανε σε ζωντανή μετάδοση ο Bob Katsionis για την δημιουργία της συμμετοχής του στο Noiz Lockdown. Είναι ένα master class, σχεδόν 2 ωρών στην δημιουργία αλλά και τη χρήση των εργαλείων ηχογράφησης. Το παρακολούθησα με μεγάλο ενδιαφέρον και σίγουρα έμαθα και κάτι. Δείτε το, αξίζει γιατί προέρχεται απο έναν πολύ ταλαντούχο μουσικό, που σίγουρα οι περισσότεροι γνωρίζετε ήδη. Τον ευχαριστώ θερμά. Σημείωση: Δυστυχώς το audio ακουγεται σωστα απο το 17ο λεπτο και μετα.
    1 βαθμός
  31. Ωωωω σας ευχαριστώ πολύ! Είχα μια μικρη εκπληξουλα που δεν έπιασα μια θεσουλα στην τριάδα,πιο πολύ να πω την αλήθεια για το βιντεάκι που έκανα λάιβ,και ήταν αφενός πιο challenging, αφετέρου έδειχνε κ τον τρόπο σκεψης,είχε κ κάποιο επίπεδο τεχνικό κ όσον αφορά την μουσική, νομίζω έπιασα κ το mood της καραντίνας ώστε τα quotes να πατάνε πάνω/και να "κάνουν πάσα" στην μουσικη κ να μην είναι γαρνιτούρα πάνω σε πανυγήρι,που σίγουρα δεν ήμασταν σε τέτοιο mood ? Ωστόσο,εκτός ότι άκουσα ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ από πολλούς μουσικούς, απόλαυσα την διαδικασία, χάρηκα που πέρασα δύο ώρες με αυτό τον τρόπο κ που άρεσε κ σε αρκετούς από το ομολογουμένως δύσκολο "κοινό" του noiz κ ανυπομονώ για το επόμενο! Και μάλιστα μου έδωσε κ την ιδέα να αρχίσω σιγά σιγά να κάνω κάνα κανάλι με λάιβ παραγωγές κλπ,οπότε σίγουρα ήταν ένα ωραίο κίνητρο! Να είμαστε καλά! Σας ευχαριστώ!
    1 βαθμός
  32. ποικιλία? ρυθμική εννοείς? μπήκε για να δώσει έμφαση στο groove. Όντως αλλά το αφήνω σαν πινελιά για το τέλος, αφού έχω σωστή ροή στο track. Μιλάς για το μπάσο ή το πσιιιιιιουυυυυυυυυ?? Το μπάσο είναι επίτειδες detuned στο oscilator για flavor. εδώ μιλάς για το arpeggiator riff, τόσο χάλια είναι τι σε ξενίζει ακριβώς? care to elaborate?? στη σπάει ο ήχος ή κάτι άλλο? Πρώτων thx για τις πολύτιμες παρατηρήσεις, δεύτερον χαίρομαι που δεν είναι αδιάφορο τουλάχιστον!! Πάμε για V.2.03 λοιπόν, είμαι determined να βγει at least σωστό ? και όχι άρπα κόλλα jam !!
    1 βαθμός
  33. Λοιπόν Γιώργο το σκέφτηκα πολύ. Έχω να σου προτείνω κάτι πολύυυυυυ φιλόδοξο. Επειδή έχω την εντύπωση ότι καρφώνεις τις νότες περισσότερο από ότι τριγυρίζεις γύρω τους (όπως έκανε πχ ο Ozzy), και ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ που κάρφωνε τις νότες ήταν ο Dio, θα σου προτείνω (έστω και για πλάκα) να δοκιμάσεις να τραγουδήσεις Dio. Ξεκίνα από αυτό ... ή αυτό ... Άλλος ένας που καρφώνει τις νότες είναι ο Dee Snider από τους Twisted Sister, επίσης ο Νότης Σφακιανάκης, κλπ, οπότε δοκίμασε κάποιον από αυτούς.
    1 βαθμός
  34. Έγραψες Γιώργο. Το strange (μιας που κι εγώ είμαι Ντιάνο φαν) το ήθελα λιγότερο θεατρικό και με καλύτερες καταλήξεις. Ρε φίλε σου ταιριάζουν τέτοια κομμάτια.
    1 βαθμός
  35. Ακου Γιωραγαρα πως εχει το πραγμα,στα αυτια μου παντα. Κανει μπαμ οτι εχεις καταρτιση στα της φωνης,εχεις σωστη τοποθετηση που λεν και οι μορφωμενοι περι τα μουσικα. Η φωνη σου και η ερμηνεια σου επισης εχουν ενα στομφο που αλλου μου ταιριαζει περισσοτερο αλλου λιγοτερο. Στο Smoke λχ με ξενιζει εδω κι εκει ενω το λες μια χαρα,αψογα. Δικο μου το θεμα ισως. Στο Strange με εστειλες-ειμαι και Ντιανο φαν. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Το τριτο παλι,ΟΚ. Στο ζουμι τωρα. Μετα απο μια πολυ κουραστικη μερα,εκανα παυση στο τριπλοτρακ και ανοιξα κατι μπυρες μια και γουσταρα. Το ιδιο θα εκανα αν σε ακουγα να τραγουδας καπου λαιβ. Βγαλε καμποσο βαθος απο το ολο γιατι ειναι λιγο ψαροταβερνα "Ο Μπατης". Χτυπα μας στα μουτρα,πολυ καλυτερα. Κι επειδη πιθανο να σε μπερδεψα μια ετσι μια αλλιως,στην τελικη εφτιαχθην. Να βαρας. Θα σου δωκω και μια παραγγελια που πιστευω θα ταιριαξει στο θεατρικο της φωνης σου.
    1 βαθμός
  36. καποιο πλανο χρήσης του WIFI απο το AccessPoint? Λύνεις αυτό και πολλά άλλα πράγματα μαζί, και οπως και δήποτε children friendly DNS απο το AccessPoint, και καθάρισες για όλο το δίκτυο.
    1 βαθμός
  37. φύγαμε για παραλία! Λίγα πράγματα για αλλαγή μετά τη μέση κυρίως. Βασικά το τικ (μετρονόμο) που έχει μαζί με την μπότα. Αυτό θέλει λίγη ποικιλία. Α και θα ήθελα πιό πολλές και φλύαρες κιθάρες να βολτάρουν εδώ και εκεί εκτός από πλήκτρα. Επίσης το παράφωνο που μπαίνει στο 4.00 δεξιά.(καλά στο 4.45 δεν το συζητάμε, να φύγει τώρα, και στο 5.00, 5.14, 5.29, 5.44, 6.00, 6.14, 6.29, 644, 7.00 παραγωγή σένια.
    1 βαθμός
  38. Παιδιά μη τρελαίνεστε. Η κρίση είναι τελείως υποκειμενική. Τα άτομα που διοργάνωσαν και έκριναν στο διαγωνισμό είναι αξιόπιστα και οι όροι συμμετοχής ξεκάθαροι. Έτσι κι αλλιώς οι μουσικες δεν είναι άλογα κούρσας για να παραβγούν ποιο θα βγει πρώτο. Το μόνο καλο σε ένα διαγωνισμό, είναι ότι θα ακουστούν οι μουσικες .. και κάποιοι θα πάρουν μερικά δωράκια. Αυτό έπρεπε να φτάνει. Οποια δήλωση πέραν της συμφωνίας ή διαφωνίας με τα αποτελέσματα, είναι προσβολή για τους κριτές και διοργανωτές. Βέβαια, σιγουρα θα μπορούσε να μπει σε μια άλλη συζήτηση, το θέμα του ποιοι θα μπορούσαν να συμμετέχουν σε κάποιον μελλοντικό διαγωνισμό και αν θα μπορούσαν τα μέλη να συμμετέχουν ποσοστιαια στην ψηφοφορία.
    1 βαθμός
  39. 1 βαθμός
  40. Τι θα γινει αυριο ρε παιδια; Χανω κατι? Εξαιρετικο ριβγιού όπως παντα. Επειδη εχω τον ιδιο ακριβως ενισχυτή, υποσχομαι να καταθεσω κι εγω τις εμπειριες μου οταν βρω χρονο για να υπαρχει μια σφαιρικη εικονα.
    1 βαθμός
  41. Καλησπέρα φίλοι μου. Σήμερα είχα μια ευχάριστη έκπληξη από το μακρινό 1989 και είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Με παίρνει τηλέφωνο ο καλός μου φίλος και συμφοιτητής παλιά, ο γιατρός ο Πάνος στο κινητό και μου λέει άκου λίγο. Μάλιστα μου έκανε και πλάκα γιατί μου λέει, άκου φίλε τι έγραψα (ο πάνος έχει μουσική παιδεία, έκανε αρμόνιο δισκαλο και έχουμε μ$@$#@$ πολλές φορές μαζί μουσικά και έπαιζε και καλά) Για να μην τα πολυλογώ βρήκε μια κασέτα μου που είχε χαθεί σε μετακομίσεις παλιά και ήταν στην κατοχή του, γιατί έχουμε συγκατοικήσει, έχουμε κάνει κοινόβια με γκόμενες και πολλά αλλα με αυτό το παιδια που περιείχε ηχογραφήσεις που είχα κάνει όταν ήμουν δεκατεσσάρων χρονών, το θυμάμαι αυτό γιατί θυμάμαι τις περιόδους που είχα διάφορο μουσικό εξοπλισμό, με το Yamaha PSR 500. Γενικά μικρός ηχογραφούσα πολύ αλλά δεν έχει διασωθεί πολύ υλικό, σχεδόν όλες οι κασσέτες έχουν χαθεί και αυτή που τελικώς διεσώθη και την βρήκε, ήταν και η μοναδική που περιείχε τα συγκεκριμένα κομμάτια μου μέσα. Πραγματικά συγκινήθηκα, μερικά δεν τα θυμόμουν καν. Έκανα μια μικρή επιλογή και αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας, εδώ με τους καλούς φίλους του noiz. Ολοι οι ήχοι είναι από αυτό το όργανο και γραμμένοι στον υποτυπώδη sequencer του που αν θυμάμαι καλά είχε την δυνατότητα να γράψεις και να αναπαράγονται μεχρι 5 κανάλια/5 οργανα ταυτόχρονα του ακομπανιαμέντου με φυσικά δυνατότητα αλλαγής οργάνου στο κανάλι κατά τη διάρκεια. δεν θυμάμαι με τι το συνδεα για να κάνω το midi dump, νομίζω είχα πάρει κάποιο εξάρτημα ή το έκανα απο το Atari ST γιατι είχε περιορισμένο αριθμο κομματιών στην μνημη. Το audio recording είχε γίνει σε ενα compact cassette system της sony που θυμάμαι ακουγόταν πολυ καλά. Ακούγοντας τον εαυτό μου μετά από 30 χρόνια τα συναισθήματα ειναι δυνατά. Πάντα είχα την τρέλα να γράφω μουσική και να παίζω παιχνίδια και να είμαι ΠΑΣΟΚ. Ακόμα την έχω!. ΓουΊουου!!!!!! Στις συνθέσεις βλέπω τα κενά μου αλλά μπορώ να πω άφοβα πως για 14 χρονών, χωρίς γνώσεις συνθεσης, μονο ότι ήξερα απο το πιάνο, χωρίς ίντερνετ για να μαθαίνεις και να μελετάς ερασιτεχνικά, με μόνο εφόδιο τη φαντασία μου, το αυτί μου και τα τεύχη του περιοδικού ΜΟΥΣΙΚΗ( και του PIXEL χαχαχαχαχχαχ) που διάβαζα φανατικά και κάτι σκάμπασα απο εκεί για την εν γένει παραγωγική διαδικασία, είχε ωραία αρθρα και παρουσιάσεις, από εκει εμαθα ορολογία γιατί αμα δεν έχεις και κανέναν να σου δειξει................. δεν τα πήγαινα και άσχημα. Ήμουν πολλά υποσχόμενος. Ιδιαίτερα στα cover ήμουν και είμαι ψυχαναγκαστικός. Τα πήγαινα πολύ κοντά. Πιστεύω πως τότε έφερα το όργανο, όπως και κάθε ψηφιακό όργανο που είχα στην κατοχή μου στα όρια του, γιατί ειμαι ταλέντο. ΤΕΛΟΣ. Ημουν και είμαι, τι να κάνουμε τώρα? χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχχαχαχ Να ευχαριστήσω μιας και θα κοινοποιήσω το post, τον καλό μου φίλο από παιδιά, τον κολλητό μου τον πάνο, που μπήκε στον κόπο πέραν από την έκπληξη, να ψηφιοποιήσει και την κασέτα (δεν έχω και κασετόφωνο πρόχειρο εδώ, θα έπρεπε να τρεχω στο χωριο χαχαχαχαχαχα) και μετά την κουβέντα μας, να μου στείλει το αρχείο. Ένα εξαιρετικό παιδί και λαμπρό επιστήμονα που έχουμε συνεργαστεί και στα παραϊατρικά. Σε ευχαριστώ φίλε μου Πανο και σε ευχαριστώ που με κούραρες και πρόσφατα που φοβήθηκα από τις αρρυθμίες και ήρθα στις εφημερίες σου και βρήκες πως μου είχε πέσει το μαγνήσιο στον πάτο και με έφτιαξες εκεί με τους ορρούς χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα Εσείς? Πως βρίσκετε τον 14χρονο cos_dr? Απόψης? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Α, τα κομμάτια που παραθέτω είναι 2 διασκευές (arthur's theme - axel f) και τρια δικά μου. Υ.Γ. Σκέφτομαι τώρα πως αυτά τα έγραφα και ήμουν 4 χρόνια μεγαλύτερος από τον γιό μου που δεν θέλει μουσική. Δεν πειράζει. Θα πεθάνει η τέχνη μαζί μου χαχαχαχαχαχαχαχα arthur's theme cover by 14yo cos_dr (1989).mp3 axel f cover by 16yo cos_dr (1989) on yamaha psr 500.mp3 untitled 2 by 14yo cos_dr (1989).mp3 untitled by 14yo cos_dr (1989).mp3 Ξέρω πως δεν θα γυρίσεις.mp3
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...