Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      7492


  4. Nikos Aravanis

    Nikos Aravanis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1070


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/17/20 σε Track Σχόλια

  1. Βρε παιδιά ειλικρινά σας χαίρομαι. Διαβάζοντας αυτά που γράφετε, μου δίνετε την εντύπωση μιας ωραίας παρέας που ανταλλάσει απόψεις για την διαμόρφωση ενός κομματιού, αλλά αυτή η παρέα βγάζει ζέστη και ενθουσιασμό. Δεν θέλω να κριτικάρω το κομμάτι, αλλά θα πω ότι όντως κάποιες αλλαγές θέλουν φτιάξιμο. Το θέμα δεν είναι να το ακούσεις δέκα φορές έτσι ώστε να μην σε ξενίζουν επειδή τις περιμένεις, αλλά πώς δένουν μεταξύ τους για μια πρώτη ακρόαση. Μια συμβουλή που θα έδινα εγώ (αν μπορώ να κάνω τέτοιο πράγμα) θα ήταν .... δύο. Πρώτον, να μεγαλώσουν οι παύσεις ανάμεσα στα μέρη που θέλει κάποιος να δέσει. Δεύτερον (που εδώ που υπάρχει μόνο ένα όργανο, και πρέπει να παίξει το ρόλο κι άλλων οργάνων κατά περίσταση) η έννοια anticipation. Τι είναι αυτό ... Η προετοιμασία αυτού που έρχεται (στην προκειμένη περίπτωση, μιλάμε για ρυθμικό anticipation). Αν το κομμάτι είχε φουλ μπάντα, κάποιο όργανο θα φρόντιζε να προετοιμάσει την επερχόμενη αλλαγή (πχ τα τύμπανα με κάποιο break). Εδώ έχουμε μόνο πιάνο, και πρέπει να το κάνει αυτό μόνο του. Πώς να το κάνει ... Πολλοί οι τρόποι. Ένας από αυτούς ... Μόλις τελειώσει η παύση, δεν μπαίνει φούλ μπάντα (όλο το πιάνο) αμέσως στο νέο ρυθμικό μοτίβο. Μπορεί μια μελωδική γραμμή (ή μια μπασσογραμμή) να μπει (single notes) και να δώσει νύξη της επερχόμενης αλλαγής, σταδιακά και δεύτερη φωνή, και μετά φύγαμε. Νίκο δες το αλλιώς. Σαν να έχεις έναν που κάνει προπόνηση στίβο. Χαλαρό τροχαδάκι στην αρχή, είναι δυνατόν να πάει σε 100άρι απότομα? Θα του πάρει κάποιο χρόνο, να μεταβεί από το ένα στο άλλο, και χρειάζεται και κάποιο χρόνο να επιταχύνει. Δώσε λοιπόν (γενικά μιλάω, το κομμάτι αυτό είναι απλά αφορμή) τον χρόνο, και τον τρόπο μετάβασης, ώστε από την μια να "ξαφνιάζει" αν θέλεις, από την άλλη όμως να είναι πιο "φυσιολογική". Τα ρέστα μου, και δύο σέντς ακόμα.
    3 βαθμοί
  2. Σαν την τριολέ μπιριμπα ενα πραμα...
    2 βαθμοί
  3. Θα γράψω κάποια στιχάκια αυτές τις μέρες και θα σας τα στείλω για έγκριση.... Μην φανταστείτε τίποτα τρομερό, απλώς θα κανονίσω να μελοποιούνται εύκολα.
    1 βαθμός
  4. Δυστυχώς δεν το ακούω αλλά όπως είπε και ο Γιώργος,είναι οτι μάλλον το έχω συνηθίσει σαν ήχο. Η ένωση στο 0,43 με παίδεψε και είναι το λιγότερο αγαπημένο μου,μιας και δεν κατάφερα την αλλαγή που ήθελα,αλλά στις άλλες τις βλέπω καλές προς το παρόν.Μπορεί να το ακούσω πάλι σε μια βδομάδα και να μου έρθει εμετός,ίδωμεν ? Θα πρέπει να κάτσουμε με τον Γιώργο και εσένα κάποια στιγμή και να βγάλουμε ένα κομμάτι οι 3 μας,δεν το έχουμε δοκιμάσει ?
    1 βαθμός
  5. Όταν έγραψα για Eq εννοούσα τον ήχο του πιάνου (αφού είναι το μόνο όργανο που ακούμε)... Δεν μου άρεσε..., στα αυτιά μου και με τα μέσα που ακούω, μ' ακούστηκε μουντό, υπέρ το δέον μπασαριστό και με πολλές μεσαίες. Και, σαν να το άκουγα πίσω από μια βαριά κουρτίνα. Οπότε ή το φτιάχνεις με Eq ή το αλλάζεις. Εκτός βέβαια εάν εσένα σου αρέσει οπότε πάσο! Όσο για το ένωμα των parts..., στο 1:21 "τρώγεται"... αλλά στα 0:43 1:46 2:24 όχι. Τώρα βέβαια μπορεί να λέω μ@λ@κίες αλλά αυτά σκέφτηκα ακούγοντας το πολύ ωραίο μελωδικά και παικτικά κομμάτι σου, αυτά έγραψα. Ίσως, λέω ίσως, θέλει από κάτω δυο clean κιθάρες με αρπισμούς και strumming......?
    1 βαθμός
  6. Το αυτί σου έχει συνηθίσει τον συγκεκριμένο ήχο. Είναι μια χαρά ήχος. Δεν έχει ελλατώματα. Θεωρώ ότι είναι καταλληλότερος μέσα σε ένα μιξ οργάνων. Θα μου άρεσε ένας πιο κλασικός ήχος πιάνου. Πιο βαρύς, με πιο πολλή λεπτομέρεια και όγκο, μιας και μόνο αυτόν ακούς. Φαντάσου τι ήχο έχει ένα πιάνο σε ένα κονσέρτο που παίζει μονο του. Κάτι τέτοιο. Φυσικά, πιθανόν να λέω και βλεκείες... Άκου τον ήχο μέχρι μετά το 5ο λεπτό για να καταλάβεις τι ήχος θα με χόρταινε. Βέβαια, είναι ζήτημα τι plugin θα βρεις να βάλεις. Δεν ξέρω εάν υπάρχουν τέτοια plugin. Γενικότερα, είναι πολύ σημαντικό πράγμα και ο ήχος του οργάνου. Σαν να συγκρίνω την κιθάρα από ψηφιακό ενισχυτή και 8άρι μεγάφωνο με λαμπάτο ενισχυτή και 2x12 καμπίνα. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να βρεις απλά καλύτερο ήχο.
    1 βαθμός
  7. Τώρα που το άκουσα έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις: 1. Είναι άψογα παιγμένο, χωρίς ψεγάδι. 2. Ο ήχος μου ακούγεται μια χαρά. Δεν με χαλάει κάτι στο eq. Το μόνο που θα μπορούσε να βελτιωθεί, ίσως, είναι ο ήχος του πιάνο. Μιας και είναι μόνο του, χωρίς παρουσία άλλων οργάνων, θα μπορούσε να έχει πιο βαρύ και γεμάτο ήχο (κάνα grand piano). Όπως είναι τώρα, δεν έχει χορταστικό ήχο. 3. Οι αλλαγές είναι πολλές και απότομες. Εγώ που ήξερα που να τις περιμένω δεν είχα θέμα, αλλά κάποιος που το ακούει πρώτη φορά πιθανόν να είχε. Ίσως βοηθηθούσε να υπάρχει μεγαλύτερο κενό μεταξύ των διαφορετικών μερών. Μην είναι αμέσως το ένα μετά το άλλο, διότι σε κάποια σημεία είναι απότομη η αλλαγή. 4. Πραγματικά, είναι πολύ εμπνευσμένη η μελωδία του Νίκου. Από τα καλύτερα του που έχω ακούσει.
    1 βαθμός
  8. Τωρα ειμαι στο sea of today και δεν μπορω να το ακουω τελειωμενο. Θα εκφερω αποψη και περι ηχου εν ευθετω χρονω... Παντως μου αρεσε αρκετα οπως το ακουσα χθες.
    1 βαθμός
  9. Νίκο κάτι πρέπει να κάνεις με τις αλλαγές ανάμεσα των parts, αλλά και με το Eq στον ήχο σου... Κατά τ'άλλα το κομμάτι μου έφερε ένα δάκρυ στο αριστερό μου μάτι! Εμπνευσμένο....
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...