Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      15323


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/16/20 σε όλα

  1. Παιδιά μη τρελαίνεστε. Η κρίση είναι τελείως υποκειμενική. Τα άτομα που διοργάνωσαν και έκριναν στο διαγωνισμό είναι αξιόπιστα και οι όροι συμμετοχής ξεκάθαροι. Έτσι κι αλλιώς οι μουσικες δεν είναι άλογα κούρσας για να παραβγούν ποιο θα βγει πρώτο. Το μόνο καλο σε ένα διαγωνισμό, είναι ότι θα ακουστούν οι μουσικες .. και κάποιοι θα πάρουν μερικά δωράκια. Αυτό έπρεπε να φτάνει. Οποια δήλωση πέραν της συμφωνίας ή διαφωνίας με τα αποτελέσματα, είναι προσβολή για τους κριτές και διοργανωτές. Βέβαια, σιγουρα θα μπορούσε να μπει σε μια άλλη συζήτηση, το θέμα του ποιοι θα μπορούσαν να συμμετέχουν σε κάποιον μελλοντικό διαγωνισμό και αν θα μπορούσαν τα μέλη να συμμετέχουν ποσοστιαια στην ψηφοφορία.
    3 βαθμοί
  2. Πολύ καλό. Ειδικά για "πρώτη προσπάθεια". Μου έκανε λίγο σαν μίξη Στραβίνσκι και Σαιν Σανς με ολίγον από Bauhaus εκεί στα "σκληρά" σημεία ? Ευτυχώς που δεν είμαι "σοβαρός" μουσικός (ή μάλλον καν μουσικός) γιατί θα τα παρατούσα ακούγοντας σε ? είσαι πολύ ταλαντούχος και με λίγη δουλειά ακόμα νομίζω ότι θα ακούσουμε σύντομα και άλλα εκπληκτικά πράγματα από εσένα.
    2 βαθμοί
  3. Έλα ρε Νίκο. Θα γίνω fan σου. Δεν ήθελα να σε πληγώσω τόσο. Θα τις συνηθίσω τις ενορχηστρώσεις σου. Θα γίνουμε φίλοι. Θα το δεις. Έχω και σαμπλς από Λιακόπουλο. Και από ΟΑΚΑ την Χρυσή εποχή του Παναθηναϊκού. Ρε...δεν πάτε καλά. Αφεντικό σβήσε τον λογαριασμό μου.
    2 βαθμοί
  4. Ε όχι και ξέπεσα. αυτη θέλω από το 2007 που την είδα για πρώτη φορά στην τηλεόραση, αλλά πιο πιθανό είναι να κερδίσω τον διαγωνισμό στο noiz παρά να με παντρευτεί αυτή. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  5. Πέρα από την ομιλία, το χασμουρητό και την μάσα, καιρό είχα να ανοίξω το στόμα μου ? smokeon-strangeworld-spanish eyes.mp3 Είναι πρώτη εκτέλεση, για πλάκα που λένε. Δείξτε έλεος ? (με το φορητό tascam με ηχογράφησα)
    1 βαθμός
  6. Χαιρετώ τη κοινότητα. Μετά απο πολύ καιρό, κόπο, υπομονή και επιμονή σας προσφέρω προς ακρόαση και σχολιασμό το πόνημά μου. Την πρώτη μου απόπειρα σύνθεσης συμφωνικού έργου για πλήρη ορχήστρα. Σύγχρονος ήχος, και σίγουρα οχι για όλα τα αυτιά και γούστα, πέρασε απο 40 κύματα, ύψη και βάθη, αλλαγές επι αλλαγών, γράψιμο, πολύ σβήσιμο και ακόμα περισσότερη ακρόαση για να καταλήξει σε 11 περίπου λεπτά υλικού. Σίγουρα το μεγαλύτερο σε διάρκεια αλλά και πυκνότητα (λόγω ενορχήστρωσης) αμιγώς μουσικό έργο που έχω ασχοληθεί και σίγουρα θα μπάζει απο 15 μεριές γιατί.......ντάξει τόσες παράμετροι τρέχουν Πραγματικά σα να πέταξα ένα βουνό απο τη πλάτη μου... Όπως λέει και ο @fusiongtr........μπινελικώστε ελεύθερα!
    1 βαθμός
  7. Εμένα αυτά τα αυθόρμητα είναι που μου αρέσουν! Αυτό σου που σου μιλάει, αυτό κάνεις στην τελική! Όταν έρθει πάλι η ώρα για το γκραμι βλέπουμε... προς το παρόν ...?Spanish eyes!
    1 βαθμός
  8. Γεια σας μουσικάρες μου, επανέρχομαι με την τελική (μάλλον?) version του track, με πολλές αλλαγές και διορθώσεις. Ερωτήματα λοιπόν, 3 μπάσα μαζί ωραία μιξαρισμένα, παίζει σαν λογική ή κάνω άκυρα? 2 μπότες μαζί? Πως κάνω sidechain comp μπότα και μπάσο στο reaper? Πόσα Hz hpass το μπάσο? Έχει δέσει καθόλου, wanna dance or not? ?? MELO TECH 2.01.mp3
    1 βαθμός
  9. εγώ είμαι περιθωριακός από επιλογή. Αν ήθελα να είμαι εμπορικός θα ακολουθούσα άλλο δρόμο, άλλη μέθοδο. Αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει και ο υποκειμενικός παράγοντας. Στις τέχνες ακόμα και σε εμπορικό επίπεδο, δεν μπορείς να αποφύγεις την υποκειμενική κρίση. Εδώ καμιά φορά και σε κάποια αθλήματα δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό. Βασικά σε τίποτα δεν μπορείς να αποφύγεις την υποκειμενικότητα μιας κρίσης.
    1 βαθμός
  10. Πιστεύω να διάβασες τις ενστάσεις μου. Ήταν συγκεκριμένες.
    1 βαθμός
  11. Του διαγωνισμού το είχα ακούσει, του έκανα και like. Αλλά του έβαλα 4 αστέρια. Δεν θυμάμαι γιατί δεν του έβαλα πέντε. ? Όσα μου άρεσαν του διαγωνισμού τους έκανα like. Όσα δεν μου άρεσαν δεν τους έκανα like. Αλλά και κάποια που δεν έκανα like ήταν καλά, απλά δεν μου άρεσαν. Γενικά επειδή τα άκουσα όλα όντως, δεν θυμάμαι να βρήκα κάποιο που να είπα είναι χάλια. Ακόμα και τα πιο απλά ήταν ενδιαφέροντα. Σε σχέση με τον πρώτο διαγωνισμό από ότι θυμάμαι τουλάχιστο, αυτόν τον βρίσκω overall ανώτερο σε κομμάτια. Πολύ υψηλό επίπεδο.
    1 βαθμός
  12. κοιτάτε ήχο που βγάζει ο μακαρίτης στο 3.10 και πέρα.... στο καλό Jorge
    1 βαθμός
  13. ποιό opus mangum. To connection ακουσα τώρα.
    1 βαθμός
  14. Εξαιρετικό. Εγώ το μόνο που βρήκα ήταν πως αυτή σε αυτή την αριστερή slap κιθαρα τι είναι στην αρχή χάνεις λίγο στο χρόνο το παίξιμο στα πρώτα μερη του κομματιού. Ή το delay χάνει λίγο σε ms και μπερδεύει. Μάλλον αυτό γιατί εσύ είσαι πάντα μετρονόμος στο παίξιμο. Έτσι άκουσα, και στα πρώτα μέτρα "ψιλολασπώνει" το groove.
    1 βαθμός
  15. Ωχ ωχ ωχ, δεν μπορω να κανω και edit... ? Κατι ξερει ο φιλος Κωστας που τα ανεβαζει σε βιντεο... (Συμπαρασταση σου κανω Κωστα!)
    1 βαθμός
  16. Εγώ του χρόνου θα λάβω μέρος με σαμπλ που θα τραγουδΕΙ ο Βελόπουλος και ένα χριστουγεννιάτικο τρίγωνο σαμπλαρισμενο από κατΟΥ και θα σας πάρω τα βρακιά. Κι ας λεΓει ο Σιαχαμης ότι θέλει. Και η άλλη η μουσιτσα ο Nestoras που νομίζει ότι κσεχασα ότι μου είπε ότι ήμουν out of intonation...
    1 βαθμός
  17. Το 5G φταίει. Και δεν βγήκε ακόμα το εμβόλιο για τον διαγωνισμό. EDIT: Θέλω βίντεο με τον Τσιόδρα να αναγγέλει τους νικητές.
    1 βαθμός
  18. Το ξέρω. Είσαι πιστός fan. Μακάρι να ήσουν εσύ και δυό τρείς άλλοι fan μου στους κριτές. Τώρα θα είχα το arturia collection. χαχαχαχαχαχαχαχαχα Άντε και του χρόνου να ασκήσουμε πιέσεις και επιρροές τα πιο ενεργά μέλη για να πάει σε ένα από τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ τα ΠΑΙΔΙΑ. Να μην αφήσουμε τίποτα στην αντικειμενικότητα. χαχαχαχαχαχχαχαχαχα
    1 βαθμός
  19. Φαντάζεστε...................... Και να βγουν οι κριτές και να γράψουν. - Ρε παιδιά, εμάς δεν μας ήρθε τίποτα. Και δεν είχαμε ιδέα πως είμαστε κριτές στο διαγωνισμό. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  20. ε, εντάξει, συζητάμε. Τι μακελειό. Γνώμες ανταλλάσσουμε σε μια μουσική κοινότητα. Πρέπει να πλακωνόμαστε σώνει και καλά άμα διαφωνούμε? Τέλος πάντων. Στο ένα το δικό μου μάλιστα βρήκα αφού το έβαλα πως είχα βάλει κάτι brass πολυ δυνατά στη μίξη. Το διόρθωσα και το κομμάτι μου παρόλο που δεν διακρίθηκε και όπως είπα και εγώ το κατατάσσω εκεί που το κατατάσσω σε σχέση με τα άλλα, μου ψιλοαρέσει και το διόρθωσα να το ακούω για πάρτη μου. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Στον επόμενο διαγωνισμό τώρα. Τώρα πάει, βγήκαν οι νικητές. Next time. Αλλά δεν είναι και ταμπού. Μπορούμε να τον συζητήσουμε. Για να κρατάμε ζεστό το ενδιαφέρον για τον επόμενο.
    1 βαθμός
  21. Χρειάζεσαι τον LK. Μην πάρεις άλλον, να μείνουν εντός του noiz τα λεφτά.
    1 βαθμός
  22. Εγώ πάντως σκέφτομαι να προσφύγω νομικά και θα ζητήσω και αποζημίωση τουλάχιστο 300.000 ευρώ για ηθική βλάβη και μια γυναίκα που να μοιάζει στη Σια Κοσιώνη. Και να μην τολμήσουν να βάλουν περιβαλλοντικό τέλος στα παλαιά αυτοκίνητα που λένε. Να τα ξεχάσουν αυτά! Αρκετά! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  23. Νομίζω οτι οφείλω να γράψω 5 κουβέντες. Διότι έχω το κουσούρι να μην είμαι διπλωμάτης. Αυτά που με ενοχλούν τα λέω. Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι ανήκω σ αυτούς που (οκ δεν θα θέσω θέματα διαφάνειας) δυσαρεστήθηκαν με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού. Και για να μην πάει αλλού το μυαλό κανενός, βγάζω τον εαυτό μου απ έξω. Στην μουσική, αυτή που λέμε σύνθεση ή εκτέλεση ή ακόμα και στο τί μου αρέσει να ακούω μειοψηφία ήμουν πάντα στο περιθώριο του αποκαλούμενου mainstream. Από τα 20 μου που παίζω συνειδητά μουσική και την κοινωνώ προς τα έξω ήξερα ότι ήμουν για πολύ λίγους και αυτούς τους λίγους ακόμα, κάθε φορά ήθελα να τους δυσκολέψω περισσότερο. Εδω σε μια παρέα που γνωρίστηκα και εντάχθηκα σε ενα διάστημα έξι χρόνων έκανα προσπάθειες και κάνω να φτιάχνω κομμάτια και παραγωγές. 10 likes ήταν πάντα το μέγιστο. Και μάλιστα συνήθως περισσότερα παίρνω από αγνώστους και στο soundcloud και ενδεχομένως θα πάρω στο youtube. Αλλωστε ουδείς προφητης στον τόπο του. Και μια και θίχτηκε το θέμα της παρουσίας, ο χώρος του νοιζ είναι κάτι στο οποίο δίνω βάρος, καθώς εδώ μέσα έμαθα πάρα πολλά πράγματα και κυρίως έκανα 5 ίσως λιγους παραπάνω φίλους. Όταν λέμε φίλους δεν εννοώ αυτούς από το φβ. Πάμε παρακάτω λοιπόν: Τι μου χτύπησε άσχημα. 1. Όπως και πέρσι 3 από το πουθενά με post count όσες οι συμμετοχές τους με κομμάτια, πήραν τις πρώτες θέσεις. Και με την περσινή εμπειρία από τους 3 μόνο ο ένας έχει συμμετάσχει, περιστασιακά και συνήθως με αναρτήσεις μουσικών κομματιών. Ετσι και φέτος είμαι σίγουρος ότι κανείς από τους 3 διακριθέντες δεν θα γίνει ενεργό μέλος της κοινότητας που λέγεται νοιζ. Τι θα κερδίσω εγώ ή κάποιο Χ μέλος του νοιζ, από τον Υ παραγωγό (όπως δηλώθηκε) που διακρίθηκε? Τίποτα. Την όποια του εμπειρία που του φάνηκε χρήσιμη για την διάκρισή του θα την κρατήσει για τον εαυτό του. Και μη μου πείτε το γεγονός ότι ανέβηκαν ένα δυο ποστ «γνωριμίας» εκ των υστέρων είναι ή θα είναι δείγμα παρουσίας. Εδώ είσαστε και εδώ είμαι. Συνεπώς αν ο διαγωνισμός έγινε για την κοινότητα, αυτή δεν (θα) έχει κάνενα κέρδος απο αυτόν. Διότι ούτε γνώση μοιράζεται ούτε η κοινότητα μεγαλώνει. Τι να το κάνω που δηλώνεται ότι οι διακριθέντες είναι από παλιά μέλη του νοιζ αλλά δεν γράφουν? Γιατί δεν γράφουν, παρά μόνο εαν υπάρχει το δέλεαρ κάποιου κέρδους? 2. Στα χρόνια αυτά της παρουσίας μου εδώ, κατάλαβα ότι το νοιζ είναι σίγουρα guitar oriented και σίγουρα blues/rock guitar oriented. Κανένα πρόβλημα. Κατάλαβα ότι στο νοιζ υπάρχει κόσμος που τουλάχιστον στην πλειοψηφία των καθημερινών θαμώνων δεν χειροκροτάει την σημερινή εικόνα της σύγχρονης προωθούμενης από τα media ξένης και ελληνικής μουσικής. Πχ εύκολα τραγούδια, τραγούδια της τηλεόρασης, τραγούδια του youtube, ή να το κάνω πιό συγκεκριμένο τραγούδια τύπου «...μαμα» ή γενικότερα ραπ και μουσικής αποστερημένης από τα βασικά της συστατικά. Και ενώ υπήρχε μια επιτροπή με περγαμηνές, το αποτέλεσμα ήταν να διακριθούν τελικα σε ποσοστό 2/3 τραγούδια-κομμάτια στο στυλ αυτό, το ένα 100% σαμπλαρισμένο με δικαιολογία ότι ήταν «έτοιμες παραγωγές για κυκλοφορία». Και δηλωνεται ότι οι συμμετοχές κρίθηκαν για την συνολική προσπάθεια σύνθεσης - εκτέλεσης - παραγωγής χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος". Και σίγουρα τα κομμάτια που διακρίθηκαν τα είχαν όλα αυτά. Εκτός ...από το γεγονός ότι υπήρχαν ακόμα 20 σίγουρα καλύτερα από αυτά, τουλάχιστον συνθετικά. Το θέμα της παραγωγής (και διόλου παράξενο αν ληφθούν υπόψη τα βιογραφικά της επιτροπής) έλαβε προφανώς δυσανάλογα μεγάλη βαρύτητα, υποσκελίζοντας το συνθετικό και εκτελεστικό μέρος. Και αν ήταν στόχος η άρτια παραγωγή και δεν προκρίθηκαν καλές συνθέσεις επειδή «χαντακώθηκαν» στην παραγωγή, μπορούσε να γίνει γνωστό εξ αρχής, ώστε οι ενδιαφερόμενοι σοβαρά να απευθυνθούν σε κάποιον επαγγελματία παραγωγό, (όπως πχ δηλώθηκαν οι διακριθέντες). Όπως επίσης θα μπορούσε να έχει ξεκαθαριστεί εξ αρχής (αντι του χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος) ότι θα προτιμηθούν κομμάτια που δεν είναι heavy metal, thrash, fusion, jazz rock, latin, μπαλάντες ή ειδών των 70ς-90ς αλλά της σύγχρονης μουσικής σκηνής. 3. Είναι ξεκάθαρο ότι θέμα διαφάνειας δεν υπήρξε. Αυτό που πιστεύω είναι οτι εξ αρχής τέθηκαν λάθος γραμμές. Προφανώς δεν μου αρέσει το «πρώτος στο χωριό και δεύτερος στην πόλη», αλλά όταν γίνεται διαγωνισμός για το νοιζ εγώ καταλαβαίνω ότι γίνεται γι αυτούς που είναι μέλη του νόιζ και όχι γι αυτούς που γράφτηκαν και το post count=η συμμετοχή τους. Προφανώς δεν είναι λύση το 090, ουτε τα youtube ή τα fb likes και σίγουρα το άνοιγμα του διαγωνισμού προς τα έξω ήταν καλό για τους δωροθέτες κλπ, αλλά τελικά για όσους κόπιασαν «έχοντας ελπίδες»... άδικα κόπιασαν και ίσως δεν θα ξανακοπιάσουν υπό αυτές τις συνθήκες. Συνεπώς για πολλούς συμμετέχοντες είναι προτιμητέο το πρώτος στο χωριό. Κλείνοντας θα επανέλθω λίγο στα αρχικά. Δεν με νοιάζει όπως είπα για το δικό μου κομμάτι. Με νοιάζει μόνο στο ότι όντως αφιέρωσα πολύ περισσότερο χρόνο εν όψει του διαγωνισμού και με δεδομένη την εμπειρία της επιτροπής. Και καλώς ή κακώς έχω την πολυτέλεια του χρόνου πλέον, αλλά άλλοι δεν την είχαν. Με την παρούσα εμπειρία του τελευταίου διαγωνισμού, προσωπικά δεν θα ασχοληθώ ξανά. Ξεχώρισα τουλάχιστον 5 κομμάτια καλύτερα από τα δυο δικά μου, που δεν διακρίθηκαν. Στην ηλικία που έφτασα και με αντάλλαγμα τα ήδη γκρίζα μου μαλλιά μπορώ να ξέρω τι είναι καλό και τι δεν είναι. Τα διακριθέντα για μένα κατατάσσονται κάτω από την πρώτη 20άδα - ναι, με εξαιρετική παραγωγή. Θα μου πεις, υποκειμενική άποψη. Το δέχομαι. Όπως θα μου πείτε βγήκαν καλύτερα τα τριπ χοπ και τα samples και οι άρτιες παραγωγές. Δηλαδή μια παραγωγή 5 σύνθεση 3, κέρδισε μια παραγωγή 3 σύνθεση 4. Θα το δεχτώ. Υποκειμενική άποψη. Τουλάχιστον του χρόνου θα ξέρω τι να μην κάνω, διότι προφανώς είμαι εκτός του όλου πλαισίου του διαγωνισμού.
    1 βαθμός
  24. Εγώ,γιατί δεν κέρδισα,μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει???????
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. Ει, εντάξει. Εγώ ανέβασα ένα πρώτο τζαμ που έδειχνα αυτό το τρακ σε ένα φίλο και κάναμε λίγο πλάκα, όπως έλεγε και η αρχική μου λεζάντα και έγινε ολόκληρο θέμα. Θέλει αρκετή δουλειά για να γίνει ανθρώπινο, το αναγνωρίζω. Τέλος πάντων, το επισυνάπτω εδώ για χάρη της περιέργειας (μη μείνει και κανείς με την αγωνία.... ?) Runon Jam 1.mp3
    1 βαθμός
  27. έξυπνο παιδί. φαντάζομαι θα έκανε θραύση στο πανεπιστήμιο. ίσως οικονομολόγος να έγινε. Το επόμενο λέβελ θα ήταν να πει: "Θέλω 13,000 $ μετρητοίς....ή....τιμή ανταλλαγής 17,000$" χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    1 βαθμός
  28. Ενα κομμάτι αφιερωμένο στην άρση των περιοριστικών μέτρων..? Απο.... μακριά και αγαπημένοι παιδια...?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...