Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/15/20 σε όλα

  1. Ac10c1 Ο ac10 είναι ένα από τα αγαπημένα μου μηχανήματα. Δυστυχώς, δεν τον χρησιμοποιώ συχνά διότι είναι υπερβολικά δυνατός για διαμέρισμα. Κατά την ηχογράφηση των κλιπ, άρχισαν να με ενοχλούν τα αυτιά μου όσο ανέβαζα gain. Κατά τα άλλα, είναι ένα εξαιρετικό μηχάνημα με ήχο που είναι πολύ κοντά στα μεγάλα του αδερφάκια ac15 και ac30. Έχει σχεδόν την ένταση του ac15 με το μισό βάρος. Αυτό το καθιστά αρκετά εύκολο για να το παίρνει κανείς μαζί του σε πρόβες και live χωρίς να του φεύγει η μέση. Εμφάνιση/Ποιότητα κατασκευής: Ο ενισχυτής είναι κατασκευασμένος στην Κίνα. Σαν κατασκευή είναι σχετικά απλή. Φαίνεται αρκετά στιβαρός και ανθεκτικός σε έντονη χρήση. Το tolex είναι αρκετά ποιοτικό, τα chicken knobs έχουν ομαλή λειτουργία, και γενικότερα η συναρμολόγηση είναι αρκετά καλή. Εμφανισιακά είναι μικρογραφία των δυο μεγαλύτερων αδερφών του. Βγαίνει και σε διάφορες εκδόσεις χρωμάτων, για όποιον δεν θέλει το κλασικό μαύρο/καφέ. Έχει σχετικά compact διαστάσεις (52x21x41cm) για ενισχυτής με 10 ίντσες μεγάφωνο, και ανάλογο βάρος γύρω στα 12 κιλά. Αξίζει να αναφέρω ότι ενίοτε ακούω κάποιους συντονισμούς και μικροτριξίματα, αλλά το πιο πιθανό να προέρχονται από κάποιο αντικείμενο κοντά στον ενισχυτή. Το εργαστασιακό celestion VX10 θα μπορούσε να είναι καλύτερο, θεωρώ. Στην πρώτη και βασική έκδοση του φορούσε αυτό. Σε μια περιορισμένη έκδοση φορούσε greenback και στην τελευταία περιορισμένη έκδοση φορά το celestion v-type, το οποίο είναι και το μεγάφωνο που το φορώ αυτή την στιγμή. Και με το μεγάφωνο αυτό, ο ενισχυτής παίζει όπως πρέπει να παίζει. Λειτουργίες: Ο ενισχυτής με το top boost κύκλωμα έχει πέντε knobs (gain, bass, treble, reverb, volume), έναν on/off διακόπτη και ένα διακοπτάκι ECO στο πίσω μέρος του, το οποίο απενεργοποιεί τον ενισχυτή μετά από κάποιο ορισμένο χρόνο. Αναλυτικότερα για τα knobs, και ξεκινώντας από το τέλος, έχουμε: volume: To χειριστήριο της έντασης δεν επηρεάζει και τόσο την ένταση. Είτε είναι στο 4 είτε είναι στο 10 μικρή η διαφορά. Αυτό που επηρεάζει είναι η ποιότητα του ήχου. Μετά το 5 ο ήχος αρχίζει να κοπρεσσάρει και να γλυκαίνει. Κάτω από το 5 ο ήχος είναι κάπως πιο ξερός. Μπορεί να παίξει και σε χαμηλή ένταση στο 1,5-2, αλλά ο ήχος δεν είναι αυτό που πρέπει. Reverb: Το ψηφιακό αυτό εφέ είναι αρκετό για να κάνει τη δουλειά. Η συνηθισμένη ρύθμιση είναι περίπου στο 2. Από εκεί και πάνω αρχίζει και γίνεται πολύ έντονο. Treble: Ο ρυθμιστής των πρίμων είναι αρκετά ευαίσθητος. Η παραμικρή αλλαγή είναι αισθητή στον ήχο. Συνήθως, όταν παίζω με καθαρά το έχω στο 5 και όταν ανεβάζω gain το φέρνω στο 2-3. Bass: Ομοίως και για τον ρυθμιστή του μπάσου. Όταν παίζω καθαρά το έχω στο 4 και όταν ανεβάζω gain το ρίχνω στο 1. Με το εργαστασιακό VX10 μεγάφωνο (το οποίο το έχω αντικαταστήσει) το έριχνα στο μηδέν, και πάλι μπούκωνε ο ήχος από το πολύ μπάσο. Το μεγάφωνο τραβούσε ζόρια να αναπεξέλθει σε υψηλές εντάσεις. Με το ηχείο που φοράει τώρα (celestion v-type 10 inch) υπάρχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά στην διαχείριση της του δυνατού μπάσου. Gain: Το gain είναι ταυτόχρονα και volume. Όταν είναι στο 2 ο ήχος είναι καθαρός, άριστη πλατφόρμα για πετάλια. Όσο ανεβάζουμε το gain, ανεβαίνει και η ένταση αναλογικά. Στο τέρμα, ανάλογα και με τους μαγνήτες, ο ήχος είναι αρκετά crunchy, ιδανικός για μπλουζ και κλασικό ροκ. Επίσης υπάρχει και μια έξοδος για καμπίνα στα 16 Ohm, η οποία όταν είναι συνδεδεμένη, όπως είναι λογικό, φέρνει σε σίγαση το ενσωματωμένο μεγάφωνο. Ήχος/Χειρισμός: Ο ήχος είναι το δυνατό του προσόν. Τόσο τα καθαρά, όσο και τα βρώμικα. Μπορεί να τον χρησιμοποιήσει κανείς από τζαζ μέχρι και για hard rock. Τα κάνει όλα καλά, αν και η απουσία fx loop περιορίζει αρκετά τη χρήση του με ψηλά το gain. Από ένταση είναι αρκετός για εσωτερικό χώρο με 50-70 άτομα, χωρίς μικρόφωνο σε νορμάλ εντάσεις. Με τέρμα gain ακολουθά έναν δυνατό ντράμερ χωρίς πρόβλημα. Η κλειστή καμπίνα του, που φιλοξενεί το 10άρι celestion, δίδει έναν πολύ πολύ μπασάτο και γεμάτο ήχο, που νομίζει κανείς ότι προέρχεται από 12άρι μεγάφωνο. Επίσης είναι ένα ενισχυτής που σου βγάζει όλη τη βραδιά έχοντας μόνο ένα πετάλι να μπουστάρει σε lead. Τέρμα volume και gain για ρυθμικά, ρίξιμο του volume της κιθάρας και ο ήχος γίνεται αρκετα καθαρός, και ενεργοποίηση ενός od για high gain lead μέρη. Το reverb είναι αρκετό για να δώσει το απαιτούμενο βάθος. Είναι ο ιδανικός ενισχυτής για τέτοια χρήση. Ο μπλουζίστας δεν θα χρειαστεί καν πετάλι. Με τα πετάλια είναι αρκετά φιλικός. Σχεδόν όλα τα δέχεται, με προτίμηση εκείνα που δεν έχουν τονισμένα ψηλομεσαία. Samples ήχου: Η ηχογράφηση έγινε με μια vintage v52 telecaster και με μια epiphone les paul με tonerider alnico 2 classic. Χρησιμοποίησα μικρόφωνο sm57 και το μόνο εφέ που υπάρχει είναι το reverb του ενισχυτή. Σε όλα τα κλιπ η ένταση είναι στο 6. telecaster με gain 1/4 ac10telequarter.mp3 telecaster με gain 2/4 ac10telehalf.mp3 telecaster με gain 3/4 ac10tele3quarters.mp3 telecaster με gain 4/4, Στο τέλος του κλιπ καθαρίζω με volume κιθάρας. ac10telefull.mp3 les paul με gain 4/4. Στο τέλος του κλιπ καθαρίζω με volume κιθάρας. ac10lespaulfull.mp3 les paul με gain 4/4 και ehx soul food να μπουστάρει. ac10lespaulfullsoulfood.mp3 les paul με gain 1/4 και ένας κλώνος του suhr riot με τέρμα gain. ac10lespaulquartersuhrriot.mp3 Pros + τίμια τιμή + εξαιρετικός ήχος + άνεση στη μεταφορά + πολύ καλό reverb Cons - Μέτριο το εργαστασιακό celestion VX10 - Σχετικά περιορισμένο headroom (με gain κάτω του 3) - Απουσία fx loop Key features Vox AC10 C1 • Description One-channel valve combo, made in China • Power Rating 10W • Valves 2x 12AX7s, 2x EL84s • Front Panel Input jack, gain, bass, treble, reverb, volume, on/off switch • Rear Panel External speaker output (16-Ohm only), ECO on/off switch, • Speaker Celestion VX10 • Dimensions 520x210x410mm • Weight 12.3kg/27.12lbs
    5 βαθμοί
  2. Όπως αναρτήθηκε στην σελίδα συμμετοχής, η κριτική επιτροπή αποτελείτο απο τον Σάμι Αμίρη (Phos Duo, NUKeLEUS, piano and current M.D. of Athens Big Band), Γιάννη Πετρογιάννη (ηχολήπτη/μουσικό και ιδιοκτήτη του Matrix studio), Σπύρο Λευκοφρύδη (ιδιοκτήτη και άνθρωπο πίσω απο τον ήχο του The Zoo). Τα στοιχεία για το ποιος είναι ο καθένας προσφέρθηκαν με λινκ για να αναζητήσει ο καθένας που ενδιαφέρεται να μάθει. Ζητήθηκε να αξιολογήσουν ως προς: Τεχνική σύνθεσης και εκτέλεσης. Παραγωγή της ηχογράφησης. Και αναπόφευκτα το υποκειμενικό κριτήριο Τα κομμάτια στάλθηκαν ανώνυμα (χωρίς να γνωρίζουμε τους δημιουργούς) σε μορφή mp3, σε όλους. Ο καθένας (και ο υπογράφων) έπρεπε να προτείνει 10 κομμάτια βαθμολογημένα με άριστα το 10. Οι συνολικοί βαθμοί προστέθηκαν για το κάθε κομμάτι και βγήκε αυτόματα σε ένα excel, η σειρά κατάταξης. Οι 3 πρώτοι πήραν τα δώρα, μακάρι να είχαμε να δώσουμε σε περισσότερους. Βίντεο με το παραπάνω δημοσιευμένο κείμενο δεν αναρτήθηκε. Ίσως να ήταν πιο θεμιτό και θα μπορούσα να υπερθεματίσω βάζοντας ένα πρόσωπο να τα λέει, με εικόνες απο τα στούντιο και τις περγαμηνές των κριτών. Bad marketing. Συνέχεια Bad marketing, που δεν ψήφισε το κοινό κατα την προσφιλή τακτική συλλογής like, (απο τους δικούς του καθενός) και που θα ήταν προς όφελος της επισκεψιμότητας της σελίδας περισσότερο, παρα της αξιοκρατίας. Θα μπορούσα βέβαια για καλό marketing να μαγειρέψω τα αποτελέσματα για να βγάλω κάποιο απο τα "δικά μας παιδιά" εδω μέσα. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα έτσι κι αλλιώς. Ποιος απο εδώ μέσα το θέλει για τον εαυτό του; Και πως εγώ θα συνέχιζα να συντονίζω το Noiz όπως έκανα 20 χρόνια τώρα; Θα μπορούσα επίσης να περιορίσω τον διαγωνισμό σε μέλη με Χ αριθμό συμμετοχών και πάνω, ώστε να χαϊδέψω τα αυτιά όσων συμμετέχουν συχνά. Πέστε μου όμως, είναι προτιμότερο το "καλύτερα πρώτος στο χωριό παρά δεύτερος στην πόλη;" Τώρα βέβαια, μπορεί κάποιος να μην συμφωνεί με την επιλογή των 3 κομματιών και αυτό είναι φυσικό. Όμως δεν τα έβγαλε ένα άτομο, ούτε το βιογραφικό της επιτροπής παραπέμπει σε "εύπεπτα" ακούσματα και λιτές μελωδικές γραμμές. Αντιθέτως! Και σε τελική ανάλυση αν κάποιος αφιέρωσε χρόνο και δημιούργησε, μήπως του έμεινε κάτι; Μια ανάρτηση, μια προβολή απο την σελίδα; Ενα αξιόλογο κομμάτι για το άλμπουμ του, διασκέδαση, περισσότερη γνώση... πείρα μήπως; Μήπως γι αυτό δεν υπάρχει αυτός ο χώρος;
    5 βαθμοί
  3. Εγώ,γιατί δεν κέρδισα,μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει???????
    4 βαθμοί
  4. Το ξέρω. Είσαι πιστός fan. Μακάρι να ήσουν εσύ και δυό τρείς άλλοι fan μου στους κριτές. Τώρα θα είχα το arturia collection. χαχαχαχαχαχαχαχαχα Άντε και του χρόνου να ασκήσουμε πιέσεις και επιρροές τα πιο ενεργά μέλη για να πάει σε ένα από τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ τα ΠΑΙΔΙΑ. Να μην αφήσουμε τίποτα στην αντικειμενικότητα. χαχαχαχαχαχχαχαχαχα
    3 βαθμοί
  5. Εγώ λέω να πάρουμε όλη μια... ΒΑΘΙΑ ΑΝΑΠΝΟΗ και να συνεχίσουμε ήρεμοι και ωραίοι ? Ένας διαγωνισμός ήταν μΠρε παιδιά ,ούτε τις ... μουσικές μας ικανότητες έκριναν οι άνθρωποι,ούτε μας πρόσβαλαν... απλά δεν ΤΟΥΣ ΆΡΕΣΑΝ αυτά που άρεσαν σε εμάς ? Τόσο απλό.... Το συναντάμε κάθε μέρα ΚΑΙ μέσα στο ΝΟΙΖ ,εδώ ΤΟΛΜΗΣΕ ο Σιαχαμης να πει σε ΕΜΕΝΑ ότι δεν του άρεσε η ενορχήστρωση μου (όχι στο κομμάτι του διαγωνισμού,σε ένα άλλο) και ΤΟΥ ΜΙΛΑΩ ΑΚΟΜΑ ? στον διαγωνισμό θα κολλήσουμε ? Μη στεναχωριέστε και να είστε μεγαλοψυχοι σαν και εμένα ?
    3 βαθμοί
  6. Ήξερα ότι κάνοντας αυτό το θέμα θα διχασω.Ηξερα επίσης ότι πολύ πιθανό να γυρίσει μπούμερανγκ πάνω μου μα πιο πολύ ήξερα ότι ότι και να γίνει θα γίνω ράκος στο τέλος.Δεν περιγράφεται το ψυχοπλακομα που έχω αλλά πάλι άμα νιώθω αδικία ανθρώπινο είναι νομίζω να αντιδράσω.Ας μην το συνεχίσουμε άλλο. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
    3 βαθμοί
  7. OK guys. Εγραψα 5 πράγματα συγκεκριμένα, διότι το συζήτησα με 5 ανθρώπους που είχαν την ίδια γνωμη με μένα. Επειδή δεν μου αρέσει όμως να λένε "κοίτα αυτός τα λέει πίσω από την πλάτη μας" τα έγραψα και εδώ. Νομίζω τα έγραψα πολύ ξεκάθαρα. Δεν αλλάζω γνώμη, και συγνώμη κι όλας, οι απαντήσεις που παίρνω είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και η μπάλα στην κερκίδα. Το δέχομαι, διότι προφανώς δεν πρέπει να χαλάμε τις καρδιές μας, αλλά όταν πράγματα που μας ενοχλούν τα κρύβουμε μέσα μας και δεν είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας και με τους άλλους, αύριο μπορει να τα βρούμε μπροστά μας. Συνεπώς σας τα είπα, με την καμμία δεν λέω "κακώς άνοιξα την κουβέντα", αυτή είναι η άποψή μου και επιμένω. Είμαι εντάξει με τον εαυτό μου και με την παρέα μου εδώ. Και φυσικά για πολλοστή φορά (θα) σας απολαμβάνω από το περιθώριο.
    3 βαθμοί
  8. Παίδες μην το κάνουμε γιουροβύζιον και εκπομπές παρασκηνίου. Έγινε ένας διαγωνισμός με όρους καθαρά αναρτημένους από την αρχή. Σε κανέναν καλλιτεχνικό διαγωνισμό δεν υποχρεούνται οι κριτές να βγουν μετά δημοσίως και να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους. Ούτε φυσικά υπάρχει περίπτωση να συμφωνούν όλοι με το αποτέλεσμα. Τα events ωφελούν τη σελίδα η οποία μας παρέχεται free. Ναι προφανώς και χρειάζεται επισκεψιμότητα και εν μέρει εμπορική αντιμετώπιση για να συντηρείται και να βελτιώνεται ένα site που μας έχει χαρίσει γνωριμίες εκ των οποίων κάποιες έγιναν και φιλίες, γνώση, εμπειρία, πολύτιμη κριτική πάνω στη δουλειά μας ακόμα και ευκαιρίες για σοβαρές μουσικές συνευρέσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα γύρω από τη μουσική αλλά και όχι μόνο. Έγινε λοιπόν κι άλλος ένας διαγωνισμός. 3 κομμάτια κέρδισαν και πήραν τα δώρα. Συμφωνούμε ή όχι, δεν ήμασταν εμείς οι κριτές. Δεν το αφήνουμε να πάει στο καλό; Δημήτρη, σε εκτιμώ και σε σέβομαι αλλά αυτά που λες περί "εξωτερικών" συμμετοχών και νικητών που δεν έχουν posts, δεν έχουν καμία βάση. Ουδέποτε υπήρξε όρος συμμετοχής τα posts και καλώς δεν υπήρξε. Όπως γράφω και παραπάνω, το noiz ωφελήθηκε από το event και καλώς ωφελήθηκε γιατί αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε χώρο κι εσύ κι εγώ, να ανεβάζουμε και να συζητάμε από το πρωί ως το βράδυ, την κάθε παραξενιά μας.
    3 βαθμοί
  9. Χρειάζεσαι τον LK. Μην πάρεις άλλον, να μείνουν εντός του noiz τα λεφτά.
    3 βαθμοί
  10. τι να πω κι εγώ που λάδωσα τους κριτές, και δεν πήγα πουθενά. Με πρόλαβες, πήγα να σου γράψω "τι κομματάρα ανέβασες". Μου έδωκες ιδέα. Θα φτιάξουμε δικό μας διαγωνισμό με κόστος συμμετοχής ένα δεκάρικο. Με τα χρήματα που θα μαζέψουμε, θα δικαιούνται τα τρια πρώτα κομμάτια όποια δώρα επιλέξουν μέχρι το ποσό που θα αντιστοιχεί σε κάθε θέση (πρώτη, δεύτερη, τρίτη). Εκεί να δεις καντήλια που θα πέσουν .... Επίσης βρήκα τρόπο να βγάλω λ7. Θα φτιάξω κλαμπ δυσαρεστημένων από τον διαγωνισμό lockdown. Θα κάνουμε ακτιβιστικές δράσεις (πχ κλείδωμα οργάνων, βγάλσιμο λυχνιών από ενισχυτές, κλπ) για διαμαρτυρία. Με ... μια μικρή συνδρομή όποιος θέλει γίνεται μέλος.
    3 βαθμοί
  11. Πάνο μου οι κριτές του διαγωνισμού έκριναν με βάση αυτό που ΟΛΟΙ οι κριτές σε ΟΛΟΥΣ τους μουσικούς διαγωνισμούς τελικά κρίνουν: την προσωπική τους αισθητική ,την προσωπική τους εμπειρία και τα προσωπικά τους ακούσματα. Αν ήταν ΑΛΛΟΙ κριτές τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά ? και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα "διαφάνειας". ΟΛΟΙ μας γνωρίζαμε και τους όρους του διαγωνισμού αλλά και τους κριτές και συμφωνήσαμε να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό σε αυτή τη βάση. Δεν νομίζω να υπάρχει νόημα και ουσία στο να μας εξηγήσουν οι κριτές ΓΙΑΤΙ έκριναν όπως έκριναν γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έναν ατέρμονο κύκλο "αντιπαράθεσης"...όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ κρίση που μοιραία συνοδεύει οποιαδήποτε ''κριτικη" οποιασδήποτε μορφής τέχνης. Και στο κάτω κάτω της γραφής οι κριτές διέθεσαν τον πολύτιμο χρόνο τους για να γίνει αυτός ο διαγωνισμός..το να τους βάλουμε να "απολογηθούν" για το... γούστο τους ,που έτσι κι αλλιώς είναι υποκειμενικό,είναι λίγο... άκομψο δεν νομίζεις; Το μόνο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ στοιχείο που τουλάχιστον εγώ θα μπορούσα να κρίνω ως... ενδεχόμενος... κριτής είναι το PRODUCTION VALUE το οποίο όμως και αυτό είναι τελικά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (ας πούμε κατά τη γνώμη μου υπήρχαν καλύτερες , τεχνικά, παραγωγές που δεν διακρίθηκαν .. αλλά και αυτή η άποψη μου ... υποκειμενική ? είναι μια και αυτό που εγώ θεωρώ καλή παραγωγή ο άλλος μπορεί να το θεωρεί...μουφα ?) και δεν νομίζω να ήταν και αυτό το αντικείμενο του διαγωνισμού αλλά η... μουσική δημιουργία.. Κατά τη γνώμη μου τέτοιες συζητήσεις οδηγούν μοιραία σε παρεξηγήσεις και χαλάνε και το κλίμα.. Ένας διαγωνισμός μεταξύ των μελών μιας εξαιρετικής μουσικής κοινότητας ήταν στο κάτω κάτω της γραφής οχι τα Grammy ? αν και πολλοί φίλοι που συμμετείχαν στον διαγωνισμό μια χαρά θα τα πήγαιναν και εκεί. Φιλικά, SF
    3 βαθμοί
  12. Ωχ ωχ ωχ, δεν μπορω να κανω και edit... ? Κατι ξερει ο φιλος Κωστας που τα ανεβαζει σε βιντεο... (Συμπαρασταση σου κανω Κωστα!)
    2 βαθμοί
  13. Για μενα ηταν πολυ ευχαριστη εμπειρια. Ειχα ετοιμο κομματι, αλλα μετα εμαθα οτι πρεπει γινει χρηση samples και εγραψα κατι νεο. Πρωτη φορα εκανα κατι παρομοιο και ειχε ενδιαφερον. Εκανα και εγω αρκετα τρικ ωστε να τα φερω (τα samples) στα μετρα μου και να κολλησουν στον ηχο μου. Πρωτη εμπειρια σε διαγωνισμο, δεν περιμενα και πολλα με 3-4 μηνες εμπειρια σε γραψιμο και παραγωγη. Παρολ' αυτα μου αρεσε το αποτελεσμα. Για μενα ειμαι νικητης και μονο που συμμετειχα αναμεσα σε τοσους εκλεκτους μουσικους. Του χρονου, εαν ξαναγινει με τους ιδιους ορους αντιστοιχος διαγωνισμος, θα δηλωσω και παλι συμμετοχη.
    2 βαθμοί
  14. Φαντάζεστε...................... Και να βγουν οι κριτές και να γράψουν. - Ρε παιδιά, εμάς δεν μας ήρθε τίποτα. Και δεν είχαμε ιδέα πως είμαστε κριτές στο διαγωνισμό. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  15. ??? Και νόμιζα πως εγώ είμαι ο πιο θαρραλέος και ατρόμητος που υπάρχει.
    2 βαθμοί
  16. Θα φάμε καραμπινάτο ban και θα γελάνε και οι πέτρες @cos_dr @fusiongtr gmoukou, έξω και στο γραφείο του διευθυντή! Μα κύριε ο φουζιον το ξεκίνησε!!
    2 βαθμοί
  17. Εγώ πάντως σκέφτομαι να προσφύγω νομικά και θα ζητήσω και αποζημίωση τουλάχιστο 300.000 ευρώ για ηθική βλάβη και μια γυναίκα που να μοιάζει στη Σια Κοσιώνη. Και να μην τολμήσουν να βάλουν περιβαλλοντικό τέλος στα παλαιά αυτοκίνητα που λένε. Να τα ξεχάσουν αυτά! Αρκετά! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  18. Έχω προτείνει και στο παρελθόν, να βάλουμε στο παιγνίδι και τα τηλέφωνα. Να παίρνει ασούμε ο άλλος 090 (ή να στέλνει sms) και δίνει username, και να ψηφάει. Να βγάλουμε και κανένα λεφτό δηλαδής.
    2 βαθμοί
  19. Δεν πρόλαβα να ακούσω αλλά το γεγονός ότι το κατέβασες μετά από το πρώτο (χοντρό ομολογουμένως) σχόλιο, σημαίνει ότι ήσουν φουλ ανασφαλής για το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι το κριτήριο για τη δημοσιοποίηση δικής μας εκτέλεσης, είτε διασκευής είτε πρωτότυπου κομματιού, είναι κατ' αρχήν να το κρίνουμε εμείς πολύ αυστηρά και να πάρει τουλάχιστον τη βάση. Αν ανεβάσουμε κάτι για το οποίο δεν είμαστε καθόλου σίγουροι, με το πρώτο αρνητικό σχόλιο, θα το μετανιώσουμε. Εν τέλει ακόμα και η έλλειψη τακτ στην κριτική του αγαπημένου μου Νέστορα, εις όφελος είναι: προσωπικά με έσπρωξε να γίνω λίγο καλύτερος τραγουδιστής.
    2 βαθμοί
  20. Καλησπέρα! Τελικά παρήγγειλα την γέφυρα που είχα καταλήξει στην αρχή. Την φόρεσα στις μαμίσιες βάσεις με τις δικές της βίδες χωρίς κανένα πρόβλημα. Το ακόμα πιο θετικό είναι ότι οι χορδές δεν φεύγουν από την θέση τους παρόλο που δεν έχει βαθιά slots (έχει ρηχά notches όμως) ακόμα κ σε extreme bends στα τελευταία τάστα. Προς το παρόν το διαφορετικό radius δεν το νοιώθω και δεν με ενοχλεί..... οπότε όλα καλά.... άντε ξανά set up τωρα....?
    2 βαθμοί
  21. δεν το χω και πολυ με τα ξενα..μια πρωτη προσπαθεια..
    1 βαθμός
  22. Περιμένω να μπει πρώτος ο Νέστορας να γράψει.....?? θα δεις τι θα πάθεις!!!
    1 βαθμός
  23. Κάτσε να άκουσω κι εγώ γιατί δεν έχω προλάβει να ακούσω κλιπς γενικά, νσ δω τι λένε αυτοί. Εγω που έχω καλό αυτί, αριστερό.
    1 βαθμός
  24. Εγώ του χρόνου θα λάβω μέρος με σαμπλ που θα τραγουδΕΙ ο Βελόπουλος και ένα χριστουγεννιάτικο τρίγωνο σαμπλαρισμενο από κατΟΥ και θα σας πάρω τα βρακιά. Κι ας λεΓει ο Σιαχαμης ότι θέλει. Και η άλλη η μουσιτσα ο Nestoras που νομίζει ότι κσεχασα ότι μου είπε ότι ήμουν out of intonation...
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. Καλα κανεις και αντιδρας σε κατι που θεωρεις αδικο. Και εγω αντιδρω, χωρις να υπολογιζω τις συνεπειες. Μη σκας. Τα ειπες. Δεν διχασες κανεναν. Τωρα προχωρα παρακατω. Χαλαρωσε.
    1 βαθμός
  27. Κύριε cos μου, σου έχω τις καλύτερες. Διάλεξε από αυτή την λίστα .... https://www.google.com/search?q=ugly+woman&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiZ2vaLn7bpAhXSyKQKHWAiDCsQ_AUoAXoECAwQAw
    1 βαθμός
  28. Με συγχωρείς, αλλά το γούστο σου πάσχει, ευτυχώς που δεν ήσουν κριτής στον διαγωνισμό. Εσύ ήσουν ικανός να βγάλεις πρώτο κανένα κομμάτι με samples.
    1 βαθμός
  29. Βρε παλουκάρια,ένα σάιτ έκανε έναν διαγωνισμό.Δεν πληρώσαμε κάτι,δεν χάσαμε τίποτες. Ούτε τον χρόνο που ασχοληθήκαμε δεν σπαταλήσαμε μιας και θα ασχολούμασταν ούτως η άλλως να γράψουμε μουσική και να την ανεβάσουμε. Να συμφωνήσουμε όλοι με τα αποτελέσματα δεν πρόκειται και ούτε πρέπει. Αν πρέπει κάτι να μας χαλάσει είναι ότι δεν δημιουργήσαμε κάτι τόσο φοβερό που ακόμα και στημένο να ήταν το μάτς να μην μπορούσε κανείς να μας ρίξει απο την 1η θέση. Τα λέω εκ του ασφαλούς βεβαίως,βεβαίως μιας και δεν συμμετείχα ?
    1 βαθμός
  30. Νομίζω οτι οφείλω να γράψω 5 κουβέντες. Διότι έχω το κουσούρι να μην είμαι διπλωμάτης. Αυτά που με ενοχλούν τα λέω. Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι ανήκω σ αυτούς που (οκ δεν θα θέσω θέματα διαφάνειας) δυσαρεστήθηκαν με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού. Και για να μην πάει αλλού το μυαλό κανενός, βγάζω τον εαυτό μου απ έξω. Στην μουσική, αυτή που λέμε σύνθεση ή εκτέλεση ή ακόμα και στο τί μου αρέσει να ακούω μειοψηφία ήμουν πάντα στο περιθώριο του αποκαλούμενου mainstream. Από τα 20 μου που παίζω συνειδητά μουσική και την κοινωνώ προς τα έξω ήξερα ότι ήμουν για πολύ λίγους και αυτούς τους λίγους ακόμα, κάθε φορά ήθελα να τους δυσκολέψω περισσότερο. Εδω σε μια παρέα που γνωρίστηκα και εντάχθηκα σε ενα διάστημα έξι χρόνων έκανα προσπάθειες και κάνω να φτιάχνω κομμάτια και παραγωγές. 10 likes ήταν πάντα το μέγιστο. Και μάλιστα συνήθως περισσότερα παίρνω από αγνώστους και στο soundcloud και ενδεχομένως θα πάρω στο youtube. Αλλωστε ουδείς προφητης στον τόπο του. Και μια και θίχτηκε το θέμα της παρουσίας, ο χώρος του νοιζ είναι κάτι στο οποίο δίνω βάρος, καθώς εδώ μέσα έμαθα πάρα πολλά πράγματα και κυρίως έκανα 5 ίσως λιγους παραπάνω φίλους. Όταν λέμε φίλους δεν εννοώ αυτούς από το φβ. Πάμε παρακάτω λοιπόν: Τι μου χτύπησε άσχημα. 1. Όπως και πέρσι 3 από το πουθενά με post count όσες οι συμμετοχές τους με κομμάτια, πήραν τις πρώτες θέσεις. Και με την περσινή εμπειρία από τους 3 μόνο ο ένας έχει συμμετάσχει, περιστασιακά και συνήθως με αναρτήσεις μουσικών κομματιών. Ετσι και φέτος είμαι σίγουρος ότι κανείς από τους 3 διακριθέντες δεν θα γίνει ενεργό μέλος της κοινότητας που λέγεται νοιζ. Τι θα κερδίσω εγώ ή κάποιο Χ μέλος του νοιζ, από τον Υ παραγωγό (όπως δηλώθηκε) που διακρίθηκε? Τίποτα. Την όποια του εμπειρία που του φάνηκε χρήσιμη για την διάκρισή του θα την κρατήσει για τον εαυτό του. Και μη μου πείτε το γεγονός ότι ανέβηκαν ένα δυο ποστ «γνωριμίας» εκ των υστέρων είναι ή θα είναι δείγμα παρουσίας. Εδώ είσαστε και εδώ είμαι. Συνεπώς αν ο διαγωνισμός έγινε για την κοινότητα, αυτή δεν (θα) έχει κάνενα κέρδος απο αυτόν. Διότι ούτε γνώση μοιράζεται ούτε η κοινότητα μεγαλώνει. Τι να το κάνω που δηλώνεται ότι οι διακριθέντες είναι από παλιά μέλη του νοιζ αλλά δεν γράφουν? Γιατί δεν γράφουν, παρά μόνο εαν υπάρχει το δέλεαρ κάποιου κέρδους? 2. Στα χρόνια αυτά της παρουσίας μου εδώ, κατάλαβα ότι το νοιζ είναι σίγουρα guitar oriented και σίγουρα blues/rock guitar oriented. Κανένα πρόβλημα. Κατάλαβα ότι στο νοιζ υπάρχει κόσμος που τουλάχιστον στην πλειοψηφία των καθημερινών θαμώνων δεν χειροκροτάει την σημερινή εικόνα της σύγχρονης προωθούμενης από τα media ξένης και ελληνικής μουσικής. Πχ εύκολα τραγούδια, τραγούδια της τηλεόρασης, τραγούδια του youtube, ή να το κάνω πιό συγκεκριμένο τραγούδια τύπου «...μαμα» ή γενικότερα ραπ και μουσικής αποστερημένης από τα βασικά της συστατικά. Και ενώ υπήρχε μια επιτροπή με περγαμηνές, το αποτέλεσμα ήταν να διακριθούν τελικα σε ποσοστό 2/3 τραγούδια-κομμάτια στο στυλ αυτό, το ένα 100% σαμπλαρισμένο με δικαιολογία ότι ήταν «έτοιμες παραγωγές για κυκλοφορία». Και δηλωνεται ότι οι συμμετοχές κρίθηκαν για την συνολική προσπάθεια σύνθεσης - εκτέλεσης - παραγωγής χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος". Και σίγουρα τα κομμάτια που διακρίθηκαν τα είχαν όλα αυτά. Εκτός ...από το γεγονός ότι υπήρχαν ακόμα 20 σίγουρα καλύτερα από αυτά, τουλάχιστον συνθετικά. Το θέμα της παραγωγής (και διόλου παράξενο αν ληφθούν υπόψη τα βιογραφικά της επιτροπής) έλαβε προφανώς δυσανάλογα μεγάλη βαρύτητα, υποσκελίζοντας το συνθετικό και εκτελεστικό μέρος. Και αν ήταν στόχος η άρτια παραγωγή και δεν προκρίθηκαν καλές συνθέσεις επειδή «χαντακώθηκαν» στην παραγωγή, μπορούσε να γίνει γνωστό εξ αρχής, ώστε οι ενδιαφερόμενοι σοβαρά να απευθυνθούν σε κάποιον επαγγελματία παραγωγό, (όπως πχ δηλώθηκαν οι διακριθέντες). Όπως επίσης θα μπορούσε να έχει ξεκαθαριστεί εξ αρχής (αντι του χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος) ότι θα προτιμηθούν κομμάτια που δεν είναι heavy metal, thrash, fusion, jazz rock, latin, μπαλάντες ή ειδών των 70ς-90ς αλλά της σύγχρονης μουσικής σκηνής. 3. Είναι ξεκάθαρο ότι θέμα διαφάνειας δεν υπήρξε. Αυτό που πιστεύω είναι οτι εξ αρχής τέθηκαν λάθος γραμμές. Προφανώς δεν μου αρέσει το «πρώτος στο χωριό και δεύτερος στην πόλη», αλλά όταν γίνεται διαγωνισμός για το νοιζ εγώ καταλαβαίνω ότι γίνεται γι αυτούς που είναι μέλη του νόιζ και όχι γι αυτούς που γράφτηκαν και το post count=η συμμετοχή τους. Προφανώς δεν είναι λύση το 090, ουτε τα youtube ή τα fb likes και σίγουρα το άνοιγμα του διαγωνισμού προς τα έξω ήταν καλό για τους δωροθέτες κλπ, αλλά τελικά για όσους κόπιασαν «έχοντας ελπίδες»... άδικα κόπιασαν και ίσως δεν θα ξανακοπιάσουν υπό αυτές τις συνθήκες. Συνεπώς για πολλούς συμμετέχοντες είναι προτιμητέο το πρώτος στο χωριό. Κλείνοντας θα επανέλθω λίγο στα αρχικά. Δεν με νοιάζει όπως είπα για το δικό μου κομμάτι. Με νοιάζει μόνο στο ότι όντως αφιέρωσα πολύ περισσότερο χρόνο εν όψει του διαγωνισμού και με δεδομένη την εμπειρία της επιτροπής. Και καλώς ή κακώς έχω την πολυτέλεια του χρόνου πλέον, αλλά άλλοι δεν την είχαν. Με την παρούσα εμπειρία του τελευταίου διαγωνισμού, προσωπικά δεν θα ασχοληθώ ξανά. Ξεχώρισα τουλάχιστον 5 κομμάτια καλύτερα από τα δυο δικά μου, που δεν διακρίθηκαν. Στην ηλικία που έφτασα και με αντάλλαγμα τα ήδη γκρίζα μου μαλλιά μπορώ να ξέρω τι είναι καλό και τι δεν είναι. Τα διακριθέντα για μένα κατατάσσονται κάτω από την πρώτη 20άδα - ναι, με εξαιρετική παραγωγή. Θα μου πεις, υποκειμενική άποψη. Το δέχομαι. Όπως θα μου πείτε βγήκαν καλύτερα τα τριπ χοπ και τα samples και οι άρτιες παραγωγές. Δηλαδή μια παραγωγή 5 σύνθεση 3, κέρδισε μια παραγωγή 3 σύνθεση 4. Θα το δεχτώ. Υποκειμενική άποψη. Τουλάχιστον του χρόνου θα ξέρω τι να μην κάνω, διότι προφανώς είμαι εκτός του όλου πλαισίου του διαγωνισμού.
    1 βαθμός
  31. Δημοκρατία δεν σημαίνει να προσβάλλεις. Η δε δημοκρατία έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις, όπως κανόνες. Κάτι που εσυ σαν ανακόλουθος στο τι συνυπέγραψες, δεν δικαιούσαι να διαρρηγνύεις τα ιμάτια σου επικαλούμενος την δημοκρατία. Ασε δε που "σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι"...
    1 βαθμός
  32. Σεβομαι αυτο που λες. Εχεις καθε δικαιωμα να εκφραζεις την γνωμη σου. Και μπορει και οντως να εχεις δικιο. Εγω εχω διαφορετικη αποψη, που επισης εξεφρασα. Τιποτα παραπανω.
    1 βαθμός
  33. Θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν τρελές κομματάρες που είναι εκτός 3άδας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι τρεις που κέρδισαν δεν ήταν άξιοι και δεν πήραν το βραβείο δίκαια. Εάν κάποιος επιμένει να βλέπει το ποτήρι μισοάδειο, δεν μπορούν να γίνουν και πολλά. Οι όροι ήταν καθορισμένοι εξ" αρχής. Δεν μπορούμε να ζητήσουμε και τα ρέστα από τους κριτές για τις επιλογές τους. Θα μπορούσαν να υπάρχουν αναλυτικότερες πληροφορίες για την διαδικασία και τα κριτήρια. Δεν υπήρχαν. Το γνωρίζαμε. So what? Δείτε το και αλλιώς. Διαγωνισμός μουσικής είναι. Μια γιορτή, χαρά και διασκέδαση. Δεν υπάρχει λόγος επειδή δεν μας άρεσε το αποτέλεσμα να φέρνουμε τα κάτω πάνω (Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα Πάνο). Γυρίζουμε σελίδα και προχωράμε. Εξάλλου, ποτέ δεν θα μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Πάντα θα υπάρχουν "αδικημένοι". Ιστορικά αποδεδειγμένο.
    1 βαθμός
  34. Σοβαρά τώρα, Πάνο δεν συμφωνώ σε αυτό με την ψηφοφορία από τους συμμετέχοντες. Και να το εξηγήσω με ένα παράδειγμα. Πχ λοιπόν ο cos, που είναι και συνθεταράς, και παιχταράς, και ωραίος και δυνατός άντρας και χαίρει εκτίμησης σχεδόν από όλους, έχει σχεδόν εξασφαλίσει αρκετές θετικές ψήφους από μέλη που συμμετέχουν κι αυτοί. Είναι όμως χωμένος και στα facebook, twitter, insta, κλπ. Ρε παιδιά λέει ξυπνάτε, γίνεται διαγωνισμός, γραφτείτε και γράψτε κομμάτι. Πολλοί ακόλουθοι λοιπόν το κάνουν και τον ψηφίζουν κι αυτοί. Αυτό δεν είναι αξιοκρατία, είναι μοριοδότηση όπως στο δημόσιο. Και δεν λέω, κομματάρα θα γράψει όπως πάντα, αλλά οι άλλοι στο πηγάδι κατούρησαν? Αυτό που εγώ παρατήρησα και δεν μου άρεσε, είναι ότι υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις κομματιών που ήταν ήδη έτοιμα, και για να συμμετέχουν, απλά κόλλησαν κάποιο δείγμα στην αρχή (ή κάπου στην μέση ή στο τέλος) ξεκάρφωτο. Κάπως θα πρέπει να φτιαχτεί αυτό το θέμα με τα δείγματα, δεν ξέρω όμως πώς.
    1 βαθμός
  35. 1 βαθμός
  36. Ει, εντάξει. Εγώ ανέβασα ένα πρώτο τζαμ που έδειχνα αυτό το τρακ σε ένα φίλο και κάναμε λίγο πλάκα, όπως έλεγε και η αρχική μου λεζάντα και έγινε ολόκληρο θέμα. Θέλει αρκετή δουλειά για να γίνει ανθρώπινο, το αναγνωρίζω. Τέλος πάντων, το επισυνάπτω εδώ για χάρη της περιέργειας (μη μείνει και κανείς με την αγωνία.... ?) Runon Jam 1.mp3
    1 βαθμός
  37. Ειναι κι αυτη η σλαιντ,η φωνη..... Καθε φορα που ακουω το ζευγος,με στελνει.
    1 βαθμός
  38. Εγω το ακουσα. Λιγα δευτερολεπτα εστω. Δεν μου αρεσε. Η αντιδραση μου ηταν να μην κανω σχολιο. Ουτε like, που συνηθως κανω like στον Κωστα διοτι γουσταρει αυτο που κανει και περναει καλα οταν το κανει. Απεφυγα να σχολιασω. Δεν βοηθησα τον Κωστα σε αυτο το κομματι. Ειλικρινης ειμαι, αλλα εχω παραπανω τακτ απο οσο χρειαζεται ο Κωστας. Τα δικα μου αρκετα σχολια που του εχω κανει καιρους, εαν τον βοηθησουν να κανει ενα βημα εμπρος, το ενα σχολιο του Νεστορα θα τον βοηθησει να κανει τρια βηματα εμπρος. Και ο Νεστορας θα μπορουσε να μην γραψει τιποτα. Να μην ανοιξει καν το θεμα. 97 στους 100 ισως να το προσπερνουσαν. Ο Νεστορας και το ανοιξε και το ακουσε. Εδειξε ενδιαφερον. Και απαντησε με τον συνηθισμενο του κοφτερο τροπο, οπως κανει με ολους. Δεν προσβαλλει ποτε ομως. Απλα ειναι πολυ αυστηρος και ευθυς. Μονο κερδος ειναι για σενα η απαντηση του. Επισης ειναι παρα πολυ σημαντικο να αναγνωριζεις πρωτος εσυ τις δυναμεις και τις αδυναμιες σου. Εαν το κανεις, ο,τι κριτικη και να λαβεις δεν θα σε ενοχλησει. Συνεχισε να δουλευεις. Η δουλεια και η επιμονη ανταμειβεται. Ο χαβαλες σε παει πισω.
    1 βαθμός
  39. μπράβο Γιώργο... υποκλίνομαι... εύχομαι να βλέπουμε πιο συχνά ανάλογα reviews...
    1 βαθμός
  40. still got the blues..ωραιες εποχες!!(1η λυκειου αν θυμαμαι καλα) ακομα πιναμε νερο απο το λαστιχο της πλατειας!!!
    1 βαθμός
  41. Πάνο μου, έχω λάβει μέρος σε ανάλογους διαγωνισμούς μόνο εδώ, και στην Adam. Ούτε στην Adam υπήρξε ποτέ αιτιολόγηση. Αλλά σκέψου τα παρακάτω ... - Οι κριτές είχαν να ακούσουν 126 κομμάτια από διαφορετικά μουσικά είδη. Πρέπει να μπουν πολλά στην ζυγαριά, αλλά ποτέ η προσωπική τους προτίμηση σε είδος μουσικής. - Έπρεπε να ελεγχθούν πρώτα όλα τα κομμάτια (και τα 126) για πιθανή αντιγραφή άλλων κομματιών (καταλαβαίνεις ότι είναι αρκετή δουλίτσα). - Κατόπιν (έχω εσωτερική πληροφόρηση και το ξέρω ), σβήστηκαν τα ονόματα των δημιουργών και παραδόθηκαν στους κριτές με την μορφή ανώνυμων mp3, έτσι ώστε κανείς να μην ξέρει τι ή ποιον ακούει. - Όπως έγραψε και ο αφεντικός, κάθε κριτής έστειλε μια δεκάδα κομματιών και διασταυρώθηκαν οι δεκάδες, χωρίς να υπάρχει καμία άλλη επικοινωνία μεταξύ τους. - Αν ήσουν εσύ στην θέση κάποιου κριτή, πώς θα μπορούσες να αιτιολογήσεις την επιλογή πχ ενός hip hop αντί ενός metal κομματιού που είναι σχεδόν στο ίδιο καλό επίπεδο? Δεδομένο θεωρώ ότι υπήρχαν φανταστικά κομμάτια και απίστευτες παραγωγές. Κάπως όμως θα έπρεπε να επιλέξεις. Με ποιο κριτήριο? Δεν ξέρω, προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο, κάτι να παίζει στις λεπτομέρειες των λεπτομερειών. - Από εκεί και πέρα, εγώ δεν συμφωνώ με την επιλογή των κομματιών που "νίκησαν" ειδικά όσον αφορά στο θέμα της σύνθεσης, αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Έχω την εντύπωση ότι αυτό που τελικά μέτρησε περισσότερο σε τόσο δύσκολες και "στο νήμα" επιλογές ήταν το πόσο έτοιμα ήταν αυτά που επιλέχθηκαν για άμεση εμπορική επιτυχία, πόσο έτοιμα ήταν να "λαλήσουν" άμεσα στην αγορά (που σημαίνει τέλεια εκτελεστικά, τέλεια παραγωγή, και στο είδος του το καθένα να έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει). Αλλά αυτό είναι δική μου εικασία, βλέποντας τα τελικά αποτελέσματα. - Όπως πολύ σωστά είπε ο SF, η αιτιολόγηση μιας τέτοιας επιλογής "στα σημεία" μόνο έριδες μπορεί να σηκώσει, γιατί ο καθένας μας έχει διαφορετικά (υποκειμενικά) κριτήρια αξιολόγησης. Τελικά βρε Πάνο, το γκολ του Βαρέλα στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ στην τούμπα πρόπερσυ, ήταν offside ή όχι? Αν μου λύσεις αυτό το "άλυτο" μέχρι στιγμής θέμα τότε ..... Αυτή βέβαια, είναι η δική μου οπτική, και μπορείς άνετα να διαφωνείς.
    1 βαθμός
  42. Ενα κομμάτι αφιερωμένο στην άρση των περιοριστικών μέτρων..? Απο.... μακριά και αγαπημένοι παιδια...?
    1 βαθμός
  43. Πρώτη προσπάθεια για Stoner...
    1 βαθμός
  44. Βρε Γιώργο, εσένα παλικάρι μου πρέπει να σου δίνουν τσάμπα όργανα, μόνο και μόνο για να κάνεις reviews. Από τα καλύτερα reviews που έχω διαβάσει ever. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...