Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/11/20 σε Αναρτήσεις
-
Τα 3 που κέρδισαν ήταν όντως άψογες παραγωγές. Δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι απ' αυτά που ακούγονται στα (σημερινά) μέσα. Βέβαια, μεγάλη μελωδική γραμμή δεν άκουσα από κανένα όπως και πρωτοτυπία.4 βαθμοί
-
Άρα σε παρατεταμένη περίοδο πολύ χαμηλών επιτοκίων, κατά την οποία υπάρχει η προσμονή αύξησής τους, κανένας δεν θα ξοδεύει χρήματα, αποθησαυρίζοντάς τα (παγίδα ρευστότητας). Σ' αυτή την περίπτωση που η ελαστικότητα ζήτησης χρήματος ως προς το επιτόκιο είναι άπειρη, το κόστος ρευστοποίησης θα είναι ακόμα μεγαλύτερο, που σημαίνει ότι θα δούμε αγγελίες με τιμή ανταλλαγής πολλαπλάσια της αγοραίας αξίας του αντικειμένου ως καινούριου σε κατάστημα. Από το βιβλίο του ΦΑΣΙΟΝ "Οικονομία των αγγελιών μουσικών οργάνων και εξοπλισμού".4 βαθμοί
-
Ήθελα μια κιθαρουλα Ήθελα ένα πεταλακι Για να την περνάω φίνα Και να φεύγει το μεράκι Στου κωρονοΓιου τα χρόνια Να πΣωνισω δεν μπορούσα Και στου ΝΟΙΖ τις αγγελίες Έψαχνα τις ευκαιρίες Βρήκα μια τελεκαστερ Σε τιμή πολύ ωραία 500 ευρώ μονάχα Φουλ κομπλέ με σεα και μεα Έστειλα λοιπόν το μέιλ Μα η απάντηση που πήρα Ήτανε πολύ μπλεγμένη Και έτσι άνοιξα μια μπύρα "Σου πουλώ την τελεκαστερ" "Πεντακόσια ευρουδακια" "Ή αν θέλεις φιλαράκι" " 3 μερίδες κεφτεδάκια" "Δέχομαι και να ανταλλάξω" "Την κιθάρα με ένα σπίτι" "Και για ρέστα να σου δώσω" "Μια στρούγκα εις την Κρήτη" Άνοιξα και άλλη μπύρα Και απόφαση το πήρα Ότι όλοι τρελλαθηκαν Γιατί έξω δεν εβγηκαν Και τον Χαρδαλια αμέσως Στο τηλέφωνο καλΑω "Άκουσε τους Συριζαιους" Τον θερμοπαρακαλαω "Και τον κοΖμο στις πλατείες" "Άφησε να αλωνιζει" Γιατί η τρελλα από ότι βλέπω Πλέον κανονικά θερίζει3 βαθμοί
-
Θ' αυγό ψεύτης άμα πω ότι παίζω στο δάκτυλο τη γενναία νέα τεχνολογία σμάρτφόν.3 βαθμοί
-
Το από πάνω κυρίες και κύριοι είναι το Twimble της Mad Professor (MP), ένα booster/overdrive που κάνει "θόρυβο" δηλώνοντας ότι προσομοιώνει ήχο Dumble Overdrive. Είναι συνδυασμός 2 πεταλιών MP, των Simble Predrive και Simble Overdrive. Προσωπικά δεν πολυείχα ανάγκη κι άλλο τέτοιο πετάλι αλλά κάτι η βαρεμάρα της κλεισούρας, κάτι ότι τρώγομαι με τα ρούχα μου εδώ και καιρό, το πήρα. Και μου αρέσει. Όσο κι αν ψάχνετε στη φωτογραφία για gain, tone, mid, bass κλπ. δε θα τα βρείτε. Το μόνο οικείο knob είναι το level και κάνει τη δουλειά που ξέρουμε. Τα υπόλοιπα θέλουν εκπαίδευση. Τουτέστιν: Overdrive Section Controur: Είναι ουσιαστικά το tone του πεταλιού και λειτουργεί ακριβώς έτσι. Sensitivity: Είναι το gain. Είναι όμως πραγματικά sensitive και με πολύ μεγάλο εύρος παραμόρφωσης. Προς τα αριστερά έχουμε break up και mild overdrive ήχους με πολλή λεπτομέρεια, αρμονικές, response και εύρος δυναμικών. Προς τα δεξιά έχουμε σταδιακά ογκοδέστερο drive που οδεύει προς βρώμα περισσότερο fuzz χροιάς. Accent: Ένα είδος presence και τονισμού της ατάκας (της πένας ή των δακτύλων). Πολύ χρήσιμο και απολύτως πρακτικό για να ισορροπεί τα πιο έντονα παιξίματα αναλόγως με τον ενισχυτή/κιθάρα/μαγνήτες που χρησιμοποιούμε. Predrive Section Hot/Cool knob: Είναι απλούστατα το mode του boost που θέλουμε να επιλέξουμε. Στη θέση cool έχουμε μια ώθηση της έντασης στα +6 dB ενώ στη θέση hot πάμε στα +10. Σημειωτέον, δεν υπάρχει ενδιάμεση επιλογή. Πρόκειται περί διακόπτη δηλαδή. Το predrive είναι ένα πεντακάθαρο boost που δεν επηρεάζει τη χροιά και τις συχνότητες του ενισχυτή σε τίποτα. Δεν "ακούει" σε κάνενα knob του overdirve section οπότε λειτουργεί καθαρά σα διακόπτης έντασης με μόνη επιλογή παραμετροποίησης το cool/hot που αναφέρω παραπάνω. Το πετάλι κάνει γύρω στα 215€ ανάλογα με το κατάστημα. Το Twimble έχει μεγάλη ηχητική γκάμα και θέλει αρκετό ψάξιμο. Εγώ το έχω στην κατοχή μου μόλις μερικές ώρες και παρακάτω θα ακούσετε τα αποτελέσματα του δικού μου αρχικού ψαξίματος με τη μορφή δύο ηχητικών clips: ένα crunch/mild overdrive κι ένα με αρκετό gain. Ο εξοπλισμός είναι strat στον neck μαγνήτη και ενισχυτής Fender DRRI. Αυτά προς το παρόν. Twimble Mild.mp3 Twimble Dirty.mp32 βαθμοί
-
Δεν ξέρω τι λένε τα αποτελέσματα, εγω είμαι ο καλύτερος. Χαχαχαχαχαχα Πάραυτα συγχαρητήρια στους νικητές, άξιοι!!! άξιοι!!! άξιοι!!!!! Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και τις υπέροχες συμμετοχές τους. Συγχαρητήρια στους κριτές και τους συντελεστές , στους δωρητές που στήριξαν το διαγωνισμό με τα υπεροχα δώρα τους. Περάσαμε καταπληκτικά νομίζω για άλλη μια φορά και να είμαστε καλά να διοργανωνονται events και να συμμετέχουμε σε αυτή την υπέροχη μουσική κοινότητα και να τη στηρίζουμε με πάθος και αγάπη.!!!!!!2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εγώ άνοιξα το θέμα για τους νικητές? Τι είπες τώρα! Τα ήξερα όλα δηλαδή?2 βαθμοί
-
Σε πρώτη φάση απο τις 126 συμμετοχές καταλήξαμε σε 48 υποψήφιες που είχαν τις προδιαγραφές του νικητή και ξεχώρισαν! Οι περισσότερες απο αυτές είναι έτοιμες παραγωγές για κυκλοφορία, με εμπορική και μη κατεύθυνση. Γενικά το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό. ΄Ολοι εκμεταλλεύθηκαν δημιουργικά στο απόλυτο τα samples που τους δόθηκαν και τα έκαναν ακόμα και μέρος της μελωδίας σε διάφορες εκφάνσεις. Ο διαχωρισμός μεταξύ Home και Studio recording ήταν ως επι το πλείστον ανύπαρκτος και οι συμμετοχές κρίθηκαν για την συνολική προσπάθεια σύνθεσης - εκτέλεσης - παραγωγής χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος. Φυσικά στο τέλος έπαιξε ρόλο και το προσωπικό κριτήριο το καθενός μέλους της επιτροπής. 1. Early In The Mornin' - estampida99 2. King of the fifth Ward - Funkoholic 3. Balkan Road - DEK Αυτοί είναι οι 3 νικητές που θα πάρουν τα δώρα Arturia και Sontronics με την παραπάνω σειρά απο την ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ. Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες και τα μέλη της επιτροπής. Τον Σάμι Αμίρη (Phos Duo, NUKeLEUS, piano and current M.D. of Athens Big Band), Γιάννη Πετρογιάννη (ηχολήπτη/μουσικό και ιδιοκτήτη του Matrix studio), Σπύρο Λευκοφρύδη (ιδιοκτήτη και άνθρωπο πίσω απο τον ήχο του The Zoo). Είναι μεγάλη τιμή να φιλοξενεί το Noiz.gr τέτοια ταλέντα.2 βαθμοί
-
"The culprits of inflated part-exchange rates in post-totalitarian Greece's used musical equipment". An extended guide, by Dr Fussión, not to be missed by any American home. (Now at the incredible price of 1 ½ used Boss Metal Zone effects pedals)2 βαθμοί
-
Ρε παιδια, εσεις που ειστε και οικονομολογοι, ποτε ειναι καλη περιοδος να επενδυσω σε καινουργιες χορδες? Να περιμενω ή οχι πτωση επιτοκιων?2 βαθμοί
-
IOU και ετσι να'ουμε..... Μη γελας....στο παρα τριχα τα γλυτώσαμε....ΕΚΕΙ να δεις τι ΑΝΤΑΛΛΑΧΤΙΚΗ οικονομια με ΔΡΑΧΜΕΣ για νομιΖμα (δηλ. νομισμα που ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ οτι ειναι νομισμα αλλα ΔΕΝ ειναι ? ) που θα ειχαμανΕ....2 βαθμοί
-
Εγώ καταλάβαινα τι γίνεται και έδινα δίκια σε όσος είναι υπέρ της τιμής ανταλλαγής μέχρις ότου άρχισε η υπερανάλυση... οπότε δηλώνω ευθαρσώς ότι η τιμή ανταλλαγής είναι μια μούφα, μια πρόφαση για παζάρια μπας και φας του αλλουνού κάτι ακριβότερο από αυτό που του δίνεις2 βαθμοί
-
Παρόλο που το τόπικ έχει εκτροχιαστεί θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι συμβαίνει. Τα χρήματα είναι και αυτά ένα αγαθό με τιμή τα επιτόκια της αγοράς. Ένα χαρακτηριστικό αυτού του αγαθού είναι η ανταλλαξιμότητα του, δηλαδή κάθε αγοραπωλησία είναι μια ανταλλαγή ενός άλλου αγαθού με χρήματα. Εξαιτίας αυτής της ιδιότητας του χρησιμοποιείται σαν μονάδα μέτρησης της αξίας των αγαθών/ υπηρεσιών Πάμε στον πωλητή τώρα, η τιμή που θέλει να δώσει το αντικείμενο (κιθάρα, ενισχυτη κλπ) ΔΕΝ ειναι η τιμή πώλησης, είναι η τιμή ανταλλαγής, απλά δέχεται αν η ανταλλαγή γίνει με χρήματα να πα΄ρει λιγότερα από αυτά που θέλει. Αυτή η χαμηλότερη τιμή αντιπροσωπεύει την ευκολία που το παρέχει το χρήμα να το ξοδέψει σε οτιδήποτε. Με απλά λόγια, έστω ότι πουλάς κάτι 100 ευρώ, με αυτά αγοράζεις αγαθά αξίας 100 ευρώ. Έστω ότι το ανταλλάζεις με ένα πετάλι κιθάρας, τι αγοράζεις με αυτό; Τίποτα, θα πρέπει να μπεις στην διαδικασία να το μετατρέψεις σε χρήμα πουλώντας το. Άρα η διαφορά σε τιμή ανταλλαγής με χρήματα και ανταλλαγής σε είδος είναι το κόστος ρευστοποίησης. Μαθηματικά: Τιμή ανταλλαγής με χρήματα - Τιμή ανταλλαγής σε είδος = Κόστος μετατροπής του είδους σε χρήμα2 βαθμοί
-
Ένας από τους αγαπημένους μου ενισχυτές. Δεν τον χρησιμοποιώ σπίτι, καθώς ακόμα και στο 1 watt είναι αρκετά δυνατός, αλλά τον προτιμώ για λάιβ καταστάσεις. Θέλει χώρο και ένταση για να αποδώσει σωστά. Με reverb και delay στο fx loop και ένα tubescreamer μπροστά έχω όλους τους ήχους που χρειάζομαι. Πετυχαίνω ακριβώς τους ήχους που θέλω, δηλαδή πλούσιους σε αρμονικές, να έχουν fatness και μπόλικο sustain, καθώς και να κόβουν στο μιξ. Είναι μικρός, ελαφρύς, όμορφος, δυνατός και αρκετά ποιοτικός. Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά: Εμφάνιση: Η εμφάνιση είναι κάτι το καθαρά υποκειμενικό. Οι μισοί κιθαρίστες χαλιούνται αρκετά από τα μπλε φωτάκια. Προσωπικά, μου αρέσει να τα βλέπω. Μου αρέσει η απλότητα που εκπέμπει ο ενισχυτής της H&K. Είναι αρκετά μικρός (355x155x150mm), με λείες επιφάνειες και τα μόνα εξογκώματα που έχει είναι οι διακόπτες και τα ποτενσιόμετρα ρύθμισης. Είναι διαφανής και βλέπεις τι συμβαίνει στο εσωτερικό, και γενικότερα έχει αρκετά μοντέρνο σχεδιασμό σχέση με τον ανταγωνισμό. Ποιότητα κατασκευής: Με βάρος μόλις 5 κιλά, μόλις τον πιάνει κανείς στα χέρια του γίνεται αμέσως αισθητό το πόσο στιβαρός και ποιοτικός είναι. Μεταλλικό πλαίσιο, μεταλλικές πλαϊνές χειρολαβές, ανθεκτικό plexiglass, και μεταλλικά χειριστήρια. Στα τελευταία αξίζει να σταθώ, καθώς έχουν πολύ ποιοτική λειτουργία. Δεν κολλάνε, δεν σκρατσάρουν και διατηρούν τις ρυθμίσεις, με το βάλε βγάλε από την πολύ στενή θήκη τους, καθώς απαιτείται σχετική πίεση ώστε να περιστραφούν. Λόγω του ότι ο ΤΜ18 είναι αρκετά compact και όλα τα μέρη του είναι “στριμωγμένα”, τίποτα δεν κουνάει, δεν κουδουνίζει ή δίνει την εντύπωση ότι δεν είναι σωστά βιδωμένα στο εσωτερικό. Πολύ συμπαγής αίσθηση. Ένταση και ποιότητα ήχου: Ο ενισχυτής είναι 18 watt. Υπάρχει ενσωματωμένο attenuator όπου η ισχύς μπορεί να πέσει στα 5 και στο 1 watt. Υπάρχει και η λειτουργία silent, την οποία χρησιμοποιεί κάποιος όταν δεν θέλει να συνδέσει καμπίνα. Βάζεις ένα xlr στο emulated output, στο πίσω μέρος του ενισχυτή, και δίδεις ήχο απευθείας στην κονσόλα ή στην κάρτα ήχου για σιωπηλές εγγραφές. Στο 1 watt ο ενισχυτής είναι αρκετά δυνατός. Στο lead κανάλι βγάζεις πρόβα άνετα με νορμάλ έντασης drummer. Στο σπίτι εάν ανεβάσεις την ένταση πάνω από το 3 γίνεται ενοχλητικό, καθώς είναι κάπως “brutal” η αίσθηση και η ένταση αρκετά υψηλή για τα γούστα μου. Η αλήθεια είναι πως στο 1 watt δεν είναι και τόσο καλός ο ήχος όπως στα 5 και στα 18. Λείπει “σώμα” από τον ήχο και τα ψηλομεσαία ξυρίζουν. Εάν στρέψουμε το volume knob μετά τη μέση αρχίζει και φτιάχνει λίγο ο ήχος, καθώς δουλεύουν οι δύο EL84 τελικές λάμπες. Μιλάμε για έναν ενισχυτή ακατάλληλο για οικιακή χρήση με νορμάλ εντάσεις, εκτός και εάν δουλεύουμε με ελάχιστο ή καθόλου gain. Υπάρχουν άλλοι ενισχυτές πολύ πιο κατάλληλοι, όπως dsl5, τον οποίο και έχω στην μέση της έντασης και δεν με κουράζει, Είναι κομπρεσαρισμένος και αρκετα μαλακός ο ήχος. Δεν χρειάζεται χώρο για να αποδώσει. Ο ΤΜ18 ασφυκτιά σε μικρούς χώρους. Στα 5 watt ο ενισχυτής είναι κατάλληλος για δυνατή πρόβα (με καμπίνα 1x12) στο lead κανάλι. Επίσης είναι αρκετά δυνατός και για δυνατό ροκ live σε κλειστό χώρο πχ 70 ατόμων, αλλά και σε ανοικτό χώρο με μέτριες εντάσεις. Με την 1x12 πίσω μου, και τον ντράμερ να βαράει δίπλα μου, ακούω καθαρά τον ήχο μου και όλο το μαγαζί γεμίζει ήχο κιθάρας, βοηθούμενο λίγο από τα κύρια ηχεία που παίζουν σε χαμηλή ένταση. Στο καθαρό κανάλι για να έχω headroom θα πρέπει να τερματίσω το gain. Σε άλλη περίπτωση, εάν θέλω κρυστάλλινα καθαρά, θα πρέπει να δουλέψω στα 18 watt. Έχω λύσει το πρόβλημα αυτό, με το να έχω always on έχω καθαρό boost ώστε να μου ανεβάζει την ένταση στο καθαρό κανάλι, και όταν εναλλάσσω με το lead να υπάρχει ισορροπία στο output. Στο lead (με boost on) κανάλι, εξάλλου, το booster δεν μεταβάλλει την ένταση καθόλου. Στα 5 watt, σε γενικές γραμμές, στο ηχητικό αποτέλεσμα δεν γίνονται πολλές παραχωρήσεις. Στα 18 watt o ενισχυτής βγάζει το 100% την απόδοσής του. Ο ήχος είναι εξαιρετικός. Ιδανικός για μεγαλύτερους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς. Με τον ντράμερ να βαράει στο αυτί μου και σχεδόν να μην τον ακούω, άκουγα κανονικά την καμπίνα που είχα πίσω μου. Επίσης, η καμπίνα είχε γεμίσει με ήχο όλο τον 100άδων μέτρων χώρο και τα κυρίως ηχεία ήταν αρκετά χαμηλά. Να σημειώσω ότι και η ένταση είναι, επίσης, υποκειμενική. Αυτό που εγώ θεωρώ δυνατό και ανυπόφορο, κάποιος άλλος θα το χαρακτήριζε αδύναμο. Έχει να κάνει και με τα τι είδους μουσική παίζει ο καθένας. Προσωπικά, παίζω κυρίως blues-hard rock, και δεν μου έχει παρουσιαστεί ανάγκη για πιο δυνατό ήχο. Και να σημειώσω ότι λόγω της απειρίας μας, έχουμε πολύ υψηλή ένταση στο πατάρι. Θα μπορούσα να κάνω την ίδια δουλειά και στα 5 watt, πιθανότατα. Συμβατότητα με πετάλια: Ο ενισχυτής είναι δικάναλος. Έχει και λειτουργία boost, στο lead κανάλι, οπότε θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει κάποιος ως τρικάναλο. Στο καθαρό κανάλι, με gain στην μέση, και με low output μαγνήτες, ο ήχος είναι αρκετά καθαρός. Κρυστάλλινα καθαρός. Με gain τέρμα ο ήχος γίνεται crunchy. Πλήρως αξιοποιήσιμος. Το volume knob δεν παραμορφώνει το σήμα, όπως κάνει σε έναν τυπικό μάρσαλ. Απλά ανεβάζει την ένταση. Ο ήχος στο κανάλι αυτό είναι κάπως “ξηρός” σε σχέση με έναν fender ή έναν vox. Κάπως “στεγνός” και ακομπρεσσάριστος. Παρόλα αυτά είναι αρκετά καθαρός και διαυγής. Έχει τον δικό του έντονο χαρακτήρα. Δεν θα τον χρησιμοποιούσα σαν πλατφόρμα για πετάλια, αν και, όπως θα δούμε στην συνέχεια, τα δέχεται αξιοπρεπώς. Το lead κανάλι έχει ίδια ένταση με το καθαρό. Το επίπεδο gain ξεκινά με ελαφρώς crunchy ήχο και καταλήγει σε hard rock καταστάσεις, ανάλογα και με τους μαγνήτες. Είναι πολύ φιλικό σε booster, od, και fuzz πετάλια, τα οποία στην ουσία μπουστάρουν το σήμα. Προσωπικά προτιμώ πετάλια με έντονα μεσαία όπως bb preamp, tubescreamer, mxr badass overdrive κλπ, διατηρώντας το tone σε χαμηλά επίπεδα. Με boost on ανεβαίνει αρκετά η ένταση στο lead, έχοντας διαφορά με τα άλλα δυο κανάλια, και ο ήχος κομπρεσσάρεται αρκετά. Το επίπεδο gain ξεκινά από ένα κρεμώδες έντονο overdrive και καταλήγει σε ήχο parissianne walkways, με ένα σετ PAF. Πολλές φορές χρησιμοποιώ μόνιμα αυτό το “τρίτο” κανάλι. Ρυθμίζω ώστε να έχω έναν καλό lead ήχο. Ρίχνοντας το volume της κιθάρας στο 7 έχω ρυθμικό ήχο, και στο 3 έχω cleanish ήχο για άρπισμα. Πατώ και το TS9 όταν θέλω να πάω σε ήχο για old schoοl metal. Να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι ο ενισχυτής αυτός “καθαρίζει”, με ρίξιμο του volume, καλύτερα από κάθε άλλο ενισχυτή που έχω ακούσει. Έχω όλους του ήχους που θέλω μόνο στα χέρια μου, πλην κρυστάλλινα καθαρά, σε ένα κανάλι. Τον ήχο του lead με booster on, μπορώ να τον δημιουργήσω βάζοντας ένα transparent od (πχ soulfood, mojo mojo, ocd) να μπουστάρει το lead κανάλι. To αποτέλεσμα, και στις δυο περιπτώσεις, είναι αρκετά κοντινό. Πολλοί, βέβαια, προτιμούν να δουλεύουν πάνω στο lead κανάλι, βάζοντας εκεί πετάλια. Τα υπόλοιπα πετάλια που έχω στο board (tremolo, chorus, delay, reverb), τα ρίχνω στο πολύ καλό fx loop. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. EQ: Ο ΤΜ18, εκ φύσεως, έχει έντονα ψιλομεσαία. Έχει και πολύ έντονες χαμηλές συχνότητες, ειδικά στο lead boost on κανάλι. Συνήθως, κλείνω εντελώς το bass knob, έχω τα μεσαία στη μέση και τα πρίμα στο 7-8 για να έχω ισορροπημένο ήχο, ανάλογα και με την καμπίνα που το συνδέω. Συνήθως παίζω με v30 (είναι και η κατασκευάστρια επιλογή ηχείου). Έχω παίξει και με πιο το πιο φλατ G12-65 heritage. Σπίτι το έχω δοκιμάσει και με G12-35XC και είναι φανταστικό. Ακολουθούν κάποια δείγματα ήχου από το emulated output απευθείας στην κάρτα ήχου. Χρησιμοποίησα παράλληλα μια τέλε και την prs. Ίσως έπρεπε να χρησιμοποιήσω les paul αντι Prs διότι η τελευταία είναι λίγο παράξενη με τις ψηλές συχνότητες του bridge μαγνήτη. Δεν μου πολυαρεσε. Από εφέ, μόνο ελαφρύ reverb μέσω daw. Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 1.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 2.mp3 Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 3.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 4.mp3 Telacaster σε lead κανάλι με gain τέρμα: 7.mp3 Prs σε lead κανάλι με gain τέρμα: 8.mp3 Telacaster σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 11.mp3 Prs σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 12.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι, με OCD και παραπάνω εφέ από daw: 14.mp3 Telecaster σε καθαρό κανάλι, με DOD carcosa fuzz pedal, και παραπάνω εφέ από daw: 15.mp3 Pros n’ Cons: + Υψηλή ποιότητα κατασκευής + Μεγάλο εύρος ήχων + Μικρό μέγεθος και χαμηλό βάρος - “dry” ήχος στο καθαρό κανάλι - Σκαλοπάτι στην ένταση με χρήση της λειτουργίας boost. - Σχετικά υψηλή τιμή - Hi-fi αίσθηση στον ήχο Χαρακτηριστικά: CHANNELS Clean, Lead + Boost POWER 18 Watts POWER SOAK 5 , 1, 0 Watts POWER AMP 2 x EL84 PREAMP 2 x 12AX7 TSC Ja EFFECTS LOOP Serial FOOTSWITCH FS-2 (optional) SWITCHING FUNCTIONS Channels, Boost SPEAKER OUTPUT 1x 8-16 Ω DIMENSIONS 355 x 155 x 150 mm WEIGHT 5 kg PROTECTIVE COVER Softbag included1 βαθμός
-
Δεν το ξέρουν οι νικητές, αλλά τώρα αρχίζει ο γολγοθάς. Φωτογραφήσεις, παρουσιάσεις, περιοδικά, οίκοι μόδας, τηλεοράσεις, κλπ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έγραψες μουσικάρα. _____________________________ Υ.γ....πέθανε πια το πεντάγραμμο. Ολότελα.1 βαθμός
-
Θενξ, εκείνο που θα βοηθούσε (πάντα) είναι μερικά δευτερόλεπτα με τον καθαρό μαμα ήχο για να καταλάβουμε καλύτερα τις μεταβολές.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μου βγήκε διαφήμιση στο fecebook. Tι διάλο αλγορίθμοι έχουν οι κιαρατάδες. Μας πουλάνε κάτι που δεν έχει υπάρξει καν ακόμη. Oh wait, κάτι μου θυμίζει...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεχεσαι ανταλλαγες? Δεν παιζει μετρητο. Εχω ενα σπανιο σετ χορδων, της περασμενης χιλιετιας, παλαιομενο με φυσικο τροπο. Ιδανικο για κοντου scale κιθαρες, και για drop κουρντισματα.1 βαθμός
-
Αυτό συμβαίνει κατά την μείωση των επιτοκίων. Το βιβλίο αναφέρεται στην περίπτωση της παρατεταμένης ύπαρξης σχεδόν μηδενικών επιτοκίων. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει άπειρη ζήτηση χρήματος για αποταμίευση με την προσμονή αύξησης των επιτοκίων, γιατί το ρίσκο διακράτησης χρήματος είναι σχεδόν μηδενικό, σε σχέση με άλλες επενδύσεις. Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα εκμετάλλευσης των spreads, αλλά θεωρώ δύσκολο να αγοράζει κάποιος από όποια χώρα είναι πιο συμφέρουσα η αγορά και να πουλάει σε όποια είναι πιο συμφέρουσα η πώληση, και επίσης θα πρέπει η αγορά μεταχειρισμένων μουσικών οργάνων και εξοπλισμού, να βρίσκεται σε φυσική ισορροπία παγκόσμια, πράγμα σχεδόν αδύνατο. Και φυσικά τα κόστη διηπειρωτικής συναλλαγής, το καταστούν ασύμφορο πολλές φορές. Σηκωθείτε όλοι ΤΩΡΑ, από καρέκλες, ντιβάνια, καναπέδες, πολυθρόνες, δίνω το βιβλίο του ΦΑΣΙΟΝ σε εξαιρετική τιμή. Όλα είναι εκεί μέσα, ακόμα και πώς να πουλήσετε τις παλιές σας χορδές γράφει. Όλη η αλήθεια που μας κρύβουν για τις επιπτώσεις μεταβολής των επιτοκίων στις τιμές των μεταχειρισμένων μουσικών οργάνων. Πότε να αγοράσετε και πότε να πουλήσετε. Κάμερα σ' εμένα!1 βαθμός
-
Η ύπαρξη χαμηλών επιτοκίων δεν θα οδηγήσει σε παγίδα ρευστότητας γιατί κανείς δεν θα θέλει να αποταμιεύσει τα χρήματα του, οι τράπεζες θα δίνουν μηδενικά επιτόκια, συνεπώς τα κεφάλαια θα στραφούν σε πιο κερδοφόρες επενδύσεις (αγορά ακινήτων, μετοχών, συναλλάγματος κλπ). Επίσης το χαμηλό κόστος του χρήματος θα αυξήσει τις επενδύσεις γιατί θα μειώσει το κόστος δανεισμού για τις επιχειρήσεις. ????1 βαθμός
-
Ευτυχως που εχουμε αναφερει και τις λεξεις "κιθαρα" και "πεταλακι". Το θεμα θα ειχε ξηλωθει προ πολλου.... ?1 βαθμός
-
Miltos Friedman? Αυτή η απλή εξίσωση ισχύει στην περίπτωση που θα θέλει κάποιος το προϊόν που του προσφέρεται στην ανταλλαγή σε είδος. Αυτό όμως δεν το γνωρίζουμε εκ των προτέρων, άρα θα πρέπει να συμβουλευτούμε και άλλα μπιχαβιοριστικά μοντέλα προσομοίωσης συναλλαγής από την οικονομετρία.1 βαθμός
-
Αυτό είναι το βασικό ερώτημα. Και φυσικά η απάντηση είναι "δεν προεξοφλείται". Εκεί παίζει το θέμα.1 βαθμός
-
Εγώ πάντως καταλαβαίνω τον ενδοιασμό κάποιων γιατί μιλάμε για "υποτιθέμενες" αξίες με ψιλοαυθαίρετη κοστολόγηση. Αν πχ, εγώ πουλούσα μια Squier CV 350€, δεν σημαίνει ότι ο δίπλα δεν τη δίνει 400 ή παραδίπλα 300 ή και 250. Άρα για ποια συναλλαγή μιλάμε? Και φυσικα αυτός που θα πάρει τα x πετάλια ως αντάλλαγμα, πώς προεξοφλείται ότι δεν τα ήθελε, εξ αρχής; Δηλ. αν αυτός πχ, έχει Squier CV Strat, κι εγώ Squier CV Tele, και ανταλλάξουμε, θα του δώκω και ρέστα? Όχι δεν πάει έτσι. Εκεί σκαλώνει το πράμα και είναι όντως αρκετά ανώφελο και mind twister trend. Όντως θα ήθελα κι εγγ να ακούσω στιχομυθία μιας τέτοιας συναλλαγής.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οικονομολόγος είμαι, και σ' ευχαριστώ! Δηλαδή τις αγοράζουν πιο φθηνά τις κιθάρες, και τις πουλάνε ακριβότερα? Τι σχέση έχει αυτό με την "τιμή ανταλλαγής"? Η ΤΤΕ αγοράζει χρυσό και τον πουλάει με αντάλλαγμα κάτι άλλο, πχ πετρέλαιο? Γι' αυτό τον πουλάει ακριβότερα? Χάνει ο χρυσός αξία αν είναι μετάχειρος? Παιδιά ας σκεφτόμαστε λίγο πριν γράψουμε και πριν χρησιμοποιήσουμε χαρακτηρισμούς (σε όλους μας πάει αυτό).1 βαθμός
-
τσούπ! https://geppettoguitars.com/ https://www.fletcherpickups.co.uk/ https://darkmoon.nyc/ http://www.ilowzer.com/l79griic/handmade-guitar-pickups.html https://www.curtisnovak.com/ https://www.lambertonespickups.com/1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Για δυνατό και έμπειρο μάστορα σε κόβω. Το 'χεις! Έτσι, για λέγε κι άλλα κόλπα .... EDIT: Και παίζεις live βρε αθεόφοβε με τις κιθάρες των παιδιών? "Γυναίκα" θα της πεις, "δεν αντέχω άλλο να δανείζομαι τα πράγματα των παιδιών για να κάνω την δουλειά μου". "Πρέπει κάποια στιγμή να πάρω και μια δική μου κιθάρα".1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ποιος μπορεί να βρεθεί σε δίλημμα μπροστά σε μια prs και μια δήθεν στρατοκαστερ με floyd rose...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μερικοι ειστε και οικονομολογοι εδω μεσα και δεν καταλαβαινετε το απλο: πως η τραπεζα της Ελλαδας αγοραζει χρυσο στα 350$ την ουγγια κ τον πουλαει 450$; Ε στοκοι, ετσι γινεται κ με τις κιθαρες.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00